A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Sopron: itt a fideszes lefelé spirál?

2012.10.07. 22:58 timargabor

Amíg csak a választási hajlandóságot zsugorította a kormány unortodox politikája, és főleg annak gazdasági következményei, addig akár hátra is dőlhetett a Fidesz. Na de most? Persze, mérnöki és természettudományokban alap, hogy két pontra illesztett egyenesből ne vonj le messzemenő következtetést, de itt mintha háttere is lenne a dolognak.

Múlt hétvégén Dunaföldvár, most Sopron - nem egetrengető siker az egyik és bukás a másik oldalon, de a számok kezdenek sokatmondók lenni. Múlt héten egy mindig is billegő körzetben függetlenként, egyedüli ellenzékiként induló jelölt verte szocialista támogatással a Fidesz emberét, most viszont egy egyértelműen jobboldalinak elkönyvelt megyei jogú város egyéni önkormányzati körzetét nyerte klasszikus párharcban és meglehetős fölénnyel - a 2010-es sorrendet százalékosan is szinte megfordítva - az MSZP jelöltje.

Két következtetés mindenképp adódik ebből.

1. Beértek a nemmegszorítások, és - feltehetően legalább ugyanennyire fontos ez - a nép véleményének figyelmen kívül hagyása fontos kérdésekben, leginkább a választási regisztráció ügyében. A választás szempontjából a pedagógus életpálya-modell elvetése - súlyosbítva a kormányszóvivő ügyetlen kommentárjával - nagyjából a legrosszabb ütemben érkezett a kormány részéről.

2. Az ellenzéki szavazatok nyilvánvalóan az MSZP körül polarizálódnak. Nekik van országos szervezetük, elvégzik a helyi aprómunkát. Az LMP-nek Sopronban 2010-ben sem osztottak igazán lapot a szavazók, most még ennek is épp csak a felét.

A mostani soproni fideszes kudarc egy érdekes adaléka, hogy a választásra azért került egyáltalán sor, mert a korábbi egyéni képviselő egy soproni önkormányzati cég vezetőjévé lépett elő. Mostantól ezeket az - eddig rutinnak tűnő - váltásokat gondolom, sokkal jobban végiggondolják majd. Eddig nem volt ezeknek tétje: képviselőből alkotmánybíró, polgármesterből államtitkár lehetett valaki, megválasztották a fideszes utódot rendben a népek. Ennek a tutinak mostantól vége.

De nemcsak ennek. Korábban is írtuk: egyszer jöjjön csak rá a kormányt elutasító választói csoport, hogy többségben van, onnantól jöhet a fideszes kapkodás és a gyurcsányi mintájú lefelé spirál. Onnantól mindaz, ami eddig beletörődő legyintést váltott csak ki, már elutasítást és nevetséget szülhet, pláne ha a Fidesz szóvivőjére gondolunk közben. Ha ez beindul, alapjaiban kéne megváltoznia a kormánypárt politikájának a korrekcióhoz, és pillanatnyilag erre semmilyen képesség vagy szándék nem látszik részükről.

Az utolsó gondolatom messzebbre szóló, és nagyon feltételes. Ha a mostani soproni eredményt a mostani (új) választási szabályokkal országos eredménnyé becsüljük meg (igen, tudom hogy ezt nem lehet, és ne legyen igazam 2014-ben), akkor abból nagyobb szocialista fölény jön ki, mint ami ma a Fidesznek van. Márpedig ha valakinek ez ugyanúgy nem tetszene mint ahogy Orbán országlása sem, az már most gondolja végig: biztos, hogy ez egy bináris rendszer? Csak a {Fidesz; MSZP} halmazból lehet választani, ahogy már 16 éve ez a helyzet? Biztos, hogy Schiffernek el kell élből utasítani Bajnait és biztos hogy Bajnai nem akar 23-án fellépni?

(Update, 2012. 10. 08. 14:40: Úgy tűnik, akar.)

Tetszett a cikk? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on:

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

452 komment · 3 trackback

Címkék: mszp fidesz időközi választás magyar demokrácia kétpólusú rendszer bal jobb

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr984825704

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hová bújik Orbán Viktor a magyarok elől október 23-án? 2012.10.08. 09:26:05

Orbán retteg. Nem jelenik meg az állami ünnepségeken, nem mond beszédeket nyilvános helyen és kordonnal vetette körbe a miniszterelnöki villát. Retteg attól, hogy megint kifütyülik, hogy megint lebuzizzák, retteg, hogy megalázzák. Ezért inkább nem is m...

Trackback: Salamon László a legaljasabb élő magyar politikus szerintem 2012.10.08. 09:24:31

A választási névjegyzékbe csak személyesen vagy ügyfélkapun át lehessen regisztrálni – ez az alaptörvény-módosító javaslat Salamon László KDNP-s politikustól származik. Az, hogy a választói névjegyzékbe kerüléshez regisztráció kell, az önmagában ...

Trackback: Sopron: itt a fideszes lefelé spirál? 2012.10.08. 07:03:01

Ha a mostani soproni eredményt a mostani (új) választási szabályokkal országos eredménnyé becsüljük meg, akkor abból nagyobb szocialista fölény jön ki, mint ami ma a Fidesznek van.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gregbíró 2012.10.08. 14:28:33

Kik azok az idióták akik az MSZP-re képesek szavazni az elmúlt két ciklus nagyszerű teljesítménye után.
A Fideszre szavazók szellemi képességei ha lehet még alacsonyabb tőlük.
Ennyire hülyék az emberek hogy képesek ugyan arra szavazni? A saját kifosztásukra és lezüllesztésükre?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 14:30:32

@Squid:
Tisztázandó néhány dolog.

Privatizáció szabadrablás banki mutyik, Princz Kulcsár (VIP lista) szinte csak MSZP-s érintett van.

Olajügy: Javarészt ex-komcsi MSZP-sek vannak az olajmaffia mögött. A Fidesz KGNP kormány kezdte a vizsgálódást az MSZP rendszerváltás óta a titkosításon, eltusoláson dolgozik.

Tolvajok: Nyerges Simicska, nem jobb és nem is rosszabb, mint Leisztinger, vagy kicsiben a Veres maffia. Dögöljenek meg mind.

De ennek semmi köze ahhoz, hogy az MSZP-től szarabb kormány nincs és nem is volt.
Igaz nekik elemi érdekük hogy sok munkanélküli legyen és az ország adósodjon el. Ezért duplázták meg a munkanélküliek számát, és az államadósságot.

Hogy ti sírhassatok pár év múlva a megszorítások miatt.

pimpalini 2012.10.08. 14:30:48

@Pop40:

"1, Engem baromira nem érdekel Gyurcsány. Nem tervezek mostanság rá szavazni, nem érdekel, mit csinál.
2, Ha jól kormányoz, felőlem azt csinál a vizsgáival, amit akar. Orbánt nem azért fogják elhajtani a vérbe, mert rosszul vizsgázott, hanem mert egy korrupt és idióta rendszert vezet. "

Vagyis a választottaidnak szabad csalni, megengedett a törvénytelenség is, míg odaát persze elmarasztalandó...:)

Egyre mélyebbre mész, csak így tovább!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 14:34:53

@Pop40: Te egy elmebeteg vagy tisztán látszik.

Ideológiát gyártassz magadnak Gyurcsány apád és az MSZP védelmében hogy megindokold, miért verethetett meg az MSZP 40 ezer embert csak azért mert jobboldaliak.

Az meg külön röhejes hogy veritek a melletek hogy demokraták vagytok. Pedig csak ÁVO-s férgek mentalitását öröklő kilövött szemű, rommávert képviselőn (Mártirusz) embereken gúnyolódó szarháziak vagytok.

Pop40 2012.10.08. 14:38:56

@pimpalini:

"Ezt a vélemény tényként közölni eléggé röhejes azok után, ami ebben az országban mszp-kormányzás szintjén történt.:)"
2 éve lehet hogy az lett volna, csak azóta fideszednek sikerült olyan barom módon kormányoznia, hogy az még a szocik kormányzását is megszépítette, ami nem kis teljesítmény.

"Erre hivatkozni nem kis szemtelenség annak tudatában, hogy 2010-ig nálunk mindent megtettek azért, hogy leszakadjunk,"
Még szerencse, hogy azóta minden tekintetben felfelé tartunk, mert mindent ennek rendelnek alá :)

"míg az említett országokban talán értelmes ember is vezetői székbe ülhetett 2002-10 között."
Volt annyira értelmes az illető, mint Eltolcsy?

"A 300 forintos vizitdíjat felesleges volt ide citálni"
Nem felesleges, csak nincs érved rá. Ettől persze még ott toporogtál, hogy nemmel szavazhass rá, mert ugye akkor nem volt válság.

"inkább mesélj Kóka automatáiról, feketén alkalmazott munkásairól, meg Horváth Ágnes egészségügyi reformnak álcázott kórházprivatizációs tervéről..."
Ezek miatt kapott a Szadesz 2%-ot 2 éve.
De nem tudtam, hogy te úgy szavazol, hogy a jelölted az legyen, aki képes még annál is bénábban kormányozni, mint az addigiak tették.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 14:43:00

@Pop40: Nem tud senki. Az MSZP-től nincs bénább.
Az MSZP a szlovákok elötti pozicióból a Görögökkel egy szintre utolsó helyre löktek minket.

A görögök azóta már csődbe mentek, a Spanyolok, Portugálok pedig beelőztek minket alulról a válságban.
Mi jól tartjuk magunkat ahoz képest hogy az MSZP mekkora trágyát hagyott itt maga után.

Pop40 2012.10.08. 14:45:40

@pimpalini:
Szokás szerint szövegértési gondjaid vannak. Ideje lenne már magad mellé venni egy tolmácsot, aki fordít neked magyarról fideszre.

Nem, szó nincs arról, hogy a választottjaimnak szabad csalni. De sokkal kevésbé érdekel egy elcsalt egyetemi vizsga, mint a koleszos szobatársnak leosztott sokezermilliárdos korrupció.
Bár azt tudom, hogy minden fideszdroid közös jellemzője a szálka-gerenda történet, nagyon tudnak fújni a Nokiás millióknál, de a Simicska-féle milliárdok teljesen rendben vannak. Ami nem ugyanaz a kategória, még akkor sem, ha nyilván a Nokiás-történet sem megengedhető.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 14:47:57

@Pop40: te beszélsz szálka gerendáról, mikor MSZP-s SZDSZ-es kedvenceid egyik felével tele van a börtön (Hagyó, Mesterházy, Zuschlag, ...) a másik fele pedig csücsül az összelopott vagyonán, és kiskirályt játszik (Gyurcsány, Leisztinger, Veres, Kóka, ...) ?!

masszív 2012.10.08. 14:48:03

@pimpalini: Feri bácsinak amúgy adtatok esélyt igazából kormányozni? Nem,hiszen amikor miniszterelnök lett ,másfél év volt a választásokig a győzelem után pedig három hónap múlva jött az öszödi kiszivárogtatás. Viktor királyunk ellenben 6 évet kormányozhatott már mégse tett le SEMMIT az asztalra legalábbis a miénkre bitos nem. Ostobák és végtelenül rosszindulatúak vagytok. Ezért lehet ilyen jól manipulálni titeket.

kamill77 2012.10.08. 14:50:26

hát azért az picit vicces, hogy a kardblog már 2/3-nál nagyobb mszp-s előnytől kezd félni, csak mert egy-két körzetben az elmúlt héten le lehetett győzni a fideszt... sehol sincs ennek a víziónak alapja, így az mszp-t már most gyengíteni nagyjából egyenlő lenne egy újabb fideszgyőzelemmel. ami lehet, hogy 2/3 ugyan már nem lenne, de a kardblog garantáltan biztosítaná, hogy a jelenlegi 2/3-ot a fidesz legközelebb a NERhez kapcsolódó végső simításokkal toldja meg. mivel ugye 2/3-dal már elintéződik négy év alatt az alapok bebetonozása, egy 50%-os fideszgyőzelem esetén a harmadik fidesz kormány nyilván egyetértve a második fidesz kormánnyal, helyben hagyná valamennyi döntést, ergo olyan lesz, mintha 2/3-ada lenne ismét.

természetesen nem vitatom el annak jelentőségét, hogy több párban kell gondolkodni kettőnél. de magyarországon soha nem volt két pólus, ez a leginkább most érzékelhető. valahogy nekem eddig úgy tűnt, 4-5-6 párti parlamentet tudott összehozni a választói akarat. attól még, egyáltalán nem úgy fest, hogy két pólusa lenne ennek az országnak, tekintsünk csak a jobbikra, amely majdnem ugyanannyi szavazót tudhat maga mellett, mint az mszp, s a sok kis párt együtt kábé ugyanennyit. és akkor a bizonytalankodókról még nem beszéltem. természetesen nem tartom ördögtől valónak, hogy esetleg az mszp győzze le a fideszt, mégpedig azért, mert eddig mindig koalíciós partnerrel működött az ország irányítása. soha nem következett be a kétpólusos rendszer, amit vizionáltak egyesek. ellenben létezik jobb és baloldal és közép, magyarországon sajátos olvasatban, de tény és való.

mindenesetre furcsa, hogy a nulláról elrugaszkodó ellenzéket máris a víz alá nyomnák egyesek... így akarván újabb szereplőket építeni a rendszerbe. nem ilyen áron kell. ez így ugyanis szánalmas. egy újabb erő sajátmagát megmutatva képes csak tényezővé válni, nem mások fikázásával. saját modanivalóval, elegánsan, aminek értelme is van. szemben azzal, hogy valakit csakazértis alapon lökdösünk, hogy így jussunk előnyökhöz. nem az mszp kivégzése a megoldás, ha tartalommal akar egy erő embereket képviselni. az nem tartalom. azt volna ideje végre megtalálni. mert ez így kevés és siralmas és nevetséges... mutasson fel valamit. az nem elég, hogy rángatja az mszp-t lefele... ettől nekem még nem jött meg a kedvem egy nagy nullára szavazni. ez ugyanis nem program. mszpt leváltani. pláne akkor, amikor a fidesz van hatalmon, és annak kormány mellől kiebrudalását tűzi ki célul az orbánnal elégedetlen tömeg.

csak egy néző 2012.10.08. 14:51:10

@Pop40: Reménytelen vállalkozás ezeknek a fityeszes propagandistáknak felnyitni a szemét.A legtöbb emlős állatnak is 7-10 nap után kinyílik a szeme,de ezeknél esély sincs rá.Ezek még mindig csak Gyurcsányozni,Libajnaizni,szemkilövetőzni( a békésen gyújtogató csőcselék,akik most kapnak is érte egy új stadiont),4-es metrózni(amit sikeresen megakadályoztak ellenzékben.Ahol nem a magukfajták győznek,ott csak csalás lehetett.

Pop40 2012.10.08. 14:51:46

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Te egy elmebeteg vagy tisztán látszik."
Ha te mondod, nálad nagyobb szakértő a témában nem is nyilatkozhatna:))

"Ideológiát gyártassz magadnak Gyurcsány apád és az MSZP védelmében"
Nekem, (veled ellentétben, droid) Gyurcsány sem nem apám, sem nem vezérem, nagyjából semmim. Attól hogy te minden nap fényesre nyalod Viktor valagát, ne hidd, hogy más nem tud enélkül élni.

"hogy megindokold, miért verethetett meg az MSZP 40 ezer embert csak azért mert jobboldaliak."
Hogy mi történt, leírtam fönt, olvasd el mégegyszer, vagy kérj meg valakit, aki felolvassa neked, és értelmezi is. (Ha lehet, ne pimpit, mert nehéz eldönteni, melyiktek a hülyébb.)

Te egy elmebeteg vagy tisztán látszik.

Ideológiát gyártassz magadnak Gyurcsány apád és az MSZP védelmében hogy megindokold, miért verethetett meg az MSZP 40 ezer embert csak azért mert jobboldaliak.

"Az meg külön röhejes hogy veritek a melletek hogy demokraták vagytok. " Hogy más mit mire ver, azt nem tudom, én ilyet egy szóval nem mondtam. Aki kocsikat gyújtogat, és tv-székházakat rombol, felőlem nyugodtan szarrá verhetik, teszek rá, demokratikus e.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 14:52:49

@kamill77:
Az MSZP-t nem lehet eléggé víz alá nyomni.
Gazdaságilag kártékonyabb formáció nem csücsült még tőlük az ország nyakán soha.

Minden éppeszű ember oda küldi őket ahová való, az SZDSZ mellé a mocsárba.

Démonmac1 2012.10.08. 14:54:36

Oké, hol van az 1.000.000 új munkahely?:)

Pop40 2012.10.08. 14:56:57

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Mi jól tartjuk magunkat ahoz képest hogy az MSZP mekkora trágyát hagyott itt maga után."

Lévén, hogy most minden mutatóban lejjebb vagyunk még a 2008-9-es időszaknál is, akkor hogy is van ez?
A szocik hatalmas trágyát hagytak, de most jól állunk? Ez érdekes végeredmény annak tükrében, hogy a fidesz minden adaton csak rontott az elmúlt 2 évben.
De igazad lehet, nem csökkenés ez, hanem unortodox növekedés. :)

Démonmac1 2012.10.08. 14:57:14

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Gazdaságilag kártékonyabb formáció nem csücsült még tőlük az ország nyakán soha."

Mármint Matolcsy meg Orvbán? Igen ezek ketten a hazaárulás egy újfajta formáját hozták előtérbe, ez a fajta nepotizmus még a szocikra sem volt jellemző.

csak egy néző 2012.10.08. 14:59:58

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"te beszélsz szálka gerendáról, mikor MSZP-s SZDSZ-es kedvenceid egyik felével tele van a börtön (Hagyó, Mesterházy, Zuschlag, ...) a másik fele pedig csücsül az összelopott vagyonán, és kiskirályt játszik (Gyurcsány, Leisztinger, Veres, Kóka, ...) ?"
Csak,hogy segítsek,te egysejtű véglény.1.Egyedűl Zusclag van börtönben,mert a Szíjgyártó haverodat ügyesen kimosták,ugyanabból a szarból és még államtitkárt is csinált belőle a nemzetvezetőd.2.Az összelopott vagyonán című listád is ki kellene pótolni:Orbán papa et,Pintér et,Széles et,Simicska úr(?),Nyerges úr(?),....stb
Lehet,hogy 2014 után helycsere lesz a sitten és a bíróságokon?

Démonmac1 2012.10.08. 15:00:10

Azért ez a cikk is sejtet valamit:
index.hu/belfold/2012/10/08/80_szazalekos_jutalom_koztisztviseloknek/

Bár szerintem a kötelező visszafizetéses törvényt rajtuk is lehet, és kell alkalmazni.

Pop40 2012.10.08. 15:02:13

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"te beszélsz szálka gerendáról, mikor MSZP-s SZDSZ-es kedvenceid egyik felével tele van a börtön (Hagyó, Mesterházy, Zuschlag, ...)"

Mesterházyval tele van a börtön? :)
Ezt melyik pártgyűlésen hallottad, kincsem?:)

Igen, akkoriban volt Zuschlag, meg Nokiás-doboz, milliós károkkal. Most meg van Simicska , milliárdos károkkal, más tészta, hogy magukra írják a törvényt, így egy csomó szemétségük már nem törvényellenes. Ez pont a szálka-gerenda.

kamill77 2012.10.08. 15:02:56

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Gazdaságilag kártékonyabb formáció nem csücsült még tőlük az ország nyakán soha."

érdekes... a többség ma ugyanezt a fideszre mondja.

Pop40 2012.10.08. 15:03:49

@Pop40:
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Ja és kihagytam:
Hány ügyben talált valamit Budai elvtárs? Ja, hogy pont nulla?
Hát az nem sok.

Pop40 2012.10.08. 15:07:52

@csak egy néző:
Írtam ezt már fönt valakinek, én nem ezeknek a hülyéknek akarom felnyitni a szemét. Esélytelen vállalkozás, olyanok ezek, mint a lemmingek, menetelnek mosolyogva Orbán után, előbb nyakig a szarba, aztán elmerülni benne. Teszek rájuk, abszolút nem érdekelnek.

Viszont kényszert érzek arra, hogy a baromságaikat helyesbítsem, mert még valami külsős olvasó (vagy akár ők maguk) elhiszik, hogy van igazság abban a sok agyament baromságban, amit összehordanak.

pimpalini 2012.10.08. 15:07:58

@Pop40:

"2 éve lehet hogy az lett volna, csak azóta fideszednek sikerült olyan barom módon kormányoznia, hogy az még a szocik kormányzását is megszépítette, ami nem kis teljesítmény."

Egyeseknek. Akik szemellenzőt hordanak. Ezt mindenképp hozzá kellett volna tenned.
Újabb vélemény, aminek tényszerűségét semmi sem támasztja alá.

"Nem felesleges, csak nincs érved rá. Ettől persze még ott toporogtál, hogy nemmel szavazhass rá, mert ugye akkor nem volt válság."

Annyira jóm működött az mszp-s titkosszolgálat, hogy azt is tudjátok már ti, bérkommentelők is, hogy ki mire szavazott? Hány évre visszamenőleg?:)

"Ezek miatt kapott a Szadesz 2%-ot 2 éve.
De nem tudtam, hogy te úgy szavazol, hogy a jelölted az legyen, aki képes még annál is bénábban kormányozni, mint az addigiak tették. "

Olcsó húzás, mondhatni tipikus mszp-és menzegetőzés minden szart az azóta megszűnt szadeszre fogni. Azért Kókáék mögött ott állt az mszp-és koalíciós partner is.

Szekeres milliárdjai a honvédelemnél? Rémlik? Lőszermegsemmisítés?

Viszont úgy látom, te kitartóan gyakorlod a minél alkalmatlanabb, annál jobb játékot, hisz bevallottan még mindig mszp-ézel. Téged minősít, hogy te azokat képes vagy bármilyen szinten is támogatni, akik a szakadék szélére sodorták, kifosztották és megerőszakolták az országot.

@masszív:

Feri bácsinak volt esélye kormányozni, hisz többsége volt a parlamentben. Ennek ellenére Feri bácsi nem kormányzott 2 évig, mert választást kellett nyerni. Ezt be is vallotta. Más kérdés, hogy a saját hívei, akiket egyszer az életben munkára fogott volna valaki, megfúrták, mert jobb volt nekik a korrupció és a semmittevés langymeleg akolja, a könnyű pénz, meg a kontraszelekción alapján betöltött pozíciók halmozása.
2006-ot követően volt 4 éve, de nem volt képes kitölteni, mert tehetségtelen idióta volt, s a saját pártja kihátrált mögüle.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 15:12:07

@Pop40: Te politikai analfabéta nem hallottál Mesterházy Ernőről soha ?
Hagyó fó tolvaj segédje volt.
Egyébként Mesterházy (az Attila) meg Zuschlagnak segített épp Gyurcsány minisztériumában a pénzek elsíbolásában hamár.

Üvegszemű Keller elftárstól mindenki eredményesebb lássuk be.

Szóval nyeld le a békát, hogy az MSZP-től szarabb garnitúra nincs és nem is volt.

De vess légyszi egy pillantást magad is a munkanélküliségi ráta grafikonra, avagy a GDP arányos hiányra.
Előrébb is jutsz ezzel, mint az MSZP irdatlan mennyiségő szarának kenegetésével, mert okosabb leszel grafikonok böngészése által, és fogsz látni számokat amik megmutatják ostoba amatőr tévedéseid (hazudozásaid) lényegi elemeit.

Pop40 2012.10.08. 15:14:38

@masszív:
Igazad van, de ebben nincs:
"Viktor királyunk ellenben 6 évet kormányozhatott már mégse tett le SEMMIT az asztalra"

De, sajnos sok dolgot letett az asztalra. Éppen az a baj, hogy egyiket sem kellett volna.
Mindent letett az asztalra, amit nem kellett volna, és semmit, amit kellene.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 15:15:45

@Démonmac1: Tudsz más politikai garnitúrát amely megduplázta a munkanélküliek számát miközben a GDP arányos hiányt is megduplázta.
Az MSZP ezt tette.
segítek.
Egész EU-ban ők voltak a legszarabbak.
Az MSZP-től nincs rosszabb.

Amíg az MSZP alatt a szlovákok elötti pozicióból utolsó helyre kerültünk a Görögökkel egy szintre.
Most a válságban a Spanyolok, Portugálok is szarabbak lettek, a Görögök meg lényegében csődbe mentek, amíg mi tartjuk magunkat.

2012.10.08. 15:18:20

Olvasom, hogy a kanadaiak akár ingyen repülőjegyet is biztosítanak, csak hogy megszabaduljanak végre a parazitáktól. Szerintem inkább fizettessék ki az MSZP szavazókkal, a pártjuk úgyis annyira imádja a cigányokat.

csak egy néző 2012.10.08. 15:18:45

@Pop40: Reménytelen,ezekről minden lepereg,vagy agyilag nem is tudják felfogni.Csak böfögik a beléjük táplált mantrát.Ezek tapsolni is csak a viktor,viktor,viktor rigmusra tudnak.

kamill77 2012.10.08. 15:19:17

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Szóval nyeld le a békát, hogy az MSZP-től szarabb garnitúra nincs és nem is volt."

demján meg mindeközben azt mondta, hogy a fidesz garnitúránál még nem hordott a hátán ez az ország rosszabbat, dilettánsabbat.

kár a gőzért... a többség látja ezt.

Squid 2012.10.08. 15:19:28

@imperial: "Olvasom, hogy a kanadaiak akár ingyen repülőjegyet is biztosítanak, csak hogy megszabaduljanak végre a parazitáktól. Szerintem inkább fizettessék ki az MSZP szavazókkal, a pártjuk úgyis annyira imádja a cigányokat."

Mondod ezt Fidesz szavazóként? Nézél már fidesz vezérkar fotókat? :D

kamill77 2012.10.08. 15:20:31

egyébként jut eszembe, kardblog. hát a schiffer egy felejtős kategória. na nehogymár... benne gondolkodjon bárki.

:D:D:D

pimpalini 2012.10.08. 15:22:46

@kamill77:

Sajnos Schiffer még mindig hitelesebb és jobb jelölt, mint a mai mszp-ből bárki. A DK-ról nem is szólva.

Pop40 2012.10.08. 15:25:20

@pimpalini:
"Újabb vélemény, aminek tényszerűségét semmi sem támasztja alá." Bármiféle gazdasági adatot, beruházási rátát, munkanélküliségi adatot (levonva belőle a közmunkás kozmetikázást), külföldre távozók számáról szóló adatot, stb, néztél már?
Ideje lenne.

"Annyira jóm működött az mszp-s titkosszolgálat, hogy azt is tudjátok már ti, bérkommentelők is, hogy ki mire szavazott? "
1, Nekem, veled ellentétben, nem fizet senki, hogy irkáljak. Tudom, hogy ezt nálatok nehéz elhinni, de próbáld meg. Ha mindenki hozzátok hasonlóan zsíros utalásokat kapna a központból, aki anyázza a pártod, nemhogy válság nem lenne itt, de az IMF kuncsorogna nálunk kölcsönért, nem fordítva.

"Olcsó húzás, mondhatni tipikus mszp-és menzegetőzés" Megmondtam már, elmondom mégegyszer, hátha egyszer felfogod: nem vagyok mszp-s. mihelyst feltűnik egy jobban kormányzó párt, átmegyek ahhoz. Mondjuk ezt egy pártdroidnak elhiszem, hogy felfoghatatlan lépés.

"Téged minősít, hogy te azokat képes vagy bármilyen szinten is támogatni, akik a szakadék szélére sodorták, kifosztották és megerőszakolták az országot." Mondtam már, nem támogatom a fideszt, veled ellentétben.

pimpalini 2012.10.08. 15:25:31

@csak egy néző:

Akárhogy ferdítitek, csúsztatjátok a tényeket, azok attól még tények maradnak. Azt a szart, amiben most vagyunk, a korábbi kormáűnyoknak köszönhetjük. Mennyit nőtt az adósság 2,5 év alatt? S mennyit 8 év alatt? Elég egyedül ezt a kérdést boncolgatni a sok közül, ez alapján is simán látszik minden értelmes ember számára, hogy melyik banda volt/van/lesz sokkal alkalmatlanabb a kormányzásra.

csak egy néző 2012.10.08. 15:25:33

@Pop40:
www.echotv.hu/videotar.html?mm_id=108&v_id=15736
Ezeknek a nemzeti tv-jén látható ez a gyöngyszem.Ezeknek akarod helyesbíteni a baromságait???

kamill77 2012.10.08. 15:25:39

@pimpalini:

nekem schiffertől hányingerem van. náluk még a dk is hitelesebb...

ez egyre inkább látszani fog a közvéleménykutatási adatokból. már most van egy emelkedő tendencia dk részéről, s csökkenő az lmp esetében...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 15:30:48

@kamill77:
na ja.. Demján 2004:

gazdasag.ma.hu/tart/rcikk/c/0/153807/1

Demján Sándor szerint olyan törvényt kellene hozni mielőbb, amely a mindenkori miniszterelnök és a politikai elit büntetőjogi felelősségévé tenné, hogy választás évében nem lehet nagyobb 8 százaléknál a költségvetési hiány. Megfogalmazása szerint a magyar politikai elit gyalázata, hogy háborús körülmények közötti költségvetési deficitet halmozott fel. Demján Sándor határozottan bírálta a kétszeres minimálbér után fizetendő járulék intézményét, mint mondta, ez a kollektív bűnösség szerinti megoldás.

csak egy néző 2012.10.08. 15:31:10

@pimpalini:
Csak kérdezem tőled te egyszerű ember(?),ki a fa...m is volt anno ellenzékben és szavazta meg az összes olyan szar törvényt,amit most boncolgatsz,vagy akadályozta meg az összes olyan törvényt,vagy reformot,ami fejlődést hozhatott volna????Vagy erre már nem telik abból az egysejtű véglény memóriádból?

pimpalini 2012.10.08. 15:33:00

@kamill77:

Csak nem azért, mert az egyetlen hiteles lmp-s politikusként nem volt hajlandó segget csinálni a szájából, s az mszp-vel és a dk-val egy platformra lépni?:)

pimpalini 2012.10.08. 15:36:07

@csak egy néző:

Ugyan már! Hazudozol itt össze-vissza. A korményotoknak többsége volt? Igen, vagy nem? Az volt, amit ők akartak? Igen, vagy nem?
Az ellenzék be sem járt a parlamentbe, ferikéék azt tehettek, amit csak akartak.
Elbaszták? Igen. Csak rajtuk múlott? Igen.

Akkor meg nincs miről beszélni. Hazudj mást és máshol!

Pop40 2012.10.08. 15:36:11

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Te politikai analfabéta nem hallottál Mesterházy Ernőről soha ?
Hagyó fó tolvaj segédje volt."
Szuper. Sitten ül? Igen. Akkor mi a gondod?
A fideszes tolvajok sitten ülnek? Nem.
Innentől kezdve miről is beszélsz?

"Üvegszemű Keller elftárstól mindenki eredményesebb lássuk be." Budai elvtárs is?:)

"Szóval nyeld le a békát, hogy az MSZP-től szarabb garnitúra nincs és nem is volt."
Jól van, csak ne izgasd fel magad. Még felszalad a vérnyomásod. :)

"De vess légyszi egy pillantást magad is a munkanélküliségi ráta grafikonra, avagy a GDP arányos hiányra."
A munkanélküliségi ráta pont ott tart, ahol 2 éve, kivéve a kozmetikázott közmunka adatokat.
Bár tény, hogy a beruházók rohannak ide munkahelyeket teremteni, egy olyan országba, ahol este még más szabályozás érvényes, mint másnap reggel, esetleg visszamenőlegesen is.
A hiányon úgy tudtak VALAMELYEST csökkenteni, hogy pl elrabolták a manyupok vagyonát, és ebbe ölték bele. Zseniális, ehhez valóban komoly tehetség kell.

N48 2012.10.08. 15:37:10

"biztos, hogy ez egy bináris rendszer?"
Az új választási törvény a túlkompenzációval sajnos eléggé erre hajaz, ugyanis egy erős jelölt ellen a többieknek nem csak azért kell összefogni, hogy meg tudják szerezni a mandátumot, hanem azért is, hogy a győztesnek ne legyen még több töredékszavazata.
(jogszabalykereso.mhk.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=143566.595669 15.§ b))

Pop40 2012.10.08. 15:39:35

@csak egy néző:
Húúú ha nem gond, nem nézem végig, éppen most ettem, nem szeretném elrontani a gyomrom.
A heveny hányinger nem túl kellemes így délután:)

Én amúgy az Obersovszky-interjú óta semmiféle "nemzeti tv"-s baromságon nem csodálkozom.

csak egy néző 2012.10.08. 15:40:24

@pimpalini: @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Az orbán.hu oldalon lehet feliratkozni áldásra a nagy,alacsony és bölcs nemzetvezetőtökhöz.Ki ne maradjatok.
www.echotv.hu/images/galeria/691.jpg

padlas 2012.10.08. 15:41:15

@pimpalini: nagyon tolod ezt az europai valsag szoveget, kozben meg szemermesen elhallgatod, hogy Magyarorszag a tobbi europai orszaghoz kepest is borzalmasan teljesit. Itt vannak a legutobbi negyedeves adatok, hatul kullogunk, a csehek, szlovakok, romanok mind jobban teljesitenek:
kep.index.hu/1/0/289/2899/28992/2899212_38f1f24537039753b199b9e668d28dad_wm.jpg

De a versenykepessegi rangsorokat is megnezhetjuk ha gondolod, abbol is vilagos, hogy egyre inkabb lemaradunk a tobbiekhez kepest. Szoval be lehet fejezni az alszent dumat a tolunk fuggetlen tenyezokrol.

kamill77 2012.10.08. 15:41:29

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

ne haragudj, hogy ezt nekem kell közölnöm veled, de nem 2004-et írunk, hanem 2012-t...

:)

Pop40 2012.10.08. 15:41:37

@pimpalini:
Schifferre bármikor leszavazok, amennyiben gründol maga alá egy olyan pártot, ami ha nyer, automatikusan eltakarítja a szétrohadt narancsot.
Sajna a jelenlegi 3%-os pártja erre még messze nem garancia.

kamill77 2012.10.08. 15:43:21

@pimpalini:

nem az a baj vele, hogy nem akar segget csinálni a szájából, tekintve hogy egy segg, aminek nincs szája

hanem az, álságos. hogy együttműködni a fidesszel, miközben az ellenkezőjéről hazudozik.

csak egy néző 2012.10.08. 15:44:00

@Pop40:
Jó étvágyat.Pedig érdemes megnézni ennek az elmebeteg baromnak (Szaniszló Ferenc) egy-két Világ-Panoráma című förmedvényét.Igen tanulságos.És ennek a kreténnek a nézői is szavazhatnak.Na és vajon kire???Csoda,hogy nem az MTV-n adják főműsor időben

pimpalini 2012.10.08. 15:44:30

@Pop40:

Nem nehéz téged hazugságon/tévedésen kapni.:)

"A munkanélküliségi ráta pont ott tart, ahol 2 éve, kivéve a kozmetikázott közmunka adatokat."

Vagyis eszerint az Orbán-kormány nem nőtt a munkanélküliségi ráta dacára a válságnak, míg az előző kormányok alatt igen.:) Tehát akkor ki is kormányzott rosszabbul?:)

Oké, hogy neked a vörös virág jobban tetszik, de nem kellene tényeket keresned, kreálnod a szimpátiád indoklásához, csőlátásod érvekkel történő alátámasztásához...

kamill77 2012.10.08. 15:45:01

@Pop40: naigen, amennyiben schiffer a fideszen belül politizálna, még mindig hitelesebb volna, mint így, hogy úgy csinál, mintha nem...

egy mérsékelt fideszest könyebben elviselek, mint egy magát nem fideszesnek hazudó trójai falovat.

kilóg a faló lába

2012.10.08. 15:45:29

@Squid:

De gyorsan magadra vetted az inget komcsi :)

Pop40 2012.10.08. 15:46:27

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Az megvan, hogy Demján épp vagy 2 hónapja bírálta Orbánékat? Szegény Viktor annyira megdöbbent ezen, hogy nem olvasta fel az előre megírt papírját és fejből kezdett beszélni.
Akkor született a félázsiai szösszenete:)
Na ja, ennyit tud fejből.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.08. 15:47:06

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Látom funkcionális analfabetizmusért nem kell már sorba állnod, vagy egy szép nagy adagod belőle.
2008-ig írtam. Ha nem ismered a számokat, kérdezz nyugodtan.

@pimpalini:

Látom, te is az előző körbe tartozol, mint fajtársad. Mindegyiket szidom, de úgy tűnik neked nem tűnt fel, most orbán áll a kormány élén, és ő volt az az elmúlt két évben, aki hazavágta a gazdaság és az ország maradékát.

kamill77 2012.10.08. 15:47:42

@imperial:

mindenki komcsi
most mondd, ki nem az!

hoffmann rózsával az élen, a legkomcsibb bagázs...

pimpalini 2012.10.08. 15:47:47

@kamill77:

:)

Értem. Tehát aki nem szemellenzős, nem szekértáborok szerint politizál, hanem netán az ország érdeke miatt a Fidesszel is összefogna, az szerinted egy segg.:)

Ehhez csak gratulálni tudok.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.08. 15:50:23

@pimpalini:

Biza. Én akkora zseni vagyok, hogy nem mozgatok meg 800 köbkilométer földet, ha egy köbkilométernyi alagúttal le lehet tudni. (Idióta metektrolloknak üzenem, elvi számok, de ha valaki késztetést érez magában arra, hogy lópimpilihez hasonlóan hülyét csináljon magából, hajrá, én neki drukkolok.)
Rézsűről hallottál már, okostojás.
Tisztában vagy az előírásos dőlésszögével különböző talajokban.
Láthatóan nem, hiszen akkor nem csináltál volna még az eddigieknél is nagyobb hülyét magadból.

pimpalini 2012.10.08. 15:51:15

@kamill77:

Azért fideszes Schiffer, mert nem volt hajlandó gyurcsány, meg mesterházy mellé állni? Akkor ki is az, aki egybites gondolkodású?:)

Aki nem ellenségként (lendvai ildikó elszólása) tekint a politikai ellenfélre, az már segg? Aki harmadik erőként akar politizálni, s nem akar a magukat eddig mélységesen lejárató dilettánsok mellé állni, s ezzel feláldozni a pártját és elveit, az már ellenség?:)

Gyerekek, egyre jobban kilóg a lóláb...:)

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 15:52:23

@Pop40:
Na ja.. Demján úgy van vele, mint mindenki aki ismeri az elmúlt 12 év történéseit.

A Fideszt bírálja de pontosan tudja hogy az MSZP-től kártékonyabb formáció soha nem pusztította le az országot.
Soha senki nem képes az MSZP alatt beállított rekordokat megdönteni (remélhetőleg), csak egy újabb MSZP.

Munkanélküliségi ráta megduplázása, avagy GDP arányos hiány megduplázása.

Pop40 2012.10.08. 15:52:40

@csak egy néző:
Köszi:)

Egyet láttam, épp a napokban küldte egy volt fideszes ismerős. 10 percet bírtam nézni belőle. Az azeri baltásról volt benne szó, legalábbis ezzel volt beharangozva. Ehhez képest 10 perc után már Izraelnél tartottunk, hogy ott így meg úgy meg amúgy. A baltásról szó sem esett a műsorban.

Gyorsan abba is hagytam, az elalvás hátárán.

kamill77 2012.10.08. 15:54:14

@pimpalini:

nem, nem érted

ha nem hazudozna, nem álságos módon viselkedne, nem trójai lenne, még mindig hitelesebb volna. mind a mai napig terjesztik magukról, hogy szdszmaradványok, miközben a dk egész széoen hozza a volt szdsz szavazók táborát, és még a jobboldalon is nyilvánvaló... az lmo nyugodtan befejezheti ezt a nevetséges színjátékot, és ha mondjuk egy ifjútagozatos mdfként viselkedne, még szavazni is érdemes volna rájuk...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 15:54:19

@pimpalini:
A nagyrésze fizetett DK-s MSZP-s seggnyaló akikkel vitatkozol a maradék meg ex-MSZP szavazó, aki törleszt a 2010-es vereségért.
Az ország érdekeit magasról leszarják.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.08. 15:54:29

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Bizony. Vezéretek éppen akkor menekült az üres hídon a páncélautójában. Még annyit sem volt hajlandó odaböfögni az agyatlan csürhéjének, hogy merre menjenek, hogy ne kapjanak pofont. Volt 3 szabad útvonal, de ha beszámítjuk mártiriusz testvér roppant teljesítményét, mellyel sikerült két óra alatt 1 háztömbnyit megtennie, sajnos csak azt tudom mondani, akit megvertek, az megérdemelte.

Squid 2012.10.08. 15:55:38

@imperial: "De gyorsan magadra vetted az inget komcsi :)"

Ja!

Fideszt kritizáló = komcsi?

Nem fura ez? Te tényleg beszopod az "oszd meg és uralkodj"-ot? Te tényleg lelkileg kielégülsz a "haza nem lehet ellenzékben"-től, meg a "gazdasági szabadságharc"-tól és az egyéb népvakuzó faszságoktól, miközben ugyanezek az emberek 20 évet vesznek el a jövődből?

Szerencsétlen egy ember lehetsz.

Pop40 2012.10.08. 15:57:26

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Na ja.. Demján úgy van vele, mint mindenki aki ismeri az elmúlt 12 év történéseit."

Ja. Mint pl Ángyán József FIDESZES képviselő, mikor azt mondja, hogy rosszabb a helyzet ma, mint a szocik alatt. Mondja ezt fideszesként.

index.hu/belfold/2012/10/03/rosszabb_a_helyzet_mint_a_szocialistak_idejen/

De valahogy mintha Chikán (aki az előző Orbán-garnitúra gazdasági minisztere volt) sem azt mondta volna, amit te rebegsz:)

N48 2012.10.08. 15:57:34

@Pop40:
És ha te nem szavazol rájuk, akkor többen lesznek, vagy kevesebben?

Don Quixote de la Ferko 2012.10.08. 15:58:07

@Don Quixote de la Ferko:

Hoppá. Csak kettő. A harmadik teljes szélességben a csúti törpnek volt fenntartva, hogy minél gyorsabban tudjon farkát a lába közé csapva elinalni.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 15:58:09

@Don Quixote de la Ferko:
Vérbeli tetves ÁVH-s lennél magad is.
Több szemtanú szerint Máriuszt "Mocskos Fideszes !" felkiáltásokkal rugdosták rommá.
Erre kaptak utasítást Gyurcsány azonosíthatatlan verő emberei hogy verjék meg aki Fideszes vagy szimpatizáns.
A parancs végre lett hajtva.
A magadfajta tető meg poénkodik a Gyurcsányi-MSZP-s igazi diktatúra valódi áldozatain.

pimpalini 2012.10.08. 15:58:30

@Don Quixote de la Ferko:

Hát persze, mert ugye löszbe alagutat fúrni olcsóbb, mint kikerülni egy kisebb dombot...:)
Na az ilyen "szakemberek" miatt nem készült el eddig a 4-es metró sem. Meg ugye az sem véletlen, hogy pl. az M6-os építése idején sok-sok ezer liter üzemanyagot adtak el (ha sokat vettél 200 forintos áron kaptad literét), betont és egyéb építőanyagot loptak el, stb...
Mellesleg építettek egy utat, csak éppen már az átadást követő pár napban akadtak "apró" problémák.
Ugye ha drágán építesz valamit, legalább minimális elvárás, hogy jó legyen. De ebből ugye még az anyagot is kispórolták (ellopták), így aztán lehetett rögtön javítani...

Ehhet értettek az mszp-szdsz kormányok: drágán, lassan szart, hogy minél többet lehessen lopni.

Az elvtársaid a Megyeri-híd kivitelezőit kifizették már?

padlas 2012.10.08. 16:01:37

@pimpalini: @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: latom a szamok egyikotoknek sem erossege. A valsag 2008-ban utott be, nem 2012-ben, szoval eleg vicces, hogy a mostani kormany teljesitmenyet mentegetitek a valsagra hivatkozva, de ami meg 2008-2009 kornyeken tortent, az bezzeg kizarolag az akkori kormany felelossege, nem am a valsag miatt szalltak el a szamok. Gratulalok az objektivitas magas fokahoz.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.08. 16:02:04

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

persze.
Aki nem ért egyet a fidesz lopásával az csak ÁVH-s lehet.
Érdekes a szocializációd. Gondolom Kuszaszemű Mariska volt a kiképződ.

Pop40 2012.10.08. 16:02:09

@kamill77:
Nos, azért Schiffer ott volt a Közgépes buliban is:)
Nem tudom, láttad e az interjút, amiben majdnem aláíratta Rétvárival az LMP-s aláírásgyűjtést a Közgép ellen:))))))))))))))
Úgy lemosta Rétvárit, mint megáradt folyó a száradó lószart, az a szerencsétlen a végén már habogni sem tudott.
Semmi bajom nem lenne vele, ha végre kimondaná ő is, hogy ezt a csürhét semmiképp nem szabad büntetlenül hagyni tovább fosztogatni.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.08. 16:03:06

@pimpalini:

Butuska. Két csövet olcsóbb beburkolni, mint a hegyet fél kilométer szélességben elhordani.
Ez ennyire egyszerű. Mint te.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.08. 16:04:29

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Több szemtanú szerint Máriuszt "Mocskos Fideszes !" felkiáltásokkal rugdosták rommá."

Ebben a mondatban speciel semmit nem találok, ami vitatható lenne. Stimmel a rommá rugdosás, stimmel a mocskos fideszes. Speciel most az egyszer igazat írtál.

pimpalini 2012.10.08. 16:06:34

@padlas:

Látom nem vagy képes folyamatokban gondolkozni. Egy válság nem azt jelenti, hogy egyik nap még van, aztán másnap már minden rendben, s mindenki boldog. Talán azért van most ekkora problémahalom nálunk, mert válság idején kellett (pl. 2010-11) kigazdálkodni az előző kormányok adósságait.

Az is köztudott tény, hogy a válságnak még közel sincs vége: szerinted mi van most a görögöknél, olaszoknál, spanyoloknál, stb...? Mindenki boldog? Minden probléma megoldódott? Miért szorít meg Franciaország?

De elég volt. Hülyékkel nem foglalkozom tovább.:)

Don Quixote de la Ferko 2012.10.08. 16:06:55

@pimpalini:

"liter üzemanyagot adtak el (ha sokat vettél 200 forintos áron kaptad literét), betont és egyéb építőanyagot loptak el, stb..."

Megnyugtatlak, nem vettem. Pedig vérfideszes rokonok ajánlgatták, de tudod, én nem süllyedek erre a szintre. Ők jól telerakták az összes tartályukat, ami volt otthon, aztán véres szájjal komcsiztak, hogy milyen drágán épül a híd.

Elnézve életszemléletedet, te sem véletlenül emlegeted ezt, neked is lehet jó pár hektó lopott gázolaj a kertben.

Pop40 2012.10.08. 16:07:47

@pimpalini:

"Vagyis eszerint az Orbán-kormány nem nőtt a munkanélküliségi ráta dacára a válságnak, míg az előző kormányok alatt igen.:) Tehát akkor ki is kormányzott rosszabbul?:)" Ne fárassz már, nagyon kérlek. De, ész nélkül csökken a munkanélküliség, sorban állnak a befektetők Orbánéknál. Mint pl a Mercedes, aminek az avatásán olyan szépen parádézott. Milyen kár, hogy azt még a sokat szidott Ferenc testvér hozta tető alá.
De amúgy is, csak úgy túdulnak a befektetők, sorban nyílnak meg az új álláshelyek, mindenki jön vissza külföldről, aki kiment. Mit szívsz, narancsagy? Adj belőle nekem is.

"Oké, hogy neked a vörös virág jobban tetszik, de nem kellene tényeket keresned, kreálnod a szimpátiád indoklásához, csőlátásod érvekkel történő alátámasztásához..."
Ebben látod egyetértünk. Neked tényeket meg érveket hozni valóban felesleges:)

csak egy néző 2012.10.08. 16:08:32

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Baromarcúkám.A tv székházat ostromló,autókat gyújtogató csőcselék vajon kitől kapott utasítást??Vajon most miért is kapnak új stadiont?
A "mocskos fideszes" felkiáltásokkal verő rendörök helyében te mi a f...t is kiabáltál volna,amikor a békés fideszes tüntetők beton kockákat,molotov koktélokat dobálnak a szabadnapjukról behívott társaikra?És még túl finomak is voltak a rendőrök.

pimpalini 2012.10.08. 16:09:07

@Don Quixote de la Ferko:

"Butuska. Két csövet olcsóbb beburkolni, mint a hegyet fél kilométer szélességben elhordani.
Ez ennyire egyszerű. Mint te. "

:D

Ez nagyon szép volt. Csak így tovább!

Mert ugye egy alagút építésénél nincsen szükség földmunkára...:) Nem kell elhordani a dombot...

Vajon miért nem építettek pl. az M8-as nyomvonalán alagútakat, te nagyon debil?:)

pimpalini 2012.10.08. 16:10:21

@Pop40:

"Ebben látod egyetértünk. Neked tényeket meg érveket hozni valóban felesleges:) "

Nem is hoztál egyet sem. Óvodás szinten mozogsz, kb. annyit hallhattunk tőled, hogy a piros szebb, mint a narancssárga. Ez hatalmas érv...:)

Don Quixote de la Ferko 2012.10.08. 16:10:57

@pimpalini:

"Mellesleg építettek egy utat, csak éppen már az átadást követő pár napban akadtak "apró" problémák."

Biza. Ez igaz. Ahol gyalulnak, ott hullik a forgács, vagy csak az hibázhat, aki dolgozik.
Teljesen mindegy, melyik közmondást citáljuk ide, az mindenesetre biztos, hogy vetya vezéred ebben speciel vezet, mert ugyi mennyivel jobb a statisztikája, hiszen a "mocskos szocikkal" ellentétben, akik 1000 km útból elcsesztek 500 métert, neki 0 kilométer elcseszése van, igaz azzal az apró szépséghibával, hogy egy métert nem épített.

Apropó, emlékszel még arra a hatalmas 17 km-es teljesítményre, ami első négy évének gigászi teljesítménye volt, és az átadás után azonnal le kellett zárni, mert csak kampányátadás volt, és még azt sem volt képes időre befejezni?

Pop40 2012.10.08. 16:11:35

@N48: Gondolom eggyel kevesebben, mint velem.
Máshogy érzed?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 16:12:15

@padlas:
Vedd légyszi a fáradságot és nézz meg egy grafikont a többi ország összevetésében.

Írd be ezt: http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+unemployment
VAgy ezt
http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp

Vesd össze klikkelés után a grafikont a környező országokkal.
Láthatod hogy az MSZP a válság elött, alatt és után egyaránt a legszarabban teljesített az EU összes országa között.
Ezért kerültünk a Szlovákok elötti pozicióból a Románok után a Görögökkel egyszintre.
Pedig a válság mindenkit érintett de az MSZP-től nem volt szarabb senki.

A mostani adataokat i összevetheted a környező országokkal.
Meg fogsz lepődni, de közel se vagyunk a legrosszabbak.

Jolka40 2012.10.08. 16:15:13

A Kereszténydemokrata Néppárt koalíciós partnere a Fidesznek? Csak nem?

Don Quixote de la Ferko 2012.10.08. 16:15:16

@pimpalini:

Szerintem ebbe ne nagyon mélyedj bele, egyre hülyébb vagy, és egyre butább indokokat hozol.

Melyik a több? Köbtartalmat nem írok, azt láthatóan nem értetted meg, lesüllyedek a te szintedre:

Elhordani 80000 teherautónyi földet, vagy félretolni 200 teherautó földet, és utána 200 teherautónyi földet visszatolni a tetejére?

Megértem, hogy a fidesz matematika szerint a 400 a több, de szerencsére akkor még nem a fidesz uralkodott, és nem 80000 teherautónyi földet mozgattak meg 400 helyett.

Örülök, hogy segíthettem, szólj, mi az amit még nem értesz.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.08. 16:17:04

@csak egy néző:
Rommá lehet veretni politikai csoportokat, mint ahogy Gyurcsány és az MSZP szétveretett mindenkit, aki tüntetni merészelt ellenük október 23-án.

Lehet örvendezni, azon hogy rendőrök ellenzéki parlamenti képviselőket rugdosnak élvezetttel miután felismerték.

Lehet az áldozatokat kigúnyolni, és a diktatórikus rendszerváltás óta történt első államterrort éltetni.

De hagy röhögjeleg ki téged, és MSZP-s főnökeid mikor demokratának mered nevezni magad seggfej!

Pop40 2012.10.08. 16:22:56

@pimpalini:
Aranyapám, több dolgot leírtam már neked, csak sajnos te egy érvet akkor sem ismernél fel, ha rádköszönne az utcán.
Ez már ott nyilvánvaló lett, mikor fent fél oldalon(!) leírtam, hogy mi alapján választok a jelenlegi kínálatból, ebből te annyit bírtál megjegyezni, hogy -tudtam hogy szoci szavazó vagy- :)))))))))))))))) Mondjuk nem csoda, egy agysejten ennyi infó fér el...:)

Pont abban a hsz-ben is, amire ezzel a hsz-szel hivatkozol, van pár állítás, amire mit ad isten, "elfelejtettél" reagálni.
Bemásolom neked újra:

"De, ész nélkül csökken a munkanélküliség, sorban állnak a befektetők Orbánéknál. Mint pl a Mercedes, aminek az avatásán olyan szépen parádézott. Milyen kár, hogy azt még a sokat szidott Ferenc testvér hozta tető alá.
De amúgy is, csak úgy túdulnak a befektetők, sorban nyílnak meg az új álláshelyek, mindenki jön vissza külföldről, aki kiment."

Minderre kábé annyi jött vissza, hogy óvodás szinten mozgok.

Fent is számtalan ilyen volt. (Rémlik a hülyenépszavazásos kérdés? Annyit sikerült rá benyögnöd, hogy biztos titkosszolgálattal figyeltetem a szavazásod.) Mert egy hozzád hasonló fideszbirka nyilván a vezér ellen szavazott akkor, amikor még tandíj ellen dumált. Óhogyne.

Innentől kezdve neked minek bármi érv? Emútnyócév, Gyurcsányahibás, te meg igyál szépen egy narancslét és fogd rá a nyuszira.

Pop40 2012.10.08. 16:26:31

További kellemes délutánt minden épeszűnek, én léptem. A narancsdroidoknak meg további kellemes narancsseggnyalást, egy percre se feledjétek, Emútnyócév, Gyurcsányahibás, mocskos IMF, nem leszünk gyarmat!

Éberség elvtársak, a mocskos imperialista szoclibsik mindenütt ott vannak! Hajrá magyarok, Viktorviktor, Csakafidesz!

padlas 2012.10.08. 16:29:38

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: nagyon jo gondolat, nezzuk meg, hogy a tobbi orszaggal valo osszevetesben hogyan teljesitunk. Ezt tettem az elobb is egyebkent, amikor belinkeltem nekem, hogy Magyarorszag europai osszehasonlitasban leghatul kullog a GDP novekedest tekintve. De igazad van, ne csak az elmult negyedevet nezzuk, hanem vessunk egy pillantast a korabbi evekre is:
kep.index.hu/1/0/289/2899/28992/2899232_f964a9f2184720e6cc2527f4efe58a94_wm.jpg

Az abran jol latszik, hogy a 2002 korul elrugaszkodik a magyar adat az eurozonaetol. Magyarorszag jelentosen magasabb GDP-novekedest tud felmutatni, egeszen 2007-ig. Ebben a novekedesben persze szerepet jatszik az adossagszint novekedese, vagyis reszben hitelbol finanszirozzuk. Aztan beut a valsag, es valoban nagyon megszenvedjuk, az eurozonanal is jobban, itt ut vissza az eladosodottsag. A zuhanas korulbelul akkor all meg, mikor Bajnai atveszi a kormanyzast, es az o miniszterelnoksege alatt szinte teljesen behozzuk a lemaradasunkat. Ezutan kovetkezik a masodik Orban kormany, amely alatt egy darabig nagyjabol tartjuk a szintet, majd 2012-re kezdunk leszakadni, es immaron a kormany hivatalos elorejelzese szerint is gazdasagi visszaeses van Magyarorszagon 2012-ben, mikozben az eurozona stagnal. Nagyjabol itt tartunk most, es az elemzoi kitekintesek Magyarorszag jovojere vonatkozoan nem tul rozsasak.

csak egy néző 2012.10.08. 16:30:07

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Seggfejkém,látom csak a beépített mantrát,demagóg dumát tudod ismételgetni.Cáfolni viszont nem nagyon sikerült.Nem baj kisköcsög,mehetsz áldásra te is a nemzetvezetődhöz,hátha megvilágosodsz.
www.echotv.hu/images/galeria/691.jpg

padlas 2012.10.08. 16:39:12

@pimpalini: latom nagyon mellbevagott, hogy szamokat es erveket mondtam, szemben a te levegobe beszeleseddel. Semmire nem tudtal erdemben reagalni, viszont azt hiszed, attol lesz igazad, hogy olyan szofordulatokat hasznalsz, hogy "koztudott teny". Olvass el par elemzest, ahelyett hogy itt osztod az eszt. Nyugodtan kereshetsz jobboldali szakertoket is, ha masnak nem hiszel, ok is azt fogjak mondani, hogy nem lehet ezt az europai valsagra meg hasonlo kulso erokre fogni. A fideszes propagandan tul gyakorlatilag senki nincs azon az allasponton, amit te itt kepviselsz, lehet, hogy ez nem veletlen.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.10.08. 16:51:50

Hajrá Orbán, hajrá Fidesz !

Hozzátok vissza az mszp-t megint!
Éljen, éljen!

Véletlenül se vigyétek le az ÁFA-t akár 20%-ra, Á dehogy! Jó ez a 27%, meg az egykulcsos is nagyon jó!
Ha már a jó módú polgári soproniak sem állnak teljes vállszélességgel mellettetek, akkor nagy bajok lehetnek főleg keleten.
Sőt a telefonadó is nagyon jó ((neeem, véletlenül sem mi fizetjük, á dehogy! Adózzanak a multik! (neeeem, ezt sem mi fizetjük..nyilván)
A minimálbér is emelkedett és a nyugdíj is meg van védve! Megszorítások sincsenek!
És IMF hitel / megállapodás is lesz! Hát nyilván!
Csak így tovább! Tovább a 2002-es úton!

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.10.08. 16:56:58

@Anti Anyag:

ÁFA legyen 20%
telefon adó: fölösleges
előregisztráció: fölösleges
Bankadó: bizony ((sajnos)), MI fizetjük: fölösleges
16%-os SZJA: az alacsony keresetűeknek ROSSZ. A dolgozók kb. 4/5-nek ROSSZ. Gazdasági szempontból nézve is hátrányos.
IMF megállapodás: 2288 előtt úgysem lesz.

Soroljam tovább vagy elég lesz ennyi?

Martian (törölt) 2012.10.08. 17:53:30

@Nyekenyóka.: ezzel egyet lehet érteni, de hogy más kormányalakítók miből foltoznák be a költségvetés lyukait, azzal kapcsolatban nincsenek túl jó érzéseim... megszorítások nélkül nyerhetetlen a pénzügyi helyzet, hacsak vakmerően be nem indítják a pénznyomdát.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.08. 17:57:22

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Biza, és lehet örvendezni, hogy a nagy szabadságban és nemzetiességben a fidesz félelmében minden létező szabadtéri helyre rendezvényt jelent be, nehogy bárhol is lehetőség legyen az ellene való tüntetésre.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.08. 18:01:29

Eljön a fél öt, és hirtelen eltűnik az összes fideszseggnyaló.

Lejár a munkaidő.

Azúrkék égbolt (törölt) 2012.10.09. 10:48:20

FIDESZ = MSZP

Aki mást gondol az tényleg nagyon buta. Ha egyszer véletlenül magyar párt nyerne a választásokon, akkor rögtön koalícióra lépne fent nevezett két párt ellenük, hogy továbbra is a hazaárulók kormányozhassanak.

pimpalini 2012.10.09. 18:42:26

index.hu/nagykep/2012/10/09/che_guevara/
Na ez az igazi baloldaliság, s nem az, amit a tolvaj mszp, s ostoba támogatói színlelnek a milliárdos káderekkel az élen.

Melyik mszp politikus gondolta valaha élete során másokra is akár 5 másodpercig magán és holdudvarán kívül?
Egy sem.
süti beállítások módosítása