A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Orbán kottájából játszik az Európai Parlament

2018.09.13. 11:50 garmr

Az Európai Parlament elfogadta a Sargentini-jelentést, amivel immáron papírja is van Orbán kormányának arról, hogy Magyarországot levezette a demokratikus országok térképéről. A hazai közösségi médiában és az ellenzéki sajtó maradványain kialakult egyfajta hurrá hangulat, hogy na most aztán jól megkapta a Viktor és na most aztán majd jól ráfázik.

Ki kell ábrándítsunk mindenkit, Orbán számára teljesen irreleváns volt a szavazás kimentele, sőt ez az eredmény felel meg leginkább a stratégiájának. 

Természetesen az is rendben lett volna, ha elbukik a jelentés, hiszen ez esetben az EP lényegében legitimmé tette volna a magyar demokratikus berendezkedés intézményeinek kisajátítására és lebontására tett lépéseit. Ez azonban nem szolgálta volna Orbán hosszútávú terveit az európai politikai színtéren, ezért nem is tett meg semmit, hogy elkerülje a jelentés elfogadását. 

deceive-1299043_1280.pngÉvek óta ebbe az irányba mutatnak a jelek, de Orbán idén Tusványoson nyilvánvalóvá tette, hogy miután itthon gyakorlatilag már több ciklusra előre bebetonozta helyzetét, nem elégszik meg a Kárpát-medence uradalommá alakításával, immáron európai vezetői ambíciókat dédelget. Ezt szolgálja az évek óta tartó migránsozás és a bevándorlás ellenes propaganda, ez az az üzenet, amit hívószóként próbál kiterjeszteni a teljes európai politikai színtérre. 

A migráció problémája köré lassan ki is épült a megfelelő európai bázis, beleértve például a német szélsőjobbos AFD-t és az olasz populistákat. Orbán már befolyásoló tényezőként is megjelenik a vele szimpatizáló pártok támogatójaként, ahogy azt tette legutóbb a szlovéniai választásokon

Nyilvánvaló azonban, hogy az Európai Néppárt egyelőre nagy falat neki, az EPP pedig szintén se lenyelni, se kiköpni nem tudta eddig Orbánt. A jelentés elfogadása után aligha lesz maradása a Fidesznek a pártcsaládban, de szinte biztos, hogy nem fognak maguktól távozni. Minél tovább marad az EPP tagja a magyar államkormánypárt, annál több zavart és széthúzást tud kelteni amivel a jövőbeni pozícióit erősíti az EPP ellenfeleként. 

A Sargentini-jelentés elfogadása tonnányi muníciót szolgáltat Orbánnak az európai politikai kommunikációhoz. Tovább erősítheti mártír szerepét, mint a migrációs válság megoldásának egyetlen hiteles letéteményese, akit azonban elhallgattatni kívánnak a bevándorláspárti brüsszelita politikai erők.

Magyarország elmarasztalása Orbán kitartó és precízen eltervezett munkájának gyümölcse, mely révén kivételesen kényelmes helyzetbe került. A látszattal ellentétben nem ő, hanem immáron a jövőbeni politikai ellenfelei kerültek lépéskényszerbe. Újra róla szól minden, ő adja a témát, világos üzenettel és célokkal rendelkezik, miközben a többi európai pártnak valójában fogalma sincs, hogy mit kellene kezdeni ezzel a helyzettel, vagy pedig hogy milyen üzenet lehet érdekesebb a választók számára a migránsozásnál.

A Sargentini-jelentés után Orbán végre elemébe került, kvázi ellenzéki szerepben halászhat a zavarosban, akár az Európai Néppárton belül, akár egy saját gründolású új formációval. A közpénz jellegüket elvesztett százmilliárdok pedig előkerülhetnek lassan a strómanok párnaciháiból. Egy európai kampány drága mulatság lesz.

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

190 komment

Címkék: kampány Orbán Viktor Európai Parlament Európai Néppárt Sargentini-jelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr4014237775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.13. 22:21:45

@Tenkes Kapitánya: A dollár-euró leng mint az inga ide-oda. A forint-euro meg egyirányba leng a gravitáció törvényeit meghazudtolva a forint rovására. És ez így is marad, ameddig tolvajok vannak hatalmon.

BaitHrunner 2018.09.13. 22:22:45

@GIeccsertetű:
Maradjunk annyiban, hogy másképp látjuk a dolgokat...
:)

ételizésítő 2018.09.13. 22:29:02

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:
Majd egyszer azért nézd meg a szótárban a "független" címszót.
Mert homlokegyenest az ellentétét jelenti annak, amit te most gondolsz róla.

@BaitHrunner:
Sajnos, de. Pedig sokkal jobb lenne, ha már be lenne vezetve, bár ezért valójában Medgyessyt meg Gyurcsányt okolhatjuk, mert ha kicsit is épeszűbb gazdaságpolitikát folytatnak, akkor már lehetett volna még a szlovákok előtt, és akkor a kuszaszemű mongolidióta meg a csúti cigány nem tudtak volna tenni már semmit. Így meg még 10-15 évig is elhúzhatják, ha addig valaki le nem csauseszkuzza őket. Én azért reménykedem ebben a megoldásban, és majd énekeljük, hogy Csau, Matolcsy, Csau, Szíjjártó, Habony csau, Rogán csau, Orbi csau-csau-csau!

VT Man 2018.09.13. 22:33:07

@ételizésítő:
"További jó seggnyalást, faszfej. "

Én nem sértegettelek, faszfejeztek, elvárom, hogy te is megadd a tiszteletet.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.13. 22:34:25

@BaitHrunner: Nagyon másképp. Aki a falujából ki sem mozdul, az nem vesz észre semmit a világ változásaiból. Én ezerfele járok európában már több évtizede, és azt veszem észre, hogy a magyar fizetés egyre kevesebbet ér. Aki minden nap csak az orbáni mantrát hallgatja, és nem hallgat mást, el fogja hinni, amit a csuti kretén böfög, mert hihetően hazudik.De ha több forrásból tájékozódik az ember és naponta figyeli az eseményeket, és nem felejti el őket, akkor furcsa dolgokat tapasztalhat.

BaitHrunner 2018.09.13. 22:35:49

@GIeccsertetű:
Egyébként Orbán előtt is járt már az euró bőven 300 felett. Azóta az átlagbér kb. 140.000 forinttal nőtt.

BaitHrunner 2018.09.13. 22:36:49

@GIeccsertetű:
Ne haragudj, de én a pénztárcámnak hiszek, nem pedig neked.
:)

Alick 2018.09.13. 22:41:37

@Ellenzéki Tüntető: Schiffer legalább alaposan elolvasta a szövegezést... az Orbán-kormányon számonkérhető ügyekhez képest ez lekvárból készült gumibot... ami az alkotója úgy bestresszelt, hogy rgtön le is mondott utána.
Vajúdtak a hegyek és egeret szültek...

BaitHrunner 2018.09.13. 22:43:24

@ételizésítő:
Megvannak az előnyei a forintnak is meg az eurónak is. Fene se tudja ezt egyértelműen eldönteni. Most szerintem jobb a forint, de ha megint beüt egy komolyabb válság, akkor durván nagy szarban leszünk. Szépen lassan el kellene kezdeni dolgozni egyébként a bevezetésén mert vészesen fogy az idő.

invalid username 2018.09.13. 22:46:12

Ez a politikai réteg. De van egy pénzügyi is -- lényegében leálltak az unió átutalásai Brüsszelből Budapestre.

Az elmúlt években kb időarányosan érkeztek a transzferek. Idén augusztusig annyi pénz jött mint máskor egy hónapban.

invalid username 2018.09.13. 22:48:47

@Alick:

...és hány évig vajúdtak...

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.13. 23:07:35

@BaitHrunner: Az kizárt dolog, hogy az átlagbér 140 ezerrel nőtt 2010 óta. Mert akkor 2010-ben az átlagbér 50 ezer lett volna, ami totál baromság. De szerintem tudod te mennyi volt az átlagbér, csak szándékosan hazudsz, mint a führered. Vagy csak a saját fideszseggnyalói 500 ezres fizetésedet írod átlagbérnek, ami 140 ezret emelkedett.
Itt a helyes adat, ezt mazsolázgasd Háry János:
www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qli030.html

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.13. 23:14:58

@BaitHrunner: Egyébként elnézve a százalékos emelkedést orbánc semennyivel sem jobb, mint a korábbiak. Az utolsó év ami több, de azért 8 év kúrmányzás után, az elmúlt évszázad legnyagyobb világgazdasági konjunktúrája és a Marshall segély duplájának megfelelő EU támogatás kúrmányzati elköltése után elég vérszegénynek tűnik a 12%.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.09.13. 23:21:49

@BaitHrunner:Nem az számít te mennyit látsz a pénztárcádban, hanem hogy az ország lakosai mennyit látnak ÁTLAGBAN. Az én pénztárcám is dagadt volt mindig, mert olyan szakmám van, hogy jól fizet. De az ország szempontjából ez nem döntő jelentőségű. Például ahogy láttam orbánc bevallását, ő meg idén nem keresett egy vasat sem. Tehát nem az egyes emberek fizetését kell nézni, hanem az országban élőkét átlagban.

BaitHrunner 2018.09.13. 23:37:32

@GIeccsertetű:
Először is válogasd meg a szavaidat ha kérhetem. Mármint ha én normális hangnemben írok neked akkor elvárnám ezt tőled is.
Másodszor pedig én ugyan nem írtam oda(utolag is bocs) bruttó bérre értettem. Ami 2010- ben 200 körül volt, most pedig 340. Áprilisi adat:
www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/ker/ker1804.html
24.hu/fn/penzugy/2011/02/18/ksh_202_600_forint_volt/
Harmadszor pedig egyáltalán nem nevezném magam FIDESZ-esnek, épp csak nem értek veled egyet. Hogy ez miért vált ki belőled ilyen reakciót azt próbáld meg magadban rendezni, vagy keress egy orvost.

ételizésítő 2018.09.13. 23:41:14

@VT Man:
Tiszteletet egy Fidesz-seggnyalónak?
A tiszteletet ki kell érdemelni, seggfej. Aki fideszes, az eleve bukta ezt.

ételizésítő 2018.09.13. 23:42:51

@BaitHrunner:
Egyszer, a legnagyobb válság idején. Csak most nincs válság, kifejezetten jó állapotú a világgazdaság.

Az átlagbéres hazugságot meg te sem hiszed el.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.13. 23:54:35

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: egyelőre csak nácik fenyegettek, feketék nem. az, hogy te, idióta, tudatlan fasz mitől fosol, nem érv. közöd nincs a valósághoz.

nyugat, ahol vannak is feketék, tudják, mi az ábra, 70%-a leszavazott titeket, akik még nem is láttatok feketét. idióták vagytok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.13. 23:55:24

@Ekrü: az, hogy mit álmodtál, nem tény, és nem érv. a 70% tény és érv.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.13. 23:58:03

@Visceroid: most jelezték, hogy lesz következménye.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.13. 23:59:12

@A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!!: emlékeztetnélek, hogy kinek van 70%-a az EU-ban. mégiscsak nagyobb terület és több ember!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 00:00:32

@VT Man: mondta, hogy fog írni, de nem fogtad fel, mert egy idióta vagy. azért is vagy Fideszes.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 00:01:51

@Voznyák Pista: az, hogy mit álmodtál, nem tény. Európa most mutatta meg az egységét.

BaitHrunner 2018.09.14. 00:03:56

@ételizésítő:
A 10 utáni első ciklus felétől már nem igen nézett be a forint 300 alá, sőt...
Ha meg az átlagbér hazugság, akkor 2010-ben is az volt, nem gondolod?

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2018.09.14. 00:29:12

@Voznyák Pista: Pár ezer ember közé nem érdemes könnygázt fújni. Verőembert küldeni ötven kilós bölcsészekre meg országgyűlési képviselőre, az fajlagosan brutálisabb dolog. Szóval ne legyenek illúziók ezzel kapcsolatban.

moonlight777 2018.09.14. 01:21:25

@math0:

Egység, ahha, a cseh miniszterelnök máris elhatárolódott a saját eu parlamenti képviselőitől, a fizetett bürokratáktól, és nyiltan kiállt orbán mellett, ergo ha végig is jutna ez a folyamat, ami kizárt, a lengyeleken kívül a csehek is vétóznak majd...
de jövőre egész más erőviszonyok lesznek az eu parlamentben is, és akkor már senit nem fog érdekelni ez a hisztéria...

ételizésítő 2018.09.14. 03:46:54

@BaitHrunner:
Igazából már azóta nem, hogy a hatalomátvétel után nekiállt a két minősített fideszes elmebeteg államcsődözni. Utána a csúti cigány már hiába mondta külföldön, hogy szó sem volt ilyesmiről.

Az átlagbér ekkora emelkedése hazugság.
Még akkor is, ha az átlagbérbe beleszámoljuk Gázszere Lőrinc, MolVidi Gőzömsincs Pista, Símacska (2015-ig), Orbánveje Félre Kúrt, Márnem Andy Vajna, maga O1CG Viktor és a többiek vagyongyarapodását is.

2018.09.14. 04:36:33

Az atlagberrol volt multkor egy jo portfolio cikk. A KSH altal szamolt atlagber tenyadat. A "nemzeti szamlak" nevezett dolog egy masik tenyadat. Utobbi annyiban kulonbozik, hogy nem szamolja bele a kulfoldi erdekeltsegu, tehat multi cegeknel dolgozo emberek bereit, hanem csak a magyar allamnal, es a magyar cegeknel es kkv-nal dolgozok bereit. Az atlagber nagyon elszallt. Pelda: 2010-es kezdo infos fizu 330000. 2018: 500000 a nemzeti szamlak viszont csak nagyjabol a GDP-vel aranyosan nottek, 2-3-4%-al evente (nem real, hanem abszolut), es ez amugy trivialis kovetkezmeny is. Ergo a multik huztak fel az atlagbert, mert az szabad munkaero aramlas miatt mentek a szakemberek kulfoldre. A multik viszont mar itt voltak kiepulve, raadasul az adok kedvezoek, igy megerte emelni a fizukat, es valszeg a kedvezo adok miatt megeri tovabb emelni ha nincs kinalat, akar EUs szintig is, termeszetesen ez be is fog kovetkezni hosszu ido mulva ahogy a munkaeropiac kiegyenlitodik. Ez kormanyoktol fuggetlen kapitalista (greed - fear) kovetkezmeny.
Politikai kovetkezmeny: mivel magyarorszag nagyban a multikra epol, kiepult egy nagyobb kozeposztaly, ami nagyban a Fidesznek tulajdonitja penzugyi felemelkedeset. Ezt Orban 2010ben igy is tervezte.

BaitHrunner 2018.09.14. 07:06:08

@ételizésítő:
1; igen, ez így van, erről beszéltem. De, ugye elolvastad miről ment a vita?

2; az átlagbér emelkedése nem kamu, nem hazugság, hanem tényeken alapul, és gondolom egységes, uniós módszertan szerint van számolva. A strómanok/klientúra vagyonosodása pedig nem számít bele, ez ugyanis nem bérként jelenik meg. Nem tudom egyébként, hogy ezekben a körökben milyen bejelentett jövedelmek vanak.

LebensraumamOsten 2018.09.14. 07:21:53

@rallus: Buktatok. Ennyi.Nektek már lefelé vezet az utatok a lejtőn. Fogalmatok sincs róla, mennyien gyűlölnek benneteket Magyarországon is. Lehetne, ha nem dugnátok az ostoba fejeteket a homokba.

csúti csüngőhasú tolvaj 2018.09.14. 07:23:22

Tetszik ahogy a durván fél milliárdos EU-ban a hithű orbánisták szerint egy 2 milliós agymosott 3 kiló krumpliért szavazó tajtparaszt állomány hazai támogatottságával bíró törpe cigány lesz a nácik (fajelmélet megvan?) legfőbb vezére.

LebensraumamOsten 2018.09.14. 07:23:57

@BaitHrunner: Az átlagbére emelkedés egy ostoba demagóg humbug ami elé átlátszó. Ha ezt egy gyárban vagy mezőgazdasági cégnél a Dunától keletre megpróbálnád előadni, a szellemi alkalmazottak és fizikai dolgozók a szart is kirugdosnák belőled hálából.

Célkereszt 2018.09.14. 07:29:25

@GIeccsertetű: Legálabb pár száz falu főtere reneszánsz kőburkolatot kapott.

csúti csüngőhasú tolvaj 2018.09.14. 07:30:29

@BaitHrunner:

2. Ja. Ami 2008-2010 körül került 5 egységbe, az most 10-15 egység. Ezt biztosan egyensúlyozza a 10% emelkedés.

Mennyi pénzed marad ha 2009-ben a kapott 100 egység fizetésből költöttél az életre 80 egységet, most 2018-ban a kapott 110 egység fizetésből költesz 110 egységet és még el kell adnod valamit vagy hitelt kell felvenned, hogy az élethez szükséges 150 egységet elő tudd teremteni.

Ennyit a fizetésemelésről. Az nem tűnik fel, hogy a "jólelkű" orbán adott 10 rongyot, abból az 50 rongyból amit közben a másik zsebedből kilopott.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.14. 07:54:34

"2006 októberében az akkor még ellenzékben lévő Orbán Viktor az Európai Parlament néppárti frakciójában azt szorgalmazta, az EU állítsa le a Magyarországnak szánt uniós pénzek kifizetését a „hazug és csaló” kormány miatt. Orbán követelésének nem lehetett volna valós következménye, mivel az EP-n keresztül nem lehet az EU költségvetését befolyásolni, de ha mégis lett volna, az több ezer milliárd forint veszteséget jelentett volna az országnak.

Orbán az EU-s segítségnyújtás megtagadását követelte a Néppárt tanácskozásán, mivel szerinte Magyarország EU-taggá válása óta az Uniót is érinti az, hogy a kommunizmus „saját országaiban intézményesítette a korrupciót, az erkölcsi relativizmust, a szegénységet, a kiszolgáltatottságot, a hamis adatokat szolgáltató kormányokat, a felelősséget nem ismerő politikusokat és a politikai hazugságokat.”

Ahogy azt a 24.hu akkori cikke megjegyzi, ez a javaslat a gyakorlatban azt eredményezte volna, hogy vállalkozások, önkormányzatok, civil szervezetek estek volna el körülbelül 8000 milliárd forintnyi támogatástól a 2007-2013-as költségvetési ciklusban. Dobolyi Alexandra MSZP-s európai parlamenti képviselő akkori nyilatkozata szerint

„mindenki számára világos, hogy az Európai Unió nem egy kormányt támogat, hanem egy országot, s minden olyan kezdeményezés, amely az ellen irányul, hogy az EU az adott országot támogassa, borzasztóan rosszat tesz nekünk.”
Több mint 10 évvel később a Sargentini-jelentés vitáján Orbán Viktor azt állította beszédében az Európai Parlamentben, hogy

„az EP képviselői most egy népet fognak elítélni, amely ezer éve tagja a keresztény európai népek családjának, munkájával és vérével járult hozzá Európa történelméhez, és amikor kellett, megnyitotta határait kelet-német sorstársai előtt.”
Nem kérdés, ha a hetes cikkely következtében tényleg megvonják Magyarország szavazati jogát az EU-ban, az az egész országot érinteni fogja (bár talán nem olyan súlyosan, mintha minden EU-s támogatást megvonnának tőlünk). De az egyenlőségjel, amit a kormánypárti média és Orbán maga a kormány kritikája és Magyarország kritikája közé tesz, hamis. Mondjuk legalább ebben Orbán következetesnek tűnik, hiszen már 2006-ban se tudta megkülönböztetni a magyar kormányt és Magyarországot, hiszen az egész országnak nyújtott támogatást akarta a kormány tevékenysége miatt leállíttatni. A különbség annyi, hogy azóta saját magát azonosítja az országgal, nem pedig politikai ellenfeleit.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.14. 07:56:23

@csúti csüngőhasú tolvaj: Ja. A költségvetés Áfa bevétele 5000 milliárd forint. Tehát a 25-ről 27 százalékra felemelt Áfával 370 milliárd új adót vetett ki.

BaitHrunner 2018.09.14. 07:57:59

@LebensraumamOsten:
tényekkel vitatkozol...
Te meg menj el az ország szerencsésebb felébe, aztán próbálj meg alkalmazni egy szakmunkást vagy egy mérnököt mondjuk bruttó 200-250-ért.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.14. 07:59:59

@Tenkes Kapitánya: "A 250-325 az semmi (12 év alatt), a dollár-euró kilengések is nagyobbak voltak ennél."

Baszki 250-ről 325-re az nem kilengés. Mikor volt utoljára 300 alatt?

nu pagagyí 2018.09.14. 08:00:51

Orbán addig játszadozhat, amíg itthon el nem zavarjuk. És mi pontosan tudjuk milyen kártékony. Ha valóban nemzetté szeretnénk válni, akkor le kell számolni a diktátorral. Orbán európai nimbusza olyan lehet, mint Meciaré volt, talán nem kellene a fideszes "nívódíjas" hazudozásnak bedőlni. Engem egyébként baromira undorít a megalkuvás, normális emberek ne keresgéljenek búzaszemet a szarban. Nincs búzaszem, az országban a hatalmat köztörvényes bűnözők birtokolják, vezetőjük egy pszichopata.

BaitHrunner 2018.09.14. 08:15:01

@csúti csüngőhasú tolvaj:
Milyen 10%-ról beszélsz? Nézd már meg a számokat.
Össze-vissza vagdalkozol fogalom nélkül...
Meg milyen 5-10-15 egység? E szerint most 600-900 forint kellene, hogy legyen egy liter benzin. Nyilván van áremelkedés, de basszus azért maradjunk mér meg a realitások talaján.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.14. 09:26:21

@nu pagagyí:

Marhaság. Orbán messze a legjobb választás az ország számára.
Gyurcsány és bandája meg a legszarabb.

És ez nem is puszta találgatás, hanem történelmi tapasztalat.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.14. 09:30:00

@ételizésítő:

Az átlagbér emelkedése nem hazugság.
Az átlagbér normális eloszlású (már ha tudod ez mit jelent), azaz az átlag körüli (+- 50000) összeget kapják a legtöbben.

A szocik alatt 140 ezer bruttó felett 40% SZJA-t fizettek a gazdagok, most meg 340 bruttó felett van az átlag fizu.

És ti, az elkúró élharcosai, ettől nagyon szenvedtek, azért löketitek ezeket a szar szövegeket, hogy "nem számít".

Európai téridő 2018.09.14. 09:47:39

@GIeccsertetű: Tetűkém, ad 1.: Ne trágárkodj, kulturált, választékos beszédmóddal többet érsz el. ad 2.: A fritzek nem gondolják azt, hogy nincs probléma a migránsokkal, a galloknál, ángliusoknál pedig mindig megzavarja a megnyugvást valami merénylet. A belgáknál is ez a helyzet. A svédeknél is. stb. Persze, ez nekik másképp cseng le, mert a szokásosnál nagyobb migráns sokaság már bent van az országaikban, mi és a tőlünk délre fekvő országok pedig bátorkodtunk kerítéseket, falakat felhúzni, felháborító, pedig itt nincs akkora migráns sokaság. Az a gagyi duma pedig, hogy úgyis tovább állnának, az azt eredményezné, hogy tőlünk nyugatra, északra is kerítéseket húznának, ahogy Faymann volt osztrák kancellár ez meg is tette a kis oldalszárnyakkal megtoldott kapuval, az nagyon nem lenne jó. Röszke idején is rizikós volt, hogy át lesznek-e véve ezek az állítólag tovább állni szándékozók, vagy nálunk rekednek az óhajtott "végcél" mégsem fogadja be őket. Szóval...

nu pagagyí 2018.09.14. 10:49:04

@Rettegek mert ballib vagyok: Hiányzott már egy jó kis diktatúra, mi? Neked biztosan frankó, mert nem kell gondolkodnod, nem kell felelősséget vállalnod a tetteidért, talán igényed sincs rá. Nem tudom, miket csinálsz, de a felelősséget majd később számon kérik. A "parancsra tettem" nem biztos, hogy enyhítő körülmény lesz.

nu pagagyí 2018.09.14. 11:01:00

@Rettegek mert ballib vagyok: Érdekes, hogy a "hatalmas" növekedés ellenére is egyre jobban leszakadunk bérekben és GDP-ben is azoktól, akiket Gyurcsányék alatt még minden paraméterben előztünk. Az, hogy növekedés van, világgazdasági konjunktúra esetén természetes, a kérdés az, hogy másokhoz képest hogyan használjuk ki és ebben a rezsim rosszul teljesít. A jövő megalapozásában pedig pláne rosszul állunk, mert sem az oktatásra, sem infrastruktúra fejlesztésére nem szán elég pénzt a rezsim, azt ugyani saját versenyképtelen oligarcháira és a hatalom bebiztosítására költi.

Az átlagbér amúgy csalóka fogalom. Azok keresnek most sokat, akik semmi hasznot nem hajtanak a társadalomnak, akik ténylegesen güriznek azok rosszabbul élnek, mint Gyurcsány idejében. Utóbbi jele a tömeges kivándorlás.

2018.09.14. 11:22:01

@Rettegek mert ballib vagyok: Talán tévedsz, vagy pedig nem mondasz , írsz valóságot. Ugyanis, az átlag--vagy minek is nevezed--az nem más, mint a legmagasabb és a legkisebb bér vagy kereset összeadásából,és ennek a két számsornak az együtteséből számtanilag kiszámitott közép az átlag.( a+b+c / 3 )

Az átlagbért pedig légy olyan kedves és írd már le, hogy hol és mikor, melyik ágazatban és hány %-al emelkedett a szakmai vagy az ágazati bérminimum . Nos, akkor lássuk a tényeket, tessék leírni .Kíváncsian várom !

HellsAngel 2018.09.14. 12:19:12

Ja, persze, az Europai parlament Orban ala jatszik, nyilvan. Ez olyan, mint amikor a viccben otthon dicsekszik a roma szarmazasu uriember, hogy "megverem a szkinhedet, eloszor betortem az arcommal az oklet, aztan bezuztam a konyoket a nyakammal, vegul osszetortem a cipoje talpat a koponyammal". Ezt tessek kinyomtatni plakatokkal es csapolni hozza. Az imperialistaknak meg tuljartunk az eszen, nem szeretnek most a helyukben lenni.

Ha ez annyira jo, miert fognak elegni ujabb ezermilliardok elkepzelheto milliardok az agymosasra, nemzeti konzultaciora, miert lesz megint kiplakatolva faszsagokkal kozpenzbol a fel orszag, csak fenn legyen tartva a hallucinacio. A hazugsag meg az igazsag kozott az egyik lenyeges kulonbseg, hogy az utobbit nem kell ertelmezni, magyarazni, magatol is letezik, novekszik, gyarapodik, mig a hazugsagot folyamatosan nyomni es kommunikalni kell, mert eleg, ha egyszer megakad a lemez, eleg ha egyszer kinyilik a paraszt csipaja, rogton kesz a baj.

teac 2018.09.14. 12:35:14

@freelander1: Nagyon jol beszelsz , sajnos !!

Ma Baker 2018.09.14. 12:36:03

8 éve hallgatjuk már, hogy Orbán a patás ördög. Valahogy a gazdaság, a társadalom/nemzet és a családok szemszögéből mégis pozitív értelemben messze felülmúlja az Orbán kormányok teljesítménye a szoci kormányokét.
Mindezt végeláthatatlan fröcsögések közepette.

Most az EP-ben fröcsögnek baromságokat, minthogy "Orbán úr, nem láttam magát a budapesti pride-on, ejnye-bejnye" és egyéb marhaságok.
Az idő eddig is Orbánt igazolta és ilyen minőségű EP támadások nyomán ezután is őt fogja.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.14. 12:58:57

@jános515:

Az átlag az a számtani közép. És mivel a bérek eloszlása a normális eloszláshoz igazodik, így a rossz hír az számodra, hogy igazam van.

hu.wikipedia.org/wiki/Norm%C3%A1lis_eloszl%C3%A1s

Persze ez nem meglepő, ha olyannal vitatkozik az ember, aki keveri az átlag és medián szavakat, és jelentésüket.

-JzK- 2018.09.14. 13:07:57

Korai volt a ballibek öröme, bár érthető, hogy nagyon ki voltak éhezve a sikerélményre, elvégre az elmúlt 10 évben nem sok részük volt benne. Orbán direkt állt bele ebbe a konfliktusba, ha pár szimbolikus ügyben meghunyászkodott volna, az EPP bevédi, aztán slussz.

De elérte, hogy mindenki róla beszéljen, és a nyugati ember úgyis annyit fog ebből leszűrni, hogy Orbánt baszogatja az EU, és ki az az Orbán? Ja, az a faszi, aki kerítést épített a füstösinvázió ellen, de hát az tök jó dolog!

Amúgy meg az Európai Bíróság elmeszelheti a kétharmados szabály támadhatósága miatt, ha meg még a Tanács elé kerül, évekig tartó semmitmondás lesz, majd a jogászok széttrollkodják, meg a lengyelek és a csehek úgyis minden szankciót megvétóznak, tehát ezzel a dolog ennyivel le is van szarva, az EU magát égette be.

A ballibek ugyanazt csinálják ma, mint Kádár baloldali ellenzéke, akik mentek árulkodni az "óvóbácsinak" Moszkvába, hogy az ország vezetése elhajló, "revizionista". Pedig az adott geopolitikai körülmények közt ez volt a legbölcsebb, papíron betartani az elvárás minimumát, amúgy meg ott átbaszni Moszkvát, ahol csak lehet.

Most is ez van: az EU úgynevezett "alapértékei" micsodák? Gyakorlatilag a "sokszínűség" és a "tolerancia" kultúrmarxista fogalmai, magyarra váltva ez annyit jelent, hogy imádnod a négert, az arabot meg a buzit.

Én nem vagyok politikus, én bátrán fogalmazhatok olyan direktben, hogy teljesen igaz a vád, a nagy szart kellenek nekünk az EU "alapértékei", nekünk csak a pénzük kell, és az a helyes hazafias álláspont, hogy ha lehúzzuk őket, ahol és amennyire lehet, és amennyire csak lehet kijátsszuk az "alapértékeket", hogy Magyarország SOHA ne legyen négeres-buziházasságos undorító ország.

Vegye csak tudomásul minden hazaáruló baloldali: Magyarország fehér ország, és az is marad!

Kokeróország nem ország, fehér ország mennyország.

Bogomil 2018.09.14. 13:10:38

@Rettegek mert ballib vagyok: Dehogy követ normális eloszlást a bérek eloszlása, ha normális lenne, akkor ugyanis az átlag, a medián és a módusz egybeesne.

ymel 2018.09.14. 13:44:20

Igy van. Darth Vader sose gyozheti le Obi Van Kenobit. (Achilleus es teknosbeka eseteben mar nem vagyok olyan biztos :) )
Ha Darth Vader legyozi az oreg Bent, az csak erosebb lesz tole.

“You can’t win Darth. If you strike me down I shall become more powerful than you can possibly imagine.”

www.youtube.com/watch?v=8kpHK4YIwY4
vicces, mi? hehe

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 14:43:24

@moonlight777: 70% egység. Orbánnak soha nem volt ekkora egysége. ezek a tények.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 14:57:02

@Rettegek mert ballib vagyok:

"Az átlagbér normális eloszlású (már ha tudod ez mit jelent)"

te nem tudod, hogy mit jelent, mert kurvára nem normális eloszlású. inkább Poisson elsozlású, ha tudod, hogy mi az. honnan is tudnád, egy Fidióta vagy?! a normális eloszlás mediánja és átlaga ugyanaz. az átlagbér mediánja kurvára az átlag alatt van. azaz a legtöbb ember kurvára átlagbér alatt keres.

itt van egy ilyen eloszlás:

www.portfolio.hu/img/upload/2007/02/szurkaajo0227.gif

itt egy másik:

www.profession.hu/images/magazine/upload/images/keresetek-DPR.jpg

nem csoda, hogy náci vagy és Fideszes, mert idióta és tudatlan vagy!

2018.09.14. 15:09:27

@Rettegek mert ballib vagyok: Bocs, de tudsz olvasni ?
De bemásolom mit írtam: " Ugyanis, az átlag--vagy minek is nevezed--az nem más, mint a legmagasabb és a legkisebb bér vagy kereset összeadásából,és ennek a két számsornak az együtteséből számtanilag kiszámitott közép az átlag.( Pl: a+b+c / 3 ) "

Nos, valóban az a baj hogy kevered a szezont a fazonnal. Nem arról írsz amiről mások , csak kavarsz, feleslegesen. Mert amit te írsz az nem a matematikai közép hanem --" a medián definíciója: az az érték, amelynél az adatok legfeljebb 50%-a kisebb és legfeljebb 50%-a nagyobb. A medián a kvantilisek közül a legegyszerűbb, vagyis statisztikai sokaságot kétfelé vágó érték. Az átlag kiszámitásánál pedig a legkisebb és a legnagyobb érték összege--osztva 2-vel, vagy ahány főt akarsz vizsgálni és ezt ki akarod mutatni a vizsgálat átlagában.

Tehát a számtani közép ez, leegyszerűsitve és képletbe, amit én írtam. Bocs, de feleslegesen okoskodsz. Mert az átlag és a statisztikai sokaság soha nem lesz azonos. Legfeljebb nálad .

Laci A Lakli 2018.09.14. 15:59:22

@nu pagagyí:
Te miről beszélsz: Mutatnál nekem statisztikai táblákat 2002-től a napjainkig, hogy mennyit nőt a GDP és az átlagbér mondjuk Szlovákia és Magyarország összehasonlításában?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 19:22:12

@-JzK-:

" Ja, az a faszi, aki kerítést épített a füstösinvázió ellen, de hát az tök jó dolog!"

az a jó, hogy szerencsére fingod nincs arról, hogy Európa népének erről mi a véleménye. nem ez.

"Most is ez van: az EU úgynevezett "alapértékei" micsodák? Gyakorlatilag a "sokszínűség" és a "tolerancia" kultúrmarxista fogalmai, magyarra váltva ez annyit jelent, hogy imádnod a négert, az arabot meg a buzit."

nem imádni kell, csak tolerálni. ahogy mi sem lőhetjük főbe az idióta nácikat, mint te, akárhogy is jól esne.

"Én nem vagyok politikus, én bátrán fogalmazhatok olyan direktben, hogy teljesen igaz a vád, a nagy szart kellenek nekünk az EU "alapértékei", nekünk csak a pénzük kell, és az a helyes hazafias álláspont, hogy ha lehúzzuk őket, ahol és amennyire lehet, és amennyire csak lehet kijátsszuk az "alapértékeket", hogy Magyarország SOHA ne legyen négeres-buziházasságos undorító ország."

tehát elismered, hogy egy ingyenélő elvtelen, tolvaj kis köcsög vagy. na, megsúgom, ez az, amiből most még a Néppártnak is elege volt, és emiatt kaptatok most egy pofont. és ha figyelsz, akkor az a helyzet, hogy már pénzt nem kaptok. ezt a parasztos ügyeskedést nagyon elbasztátok, te kis geci!

www.portfolio.hu/unios-forrasok/gazdasagfejlesztes/brusszel-alig-fizet-magyarorszagnak-nagy-donteseket-hozott-a-kormany.297766.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Vegye csak tudomásul minden hazaáruló baloldali: Magyarország fehér ország, és az is marad!

Kokeróország nem ország, fehér ország mennyország.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 19:23:34

@Bogomil: ne mondj neki idegen szavakat, nem érti, Fidióta!:)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 19:24:43

@Rettegek mert ballib vagyok: de nem normális eloszláshoz igazodik, te ostoba fasz!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 19:26:42

@Ma Baker: Orbán a gazdasági környezethez, a szomszédokhoz képest rontott az országon. negatív a teljesítménye. jobb lett volna, ha nincs kormány, mit Orbán.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 19:33:26

@Európai téridő: az egész kertésbuzi hülyeségedet az cáfolja, hogy más országokban általában nincs kerítés, még sincs náluk baj. például Szlovénia. az osztrákok lebontották a szárnyaskapukat.

Európai téridő 2018.09.14. 21:37:09

@math0: Te grafomán marha, nekik már nem kell kerítés, a magyar, bolgár, macedón kerítés, illetve fal jól reteszel és a törökök a megállapodás óta nem engedik őket tovább, a tengerhez sem jutnak ki a jelek szerint. De a további készenlét nem árt, mert változhatnak a dolgok.

-JzK- 2018.09.14. 22:17:12

@math0:
"az a jó, hogy szerencsére fingod nincs arról, hogy Európa népének erről mi a véleménye. nem ez."

Dede, a nyugati népek is egyre tolódnak szép lassan jobbra, az eddig a parlamenti küszöb határán egyensúlyozgató ún. szélsőjobboldali (értsd: nem buzi- és kokeróimádó, nem kultúrmarxista) pártok sorban érik el a választásokon a rekorderedményeket, hol húsz, hol harminc százalék fölé érve. Ezzel jelezve, hogy Nyugaton sem csak őszinte elvhű cuckoldry-tól, white guilt-ttől megfertőzödött öngyűlölő kultúrmarxisták élnek, hanem olyanok is, akik nincsenek elájulva ettől a kurzustól.
És attól, hogy ott a kukás is kétezer eurót keres, még nem következik az árukapcsolással, hogy akkor éljen a kokeróimport és a buziházasság.

Simán lehet, hogy pár év, néhány muszlim terrorcselekmény, sok kokeróerőszak, aztán bebukik az egész kurzus, és egész Európában hatalomra kerülnek a hazafias erők, és kipaterolják Európából az elmúlt fél évszázadban ide beszivárgott etnikailag-kulturálisan-vallásilag inkopatibilis néptömegeket, akiket te olyannyira imádsz.

"nem imádni kell, csak tolerálni." - Lószart, mama. Az már 10-15 éve lejárt, most már nem elég "tolerálni" (a latin szó magyarul annyit tesz, hogy eltűrni), hanem aktívan ki kell fejezned, hogy mennyire kibaszottul oda vagy értük, szivárványos zászlót évente kétszer kitenni, mikroagressziót kerülni, safe space-eket kieépíteni meg az anyámkinja még mi. És a progresszió vonatán nincs fék, haver, simán lehet, hogy 2-3 év ami alapján te is bigottnak fogsz minősülni, nem félsz, hogy olyan újabb ökörséget találnak ki, amit még a te gyomrod sem vesz be? Vagy nálad működik a "Roma locuta, causa finita" elv? Ha amcsiban az új trend rámutat, hogy mától ezt se szabad, akkor követed a taktust?
Hát én meg azt mondom, hogy menjenek a kurva anyjukba az érzékenységükkel együtt, fuck your feelings.

"tehát elismered, hogy egy ingyenélő elvtelen, tolvaj kis köcsög vagy."

Én nem, ugyanis én egy peták EU-s pályázati pénzt sem kaptam személy szerint, ellenben nagyon is helyeslem, hogy az ország csak használja az EU-t, hívja le a pénzeket, amúgy meg játssza ki a hülye szabályait.

"na, megsúgom, ez az, amiből most még a Néppártnak is elege volt"

Az EPP tele van ilyen Merkel-féle konzervatívokkal, nem jelent semmit.

"és emiatt kaptatok most egy pofont."

Ebből semmi sem következik, majd a jogászok széttrollkodják, lengyel és csehek (és a sor még folytatódhat) megvétózzák, és ezzel a dolog is le is van szarva.

"és ha figyelsz, akkor az a helyzet, hogy már pénzt nem kaptok."

Ha nincs pénz, nem is éri meg majd bennemaradni az EU-ban. Ugyanis az EU "alapértékei" undorítóak. Egyébként meg mutasd meg az EU csatlatkozási szerződésben hol van szó az ország etnikai felhígításáról! Ilyet mi nem írtunk alá, úgyhogy nincs mit számonkérni rajtunk.

"ezt a parasztos ügyeskedést nagyon elbasztátok, te kis geci!"

Egyelőre műxik a dolog :-)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 23:37:05

@Európai téridő:

Macedóniának 30km-es kerítése van

en.wikipedia.org/wiki/Macedonian_border_barrier

Bulgáriának csak a török határon van kerítése

en.wikipedia.org/wiki/Bulgaria%E2%80%93Turkey_border#Border_barrier

ezek tehát alig védenek valamennyit az összes határból. tárva-nyitva vannak még óriási hatásrakaszok.

amennyiben viszont ennyi elég, akkor ugye a magyar felesleges.

pofán szartad magad.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 23:48:14

@-JzK-: az, hogy álmodozol, az nem érv.

a jobbratolódást, és a bukást te is elismered, hogy csak álmodozol róla a jövőben.

"aktívan ki kell fejezned, hogy mennyire kibaszottul oda vagy értük"

erre semmi hivatkozásod nincs, ezt hazudod, Habony faszából szoptad.

"Én nem, ugyanis én egy peták EU-s pályázati pénzt sem kaptam személy szerint, ellenben nagyon is helyeslem, hogy az ország csak használja az EU-t, hívja le a pénzeket, amúgy meg játssza ki a hülye szabályait."

"erkölcsidben" egy ingyenélő, tolvaj köcsög vagy, hiszen ilyeneket helyeselsz.

"Ebből semmi sem következik"

dehogynem. már elzárták a csapokat.

www.portfolio.hu/unios-forrasok/gazdasagfejlesztes/brusszel-alig-fizet-magyarorszagnak-nagy-donteseket-hozott-a-kormany.297766.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

az nem úgy van ám, hogy a hülye kis magyar geci tolvaj következmények nélkül lophat.

"majd a jogászok széttrollkodják, lengyel és csehek (és a sor még folytatódhat) megvétózzák, és ezzel a dolog is le is van szarva."

majd a németek szettrollkódjak a lengyeleket és cseheket. elkezdhetjük a "ki a nagyobb geci" háborút, de mivel Németország eleve sokkal nagyobb súlycsoportban van, ha csak elkezd egy kicsit is visszaütni, akkor Orbanisztán elröpül Szibériáig.

"Ha nincs pénz, nem is éri meg majd bennemaradni az EU-ban."

csak akkor ugye Orbanisztán bezuhan. saját lábán ugyanis nulla.

"Egyébként meg mutasd meg az EU csatlatkozási szerződésben hol van szó az ország etnikai felhígításáról! Ilyet mi nem írtunk alá, úgyhogy nincs mit számonkérni rajtunk."

Sargentini elentés, 70%. aztán ugrálhatsz itt, amit az EP megszavaz, az van az EU-ban.

"Egyelőre műxik a dolog :-) "

1646 milliárd hiány, az nem müxik, te húgyagyú! és amit Orbán lopott, azt te is fizetni fogod.

Európai téridő 2018.09.15. 07:36:41

@math0: A magyar kerítés megépítése után ők már ennyit is elegendőnek ítéltek meg, Baromfiú.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 11:59:23

@Európai téridő: aha, tehát te elmebeteg, idióta, kretén barom azt hiszed, hogy a menekültek vándorlását pár kerítés oldotta meg, amely kerítések sehol sem zárják le a teljes határt, hanem kis határszakaszokat zárnak le, mindegyiket meg lehet kerülni.

mondom, idióta, elmebeteg, húgyagyú barom vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 12:01:20

@Európai téridő: a macedón-görög határ van vagy 150km. de te azt hiszed, hogy egy 30 kilométeres kerítés lezárja. meg vagy te veszve. az ilyen agyhalott, selejtes, idióta barmok a nácik és a Fidesz szavazói.

-JzK- 2018.09.15. 12:56:37

@math0:

Akkor nekem ne higgy, nézd meg, hogy az elmúlt 2-3 évben lezajlott európai választásokon hány százalékot értek el a mainstrema médiában "szélsőjobboldalinak", "jobboldali populistának" bélyegzett pártok. Aztán vesd össze ezt az eredményt ezen pártoknak mondjuk a tíz-tizenöt évvel ezelőtti eredményeivel. A tendencia egyértelmű, csak meg kell hosszabbítani az egyeneseket, hogy kiderül, hogy mit várhatunk a jövőtől.

Erre rá fog erősíteni az ún. "bandwagon effect", azaz nem lehet már többet azzal eltántorítani a szavazókat annyival, hogy ezen pártokra csak buta, selejtes lúzerek, meg szélsőséges elmebetegek szavaznak, sőt ez a retorika egyre inkább csak megbosszulja önmagát.

Még a jó ortodox marxista TGM is elismeri, hogy a nyugati néplélek semmivel sem kevésbé "rasszista", mint a kelet-közép-európai, csupán "elfojtják, szublimálják, alárendelik a fölöttes énnek". Ergo csak egy megfelelő történelmi szituáció kell, hogy éppen úgy nyíljon az Overton ablak, és ez a jelenlegi kurzus bedönthető. Az "etnikai diverzitásban", a multikulturalizmusban, az LGBTQ+ paradicsomban őszintén szívből hívők aránya még a legbalosabb nyugati országokban se nagyon tehető úgy tizenöt százalék fölé, a középen álló tömegeket az előbb említett módszerrel eddig sikerült a megfelelő irányba terelgetni, de a szisztéma - mint az ábra mutatja - erősen gyengülőfélben van.

Amúgy engem hiába támadsz Habonnyal, meg bármilyen kormányzati utálat céljából felmutatott emberrel, én nem a kormányzati kommunikáció hatása óta tudok Sorosról, a Kalegri-tervről, a kultúrmarxizmusról, én már jóval a 2010 előtt is liberális páholyoknak neveztem az ún. "civeleket", stb.

Arról pedig, hogy milyen politikai-kulturális tendenciák vannak pl. az USA-ban, hol tart ott a progresszió (pláne egyes campusokon), magad is utána olvashatsz, és őszintén kérdem, hogy abból ugyan semmit se tartasz túlzásnak?

"Sargentini elentés, 70%. aztán ugrálhatsz itt, amit az EP megszavaz, az van az EU-ban."

Nem, az EP politikai testület, önmagában nem jogforrás, mellesleg ha már ennyire jogállamozol, akkor meg pláne a bíróságra kéne mutogatnod. Szóval tessék megmutatni a magyar kormány aláírt EU csatlakozási szerződésben, hogy Magyarország aláveti magát a nyugati progresszivisták, az "etnikai diverzitás", és az LGBT+ lobbi gőzhengerének. Az Európai Bíróság hol mondta ki, hogy a szeződés akárhányadik cikkelyét bizony így kell érteni?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 13:59:48

@-JzK-: az nem egy tény, hogy a tendencia folytatódik a jövőben, továbbá, ha kivetítem ezt a tendenciát, akkor a szélsőjobb nem nyer az EP választásokon. ennyikeh.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 14:06:10

@-JzK-: " a nyugati néplélek semmivel sem kevésbé "rasszista", mint a kelet-közép-európai, csupán "elfojtják, szublimálják, alárendelik a fölöttes énnek"."

még ha így is van, szerintem nincs így, és én TGM-mel ellentétben éltem nyugati országokban, akkor is, a Sargentini jelentés egy elég durva nagy rásegítés arra, hogy ezek az emberek továbbra is elfojtsák az állatias baromságaikat.

de azt is vegyük észre, hogy te elfojtott, állati ösztönöknek szurkolsz, te féreg!

"Nem, az EP politikai testület, önmagában nem jogforrás"

az EP pont, hogy törvényhozó testület. ráadásul az, hogy Magyarországnak jár-e szavazati jog, kizárák-e az EU-ból, az nem jogi kérdés. bármelyik klub onnan dob ki, ahonnan akar, te pszichopata fasz!

"Szóval tessék megmutatni a magyar kormány aláírt EU csatlakozási szerződésben, hogy Magyarország aláveti magát"

a kvótarendszerre tudok ilyet mutatni:

"teljeskörűen végre kell hajtani az Unión belüli áthelyezési folyamatot;"

Ezt Orbán aláírta. És nem, nyuszókám, nincs ott semmiféle olyan, hogy "Önkéntes". És Orbán be is fogadott pontosan annyi menekültet, mint amennyi a kvóta.

data.consilium.europa.eu/doc/document/ST-1-2016-INIT/hu/pdf

ami az EU támogatásokat, és a lopásokat illeti, az OLAF bizottság kimutatott ilyeneket.

különféle más értékeket illetően pedig különféle EU szerződéseket lehet hivatkozni, amelyeket Magyarország ALÁÍRT.A Sargentini jelentésben ez dokumentálva van, nem kell reprodukálni.

a képviselők 70%-a meg azt mondta, hogy nincs igaza sem Orbánnak, sem neked. ennyikeh. nálad illetékesebb emberek többsége mondta ezt ki.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 14:08:50

@-JzK-: Az Európai Bíróság csak megfelel neked, mint "jogforrás", egyébként nem jogforrás, hanem bíró jogi kérdésekben. te azt se tudod, mit jelent az a szó, hogy "jogforrás". mert a jogforrás valójában pont az EP.

hu.wikipedia.org/wiki/Kv%C3%B3taper

-JzK- 2018.09.15. 14:39:04

@math0:
Persze, én nem tudom :P Amúgy meg a jogállamiság része az is, hogy az is szilárdan rögzített, hogy mi lehet a szankciója egy jogszabály, vagy egy bírói ítélet be nem tartásának. Na most, ha semmi, vagy bagatell, akkor azt úgy hívják, hogy lex imperfecta, és le lehet szarni vígan.

Amúgy meg ez nem a nemzetállam vs. föderalizmus vitáról szól, egyszerűen arról van szó, hogy jelenleg az EU vezetése balosabb, mint a közép-kelet-európai államoké, és ezért föderalista presszióval kívánnak progresszivista politikát lenyomni ezeknek az országoknak a torkán.

De simán lehet, hogy pár év múlva ez megfordul, és egy egyre föderalistább EU vezetés élére "jobboldali populista" erők fognak kerülni, míg néhány tagállamban a kultúrmarxista-globalista-progresszivista erők lesznek hatalomban. Akkor szerinted ők engedelmesen beállnak majd a sorba, vagy ők is fognak "állítsuk meg Brüsszelt" kampányt folytatni? :)

Amúgy meg az USA elmúlt jó kétszáz évében folyamatosan vita van a tagállamok és a szövetségi kormány közti hatásköri eloszlásról, és ott is van egy masszív olyan álláspont, hogy az Alkotmány szövegével ellentétes módon a szövetségi kormány egyre inkább maga alá söpri a tagállami hatásköröket. Sőt, az USA-ban is feltalálták már azt a sunyi módszert, hogy ha olyan kérdésekről is van szó, amelyek az Alkotmány és a LB szerint is tagállami hatáskör, de a Kongresszus a szövetségi transzferek elzárásával mégis rá tudja kényszeríteni akaratát a tagállam vezetésére. Nahát.

Az egész vita rávilágít, hogy itt a baloldal szolgaerkölcsöt javasol a népének, húzzuk meg magunkat, ha kell, pucsítsunk is be, akkor majd talán a "nagyok" dobnak nekünk egy kis jutalomfalatot, és nem ütjük meg a bokánkat. Ne merészeljük magunkat a nagyok dolgába beleütni, mert csak baj lesz belőle.

Ez a szöveg megy akkor, ha Orbán az EU-val izmozik, már csoválják a fejüket, hogy hajjaj, ebből baj lesz. Azt, hogy a legtöbb EU-magország is folyton pereskedik Brüsszellel, AZ MÁS, ők nagyok, nekik szabad, mi legyünk mintatanulók. Ez Károlyi Mihály óta a magyar(országi) baloldali politikája.

Sok balos halálosan meg van győződve arról, hogy ha egy a nyugati elit számára szimpatikus vezető (vö. "bábkormány) ülne az ország élén, akkor a nyugat öntené ide a pénzt, merő jóindulatból, hiszen a jó cseléd borravalót kap. Ergo azért vagyunk szegények (szegényebbek, mint Nyugat-Európa), mert nem tudjuk befogni a pofánkat, és szervilisen követni a taktust.

Már csak az a kérdés, hogy akkor Gyurcsány idején, miért nem aranyozták be nekünk ezek a nyugati naccságosurak az M1-es autópályát? A kérdés költői.

Európai téridő 2018.09.15. 14:56:02

@math0: A te agyvized már lobogva forr. Ha neem lennének hatékonyak a falak és a kerítések, akkor ti sem azon élcelődnétek, hogy milyen "kevés" migráns próbalja meg au átjutást és nem nyavalyognátok a tranzitzóna, úgymond, áldatlan állapotain, seggszájúak!

-JzK- 2018.09.15. 14:57:50

@math0:
"még ha így is van, szerintem nincs így, és én TGM-mel ellentétben éltem nyugati országokban"

TGM is élt, jelenlegi felesége angol. A magyar szervilis baloldal nagy hibája, hogy naivan a nyugati embert valami szívből PC "szovjtembernek" hiszi, hogy az átlag John, Jean és Hans őszintént szívből szereti Ahmedet és Ulumbutut, és az LGBT+ mozgalom újabb vívmányait. Egy francokat, az átlagember mindig felül az aktuális trendnek, és beáll a sorba. Nyugaton egyszerűen arról van szó, hogy az elmúlt ötven évben a kulturális baloldal előjoga kijelölni az Overton ablakot, és pont ez repedezik.

"a Sargentini jelentés egy elég durva nagy rásegítés arra, hogy ezek az emberek továbbra is elfojtsák az állatias baromságaikat."

Először is ugyan miért lenne "állatias baromság" az az ősi törvény, hogy similis simili gaudet? Miért lenne valami megvetendő, meghaladandó ösztön az, hogy az ember nem szeretne valami naiv társadalommérnökösködésnek alávetni a környezetét? Itt arról van szó, hogy a progresszivisták kijelölték az irányt, a nyugati fehér országoknak etnikailag "sokszínűnek" kell lenniük, éppen ezért ide kell telepíteni sokmillió színesbőrűt. Ha "diversity is our strength", akkor miért kell ezt erőszakkal nyomatni, netes kommenteket vadászni, stb.?

Szerinted hány átlagnyugati ember olvasta el a Sargentini-jelentést? Komoylan azt hiszed, hogy ez a Sargentini-jelentés majd eléri azt, hogy az FPÖ, az AfD, az FN, az SD, a Lega Nord, a UKIP, a PVV exponenciális népszerűségnövekedését meg fogja állítani? :D Hát öregem, hiába éltél nyugati országban, de hogy semmit sem értettél meg a néplélekből. Attól, hogy elmentél erasmusosozni, és ott azt láttad, hogy az egyetemen minden lazagyerek szívesen csinál a bulikban beszívva összekarolós fotót négerekkel, még kurvára nem következik az, amit ebből levezetsz.

"az EP pont, hogy törvényhozó testület."

Még a Lisszaboni Szerződés szerint sem törvényhozó testület önmagában az EP, csak együttdöntési joga van a Tanáccsal. Ha a Tanács nem ért egyet, az EP döntése jogilag semmis.

"ráadásul az, hogy Magyarországnak jár-e szavazati jog, kizárák-e az EU-ból, az nem jogi kérdés."

Dehogynem: jogilag szabályozott procedúrában lehet elvenni egy tagállam szavazati jogát, tehát igenis jogi kérdés. Mellesleg egy tagállamot nem lehet kizárni az EU-ból, erre az alapszerződések nem biztosítanak lehetőséget. A szavazati jog megvonás meg egy elvi és nagyon távoli, és inkább elvi lehetőség. Addig meg még sok forduló következik, úgy hogy nem értem, hova örültök. Mint egy szar sakkjátékos aki egy lépés után ünnepel, pedig most kezdődik csak a tánc.

""Szóval tessék megmutatni a magyar kormány aláírt EU csatlakozási szerződésben, hogy Magyarország aláveti magát"
a kvótarendszerre tudok ilyet mutatni: "teljeskörűen végre kell hajtani az Unión belüli áthelyezési folyamatot;" Ezt Orbán aláírta."

Nem véletlenül beszéltem alapszerződésekről, csatlakozási szerződésekről, ott semmiféle népességcseréről nincs szó. Gondolom a "menekültügy" gumifogalmába zsúfolták alá, azonban a jogban a zsákbamacska elv mindig karcos. Olyan, mintha te aláírnád, hogy én döntök a ivóvízfogyasztásodról. Azonban ha egyszer úgy "döntök" ez alapján, hogy kötelezlek 20 liter víz azonnali megivására, az már nem vízfogyasztási döntés, hanem emberölés. Tudod, a marxi tétel, hogy a mennyiségi változás átcsap minőségi változásba.

"különféle más értékeket illetően pedig különféle EU szerződéseket lehet hivatkozni, amelyeket Magyarország ALÁÍRT."

Hol van az leírva, hoy EU-s alapérték a Kalegri-terv végrehajtása, az etnikai diverzitás kötelező volta, a nyugati progresszivista politika szolgai követése?

"az nem egy tény, hogy a tendencia folytatódik a jövőben, továbbá, ha kivetítem ezt a tendenciát, akkor a szélsőjobb nem nyer az EP választásokon. ennyikeh."

Nyerni valószínúleg tényleg nem nyer még, de éppen eléggé megerősödik ahhoz, hogy a jobbra húzó néppárti képviselőkkel együtt már meglesz az egyharmad fölötti szavazati arány, és ezzel nem fognak tudni többet az EP-n ilyen konzervatív kormányokat baszogató "jelentéseket" átverni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 23:15:40

@-JzK-: "a jogállamiság része az is, hogy az is szilárdan rögzített, hogy mi lehet a szankciója egy jogszabály, vagy egy bírói ítélet be nem tartásának. Na most, ha semmi, vagy bagatell, akkor azt úgy hívják, hogy lex imperfecta, és le lehet szarni vígan."

játszatjuk ezt ilyen paraszt szinten is, de akkor Németország meg nem utal támogatást. annak mi is a szankciója?! ja semmi. akkor azt is le lehet szarni.

nézd, te vagy olyan hülye, hogy azt hiszed, hogy Magyarország egy viszonylag kis ország az EU-ban, eljátszhatja következmények nélkül a kis gecit, és jól fog járni vele. hát nem, faszfejkém, a prosztó, "megoldjuk okosba" stílus az EU-ban szívás lesz nektek! se az EU állampolgárai, se az EU országai, hivatalai nem szeretik ezt a balkáni stílust.

a többi a te agymenésed, köze nincs a kérdéshez, csak azt mutatja, hogy mennyire beteg vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 23:17:46

@Európai téridő: a faszt. már megint csak a bilibe lóg a kezed. ez nem érv. a kerítést feldughatod magadnak, könnyebb megkerülni, mint átugrani (ezzel pont ellentéte Orbánnak). csak egy elmebeteg idióta hiheti azt, hogy a kerítés bármit is megoldott.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 23:39:01

@-JzK-: "TGM is élt, jelenlegi felesége angol."

1987-ben házasodtak össze, és ez nem jelenti, hogy előtte vagy utána élt Angliában. Ha előtte élt, az vajmi keveset számít egyébként is.

Nyugaton is vannak náci átlagemberek, meg hülyék, de kevesebben. Meglehet, hogy azért, mert ott a kormány nem nyomja nekik telibe a hülyeséget, mint Orbanisztánban. De ettől még kevésbé lesz igazad.

"Először is ugyan miért lenne "állatias baromság" az az ősi törvény, hogy similis simili gaudet?"

Mert állati ösztön. Pontosan ezért ősi törvény, és ezért avult el.

" Miért lenne valami megvetendő, meghaladandó ösztön az, hogy az ember nem szeretne valami naiv társadalommérnökösködésnek alávetni a környezetét?"

Az ember már akkor alávetette társadalom-mérnökösködésnek magát, amikor lejött a fáról. A mi őseink legalábbis lejöttek. A tieitek csak leestek, sajnos a fejükre.

"miért kell ezt erőszakkal nyomatni, netes kommenteket vadászni, stb.?"

Ki vadássza itt a kommentedet a blog.hu-n, egy egyébként liberális oldal blogján?!

"Komoylan azt hiszed, hogy ez a Sargentini-jelentés majd eléri azt, hogy az FPÖ, az AfD, az FN, az SD, a Lega Nord, a UKIP, a PVV exponenciális népszerűségnövekedését meg fogja állítani?"

Ezek a szennypártok meg fognak bukni. Ebben a Sargenthini jelentés csak egy kis elem. Te komolyan azt hiszed, hogy az IQ-selejt győzni fog Európában?!

"hiába éltél nyugati országban, de hogy semmit sem értettél meg a néplélekből. Attól, hogy elmentél erasmusosozni"

Nem talált, nem erasmusosztam. Nem igazán tudod te eltalálni a néplelket.:)

"Még a Lisszaboni Szerződés szerint sem törvényhozó testület önmagában az EP, csak együttdöntési joga van a Tanáccsal. Ha a Tanács nem ért egyet, az EP döntése jogilag semmis."

Tehát törvényhozó testület, legfeljebb nem az egyetlen. Azaz hazudtál.

"Dehogynem: jogilag szabályozott procedúrában lehet elvenni egy tagállam szavazati jogát, tehát igenis jogi kérdés."

Nem. Egyrészt az, hogy van egy procedúra erre, a hetes cikkely, az ugye csak egy keret, ezen belül a döntést nem a bíróság hozza. Másrészt a procedúrát sem a bíróság hozza, hanem az EU törvényhozó szervei. Tehát itt mindent az EU dönt el ebben a kérdésben, és nem mondjuk a magyar Kúria.

" Mellesleg egy tagállamot nem lehet kizárni az EU-ból"

majd elérik, hogy Orbán menni akarjon. már most is hajlik rá.

"Nem véletlenül beszéltem alapszerződésekről, csatlakozási szerződésekről, ott semmiféle népességcseréről nincs szó."

az alapszerződésben sok mindenről nincs szó, ami mégis van. erre vannak a többi szerződések.

"Nyerni valószínúleg tényleg nem nyer még, de éppen eléggé megerősödik ahhoz, hogy a jobbra húzó néppárti képviselőkkel együtt már meglesz az egyharmad fölötti szavazati arány, és ezzel nem fognak tudni többet az EP-n ilyen konzervatív kormányokat baszogató "jelentéseket" átverni. "

belelóg a bilibe a kezed. egyébként éppen elég az, amit most megszavaztak. lehet ezzel baszogatni a geci kis csuti parasztot bőven.

és nem figyeltél oda: Magyarországnak óriási államháztartási hiánya van, mert az EU visszatart pénzeket, mert vizsgálódik, mert Orbánék lopnak. az EU-nak bőven van eszköze arra, hogy megszívassa Orbánt azért, mert egy kis tolvaj geci. Orbán meg már most kénytelen volt erre kormányrendeletet kiadni, amivel szívatja a projekteket.

megéri ez a magyar népnek cserébe azért, hogy Orbánék lophatnak, meg azért, hogy ne mehessen át pár ezer menekült az országon? aligha. már csak fel kéne fogni, hogy pitiáner célokból, meg Orbánék lopásárt szív az egész ország.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 23:44:59

@-JzK-: mit gondolsz, Kurz miért szavazott Orbán ellen?! mert liberális, kultúrmarxista? a faszt. azért, mert azt még ő se tűri, hogy a csuti paraszt ellopja a pénzét.

mit gondolsz, Weber, a CSU-ból miért szavazott, miért beszélt Orbán ellen?! igazából az ő beszéde volt a döntő. azért, mert Weber balliberális, kultúrmarxista? a faszt. a CSU ma ugyanolyan náci, mint az AfD. de az AfD se tűrné, ha egyáltalán ez számítana, hogy Orbán ellopja a németek adóját.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 23:49:47

@-JzK-: ja, és lehet, hogy Salvini most kiállt Orbán mellett, de Salvini pont a kvóta mellett van. úgyhogy őt például feldughatod magadnak, te kis büdös náci! és Salvininak is leeshet még majd valamikor,hogy Orbán az olasz adófizetők pénzét is lopja. kicsit lassú gondolkodású az idióta nácija, de még eljuthat ide.

tudod a nácizmus rákfenéje az, hogy a nácik szélsőségesen önző, pszichopata barmok. tehát igen nehezen tudnak összefogni különböző országok nácijai. Salvini egyből szembekerül Orbánnal, ha a kvóta a kérdés. Kurz egyből szembe kerül Orbánnal, ha a magyaroknak fizetendő gyerektartás a kérdés. a UKIP egyből szembe kerül Orbánnal, ha Angliában a magyarok elveszik az angolok munkáját stb.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 23:54:55

@-JzK-: "miért lenne "állatias baromság" az az ősi törvény, hogy similis simili gaudet? "

az, hogy a szűken vett hasonlók, ha csak egymással fognak össze, akkor nagyon kis csoportot alkotnak a világpolitikában. és ráadásul egy nagyon korlátolt mezsgyén tudnak csak haladni a fejlődésben. ha egyáltalán tudnak, mert a fejlődés mindig változás, azaz mindig más, mint ami eddig volt. a mást meg ugye nem szeressétek.

úgyhogy a korlátolt, kis ostoba konzervatívok ezért veszítenek mindig, mert elszigetelődnek, és mert nem fejlődnek.

az USA például nem kizárólag angol expatrióták állama volt Amerikában, hanem a népek olvasztótégelye. ez adta az erejét, ezért körözte le Európát.

-JzK- 2018.09.16. 03:04:27

@math0:
Salvini nem a kvótát akarja feltétlenül, hanem azt, hogy vigyék el Olaszországból az óda becsónakáztatott füstösöket. Ez megtörténhet úgy is, hogy más EU-s országokba viszik őket (ez lenne a kvóta), de megtörténet úgyis, hogy kipakolják őket az EU-ból. Utóbbiban kell megegyezni, és máris nincs ellentét Orbán és Salvini között...
Azt a megoldást, hogy mindeképpen minden európai országokban legyenek füstös százezrek, milliók nem Salvini erőlteti, hanem a kultúrmarxisták.

"az USA például nem kizárólag angol expatrióták állama volt Amerikában, hanem a népek olvasztótégelye. ez adta az erejét, ezért körözte le Európát."

Ez a dolog addig működött, amíg az angolszász protestáns magkultúrával kompatibilis, abba asszimilálható és asszimilálódni kész európai tömegek mentek oda. 1965-ben azonban meghozták az új bevándorlási törvényt (amit Trump emlegethetne, hogy ez lenne American Suicide Act), azóta európai ember alig vándorol be az USA-ba, ellenben egy rakás füstös igen. Nem is igen működik a módszer, nahát.

Nem önmagában a "bevándorlással" van a baj (ezt nem is állítja a jobboldal), hanem az etnikailag-kulturálisan-vallásilag idegen, inkompatibilis néptömegek bevándorlásával.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 04:40:18

@-JzK-: "Salvini nem a kvótát akarja feltétlenül"

de, hazudsz:

""Those ostensibly fleeing from war will be allowed to enter Europe" and would be distributed across the EU, reviving stillborn migrant quotas plans"
www.dpa-international.com/topic/italy-salvini-quest-kick-illegal-migrants-cost-180221-99-179237

további cikkek, amelyk Salvini és Orbán ellentétéről szólnak a kvótaügyben:

www.euronews.com/2018/08/31/will-salvini-and-orban-rock-the-european-union-no-view

www.ft.com/content/0ceb8602-687d-11e8-b6eb-4acfcfb08c11

"Ez a dolog addig működött, amíg az angolszász protestáns magkultúrával kompatibilis, abba asszimilálható és asszimilálódni kész európai tömegek mentek oda."

mint az ír és spanyol katolikusok, a németek egy része, amelyik katolikus, és a feketék, akiket maguk vittek oda.

röhej vagy, nácifaszfejkém!

azért vagy náci, mert idióta vagy, és fingod nincs semmiről. illetve mindenről téveszméid vannak.

szépen mutatod, hogy miből táplálkozik a nácizmus: idiótaságból és tudatlanságból.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 04:41:57

@-JzK-: ja, és az USÁ-ban kutató jelentős mennyiségű kínairól ne is beszéljünk!

idióta, korlátolt, náci fasz vagy. fingod nincs a valóságról.

Európai téridő 2018.09.16. 08:27:02

@math0: Megakadt a tű a lemezjátszón forgó lemezen, Popókobak. Igazítsd meg és öblítsed ki azt a mocskos pofádat, te bunkó!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 11:05:14

@Európai téridő: Megakadt a tű a lemezjátszón forgó lemezen, Popókobak. Igazítsd meg és öblítsed ki azt a mocskos pofádat, te bunkó!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 13:12:27

@-JzK-: "Szóval tessék megmutatni a magyar kormány aláírt EU csatlakozási szerződésben, hogy Magyarország aláveti magát a nyugati progresszivisták, az "etnikai diverzitás", és az LGBT+ lobbi gőzhengerének. Az Európai Bíróság hol mondta ki, hogy a szeződés akárhányadik cikkelyét bizony így kell érteni? "

"Az Unió az emberi méltóság tiszteletben tartása, a szabadság, a demokrácia, az egyenlőség, a jogállamiság, valamint az emberi jogok – ideértve a kisebbségekhez tartozó személyek jogait – tiszteletben tartásának értékein alapul. Ezek az értékek közösek a tagállamokban, a pluralizmus, a megkülönböztetés tilalma, a tolerancia, az igazságosság, a szolidaritás, valamint a nők és a férfiak közötti egyenlőség társadalmában."

eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/?uri=uriserv:OJ.C_.2010.083.01.0001.01.HUN&toc=OJ:C:2010:083:FULL

Ezek azok az értékek, amelyeket Orbán sértett. És ez a megfogalmazásuk. A te megfogalmazásod szalmabáb érvelés, mert átírod azt, hogy a Sargetnini jelentés mit kér számon. Amit számonkért, az például eme szerződés eme cikkelye.

Ez egy EU szerződés, amelynek értelmezése, megítélése, számonkérése, az EP illetékessége (is). Az EP 70%-a úgy ítélte meg, hogy Orbán megszegte ezeket.

Joguk van hozzá, a következő procsszushoz is joguk van. Te, a 4 elemiddel a zsákfaludból ugrálhatsz, hogy nem értesz egyet, de kurvára nem számítasz semmit. Pontosan annyit számítasz, mint amikor egy MSZP szavazó azt mondja, hogy szerinte Orbán diktátor, és ti erre azt válaszoljátok, hogy a Fidesz 49% -ot kapott a választáson. Na, most 30%-kkal kikapott 70% ellenében egy jóval nagyobb választáson.

-JzK- 2018.09.16. 14:04:32

@math0:
Ezek önmagukban véve homályos és ki nem fejtett fogalmak, ezek melyik részéből következik, hogy ahhoz, hogy EU-s tagállam lehess/maradhass a lakosságod mondjuk 10-20%-nak négernek, arabnak ill. muszlimnak kell lennie?
Ez azt sugallná, hogy a tagállamok kb. zsákbamacska-elven írtak alá egy szerződést, amivel alávetették magukat a nyugati progresszivista baloldal trendjeinek....

-JzK- 2018.09.16. 14:10:37

@math0:
Salvini egyet akar: vigyék el a hazája területéről azt a rakás füstöst a picsába. A kvótát nem azért emlegeti, mert feltétlenül ahhoz ragaszkodik, hogy a kokerókat más EU-s országokba telepítsék le. Bőven teljesülne a cél azzal is, ha visszavinnék őket Afrikába, ahonnan jönnek. Ez Orbán és Salvini álláspontjának közös metszete.
Sőt: továbbmegyek, mindenki csak azért emlegeti a kvótát, mert a francba kívánja ezeket a tömegeket. De mindenkinek teljesülhet a vágya azzal az egyszerű megoldással, hogyha egyszerűen kivágjuk az öszeset Európa területéről.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 17:25:20

@-JzK-: nézd, faszfejkém. a te IQ szinteden ez úgy van hogy azt kérdezed, hogy miből következik, hogy 10-20%-nak négernek kell lennie? mert te csak ezen a szinten mozogsz. vagy kötelező a 10% néger, vagy tilos a 10% néger.

a valóság az, hogy azt, hogy hány fekete van, sok tényező határozza meg, és ebből az EU értékei csak azt határozzák meg, hogy toleránsnak, plurálisnak, és szolidárisnak kell lenni.

a náci Orbán, és te pedig kurvára nem vagytok azok. és miközben a szerződés, amely alaptörvény jellegű, általánosa fogalmazza ezt meg, aközben pont az EP feladata az, hogy megállapítsa, hogy Orbán kurvára megszegte ezeket a szabályokat.

minden tökéletesen az előírt folyamatok és elvek szerint van, kivétel Orbán nácizmusa, amiért megkapja a büntetését a geci parasztja.

ez az EP feladata, és 70%, úgyhogy bekaphatod, hülye, kis náci paraszt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 17:28:16

@-JzK-: Salvini a kvóta mellett van, Orbán kvótaellenes, nem az volt a kérdés, hogy melyik miért, ezt minden értelmes ember meg tudja magyarázni. a kérdés az volt, hogy két náci ellent mond egymásnak, pontosan azért, mert nácik. a nácik soha nem tudnak stabil szövetségesei lenni egymásnak, pontosan azért, mert nácik. mindegyik náci tudja a másik ország nácijáról, hogy egy pszichopata barom, aki az anyját is eladná.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 17:36:22

@-JzK-: Salvini pontosan tudja Orbánról, hogy egy pszichopata barom, aki akkor tesz keresztbe Olaszországnak, amikor érdekében áll. például kurvára nem fogad be onnan egyetlen menekültet sem. és Orbán is pontosan tudja, hogy Salvini egy pszichopata barom, és akkor tesz keresztbe Magyarországnak, amikor érdekében áll. például a hetes cikkely szerinti szavazásnál megvehető kilóra.

Vilmos István Koszper 2018.12.18. 02:00:32

Ha az Unióban valamilyen, az eddiginél vezetőbb szerepre vágyik Orbán Viktor, a nacionalizmust hanyagolnia kell és némiképp internacionalista hangokat is meg kell ütnie. Ami elég nagy változás, még ha óvatosan is változik az irány.
És végül: lehet, hogy Viktor fogja megvalósítani Ferenc álmát?
süti beállítások módosítása