A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Trafikügy: a Pártbizottság visszatér

2013.04.27. 00:23 timargabor

Ritka bepillantás a trafikügy a NER működésébe - írja a pénteki Véleményvezér. Igaza van - és amikor a poszt kikerült, még nem is sejtettük, hogy mennyire. Pénteken ugyanis a HVG felröppentette a hírt: a kormánypárt helyi potentátjai döntöttek a trafikpályázatokról. Fideszes körökből származó információik szerint a pályázatokat a helyi kormánypárti választókerületi elnökök látták el ajánlásokkal, amelyeket aztán - mit tesz a véletlen - a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. egy az egyben el is fogadott. Olvashatunk olyan esetről, amikor az egyszemélyi ajánlást egy város fideszes frakciója legitimálta.

Ha ez igaz, akkor a fideszes NER és a Kádár-rendszer közt eddig is felsejlő hasonlóság egyre nyilvánválóbbá válik. Ez esetben egy egyértelműen szakmai kérdésben nyilvánvalóan a saját pártérdekeik által motivált politikai döntést hoztak. Visszatért a Pártbizottság rendszere: a kommunista párt döntéseit motiválta hasonló szándék, és a rendszerváltás fő célja pont ennek a megszüntetése volt. Ráadásul ez - ahogy régen sem - nem egy-egy helyen, kivételesen történt, hanem ez maga a Rendszer. Ez a Nemzeti Együttműködés Rendszere: aki beszáll, annak csurran-cseppen a húsosfazékból, de ezért lojálisnak kell lenni az első titkárhoz, vagy most a Kedves Vezetőhöz.


Ez azonban, ha valóban így történt, akkor lopás. Egy viszonylag átláthatóan végigvitt, és legalább részben szakmai alapú pályáztatási rendszer végigvitele is csúnya lett volna, de mentegethető. Ez így nem. Miénk a hatalom, államosítunk egy szektort, elvesszük a jogot azoktól, akik valamilyen alapon - például mert bárki versenyezhetett a szektorban - megszereztek, és odaadjuk a haverjainknak. Ráadásul, hogy jobban érezzék magukat, gyorsan hozzá is járulunk, hogy árat emeljenek - az árrés csak akkor zavaró, ha másnál keletkezik a haszon, ha a nertársakat kell jutalmazni, akkor lehet azon emelni.

Azért ha már van Negyedik Módosítás, lapozgassuk kicsit a kiegészített Nemzeti Hitvallást:

A Magyar Szocialista Munkáspárt és jogelõdei, valamint a kommunista ideológia jegyében kiszolgálásukra létrehozott egyéb politikai szervezetek bûnözõ szervezetek voltak, amelyek vezetõi el nem évülõ felelõsséggel tartoznak
(...)
c) a kizárólagos hatalomgyakorlásra és törvénytelenségre épülõ jogrend kiépítéséért (...)

Szóval ez a "kizárólagos hatalomgyakorlás", ez mintha ma is feltűnne, és mint a trafikmutyi mutatja: általános jelleggel, átszőve rendesen a kormánypárt helyi szervezeteit és holdudvarát is. A "törvényességbe" nem mennék bele, mint az említett negyedik módosítás körüli huzavona mutatja: kétharmaddal minden törvényes, még ha a felvállalt és hangoztatott keresztény meg konzervatív elvekbe nem is fér bele az eredmény.

Végül még valami: persze az ilyesmi attól alakul ki, hogy a helyi "pártbizottság" látja, hogy megteheti. Néhányan azért érzik, hogy nem jó ez, innen szivárog az infó a HVG-hez is. Ám ha egy ilyen ügynek nem egy komoly tiltakozáshullám a következménye, akkor az a trükk kieszelőit erősíti, akik holnap kitalálnak valami még durvábbat. Ne felejtsük el, ez a mostani húzás 1-2 éve a "lehetetlen és hihetetlen" kategóriába tartozott, most meg mintha nem szedné senki szét a pesti belvárost. És van még pár olyan gazdasági szegmens, ami egész jól mutatna a narancsos holdudvar direkt felügyelete alatt, nem? És itt már - mint a mostani esetben is - olyan dolgokról beszélünk, amely nagyon sokak, egyre többek mindennapjait és a második körben a pénztárcáját is érinti. Ha nem szólunk, hogy NEM, akkor tovább fognak menni ezen az úton.

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és oszd is meg a cikket!

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

105 komment · 5 trackback

Címkék: fidesz korrupció államosítás pártállam dohánymonopólium trafikmutyi

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr285248937

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A nyuszi rokonai, barátai és üzletfelei 2013.04.28. 11:06:27

Az elmúlt évek legnagyobb botránya robbant ki a hétvégén. A hvg.hu hírportál szerint a kormánypárt helyi potentátjai osztották el a dohányboltok üzemeltetésének jogát. Pesterzsébeten összesen 32 nemzeti dohánybolt pályázata zárult le. A listát a cikkbe...

Trackback: Tóni és a haverok 2013.04.27. 22:08:50

Rogán Tóni, az ötödik kerület drága, egyetlen, és nagyon úgy tűnik, hogy jó ideig felülmúlhatatlan polgármestere magyarázhatja a bizonyítványt már sokadszor. Nyilván, aki beugat, annak majd jól szarrá büntetik a kocsiját a rengeteg, Belvárosban fellelh...

Trackback: A Nagy Trafikrablás 2013.04.27. 19:57:51

Egy párt holdudvara összeült a trafikpályázatok bírálata előtt. Birtokunkba került a megdöbbentő felvétel.Mozgóképünket nagy méretben és hangerővel méltóztassék megtekinteni.          

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.04.27. 17:52:06

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Trafikügy: a Pártbizottság visszatér 2013.04.27. 09:52:01

Ha egy ilyen ügynek nem egy komoly tiltakozáshullám a következménye, akkor az a trükk kieszelőit erősíti, akik holnap kitalálnak valami még durvábbat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonymand 2013.04.27. 05:21:55

Tisztelt timargabor!

Ez az egész história nem más, mint erőfitogtatás.
Hivatott demonstrálni, hogy mindenki feje felett ott lebeg Damoklesz kardja.
A hatalom földönfutóvá tehet, kisemmizhet, elveheti a kenyered, és egyáltalán.
Azt tesz bárkivel, amit akar.
Oszt jónapot!

Tisztelettel:
anonymand

puszt 2013.04.27. 07:01:14

Ajánlott tovább gondolásra: a szerencsejáték is kötelezően 18 év feletti tevékenység. Bár a lottózók (ők vajon mennyien vannak?) még bíznak, hogy nincs minden veszve, de amint ezek a boltok megnyílnak... Lesznek még Lázának ötletei.

toportyánzsóti 2013.04.27. 08:58:22

Tulságosan bíznak a srácok poltpetikében,a következő kormánynak elég lesz őt kigolyózni és megdől a narancsmaffia örökre,hehe.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.27. 11:22:11

"Ez azonban, ha valóban így történt, akkor lopás. "

Nem lopás, hanem hatalommal visszaélés. Nem kevésbé súlyos.

A MSZMP azért nem hasonlít erre, mert annak nem kellett mutyiznia.

Hogy infó szivárog? Miért kéne? A trafikügy minden részlete kinézhető a cégbírósági adatokból, mert azon kívül, hogy morálisan elítélendő, tök legális az egész, miért takarganá bárki is? Le se szarja a kedves maffiavezér.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.27. 11:24:28

@toportyánzsóti: És akkor jobb lesz?
A következő banda majd a saját ötleteire alakítja az egész sz@rt, ugyan megdől a narancsmaffia, de jön a következő.

nagyvaradi 2013.04.27. 11:46:17

Szenvedélybetegek pénzét vághatod zsebre,
Pipát, dohányt árulhatsz jelentős haszonnal,
De csak akkor, ha rokonod hatalmi ember,
S mikor békemenetbe hív, rohansz azonnal!

(Vancsu-trifor, kambodzsai bölcs)

Tyreo 2013.04.27. 12:34:34

Komolyan reménykedsz még benne, hogy ebből tiltakozás lesz?
Sajnos amíg valami nem tűnik annyira egyértelműnek mint az öszödi böszmeség addig itt nem nagyon lesznek tömeges nemek. Még ha lesznek is páran a korábbi trafikosok közül akik elég hangosan elkezdenek nemezni, senkit nem fog érdekelni.

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.04.27. 13:49:10

@Tyreo: ha engem kérdezel, majdnem biztos vagyok benne, hogy nem lesz. Így aztán jövőre majd más szektorokkal is eljátsszák ugyanezt. Aztán egyszer elpattan a húr.

KIT_BASE 2013.04.27. 14:15:28

Állami koncesszió lesz minden olyan vendéglátóipari egység, ahol a jogszabályban meghatározottnál nagyobb mennyiségű transzzsírt, sót vagy szénhidrátot forgalmaznak.A szabályozás május 1-jén lép életbe, és másodikán hirdetik ki annak a pályázatnak a nyerteseit, amelynek megjelenése május 3-án várható. „Hazai kisvállalkozókat szeretnénk segíteni és az egészséges Magyarországot megteremteni. Lázár János elmondta, hogy előrebocsátom, hogy sok helyen fognak Fidesz- ÁLlaktiviták nyerni, de ez természetes, hiszen egyébként nem tudnánk tartani a szoros határidőt”a koncessziók egyre több gazdasági szektorban nyerhetnek teret, a nyilvános vécéktől a biciklikölcsönzésen keresztül a fodrászatokig! De megfeszített munkával dolgozunk, a levegővétel procsekten is ;)

Kandeláber 2013.04.27. 18:47:39

Rendben van, hogy ciki, de ez azért már túlzás: nol.hu/lap/hetvege/20130427-a_muvelt_trafikos

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.04.27. 19:24:27

"kétharmaddal minden törvényes"
Na de a komcsiknak is megvolt anno a 2/3-a, tehát törvényes volt, amit csináltak. Persze mivel 2/3-dal minden törvényes, még ezt törvénytelennek minősíteni is törvényes.

Tyreo 2013.04.27. 19:28:26

@timargabor: Őszintén szólva én már abban sem vagyok biztos, hogy valaha elpattan az a húr..

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.04.27. 20:03:14

@puszt:

"Bár a lottózók (ők vajon mennyien vannak?"

- Budán ami ér is valamit, kb 50-60 egység.

Lacka929 2013.04.27. 20:04:02

Alkohol még mindenhol kapható. Még.

Fullánkos Algol 2013.04.27. 20:47:23

Ha bármilyen érdemi változást akarunk, ahhoz először is el kell távolítani mind a jelenlegi jobb-, mind a baloldalt, miután mindkettő egy tőről fakad. A jobboldal arra az 1000 év alatt összelopott vagyonra alapozza a létezését, amihez a szanhedrin (aminek a zsidóság – akiket származási alapon kényszerítettek bele az adószedésbe – is csak eszköze és egyben áldozata) helytartójaként a kereszténység céljának, a kamatszedés monopóliumának fenntartásáért jutott (az iszlám lényege is a kamatszedés tiltása, mindhárom ábrahámi vallás ugyanannak a tervnek a része) a pogányság irtásáért (mivel náluk nincs kamatszedési tilalom, meg a mártírság sem követendő példa, tehát nem ideális rabszolgák). A XX. sz. baloldali mozgalma ugyanezen szűk kör tervének a része, és mivel fölülről (szintén a szűk ószövetségi papi réteg által) szervezett, ez sem alkalmas az emberiség szűk rétegénél többek valódi érdekeinek az érvényesítésére. Nem lehet ilyesmire senki olyan alkalmas ebben az országban, aki mélyebben összefonódott az elmúlt 1000 évben itt a hatalommal, mivel a pártalan igazságosságát akadályozni fogja az 1000 év bűneiben való részessége és az ebből fakadó elfogultsága, bár az vitathatatlan, hogy a baloldalt megöröklők megtisztulása jóval esélyesebb, lévén hogy nem 1000 évnyi mocskot kell lerázniuk, csak 100 évnyit. Arra viszont mindenképpen vigyázni kell, hogy egy alulról induló tiszta mozgalmat be ne csatornázzák a tervükbe a már pályán lévők. Szóval a felszínt karcolgtani kevés.
Azt sem árt tudni hogy most ki kicsoda:
Rogán - Rákosi
Szájer - Ágoston Péter mek.oszk.hu/00300/00355/html/img/7b.jpg
Orbán - Kun Béla
Pintér - Garbai filmhiradok.nava.hu/watch.php?id=5227
Kövér - Tisza István
(Ilyen az amikor egyesek a saját bűneik miatti felelősségüket a saját örököseik nyakába próbálják varrni.)
Gyurcsány meg a Klebelsberg volt, előtte meg a Metternich

Lacka929 2013.04.27. 20:53:43

Újság még mindenhol kapható. Még.

micsoda? 2013.04.27. 21:17:45

"Ha nem szólunk, hogy NEM, akkor tovább fognak menni ezen az úton."

De naiv gondolat. Az egész magyar történelem arról szól, hogy mi magyarok nem szólunk (ahol, és amikor kellene) csak robbanunk. Nem véletlenül mi vagyunk a civilizált nyugat szemében a "rebellis magyarok". Amikor elegünk van, akkor törünk- zúzunk, ezért nem megyünk semmire.

Mr. Waszabi 2013.04.27. 21:33:11

Vártam már, hogy mikor bukik ki a FIDESZ-ből a 1998-2002 között megmutatott mentalitás, a valódi énjük, akaratuk. Mármint a mértéktelen lopás, és az arról való hazudozás, a nép vakítása. Ugyanis ez jelzi a végüket, korábban is így volt ez. Ahogy elnézem, nem lesz még egy etap, most sem.
Ennyit a negyvenéves uralomról.

Ejjnye Bejjnye 2013.04.27. 21:39:07

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Nem fog elpattanni. Ahogy fullánkos is levezette, régóta sínen van a dolog. Jól ki van találva, szervezve, örökítve. Az egyének és családok, akik a középoszt. és lejjebb vannak, tehát a NÉP, mindig is szívott és rabszolgáskodott, és abban reménykedett, hogy jövőre, vagy öt év múlva jobb lesz. Aztán meghalt korán a meló miatt. a következő nemzedék meg az azt követő, dettó. A hatalom és az általa fenntartott erőszakszervezet igen jól működött és működik mindig. Volt, van és lesz földosztás, téeszesítés, padláslesöprés, jegyrendszer, bérbefagyasztás, kubikus meló stb...Ja, hogy erre már a mai bulinemzedék nem emlékszik?

Ejjnye Bejjnye 2013.04.27. 21:40:19

@Fullánkos Algol: Nem semmi, hogy le merted írni. Azért időnként adj életjelet, hogy még megvagy!

mitmiért? 2013.04.27. 21:48:36

Nem értem a posztolot. Azt írja h a NER a Kádár rezsimhez hasonló miközben a szervezeti ábra es a teljes elnevezése meg a maffiae. Nevezze néven akkor a gyereket.

Baldrick68 2013.04.27. 21:49:18

@Kandeláber:
Pedig szerintem ül rendesen.

Mr. Waszabi 2013.04.27. 21:51:18

"első titkár" - de szépen mondtad. Van már lassan 30 éve, hogy nem halottam ezt a szép kifejezést:)
Remélem a sör is lesz újra 5,50:)

zia77 2013.04.27. 22:06:18

A Fideszről és Orbán Viktorról (Bolseviktor) még a 2006.-os választások előtt azt írtam, hogy egy neobolsevik párt, mert már az első kormányzásuk idején is úgy működtek, mint a Kádár rendszer. Így engem ezek a megállapítások már nem lepnek meg. Csodálkozom inkább, hogy a médiában, pontosabban a balközép sajtóban ez így nem jelent meg. Nem a kommentelőknél, hanem a "hivatásos" médiánál. A baloldali és liberális média beérte azzal, hogy szerette volna elítéltetni a "gyűlöletbeszédet,a holokauszt tagadást és hasonlókat, amire senki nem figyelt, senkit sem érdekelt. Mit csináltak eddig a politológusok? Most kezdik kideríteni, hogy egy Rákosi féle diktatúra van kialakulóban? Egyelőre csak a Kádár korszakig léptünk vissza. Tévedés azt hinni, hogy csak a politikai életben. A gazdaságban még inkább, és ez növeli a lemaradásunkat a fejlettebb országokhoz és önmagunkhoz képest is. Ez a Bolseviktor elnevezés tetszik nekem. Nemrég éppen a neten olvastam.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2013.04.27. 22:20:23

@timargabor: aztán elpattan egy gránát. jó móka lesz a "tetszettek volna forradalmat csinálni" több évtizeddel késleltetett bepótlása, de ugye a történelmi megkésettség hungaricum, dózsa óta úgyse volt parasztlázadás

taxi546 2013.04.27. 22:31:00

@Tyreo: Pedig hol van ehhez képest a z öszödi beszéd!

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.04.27. 22:33:43

Hiszem, hogy sok normális magyar, fideszes nem tud tükörbe nézni és elgondolkodik a trafik simlin.
Ennél nagyobb szarháziság csak a tetű Lázár törvénymódosítási javaslata a haszonkulcs utólagos megemelésével.
Szemét aljas tetű banda.
Bajnai Mesterházy paktuma miatt, ezután egy évig csak az ő szidásukat, koholt vádak miatti támadásukat fogjuk a sunyi fidesztől hallani.
Félnek tőlük, mint a tűztől.

A trágyalé MTV1-2-Hír-Duna csak erről, az ellenzék szapulásáról fog szólni.

Óberszar Barna Péter már készül, hogy a reggeli adásokban a meghívott fidesz seggnyalók ekézhessék a szocikat.

Soha többet kétharmadot és fideszt!
Kocsis nyikhaj Miépes Máté nagyon kinyílt a csípád, aljasságban már vered a fideszes öregeket!

Lencsés István 2013.04.27. 22:42:49

Aki tiltakozik az a jó ellen tiltakozik .

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.04.27. 22:52:34

@Lencsés István:

Mi a jó abban, hogy vállalkozóktól egyik napról a másikra elveszik az iparukat?

ásványi répacukor 2013.04.27. 23:15:53

@Lencsés István: Pityu mi is itt a nagy nemzeti JÓÓÓÓÓ????????? Erölködés nélkül fejtsd ki (ha tudod)!

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.04.27. 23:50:02

@zia77: én azóta Rákosista bandaként tartom számon őket. Felejthetetlen élmény volt a "Milleniumi Országjáró" című ocsmányságuk. Egyet volt szerencsém átlapozni. Abban épp egy viktátort dicsőítő, állítólag olvasó által beküldött verset találtam.
Egy héttel ezelőttig nem hittem el, hogy ilyet épeszű ember elkövethetett. Egy hete tudom, hogy sajnos lehetséges, hogy nem a szerkesztőség íratta, megrendelésre, hanem valóban egy agymosott zombi követte el. :(

lagarderlovag 2013.04.27. 23:57:28

@Ober Barna szar Péter (fidesz)és a lotyók:T.hozzáértők....elmagyarázná valaki lassan hogy én is megértsem hogy mi a baj a haszonkulcs megnövelésével?

ásványi répacukor 2013.04.28. 00:17:55

@lagarderlovag: Á neked minek... Tudod hosszúúúúú............

lagarderlovag 2013.04.28. 00:25:15

@ásványi répacukor: ja....kár...pedig ha elég egyszerűen fogalmaznátok akkor biztos felfognám...de ha nem megy...úgy is jó...
majd jól utánaolvasok aztán elkezdek utálni minden trafikost...illetve fideszes trafikost..merthogy ettől kezdve ezek szinonimák...

Roden333 2013.04.28. 00:39:51

Kívülről nézve szarul fest ez a dolog. Meg ugye ez lenne a szabadkereskedelem? Illetve, mennyi sok szép Ukrán,Szerb cigit fog szívni a jónép. Többet mint eddig, főleg ha drágább lesz. Adóügyileg tuti bukás lesz, most szólok.

Steppenwolf 2013.04.28. 00:40:00

@toportyánzsóti: És az jobb lesz a demokratikus kis lelkednek, ha a következő/régi kormány kigolyózza Poltot és az alvilággal levadásztatja a fideszeseket, ahogy már 2008-ban eltervezték?
Na látod, ők valóban maffia kormány, nekik még papírjuk is van róla.

lagarderlovag 2013.04.28. 00:47:19

@Roden333: szabad kereskedelem????...olyan meg hol van??? pár példát ha említene valaki....

Steppenwolf 2013.04.28. 00:49:08

@Mr. Waszabi: Te melyik párhuzamos dimenzióban élsz? A Fidesz hozza az időközi választásokat, utcahosszal vezet a megújulni teljesen képtelen legalább olyan korrupt, vagy még korruptabb és hazugabb, 3 éve elzavart ellenzék előtt.
És te tényleg elhiszed, hogy valami csoda történik egy év alatt és ezekre még egyszer kíváncsi lesz a nép és visszahozzák őket a hatalomba? Főleg most, amikor kiderült, hogy a legsötétebb alvilági figurák álltak az előző kormány mögött?

Meg különben is, nem arról volt szó, hogy diktatúra van? Akkor meg hogy buknának meg? :)

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.04.28. 01:04:57

@lagarderlovag: a kis narancsba borult, fideszes agyadat kissé megvilágítandó...
Olyan apróságok, hogy
1. Demokráciában az állam milyen jogon ugat bele egyáltalán az árrésbe? Kartellezést tiltsák, tegyenek ellene, de egyébként kuss!
2. Amíg bárki viheti a boltot, addig kötelezik x%-os v. alacsonyabb árrésre, amint a saját maffia kezébe kerül az üzlet, akkor jöhet a magasabb árrés, mert már saját zsebre megy.

Bár feltételezem, teljesen felesleges billentyűkoptatás volt ez is, mert ha valóban nem érted, akkor tényleg olyan ostoba vagy, amilyennek látszol.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.04.28. 01:06:15

@Steppenwolf: na... megint egy fideszes bérfirkász. Üdvözletem! :D
(még jó, hogy az alvilági figurák és az előző kormány közt még annyi kapcsolat sem volt, mint ugyanezen alakok és a mostani csürhe között, csak szokás szerint kicsit kikozmetikáztátok az anyagot :D)

Tyreo 2013.04.28. 01:21:12

@taxi546: Ez igaz, de az sokkal egyértelműbbnek tűnt. Abból Átlag János is kivette, hogy hazudtak. Ebben az esetben viszont valami gondolkodási képességekre is szükség lenne.

Roden333 2013.04.28. 01:25:03

@lagarderlovag: "Orbán: az EU-nak szabadkereskedelem-barát politikát kell folytatnia
Magyarországnak nagyon fontos, hogy az Európai Unió minél inkább szabadkereskedelem-barát politikát folytasson, az európai gazdaság ugyanis csak akkor lehet sikeres a jövőben, ha minél nyitottabb, és minél több más jelentős gazdasági szereplővel törekszik szabad kereskedelemre - mondta Orbán Viktor, miután csütörtökön Budapesten tárgyalt az ír miniszterelnökkel, aki országa 2013 első félévében esedékes EU-elnökségi programját ismertette a megbeszélésen. Enda Kenny azt mondta, országa örömmel fogadja a magyar EU-elnökség tapasztalatait."
Pl.
Mondjuk ez pont nem annyira tartozik ide, de érthető, illetve te kérdezted. Mindegy is, sokkal több ellenőrizetlen cigit fog szívni a jónép az elkövetkezendőkben.

lagarderlovag 2013.04.28. 01:25:18

@álfirkász: a stílusoddal kapcsolatban:ilyen agresszív lennél akkor is ha nem a billentyűket koptatnád? na persze így nincs kockázata...szerintem inkább az "ostoba" aki rögtön ítél...
amit meg írtál:...demokrácia....biztos sok éves magas színtű tanulmányaid alatt és után mindent elhittél amit mondtak neked???? nézz már ki egy kicsit az életbe...saját maffia? saját zseb? igyál valamit higgadj le mert káros az egészségedre ez a felfokozott idegállapot...ja esetleg trafikügyben ért valami személyes kár vagy csak beleéled magad az eddig nagy tételben cigarettát forgalmazó multik sanyarú helyzetébe..utóbbi esetben ez dicséretes labancos tett...

lagarderlovag 2013.04.28. 01:32:07

@Roden333: az európai gazdaság sajnos nem egyenlő a magyar gazdasággal...szerintem utópia abban reménykedni hogy bármelyik ország az érdekei ellenére tegyen bármit...szabad kereskedelem ide vagy oda...
a fekete gazdaságot meg akkor lehet megszüntetni-dohány tekintetében is-amikor komoly állami szándék van rá....

Roden333 2013.04.28. 01:34:02

@álfirkász: Mikor ácsolják már nekik a bitót? Úgyértem mindnek. Egy kis dunába lövetés is elkéne már, most lehet h nagyobb lenne a sor.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.04.28. 01:36:28

@lagarderlovag: akkor valószínűleg a fejedre szarnék, kicsi komcsi! :D
(ez tényleg nem tudja felfogni, akkora barom)

Roden333 2013.04.28. 01:36:46

@lagarderlovag: Hm nehéz lesz szerintem. Kéne vagy 400 e Ft.- fizetés minden rabszolgának, meg kézlevágás ha kamuzik és akkor talán....
megszünne.

Ay 2013.04.28. 01:56:42

AZ egyik oldal elmúltnyólcévezik és maffia kapcsolatokat vet a másik szemére, a másik oldal diktatúrától retteg, meg sem említve a maffiózó belügyminisztert.
Remek szereposztás, amennyiben az a cél, hogy a haza lenullázódjon, kifosztasson és megszűnjön.

S valahogy nem tudok annak örülni, hogy akármelyik oldal is van hatalmon csak lopásban korrupcióban, hazaárulásban (szó szerint és képletesen is) és hatalommal való visszaélésben tud gondolkodni.

S az sem tölt el örömmel, hogy a média csak szócső, az hogy csak jogszolgáltatás van, az erőszakszervezetek az aktuális hatalmon lévők magántestőrei és pénzbehajtói, továbbá az sem tesz mámorossá, a gerinc, a becsület, az emberség, a nagyvonalúság, az egyenesség, mára kifejezett hátrányt jelent az életben, s a balek rabszolga szinonimái.

Valóban nem látok sok kiút lehetőség:
1. Vagy a volt és a jelenleg regnáló teljes kormánypárti, ellenzéki ún. "elitet" és utódaikat legalább 100 évre el kell tüntetni a közéletből
2. Vagy egy polgárháborúnak kell lezajlania, ami sajnálatosan rengeteg véráldozattal jár, de a költő szavaival élve lemossa a gyalázatot
3. Vagy elkotródik az ember a saját hazájából, mert be kell lássa, hogy a haza jelenleg nem az ő országa, s vár s reménykedik a visszatérésben.
4. Vagy palesztinná kell lenni, öngyilkos merényletekkel, ahol sikerül megtörni a lendületüket a bitangoknak.

Öreg vagyok már, nincs kedvem sem a vérontáshoz, sem az elkotródáshoz. Félek mégsem a kedvem szerint fognak alakulni az események, de a sorsa elől egy ember sem futhat el.

lagarderlovag 2013.04.28. 02:10:56

@álfirkász: nagyon hatásos és hatékony érvelési stílusod van...bátor oroszlán vagy...ez látszik...
a neveltetésed miatt ilyen nehéz az élet ?? vagy a kedves családodtól nem kaptál elég szeretetet? javasolnék valami gyógyszeres vagy alternatív kezelést...bár félve mondom...nehogy megint ilyen félelmetes dolgokat ígérj be...a végén még meg is szeretnéd tenni...azt meg nem szeretném hogy csalódás érjen ha esetleg mégsem lenne olyan egyszerű megvalósítanod..félek nem ez lenne az első kudarcod...

lagarderlovag 2013.04.28. 02:14:48

@Roden333: nem mondtam hogy könnyű lenne...de a jelenlegi helyzeten lehetne javítani...a 400 ezer nem menne mostanában...de a karlevágás-persze átvitt értelemben- segíthetne valamit....

Pop40 2013.04.28. 03:13:22

@Steppenwolf:

"ha a következő/régi kormány kigolyózza Poltot és az alvilággal levadásztatja a fideszeseket, ahogy már 2008-ban eltervezték?"

Ez valami olyasmi sztori volt, mint 98-ban a "megfigyelési ügy", amiről kiderült, hogy Orbánék (szokásuk szerint) hazudtak benne egy ordasat?
Az alvilág nem fogja levadászni a fideszt, nem bántják a haverjaikat.
Amúgy ha valaki az összes fideszest levadászná és sorban kötné őket minden hosszabb utca villanyoszlopaira, azzal is csak azt kapnák, amit érdemelnek. Hazaáruló rablókat jobb helyeken ilyen módszerekkel tartósítják.

"utcahosszal vezet a megújulni teljesen képtelen (blablabla) ellenzék előtt. "

Még szerencse, hogy ilyen téren az istenített maffiádra nem lehet panasz, minden nap megújulnak. Olyan változatos módszerekkel lopnak el mindent, amihez csak odaférnek, hogy az ember csak kapkodja a fejét.

"ezekre még egyszer kíváncsi lesz a nép és visszahozzák őket a hatalomba?"

Kizártnak tartom én is. Narancsmaffia kormányod olyan szuperül kormányoz, meg nem fordul senki fejében, hogy leváltsa őket. Tanárok, diákok, vállalkozók, rokkantak, trafikosok, (stb stb stb) hosszú tömött sorokban vonulnak majd a komcsi maffiádra szavazni. :-)

"Meg különben is, nem arról volt szó, hogy diktatúra van?"

Nálad attól, hogy valahol lehet pl neten írni, meg nem viszik el titkosrendőrök az embert azonnal, már egyből 100% a demokrácia?
Hja, egyszerű ember, egyszerű igények... :-)

Amúgy igazán találhattál volna valami másik avatart. Sokan szeretik azt a fickót, zseniális ember és színész, szemet romboló horror pont az ő képe mellett olvasni a narancsbolsi baromságaidat.

csavari 2013.04.28. 05:57:21

Az eredeti cikkhez nem lehet hozzá szólni ezért itt reagálok rá!
"Védett állami tulajdon lesz több vasútvonal"
Nem védetté kell nyilvánítani hanem a Szent Korona Tan kell a sztálinista foltozott diktátum helyett alkotmányra emelni és akkor senki nem rabolhatja el a Magyar tulajdont! Ilyen egyszerű ez fideszes rabbi elvtársak!

Mr. Waszabi 2013.04.28. 06:42:33

@Steppenwolf: ember, jó az álmodozás, de azért néha enni is kell, meg hasonlók, ahhoz fel kell ébredni, fel kell kelni. Meg el kell menni a dolgozóba - ha van hová -, csinálni kell a gazdaságot, hogy legyen miből tengődni. Nekünk, kisembereknek is, meg a kedves kormánynak is.
Mert ha elfogy a kormányozni való, akkor nincs mit kormányozni, ez értelemszerű.
Ez lényeges különbség jelen kormány "teljesítménye", meg a korábbiak között, akár az első Orbán kormányhoz képest is.
Politizálni, bohóckodni addig lehet, ergo az emberek, cégek pénzét is lopni, rabolni, amíg van zsozsójuk. Emiatt nem aggódtam a korábbi kormányok alatt, még az első Orbán alatt se, mert volt gazdasági növekedés. "Mi" itt lent (cégek+dolgozók) megkerestük a pénzt, be is fizettünk állambácsinak, meg maradt is. Látszott, hogy valami történik gazdasági vonalon - értsd: történhetett, csinálhatták az emberek a gazdaságot, amíg a politikusok politizáltak.
2010 óta viszont ez nincs így, csak a sorvasztás megy, a törvényesített kisemmizés, és az elvett zsozsó elherdálása ész nélkül, jelen kormány áldásos tevékenysége nyomán. A meglévő pénzeket csatornázzák át, nem a növekedésből gazdagodnak.
Ennek pedig előbb-utóbb krach a vége.
Megsüthetjük a 16%-os szjat, ha nincs hol dolgozni, ha emelkednek az árak, csökken az árukinálat, mert nincs kereslet, mert a cégek a sikeres kormányzás miatt elhúznak az országból, jobb esetben csak leépítenek.
Nos, ebben a kontextusban nem állja meg a helyét a korábbi kormányokkal való összehasonlítgatás, egyikkel se. Mert pénz beszél, a kutya ugat, azért.
Nem tudom, mennyire megy a matek neked, de ha valahonnan csak elvenni akarsz, de nem teszel bele, vagy többet veszel ki belőle, mint amennyi belemegy, akkor a cucc előbb-utóbb elfogy.
No, már most az edény alján kotorászik a kormány. Ilyen körülmények közt abban sem vagyok biztos, hogy nyerni akarnak jövőre egyáltalában. 2001-ben is ez volt, ment a dajdaj, a hangoskodás, közben meg ürítették a kasszát, vittek mindent, amit csak lehetett, mert hátha nem nyernek még se.
Én se csomagolok, viszem el a szomszédokhoz, rokonokhoz a cuccokat a lakásomból, ha nem akarok elköltözni, ugye.
Sajnos az üres ígérgetésekből, s pláne a pénzek átcsatornázásából nem leszen gazdasági siker, az csak bűvészkedés.

Ian Turel 2013.04.28. 07:10:19

Ott van a bejegyzésben mindenre a válasz:

"A Magyar Szocialista Munkáspárt és jogelődei, valamint a kommunista ideológia jegyében kiszolgálásukra létrehozott egyéb politikai szervezetek bűnöző szervezetek voltak..."

Még mindig nem szeretné senki azt a népszavazást, melyben a volt mszmp-s, kisz-es vezetők ne tölthessenek be politikai tisztséget?
Igaz, hogy akkor kevesebb ember lenne a parlamentben...

safranek 2013.04.28. 07:48:07

A probléma akkor keletkezik az ilyen dolgokból, amir az emberek úgy kzdik érezni, jobb ha nem szólnak. A Fidesz olyan magas szinten műveli az ellenségkép rajzolást, hogy lassan senki nem mer szólni.
Ki merne itt a "fiatalkorúak védeleme", vagyy a "magyar családok" ellen szólni?

genyamagyar 2013.04.28. 07:59:18

1. Remélem jó sok trafikos és családtagja szavazott a fideszre.
2. A közvélemény-kutatások szerint a fidesz magasan vezet.

Mi a gond?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.04.28. 08:17:11

@Steppenwolf: "A Fidesz hozza az időközi választásokat," - Igaz, a részvétel néhol még a 20%-ot sem éri el.

hot-spot (törölt) 2013.04.28. 08:49:29

@Mr. Waszabi: Élni és élni hagyni.Ezt felejti el a kormányunk.

Buga.Jakab 2013.04.28. 09:04:08

fidesmaflaálam

a magánnyugdíjpénztárak álamosítása sem volt gond...

itt anyi a különbség hogy magánkézbe adták közvetlenül (mint 1939-ben) a zsidók/kulákok stb vagyonát...
ésss???

itt közgép-kelet-európában ez nem érdekel senkit...

megszokott...

Buga.Jakab 2013.04.28. 09:07:07

@ColT: " "Ez azonban, ha valóban így történt, akkor lopás. "
"Nem lopás, hanem hatalommal visszaélés. Nem kevésbé súlyos."

ezzel sem értek egyet... sokal sújosabb...
ugyanis itt a gazdasági hatalom koncentrációja a politikai HATALOM koncentrációval párhuzamosan zajlik...

azaz az alkotmáény/alaptörvény 2§ szerint MINDENKI KÖTELESSÉGE FELLÉPNI A FIDES ellen !

a hatalom kizárólagos birtoklására tört a fides...
nyilván díkta túrát így tudott építeni... a demok rácia rovására

Buga.Jakab 2013.04.28. 09:12:07

@Ober Barna szar Péter (fidesz)és a lotyók: "trafik simlin"

a demokratikus álamrend megdöntése az simli ? :)))

Mr. Waszabi 2013.04.28. 09:16:59

@hot-spot: hát nem felejtették el, dehogy is. Csak úgy értik, hogy a zemberek már éltek eleget, miközben ők nemzeti érzületükben, matematikájukban és jogaikban sértve elnyomva tengődtek a háttérben, hát itt az idő, hogy végre ők éljenek és a többiek meg hagyják őket élni. Mert megérdemlik.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.04.28. 09:49:52

@timargabor:
Piktorunk megaszondta pár éve, hogy "az egészség nem üzlet."
Kíváncsian várom, hogy mikor jön egy ötlet, hogy az eü.szolgáltató magánpraxisokat, orvosi, fogorvosi rendelőket pl. hasonló pályáztatás útján újraállamosítsák.
Igaz, ennél az ötletnél már nem kötnék életbiztosítást a Párt és a Qrmány tagjaira...

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.04.28. 09:51:18

Ez egy teszt. Azt tesztelik, hogy mekkora ellenállásra lehet számítani ha megszüntetik a szabad választásokat.

Amadeus62 2013.04.28. 09:55:52

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Én is ebben bízom, hogy az alacsony részvétel miatt nyerik az időköziket. A Békamenetesek elmennek, oszt' jó napot.

De nem nem is bízom! Nyerjék csak a kövi választást is, hadd boruljon rájuk a bili! 2018-ban tuti zakó.

Ianas 2013.04.28. 09:56:29

Tekintsétek meg politizálás helyett ezt a rendkívül releváns, idevágó videót: www.youtube.com/watch?v=uf4k6d2goM8

majd szokjatok le a dohányzással, így tehettek a fikusz ellen a legtöbbet.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.04.28. 10:15:50

@Amadeus62: 2/3-nál gyengébb eredménnyel nem szabad őket 2014-ben megverni.

Amadeus62 2013.04.28. 10:18:14

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Attól tartok ezek utcahosszal megint nyerni fognak. Nem a számok miatt, hanem az új választási tv. miatt.
Rohadjanak meg mind!

bolhazsák 2013.04.28. 10:29:33

A Nemzeti Lehúzás Pártjánál eljött az idő a klientúra megerősítésére, az ígéreteken túl a választásokon még innen most jött el az idő feltölteni a holdudvar pénztárcáját.
A Nemzeti Lehúzás Pártja egyre jobban teljesít, olyan érdekcsoportoktól államosítanak, akikkel senki se tud együttérezni. Senki nem fog a traffikosokért az utcára menni.
Ja és boldog 50. születésnapot a felcsúti Ramszesznek, remélem félrenyeli a tortát...
(a diktátoroknak pusztulniuk kell)

Bolsi Buster 2013.04.28. 11:23:08

@Amadeus62: Igy van. A számok szerint 80 hónapja a maszop vezet minden közvéleménykutatónál...:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.28. 11:46:12

és mégis ki fog szólni??

Mert az ellenzék gyengébb, mint valaha...

Roden333 2013.04.28. 12:04:01

@Mr. Waszabi: Igy is van. Ha nem eteti az ember a kecskét akkor az egy idő múlva nem ad tejet. Ezzel a választási dologgal lehet hogy mondasz valamit.
Mindent bedöntöttek: húsipart, nyomdákat, cukoripart,de még a tejipart egy részét is. Pl sok túrórudit a románok v szlovákok gyártanak már.
Sima züllesztés.

Netuddki. 2013.04.28. 12:04:33

@anonymand: "A hatalom földönfutóvá tehet, kisemmizhet, elveheti a kenyered, és egyáltalán.
Azt tesz bárkivel, amit akar.
Oszt jónapot!"

"Addig lehet hatalmat gyakorolni az embereken, amíg adsz is nekik valamit! Akit megfosztasz mindenétől, a fölött többé már nem lesz hatalmad!"
Oszt jó nagyot!

Netuddki. 2013.04.28. 12:09:16

@Ian Turel: "Még mindig nem szeretné senki azt a népszavazást, melyben a volt mszmp-s, kisz-es vezetők ne tölthessenek be politikai tisztséget?
Igaz, hogy akkor kevesebb ember lenne a parlamentben..."

Ezt ugyan honnan veszed? Lenne helyettük más. Akik ugyanúgy felvennék az elszámolás nélküli költségtérítést? Fordítva ülsz a lovon! Átlátható közpénz elköltés kell, ez mindennek az alapja. Tök mindegy ki üldögél a parlamentben ha nem tudja ellopni a közpénzt és számon lennének kérve mit is csinálnak a fizetésükért, akkor maguktól kikopnának a latrok...

Roden333 2013.04.28. 12:10:48

@Ian Turel: "Gyurcsány KISZ-es haverja Orbán kedvenc felszámolóbiztosa Varga Jenő MSZMP-titkárból lett balos milliárdos, majd a stratégiai nagyvállalatok sztárfelszámolója. A Nemzeti Reorganizációs Nonprofit Kft. felügyelőbizottságának elnökeként többek között a Malév, a Mal Zrt., a Gyulai Húsipari Zrt. felszámolóbiztosa - a HVG megrajzolta a kétkulacsos pénzember portfolióját."

Roden333 2013.04.28. 12:13:02

@csavari: ezek szét baxtak mindent mára. Elhordtak, eladtak kisemmiztek. Kíváncsi leszek mit lehet még elhazudni.

Roden333 2013.04.28. 12:15:55

@kovi1970: Na kedveskéim, akkor mehet a népszavazás az elszámolás nélküli költségtérítés ELLEN! Szerinted hány perc alatt gyülne össze az a pár (százezer) aláírás?

Roden333 2013.04.28. 12:28:10

Ezt olvastátok: "Még kér a nép, most adjatok neki!
Vagy nem tudjátok, mily szörnyû a nép,
Ha fölkel és nem kér, de vesz, ragad?
Nem hallottátok Dózsa György hirét?"

Roden333 2013.04.28. 12:33:20

Van jobb sora is:
"S miért vagytok ti kiváltságosok?
Miért a jog csupán tinálatok?
Apáitok megszerzék a hazát,
De rája a nép-izzadás csorog.
Mit ér, csak ekkép szólni: itt a bánya!
Kéz is kell még, mely a földet kihányja,
Amíg föltûnik az arany ere...
S e kéznek nincsen semmi érdeme?"
Mintha csak ma lenne! Durva!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.04.28. 13:00:36

Oh, be szép is lesz megint az élet...
A Pártitkár ettárs és a járási Pártizémizék döntenek mindenben, mint anno '89 előtt, a Pártbizottságokon, a NÉPÉRT!
A járásokat már megcsinálták az ettársak.
A Párt ökle előkészült és dolgozik.
Birka nép meg ezt akarta, megkapta!
Most akkor tessenek a seggüket a földhöz csapkodni és élvezni az újkádárizmust - Bolseviki & Csapata dolgozik és hát ott bizony a forgács is hullik.
Nem panaszkodni, nem siránkozni!
Azután ha holnapután a kis cégét, a kis házát nézi ki valakinek a következő narancs csicska, vagy Lézer Dzsonni unokatesója, akkor önként átadni és kiköltözni, mert hát a Párt érdeke ettársak ezt diktálja.

Bazzzz, 2013-ban ilyen elbaszott birka egy népet Európa nem hord még a hátán!
Belegondolok, hogy mondjuk Franciaországban ezt meglépnék, akkor nem tévedek, ha estére Párizs lángokban állna, a kormányzó párt prominensei pedig a Champs-Élysées lámpaoszlopain lengedeznének, a hasonló állampárti kreténekkel együtt.
De persze ez csak olyan országban képzelhető el, ahol nem birka a plebs.
Ezekkel itt minden lenyelethető, beszopathatóak és a lányukat is a Párt rendelkezésére bocsájtanák pár menetre, ha megérnék szépen, vagy csak Piktorunk kedvéért.

Birka ország, soha nem látott adóterhek alatt, soha nem látott munkanélküliséggel, soha nem látott méretű kivándorlás mellett, soha nem létező jövővel!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.04.28. 13:41:34

"Történelmi csúcson a magyar munkanélküliségi ráta

Az idén az első negyedévben 11,8 százalékos volt a munkanélküliségi ráta Magyarországon. Ez pontosan megegyezik a három évvel ezelőtti történelmi csúccsal, ahová az utóbbi hónapok folyamatosan romló munkapiaci folyamatai vezettek el."

www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/tortenelmi_csucson_a_magyar_munkanelkulisegi_rata.183185.html

Csúcs kivándorlás mellett???
Mi lenne, ha azok is itthon lennének... :((

Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr. · http://eleanor-pitthy-palkho.blog.hu/ 2013.04.29. 03:28:07

A mi Gáborunk tényleg nagyon tudja, hogy hogyan működik a Pártbizottság rendszere, hiszen már 1985-ben, zsenge korában, 18 évesen belülről tanulmányozta a kérdést.

anonymand 2013.04.29. 07:21:37

@kovi1970:

Tisztelt kovi1970!

Tudsz Te olyan akarnokot, olyan hatalmát eszement módon bitorló rezsimet, aki s amely belátta volna, hogy mindent csak ésszerű korlátok között szabad?
Ugye nem.
Azért korlátlanok, mert korlátoltak.

Tisztelettel:
anonymand

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.04.29. 07:23:59

@Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr.: Jó az infód, és az említett összefüggésben még releváns is - ha az én "defektem" el is múlt, tényleg látok hasonlóságot.

A megszólítás alapján hadd kérdjem meg: ismerjük egymást?

Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr. · http://eleanor-pitthy-palkho.blog.hu/ 2013.05.01. 13:52:56

@timargabor:

Igen, ismerjük egymást.
De én nem bomlasztottam belülről az MSZMP-t 18 éves koromban (nem, az nem "defekt" volt...). Ezzel a múlttal különösen pikáns (de mindenképp jellemző!) azzal ekézni most a Fideszt, hogy olyan, mint az MSZMP.
Nevetséges ez a "konzervatívoskodásod", Tímár Gábor.

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.05.01. 16:21:07

@Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr.: Ha ismerjük egymást, akkor megtisztelnél egy bemutatkozással, akár magánban is, itt a cím jobboldalt.

A pikánst elfogadom (pláne, hogy tényleg egyre inkább olyanok), azt pedig, hogy a Fidesz vagy az én "konzervatívoskodásom" nevetségesebb, mindenki döntse el az olvasók közül.

Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr. · http://eleanor-pitthy-palkho.blog.hu/ 2013.05.01. 16:38:10

@timargabor:

Hát köszi szépen, de inkább nem. Tök jó a memóriám (láthatóan neked kevésbé) és ezért én most is emlékszem olyanokra, hogy rajtad, mint megbízható ezredírnok elvtárson* is múlt, hogy hosszú hónapokig nem léphettem ki a laktanya kapuján.
Amúgy a "pikáns" jelző rád vonatkozott, nem a Fideszre.

* "aki beszállt, csurrant-cseppent neki a húsosfazékból, ezért lojális volt az első titkárhoz, vagy a Kedves Vezetőhöz"

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.05.01. 16:56:26

@Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr.: ezzel viszont kíváncsivá tettél (mármint a tőlem függő "laktanyafogsággal", mert ilyesmire, bár nekem sem rossz a memóriám, nem emlékszem).

A pikánst itt én sem a Fideszre értettem, abban legalább nincs köztünk vita.

Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr. · http://eleanor-pitthy-palkho.blog.hu/ 2013.05.01. 17:03:18

Nem az írtam, hogy csak tőled függött. Azt mondtam, hogy tőled *is* függött, mint párttag ezredírnoktól.

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.05.01. 17:09:28

@Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr.: amit mondsz, az azt jelenti, hogy ha nem én lettem volna ott - vagy másképp járok el - másképp alakul? (mondom Neked is, és a többi, még ennyit sem tudó olvasónak is: lényeges infók hiányában eléggé sötétben tapogatózom)

Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr. · http://eleanor-pitthy-palkho.blog.hu/ 2013.05.01. 17:29:02

Mivel veled ellentétben nem szálltam be, nekem nem csurrant-cseppent az húsosfazékból és nem voltam lojális volt az MSZMP első titkárához, ezért igazán nem tudom, hogy mekkora részben múlt rajtad. Annyit tudok, hogy a szabadságolásokba volt beleszólásod, ezredirnokként is és párttagként is. No meg azt is tudom, hogy egy év alatt összesen egy hetet voltam "eltávon", veled ellentétben, aki valószínűleg több hónapot.

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.05.01. 17:51:47

@Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr.: Lényeges pontokon nincs információd, csak találgatsz (mert mi mást is tennél? - mondom minden rosszallás nélkül). Egyik említett minőségben sem volt beleszólásom szabadságolásokba - na, írnokként valamennyire a sajátomba, de abba sem olyan mértékben, mint gondolod. Viszont valószínűleg nem egy században voltunk, ha azt gondolod, hogy több hónapig nem voltam ott. :)

Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr. · http://eleanor-pitthy-palkho.blog.hu/ 2013.05.01. 18:14:43

@timargabor:

Lényeges pontokon nincs információm?
Hát akkor igazán írhatnál már egy posztot arról is, hogy milyen volt 1988-ban a Pártbizottság rendszere belülről, annak aki beszállt és ezért csurrant-cseppent neki a húsosfazékból és amiért lojálisnak kellett lenned az első titkárhoz, avagy a Kedves Vezetőhöz.. ;)

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.05.01. 18:18:08

@Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr.: mivel onnan kanyarodtunk ide, hogy azért maradsz inkognitóban, mert valamikor valami személyes disznóságot csináltam ellened, amiről azért kiderült, hogy mégsem, szóval akkor? ;)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.05.01. 20:50:47

@Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr.:

TG a face szerint 67 áprilisában született. Kötve hiszem, hogy 19 éves taknyosként (Bocsánat Gábor) mindjárt bevették egy pártbizottságba.

Tudod ismerek nem egy pártfunkcionárius szülők gyermekét, Ismerek nem egy olyan embert, akinek anyja-apja komoly "megbízható" pozicióban volt, de aki közülük az aktív pártmunkát választotta, az is csak 23-24 éves korában rúghatott előszőr labdába komolyabban.

Felesleges TG-t sároznod, bár írnokként kétségtelenül juthatott előnyökhöz. Viszont ex-írnokoktól tudom, hogy ezek sem több hónap eltávban mutatkoztak meg, hanem pl a raktárosnak írt kimenőért cserében kapoott gyakorlónadrágban.

Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr. · http://eleanor-pitthy-palkho.blog.hu/ 2013.05.01. 21:05:13

@timargabor:

Nem írtam olyat, hogy "valamikor valami személyes disznóságot csináltál ellenem". Azt írtam, hogy

1/ MSZMP-párttag voltál 1985-től
2/ kiváltságos ezredírnok voltál
3/ a Pártbizottság rendszerével kapcsolatos feltételezésem szerint e két minőségedben kikérhették a véleményedet, hogy kit engedjenek haza (engem nem engedtek)

Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr. · http://eleanor-pitthy-palkho.blog.hu/ 2013.05.01. 21:09:30

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Talán bizony te is Lentiben töltötted a szóbanforgó időszakot?
Én mást hallottam ott írnokoktól és másoktól. A századírnokunk konkrétan azzal hencegett, hogy ő írja a kimenőket, nem a századparancsnok.

Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr. · http://eleanor-pitthy-palkho.blog.hu/ 2013.05.01. 21:15:41

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Ismerek nem egy olyan embert, akinek anyja-apja komoly "megbízható" pozicióban volt, de aki közülük az aktív pártmunkát választotta, az is csak 23-24 éves korában rúghatott előszőr labdába komolyabban."

Komolyan? :) Komolyabban? :D

Addig talán nem írhatott a "Pártbizottság rendszerének" működéséről, arról, hogy "aki beszáll, annak csurran-cseppen a húsosfazékból, de ezért lojálisnak kell lenni az első titkárhoz, vagy most a Kedves Vezetőhöz", ugye? ;)

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.05.01. 21:41:42

@Dr. Eleanor Pitty-Palkho dr.:

konkrétan erre a felvetésemre:
"Ha ismerjük egymást, akkor megtisztelnél egy bemutatkozással, akár magánban is, itt a cím jobboldalt."

ezt válaszoltad:
"Hát köszi szépen, de inkább nem. Tök jó a memóriám (láthatóan neked kevésbé) és ezért én most is emlékszem olyanokra, hogy rajtad, mint megbízható ezredírnok elvtárson* is múlt, hogy hosszú hónapokig nem léphettem ki a laktanya kapuján."

később pedig:
"ezért igazán nem tudom, hogy mekkora részben múlt rajtad"

Tudhatom, akkor, kivel beszélek? :)

(Ha nem, és ha nem írsz érdemi új elemeket, akkor ezt a dialógot le fogom zárni. Ha nem lennék érintett, akkor már rég lezártam volna.

Azt már csak a történeti hűség kedvéért teszem hozzá, hogy a szabadságokat-kimenőket a századok/ütegek kezelték, a szabispapírok min. 95%-át a századpk. írta alá, az enyémeket is. A századírnokodnak valószínűleg igaza volt, ő írta meg őket, a főnök meg aláírta. Vagy nem.)
süti beállítások módosítása