A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Érdekes az Európai Néppárt magyarországi kampánya

2019.02.22. 17:37 timargabor

Európai parlamenti kampány van. Az európai parlamentbe a pártcsaládok tagpártjaikon keresztül próbálnak bejutni. A konzervatív, keresztény, jobboldali pártok pártcsaládja az Európai Néppárt (idegenül: EPP), ennek Magyarországról egy tagpártja van: a Fidesz. Vagyis a hazai Fidesz-kampány az Európai Néppárt uniós kampányának része.

A Fidesz immár sokadszorra plakátozza tele az országot, közpénzből politikai hirdetésekkel. Ez nyilván most, az európai kampány részeként a Néppárt értékrendjét tükrözi: használjunk adóforintokat a saját nézeteink propagálására.

Ennél is érdekesebb, hogy mi van a plakátokon: Juncker úr, aki az Európai Néppárt színeiben  az Európai Bizottság elnöke, azt a pozíciót tölti be, amelyre most, "Spitzenkandidat"-ként, "csúcsjelöltként" Manfred Weber úr pályázik. Juncker úr mögött Soros úr áll, őt talán nem kell bemutatni, a fideszesek egykori támogatója, mostanra az ő felkent univerzális közellenségük. És alatta a feliratok: ezek itt, "Brüsszelként" bizony migránsokat erőltetnének ránk. Ha valaki esetleg nem látta volna:

sorosjuncker.jpg

Hát, elég lökött ez a Néppárt. A saját tisztségviselője ellen uszít, és ad olyasmiket a szájába, amit ő maga azért tagad és hazugságnak nevez. Márpedig a Néppárt nyilván egyetért az uszítással és nem hiszi el Juncker úr cáfolatát, hiszen érdemben semmit nem tesz a dolog ellen.

(És a többi pártcsalád sem százas, mert ezt nem nekem kellene itt megírnom, hanem nekik megzenésíteni Németországban, Franciaországban meg pár olyan helyen, ahol a Néppárt a kb. 12-13 fideszes euroképviselőnél többet bukhat a dolgon.)

(És még egy: ezt, amit itt föntebb írtam, a fideszes kampány kitalálói mind tudták akkor, amikor az egészet kiötlötték. Nehogy valaki azt gondolja, hogy nem tudnak számolni. Ez szándékos volt.)

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

37 komment

Címkék: fidesz plakátkampány Európai Unió Európai Néppárt

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr3714643510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.22. 18:23:37

A Néppárt nem homogén szervezet, így semmi furcsa abban, hogy az egyik szárnya a másik ellen lép fel.

midnightcoder2 2019.02.23. 18:50:34

Mondjuk az sokkal érdekesebb a Néppárban, hogy egy Juncker-féle figura ilyen fontos szerepet tölthet be.

pioneer2016 2019.02.23. 19:16:45

Az is érdekes, hogy egy ilyen ember mint orbán, Magyar miniszterelnök lehet.

TSandor Toth 2019.02.23. 20:50:02

Az is elég érdekes, hogy az Európai Liberálisok szemet hunynak egy olyan magyar párt koalícióra melyben liberális és szocialista pártok mellett egy többé kevésbé nyiltan fasiszta párt is benne van. Na ez aztán az abszolút liberalizmus! Elvtelen tetü banda!

morph on deer 2019.02.23. 21:18:45

@TSandor Toth:
“olyan magyar párt koalícióra melyben liberális és szocialista pártok mellett egy többé kevésbé nyiltan fasiszta párt is benne van.”

Nem mondod?
A fidesz koalícióra lépett volna a liberálisokkal és a szocialistákkal?
Hogy mik vannak..!
De tényleg!

2019.02.23. 21:33:18

@TSandor Toth: hát a kdnp nem liberális párt, és azért olyan amilyen a fidesz de fasisztázni csak óvatosan, azért olyan nincsen nálunk meg igazából sehol a mainstreamben.

nemecsekerno_007 2019.02.24. 00:01:15

Az európai ballib politika erősen kínlódik, se lenyelni, se kiköpni nem tudja a patást, remélhetőleg az európai választóknak is megvan a józan ítélőképessége.

LebensraumamOsten 2019.02.24. 00:46:24

@TSandor Toth: Ugyan már! A cél szentesíti az eszközt! Először a nagyobb rosszal kell leszámolni. A többi majd ráér később.

apro_marosan_petergabor 2019.02.24. 00:57:51

Miért,
nincs jogunk tudni, hogy mit akar, mit csinál Brüsszel?
Juncker úgy mozog, mint egy konzervatív?
Vagy Soros konzervatív jobboldali?
Gondolod anno a szocdemek megszavazták volna Junkcert, akiről előzőleg erősen állították, hogy korrupt, ha nem tudták volna, hogy az ő szekerüket fogja tolni?

LebensraumamOsten 2019.02.24. 01:00:33

@nemecsekerno_007: Te nem tehetsz semmiről.Az élőlényeknek igen sok fajtáját és csoportját a természet tökéletesen megfosztotta az intelligenciától, hallottad már azt kifejezést, hogy emberi butaság?
Véleményeteket tekintve mik is vagytok ti a többi uniós polgár akaratához képest?
Mik is vagytok ti, ha meggondoljuk, hogy a legközelebbi állócsillag is kétszázhetvenötezerszer olyan messze van tőletek, mint a nap, mert a parallaxisa csak így lesz egy ívmásodperccel egyenlő. Ha te és illibsi barátaid állócsillag gyanánt tartózkodnátok a világegyetemben, bizonyára túlságosan jelentéktelen lennétek ahhoz, hogy a legtökéletesebb csillagászati műszerekkel észrevegyenek. Hogy ti milyen jelentéktelenek lennétek a világegyetemben arra nincs is kifejezés. Fél év alatt csak oly parányi körívet írnátok le az égbolton, egy év alatt is oly parányi ellipszist, hogy annak számszerű kifejezése egyáltalán nem volna lehetséges, olyan elenyésző lenne. A ti parallaxisotokat nem is lehetne megmérni.

clemens 2019.02.24. 04:23:52

Summa summarum, ez egy nagyon jó plakát az unió alkesz vezetőjéről, és az átláthatatlan háttér tevékenységekről.

BiG74 Bodri 2019.02.24. 07:27:09

Hát, pedig azért van egy fontos momentum. A vitya abbahagyta a pávatáncot, ritmust váltott és beleáll nyakig az árba, háta mögött egy stabil választói alappal. Közben a többi kisköcsög a néppártban még mindig riszál, táncol, helyezkedik, úgymond demokratikusan megosztva, szétszedve a pártcsaládot. Ilyen helyzetben pedig a fityisz taktika nyerő.

chrisred 2019.02.24. 07:56:42

@TSandor Toth: A Liberálisok és Demokraták Szövetsége Európáért csoportban jelenleg a Fodor féle Liberális Párt és a Momentum van benne. Melyikük lépett koalícióra és kivel?

midnightcoder2 2019.02.24. 09:02:23

@LebensraumamOsten: A két legnagyobb rossz, ami jelenleg európát fenyegeti az a baloldal és a liberalizmus. Ennek a két eszmének a túltolása vezetett oda, hogy az elmúlt pár évtizedben Európa mind katonai, mind diplomáciai, mind gazdasági jelentõségét elveszítette. A tovább tolása pedig oda vezethet, hogy 30 év múlva Európában 700 millió európaira jut majd 1.3 milliárd agresszív, iszlamista írástudatlan afrikai, akik ráadásul nem csak az európaiakat utálják, de egymást is.

de let e ... 2019.02.24. 09:17:44

@BiG74 Bodri: Hát a fityisz taktika annyira nyerő , hogy Orbán igen hamar a szélsőjobbos neonácik frakciójában találhatja magát .... szegény netes trolljai meg nem győzik majd ezerrel mosdatni a vezért ;-P

BiG74 Bodri 2019.02.24. 09:58:23

@de let e ...:
Egyrészt hiszem, ha látom.
Másrészt, orkbán akkor végleg elveszti láncait, és megy tovább olyan barmokkal rohamozva, mint itt feljebb is néhány.

BiG74 Bodri 2019.02.24. 10:01:27

@midnightcoder2:
Te logikai csoda! Mért amúgy hol voltunk? Bazdmeg legalább egy kis történelemet tanulhatnál. Faszom, el kezdtek szajkózni valamit, nulla tudással, teli szájjal borsónyi aggyal.

Willkommenskultur 2019.02.24. 10:04:07

Kit erdekel mit tagad az alkoholista bohoc?

Juncker hazudik, nem kerdes.

chrisred 2019.02.24. 10:04:38

@midnightcoder2: Az előtte levő pár évtizedben pedig az európai államok a nagyhatalmak csatlósai voltak, a hidegháború frontvonalai mentén szétosztva. Az biztosan sokkal jobb volt, főleg az Európa illiberális, szovjet oldalán élőknek.

midnightcoder2 2019.02.24. 10:23:06

@chrisred: Európa alatt a szocializmus által meg nem fertõzött területeket értettem. Azok voltak sokkal erõsebbek mint ma. Illetve, persze a keleti területeknek is volt saját gazdasága, Pl. volt hazai gazdaság, de persze jóval csóróbbak és fejletlenebbek mint a nyugatiak. Ma viszont errefelé kb. a multik vannak és a beszállítóik.

Azzal kapcsolatban pedig ne legyenek illúzióid, hogy ma Európa nem csatlós.

nemecsekerno_007 2019.02.24. 12:54:59

Egyébként meg jogunk van tudni, hogy egy senki által meg nem választott, csak magát képviselő pénzember mit tárgyal az EU egyik legbefolyásosabb vezetőjével titokban. Ilyenkor hol van a Transparency International?!?! Muhahahahaha :)))))))

jajdehülyevagyok 2019.02.24. 13:03:12

Helyes a kérdés! Sorosnak mi köze van az EU-hoz?
1. Nem európai állampolgár.
2. Nem választott politikus.
3. Nem EU hivatalnok.
Soros üzletember. Ha üzletelni akar, miért hivatalnokokkal, képviselőkkel akar üzletelni?

chrisred 2019.02.24. 13:35:49

@jajdehülyevagyok: 1. Sorosnak magyar állampolgársága is van. Mivel a magyar kormány kiharcolta, hogy a magyar állampolgársággal rendelkező, de nem az Unión belül élő polgárok is szavazhatnak az EP választáson, Soros potenciális európai választópolgárnak számít.

Ekrü 2019.02.24. 15:24:28

@chrisred: Melyik európai állampolgár üzletelhet európai parlamenti hivatalnokokkal,képviselőkkel.Én, mint szintén európai állampolgár besétálhatok Juncker irodájába megbeszéléseket folytatni vele vagy üzletelni?Nem érzed úgy,hogy ha egy olyan gazdag vállalkozó mint Soros ,a színfalak mögött tárgyalásokat folytat EU-S hivatalnokokkal,képviselőkkel,annak korrupciószaga van?

Kunhalmi Nelymar 2019.02.24. 15:49:55

"Soros úr áll, őt talán nem kell bemutatni, a fideszesek egykori támogatója"

Lassan már a Fidesz alapító tagja lesz belőle.

"nem hiszi el Juncker úr cáfolatát"

Juncker úr cáfolata annyiból áll, hogy "Nem is". Ja, és persze a plakát antiszemita.

timargabor · http://kard.blog.hu 2019.02.24. 15:49:55

@Ekrü: de, ez a megjegyzés teljesen jogos.

És hasonló ahhoz, mint ha egy gazdag magyar vállalkozó (Mészáros, Tiborcz) a színfalak mögött tárgyalásokat folytat magyar állami hivatalnokokkal, képviselőkkel (sok ilyent dokumentáltak az utóbbi években), hát annak is korrupciószaga van. Nota bene, erről is jogunk lenne tudni, csak valahogy ez nincs a plakátokon.

@midnightcoder2: ez így ebben a formában, igaz :)

Ami meggondolandó, hogy persze két választás közt egy tagpárt szerintem gond nélkül oszthatja a "vezért", de választási időszakban ez nem kicsit érdekes. Hány napig maradhatna a fidesz tagszervezete bármely városi csapat, ha elkezdené kampányban kritizálni a főnököt?

timargabor · http://kard.blog.hu 2019.02.24. 15:59:23

Az összes olyan megjegyzéssel, amelyek Juncker úr, finoman szólva nem világverő képességeit emelik ki, egyetértek. De azért ezzel a fideszesek komolyan nem voltak tisztában a korábbi EP-választások idején? Pl. amikor az e cikkben látható képek készültek:
www.breuerpress.com/2014/05/17/deutsch-tamas-hajra-europa/

chrisred 2019.02.24. 16:09:38

@Ekrü: "Én, mint szintén európai állampolgár besétálhatok Juncker irodájába megbeszéléseket folytatni vele vagy üzletelni?"

Nem tudom. Próbáltad?

Ekrü 2019.02.24. 16:19:00

@timargabor: Akkor viszont nem értem,mi a gond a plakátokkal?
"Nota bene, erről is jogunk lenne tudni, csak valahogy ez nincs a plakátokon."-Dehogy nincs.Ha jól emlékszem a Jobbik teleplakátolta velük az országot,láthatta mindenki aki nem volt vak:)))
De félretéve a viccet,attól,hogy ki nyer meg nálunk egy közbeszerzést,attól nekem se jobb se rosszabb nem lesz.Most a Fidesz emberei,előtte meg az MSZP emberei,ha meg más nyeri a választást akkor annak az emberei.Naiv az, aki azt gondolja,hogy a dolgok nem így működnek,nem csak nálunk,hanem a világ minden országában is.Viszont az illegális bevándorlás az teljesen más jellegű dolog,mivel az bizony kihat az én és főképp majd a gyermekeim életére is.(Rengeteget utazom és bizony látom a változásokat.)Legalábbis én így gondolom,és bizony ez alapján fogom behúzni az x-et a választásokon.

Ekrü 2019.02.24. 16:20:50

@chrisred: Még nem,de lehet ha egyszer arra járok megpróbálom.Kíváncsi vagyok a portáig eljutok vagy már az ajtónál lekapcsolnak az őrök?:)))

Ekrü 2019.02.24. 16:26:26

@timargabor:" Hány napig maradhatna a Fidesz tagszervezete bármely városi csapat, ha elkezdené kampányban kritizálni a főnököt? "-Én eddig úgy tudtam,hogy a Néppártban a pártok egymással egyenrangú szövetségesek,nem pedig az egyik csicskája a másiknak.A Néppártba való belépésekor a Fidesz szövetségest és nem pedig főnököt választott.Mint ahogy mi sem főnököt választottunk amikor beléptünk az EU-ba hanem szövetségest.

stim 2019.02.24. 16:34:42

A kormány világosan fogalmazott. Brüsszel nem tudta amigránsokat kint tartani, a briteket pedig bent tartani az Únióban. Ez a vezetés egyértelmű hibája. A hibákat a vezetésnek viselnie kell.

A mostani választásnak két alternatívája van. A kormány alternatíváját ismerjük, én egyetértek vele mert van értelme. Az embereknek az állam azt az igényét szolgálja ki vagy legalábbis igyekszik biztosítani, hogy nyugodt körülmények között gyarapodhassanak és ebből a gyarapodásból jusson többek között kultúrára is. A kultúra támogatása állami feladat, ez a cégeknek nem feladata. Ezt a mindenkori értelmiség jó lenne ha szívvel és ésszel megértené, átérezné. A növekvő életszínvonal és emelkedő fizetések teszik lehetővé, hogy egyre többen tudjanak kultúrát is fogyasztani. Az tud művészettel foglalkozni aki meg tudja vásárolni a hozzá szükséges tudást és időt.

Nézzük a másik verziót, amit Brüsszel erőltet a bevándorlással.

1, európaiként Európa érdekeit tartom szem előtt. Tehát ha Afrikának vagy bármelyik kontinensnek problémái vannak akkor azért vanak választott kormányaik, hogy a problémákat a rendelkezésükre álló eszközökkel orvosolják. Európa nem a világ Teréz anyája, főleg akkor nem ha emiatt már nem nevezhető vezető hatalomnak. Nem a hatalom a lényeg. De jó ha van mert az védelmet biztosít. Az pedig szükséges.

Szóval ha lenne egy nagy Egyesült Európa akkor hogyan képzelnék el a nemzetek nélküli Európát? Mi lenne a hivatalos nyelv? Gazdasági erőt és népességet nézve a német. Mondjuk ki. Akkor vegyünk egy nemzetet amit nem szeretnénk nemzetnek. Személyes érintettséget elkerülendő legyenek a franciák és végezzünk egy gondolatkísérletet, hogy lássuk előre a dolog értelmetlenségét.

Mikortól nem számít valaki franciának? Ha nincsenek francia ősei? És akkor mi lesz azoknak a franciáknak ajogaival akiknek vannak francia ősei? Hány százalékban kell nem francának lennie Franciaországnak ahhoz, hogy azt mondják, hogy a folyamat befejeződött, készen van? 50%? Miért pont ennyi? Ki mondja meg? Milyen jogon? Ugye érezzük a vérszagot amit a türelmetlenség és érzéketlenség hoz magával? Ez a diktatúrák fő jellemzője.

Hogy gondolják azt, hogy ideológiai alapon elvehetnek emberektől pl. lakást mert bevándorlók költöznek bele? Országot mert kinyilvánítják, hogy az ami jog szerint az övék az jog szerint szerintük nem az övék. Magán- és köztulajdont. Láttunk már ilyet. A szocializmusban. Ahol minden ment a közösbe utána pedig amikor bedőlt a dilettánsok vezette rendszer akkor páran elprivatizálták.

Nekünk, itt, Kelet-Közép Európában megvannak a történelmi tapasztalataink arról, hogy egy ideológia malaclopó köpenye alatt hogyan lopták el a nemzeti vagyont és a magántulajdont. Minden ideológiai erőszakos tulajdonszerzési kísérlet beidézi ezeknek a folyamatoknak az emlékét. Emlékszünk és nem felejtünk. Azok akarják a múltat végképp eltörölni akik a múltban már bevált, erőszakos tulajdonszerzési módszerekkel kívánnak élni. Zavarosban halászás, emberek megbélyegzése, kettős mérce, jogfosztás és tulajdonelkobzás. Nincs új a nap alatt.

Honnantól nem számít valaki franciának? Amikor már nincs francia köz- és magántulajdona? Akkor kié lesz mindaz a tulajdon ami most a franciáké, teszem fel a kérdést. Ne tévedjünk, az ami most képzelgésnek tűnik az megvalósulhat a jövőben. Migránskártya, segélyezés a nemzetek terhére már létezik. Adó formájában már fizetik.

Afrika problémáit születésszabályozással és családtervezéssel Afrikának kell megoldania. Erőnkhöz mérten segítünk de nem áldozzuk fel saját magunkat és a jövőnket más felelőtlenségének az oltárán. Van a felelőtlenségnek oltára:)? Úgy tűnik van. Európa.

Egy központosított EU talán lehetne méltó vetélytársa és partnere az USA-nak, Kínának és Oroszországnak. De nem tanulatlan, műveletlen tömegek fogják az EU-t felemelni az ő szintjükre. Hanem lehúzni oda. Nem az a baj velük, hogy feketék, nem vagyok rasszista. Az a baj, hogy afrikaiak. Bocsánat, hány közismert, magasan jegyzett afrikai egyetemre igyekszenek bejutni európai diákok az ott fellelhető naprakész tudásért?

Aki műveletlen, tanulatlan tömegeket enged be az segélyezést teremt és bűnözést. Ezzel Európa bár azt várná, hogy az USA és Kína illetve Oroszországgal egy szintre kerüljön valójában mivel Afrikát fogadja be ezért Afrikával kerül egy szintre. Jó reggelt kívánok.

Fogadd be Afrikát és jó lesz a közbiztonság mint Johannesburgban. És az európaiak által épített kultúrák romjain felnő egy olyan generáció amelyik azt sem tudja majd, hogy mi mire való. Mert nem tanulta meg.

Kína egynyelvű, központosított hatalom. Az USA egynyelvű, központosított hatalom. Oroszország is. Európa soknyelvű.

Mivel a kereszténység univerzális, nemzetek, orzságok felett álló, egyetemes szokásjogot, társas érintkezési formátépített ki ezért akik ezen az alapon szocializálódtak azok konfliktus nélkül megértik egymást. Akik nem Európában nevelődtek azok nem.

Európának világos célok kellenek nem migránsok. >>>

stim 2019.02.24. 17:11:27

A fenntartható növekedés az a gazdasági bűvszó amit minden gazdaságkomolyan vesz. Nem véletlen. Sokáig úgy gondoltam, hogy nem mennyiségileg hanem minőségileg kell fejlődni de a kettő gyanítom elválaszthatatlan. A mennyiségben keletkezik annyi felesleg, hogy jusson K+F-re is. Ezzel technológiai előnyre tehetünk szert ami versenyelőnyt biztosít. A mennyiségi növekedés előnyös.

Ma,amikor a Földön minden használható terület foglalt, talán az Antakrtiszt nem említve az emberek egymás kárára tudnak fejlődni vagy egyre rövidebb idő alattt egyre többet kell termelniük. Így vagy elveszik a másét vagy többet dolgoznak. Vgy új iparágak alakulnak ahol a termék iránt kereslet lesz nagy tömegekben.

A világűr meghódításának a határán állunk. A folyamat egyenlőre még nem kifizetődő de amint képesek leszünk aszteroidákat bányászni az akkora nyereség lehet mint Spanyolországnak az inkák aranya. Hogy más gyarmatosító hasonlatot ne is hozzak. A világűr lakatlan, végtelen és tele van lehetőségekkel. Mint a nagy felfedezések hajnalán amikor a lakatlan, végtelen tengeren útnak indultak Európa hajói. A világűrben lehet nyersanyagokat bányászni. A Mars elérhető távolságban van. Az USA épp most építi űrhadseregét. A haditechnikában felhalmozott tudását űreszközökbe fordítja. Tapasztalatokra tesz szert, tovább fejlődik. Ott van a Föld és az űr határán. Idő kérdése és megtalálja a maga technológiai lehetőségeivel azokat az égitesteket amiket haszonnal tud bányászni,kutatni, terraformálni. Lesz korlátlan fenntartható fejlődés.

A világűr végtelen. Ha nem egymástól akarjuk elvenni azt a keveset ami a bolygón van van mert kiderül, hogy több is van akkor remélhetőleg nem itt lesznek konfliktusok. De lesz haszon ami mivel túlnő a bolygó keretein ezért nem a bolygónak kell állnia teljes számlát. Lesz fenntartható gazdasági növekedés mert a világűr végtelen. EZért a kutatás egyik iránya azt hiszem ennek kellene, hogy legyen.

A CERN egy kiváló európai együttműködési projekt. Franciaországban, Németországban, UK-ban (szorri) épülnek kísérleti fúziós erőművek. Egy olyan hajtóműami folyamatosan gyorsulhat vajon mekkora távra és sebességrelenne képes a kimeríthetetlen energiájával? EZ nem zabolázatlan fantázia, ez a jelen alapján megjósolható jövő. Ez a XXI. század aminek lassan a 3. évtizedébe lépünk. Az emberiségben hatalmas kreatív energiák és teremtő erők vannak. Jó célok kellenek. A fúziós erőmű ráadásul környezetbarát energiát biztosít. Segítség a globális felmelegedés ellen ami csökkenti az elvándorlást is és ezzel több fronton egyszerre léphetünk előre. Ahogy több fronton egyszerre vesztünk ha nem foglalkozunk vele.

timargabor · http://kard.blog.hu 2019.02.24. 17:31:36

@Ekrü: láthatta, amíg a fidesz hagyta. Aztán gyorsan hoztak egy törvényt, hogy ilyent nem lehet, a Jobbikra meg rátolt csilliónyi bírságot az ÁSZ, tiltott finanszírozásért (ami érdekes módon a fidesznél fel sem merül). Pedig a Jobbik plakátjai elvileg magánpénzből voltak (gyakorlatilag nem, mert a forrás az a közpénz, ami még Simicska fideszes korában vesztette el közpénz-jellegét).

Azt mondod, valaki úgyis lop, tehát mindegy, ki kormányoz. Azért ez így nem kicsit erős ám. Az illegális migráció megítélésében nem lesz vita köztük (olvasd vissza a blog 2015-ös posztjait), de egyrészt az hogy Gyurka bácsi erről alkudozott volna titokban Junckerrel, az meredek logikai ugrás az eddigiekről, másrészt a kontroll nélküli, Európát elárasztó migrációs folyamat nem kapna többséget egyik uniós országban sem - nem véletlen, hogy ezzel nem is kampányol senki. (Már ha nem a hazai álhírgyárakból tájékozódsz, mert szerintük persze ha rajtuk múlna, mindenkit beengednének.)

Az igaz, hogy a fidesz szövetségest választott, de ez fordítva is igaz, őt is szövetségesnek választották. Én valószínűleg úgy rúgnám s*ggbe a szövetségesemet mint Makó Jeruzsálemtől, ha a kampányban ilyen húzást enged meg ellenem.

Nem teszik meg. Hogy miért? Erre itt a válasz:
i.redd.it/3o0vqrbjp7i21.jpg
szóval a fidesz stabilan hozza a 12-13 képviselőt a Néppártba. Persze a német, osztrák, stb. EPP-lista billegő tagjai (eljut-e oda a bejutás vagy nem) láthatják úgy, hogy az ő fülükkel veri Viktor a csalánt, ezt láthatjuk néha a hírekben.

chrisred 2019.02.24. 17:44:34

@stim: Spanyolországnak nem sok nyereséget jelentett az inkák aranya, annál inkább az angoloknak és a némeralföldieknek.
süti beállítások módosítása