A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Horváth András igazsága

2014.02.21. 16:21 timargabor

Polt Péter legfőbb ügyész Schiffer András és Vágó Gábor LMP-képviselők kérdésére elmondta: "Horváth András feljelentése nyomán hivatali visszaélés, adócsalás és csalás gyanúját keltő adatok merültek fel". A képviselők azt firtatták, hogy a Horváth András által kitálalt áfacsalási ügyekben történt-e valami előrelépés. A legfőbb ügyészi válasz szerint "a Fővárosi Főügyészség tavaly november 13-án feljelentés-kiegészítést kért, majd a Nemzeti Nyomozó Iroda Korrupciós és Gazdasági Bűnözés Elleni Főosztálya december 9-én nyomozást rendelt el".

Polt ezzel lényegében igazat adott a NAV feljelentése után  eljárás alá vont egykori APEH-dolgozónak. Az eljárás keretében tartották Horváth úrnál azt az ominózus házkutatást, amelynek során elvették tőle a felderített ügyek részleteit tartalmazó, elhíresült zöld dossziét. Amelynek a tartalma azonban valós lehet, mert a NAV azóta sorozatban számol be a fiktív cukor-, illetve legújabban étolaj-kereskedelemmel összefüggő ÁFA-visszaélések felderítéséről.

zolddossziex.jpg

Van egy kérdésem az igazságügyi szervekhez: akkor mi lesz most Horváth úrral? Azon a Magyarországon, ahol élni szeretnék, most sietve ejtenék az ellene felhozott vádakat, nyilvánosan elnézést kérnének tőle, esetleg március 15-én a köztársasági elnök úr is kezet fogna vele valamilyen kitüntetés átadása kapcsán. Persze történhet ennek az ellenkezője is: a NAV a zöld dosszié adatai alapján feltárja az összes vonatkozó ügyet, az adóhatóság és a kormány learatja a babérokat, közben Horváth urat jól elmeszelik, hogy miért nem a szolgálati utat járta be és miért élt vissza hivatali titkokkal. Fidesz-Magyarország pedig, tippem szerint a kettőnek egy elég gusztustalan elegyét fogja előállítani, de ezt lehet hogy nemcsak a tapasztalat mondatja velem.

Számomra mindenesetre egyre jobban bebizonyosodik, hogy Horváth úr nem a levegőbe beszélt. Következmény lesz-e? Vagy ezt is elnapoljuk a választások utánra?

Egyetértesz? Csatlakozz a KARD Facebook-csoportjához és oszd is meg a cikket:

 

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

61 komment · 1 trackback

Címkék: igazságszolgáltatás Polt Péter Horváth András NAV-botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr335825771

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horváth András igazsága 2014.02.21. 18:52:01

Polt Péter legfőbb ügyész Schiffer András és Vágó Gábor LMP-képviselők kérdésére elmondta: "Horváth András feljelentése nyomán hivatali visszaélés, adócsalás és csalás gyanúját keltő adatok merültek fel".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hammurabbi 2014.02.21. 17:09:31

Ez egyértelmű hadüzenet Orbántól minden tisztességes állampolgárnak, hogy aki jelenleg Magyarországon megpróbál tisztességtelen ügyleteket felfedni, akár a saját egzisztenciája kockáztatásával, azon nagyon hamar rajtaüt a rendőrség. Világos jelzés arra, hogy senki ne merjen “a nagy halak után kutatni.
A nagyobb hazai cégek és multik évente több mint ezermilliárd forint értékben csalnak adót, a FideSS támogatásával az adóhatóság is asszisztál, az elmúlt hetekben gondosan ügyelt a törvények betartására, és egyetlen konkrét személyt sem nevezett meg.
Ez a FideSS régi taktikája. Ha valaki feltár valamilyen disznóságot, akkor azonnal megindul ellene a nyomozás, és utána ezerrel a karaktergyilkosság.

hammurabbi 2014.02.21. 17:13:15

Orbánék szándékosan számolták fel az ellenőrzési igazgatóságot.
"N. úr szerint 2010-től kezdődően fokozatosan olyan mennyiségű adminisztratív feladattal árasztották el a KÜIG-et, hogy a kapacitások jelentős részét kizárólag a „jelentésgyártás” kötötte le. 2011-12-ben aztán felmentették az igazgatóság felsővezetőit, míg a folyamat végpontjaként de facto megszüntették az igazgatóságot. „Hatályát veszti a NAV Korm. rendelet 1. § (6) bekezdés b) pontja(…)” – mondta ki tavaly decemberben a kormány 366/2012. számú rendelete: az emlegetett szövegrész nevesítette ugyanis a Kiemelt Ügyek Adóigazgatóságát, annak hatályon kívül helyezése az igazgatóság megszüntetését jelentette. („A KÜIG szervezete megszüntetésre került” – ezzel a lakonikus mondattal intézi el az ügyet a Főigazgatóság 2012. évi tevékenységéről szóló, amúgy 25 oldalas, sok színes fényképpel és diagrammal feldobott beszámolója.) Ezzel párhuzamosan hatékonytalanná és szakmailag rendkívül sebezhetővé vált a kiemelt adózók központosított ellenőrzése, ennek a tevékenységnek a zöme ugyanis – a 2007 előtti állapotoknak megfelelően – visszakerült a területi igazgatóságokhoz. „Olyan ez, mint amikor két kilencvenkilós birkózó küzd egymással, de egyszer csak az egyiket lecseréli a csapata egy hatvankilósra” – érzékeltette a változás jellegét tavaly egy, az Origónak nyilatkozó névtelen szakértő.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.21. 20:49:04

én azért szavazok a fideszre, mert Horváth még életben van, ezek minden pénzt megérnek, szerintem orbán biztos hogy nem lőne éleslőszerrel a népére, ellenben az ukránokkal, na ők élessel lőnek a tömegre és biztos hogy eltüntetnék Horvátot a föld színéről.
tehát: éljen orbán, előre rezsisereg!

program készítő 2014.02.22. 07:35:51

Amennyiben aláírta a titoktartási szerződést,már nem nevezhető tisztességesnek,minek ment oda dolgozni,ha egy egyszerű szabályt sem tud betartani.Így,hogy elindul a választáson ez bizony megint csak pénzről szól,ha csak simán elindítja a rendőrségi ügyet az a tisztességes.

♔batyu♔ 2014.02.22. 09:20:07

Én azon csodálkozom, hogy a ballibsik azt hiszik, előtte minden rendben volt.

Már az egy óriási dolog, hogy Polt foglalkozik az üggyel. Mondhatni, rendszerváltás. (Feltéve, hogy nem kamu).

bgp 2014.02.22. 09:20:16

@tesz-vesz: haha, ez nem a hírcsárda.
@program készítő: Persze, minden a pénzről szól. Meg esetleg képviselőként van egy kis védelme amivel folytatni tudja a harcot.

♔batyu♔ 2014.02.22. 09:22:36

@program készítő: Az jó dolog, hogy ez a csóka így előjött, mert igen nagy problémáról lebbentett fátylat. A probléma inkább az, hogy nincs semmije.

bgp 2014.02.22. 09:22:54

@♔batyu♔: Senki sem hiszi el. Horváth is azzal indított, hogy az emútnyócév alatti problémákról kezdett fideszes pontentátokkal levelezni (miután a NAV-on belül nem ment semmire).
Aztán pofára esett, mert a nagy oligarcha+korrupció ellenes harc csak porhintés.

von Putri 2014.02.22. 09:51:32

Konkrétum van-e?

Mert ez így megint csak vattacukor-etetés

csak egy néző 2014.02.22. 09:57:07

Amig Horváth nem került elő, addig ez a simlicska hivatal, teljes erejével lecsapott a piti cigi csempészekre, egy két kisboltosra, egy pár lúzer csalóra. Az meg csak természetesen véletlen lehet, hogy mostanában találtak egy két nagyhalat és még meg is magyarázzák, hogy ezekről eddig is tudtak, csak most értek a nyomozás végére. És ez csak a jéghegy csúcsa lehet.

CSENDES 2014.02.22. 10:06:26

@csak egy néző: Nem a nagyhalakat csatolták le.Horváth szerint most is csak a közbülső cégeket. Az igazi haszonhúzókat még mindig nem bántják.

pocakos focisla 2014.02.22. 10:08:39

Tudjuk, hogy ezek az ÁFA csalások Horváth szerint is 2008 vagy még előtte kezdődtek.

Legalábbis ezt mondta.

Tudjuk, hogy a Fidesz sorra kutatja fel ezeket a cégeket, és bünteti meg őket.

Azt is tudjuk hogy az MSZP senkit nem büntetett meg ezügyben.

Ennyit tudunk már ami a tényeket illeti.
A többi csak szöveg.

lost hope 2014.02.22. 10:11:41

Nyilván kimatekozták, hogy ha egyáltalán nem rendelnek el nyomozást, az a kampányban túl nagy támadási felületet jelentene. Most nyomozgatnak kicsit, talán lesz egy-két letartóztatás is mutatóba - de a korrupt rendszer megszüntetése helyett megint látszatintézkedésekkel szúrják ki a zemberek szemét. A jelenlegi hatalom része, működtetője az intézményesült korrupció, így nem érdekük harcolni ellene.

Lovag Mihály 2014.02.22. 10:21:42

remélem minden rohadék nagy adócsaló bebukik

lost hope 2014.02.22. 10:28:55

@pocakos focisla: Tudjuk, hogy Horváth kétségbeesetten kereste a "normális" szolgálati úton, később pedig a "jóságos vezetőkhöz" címzett levelekben a megoldást.

Tudjuk, hogy nem történt semmi, csak azután, hogy kiállt a nyilvánosság elé.

Tudjuk, hogy az első reakció az volt, hogy megpróbálták megfélemlíteni.

JohnHenry 2014.02.22. 10:30:20

@pocakos focisla: azt is tudjuk, hogy horváth már a fidesz-kormány idején próbált meg lépni, de le se szarták. azt is tudjuk, hogy eljárást indított ellene a fideszes hatalom és ezerrel megy a karaktergyilkolás, te vagy rá az élő példa.

Giskard07 (törölt) 2014.02.22. 10:30:52

Nem hiszem el, hogy egy revizor aki nevét felvállalva kiáll, bevallottan hiteles és kicsempészett doksikra hivatkozik s e közben azt is tudva, hogy a lakcíme teljesen publikus - főleg az érintett NAV előtt - nem készít másolatokat, otthon tart mindent 1 példányban. Ilyen nincs. De ha mégis van, akkor az több, mint szomorú: ugyanolyan felelőtlenség, mint akik ellen harcolni akar(t).

dr kíváncsivagyok 2014.02.22. 10:35:39

Nem kéne annyira orulni...
Ha figyelik a folyamatokat,..CSAK A KISHALAKAT fogják el a NAV -osok...
A nagyok megússzák...most is !

ostvan2 2014.02.22. 10:36:31

Ha jól gondolom, az igazán nagy adócsalók pénzelik a pártokat. Ha már nyomozni kell, akkor előre szólnak nekik, hogy milyen nyomokat kell eltüntetni. Az ügyben meg alsó és középszinten "dolgozó" végrehajtók, akik nem ismerik a folyamatot, majd mennek a sittre, viselik a pénzbírságokat, mivel nem tudnak veszélyesen tanúskodni a fejesek ellen (nincs a kezükben bizonyíték, mert - érdekes módon - a központi szerverről törlődtek az adatok).

dr kíváncsivagyok 2014.02.22. 10:38:09

@pocakos focisla:
"Tudjuk, hogy a Fidesz sorra kutatja fel ezeket a cégeket, és bünteti meg őket."

ja,..a kis csóringereket...
Miért vártak ezekkel is 3 évig ?

csak egy néző 2014.02.22. 10:38:38

@CSENDES:
Persze, hogy nem, mert akkor ki rakná a zsebükbe a lóvét?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.22. 10:41:47

@program készítő: jaja a mentelmi jog csak a maffiatagokat és primitív elvtársakat védje meg.

a pénzről szól, ja, merthát mi is eldönthetjük hogy kinek adjunk milliós fizetéseket inkább, a maffitagoknak, a primitív cselédbűnözőknek, vagy Horváth Andrásnak, persze hogy pénzről szól te majom

dr kíváncsivagyok 2014.02.22. 10:43:02

@♔batyu♔:
"Már az egy óriási dolog, hogy Polt foglalkozik az üggyel."

Ja...Polt "foglalkozott" az "Ezusthajó" és "kaja Ibrahim " ugyekkel is...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.22. 10:46:34

@von Putri: eddig is volt, de szerintem nyilvánosságra hozza az átlátszó egy idő után. persze akkor kéne nyilvánosságra hozni ha Horvátnak mentelmi joga vagy, már így is házkutatás volt nála, pedig érdekes módon előbb tett feljelentést, a nav vezetőjénél, és valljuk be: a "majdnem beszervezett" orbán elvtársnál kéne előbb házkutatást tartani, mint Horvátnál. és nemcsak azért, mert Horváth tett előbb feljelentést.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.22. 10:48:29

@csak egy néző: látszat, elszámoltatátosok. ahogy a cigányvezető ellen is ilyen gondolt, csak nem képzeljük h kolompár orbán az ellenzék vezére? beáldozták a cirkusz kedvéért

csak egy néző 2014.02.22. 10:52:22

Amig ilyen belügyminiszterünk lehet, addig annyi az esély van a változásra, mint mókusnak az erdőtűzben
"A Pintérék egy autóval jöttek másod- vagy harmadmagukkal. Ezeken a turnusokon apuék diplomatatáskában 25 vagy 50 milliót adtak át nekik. (Dr. Kóródi Mária: Kinek ?!) Ennek a társaságnak. A Pintér rendőrkapitánynak. 1992-től volt 1996-ig. Ez a kapcsolat a későbbiekben erősödött, és sűrűbben járt le. A végén már úgy összebarátkoztak, hogy szinte tegező viszonyban lettek. A Flaisz, ha a Pintérről volt szó, mindig csak annyit mondott, hogy a Sanyi bácsi."

cellular 2014.02.22. 10:53:17

@von Putri: Konkrétan neked kellett volna megmutatnia a bizonyítékokat? Vagy kitálalnia valamelyik tévétársaságnak? Na mindkét esetben hibát követett volna el.

A hatóságokhoz fordult, ahová ilyen ügyekben fordulni kell. Átadta a bizonyítékokat, amik alapján a fenti írás szerint el is kezdtek nyomozni.

Te pedig azt állítod, hogy nincs is semmilyen bizonyíték. Vagy csak szeretnéd ezt hinni. De miért? NAV-os kötődés, vagy egyéb érintettség okán?

dunaparti 2014.02.22. 10:53:30

A nyomozás elrendelése még édeskevés, Polt akármikor megszüntetheti, majd ha a tárgyalás után elítélik őket az eredmény lesz.

Nagy Zsolt E. · http://osszefosas.tumblr.com/ 2014.02.22. 11:19:18

Várjunk csak,eddig azt nyomta a bal-lib söpredék,hogy a multi jó és multi szép.Most kiderül,hogy esetleg adót calnak? :D No neee :D Most miről fog vonyítani a szektás söpredék az atvn? :D

csak egy néző 2014.02.22. 11:42:46

@Nagy Zsolt E.:
Komám, nehogy a szekta ATV-t nézd.Itt van neked egy szuper videó. Egyébként nagyon jól nézel ki, igazi IQ bajnok fideszes vagy 3.45-nél.
index.hu/video/2014/02/21/jol_megkaptak_a_szocik_a_kereszteny_rezsiforumon/
Ja és szigorúan a CBA-ban vásárolj, ők nem csalnak adót.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.22. 11:53:49

@pocakos focisla: sorra bünteti meg őket a fidesz? :) de édes vagy, ugye megcsípkedhetem az arcodat, ahogy orbánnak meg gyurcsánynak szokták a nyugdíjasok?

jó reggelt kívánok, ezt úgy hívják hogy propaganda.
szerinted biztos megtörtént az elszámoltatás is, ugye?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.22. 11:56:13

@pocakos focisla: akkor a bizottsági ülésekre miért nem ment el a fidesz? és ha Horváth előbb is beszélt több fideszessel, rogánnal, vargával, akkor miért csak a botrány kiderülése UTÁN vannak kishalszerű bukásféleségek?

dehát ez se biztos hogy megtörténik, csak belekiabálják a sajtóba, de oknyomozni nem fog bajerzsoca a 8-as számú párttagkönyv tulajdonosa.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.22. 11:58:21

@Andriska07: le vagy maradva 3 körrel, készített a fontosakról másolatot. az első híreken én is kitéptem a hajam, igen a karaktergyilkosság ilyen hogy hazudnak a tulajdonossal rendelkező médiák.

Nagy Zsolt E. · http://osszefosas.tumblr.com/ 2014.02.22. 12:03:53

@csak egy néző: Akkor most mivan?:D Nyaljátok tovább a multik seggét,mert ők ugye a beszület bajnokai,meg européer,meg demokrácia :D Ezt hogy fojátok eladni az egybites bölcsészeknek meg a nyuggerek :D CBAban nem vásárolok,mert 2006 óta angliában élek,de köszi a tippet :D

csak egy néző 2014.02.22. 12:06:46

@Nagy Zsolt E.:

2006 óta angliában élsz? Csak nem kalandvágyból mentél oda munkát vállalni?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.22. 12:08:47

@♔batyu♔: polt és rendeszerváltás? polt péternek is egy befolyásos komcsi az apja, ahogy a "majdnem beszervezett" orbán elvtársnak.

"De nézzük meg a legfőbb ügyész, dr. Polt Péter családi kapcsolódásait. A maszopos és szadeszes képviselők által a parlamentben már tucatnyit meghaladó alkalommal leszavazott dr. Polt Péter legfőbb ügyész édesapja az a dr. Polt Miklós, aki a Kádár-rezsim Legfőbb Ügyészségében a bírósági főosztály örökös vezetője volt, és mint ilyen a halálbüntetés eltörléséig nyilván maga is többször tett indítványt halálbüntetés kiszabására. Birtokunkban van az az irat, amelyben a Legfőbb Ügyészség elismerte, a vérügyész, egészen két évvel ezelőttig, még nyugdíjasként bejárt a Legfőbb Ügyészség könyvtárát rendezgetni. Tiszta családi vállalkozás! Azért érthetetlen az a maszopos és szadaszes magatartás, amivel dr. Polt Péter parlamenti megnyilvánulásait rendre leszavazzák, mert a legfőbb ügyész maga is egy-gyökerű velük. Ezt leginkább az domborítja ki, hogy éppen a maszopos közpénzügyi államtitkár, Keller László által tett és elhíresült agancsos feljelentés alapján szerzett tudomást a közvélemény arról, hogy dr. Polt Péter legfőbb ügyész együtt vadászgat dr. Bártfai Jánossal. "

kkbk.blog.hu/2012/08/08/lakatos_pal_csaladi_osszefonodasok_az_igazsagszolgaltatasban

csak egy néző 2014.02.22. 12:13:14

@Nagy Zsolt E.:
Azért lenne nem kis szar, ha ezek a mocsok multik nem lennének itt, még ha nem is a becsület bajnokai, mint a CBA.
m.blog.hu/ni/nivo/hiper.JPG
A táblázat alapján elmondhatjuk, hogy tavaly a fenti 6 lánc 837 millió Ft társasági adót, 28,931 milliárd Ft társadalombiztosítási járulékot, minimum 7 milliárd forint egyéb adót, valamint több tízmilliárd forint áfát fizetett be.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.22. 12:13:20

@dunaparti: de nem ítélik el őket, ezt most megmondom neked.

azt is elmondjam miért? vagy rájössz magadtól pupák

ezért kell teljesen nyilvánosságra hozni, és ezért kell mentelmi jog Horvátnak.

Ruszin Zsolt 2014.02.22. 12:41:17

Nagyon sok az általános vélelem és a valós körülményeket a kommentelők közt alig valaki ismeri. A NAV-nak meg ideje lenne a sarkára állni, hiszen megvannak az eszközök és az a fajta a kommunikáció, ami megváltoztatja az ellenük irányuló közhangulatot. Jóval többet kellene mesélniük arról, hogy mit és miért csinálnak. Erre megvannak a megfelelő vezetők, mégis azt hiszik, hogy amit és amiért történik az tabu. Pedig nem az. Bár én jóval többet látok az egészből a nagyérdemű ebből vajmi keveset vesz észre. Ott van a facebook oldal, nehezen tudom észrevenni, hogy a hivatal használná is.

Egyébként a NAV Európa egyik legfelszereltebb, legtettrekészebb és legtökösebb adóhivatala. Napersze egy holland egy spanyol, vagy egy görög adóhatóság mellett - ismervén a magyar leleményességet - nem túl nehéz az élen lenni.

Mercel 2014.02.22. 13:39:27

Mondjuk az általános APEH/NAV helyzetről annyit, hogy járai óta (az pedig nem most volt) a szervezet szó szerint kézivezérlésen van napi szinten a pénzügyminisztérium által. Ez egy fidesz, két egymás utáni mszp és még egy fidesz kormányzást jelent.

Teljesen felesleges elmúltnyócévezni vagy csak a fideszre kenni az elhallgatást mert egyrészt mindkét banda ugyanazt folytatta másrészt ez nem konkrétan pártokról szól, hanem arról, hogy nagyjából a teljes politikai "elit"-ünk rohad.

A Horváth ügy ennek egyenes következménye - mindig van pár suicid alkat aki idővel robbant és őket mindig megpróbálja az aktuális hatalom kinyírni.
Ha az mszp lenne most hatalmon, ha a jobbik akkor is ugyanez játszódna le csak a körítés lenne más.

A sok pártdroidnak ideje lenne már felfogni, hogy a jelenlegi helyzetben nincs jó és rossz párt.
Az mszp korrupt töketlen banda volt akik morálisan és gazdaságilag is csődhelyzetbe vitték az országot.
A fidesz "tökösen" korrupt banda akik morálisan és gazdaságilag is csődhelyzetbe viszik az országot.
Azt, hogy a jobbik mit művelne azt pedig el sem akarom képzelni..

Horváth Andrásnak pedig sok sikert a túléléshez, én nagyon drukkolok neki.

"Frigyes"

Ruszin Zsolt 2014.02.22. 13:46:38

@tesz-vesz: ha kiguglizod a nevem, akkor rájöszz.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.02.22. 14:09:08

@Mercel: annyit tegyünk még hozzá (véleményeddel egyetértve), hogy simán benne van az is, hogy a színfalak mögött akár napi szinten együtt is működnek. Ebben az esetben a bármelyik mellett harcosan kiálló hívek csak ezt leplezik/álcázzák.

Nagy Zsolt E. · http://osszefosas.tumblr.com/ 2014.02.22. 14:52:11

@csak egy néző: Tehát akkor Horvát hazudik?Vagy mi? :D Csak nem egy hazug patkányt védtek?Most akkor a multi jó vagy nem jó? Hogy fogjátok ezt előadni az atvs agyamputáltaknak? :D

von Putri 2014.02.22. 15:22:05

@cellular:
"Konkrétan neked kellett volna megmutatnia a bizonyítékokat? "

Felőlem kitörölheti vele a seggét. Ti meg rágcsáljátok csak tovább a nagy semmit, a sz@ros vécépapírt

"A hatóságokhoz fordult, ahová ilyen ügyekben fordulni kell. Átadta a bizonyítékokat, "

Nem adta át, csak zsarolt vele hogy majd kinyitja a zöld dossziét és akkor ... Ez így elég gázos jogilag

makkospacal 2014.02.22. 15:26:42

@Nagy Zsolt E.:
"a multi jó vagy nem jó?"
Te ostoba vállfa.
A világ nem így működik bazdmeg. Csak a nemzeti csuti cigány pöcsfényezők világában van ez a "mi és ők", "jó és rossz" szemlélet.

Fogadjunk dolgoztál már multinak, vagy ha nem, majd fogsz - lehet egyszer muszáj lesz.

Angliából férgelődsz? Mocskos hazaáruló kibic.

béla a görög (törölt) 2014.02.22. 15:27:05

@♔batyu♔: NEM! A ballibek nem naívak.
De most a matyóhimzés népnemzetiek vannak hatalmon és lopnak. És matyóhímzés népnemzetieket úgy le kell sittelni min a rossebb. Majd ha a ballibek lesznek hatalmon AKKOR foglalkozunk a ballibekkel.
DE lassan mondom, hogy megértsed, most a matyóhímzés népnemzeti fidesz van hatalmon, most a fidesz a sáros, most a fideszt kell leülteni most a fidesznek coki és minden ami szaros az fidesz fidesz fidesz fidesz fidesz fidesz.

Ez egy ilyen nehéz szakma ha buktavári van és hatalmon vagy.

"Már az egy óriási dolog, hogy Polt foglalkozik az üggyel."

Miért, nem az a dolga? Nem azért kapja a fizetését? Csináljam össze magam a gyönyörtől hogy a munkáját végzi? Nem fogom.

Szokni kell, hogy szopás van, szopás van szopás van.

pocakos focisla 2014.02.22. 15:34:46

@béla a görög:

EZ nem fordulhat elő..

A tetves gazember ballibeket soha többet nem engedjük a hatalom közelébe se !

Eladósították végletekig az országot,
Megduplázták a munkanélküliségi rátát,
Az EU utolsó helyére züllesztették a hazánkat, úgy hogy 2002-ben még a szlovákok elött voltunk !

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

pocakos focisla 2014.02.22. 15:36:56

@dr kíváncsivagyok:

Nem tudom.

De azt tudom, hogy a Fidesz felkutatja az Áfa csalókat és megbünteti őket.

Az indexen is egymás után érik egymást a NAV lecsapásairól a hírek.

A szocik alatt senkit nem buktattak le ezek közül, mert a Simon és egyéb MSZP-s pénzek is az adócsaló mocskoktól származnak.

cellular 2014.02.22. 15:40:00

@von Putri: Ez esetben mi alapján indult meg a nyomozás? Valami csak van... Hogy pontosan mi, azt sem te, sem én nem tudjuk. Ezért vannak a nyomozók, hogy kinyomozzák, mi történt.

Te láthatóan abban akarsz hinni, hogy semmi, és ez a szerencsétlen, ki tudja milyen haszon reményében a saját arcába nyomta a vallatófényt.

Én ezzel szemben egyáltalán nem tartom olyan elképzelhetetlennek azt, hogy igazak Horváth állításai.

Dr.Démonmac1 2014.02.22. 15:46:35

@pocakos focisla: "De azt tudom, hogy a Fidesz felkutatja az Áfa csalókat és megbünteti őket."
Kaya ibrahimot is olyan szépen felkutatták nem?:)

Mercel 2014.02.22. 16:01:43

@timargabor:

Ez szinte teljesen biztosan így van..

"Frigyes"

Mercel 2014.02.22. 16:10:42

@pocakos focisla:

"EZ nem fordulhat elő..

A tetves gazember ballibeket soha többet nem engedjük a hatalom közelébe se !

Eladósították végletekig az országot,
Megduplázták a munkanélküliségi rátát,
Az EU utolsó helyére züllesztették a hazánkat, úgy hogy 2002-ben még a szlovákok elött voltunk !

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !"

Hehe.
Épp a napokban adósítottak el minket a paksi biznisszel úgy harminc évre.

Ugorj át ukrajnába ha látni akarod milyen egy működő diktatúra. 1988 óta nincs diktatúra a hazánkban, a szocik alatt sem volt, és a legközelebb pont szeretett vezérünk hozta a diktatúra rémképét.
De (egyelőre) még ő sem csinált diktatúrát, csak pedzegeti, bár már voltak célzásai azügyben, hogy mi jöhet a demokrácia után.
Rühellem a szocikat, de azért a napi gyógyszered vedd már be mielőtt nekiállsz kommentelni kérlek:)

Ja és nézz utána a liberális szó jelentésének.

csak egy néző 2014.02.22. 16:34:07

@Nagy Zsolt E.:
Zsótika, ne aggój érünk ott angliában, mosogatás közben.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.22. 22:13:09

A régi reflexek még élnek, lásd két napos önvizsgálat.

Majd most a zöld dosszié birtokában vannak eredmények.

Érzek némi ellentmondást.

Ha az APEH (NAV) eddig hibátlanul működött, ahogy azt az önvizsgálatuk is ki mutatta, akkor előtte eddig miért nem voltak eredmények?

von Putri 2014.02.22. 23:08:48

@cellular:
"Te pedig azt állítod, hogy nincs is semmilyen bizonyíték. "

Hol állítottam?

"Te láthatóan abban akarsz hinni, hogy semmi,"

Ezt miből következteted?

A poszt írója űgy 80%-ban habosít, te még őt is jócskán übereled. Erős képzelet szüli a tényeket mostanában azon a fertályon

von Putri 2014.02.22. 23:10:50

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Kétlem hogy az Apeh eredménymutatói változtak volna, csak nem lett főtáblás hír egy-egy kisebb vagy közepes volumenű (párszáz milliós) lebukásból

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.23. 02:14:07

@von Putri:

Azt elismerem, hogy most nagyobb a (köz)figyelem az adó- és vámnyomozók munkája, és ezzel eredményei iránt.

Ugyanakkor nem emlékszem arra, hogy Horváth zöld dossziéjának az einstandolása előtt lettek volna milliárdos fogások. Idén már kettő is volt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.26. 17:11:03

@Ruszin Zsolt: ja, hogyha korrupt vagy, akkor mondd azt

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.27. 12:08:18

@pocakos focisla: a Fidesz felkutatja az Áfa csalókat és megbünteti őket."

igen? akkor miért nem mentek a bizottsági ülésre el, amin Horváth is ott volt? miért nem támogattákez ügyben egy bizottság (tehát amiben ott van a jobbik, lmp, ángyán) összehívását?

ne fárassz le, megcsapdoslak ha olyan ostoba vagy, és elhiszed a fidesz hiv. magyarázatot, hogy a bizottságok még semmit nem oldottak meg :)
süti beállítások módosítása