A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Keresztényellenes gazdasági pogrom Karácsonykor

2012.12.28. 06:37 garmr

Tudtuk és tudjuk ma is, hogy Magyarország sikere, a magyar nemzet szárnyalása szálka az idegen erők szemében. Magyarország és az általunk vágott új ösvény, veszélyt jelent a globális elnyomó hatalmi berendezkedésre, nem véletlen hát, hogy országunk és hitvallásunk állandó ostrom alatt áll. 

Tudtuk azt is, hogy ezek az erők bármit megtennének, hogy akadályokat gördítsenek Magyarország fejlődésének az útjába. Mégis mélységes megdöbbenéssel kellett nyugtáznunk, hogy a mai világban már semmi sem szent ezeknek. Miközben a magyar családok a szeretet erejével övezve, meghitt hangulatban ülték keresztény népünk legszentebb ünnepét, újabb gyalázatos és nemtelen gazdasági pogrom indult hazánk ellen.

Nyilvánvaló, hogy a tavalyi év elejei támadás a forint ellen nem érte el a várt sikert, hiszen hazánk példátlan sikerrel vette a 2012-es esztendő kihívásait. Miközben az Istentől elfordult Európai Unió csak szenved, Magyarország fejlődését mi sem sommázza szebben, mint nemzeti fizetőeszközünk világviszonylatban is kiemelkedő erősödése. 

Ellenségeink azonban nem nyughatnak, vezérlő elvük szerint nem állhat sértetlenül a kereszténység bástyája Európa szívében. Karácsony szent ünnepén orvul, alávaló és szégyenteljes módon újfent támadást intéztek a forint ellen. Míg az igaz keresztény magyarok az otthon melegében adóztak áhitattal az ünnep szentségének, az idegen erők gyáva szolgái 284-ről 295-re süllyesztették a forint árfolyamát az euróval szemben. 

Néhány nappal ezelőtt megpróbálták elaltatni óvatosságunkat és mi is jóhiszeműen azt gondoltuk, Jézus születésének napja még a hanyatló nyugati világban is olyan szentség ami tabunak számít. Tévedtünk. Világos, hogy meg akarják törni Magyarország hitét, ők is tudják, hogy a Kárpát-medencében stabilan állnak a keresztény gyökerek. Ez hazánk létének alapja, Szent István öröksége, mely irányt mutat nekünk még a legvészterhesebb időkben is, olyankor is, ha szomszédaink, szövetségeseink már meginogtak a kíméletlen ostrom alatt.

Nem véletlen, hogy Magyarország a célpont, melyet meg akarnak törni, el akarnak gyengíteni, hogy aztán meg próbáljanak behódoltatni minket hamis eszméiknek. Hazánk az európai kereszténység végvára volt a tatár ellen, a török ellen, kommunista elnyomás ellen. A hitünkért hozott áldozatok soha nem voltak hiábavalóak, büszkén mutathatjuk ma is a világnak, hogy amiben hiszünk azért kitartunk a végsőkig. Történjen bármi is. Ez Magyarország felemelkedésének kulcsa.

Disclaimer: :-)

Szereted a paródiát? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on, és oszd is meg a posztot:

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

109 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr814983856

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci0011 2012.12.28. 08:26:50

A legnagyobb támadás a keresztény gyökereink ellen a kdnp-s keresztény gyökereink munkássága.

dr. jenőke (jenőke) 2012.12.28. 08:32:33

Őszintén!
Hányadik féldeci?

KARD blog 2012.12.28. 08:51:07

@Dr. jenőke (jenőke): bullshit generációs stílusgyakorlat :-)

kublerek · www.vasalobolt.hu 2012.12.28. 09:17:49

Igen!!!! És aztán szép lassan fölébredünk!!!! Kósza álmainkból.

freesleep 2012.12.28. 11:22:59

ebből már a paródiát se bírom elolvasni

Józsi bá' · http://jozan-parasztok.blog.hu/ 2012.12.28. 11:32:58

:D
Jó poszt, bár ha még mellé férne egy hasonló stílusgyakorlat a másik oldalról, még teljesebb lenne a kép.
Mondjuk "Az elnyomó fasiszta Orbán ámokfutásának demokratikus szövetségeseink általi megfékezése, és Magyarország végérvényes megmentése a náci hordáktól" témakörben.

yatumux 2012.12.28. 11:41:16

Harmat gyenge írás, de biztosan jól fizetnek a gazdáid. A romkocsmában jut egy pár sörre, mariskát is veszel, és a többi lúzer haveroddal puffoghattok a világról, megmondhatjátok a frankót, oszthatjátok az észt.

Ám valamit tenni valmiért, valamit támogatni valamiért hasznosabb...

Boldog karácsonyt kedves Poszt-író. (Ezt beleírod a cv-be is? :))

Brix 2012.12.28. 11:43:17

Teljesen igaza van a posztírónak: a globális világhatalom áldozati lettünk! A sötét erő mindent beborít hatalmával, de Orbi Van Kenobi mester megszervezte az ellenállást, és elhozta nekünk a reményt!

yatumux 2012.12.28. 11:44:10

@Józsi bá': olyan nincs. A világ fekete-fehér. Van a jó meg a rosssssz. Sátánorbán és angyalbajnai. Szép, egyszerű, érthető, háborús világ. :)

Ianas 2012.12.28. 11:48:00

@yatumux: OK, de mit kellene támogatni? Az ország lerombolását, a kereszténynek álcázott komcsi éra visszatérését, ami zajlik?

flatus 2012.12.28. 11:50:57

A karácsony szót kis kezdőbetűvel kell írni, nem is olvastam tovább.

Sum Péter 2012.12.28. 11:56:57

Basszus, elsőre tényleg komolyan vettem! :) Ma már semmiben nem lehet biztos az ember, amit olvas a neten. Tényleg nem tudom mi a megbízható hírforrás, inkább mindent elolvasok a hírgyűjtőportálok (hirklikk.hu, hírkereső) segítségével. Néha még így is úgy érzem, hogy lemaradok valamiről.

Anti Anyag (törölt) 2012.12.28. 12:01:25

A legtöbb "felelősnek" amúgy fingja nincs merre van Mo.

Azzal együtt ez az humorosnak szánt írás szerintem elég gagyi, bár senki nem mondta, hogy index címlap csak minőség lehet.

BA2017 2012.12.28. 12:04:05

@KARD blog: Ezt kikérem magamnak! A keresztény magyarság, a NEMZET nevében!

BA2017 2012.12.28. 12:05:15

@yatumux: Ez a romkocsma nagyon berögzült...nem sikerült még Twitter dajcser fürj tamást kihívni onnan?

yatumux 2012.12.28. 12:05:31

@Ianas: békét. Nem tudja a két oldal megsemmisíteni, legyőzni egymást. Meg kell tanulni egymás mellett élni lásd USA. Orbán és Bajnai helyett pedig mindenkit képviselni akaró teljesen új arcokat a versenyszférából Pld. Tudod, tudjuk az egész garnitúrát le kell cserélni. Béke, és kulturáltabb politika kultúra, a nemzeti ügyekben pedig konszenzus.

BitPork 2012.12.28. 12:12:21

Nagyon remélem hogy ez nem volt komoly, de ha igen akkor egy pm-ért cserében, meg tudom adni az egyik legjobb szegedi klinikai lélekbúvár számát.

béla a görög (törölt) 2012.12.28. 12:13:57

Ööö, ez mi ez? :)

Amúgy én a téli napfordulót ünneplem dec. 24-én. Azt hallottam, hogy gründoltak valami vallást ami elnevezte ezeket a napokat Szentestének meg Karácsonynak és ők is ünnepelnek valamit.
Sokszinű a világ, elférnek benne ők is.

A 295-ös euróval mi a gondjuk a keresztényeknek? Nem most kell venni...

yatumux 2012.12.28. 12:32:55

@Bullshit generátor: ez sokat elmond rólunk. Ha valami rom, akkor azt máshol felújítják. Mi befektetés nélkül akarunk azonnal sok pénzt és még nem is zavar ha romos valami. Spanyol barátaim nem hitték el hogy a golyónyomok, belövések 56, és II vh háborús. Hiszen ha lebomlik a vakolat az ember házán azt kijavítja. És ős trehány spanyolok, nem svájciak...

-JzK- 2012.12.28. 12:33:36

Vallási kérdéseket illetően ajánlok mindenkinek egy kis olvasnivalót:

mek.niif.hu/05300/05394/05394.htm

reginamundi.hu/library.php?id2=library/bangha_bela_30_kotet (elsőre az első három kötetet javaslom)

mek.oszk.hu/07800/07883/html/

funfun 2012.12.28. 12:33:39

@yatumux: romkocsmázás nem bűn, mióta a Kedves Vezető ott találkozott szeretett egyetemistáival.

Mária 2012.12.28. 12:36:31

“Magyarország régóta útjában áll már a globális világhatalomnak, mert engedetlen, mert nem törik meg, mert ellenségeink és a helyünket kiszemelők nem képesek elűzni a magyarságot ősei földjéről. És ha már a gonoszok nem tudják elvenni nemzetünktől sokezer éves őshazáját, amely az emberi és az európai műveltség forrása, hát minden létező pszichológiai, technikai, fizikai, kémiai eszközzel próbálnak elpusztítani bennünket. Tönktereszik életterünket, természetes környezetünket, már ami Trianon után megmaradt nekünk. Megmérgezik élelmiszerünket, vizünket, lelkünket. Mert ugye folyóink, tavaink kiszáradását okozva szörnyű szárazsággal tetézik a már amúgy is eltaposott magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar miatti gondokat.”

(Echo TV, Világpanoráma, powered by Széles Gábor)

Via mariablogja.wordpress.com/2012/09/27/osszeeskuves-elmeletekkel-mossa-a-fidesz-az-egyszeri-szimpatizansok-agyat/

kirsten 2012.12.28. 12:40:38

@Brix: Inkább azt akartad ugye írni hogy a reménytelenséget ? Mert azt nagyon sikerült neki.

Józsi bá' · http://jozan-parasztok.blog.hu/ 2012.12.28. 12:41:40

@yatumux: Mindenkit képviselni akaró új arcokat a versenyszférából?

Szerintem pont ez volt a probléma az elmúlt 20 év csürhéjével, hogy mindenkit képviselni akartak. Persze legfőképp saját magukat, de közvetlenül maguk után a "mindenki" jött!
Ehelyett pont egy olyan vezető kellene, aki nyílt lapokkal játszik, és nem mindenkit akar képviselni, hanem átlátva a társadalom nagy érdekkonfliktusait (beleértve a generációs konfliktust is), úgy reformálja meg az ellátórendszereket, hogy az a munkából élő, adózó, gyermekes családokat támogassa.

Erről Orbán is csak beszélt, de valójában nem sokat tett érte, hogy megérje itt dolgozni, tervezni, élni.

Elijah_Baley 2012.12.28. 12:46:48

@-JzK-: nem mindenki katolikus, hallod-é :)

kigyurt álat 2012.12.28. 13:03:32

Amennyire cinikus ez az írás, sajnos annyira igaz is, cinizmus nélkül.

MACISAJT 2012.12.28. 13:09:20

"arácsony szent ünnepén orvul, alávaló és szégyenteljes módon újfent támadást intéztek a forint ellen. Míg az igaz keresztény magyarok az otthon melegében adóztak áhitattal az ünnep szentségének, az idegen erők gyáva szolgái 284-ről 295-re süllyesztették a forint árfolyamát az euróval szemben. "

Úgy tűnik, ez is elbukott, ugyanis azóta egy nap alatt a forint máris 5 forintot tudott visszaerősödni.

Az kétségtelen, hogy egyes körök mindent megtesznek és a továbbiakban is mindent meg fognak tenni annak érdekében hogy a simor-karvalits-királyjúlia féle (számukra) kényelmes és profitábilis 7%-os alapkamat MNB politikája nem szenvedjen sérelmet(inkább Magyarország).

Ugyanúgy ahogy szerették volna/szeretnék az IMF gyámsága alá is helyezni az országot.

Csakhogy ez láthatólag egyre kevésbé megy nekik. Sőt, 2013 márciusától már szinte kizárt...

U.I. Ami pedig a poszt "iróniáját" illeti.
A régi viccet idézném.

Kérdés: Melyik a legborzasztóbb rémhír?
-?????
-Minden igaz.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.12.28. 13:16:57

Ez mitől paródia?
Gyakorlatilag uez lesz majd a hivatalos kormányközlemény is.

prometheus_X 2012.12.28. 13:16:58

@kublerek: Úgyérted, Kósa álmainkból? :)

vénkujon 2012.12.28. 13:17:04

@MetroGoldwinMayer: na. nem vagy totál hülye, mert legalább érted a cinikus hangvételt...

vénkujon 2012.12.28. 13:20:54

@Anti Anyag: majd amikor matócsyúr, meg giróúr elmondja ugyanezt, akkor már nem lesz gagyi mi?:D

Id. Lencsés István 2012.12.28. 13:23:26

A Farkasházi, vagy a Kern írta ezt a viccet? Halálra röhögtük magunkat. Szerintem ennél jobb karikatúra nem illetheti a farizeusokat.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.12.28. 13:27:29

Macisajt a pártszékházból köszöni, hogy a blog megírta azt a kommünikét, amit neki kellett volna ma délután kiizzadnia. Ígaz, Anti Anyag szintén a pártszékházból legagyizta, szóval még belső egyeztetés szükséges. Mindegy, hamarosan olvasható lesz a Magyar Nemzet hasábjain is, a díjnyertes Békamenetesek nagy örömére: nem leszünk gyirmót!

Remek írás. Észak Koreát idézi.

Id. Lencsés István 2012.12.28. 13:32:18

@Mária: Kérlek kattints a linkre, majd válaszd a 2011-es beszámoló letöltését.
www.birosag.hu/engine.aspx?page=tarsszervsearch

Valószínűleg elájulsz, hogy Felcsúton kommunizmus van! Tényleg!!!!

Ingyen szállás, koszt, ruha, zsebpénz, tenisz, lovaglás.

Id. Lencsés István 2012.12.28. 13:34:34

@Mária: Be kell írni, a keresőbe: Felcsút

ekkor jön ki csak, hogy "A Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítvány"

s 2012.12.28. 13:37:11

Ezt matolcsy mondja? Mert még akkor is szar.

flippant 2012.12.28. 13:38:04

@yatumux: Az ország érdekében az lenne a legjobb ha a jelenlegi mszp-fidesz bábkormány eltakarodna a rákba.

s 2012.12.28. 13:42:33

@MACISAJT:
"Csakhogy ez láthatólag egyre kevésbé megy nekik. Sőt, 2013 márciusától már szinte kizárt..."

Öregfiú, neked onnantól kezdve lesz nagyon jó. Kb. fél évig. Aztán már te is akarni fogod azt a kibaszott gyámságot. Csak akkor már a lófasz sem akar gyámkodni. Hülye gyereknek te sem lennél a gyámja, nem igaz?

collateral collector (törölt) 2012.12.28. 13:42:36

Kirabolom a kasszát, utána pedig, ha valakik kritizálni mernek engem ezért, azt mondom, keresztényüldözés. "Azért támadnak, mert keresztény vagyok", lol.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.12.28. 13:50:39

@MACISAJT: "Ugyanúgy ahogy szerették volna/szeretnék az IMF gyámsága alá is helyezni az országot."

inkabb az imf, mint azerbajdzsan, putyin, kina, vagy sziria...

ugye erted.

azt felejtsd el, hogy ilyen bolhasperma meretu orszag nem tagozodik be valahova:-)

FIDES AGITÁTOR 2012.12.28. 13:53:51

@Id. Lencsés István:

Ebben az üzlet a következő:

"A Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítvány"

Évente kap 3 milliárdot, Orbán a kezdetben 150 000 forinttal alapította, azóta egy petákot nem tett be, sőőőőőt!

100 emberke tanul fejenként 30 millióért évente, majd mindig eladnak 20-25 főt egy cégen keresztül, ami tiszta haszon a cégnek, hiszen semmit sem tett a nevelésért. Nem vagyok emberkereskedő, de csak valamennyit érnek az innen kikerülő játékosok. Lényeg a PFLA-nál játékoseladásból nem folyik be pénz, valakihez viszont kerül egy kis suska.

MACISAJT 2012.12.28. 14:03:40

@Id. Lencsés István: ("A Farkasházi, vagy a Kern írta ezt a viccet? Halálra röhögtük magunkat. ")

Jellemző, hogy erről a történetről éppen kik jutottak eszedbe..:D

Tényleg, Karácsonykor, egy bezárt kereskedésű piacon na VAJON KIK foglalatoskodhattak azzal hogy 10 forinttal "ócsítsák" a forintot az euróhoz képest?:D

Na, az erre adott válaszokon lehet(ne) igazán röhögni..:D

Szociknak vége 2012.12.28. 14:04:52

@collateral collector: Kirabolom a kasszát, utána pedig, ha valakik kritizálni mernek engem ezért

vs.: A ktgvetés tartaléka még sosem volt olyan magas mint 2012-ben.

Gulyáslikőr 2012.12.28. 14:39:15

@yatumux: a romkocsma az tudatos koncepció :) Pest konkrétan nemzetközileg is ezekről is híres www.bbc.com/travel/feature/20110809-exploring-the-ruin-pubs-of-budapests-seventh-district

VT Man 2012.12.28. 14:44:12

290,81-en áll az EUR/HUF.

Most akkor jön egy újabb poszt?

Hunor Levente 2012.12.28. 14:47:35

@-JzK-: "Korszerű vallási kérdések és ellenvetések megvilágítása"

A múlt század elején, amikor íródott, lehet korszerű volt.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2012.12.28. 14:49:40

Mert szerinted a Ft árfolyamát a reálgazdasági folyamatok mozgatják?:D
Nagyobb hülye vagy akkor mint a legtájékozatlanabb, birkalelkű békemenetes...

Hát persze, hogy nem hiszed. Tudod te jól, hogy miért kell a magas Ft árfolyam a fordulónapon.

Már csak az a kérdés milyen mentális sérülés kell ahhoz, hogy valaki két ünnep között ilyet szarjon magából. Hogy erre élvezzen, egyáltalán bármi indíttatása legyen ilyeneket firkálgatni. Ráadásul azt hinni, hogy ez még milyen kurva menő is:D

Bár gondolom téged nem érdekelnek az utódaid, se az elődeid, de majd ha 100 év múlva európában a fehér ember aránya úgy 40% alá csökken, a keresztényekkel együtt, akkor már kimondhatjuk, hogy eltűnik az európai civilizáció, nemzetek, kereszténység is. Majd ha itt is 70% lesz a cigányok aránya, meg a többi népesség, biztos a magyar történelmet fogják tanulni. Se a magyar, se a francia, se az angol, se a német kultúra nem fog fenn maradni. Nagy ünnep lesz ez a szélsőliberális humor heroldoknál, úgy fél napig:D

Azt hiszed más népek ilyen kurva toleránsak, minta az európaiak?:D Irkálj az iszlámról ilyen vicceset másnap égni fog az autód, utcára nem mehetsz majd ki, egy nyugodt napod nem lesz.

Dehogy hiszed.Már csak az a kérdés hogy mit hiszel, mi a jövőképed európa számára és a magyarok számára. Értéksemlegesség nincs. Ha nem keresztény kultúrkör, nem nemzeti kultúrkörök lesznek itt, akkor iszlám, meg zsidó, legrosszabb esetben meg cigány vagy bevándorlók légiói által uralt sötét középkor. Amit láthatsz a francia, angol, benelux nagyvárosokban, de lassan már mindenhol.

Ott majd vicceskedhetsz 1x. Aztán levágják a kezed, elvágják a torkod, nő rokonaid megerőszakolják, autód felgyújtják, aztán szűkölhetsz, mert kurvára senki nem fog segíteni rajta. Toleranciát pedig várhatsz ezektől, meg megértést, meg jogokat.

Valószínűleg fiatal vagy, lesz olyan peched hogy még meg is éld ezt. Majd gondolj vissza akkor arra, hogy tényleg olyan vicceskedni való dolog az, hogy elpusztul az európai keresztény kultúrkör.

Biztos kitüntetéssel végezted a Magyar Bálint nemzetgyalázó iskolarendszert.

balambher 2012.12.28. 14:51:14

Viccelődünk, Kard elvtárs, viccelődünk? Majd jövőre közmunkásként nem tetszik ilyen viccesnek lenni!
(Ami azért nagy bravúr lenne, mert ez rém gyenge írás).

LAVÓRVAGÁNY 2012.12.28. 14:53:04

Az ostobaságnak egy új fokát sikerült itt megütni, ami még egy kereszténytől is meglepő...nem gratulálok, mert ehhez már nincs pofám :D
Mellesleg tanulságos cikk, még egy érv, hogy a gyerekeimet tiltsam majd a hittanól.

balambher 2012.12.28. 14:54:00

@fal_adja_a_masikat:
Nyugodj le, öreg.
Amúgy nem 100 év múlva lesz 40% a fehér emberek aránya az Unión belül, hanem valamikor a 2050-es évtized közepére...

fal_adja_a_masikat (törölt) 2012.12.28. 15:07:13

@balambher: Nyugodt vagyok.
Több ezer éves kultúrák tűnnek el, ott már mindegy hogy 40 év vagy 100 év alatt. A bejegyzés írójának még 2 éves távlatban gondolkodni is nehezére esik, ami nem lenne probléma, ha ez nem lenne általános jelenség.

Éppen ez kell ahhoz is, hogy az egész emberiséget elpusztítsuk...pedig a fogyasztás kultúrája sem európai, átvettük amerikából, most már átvették a kínaiak is, pörög is a gazdaság. Döglődik is a Föld egyre jobban...

balambher 2012.12.28. 15:13:09

@fal_adja_a_masikat: Ebben igazad van, csak éppen hőn szeretett kormányunk tevékenysége nem ezen koordináták mentén mozog. Őt (OV) csak a hatalma érdekli, semmi más, pontosabban minden más csak addig, amíg a hatalma megerősítéséhez fel tudja használni. A hozzád hasonlók meg belelátnak a szavaiba olyat, ami nincs benne, közben ő röhög a markába.

global001 2012.12.28. 15:24:25

Nem értem a jaffa kreténeket !!!

Ezt nyomatják reggeltől estik a Hírtv-n meg az Echó Tv-nm is !!!

Most mit kell fennakadni ezen az írások ???

Kicsi hazánkat megtámadta a nemzetközi tőke karácsony ünnepén.
Sőt, folyamatosan támadnak, de bölcs Vezérünk utolsó erejével is küzd !

Küzd a sötét erőkkel, akik rárontanak a nemzetünkre ...

kishelyi 2012.12.28. 15:52:25

A Forint semmit sem erősödött 2010 tavaszához képest, amikor Orbán átvette a hatalmat. Utána elrontották, hogy aztán "erősödhessen". Így könnyű sikert elérni, csak nem mindenki hülye, hogy ezt bevegye.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2012.12.28. 15:55:24

@balambher: én sehol nem írtam a kormányról vagy a fideszről...

Az lehet,hogy OV felhasználja pl a kereszténységet és más értékközösségeket is, de én nem támogatom őt ezért...se másért.

Viszont az ellenfelei meg úgy érzik, hogy mivel ő próbálja ezeket felhasználni, így nekik meg szabad gyalázni éjjel-nappal. Bár ez többnyire független a kormánytól, vagy a fidesztől. Szélsőliberálisék mindig így tesznek a kereszténységgel és a nemzettel. Az a toleráns és európai, ami keresztény és nemzetellenes. Mármint az ő beteg agyukban, vagy ha ott nem is, de mindenképpen ezt szeretnék ráerőltetni az országra. Itt ez megy kultúra címszó alatt 20 éve.

Aztán, ha az 1%-os súlyukhoz mérten akarja őket valaki lenyomni pénzben, pozícióban, akkor megy a konferencia szervezés, meg tüntetés, meg a kultúra halála vizionálás, miközben ők az erőszakos kisebbség, akik a többségi társadalom torkán nyomják le magukat, mert az 1%-os súlyokhoz 80%-nyi pénzt, pozíciót verekedtek ki maguknak.

A bejegyzés is azt sugallja, hogy ennek a narratívának semmi alapja nincs, csupán a kormány által használt kommunikációban létezik és csak arra használják, hogy az ő általuk okozott károkat másra hárítsák, magukat pedig valami nemzetmegmentő szerepbe helyezzék...

Ezzel szemben meg az a valóság, hogy kelet-közép európa gyarmatosítása 30 éve zajlik kb, a keresztény kultúrkör elsorvasztásával együtt. Tehát amit ők mondanak, annál kb 100x súlyosabb a helyzet...De az 1/100-ád se lehet kimondani, mert a ballib médiának már ez is épp elég muníció, hogy a 20 évig hülyített generációkkal elhitessék, hogy ez nevetséges dolog, itt senki nem bántja Magyarországot, csupán a véletlennek köszönhetjük azt, hogy:

- 89előtt a gdp 90%-ka volt állami tulajdon, most a gdp 5%-ka.
- Eladtak úgy mai értéken vagy 30 000milliárdnyi állami vagyont,hogy abból semmi nem látszik.
- Kifizettünk mai értéken vagy 30 000millirányi kamatot.
- Miközben az adósságunk még mindig 23 000milliárd.
- Off-shoreba kimen 45 000milliárd.
nyugat-európába meg 30 000milliárd.

A fideszt nem azért támadják mert keresztény, vagy nemzeti, mert egyik sem túlságosan, csak politikai tőkeszerzésre használja. Az országot, minden egyes magyar embert támadnak azért, mert keresztény kultúrkör van a fejében, nemzeti érzés a szívében és gondolkodásában.

Bárki lenne kormányon, aki a pénzszivattyút leállítja, vagy legalább jelentősen csökkenti az elszegényítést ugyanígy támadnák.

Már csak az a kérdés, hogy a kedves Kard-os balfaszok mit is akarnak a tevékenységükkel elérni? Mi a mondanivaló? Mondanivaló nélkül elég értelmetlen kigúnyolni bárkit is, vagy leleplezni.

belekotty 2012.12.28. 16:02:20

@hagyma: Te csak simogasd a zöldkártyádat, ha már a mexikóiak elől elvetted a melót!

belekotty 2012.12.28. 16:03:30

@yatumux: Mi van az élet "sürűlyében"? Mesélj! Hogy van az angol nagykövet? Röhögőt kizárattad már?

VT Man 2012.12.28. 16:03:56

@kishelyi:
"A Forint semmit sem erősödött 2010 tavaszához képest, amikor Orbán átvette a hatalmat."

Miért is kellene erősödnie?

Hiszen közben folyamatosan volt infláció, ami a gyengítés irányába hat.
De információképpen: infláció 2002-2010 között is volt.

belekotty 2012.12.28. 16:04:43

@Ianas: Hagyd! Ő jobban tudja. Benne van az üzleti élet "sürűlyében" - a saját helyesírása szerint. :-))

Brix 2012.12.28. 16:05:30

@MACISAJT: " Ugyanúgy ahogy szerették volna/szeretnék az IMF gyámsága alá is helyezni az országot.
Csakhogy ez láthatólag egyre kevésbé megy nekik. Sőt, 2013 márciusától már szinte kizárt" - Rosszul látod a helyzetet! AZ IMF nem tárgyal Orbánékkal és nem is akar senkit a gyámsága alá helyezni! Az alapkamatot nagysága nem kívánságműsor! Hiába viszi le az új MNB vezetés mondjuk 4%-ra, ha megszűnik a most meglévő likviditás-dömping a piacon, akkor a külföldiek nem fogják alacsony kamattal lejegyezni a magyar államkötvényeket, viszont mi megtakarító magyar állampolgárok a megtakarításaink elértéktelenítésével fogunk szembesülni. A deviza hiteleseknek, pedig a gyenge forint miatt a terheik drasztikus növekedésével kell számolni
A gazdaság élénkítése nem jegybanki feladat. Viszont, könnyen lehet újra 320 forint az euró árfolyam, annak minden káros következményével

belekotty 2012.12.28. 16:05:35

@VT Man: Aha. Tehát akkor a forint mögött akkor is olyan erős gazdaság állt mint most.

belekotty 2012.12.28. 16:08:10

@Mária: Aha. Széles mesélje el üzleti sikereit a Videotonnal és az Ikarusszal! Utána pofázzon!

belekotty 2012.12.28. 16:09:30

@MACISAJT: "Az kétségtelen, hogy egyes körök mindent megtesznek és a továbbiakban is mindent meg fognak tenni annak érdekében hogy a simor-karvalits-királyjúlia féle (számukra) kényelmes és profitábilis 7%-os alapkamat MNB politikája nem szenvedjen sérelmet(inkább Magyarország)."
- Járai alatt volt az 12 is.

DezInf 2012.12.28. 16:12:50

2013-ban már csakis ilyen írások jelenhetnek meg. Ezt tessenek komolyan venni kendteknek,mert a TEK viszi el az elégedetlenkedőket még a betegesen elhajló gondolat megjelenésének pillanatában.
Szép új világ........ meg macisajt:)

fal_adja_a_masikat (törölt) 2012.12.28. 16:22:54

@Brix: magáncsőd intézményéről hallottál már, ami minden gyarmatosító országban van egyébként:)

Na, most itt is bevezetik. Emelje csak az árfolyamot a pénztőke, ha bevezetik nem tudják rátenni a kezüket az ingatlanvagyonra, pláne nem úgy, hogy még az adósság is a nyakán marad több százezer vagy millió embernek. Amit mind-mind köszönhetnek meg az mszp-szdsz-nek, akik a devizahitelezést engedték, ilyen módon engedték és akik égvilágon semmit nem tettek ellene.

A Ft árfolyamára tudjátok ki volt utoljára hatással, Simor András meg a Bajnai az IMF hitellel, akik kéz a kézben lehetővé tették, hogy a bankválság során 260-as árfolyamon tudja hazavinni a pénzügyi szektor a lóvét. Mert mi történik, ha nem adnak neki 2 héten belül?:D

Hát akkor biza 350-es árfolyam lett volna, úgy már nem túl nyerő hazavinni a Ft-ban 8-10%-ra fiataltatott uzsorapénzt ugye? Persze a devizahitelesek is szoptak volna vastagon már 2008-tól, így fenn kellett még tartani a látszatot, meg a 260-as árfolyamot, hogy minden népszerűségvesztést a következő kormány szenvedjen el.

És milyen jó üzlet is 260-os árfolyamon felvenni az IMF hitelt, még véletlenül sem engedni gyengülni a Ft-ot és 320-on felvenni:D:D:D Nem, nem. 260-on kell felvenni és 320-on visszafizetni. Ezt mindenki tudja, aki nem hisz a sötét erőkben és a Magyarországot gyarmatosítók létezésében. Ők biztos így csinálnák, ahogy Simor-Gyurcsány-Bajnai. Nagy sötétség kell, hogy valaki ezt beszopja. Egy szuverén államban ezek az emberek 50 éves börtönbüntetésüket töltenék...

260-as árfolyamnak semmi realitás nem volt, éppen arra volt szükség a pénzügyi szektor pénzműveleteihez, meg az ország további eladósításához. Tudjátok egyiptom hány %-os kamatra kap most IMF hitelt?:) 0%-ra. Merthogy ők úgy kérik,mert az iszlám tiltja a kamatot, és kapnak 4-5milliárd €-t:D

A járai által csinált erős Ft-ban sem volt semmi realitás, sem a 12%-os alapkamatban. Azt azért csinálta a kis ügynökgyerek, hogy tönkrebasszák a még víz felett lévő magyar tulajdonú export cégeket és feldolgozóipart. Szerinted miért zavarták el fideszék járait a halál faszára? Átbaszta őket előző ciklus alatt. Vagy csak eljátszotta a szerepét, ahogy a fidesz is eljátsza a sajátját...

A tény az,hogy az ország 22 év alatt elbukott 150 000milliárd Ft-nyi vagyont és jövedelmet. Ehhez tényleg nagyon sötétnek kell lenni, hogy valaki elhiggye, hogy ez nem tudatos tevékenység eredménye.

Szélmalomharcos 2012.12.28. 16:24:22

Valamiről írni kellett, nincs mese akkor irány a meló. Ha ilyenér is jár a zsuzska, akkor ez is megteszi. Lerágottcsont libsi poénkodás, legalább nem sokat kell gondolkodni rajt

De miért "konzervatív alternatíva"?
Több pénz jár ezzel a felcímmel? (ártatlan kinézetű apácakosztümös lánynak is többet fizetnek a pornóiparban ha szétveti a lábát)

Szélmalomharcos 2012.12.28. 16:25:02

@Szélmalomharcos:
Ja és látom: "Hírblogok kategória 5. helyezett"

Brix 2012.12.28. 16:46:53

@fal_adja_a_masikat: Nagyon inkonzisztens dolgokat írsz! Amit Te sötét erőnek gondolsz és nemzetközi összeesküvésnek, az maga a piac. A piaccal nem lehet szembe menni senkinek, tudomásul kell venni annak realitásit és elfogadni. Ha nem, akkor előbb-utóbb keserű vége lesz! Most kegyelmi állapotban van az ország, bár a 290-295 közzé került euró akár egy vészjelzés is lehet, a jövőre nézve. A kamatokat eddig nem nagyon lehetett csökkenteni, mert az infláció eddig nem engedett teret neki. Hozzá kell tenni, a magyar gazdaságot kamat-csökkentéssel NEM lehet élénkíteni. A gazdaság struktúrája rossz, ezen kellene változtatni és be kellene vallani végre, hogy minden második embernek nincs munkája, ami fenntarthatatlan országot eredményez

dr Smittpálelnökúr 2012.12.28. 16:47:05

@yatumux: Csak óvatosan, helló!
Szeretett vezetőd egy menő romkocsmában oldotta meg a felsőoktatás problémáit, tehát, már nem illő fikázni a romkocsmákat!

Tessék figyelni a párt aktuális vonalára!

fal_adja_a_masikat (törölt) 2012.12.28. 16:47:17

@Szélmalomharcos: azért mert az erepublik nevű játékban összehánytak minden hangzatos ideológiai jelszót, amitől szavazatokat reméltek, aztán ezek nevében funoltak:) Persze egyiket sem képviselték, még egy játékban sem képesek rá:D
Persze nem sokáig működött, így már az elejétől csaltak a játékban - aki pedig egy játékban is csal annak aztán kemény erkölcsei lehetnek... - és botokkal gyártották maguknak a szavazókat. A "Szolidaritás" nevű "pártban", meg a kettős mérce vezérbloggere játszotta a haját, meg még pár most már LMP-s aktivista, izgága, ki tudja most milyen pozícióban lévő képzettség nélküli, füves, zsidó gyerekek, azok a romkocsmás fajták:)

De mindezen hiányosságok (aka képzettség tudás, józanság (nem csak úgy gondolatvilágban, hanem a szó szoros értelmében, mert a túlzott alkoholbevitel, meg füvezés ritkán okoz józanságot...) nélkül belepofázni mindenben, megmondani a tuti, amire az ország többi 99%-ka biztos nem képes magától:D

Bármelyik falusi parasztbácsira több értelme lenne az országot bízni, mint az ilyen önjelölt idiótákra....

nu pagagyí 2012.12.28. 17:40:23

@fal_adja_a_masikat: A hülyeségedre szeretnék rávilágítani. A gyenge forint azoknak jó, akiknek külföldi devizában van bevételük, illetve maguknak a külföldieknek, akik olcsón bevásárolhatnak nálunk. Nemcsoda, hogy Demján egyenesen 320 forintos eurót vizionál. A gyenge árfolyammal téged értékelnek le, a munkádat, a vagyonodat, a tudásodat.

Szélmalomharcos 2012.12.28. 17:45:09

@fal_adja_a_masikat:
Jó lehet a diagnózis, mert a tünetek eléggé lefedik. Most már csak arra lennék kíváncsi, honnan gyün az ukáz "most erről kell írni". Mert ha 1x beindul akkor min. 4-5 vezérbloggernél ugyanaz a topic

Vagy csak úgy egymástól lopizzák?

Semper Fidelis 2012.12.28. 17:57:18

Hiába károgtatok, mégsem lett idén államcsőd. Pedig nyomattátok agyba-főbe, se szeri se száma nem volt az államcsődös posztoknak. Hahaha. T'om majd jövőre.

von Putri 2012.12.28. 18:05:13

@Semper Fidelis:
De itt a diákforradalom őszi vagy tudomisén milyen rózsástól. Az utcákon száll szembe a tomboló önkénnyel a bátor ifjúság. Hangolnak már a bugylibicskás Lenin fiúk

_most_ 2012.12.28. 18:41:15

@fal_adja_a_masikat: A sötét középkort köszönhetjük a kereszténységnek, érthető, hogy ebből többet nem kér senki.

Putyilov gyári melós 2012.12.28. 18:44:33

Nix beszaren elvtársaim a zÚrban, csak Pártunk és Ártányunk fő hitelezője, Magyarország gyarmatosítója a Templeton realizált egy kis hasznot a januári síszezonra.

Gadget 2012.12.28. 18:44:44

Nekem a szöveg olvasásakor azonnal beugrott a 30-as 40-es évek filmhíradó tudósítása, ahol ilyen beszédeket nekibuzdult hazafiak mondtak el emelt fejhangon.
Még a hanghordozás is azonnal megszólalt a fejemben. :)
A szöveg végére csak annyi hiányzik, hogy az egybegyűltek megéljenezték a szónokot. :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.12.28. 18:46:37

@Brix: ezt nem fogjak megerteni..

tulsagosan szabatosan es targyilagosan irsz. ezen kivul osszetett mondatokat hasznalsz, amik egy unorthodox fideszes szamara nemzetkoziballiberaliskarvalytokeszsidoimf turpissagok, igy nem is veszik a faradtsagot a megertesere...

ja es nincs benne egyetlen dakota kozmondas, vagy vicceskedo metafora sem.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.12.28. 18:48:01

@fal_adja_a_masikat: "Aztán levágják a kezed, elvágják a torkod, nő rokonaid megerőszakolják, autód felgyújtják, aztán szűkölhetsz, mert kurvára senki nem fog segíteni rajta. "

jon vissza a katolikus inkvizicio?

fal_adja_a_masikat (törölt) 2012.12.28. 19:37:15

@nu pagagyí: a gyenge Ft, ahogyan a vámok is arra jók, hogy egy ország belső piacát megvédjék, plusz ösztönözzék az exportot. Minden ország, ami úgynevezett gazdasági csodát hajtott végre ehhez az eszközökhöz nyúlt. Nálunk az EU miatt nem lehetnek vámok az EU tagokkal szemben, és az EU-n kívüli kereskedelemben is az határozza meg,hogy mire vámolnak, hogy a centrumnak mire van szüksége éppen, a centrum kibocsátása meg ömlik a paicra, ezzel támogatjuk a centrum gazdaságát.

Ha nem a saját deviza lenne az utolsó esélyünk a kitörésre, akkor nem adósították volna el az államot és a lakosságot is devizában, hogy még véletlenül se tudjuk leértékeléssel kivédeni a gyarmatosítást. A külföld 280-on és 320-on is ugyanúgy felvásárol, mi a magyar ingatlan, földvagyon értéke? Egy kisebb befektetési alap is több pénzt kezel...
Viszont amíg piacgazdaságot hazudnak, meg egységes belső piacot, ami mindenkinek jó, addig nekünk az a jó,ha mi termeljük a szart és a németek veszik, nem fordítva, így lesz munkahely. Az erős Ft, és a 300-as ft is erős, arra jó, hogy a idehordják a szart külföldről és még a hazai piacon se tudjanak labdába rúgni a magyar cégek, piaci alapon. Nem hogy a külpiacokon ahol adminisztratív eszközökkel is simán kicsinálják. De a legegyszerűbb, ha nem adnak hitelt neki:) Márpedig pontosan ez történik. Van egy elképzelésed, üzleti modelled, te nem kapsz rá pénzt, a francia meg kap, akkor is ha ugyanolyan biztosítékaid, vagyonod van...Ráadásul ő megkapja 4%-ra, te meg 12%-ra:D miközben az árfolyam tegyük fel változatlan marad.

Gondold végig még 1x, hogy az árfolyammal értékelik-e le a tudásod, vagy a kibaszott magas alapkamattal, amit 22 éve fenntartanak...Épp hogy az árfolyam mesterségesen alacsony tartásával értékelik le a tudásod, mert felszámolták vele a magyar ipart, magyar exportot, a magyr munkahelyeket, a magyar fizetéseket. Nem magas fizetés nincs, semmilyen fizetés nincs,mert nincs munkahely. És akkro spanyoloknál, portugáloknál, görögöknél 3x ilyen szar a helyzet:D Csak nekik még van nemzeti vagyonuk, amig azt nem adják oda, addig nem döntik be őket.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2012.12.28. 19:39:22

@_most_: nem kéne összekeverni a vallást az egyházzal. A sötét középkor inkvizíció részét köszönhetjük az egyháznak, míg a keresztény vallásban nem találsz olyat, ami ezt indokolná. Ellentétben az iszlám, zsidó vallásban, ahol maga a vallás és az egyházaik is kirekesztőek, gyűlöletkeltőek.

nyisziati 2012.12.28. 20:11:24

Ezen a blogon általában jó írások szoktak lenni, de ez most gyenge volt. A kereszténységet is kár volt idekeverni, ez Semjén specialitása, nem általánosságban a Fideszé.

házelnök 2012.12.28. 20:15:17

@Bullshit generátor: Az én nevemben ne kérj ki semmit.Max egy jó konyakot.

salitis 2012.12.28. 20:19:37

Azt hittem Matolcsyt nem lehet alulmúlni szánalmasságban, de ennek a posztnak sikerült.

aranyláz 2012.12.28. 20:22:23

@fal_adja_a_masikat: "Az országot, minden egyes magyar embert támadnak azért, mert keresztény kultúrkör van a fejében, nemzeti érzés a szívében és gondolkodásában."

Dehogy van, zűrzavar van itt a fejekben, nem keresztény kultúrkör - bármit is jelentsen ez.

Abból is látszik, hogy egy értelmes beszélgetést(nem vitát!), nem lehet ezekről a dolgokról lefolytatni. Én nem hiszem, hogy bármelyik vallás magasabb rendű lenne a többinél. Csak hát az ember olyan, hogy mindent megpróbál a hatalom érdekében felhasználni. Azt sem gondolom, hogy az ember olyan sokat változott volna - az eszközök változtak, meg a körülmények. Az a nagy büdös helyzet, hogy nincsenek ellenségek: mi vagyunk azok, saját magunk. Persze mindig könnyebb mást okolni, akkor nem kell elgondolkozni, mit csesztünk el.

kennyking 2012.12.28. 20:31:47

@fal_adja_a_masikat:
Minden szavad gyöngy a disznók elé.Ezeknek felesleges magyaráznod...A higgadtságod irigylem.

bgp 2012.12.28. 20:45:41

@hagyma: pedig ennek egy része mintha eltolcsytól származna.

bgp 2012.12.28. 20:49:21

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Van rosszabb, hidd el. Európa nem sokáig lesz "keresztény". Nem mintha a "létező kereszténységet" sokra becsülném, de ha választani kell, még mindig az a kisebb rossz.

meditatív · http://kilatas.blog.hu/ 2012.12.28. 20:54:08

Mi állt a Lenin szobor alatt?

Ne félj Lenin nem állsz itt örökké 150 év alatt sem váltunk törökké..

Ne félj Viktor nem állsz itt örökké...

Mi jöhet márciusban?

Csak nem kinyitja Gyuri a széfet?

Kiváncsi vagyok a hatásra amikor a Magyar Nemzeti Bank fog államkötvényeket venni áprilistól. miért is ne?
Hiszen ha a FED és az EKB megteheti, hogy USA és Eurózónás állampapíroklat vesz akkor az MNB miért ne tehetné meg? :)))

Szociknak vége 2012.12.28. 20:55:03

Ez Weisz Ábrahám legújabb bótjának a neve?

konzervatív alternatíva reform és demokrácia - nyehehehe.

meditatív · http://kilatas.blog.hu/ 2012.12.28. 21:03:56

@bgp: a kerezstesháborúkra gondolsz vagy az inkvizícióra???

Pussy Riot (törölt) 2012.12.28. 21:06:02

Ez egyre szarabb... Nincs ott valaki más aki akkor posztolna ha van miről?
Basszus szedjétek már össze magatokat, mert ez lassan, zindeksz hátszél vagy sem, kurvára nem lesz elég címlapra kerülésre... Pedig az nem rossz zsé igaz?

taga20 2012.12.28. 21:43:50

@MetroGoldwinMayer: Te zsírtáltos szerencsétlen fasz.

szárny 2012.12.28. 22:15:02

@taga20: Na mi az? Nem érted a "paródiát", barátom? A "cinikus hangvételt"? Ojnye, ojnye.

király vagyok 2012.12.28. 22:34:42

magyaroknbak anyi geci mennek a rákba mind hahahaha
nektek reszeltek gyáva köcsögök dik

Ianas 2012.12.28. 23:56:54

@yatumux: Béke jó lenne. Ami még jobb, mint írtad, lecserélni a politikai garnitúrát. Csakhogy sajnos nem őket kell először lecserélni. Ők nem a hiba forrásai. A hiba forrásai mi vagyunk, mi, választók. Bennünket kéne lecserélni először. Utána az elit menne magától. A kutya nem választaná újra ezeket, ha olyan emberek szavaznának, akiket még nem kötelezett el a kognitív disszonancia.

Ianas 2012.12.29. 00:00:27

@fal_adja_a_masikat: Ilyenkor fáj? Komolyan kérdezem, mert kell, hogy legyen valami oka...

látjátok feleim szümtükkel 2012.12.29. 12:44:59

@Ianas: "OK, de mit kellene támogatni? Az ország lerombolását, a kereszténynek álcázott komcsi éra visszatérését, ami zajlik?"

Hát, tudod ha jól belegondol az ember, akkor rájön, hogy a szocik az elmútnyócévben nem akarták ennyire visszahozni a komcsi érát.

látjátok feleim szümtükkel 2012.12.29. 12:47:59

@funfun: "romkocsmázás nem bűn, mióta a Kedves Vezető ott találkozott szeretett egyetemistáival."

Ezt a Tóni Rogán is tudja?

kiskutyauto 2012.12.31. 00:53:09

A két fogalom reménytelenül és fatálisan üti egymást. Kb olyan mint ördögisten.. Lehetetlenség keresztény elvekkel a valós demokrácia, tekintve hogy triviális: a kereszténység FUNDAMENTÁLISAN NEM DEMOKRATIKUS... esze ágában sincs demokratikusnak lenni és esze ágában sincs megváltozni... egyenes eszme utódja a tömeggyilkos inkvizítor középkori rémuralom fenntartó terrorista elitmaffiának és tartja hagyományait, "értékeit" szigorúan.. Miféle demokrácia? Egy napon nem lehet vele említeni, köszönőviszonyban sincs, még az elitista, kapitalista demokráciákkal sem a kereszténység. Csak annyi a valódi kapcsolat, hogy a mindenkori - és persze jelenlegi - kereszténymaffia a HATALOMÉRT BÁRKIVEL PAKTÁLT MINDIG IS ÉS MOST IS, ezért aztán mint már annyiszor ismét csak alkotott egy hamis aljas hazug erőltetett fogalmat, összekötötte a tűzet és a vizet és kereszténydemokrácia nevezetű dogmatikus demagógiájával mételyezi tovább az elméket, mossa az agyakat...

Mikor szabadul fel végre az euroatlanti civilizáció a kereszténység illetve a világ, az emberiség a vallások agyterrorja alól? Mikor lesz vége az agyhalálnak, amiben 2000 éve és még most is, bármi áron akarja a tömeget tartani ez a globális maffia? Mikor fejlődik oda az emberiség végre, hogy ráébred, kígyót melenget a mellén, mert egy parazita, tömeggyilkos, erőkszakszervezet, egy terrormaffia évezredek óta erőszakosan, arrogánsan pofátlanul és hazugságait erőltetve turkál az agyakban, zsebekben, alsóneműben MINDENBE beleokoskodik, bele erőszakoskodik, mindent akar magának… testet lelket politikát, kultúrát, tudományt MINDENT, s mint ahogy ezer éven át ez sikerült is ennek a nácizmust messze túlszárnyaló tömeggyilkos emberiségellenes bűnszervezetnek megszerezni a hatalmat és rémuralmat fenntartani, úgy gondolják jelen elitjei hogy ezt el lehet újra még érniük egyszer, s gőzerővel dobják be a Semjén Zsoltokat, Hoffman Rózsákat, hogy mérgezzék, aknázzák tovább a társadalmakat, az elveket “értékeikkel”… Mikor látja végre be az emberi civilizáció hogy a vallások élükön a kereszténység, az emberiség legnagyobb legdestruktívabb tragédiája, hátráltató tényezője, gyakorlatilag egy elmevírus és egy hozzákapcsolódó bűnszervezet, mely évezredek óta áttétes rákként szövi át, mérgezi, mételyezi az eszméket, az elméket, a társadalmakat, mindent amit csak tud… és mikor mondjuk ki végre az igazságot, nevezzük nevén a meztelen királyt, hogy ELÉG VOLT BELŐLÜK! Tűnjenek el mindenhonnan minden szinten, az elrabolt, elbitorolt véres és csillagászati vagyont visszavenni, a bitorolt ingatlanokat visszavenni és embermilliárdok ezerévnyi sanyargatásáért és megszámlálhatatlan de vélhetőleg szintén százmilliós nagyságrendű ember évezredek alatt való konkrét kiírtásáért legalább olyan státuszba helyezni őket mint a nácikat, hiszen utóbbiak betiltva kiiktatva izolálva vannak, holott “csak” 20 évig tették ugyanezt, és “csak’ néhány tízmilliós nagyságrend szárad a lelkükön. A keresztényterror ugyanezt vagy durvábbat sokszorosan több ideig sokszorosan több emberen követte el és mégis él és virul és aknázza, rombolja továbbra is a társadalmakat.. nincs nagyobb hátráltató tényező, nagyobb kártevő mint a vallások és élükön a kereszténység, nekik köszönhető az a gondolkodásmód, ami miatt épp most is a bolygón a helyzet az, hogy egyetlen napon 100 000 ember pusztul el a nyomor miatt, embermilliárdok nyomorognak nélkülöznek, emberhez nem éltó szinteken vegetálnak, miközben néhány százaléknyi elit meg dőzsöl pazarol fényűz… ez a keresztény modell… amíg ez alól nem szabadulunk fel végleg és nem töröljük el írmagjában a keresztény elmevírust, addig ugyanez a nyomorúság marad a Földön, élünk tovább agyhalálban (hiszen az ateisták nagy része is keresztények által évezredek óta plántált torz beteges gondolkodás mód rabja), és egyre csökken az emberiség esélye hogy a jó úton szabaduljunk meg tőlük, a békés, a kevésbé veszteséges módon lépjünk túl rajtuk, fejlődjünk végre tovább.. ehelyett egyre inkább haladunk afelé, hogy főleg ennek a tömegpszichózisnak a hatására KI FOGUNK PUSZTULNI… a 24 óra utolsó perceiben vagyunk hogy végre felébredjünk, összefogjunk és felszabaduljunk a vallások agyterrorja, agymosása, agyhalála alól, mert már most is késő..

Szúrófény 2012.12.31. 07:39:09

@MolnarErik: Szükség rendeletterv: "A kormány tagjai, és intézkedései, nem nevetségesek!"
süti beállítások módosítása