A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Olcsóbb gázért bomlasztunk: szégyen a köbön

2015.02.05. 07:11 timargabor

Azzal indult a mindenki által látható politikai karrierje, hogy azt mondta, ruszkik haza! Mondta ezt egy olyan országban, amely 56 után azért rendesen rászokott arra, hogy ha olcsó az olaj, akkor bánjuk is mi az oroszokat, még azzal a Nyugat-Európával is szembemegyünk, ahová kijárunk vásárolni ezt-azt, amikor lehet.

Aztán az ország, valamekkora részben az ő fellépésére is, észrevette, hogy akkor már nem kötelező az oroszokkal menni. Az olaj már amúgy sem olyan olcsó onnan. Nyugat-Európa még parkolópályán tart minket több mint egy évtizedig, de arra megyünk. Egyetértettünk ebben. Ezt az országot ő 98 és 2002 közt megpróbálta kigyógyítani a sültgalambvárásból. Nem sikerült.

Ha már nem tudja polgárrá képezni Kádár népét, hát majd jól az élére áll.

Amikor a politikai ellenpont déliáramlatozott volna az oroszokkal, még kiállt ellene, amúgy 89-es módon. Ám mihelyt kormányra került, a dolog kezdett képlékennyé válni. Először verbális ellenség lett Európa, névleg azért, mert nem hagyja, hogy mindenben azt csinálja amit akar, de valójában inkább azért, mert ha itthon teljhatalmad van, és mégsem megy a szekér annyira, mint azt a királyi tévéhíradó mondja, annak okot kell találni. Aztán egy éve jött a fordulat. Vissza az oroszokhoz.

Enélkül nincs rezsicsökkentés, mondja most.

Olcsó olajgáz, hát bánjuk is mi az oroszokat, még azzal a Nyugat-Európával is szembemegyünk, ahová kiköltözünk, ha itthon nincs megélhetés.

Szóval jó volt a rendszer 89-ben is, csak az volt a baj, hogy nem ő volt Kádár.

Ez érthető, még ha nagyon nem is tetszik. A kérdés az, hogy nekünk, a népnek, és főleg a saját híveinek ez tetszik-e? Vagy teljesen lecserélte a 2002-es bázist az akkori szoci bázisra, csak azért mert akkor az többen volt? Szóval a kérdés hozzájuk szól, hogy ez így tényleg rendben van? Hogy olcsóbb gázért a nevünkben bomlassza az ország azt a szövetségi rendszert, amelynek a tagja?

Azt meg minden friss oroszpárti fideszes értse meg, hogy ha átlépnénk az oroszok gründolta Eurázsiai Unióba, ott semmilyen értéket nem képviselnénk. Putyinnak csak úgy kellünk, amíg EU-tagként vagyunk hajlandók úgy fütyülni, ahogy ő fizet, vagy ígérget. És ez sokkal szégyenteljesebb szerep, mint amilyen Kádár legvidámabb barakkja volt. Bocs, és ezt ti csináljátok, fideszesek, "ruszkik haza" Viktorral az élen.

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és oszd is meg a posztot:

kardlog.png

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

80 komment · 2 trackback

Címkék: szégyen szövetségi politika rezsicsökkentés Putyin orosz megállapodás

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr547142593

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2015.02.05. 17:52:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Olcsóbb gázért bomlasztunk: szégyen a köbön 2015.02.05. 09:00:02

Szóval jó volt a rendszer 89-ben is, csak az volt a baj, hogy nem ő volt Kádár.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.05. 08:10:55

A háborús uszító blokk bomlasztása Orbán történelmi érdeme.

Szúnyog 2015.02.05. 10:28:51

Végtelenül ostoba firkálmány.

csababácsi 2015.02.05. 10:45:09

@maxval bircaman szerkesztő: Rajtad már az orvostudomány sem segíthet. Szerintem ugorj ki a tizedikről.

csababácsi 2015.02.05. 10:45:58

@Szúnyog: Inkább bolha. De köhöghet a szúnyog is.

Lordmotor 2015.02.05. 10:53:18

Átlépünk az eurázsiai unióba mi? Melyik ápolt írta ezt a "cikket"?

Halkan jegyzem meg, hogy nyugat-európának ugyanúgy kell az olcsó ruszki gáz meg olaj mint nekünk. Dehát egy Merkel vagy egy Cameron mégsem mehet oda pitizni a Cárhoz. Az ilyen melót elvégzik a káeurópai strómanok. Kérdés, hogy milyen "órabérrel" dolgozunk ;)

high up! 2015.02.05. 10:55:28

@maxval bircaman szerkesztő:

Te is jöttél már birku, hogy a Bulgár Kumunista Népköztársaságod se vitte egy centivel se előre 25 év alatt, ma is a 60-as évek színvonalán teng-leng az átlagbulgár és ez így is fog maradni a következő 60 évben is.

Persze a hülye agyad erre nem azt a választ adja, hogy na akkor lessük el, mitől lettek mások sikeresek és csináljuk mi is úgy. Nem, az Átlaghülyebulgár (na meg az Átlaghülyemagyar) agya erre azt a választ adja, hogy dögöljön meg mindenki aki többre vitte nálam!

Ez nem új, de miért nem orvoshoz jársz ezzel a sérült pszichés problémáddal, miért az indexre? Itt nem fog senki sem meggyógyítani teged.

FOLYTASSUK!

népoldali 2015.02.05. 10:56:44

Bomlassa csak,ha ez az ára függetlenségünknek...
Nehogy már egy idegen értékrendü,évszázasos szokásainkba belepofázó,NEM elfogadott Eu mondja meg merre hány méter.
/Az Eu-választáson 55% nem szavazott,16% ellene szavazott,a maradék 29%,kevesebb mint egyharmad jovágyaásával uralkodik generáciokon át,meddig?/

Igenbis,bár nem szivem csücske Orbán-egy velejéig romlott,eszelösen hedonista,az élet alapvató értékeivel provokativen szembenálló tömb bomlasztása érdem,söt hőstett!
Ezért
áll sok ember,és még több a jövöben ,KÜLFÖLDÖN IS ! Orbán mellett,mögött,de ha kell,védöleg elötte is !

high up! 2015.02.05. 11:05:33

Azért ebből a Moszkva által pénzelt bandából gyönyörü tablóképet lehetne csinálni:

Asszad, Orbaneszku, Vona, Lukasenko, Ciprasz, a ciprusi kormány, a francia szélsőjobb, az olasz tesók. A csúfosan bukott Janukovicsot se hagyjuk ki.

Egyesek ezek közül csak egyszerü háborús bünösök, mások átlagosan rettegett diktátorok, megint mások csak vastagon megfizetett EU bomlasztók, szóval gyönyörü egy társulat ez.
Éljen a Keleti-nyitás!

FOLYTASSUK!

falomb 2015.02.05. 11:09:14

@népoldali: helyettük majd Putyin mondja meg, hogy merre hány méter. Jó csere lesz. Csak 40 év tapasztalatunk van benne, hogy milyen jó az oroszok szárnyai alatt élni.

Muad\\\'Dib 2015.02.05. 11:10:35

Egyelőre még semmiféle oroszokkal szembeni szankciót nem vétóztunk meg. Sőt, a görögökkel ellentétben, még csak nem is fűztünk kritikákat a kiadott közleményekhez hivatalosan. Az, hogy óvatoan lavírozunk, nem egyedi, az osztrákok, szlovákok is ezt teszik rajtunk kívül (lásd: index.hu/kulfold/2015/01/27/a_gorogok_megtrollkodtak_az_eu-t/). Az olcsó gáz pedig fontos dolog. Igen, a többi EU tagállamnak is. Köztük a harcias németeknek, akikhez továbbra is csordogál a jóárasított gáz az Északi Áramlaton keresztül. Tudtommal még nem merült fel bennük, hogy nem vesznek több gázt át rajta, mert ők konzekvensek a szankciók hatásosságát illetően.
Orbán és brancsa külpolitikai hibákat halmoz egyre-másra, de a jó áron megvásárolt gáz nem tartozik ide. A nyugattal való folyamatos kekeckedés viszont igen.

Veetee 2015.02.05. 11:15:39

"Szóval jó volt a rendszer 89-ben is, csak az volt a baj, hogy nem ő volt Kádár."

Ezt megmondta már ő maga is az ő felséges szájával:
" „Tudja, én a nyolcvanas években nem a diktatúra ellen harcoltam. Hanem azok ellen harcoltam, akik csinálták a diktatúrát."

Szúnyog 2015.02.05. 11:17:50

@Bereznay: Olvasd el, talán érthetőbb lesz: mandiner.hu/cikk/20150204_szabo_gergely_penzugyi_osszeomlas_kozeledik_a_vegjatek

Ezek a tímárgáborok ilyenkor elvieskednek, nyomják a sódert, aztán ha nem lesz gáz a lakásukban, akkor meg visítanak, mint a disznó vágáskor.

kadarnepe 2015.02.05. 11:18:47

Ha valaki szerint Orbán 98-02 között más volt, az azért egy picit lódít. Pont ugyanez volt (haver cégek, lenyomlak mint a bélyeget hozzáállás, APEH mint a fekete volga stb.), csak nem volt meg a 2/3 a teljes kiteljesedéshez.

Orbán mindig is egy dolgot akart: HATALMAT (csupa nagybetűvel) és bármi áron.

♔bаtyu♔ 2015.02.05. 11:22:09

Ilyen alapon akkor nácik is vagyunk, hiszen ugyanúgy kötődünk N.országhoz mint 45 előtt.

Csak azért, hogy megálljon a koncepció (Orbán össze-vissza hazudik) egyszerűen nem kezeli reálisan az egyes korszakokat.

Putyin pedig magasról szarik az EU tagságunkra, ő csak egyszerűen eladja a gázt.

"friss oroszpárti fideszes értse meg".

Inkább te értsd meg, hogy ilyen posztokkal nem sokra jutsz. Nem vagy te akkora kaliber, hogy oktatóan léphetnél fel.

Bereznay 2015.02.05. 11:22:27

@Szúnyog:

Ja értem. Szóval ott dögöljön meg a haza ahol van, csak legyen olcsóbb valamivel a gáz. Gáz.

♔bаtyu♔ 2015.02.05. 11:26:36

@Muad\\\'Dib: A nyugattal való kekeckedés miben nyilvánul meg?

Mert ha abban, hogy kiszorít pár nyugati céget, akkor jól teszi, de ugyanezt tették pld. az osztrákok is.

Itt mindenki hajlamos Orbánt afféle szubjektív palinak beállítani, aki álmaitól függően hozza meg döntéseit. Pedig e mögött a döntései mögött pontosan az a hazai lobbi áll, amelyet többek között nem csak ő erősített meg, hanem már az MSZP-SZDSZ is.

♔bаtyu♔ 2015.02.05. 11:27:18

@Bereznay: Ha olcsóbb gázt veszel miért döglik meg a haza?

mikka 2015.02.05. 11:27:38

Be lehet szólni az USA-nak és az oroszoknak is.
Alapfeltétel: 200 ezres ütőképes hadsereg és egy kisebb atom arzenál. Akkor lehet majd értelmesen tárgyalni. Nem elérhetetlen és lehetetlen megoldás. Talán ha erre törekedtünk volna 89 után akkor ma nem itt tartanánk. A nap végén egyetlen dolog számít, ki mekkorát tud odabaszni a másiknak. Nem az hogy mennyire vagy liberális, hány ratyi van a közéletben. A török példa helyén való. A helyzet az hogy a magyar ratyi liberál médiából csak és kizárólag a török vezetést szapuló hírek jönnek..miközben Törökország szép lassan beelőz sok nyugat európai országot a gazdasági fejlődésben, katonai ereje megkérdőjelezhetetlen ergo óvatosan beszélnek még az úgynevezett nagyhatalmak is. Ciprus? Mekkora kussban van egész Európa de még az USA is ebben az ügyben, amiben szerintem a törököknek igazuk van mellesleg. A görögök azt hitték hogy habzsi dőzsi aztán meg nem. A nyugat ahogy ti szeretitek beállítani nem fényhozó. Mitől lenne az? Mit hozott ide Amerika vagy nagy Britannia? A megszerzett, lerabolt piacokon kívül mi a lófaszt tudtok fölsorolni? Nem lehet velük egyenrangúan kereskedni és létezni, mert nem is ez volt a céljuk. A nemzeti érdek minden másnál fontosabb. Ha a Putyin tárgyalás eredményes lesz, és mondjuk gáz és kőolaj szempontból jól járunk akkor legyen úgy. Az oroszok itt vannak a szomszédban, itt is voltak és mindig itt is lesznek. A mezőgazdaság, a húsipar, tejipar etc etc nem az USA piacaira viszi a termékeit hanem orosz piacra. Ugyan mi a lófaszért kellene erről lemondani? Mert valami fasznak az a hagymázas álma hogy majd megtöri az oroszokat??? Ugyan már..le kellene szállni a földre.

mikka 2015.02.05. 11:33:38

@high up!: Go and suck some europeer dick in the European parliament..and let them cum on your face.

♔bаtyu♔ 2015.02.05. 11:34:19

@mikka: Az átlagballibsi valami olyasmit vár, hogy Orbánék keményen szóljanak be Putyinéknak, vegyük meg a lehető legtöbb harci technikát az USA-tól, engedjük be az összes bevándorlót, sőt a cigánybűnöző se kapjon már hármas rablógyilkosságért 15 évet, mert az újrakezdéshez neki is joga van, persze társadalmi segítséggel.

Aztán pedig amikor látja, hogy már megint 2%-on állnak, minden blogban kifejti, hogy kádár népe már megint Orbánék seggét nyalja.

Ráadásul vagy húsz választás után sem esik le neki semmi.

♔bаtyu♔ 2015.02.05. 11:35:51

@mikka: Én is abban bízom, hogy ha már kitör az atomháború, Putyinék az első atomrakétáikat nem a gyenge kis Mo- felé, hanem Washingtonba küldik.

Most már azért elég fejlett a haditechnika.

Muad\\\'Dib 2015.02.05. 11:37:23

@♔bаtyu♔:
Nem kell úgy viselkedni, mintha mi lennénk az EU motorja. Nem vagyunk Nagy-Britannia, Németország, Franciaország, hogy erőből pozicionáljuk magunkat. Nem, hogy egy olyan méretű ország, de egy közepes multi is beboríthatja a gazdaságunkat, ha jónak látja. Márpedig a mi külpolitikánk úgy viselkedik, hogy abban a realizmusnak a minimális szintje sem látszik. Ráadásul az EU igenis önti ide vastagon a pénzt, bármennyire is nem világos ez egyeseknek, tehát illene normálisan viszonyulni hozzájuk.

Bicepsz Elek 2015.02.05. 11:37:49

@Lordmotor: na ez az!!!
Szegeny Victorbol egy errand boy lesz es csak apropenzt kap(vagy bele rugnak a Putyinnak cimezve).

♔bаtyu♔ 2015.02.05. 11:45:27

@Muad\\\'Dib: Ez nem viselkedés kérdése. Orbánt egyszerűen a magyarok választják és nem valami nyugati konszern.

Elég jól látható a katyvaszból, hogy Orbán a termelő vállalatokat óriási kedvezménnyel becsábítja, a szolgáltatókat pedig amennyire tudja, kiszorítja, hogy e helyett magyarok legyenek, vagy legalábbis többségben a magyarok, pld. bankrendszer.

Ez egyébként nem EU kérdés, az osztrákok, vagy mások pontosan ugyanezt csinálták, a kiszorítottak pedig nyilvánvalóan az EU valamely szintjét használják érdekvédelemre.

Konfliktusokat nyilván vállalni kell.

♔bаtyu♔ 2015.02.05. 11:51:43

Szerintetek mekkora hiszti lenne, ha Orbán az illiberális demokráciájában bevezetne egy ilyen intézkedést?

"Egy év börtönt is kaphat az a norvég állampolgár, aki pénzt, menedéket vagy élelmiszert kínál fel hajléktalannak, derül ki a törvényjavaslatból, amelynek az a célja, hogy megakadályozza az utcai koldulást a norvég városokban, számol be a Local norvég napilap a weboldalán."

Vajon Norvég demokrácia mennyire illiberális?

Bereznay 2015.02.05. 11:53:03

@Muad\\\'Dib:

Igen.

Egyébként kíváncsi vagyok ezek az atomháború sóvárgó csúcs-intellgenciák mennyire fognak tapsolni, amikor a hatalmas új izraeli gázmezőkről fog hozzánk érkezni a bizonyára versenyképes árú gáz. Minden csak nem kizárt. (Tamar és Leviathan, google-óknak)

Sir Galahad 2015.02.05. 11:58:37

Ha a szerzőnek nem kell olcsóbb gáz, az ő gondja. Nekem, meg a többségnek kell. Ha nem tetszik valakinek, hogy Putyintól kapunk olcsó gázt, adjon ő még olcsóbbat - ennyire egyszerű.

♔bаtyu♔ 2015.02.05. 12:02:16

@Sir Galahad: Az oroszoktól a gáz jön, az USA-ból pedig a háború párti libsi.

mikka 2015.02.05. 12:04:54

@Bereznay: Az elmúlt 60 évben egyetlen dolog tartotta vissza a faszfejeket mindkét oldalon attól hogy nekimenjen a másiknak. Az atom arzenál. Az egyensuly csak és kizárólag annak köszönhető, semmi másnak. Nem diplomácia vagy ideológia tartotta vissza az ujjakat a ravaszon, hanem a totális annihiláció. Ezt azért ne felejtsd el. Akinek van, biztonságban van, a dolgok jelenlegi állása szerint ( 60 éve.. )

♔bаtyu♔ 2015.02.05. 12:11:14

@mikka: Ezért is kellene kilépnünk a NATO-ból. NATO tagságunknak kettős célja van csak, az USA idegen országokat megszálló politikájának nemzetközi támogatása, továbbá az USA hadiiparának támogatása.

Egyik cél sem áll érdekünkben.

Bereznay 2015.02.05. 12:12:08

@mikka:

Hálám az információért.

mikka 2015.02.05. 12:41:23

@♔bаtyu♔: nekem ne mond..ha rajtam állna rég semleges státuszban lennénk bikaerős haderővel, van rá pénz, mindig is volt, csak a segélylesőktől el kell venni.

sas70 2015.02.05. 12:58:30

@♔bаtyu♔: És tényleg olcsóbban veszed a gázt? Vagy azon az áron veszed, ahogy éppen megállapítja neked Putyin és mivel szerződést kötöttél (elkötelezted magad), nem léphetsz ki belőle. Olyan ez mint a Tanúban, egyszer majd kérünk magától valamit Pelikán.

sas70 2015.02.05. 13:01:35

@♔bаtyu♔: Addig örülj amíg ezzel a szuper, ütőképes haderőnkkel is bent maradhatunk a NATO-ban!

♔batyu♔ 2015.02.05. 13:08:28

@sas70: Ennek nem sok értelme van, ugyanis te gázt veszel, Putyin pedig eladja.

Mi olyat találsz, amely bármely más gázszolgáltatónál ne lenne meg.

Ja, nehezítésképpen csak Putyintól vehetsz gázt.

Amúgy valami 15 éves szerződésünk volt és addig sem léphettünk ki belőle.

Igen, Putyin olyan feltételeket szab, amilyeneket csak akar. Na ezért nem kellene vele kekeckedni.

♔batyu♔ 2015.02.05. 13:10:21

@sas70: Miért örüljek? Ezt a szuper ütőképes haderőt fogják az oroszok kb. 20 perc alatt megsemmisíteni.

Semlegességünk esetén viszont - tessék parancsolni áthaladni, arra van Hollandia, arra pedig az olaszok. Igen, természetesen olcsón tudunk élelmiszert szállítani.

high up! 2015.02.05. 13:41:56

@♔batyu♔: "Mert ha abban, hogy kiszorít pár nyugati céget, akkor jól teszi,"

És közben a szemecskédből könny csurran ki, mert eszedbe jut szeretett Rákosi eftársad, aki aztán az összes nyugati céget kiszorította és mehettetetek ti munkás-parasztok rögtön vállalat igazgatónak, Téesz-elnöknek.

Azok a daliás idők, mi mindenre vitte is az ország veletek a munkás-paraszt hatalommal. Alig telt el 20-30 év és az egykori ipari csodagyárakból csak roncstelepek maradtak, mérsékelt KGST piaci eredményekkel.

Csináljátok csak ezt ma is ti Orbanszkui idióták, a barom agyatokkal nehogy tanuljatok már a történelemből, kúrjátok csak el azt a maradék életkepes gazdaságot is, ami még megmaradt.

Le se szarjátok, hogy a saját gyerekeitek meg népvándorlási alakzatban menekülnek el a ti NEmzeti Rohasztásotok (NER) elől, ti szerencsétlen Orbaneszku szolganépség.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.02.05. 13:53:36

@♔batyu♔:

Te okostóni, az Illibsi ruszki eftársaid két hét alatt becsődöltek, amikor az olaj ára esett egy lépésnyit, meg kaptak a nyakukra néhány szankciót.

Mit gondolsz te észkombájn, mi lenne, ha Putyin gazdid valódi gazdasági blokád alá kerülne? Mit enne a ruszki nép? Maximum embert.

Ha a Putyin gazdid olyan hülye lenne, hogy elzárja a második legfontosabb bevételi forrását, a gázt, hogy ne legyen bevétele az államnak, akkor miből fogja majd kifizetni a 100 millió állami alkalmazottat meg nyugdíjast? Kapnak a megmmaradt gázból, hogy egyék azt?

Ellentétben veled, Putyin gazdid már régóta tudja, hogy Ukrajnával (még egy kis ideig) szórakozhat, de ha ezt az EU-val tenné meg, akkor 10 perc alatt összedőlne a diktatúrája, ő meg ott végezné ahol Ceaucescu.

FOLYTASSUK!

♔batyu♔ 2015.02.05. 14:06:33

@high up!: Na most nézd meg magad te ostoba. Leírtál 2 oldalt a magad primitív stílusában és azt várod, hogy többet válaszoljanak rá, mint azt, hogy menj először anyádba és tanulj meg NORMÁLISAN kommunikálni.

Ha pedig fel vagy háborodva, hogy valaki nem ballibsi, menj b+, pszichológushoz, ne itt kezeltesd magad ingyen.

Moin Moin 2015.02.05. 14:21:22

"Olcsóbb gázért bomlaszt" - lehet ezt egyszerűbben is mondani: kosztért szopik!:-)

Ez a kategória a kurvák legalja...

Orbánékat már Zrínyi is megverselte a Szigeti veszedelemben:

"Hiszem tolvaj kurvák mit csináltak rajtunk..."

:-)

Moin Moin 2015.02.05. 14:24:21

...És Gábor, ha már Zrínyi, akkor:

"Harcolnunk peniglen nem akarmi okért
Kell,hanem keresztény szerelmes hazánkért, Urunkért,feleségünkért,gyermekinkért,
Magunk tisztességéért és életünkért."

Moin Moin 2015.02.05. 14:33:18

@♔batyu♔: @high up!: A Gazprom az előző évben mindössze 490 milliárd m3 földgázt hozott a felszínre, ami évtizedes negatív rekord. Immár beérett az az energetikai forradalom, amely Európában és főképp Németországban évtizede elindult: koránt sincs már akkora igény az orosz gázra, mint korábban.

Ezért bizony a következő évek gázszállítási tárgyalásainál a vevők vannak erősebb alkupozícióban, hiszen Oroszországnak és személy szerint Putyinnak életbevágóan szükségesek a szénhidrogén-energiahordozók exportjából származó bevételek a felszínen maradáshoz. (Az orosz költségvetési bevételek 60%-a ui. kötvezlenül, vagy közvetetten ebből származik - ha ez kiesik, végük.) Ebből következően Orbánon nincs kényszer arra nézvést, hogy "mindenáron" a kedvében járjon Putyinnak - erre csak személyes okai vannak, mivel zsarolható, éspedig személyes dolgokkal.

...Bizony: ide vezet a hatalom bármi áron való akarása!:-)

high up! 2015.02.05. 14:35:01

@♔batyu♔:

Na mi van te kis illibsi debilke? Becsődölt a munkás-paraszt agyad egy 11(!) soros választól? Hát már enniyt se tud az a szabadságharcos agyad feldolgozni????

Ja, tenyészbirkája a Vitykovics eftársnak, ez nem a fidesz bandád, ahol egész nap kijössz annyi szókészlettel, hogy "ballibsi", "rohatt Usa meg EU". meg hogy "Éjjen Putyin meg az ócsó gáza!"

Ja öreg fideszbolsi, el kéne menned a Tescoba, aztán venned kéne, néhány tucat IQ-t, akkor tán értenéd a bővített mondatokat is.

FOLYTASSUK!

Bereznay 2015.02.05. 14:40:00

@Moin Moin:

Ebből a B. címzett annyit fog érteni, hogy ellenzed, és majd rádszór valami tébolyt. Ajánlom mindenekelőtt Washingtont atomozandó föntebbi sóvárgását.

high up! 2015.02.05. 14:44:17

@Moin Moin:

Igen, az orosz gázfüggés csak mítosz, amiből csak annyi igaz, hogy ha fenn akarod tartani a fejlődést, akkor kell még belőle egy fix mennyiség. Ennyi meg mindig jönni fog!

A válságterv már most jól müködik a ruszki gáz helyettesítésére, ha a fidesz gazdi Putyin esetleg ma minden gázt elzárna: a kiesés kb. 30-50%-át lehetne pótolni alternatíve. A maradékot nem, ez belemegy egy olyan 3-6%-os GDP veszteségbe.

Igaz, az orosz eftársak GDP vesztesége viszont inimum 50% lenne az első évben, ugyanis kollaterál az összes tőke és beruházás kiugrana az országból + a nyugati szankciók.
3-4 év totálais gázelzárás után az Illibsi oroszok ott kezdhetnék el, ahol 1917-ben. De ezt Orbaneszku mecénása már nem érné meg, mint ahogy Ceaucesu harca az imprilizmus ellen is éppenséggel a saját életét rövítették le.

Na ez az illibsi rendszer a segghülye munkás-paraszt fidióták példaképe.

FOLYTASSUK!

Rudi Kató 2015.02.05. 14:51:55

timargabor
Te hatökör az eu-nak mire kelletünk? A megmaradt vagyonunkat ők rabolták el mindezt annak fejében, hogy a gyarmatuk lehetünk! Ez az nagy perspektíva!

Muad\\\'Dib 2015.02.05. 14:54:29

@high up!:
Ez a mítosz olyan jól működik, hogy a nagy hangú németek nem merték az Északi Áramlat esetleges lekapcsolását felvetni. Annyira azért ők sem gondolták komolyan a szankciót, hogy a jóárasított, hosszútávú szerződésük bajba kerüljön. Ahogy az oroszok sem érezték szükségét az ezzel való zsarolásnak. Szóval mielőtt elmerülsz a szellemi maszturbációdban, a hasonlóan objektív túloldali puszipajtásoddal Batyuval, nem ártana gondolkodni, vajon miért csak úgy-ahogy keménykednek ezek a vagány srácok/csajok egymással? Na meg vajon miért akart eddig valamennyi kormányunk kellemes feltételeket kapni az oroszoktól gázszállításra? Lehet azért ,mert az egész EU ezt teszi otthon, aztán szemétoroszozik nagy hangon máshol. Az oroszok meg keménykednek erre-arra, de azért jól jön nekik a nyugati lóvé.

high up! 2015.02.05. 14:57:44

@Moin Moin:

Annyit még hozzá, hogy a nyugati világUNKban már most is erős a hajlam arra, hogy az orosz pénzintézeteket kib@sszák a Swift-ből. Be is vannak ezért fosva a ruszkik teljesen, mert ez azt jelentené, hogy vége (majd) minden exportnak-importnak, elkezdhetik kiépíteni a futár szlgálatukat, ha pénzt akarnak kapni/küldeni.

Persze a 60 IQ alá edzett fidióta birkáknak ezt mondhatod, ezt fel nem fogják, hogy a ruszkik hamarabb beledöglenek a keménykedésbe, mint hogy a nyugat elkezd egy kicsit fázni a racionalizált gázadag miatt.

FOLYTASSUK!

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.02.05. 14:58:43

Ezaz, hergeljétek csak egymást ruszkicsicska parasztok!

gigabursch 2015.02.05. 14:59:41

Nem kell ezt az Ollyópaji Jujdejót bomlasztani.
Eleve halálra ítélt.

Persze egy kis fröcsögés, megy gyűlöletkeltés sose árt.

Halkan jegyzem meg éppenséggel a Kádkőgyárosnak is fontos volt az olcsó orosz gáz.
ezt nem tudni - gáz...

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.02.05. 14:59:51

Ezaz, hergeljétek csak egymást ruszkicsicska parasztok!

==T== 2015.02.05. 15:06:15

Nem szégyen ez, hanem pragmatizmus. A nyugat is ezt csinálja már jó régóta. Ők pontosan ennyira veszik figyelembe a mi - vagy ált. a kis közép-és kelet európai államok - érdekeinket vagy értékeinket, amikor döntenek valamiről.

high up! 2015.02.05. 15:08:05

@Muad\\\'Dib:

Orbaneszku eftársat kurvára nem az ócsó gáz érdekli, hanem az, hogy ebből védheti meg a panelproli szavazó bázisának a további olvadását.

(de persze ez sem igaz, mert az energia ára 2/3-adban adó, tehát csökkenthetné azt is - teccik tudni? Csak majd hülye lesz energiaadót csökenteni, mert akkor még több sarcot kellene kivetni arra a marha erősen fogyatkozó birkatáborára, aztán március 15-re már ő lógna lámpavason. Felmondhatná az egykulcsos adót is - de egy tolvak nem fogja önmagát meglopni!)

Szóval Orbaneszku egyik motivációja csak a személyes politikai haszna, amibe beáldozza a KÖZÖSSÉGI érdekünket, Magyarország Európai útját.

A másik pedig az, hogy Orbaenszku jó úttörőként ahol tud bomlaszt. Normális ember nem hány naponta az EU-ra, nem áll kamera elé minden nap a dührohamaival az EU ellen és nem köpi szembe a közös egyezményeket, ha már aláírta.

Kiválaszthatod, hogy Orbaneszku eftársad ennyire elmebeteg, vagy ilyen jól megfitzetik ezért a debil magatartásáért.

Ja, és mit keres Orbán és Lázár titkos "nemzetbiztonsági" tárgyalásokaon Svájcban orosz oligarchákkal?????

FOLYTASSUK!

Muad\\\'Dib 2015.02.05. 15:13:19

@high up!:
Na de ki a fas*t érdekel Orbán, ha a végeredmény olcsó gáz lesz, ami remélhetőleg az Orbán utáni időszakban is megmarad? Gyurcsány is olcsó orosz gázt akart itthon. Merkel már meg is kapta az olcsó orosz gázt az előszobájába.

panelburzsuj 2015.02.05. 15:18:23

@==T==:
És ahogy a "nyugattal" szemben se képesek kartellbe tömörülni a "kis közép-és kelet európai államok" - úgy Putyintól is mind a maga kis külön kis alamizsnácskáját kunyorálja.

"Add uram ócsón a gázt, hogy ócsóbb legyen a prolink a tótnál!"

2015.02.05. 15:29:37

@Szúnyog: Azért azt tisztán kell látni, hogy az oroszokat ez ugyanúgy érinti. Még korábban fognak összeomlani. Ezért nem szabad oda állni. Tudod, ha Európa összeomlik, nem fog gázt venni. Gondolj bele, most ott tartunk, hogy az orosz Ukrajnával tárgyal olcsó gáz szállításáról....öngól...

2015.02.05. 15:33:02

@Muad\\\'Dib: Lehet, hogy keverd a dolgokat. Az orosz gáz üzlet, az oroszok seggét nyalni politika.
Van olcsó gáz orosz seggnyalás nélkül is. Egyébként az orosz anyagi gondokkal küzd. Még jobban, mint Európa. Vagy a görögök. A magyarországi palagáz kitermelésből is kiléptek, még a kötbért is bevállalják.

Muad\\\'Dib 2015.02.05. 15:35:20

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Hol állítottam mást? Ha idejön Putyin és egy király gázüzletet kötünk vele az jó. Ennyi. A seggnyalás nem jó.

Bereznay 2015.02.05. 15:36:08

@Rudi Kató:

Ez olyan, mint a Svejk elején a kocsmai beszélgetés képzelgései.

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.02.05. 15:47:22

@Muad\\\'Dib: mert arról híresek ezek Szjjártóstul, Lázárostul, Rogánostul, hogy bomba üzleteket kötnek, na ne fárassz már!

Persze úgyis titkosítják, akármi lesz, úgyhogy te életed végéig bújhatod a seggüket, hogy milyen jól csinálták...

Muad\\\'Dib 2015.02.05. 15:49:28

@Maxvall a kloáka:
"...te életed végéig bújhatod a seggüket..."
Te ki fas*nak irkálsz funkcionális analfabéta? Én aztán köszönöm szépen örülök, ha már holnaptól más kormányunk lesz, de ennek semmi köze ahhoz, van e értelme az oroszokkal előnyös gázszerződést kötni. A nyugati példák azt mutatják, van.

toportyánzsóti 2015.02.05. 16:10:14

Nagyeszű csuti pocakmutyit sikerrel behúzta a gazprom elitvesztegetésre szakosodott alvállalata,most aztán vakarhatja az okos kis buksiját mert putinka és a gazpromja szopórollerre lett felültetve a több éves tartalékaival egyetembe.

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.02.05. 16:36:14

@Muad\\\'Dib: muci, persze, hogy lenne értelme, de nem fogunk, mert nem tudunk

sas70 2015.02.05. 17:18:33

@♔batyu♔: Ja, '45-ben is áthaladtak, csak páran itt felejtették magukat 40 évre! Őrületesen naiv vagy.

sas70 2015.02.05. 17:26:07

@♔batyu♔: 20-éves szerződésünk volt. Azaz volt 20 évünk, hogy alternatívát keressünk, hogy a magyar vezetékeket össze kössük a nyugati vezetékkel és esetleg máshonnan is tudjunk gázt venni vagy a fölösleget oda eladni. Most is leköthetjük magunkat még 20 évre, vagy akár 40-50-re is mint a paksi szerződésben és akkor feltehetjük a kezünket, hogy jajj, hát nem tudunk mit csinálni! Ha Orbán olyan nagyszerű politikus, mint amilyennek tartja magát, akkor lásson tovább az orránál!

sas70 2015.02.05. 17:33:03

@Rudi Kató: Ez akkora nagy ökörség, hogy még a holdat is elhúzná, ha elé kötnék!
Menj már és nézd meg az adatokat, hogy mennyire kizsákmányolt bennünket az a gonosz EU és milyen kevés pénzt kapunk minden évben!

2015.02.06. 01:22:29

@♔bаtyu♔: Az átlagosnál több szabadidő hasznos eltöltésére vannak jó lehetőségek. Jobbak, mint ítélőképességet vesztve kommentelni ahogy a csövön kifér.

Rudi Kató 2015.02.06. 05:26:43

@sas70:
Na igen az ilyen szellemi toprongyokat az nem érdekli, hogy milyen áron adják azt a pár fillért!
A teljes Magyar gazdaságot előtte le kellett nullázni, hogy egyáltalán szóba álljanak velünk az eu tagság tárgyalásáéban! A volt gyarmataik kedvezőbb helyzetben vannak juttatás terén ahhoz képest mint amennyit nekünk oda löknek és az ilyen barmok mint te még hozsannáznak is érte!

Arthur Bloch 2015.02.06. 05:52:42

@Rudi Kató:- nem kell hozsannázni,de tudomásul illene venni,hogy az EU pénze -"néhány fillér ???!!" - tartja életben az országot.-"Qui scribit,bis legit..." ezt a mondást érdemes lenne megszívlelni!A stílus kapcsán ideillik Mészöly Miklós:-A mélységnek nincsen stílusa...

Rudi Kató 2015.02.06. 05:57:44

@Arthur Bloch:
Nem lenne szükségünk az eu könyöradományára ha nem rabolnak ki benünnket!

2015.02.06. 08:44:22

@Rudi Kató: A rablást nyugodtan lehet önrablásnak nevezni. Az EU-nak miért lett volna érdeke lenullázni egy kis ország gazdaságát? Koloncként vonszolni egy sikertelen csapatot? Próbálj belemélyedni például a cukoripar tönkreverésének történetébe, az EU kvótarendszerére próbálták hárítani a felelősséget, holott egészen más van a háttérben... Egy jó tanács, a hangerő, szitkozódás, becsmérlés nem ad súlyt a szavaid igazságtartalmának, esetleg elvesz belőle, és belőled is.

Rudi Kató 2015.02.06. 09:34:56

@Arthur Bloch:
Maximum hazai patkányok voltak akik közre működtek a rablásban! Az eu-nak szemét lerakóra volt szüksége amit otthon már nem tudtak értékesíteni azt hozták ide és velünk vetetik meg!
Erre használják Magyarországot, csak a piac kellett nekik és az éhbérét dolgozó emberek az összeszerelő üzemeikben!
Történetesen a cukorgyárak tökéletes példa az igazamra! Fél európát mi láttuk el cukorral mielőtt betették ide a lábukat és azóta meg importra szorulunk az eu jóvoltából! Az a szégyen és felháborító, hogy hozzád hasonlók fillérekért árusították ki az országot és mindehhez még vágjunk jó pofát is!!

sas70 2015.02.06. 10:31:29

@Rudi Kató:
A teljes magyar gazdaság, jórészt lenullázta magát a '80-as évek második felére. Alig volt olyan eladható termék, amit nyereségesen lehetett termelni. A legtöbb még jó, eladható terméket előállító gyár korszerűsítésére, a GDP 10-20%-ára lett volna szükség. Szóval az nagyon jó helyzet akkor sem volt igaz. És azt nem az EU csinálta nekünk, hanem mi magunknak, meg a remek KGST.
Tudod gyárthatsz te szuper fakereket, festheted nemzeti színűre is, nevezheted hungarikumnak, csak ha a kutyának nem kell, akkor mehetsz a picsába!
A gazdasági ismereteid nem, hogy vernék de nem is látják, még a bányász béka seggét sem.

Rudi Kató 2015.02.06. 11:04:42

@sas70:
A te gazdasági ismereteidet így is veri!
Az általad felhozott időszakban valóban nem volt minden területen világszínvonalú termékünk,ahogy most is csak elvétve akad, ennek ellenére az adósság állományunk cirka 20 milliárd dollár volt úgy, hogy az ország a mi kezünkben volt szemben a mai állapotokkal amikor 80-100 milliárd az adósság és közben gyakorlatilag minden külföldi tulajdonban van! Erre a teljesítményre a helyedben nem verném a nyálam! Lassan már a rabszolga minősítést se éri fel az ország, ezért kell kivándorolni az embereknek, hogy egyáltalán életbe maradjanak!!

Arthur Bloch 2015.02.07. 04:56:43

@Rudi Kato:- ad 1/ Az alpári személyeskedés=nem érv, - főként a személyiség jellemzője,aza :csak az értelemnek lehet jó stílusa!- ad 2/ Okos emberek is képviselhetnek ostoba nézeteket, de ők legalább értelmesen fejtik ki a véleményüket...
Summa:mielőtt az ember "véleményt" próbál kialakítani, minimumum tudjon kérdezni!!!...wipe it off !

bélaybéla · http://odamondogato.blog.hu 2015.02.13. 13:18:21

Amikor a nagyhatalmak fasírtban vannak egymással, akkor felértékelődnek a kisebb országok is.
Orbán ezt zseniálisan használja ki, hogy ide oda táncol, miközben ő maga azt csinál amit jónak lát.
Hajrá Viktor! Hajrá Magyarország!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.02.13. 18:44:39

@bélaybéla:

Mai feladatod, hogy ezt mindenhova bekommenteled? Te mennyit takarítasz esténként?

Mangekyo22 2015.02.23. 18:26:20

Egyik pártot sem szeretem,de elmagyaráznád, hogy egy olyan ország, ami 1989 óta évről évről csak szegényebb lesz, hogyan fizesse meg a jóval drágább gázt? Természetesen anélkül, hogy (arra is) hitelt vennék fel?
süti beállítások módosítása