A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Az RTL Klub beárazása?

2014.06.10. 22:50 timargabor

A reklámadóval rendesen nekimennek az RTL Klubnak, sőt a mai módosítóval, amely a konkurrens - és már Fidesz-érdekkörbe került - TV2-t mentesíti a sarctól, ez még egyértelműbb. Az RTL Klubról kiderül, hogy ha őt magát megszorongatják, tud kőkemény is lenni, még ha korábban évekig inkább szépen bele is simult a NER-be.

Persze hátradőlhetünk és élvezhetjük, hogy hogyan szívatnak egy-egy fideszes arcot, meg hogy keményebbek mint ellenzék, és tudhatjuk, hogy ez most tényleg több millió emberhez jut el, nem úgy, mint pl. ez a poszt. A dolog mindazonáltal valószínűleg nem túl veszélyes a Fideszre nézve, egyrészt mert bár erodálja a kormánypárt "nimbuszát", nem teremt alternatívát, másrészt meg mert ennek is van határa. A Telekom-sztoriból láthatjuk, hogy a tőkés tulajdonosokat - és Bertelsmannék sem hiszem, hogy kivétel lennének - inkább a pénz és a profit érdekli, semmint a harcos kiállás. Van az a pénz, amennyiért eladó a csatorna.

rtl_mkkp.jpg(forrás: RTL Klub via Magyar Kétfarkú Kutya Párt Facebook-oldal)

A harcos kiállás esetünkben legvalószínűbb módon azt a célt szolgálja, hogy az áron srófoljon. A TV2-höz hasonlóan feltehető, hogy itt is lenne NER-kompatibilis érdeklődő. (Azon már jóelőre derülök, hogy ha egy ilyen üzlet létrejön, onnantól vajon a "maunikasó" majd a fidesznyik kommentelők kedvence lesz-e?) A vevők pozícióját a különadó, az eladóét a hír- és elemző műsorokban elsütött kormánykritika erősíti. Ez azonban nem valószínű, hogy sokáig tart, mert nem igazán win-win szituáció a feleknek, sőt. És a tárgyalóasztal mindkét oldalán profik ülnek. Akik az amatőr puffogókat közben profin takarékra teszik.

 Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és oszd is meg a posztot:

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

133 komment · 2 trackback

Címkék: RTL Klub reklámadó

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr186294127

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A reklámadó bosszúja 2014.06.11. 20:41:15

bosszúvágy, leszámolás kis-tokióban   na, milyen sok politikával foglalkozik az rtl klub, az a szomorú, hogy nemcsak ilyenkor kéne ám, amikor betámadják őket a reklámadóval, mert ez így olyan kicsinyes és pitináner, és nemcsak a fideszes po...

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.06.11. 16:00:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s 2014.06.11. 14:59:11

@Istóczy úr: "Hazudsz." A kurva anyád hazudik.
"még inkább hazaáruló" Még inkább a büdös rohadt folyós picsájú kankós kurva anyád.

"Na akkor hogy is szavazol róluk a pénztárcáddal?"
Ne nézzed, te fasz. Ha nincs néző, akkor előbb-utóbb változni fog a műsor is. De te nézed, bazdmeg. Jobban tudod, mi megy rajta, mint én. Elmondom mi van. Azok nézik ezeket a szarokat, akik a fideszt is megszavazták. A többség. A VV, meg a faszom sem tudja mi, az nekik készül. Mert a többség nézi, tehát megy az üzlet terv. Elárulok egy nagy titkot. Ne akarjon senki a többség ellen menni. Rövid élete lesz. A fidesz próbálgatja a lehetősége határait, de vékony jégen táncol. Nem lesz ember, aki onnan kihúzza, ha beszakad alatta. Ez igaz a devizahiteles mentésre, a bankadóra, stb . . . Mindenre. Azon kívül a fidesz ahhoz is hülye, hogy ne rombolja a saját bevételeit. Ennek azért lehet örülni, mert ezek a patkányok előbb lesznek kénytelenek elhúzni innen a picsába, viszont azért kell bánkódni, mert mégiscsak Magyarország gazdaságát basszák agyon.

Szevasztok 2014.06.11. 15:06:17

@Istóczy úr: "10 milliárd forintot bevasal a kormány a szennykanálisoktól."

Csak éppen a baráti TV2-től SOKKAL kevesebbet, mint a nem baráti RTL-től.

Na itt van a gond...

♔batyu♔ 2014.06.11. 15:21:08

@s: B+, amilyen mocskos a pofád, olyan naiv vagy.

"Tehát hosszú távon csak az igazat író lapok maradnak meg."

Ezt az ostobát:))))))

s 2014.06.11. 15:25:01

@♔batyu♔: Kérdés. Hol vannak inkább igazat író lapok? Diktatúrában vagy demokráciában?

Remélem nem kellett sokat töprengened.

s 2014.06.11. 15:26:56

@csentecsa: A VV szinte ingyen van. Innen már nem nehéz.

leonito77 2014.06.11. 15:27:26

@turista a saját országában: A napokban írtam valahová be pont ugyan ezt. Szerintem is bármit meglehet itt tenni, de az aktuális szomszédokat nem vehetik el.

Mert képzeld el, ha elvennék és mondjuk valaki szervezne egy tüntetést vissza a barátok köztet (nem röhög, a békemenet se kutya) abból hamar lesz kormányellenes tüntetés. Ebben az országban. Csak irányítgatni kell a birkákat, illetve a tömeget

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.06.11. 15:28:14

@s:

Csak provokál, hagyd...az ip-je egyébként is megvan.

leonito77 2014.06.11. 15:29:37

@Istóczy úr: "Amikor emberek szemét lövették ki a böszmék, akkor nem visított az RTL Klub, mert nem az ő szemüket lőtték."

Haver, néztél te akkor tévét? Vagy a vakhit és a gyűlölet mindent elhomályosít?

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.06.11. 15:30:28

@turista a saját országában: Nem fogják használni. Nézd meg, ez a "furcsa háború" nem a szőnyegbombázásról szól, hanem 1-2 nagyon célzott lövésről az RTL részéről. Csak akkor lőnek, ha őket magukat támadják.

Gulyás úr volt tán az egyetlen, aki A-t mondott és mínusz A-t csinált? Hosszú műsorok megtölthetők lennének csak itt a blogon megírt sztorikból. Tippem szerint nem fogják lehúzni ezt a kártyát sem, mert profitot akarnak, nem elmérgesedett helyzetet.

Ismét felhívom a figyelmet a szalonképes kommunikációra.
@s: mármint erre gondolok.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.06.11. 15:33:14

@Istóczy úr: ha meg tudják őket adóztatni, hajrá.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 15:44:37

@Szevasztok:

Erre írtam, hogy jó a döntés, csak kevés.

A Jobbik jól beszél. Többet kellene fizettetni velük, plusz szigorúan be kellene szabályozni őket. És fizettetni kell a faszbúkkal és a Google-lel is.

♔batyu♔ 2014.06.11. 15:45:21

@csentecsa: Állítom, itt a 90% magasról szarik az RTL-re, csak ez is ok az orbánozásra.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 15:48:00

@timargabor:

Csak szándék kérdése.

Csinál egy rendszert a Google, amin keresztül ellenőrizhető és adóztatható minden, vagy nem? A pókertermek megtették.

Ha nem teszik meg, lebasszuk őket a magyar internetről.

És majd nézegethetik proxyn keresztül a Google reklámjait a demokraták.

Adózni kell!

Fulek 2014.06.11. 15:49:43

@s: Azért, hogy a Fidesz ellenzéke ilyen gyenge, az internet világában, ezek a megnyilvánulások segítenek, ne haragudj, de ez nem stílus, a stílus maga az ember, na most, ezek után, ha megy vond le a következtetéseket...
@Svájc kiadta a szökésben lévő elítélt expolitikust: Hmmm, a sajtó szabadság igen, a vélemény szabadsága nem, nem szép ám fenyegetőzni...

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 15:51:22

@Fulek:

Ilyenek a nagy "demokraták".

De az igazi demokrata nem fél.

Főleg nem ezektől a szarcsimbókoktól.

♔batyu♔ 2014.06.11. 15:54:11

@Fulek: Azért ha őt "keresnénk" meg az IP-je alapján, biztos nagyon fel lenne háborodva. Azt hinné, a fidesztől kaptam.

♔batyu♔ 2014.06.11. 15:55:43

@Fulek: Igen, ezt én sem értem. Aláírom, hogy nem egyszerű ballibsi pártok mellett érvelni, de azért az értelmesebbjének megy. Pld. néhány LMP-s.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 16:04:10

@♔batyu♔:

Nem kell ez.

Mi nem vagyunk bolsik, ávósok.

s 2014.06.11. 16:11:32

@leonito77: Kilőtték a szemét. Azóta csak tapogatja a tv2-t.

s 2014.06.11. 16:13:30

@timargabor: Nagy divat lett ez a szalon. Megyek is, aztán benézek, mi folyik ott.

♔batyu♔ 2014.06.11. 16:15:27

@Istóczy úr: Eszembe sem jutna. Én nem vagyok "demokrata", az nálam nem negatívum, ha valaki ballibsi és ennek megfelelő a véleménye. Eleve nem jönnék ide ha zavarna mások más véleménye.

Ha anyázott akkor én is olyan stílusban, ha udvarias akkor úgy, de valójában az időtöltés a fontos, nem ő.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 16:16:27

@csentecsa:

Miért? Csak rajtunk múlik, blokkoljuk-e a magyar oldalakon megjelenő Google-hirdetéseket, ha nem fizetnek.

Vagy arra gondolsz? Hát elég sok ország szívesen megfejné a Google-t.

s 2014.06.11. 16:16:40

@csentecsa: Itt sokan a Házon kívül-t emlegetik. Nem tudom, mert én Da Vinci Learning-t nézek, meg a Natgeon a Kozmoszt.

Sexual Harassment Panda 2014.06.11. 16:16:42

@Pan Modry: sajnos egy hūlyenek is annyi joga can kommentelnj mint neked.
Nem te döntöd el ki mit ìrhat.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 16:17:37

@s:

Te ugyan nem nézel be a szalonba, mert a kidobókkal hajíttatunk vissza a macskakőre a haverjaid mellé.

♔batyu♔ 2014.06.11. 16:18:05

@Istóczy úr: Ezt én is simán megtenném. A google keres vele egy valag pénzt és nem hiszem, hogy itt adózik. Bár az is lehet, hogy adózik ezek után.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 16:20:57

@♔batyu♔:

Dehogy adózik.

"David Cameron brit kormányfő összehangolt fellépést sürgetett a multik adóelkerülésének megállítására, miután kiderült, a Google 1 milliárd fontnyi (360 milliárd forint) adó befizetését kerülte el azáltal, hogy bevételeit az adóparadicsomként ismert Bermudán pumpálta át."

"Nagy-Britanniában például mindössze 6 millió fontnyi társasági adó fizetett 2,5 milliárd fontnyi bevétel után 2011-ben."

"Eric Schmidt, a Google vezérigazgatója korábban azt mondta, "nagyon büszke" arra a módra, ahogy a vállalata minimalizálja az adóbefizetést."

www.origo.hu/gazdasag/20130102-egymilliard-font-adot-uszott-meg-a-google.html

Meg kell fejni őket.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 16:24:16

Nálunk minden adott az összehangolt fellépéshez a kétharmaddal.

Házon belül meg tudjuk oldani a kérdést: fizeti a Google a reklámadót, vagy blokkoljuk a hirdetéseit?

Ehhez nyilvánvalóan jogunk van.

És amihez jogunk van, és szándék is van rá, és pénz is jön belőle, az meg lesz csinálva.

Bár egy kis ballibsi ajvékolás is sokat segítene a gyors intézkedésben. De az is lehet, az új reklámadótörvény már alkalmas a feladatra.

s 2014.06.11. 16:24:18

@Istóczy úr: Ja. A te kurva egyszerű világképedben ez úgy néz ki, hogy valakik dolgoznak, összehordják a lóvét, te meg elteszed, mert neked az jár. A szalonban elfogyott a libamáj, hozzátok gyorsan a lóvét. Faszt, bazdmeg. Ezek a cégek azért tudnak bármit szolgáltatni (netet, műsort, felületet, tartalmat), mert az emberek fizettek érte, mert kell nekik. Az nem megy, hogy te odatolod az éhes pofádat, hogy adjon neked is valaki pénzt a semmiért. Csinálj valamit, hogy legyen pénzed. A kormány meg ne a pénz elbaszására gyűjtsön még több pénzt. Ne költekezzen és akkor marad. Persze ők is libamájat zabáltak a szalonban, aztán elfogyott, mi? lézerjani mi a kurva anyjára költött, erre felelj! Ott megy el a lé.

s 2014.06.11. 16:25:42

@Fulek: Leszarom. Idiótával így társalgok.

s 2014.06.11. 16:26:30

@Svájc kiadta a szökésben lévő elítélt expolitikust: Maximum a szolgáltató ip címe lehet meg. Ne is álmodozz . . .

s 2014.06.11. 16:28:31

@♔batyu♔: Hagyjátok a faszba ezt a IP címezgetést. Minden bejelentkezéskor újat kapsz a szolgáltatótól. Eszetlen barmok.

J.László 2014.06.11. 16:30:09

Az RTL-t már réges-régen törvénnyel kellett volna betiltani.

Van különben egy másik olvasata is a reklámadónak. Így üzennek Nyergesnek és Simicskának, hogy fogják vissza magukat, miután már kissé túlságosan rátelepedtek a kormányra. Nem véletlen, hogy a HírTV is sztrájkolt. Simicskáék értik az üzenetet.

s 2014.06.11. 16:30:51

@csentecsa: Észak-Korea? Csak egy ötlet volt.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 16:31:20

@s:

Érdekes, hogy neked mindegy, mennyi zsetont folyik be a kincstárba.

Pedig neked is szívesen viszünk ki a maradékból, ha nagyon megéhezel, és szépen kéred a kidobót. Nekünk is van szívünk.

De azt azért áruld már el, miért fájna neked, ha a Google is megfizetné a törvényes és beszedhető adókat, és nem csak hatmilliót két és fél milliárd után?

s 2014.06.11. 16:33:18

@Istóczy úr: "magyar oldalakon megjelenő Google-hirdetéseket"

El vagy kalibrálva, öreg harcos. Ki a tököm néz magyar oldalakat. Mindenki leszarja. A többin meg simán bejön minden.

s 2014.06.11. 16:35:43

@Istóczy úr: Azt a kurva. Ne mondjad, hülyegyerek. És akkor mi van, ha bebaszok egy bombát, és ti repültök kifelé? Libamájjal a buzi seggedben, te értelmi fogyatékos faszparaszt.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 16:38:00

@s:

Mondod ezt egy magyarországi blogon.

Itt nincs véletlenül Google-hirdetés? Most nem fogom kikapcsolni a blokkolót, de nem lepne meg.

Origót, Indexet milliók olvassák. Vannak akkora hazafiak, hogy ne szervezzék ki a hirdetéseiket külföldre, éppen ezért őket nem is érintené érzékenyen, ha a külföldi hirdetőket levennénk. Igaz? Nem mennétek harmadszor is tüntetni a szabadságért a krétakörös buzival és a 4K-s szőke hisztérikával meg a hahákos haverjaikkal?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 16:40:41

@csentecsa:

3 milliárd dollárt akár már holnap reggel ki tudnánk fejni mondjuk a kereskedelmi multikból, délelőtti beérkezéssel.

Nehezen hihető, hogy ennyi pénzből világinternetet lehet csinálni 180 műholddal.

Olvastam a hírt, szerintem bölcsész írta, vagy ballibsi. Vagy mindkettő.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.06.11. 16:43:38

@Istóczy úr: mondom, ha meg lehet őket adóztatni, hajrá.

A Google meg a Facebook említett letiltása viszont egy másik minőség. A hírértéke miatt is, meg amiatt is, hogy mindenki (szvsz joggal) hinné, hogy az adóügy csak egy apropó ehhez. És a fél ország tanulná meg egy hét alatt a proxy és a VPN használatát. :) Nem a reklám, hanem a tartalom miatt.

Trackers 2014.06.11. 16:51:52

@timargabor:
Nem teljesen korrekt ez az észrevétel.

Akkor már inkább Rogánt fikáznám, meg a többi gagyit akik "Show" műsorokban szerepeltek.

Tehetségkutató műsorok az más tészta, és nem ezek ellen ellenkezik a többség.

Teszem azt én a gyereknek szinte csak és kizárólag ezeket engedem megnézni (Tehetségkutató).

Persze nem én vagyok az etalon, de azért mindenki érzi a különbséget egy Rúzsa Magdi, és egy Alexosz között.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 16:55:12

@timargabor:

Ugyan. Ki állítana be proxyt ahhoz, hogy meg tudja nézni a Google reklámjait? Vagy válaszul letiltanának mindent?

Google nélkül is van élet. Ezzel együtt nem tenne jót a reputációjuknak, ha letiltanák az egyéb szolgáltatásaikat egy méltányos, vagyis 50% alatti adóteher miatt.

Az a lényeg, hogy nem szabad beszarni. Ami jár, az jár!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 16:59:44

Az adóbevétel jár az államnak, az állam pedig mi vagyunk.

A számlákat ki kell fizetni. Becsületből.

És ha valaki el akarja sunnyogni, akkor meg kell tőle követelni, be kell tőle hajtani.

Ha nem fizet, akkor fel is út, le is út! El lehet menni.

s 2014.06.11. 17:00:21

@Istóczy úr: Nem vagyok a túlzott adóztatás híve. Csak annyi adó kell, ami fedezi az állam kiadásait, amit arra kell költenie, amit a piaci szereplők nem szívesen csinálnak. Elemi oktatás (mert az egyetemisták képzését már nagyjából a gazdaság fizetné, ha lenne gazdaság), alapvető egészségügyi kiadások (mert a magasabb szintűt már maguk az állampolgárok fizetik a biztosításaik és a munkahelyi juttatásaik alapján), a csekély számú leszakadó segélyezése (mert egy jól teljesítő gazdaságban nincs sok leszakadó). A túlzott adóztatás arra utal, hogy nem működik a gazdaság megfelelően, az állami kiadások túl magasak és ezt erővel veszik el az egyébként rosszul teljesítő gazdaságtól, aminek hatására az még rosszabbul fog teljesíteni. Erre van egy korrupt, rosszul gazdálkodó, pocsékoló kormány, ami nem a megoldás, hanem maga a probléma. Ez a baj. Jobb helyzetben lévő országoknál az áfa sem ilyen magas, bizonyos államokban néhány termék esetén egyenesen nulla - mert már nincs szükség az onnan befolyó pénzre. Megél mindenki abból amit termel.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.06.11. 17:01:54

@Istóczy úr: mint mondtam, nem a reklám, hanem a tartalom miatt.

J.László 2014.06.11. 17:04:55

Minden jól működő állam sokba kerül. Annál többe már csak a rosszul működő állam kerül. Ez ilyen egyszerű.

Trackers 2014.06.11. 17:09:50

@s:

Ma az országban mindenki szenved a "túlzott" adóztatástól.
Munkavállalók, munkáltatók, kereskedők, ...

A multik és bankok voltak a Fidesz színre lépéséig szinte az egyetlenek, akik ennek csak részben voltak kitéve, hála a kormányokkal való egyéni megállapodásaiknak.

A bankok és multik megadóztatása jóval szimpatikusabb lesz mindig is az emberek zámára, mint a saját sarcaik növelése (két kulcsos).

Ráadásul meglehetősen fura, hogy az a baloldal ágál a több kulcsos reklám adó ellen, amelyik a kétkulcsos személyi jövedelem adóért sír.

Hogy veszi ez ki magát szerinted ?
Gazdag, több milliárdos hasznot zsebre tevő multit ne bántsuk, de 200 havi bruttó felett a "gazdagoktól" vegyük el ?

s 2014.06.11. 17:11:42

@csentecsa: Csak vicceltem.
"a Google 3 milliárd dolláros beruházással egy 180 műholdból álló flottát készül kialakítani"
Erre megy a pénz. Minálunk meg csak elkúrná valami lézerjani féle faszparaszt. A piac igazságosan osztja el a pénzt. Akinél van, az az üzletbe fordítja vissza, hogy később is legyen. Fogyasztóként - tehát mindegyikünknek - ez a legjobb. Nem mindig működik zökkenőmentesen, de annál azért többször, mint ahányszor sokan állami szabályozásért ordibálnak.

s 2014.06.11. 17:17:25

@csentecsa: "A házon kívül drágább lenne, mint a VV?" Nem én mondtam. Itt olvastam valahol, de nekem mindegy is, mert nem nézem ezeket. Az tény, hogy az igényesebb műsor a drágább, mert ott meg kell fizetni mindenkit (szerkesztő, szakértő, stb.) A fingó-böfögő show olcsóbb, mert oda olyat keresnek, aki fingik, böfög, baszik a kamerába. Tehát a tippem az, hogy ezzel a szeméttel lesz jobban tele a tv, mint eddig.

s 2014.06.11. 17:22:44

@Istóczy úr: Vagy lehet, hogy hülye vagy. Ezt azért ne zárjuk ki.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 17:26:30

@s:

A fejlett országokra a magas adószint és a magas színvonalú közszolgáltatások a jellemzők. Az alacsony adók, amikor annyit szedsz be, amennyiből már el lehet ketyegni, a banánköztársaságok ismérvei.

A Fidesz most fából csinál vaskarikát, és öröm nézni a fa ércesedését. Alacsony fizetések mellett csinál magas adószintet színvonalas közszolgáltatásokkal úgy, hogy növeli a dolgozók nettóját is. Na ezért kell a guglikat levenni, nemcsak a libamáj miatt. Az nem tétel.

s 2014.06.11. 17:27:27

@Istóczy úr: "Google nélkül is van élet."

Persze. TV nélkül is van. Mondok jobbat, könyvek nélkül is van. Az a te életed lesz. Mi szeretnénk máshogy élni. Nem gondolom, hogy te jogosult vagy eldönteni, hogy én mit nézhetek, olvashatok, kereshetek a neten. Ha te azt gondolod, hogy igen, akkor erősen túlértékeled, a lehetőségeidet és a képességeidet.

s 2014.06.11. 17:29:53

@Istóczy úr: "A számlákat ki kell fizetni. Becsületből."

Ezek a te számláid - tudod, a libamáj nem volt olcsó. Ezeknek a cégeknek semmi köze a magyarok adósságához. Nem ők csinálták, hanem a magyarok. Nekik kell kifizetni. Becsületből. Csak itt egyeseknek jobb ötletük támadt. Vegyük el attól, akinek van.

s 2014.06.11. 17:30:42

@timargabor: Ennek hiába beszélsz, mert hülye.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 17:31:07

Az alacsony adószint többnyire azért alacsony, mert lószar sem jár érte, viszont ha megemelnék, kitörne a forradalom.

A banánköztársaságok adórendszere nem lehet cél. Offshore-paradicsomnak túl nagyok és igényesek vagyunk.

Igen, sokba kerül az állam. A "felesleges" közalkalmazottakat (mennyi ilyen lehet a tanárokon, orvosokon felül, akik nyilván hasznosak? húszezer?) meg kell dolgoztatni a pénzért, nem pedig kirúgni. Ez egyébként a közmunka lényege is, a pénz továbbra is jár, de csak munkáért cserébe. És lám! Máris tiszták az utcák, gondozottak, szépek a közparkok. Hát nem jobb érzés? Na ezért kell a magas adószint. Különben a prolik mindent hagynának lerohadni, vagy széthordanák, mint Detroitot. Vagy mint Magyarországot a proletárdiktatúra idején.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 17:32:14

@s:

Nem azért kell fizetniük, mert sok vagy kevés a pénzünk, hanem mert szolgáltatást nyújtanak Magyarország területén, magyar joghatóság alatt.

Az adófizettetés nem lopás, legfeljebb a ti értékrendetekben.

s 2014.06.11. 17:34:26

@Trackers: "Gazdag, több milliárdos hasznot zsebre tevő multit ne bántsuk, de 200 havi bruttó felett a "gazdagoktól" vegyük el ?"

Propaganda szöveg. Természetesen nem kell kockásra adóztatni a 200 havi bruttó felett keresőt, de akinek több millió a havi bevétele, azt kellene. A multikat meg annyira kell csak adóztatni, hogy a gazdaság ne álljon le, mert az a szegénynek is szar, meg a gazdagnak is.

s 2014.06.11. 17:41:56

@Istóczy úr: "A fejlett országokra a magas adószint és a magas színvonalú közszolgáltatások a jellemzők. Az alacsony adók, amikor annyit szedsz be, amennyiből már el lehet ketyegni, a banánköztársaságok ismérvei."

Kurva nagy tévedés. Skandinávia magas adókkal operál és magas közszolgáltatási színvonallal, az USA ezzel szemben alacsony adókkal, mert ott az emberek akkor fizetnek, ha igénybe vesznek egy szolgáltatást. Ez társadalmi megegyezés kérdése, nem gondolom, hogy az említett példák banánköztársaságok.

Ellenben itt Magyarországon mérföldes léptekkel haladunk a banánköztársaság megvalósulása felé, - banán nélkül - amire a nagy jövedelemkülönbségek, a kasztosodás és a leválthatatlan hatalmi "elit" a jellemző.

dual824 2014.06.11. 17:42:25

@Istóczy úr: Google nevét szádra ne vedd! Te kis morzsa.

s 2014.06.11. 17:43:39

@Istóczy úr: Te az én adómból ne fizess prolikat, bazdmeg. Nem arra adtam.

s 2014.06.11. 17:44:55

@Istóczy úr: Ugyan az, mint az útonállás. Annak is csak az az alapja, hogy ha itt át akarsz menni, akkor fizess, mert én itt állok.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 17:47:14

@s:

Nyomod a ballibsi okosságokat, amivel legutóbb is csődbe vittétek az országot, hogy a '45 és '90 közötti időket ne is említsem, amikor szintén nem a magyar érdek felől közelítettétek meg a dolgokat, enyhén szólva.

dual824 2014.06.11. 17:50:25

@Istóczy úr: Tényleg csőd volt. Hm. Érdekes én vettem észre.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 17:50:39

@s:

Adófizettetés = útonállás?

Jól értelek?

s 2014.06.11. 17:51:48

@Istóczy úr: Nincsenek érveid. Csak azt tudnám, hogy akkor mi a faszért pofázol. Tudsz érvelni? Akkor írjál már valamit, mert ez a ballibázás kevés lesz.

s 2014.06.11. 17:52:55

@Istóczy úr: Jól. Az ilyen mértékű, és ilyen módon bevezetett fizetési kötelezettség sima rablás.

Pop40 2014.06.11. 17:52:59

@Istóczy úr:

"És ha valaki el akarja sunnyogni, akkor meg kell tőle követelni, be kell tőle hajtani."

Érdekes, mikor a már beszedett adót a haverjaid, Simicska, Mészáros, Lézerdzsoni, meg a többi maffiózó ezerrel ellopják, akkor valahogy nem nyáladzol ennyire.

Amennyi adót fizetnek ebben az országban, bőven telne belőle mindenre, ha nem a kormánynak nevezett hazaáruló maffia sleppje nyúlná le a nagy részét, hanem arra fordítanák, amire beszedik.

Aztán ha valaki rákérdez, hogy hova is tűnik a pénz, még a maffiózó sértődik meg, lásd legutóbb Lézerdzsoni 2 millás cirkusza.

Ilyen esetekben érdekes mód te, meg a többi hazaáruló görény sem fröcsög olyan vehemensen.

Lovag Mihály 2014.06.11. 18:00:18

@s: tök vicces olvasni a hsz-eidet. először nagymellénnyel benyomod az idióta s betűdet, mintha bárhonnan is ki lennél tiltva. nem vagy te ekkora tényező, épp ez a bajod ezért akarod felhívni magadra a figyelmed és játszod a mártírt. aztán meg a 3. hsz-re elfogy az úriemberálcád és elkezdesz anyázni. nyomi vagy

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 18:19:59

@Lovag Mihály:

Nekem fel sem tűnt az úriemberálcája. Először a hajlott háta tűnt fel, utána meg hogy büdös a szája.

Szalonképtelen alak.

Nem is állok vele szóba többet. Legfeljebb ha hazaáruló érdekből hazudik egyet, kiigazítom a többi olvasó érdekében.

s 2014.06.11. 18:20:25

@Lovag Mihály: Szopjad le a kurva anyád értelmi fogyatékos pasiját, te fasz.

Egyébként a mandinerről, meg az egyenlítőről ki vagyok tiltva, de leszarom. Nem olvasom azokat, ameddig így van.

s 2014.06.11. 18:22:02

@Istóczy úr: Nekem meg az tűnt fel, hogy hülye vagy. Gondolom másoknak is, és gondolom téged nem zavar, mert hülye vagy és fel sem fogod.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 18:24:08

Mondtam, hogy szalonképtelen.

Javíthatatlan.

Intézkedtem az ablak becsukásáról.

s 2014.06.11. 18:37:27

@Istóczy úr: Ugorj ki a kibaszott csukott ablakodon, te nagyképű fasz. Azt hiszed, hülyegyerek, hogy ez a fos urizálásod számít? Lófaszt. Az számít, hogy mit tudsz, mire vagy képes. Te csak libamájat vagy képes zabálni, ha valaki pénzét ellophatod, te szánalmas vizesnyolcas. Az egész szájbabaszott fidesz kormány ezt harsogja, hogy ez nekik jár, mert ők az urak. A kurva anyátokat vagytok ti urak. Kibaszott semmirekellők vagytok, mentek is a szeméttelepre az első rázósabb kanyar után. Mert amikor a lóvé elfogy, elsőre az orbánt meg a matolcsyt fogják felhúzni, de utána egyből te következel. Nem fogják elfelejteni nektek ezeket a mocskos dolgokat.

s 2014.06.11. 18:38:40

@Istóczy úr: Mi a fasz van, csicskahuszár, lakáj lettél a fos szalonodban? Jó már, hogy nem te csukod be a két kibaszott kezeddel.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 22:26:41

@timargabor:

Felcsútozás, ehhez értenek a bolsik.

Mintha nem az lenne a természetes, hogy maga felé hajlik a miniszterelnök vagy bárki keze.

Mint amikor mintha valami nagy titkot tudnának, suttogják, hogy az Orbán és az Áder egy kollégiumba jártak, sőt a Kövér is.

Mintha kötelessége lenne Orbánnak a Biszku Béla szülőfalujába stadiont építeni, hogy nehogy megszólják.

Ez az éhezős duma is nagyon szánalmas. Ahol milliók éheznek, ott nem választják újra a kormányt, vagy ha mégis, akkor vasvillát ragadnak utána. Itt meg tüntet száz hahás a sajtószabadságért. Az elmúlt húsz évben talán ha ketten haltak éhen, abból az egyik egy gyári munkás nő volt, aki ki tudja, miért nem evett.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 22:40:15

Az éhenhalós dumával kampányoló bolsik még az ellenzéki szavazatok többségét sem szerezték meg.

A Jobbik és az LMP több szavazatot kapott, mint a "korszakváltók".

Sem a Jobbik, sem az LMP nem nyomta az éhezős dumát. És ugye a Fidesz sem.

Akkor kire szavazott a négy és félmillió éhező?

Nekem senki ne mondja, hogy aki igazán éhes, az kibír, befektet még négy évet, hátha akkorra jobb lesz!

Tyreo 2014.06.11. 22:43:01

@timargabor: Biztos, hogy teljesen kizárt az RTL hosszabb távú kemény fellépése? Mert ha, tegyük fel, nem akarják feladni a magyar piacot akkor nem nagyon vannak lehetőségeik. Hisz nem hiszem, hogy azért kezdenének egy háborút, hogy kiharcolják, hogy mégse így legyen ez az adó. Majd ha ezt elérték, akkor letegyék a kardot és reménykedjenek abban, hogy 6 hónap múlva nem veszik elő újra. Ez szerintem nem egy olyan cél amiért háborút kezd az ember. Legalábbis szerintem.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 23:08:06

@Tyreo:

A Radio Télévision Luxembourg helyében gyűjtést indítanék a Győzikemónika-show megmentéséért.

Mennyit költ a proli évente tévére, ötvenezret? Hatvanezret? Fizet mind még egy ötöst, vagy csak egymillióan közülük (a bolsikra ugye ennyi éhes proletár szavazott), és meg is van az RTL Klub ötmilliárdja.

Belső átcsoportosítással vissza lehet hozni a Heti Hetest, át lehet venni az Újságíróklubot. Csak ezzel a két műsorral akkorát odabasznának az Orbánnak, mint amekkora sallerokat Brüsszel szokott adni neki.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 23:09:08

Nem is értem amúgy, miért sír az RTL Klub. Mégsem a Zemberek fizetik meg a reklámadót (is)?

2014.06.12. 07:33:15

Ezen a vidéken nem kell tartani a hirdetések, reklámok káros befolyásától:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e5/201207120006HQ_-_Soyuz_TMA-05M_spacecraft_on_the_Kazakh_steppe.jpg

Javaslom mindenkinek, akit a nyugati kultúra szegmensei irritálnak, az ide költözést:)

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.06.12. 08:27:42

@Tyreo: nem, nem kizárt, ha ez van, akkor 2-3 hónap buli.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.06.12. 08:28:59

@Istóczy úr: "intha nem az lenne a természetes, hogy maga felé hajlik a miniszterelnök vagy bárki keze." - ez nem jó válasz. Fideszék mindig azt mondták, hogy a morális fölény az ő oldalukon van. Ha a szocikhoz relativizálódnak (pláne ennyire elvetve a sulykot), az elég gáz. Szerintem.

s 2014.06.12. 09:31:37

@timargabor: orbán elbaszta ezt a dolgot is. A választások előtt nem akart ujjat húzni a mediával, de a lófasz nagyságrendű bevétel ellenére most megpróbálta amolyan kurucos módon. Rá fog jönni a hülyéje, hogy nem kellett volna. Az orbán és fidesz ellenes tirádák az RTL révén több emberhez eljutnak, mint a fos kis blogokról (bocs, timargabor).

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.12. 09:40:25

@timargabor:

Van egy lényeges különbség.

A szocionisták nem csináltak semmit négy évig. Semmit. Csak elkúrták, de nem kicsit, hanem nagyon. Csődbe vitték az országot, először az ország 1100 éves történelmében, alig 4 év alatt, és emberek szemét lövették ki.

Ehhez képest a Fidesz elképesztően keményen dolgozik, a gazdaság minden mutatóján javított a foglalkoztatottságtól a reálkereseteken, a hiányon és az exporton át az ipari termelésig, emelte a tanárok, orvosok fizetését, hadd ne soroljam.

Eközben azzal ekézni őket, hogy építettek nlhány stadiont is, nevetséges. Pláne, ha az amúgy lúdtalpasnak elkönyveltek ekézik vele, akik ráadásul mind a gyurcsányi sportminisztériumból jöttek, ami akkoriban lényegében hivatalosan is a tolvajminisztérium volt. Nem stadiont építettek ott, hanem loptak: ez volt a főtevékenység. Melléktevékenység nem volt.

Érzed a különbséget? A választók érzik.

2014.06.12. 09:55:47

@Istóczy úr: Nem a fidesz dolgozik keményen. Az erőforrást az állam által beszedett adók, illetékek, stb adják + az EU-s pénzpumpa. A fidesz csak az elosztásban játszik szerepet. A kemény munkát az a pár millió végzi, aki azért izzad hogy az áfa-t ki tudja egyáltalán fizetni.

2014.06.12. 09:58:05

Hozzáteszem hogy ez a pár millió ember kapja a legkisebb szeletet a tortából, plusz médiamaszlagot a pofába, hogy azt higgye azért kicsi a szelet mert tényleg csak annyi jár.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.12. 11:24:18

@dr kotász:

Persze. A Böszman uralkodása alatt pedig nyilván nem dolgoztunk elég keményen, azért mentünk csődbe.

A kormánynak nincs is semmilyen felelőssége.

Vagy pontosítsunk: ami a bolsi idők alatt jó, vagy ami a Fidesz idején rossz, az a kormány felelőssége, minden más a zembereké. Jól ért'lek?

Ezt a sok szélsőséges gazdasági "szakembert" honnan szalajtják?

Persze ahol az a Békesi elvtárs megmondóember lehet, akit a sajátjai is arról ismernek, hogy őutána volt a világtörténelem legnagyszerűbb válságkezelése...

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.12. 11:28:06

@dr kotász:

Az EU-s pénzpumpa kifejezés is nevetséges, hajlott hátú szolgaduma.

Több százezer szakemberünket elvitte az unió, akiket milliókért taníttattunk, akik most nem nekünk, hanem nekik termelnek. A vételár mióta pénzpumpa, mióta segíly? De ti még szerintem ingyen is odaadtátok volna ezeket az embereket. A piacot is - mint ahogy meg is tettétek Horn Pufi idején, monopol vállalatostul.

Ti csődbe vittétek az országot, a Fidesz onnan hozta vissza. Ti kilövettétek az emberek szemét, a Fidesz nem. A ti elődpártotok diktatúrát csinált 1945 és 1990 között, a Fidesz nem. Van pár "kis" különbség.

Ezért is fityegnek az eszméitek a történelem dögkútjának káváján.

2014.06.12. 12:25:08

@Istóczy úr: A nyitás az oroszok felé már eleve egy csőd. Viszont miért hazudod bele a mondandómba hogy más lenne a korábbi kormányokról a véleményem mint a mostaniról? Ez pofátlan és aljas hazugság. A fidesz vagy mszp ugyanolyan felelőtlenül szolgáltatja/szolgáltatta ki az országot a saját gazdasági, maffia holdudvarának. A szakemberek elvándorlása nem az Eu hibája. Amíg itt egy branding vagy marketing képzésben részt vett embert leköpdösnek, büfészakosnak nevezik, addig tőlünk nyugatra, megfelelő nyelvi tudás esetén jó eséllyel jut álláshoz. Az orvosok sem az Eu hibájából mennek el, hanem az egészségügy-biztosítási rendszer reformjának hiánya miatt. Hazug módon manipulálod bárki véleményét, aljas önjelölt provokátor vagy, egyszerű troll, ha meg nem önjelölt az még szarabb.

2014.06.12. 12:28:29

@Istóczy úr: Ja, és mit képzelsz hogy meg mersz vádolni szem kilövetéssel? Milyen alapon vádaskodsz? Mit képzelsz magadról?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.12. 13:13:59

@dr kotász:

A szakemberek elvándorlását a jogi környezet megváltozása serkentette fel, illetve hogy az ország alapítása után 1109 évvel, a liberálbolsevista kormányzás 6. évében, az EU-csatlakozás után 4 évvel csődbe mentünk.

Ami pénzt az EU ad, avval ezt kompenzálja. Ez a pénz nem segíly, ez nekünk jár. Ez a belépődíja az EU-nak a piacunkra.

Kinyílik a bicska a polgárság zsebében, amikor a hajlott hátú EU-etatista szolgák németadófizetőznek, EU-pénzpumpáznak, egyéb módon manipulálnak, töpöríteni próbálják az ország korábban amúgy sem túl magas önértékelését.

A szemkilövetés vádja alól könnyen tisztázni tudod magad: szavaztál a szemkilövetések után az akkori MSZP-SZDSZ-szel kapcsolatba hozható pártra vagy személyekre? MSZP, SZDSZ, E14-PM, DK, "Liberálisok", bárki az akkori szemkilövetők közül?

2014.06.12. 14:00:54

@Istóczy úr: Egyáltalán nem szavaztam. Mint ahogyan korábban sem. Viszont még egyszer megkérdem, hogy veszed a bátorságot ahhoz hogy több százezer magyar állampolgárt bűnözőként vádolj? A fidesz és az mszp közös, kiforrott taktikája a teljes polarizáció, vagyis kettéválasztani magát a népet, vagy amivel te próbálkozol például, valamiféle kvázi, homályos ideológiát tulajdonítasz bárkinek, aki nem hajlandó felvállalni a megosztó viselkedést. A legtöbben a javítás lehetősége miatt szavaznak fideszre vagy mszp-re, bárkire. Sok esetben 4 évente váltogatva szavazáskor az úgynevezett "oldalakat". A legnagyobb hiba az oldalak ilyen módon való felállítása és demonizálása, oda és vissza. A népesség egyik felét vádolni szavazati döntés miatt, vagy épp a másik felét. Számomra te ugyanolyan vagy mint az elvakult mszp szimpatizáns, aki nácizza azokat akik a fideszre szavaznak. Ezt a fajta vádaskodó technikát, amit itt kicsiben eljátszol, Rákosiék alkalmazták.

2014.06.12. 14:06:53

@Istóczy úr: És hogy jutottál idáig, hogy vád alóli tisztázásra tegyél javaslatot?:))) Ez valamiféle megalomániás betegség? Otthon szoktál játszani egérfogóval összefogdosott rágcsálókkal rögtönítélő bíróságot?:) Terápiáról volt már szó korábban? Nem?

Kis gyanús felhang van a kommunikációs taktikádban. Használtál már stefánia, stefi nicket?:)

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.12. 15:01:11

@dr kotász:

A gazdaságpolitika megítélése leginkább ízlés, világnézet kérdése. A szemkilövetés megítélése emberségé. Aki szemkilövetőkre szavaz, a szemkilövetésnek tapsol, netán még kevesli is, az nem ember.

Hogy ki kire szavaz, az választás, egyéni döntés kérdése. A saját döntéseiért mindenki felelősséggel tartozik. Akkor is, ha éppen a szemkilövetésről hoz döntést. Ezzel nem értesz egyet?

Az egykutyázás már csak ezért is furcsa. Nem lehet egykutya egy véreskezű csürhével egy akár mégoly ellenszenves vagy dilettáns politikai párt sem!

Főgebra 2014.06.12. 18:09:07

Istóczy úr a poszthoz rendelt szarházi troll!
4 napja regisztrált, 146 hozzászólása van és azt hiszi, hogy ő azt észosztó!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.13. 00:35:47

@Pinokkio:

Te meg ha jól látom, a hozzám rendelt "troll" vagy.

Egyébként lassan ugyanolyan unalmas a trollozás, mint a nácizás volt annak idején, amikor az SZDSZ telirakta Tito Ortiz plakátjaival az országot. Vagy mint ma.

Legjobban egy bogáncsba ojtott Horn Gáborra hasonlítotok egyébként.
süti beállítások módosítása