A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

"Félázsiai származék" - ki veszi ezt magára?

2012.07.27. 17:42 timargabor

Azért van, amikor azt kell mondani, hogy eddig és ne tovább, sőt ha lehet, eddig sem. Mit mondjak erre:

Ha nincs erő, hanem széttagoltság van, nincs összefogás. Ez nem minden kultúrában igaz talán, lehet hogy vannak országok, ahol ez nem így működik, mondjuk a skandinávoknál el tudom képzelni, de ilyen félázsiai származékoknál, mint mi vagyunk, így van.


Nem akárki mondja ezt, hanem a Magyar Köztársaság miniszterelnöke maga.

Nem megírt beszéd, de nem más adta a szájába, ő mondja, saját magától. A ragozást akár helyénvalónak is tarthatom, miszerint az olyan félázsiai származékok mint ők. Nekem mondjuk ez magamtól nem jutott volna eszembe. Viszont magamra sem veszem!

asiamap.jpg

A kérdés persze azok számára éles, akik még mindig azt gondolják, hogy OV a szebb magyar jövő egyetlen igaz letéteményese. Ők beleértik magukat ebbe a "mi"-be, vagy ez már nekik is sok, ugyanúgy, ahogy sok volt, joggal, amikor GyF "k-vaországozott"?

A fiatalabb olvasóknak mondom, volt ám egy korábbi, nem annyira kedvelt korszakában az országnak egy olyan, hogy "Összefogás! hirdette a Nagy Elvtárs, és összefogott mindenkit, akit elért". Nem volt vicces, pedig a mostani beszédben fetisizált ereje is megvolt hozzá. Aztán hirtelen ellene és a rendszere ellen lett összefogás azon magyar nép részéről, amely akkor, 1956-ban elég erős kezdeményezőkészségről és Európához tartozási szándékról tett tanúbizonyságot.

Egyetértesz? Csatlakozz a KARD Facebook-csoportjához:

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

132 komment · 5 trackback

Címkék: orbán viktor félázsiai származék

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr284682317

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ján Slotától tanul magyargyűlöletet Orbán Viktor 2012.07.28. 13:02:56

Ján Slota elvtársa lett a “félázsiai származék” Orbán Viktor. Egy platformon vannak ugyanis a tekintetben, hogy a magyarság alacsonyabb rendű, az ázsiai sztyeppék félnomád törzseinek a leszármazottja. * Ján Slota, a Szlovák Nemzeti Párt (SN...

Trackback: Félázsiából származik Orbán Viktor 2012.07.28. 12:57:20

Nyilván ezt bizonyítja a rendszerváltás évében róla, szüleiről és testvéreiről készült archív fotó is. Félázsiai származásával Magyarország miniszterelnöke maga dicsekedett el a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) ülésén, ahol ezt ...

Trackback: Ján Slotától tanul magyargyűlöletet Orbán Viktor 2012.07.28. 12:09:20

Ján Slota elvtársa lett a “félázsiai származék” Orbán Viktor. Egy platformon vannak ugyanis a tekintetben, hogy a magyarság az ázsiai sztyeppék félnomád törzseinek a leszármazottja. * Ján Slota, a Szlovák Nemzeti Párt (SNS) magyarellenes ki...

Trackback: Az éhség előregisztrációja 2012.07.28. 10:34:23

Egyszerűen: mi van, ha nem regeltem és Orbán a választások előtt két nappal a Kanári-szigetekről hazatelefonál a HírTV-nek, hogy Vonával vagy Thürmerrel koalícióban is szívesen kormányt alakít?A válasz tiszta és világos: a voksomat akkor sem adhatom le...

Trackback: FIDESZ? Jó lenne hinni, hogy "csak" ostobák... 2012.07.28. 10:03:33

Ha a kormányzat és az ország vezetői sorozatos hibái hátterében egyszerűen csak a butaság és a felkészületlenség állna, ahogy az sokáig legalább "remélhető" volt, akkor sem lenne épp rózsás a helyzet. Ennél azonban sok aggasztóbb a helyzet. Mára kétség...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bebe tv 2012.07.28. 08:29:40

@Szúrófény: Mikor Álmos, a kazárok kievi helytartója látta a talmudista államvezetés, s azzal egy zsarnoki csoport embertelen hatalmi vágyát, a magyar katonai vezetés kellő időben az egyetlen helyes megoldást választva döntött az új hazába költözés mellett.

Hülye gyerek. Nem új hazát kerestek, hanem állandóan elhúztak a mongolok elől, miközben ráleltek a jámbor szlávok lakta medencére.
Ne halj meg bután, de az első maffiózók ők voltak.
Egy jó évszázadig rabolták,zsarolták Európát, mindaddig amíg a szászok jól el nem verték őket. Utána már csak a bajorok felé merészkedtek, oszt annak is vége szakadt. Hiába na, dolgos népség volt mint maga OV.

soproni1 2012.07.28. 08:30:26

Aki megmondja, hogy honnan származunk, valamint 1848 márc. 15-én elmondtuk-e a Nemzeti dalt vagy Petőfi hol halt meg és van eltemetve, csak az lehet Mao. Miniszterelnöke ! Ennyit a folytonos magyar ill. szlovák történelemről...

soproni1 2012.07.28. 08:32:29

@bebe tv: Igaz... Viszont a hódító népek hazaküldték a rabolt kincseket. Mi meg ott elittuk.

zmzm 2012.07.28. 08:35:42

Orsós (Orbán )Viktor egy cigány mondja ezt nekünk magyaroknak.

bebe tv 2012.07.28. 08:38:46

@É2I: Félreértés ne essék; nyilvánvaló honnan jöttünk.

Hát azért nem egészen ennyire egyértelmű a dolog, mert rengeteg embernek a felmenői szlovákok, szerbek, horvátok, románok netán németek.Akkor még az elgázosított zsidókról nem is szóltam.
Meglehet, hogy OV ősei bangladesi származékok, de speciel az én felmenőim Ulm-ból hajóztak ide.
Nagyon merem remélni, hogy a többség kikéri majd magának ezt a ledegradáló kijelentést.

bebe tv 2012.07.28. 08:41:15

@Schindler Pistája:A liberális balfaszok költözzenek Borsodba a putriscigányok közé és onnan ugassanak, hogy itt mekkora ejrópa van.

Vak vezet világtalant. Te melyik vagy a 2 közül?

Csucsundra 2012.07.28. 08:49:45

@párnalárva: akkor skandinávok a kutyától származnak? Vagy simán Isten teremtette őket? :)

G. Wolf 2012.07.28. 08:54:48

"Reméljük, a demokrácia helyett nem kell új politikai rendszert bevezetni" - ez sokkal gázabb... A félázsiai baromság csak egy kijelentés... nekem mindegy kedves fideszesek legyenek félázsiai származékok, de én európai maradok, max arrébb megyek ha ez itt nem európa hanem félázsia...

Viszont az hogy az ország első embere fejébe csak megfordul, hogy "reméli hogy nem kell" elgondolkozni valami máson a demokrácia helyett... az már baj. Ha nem megy demokratikus keretek között akkor le kell mondani. Így is már épp eleget sikerült lefaragni a demokratikus normákból (fékekből és egyensúlyokból)... persze lehet félázsiában ez még bőven demokratikusnak számít.

G. Wolf 2012.07.28. 08:57:11

@G. Wolf: mármint fékekből és ellensúlyokból, amik segítik az egyensúlyt :)

VonS 2012.07.28. 09:14:30

Erre a "remélem nem kell új politikai rendszeren elgondolkodni" szövegre a nép részéről csak a "remélem nem kell a lámpavasat használni, mint '56-ban" lehet a megfelelő válasz.

midnight coder 2012.07.28. 09:25:07

@Osceola: Kádárék idejében a 80-as években semmivel nem volt kisebb a polgár biztonsága mint ma. Sőt, sokkal nagyobb volt, mivel létezett olyan is, hogy közbiztonság.

eßemfaßom meg áll 2012.07.28. 09:26:19

@poszt és felháborodottak

Tegye fel a kezért aki olvasta/meghallgatta a teljes beszédet, nem csak a mindenhol kiragadott, néhol átirt mondatokat?

Csumpitáz Alfréd 2012.07.28. 09:26:41

Az én őseim között van bajor, sváb, vend, székely, magyar, de ázsiai az nincs. Ráadásul nyelveket beszélő, a hazáért tenni akaró, európai gondolkodású és európai-keresztény értékeket valló magyar ember vagyok. Kikérem a magam és a hozzám hasonló sok millió magyar ember nevében a "félázsiai származék" gondolatát, ami megvető és megalázó ránk nézve.

eßemfaßom meg áll 2012.07.28. 09:27:27

Lustáknak, hogy ne kelljen keresni:

"Ugyanakkor, mint ahogy lenni szokott – majd ezt később jól megbánom, ha elolvasom a lapokat –, Demján Sándor hozzászólásai rendszeresen kicsiklandoznak belőlem olyan mondatokat, amelyek kockázatosak, és nem biztos, hogy kell róluk beszélni. De ha már így magunk között vagyunk: az én filozófiám és fölfogásom szerint az összefogás nem szándék kérdése; az összefogás erő kérdése. Az összefogás első föltétele az erő. Ha van erő, van összefogás. Ha nincs erő, hanem széttagoltság van, összefogás sincsen. Ez nem minden kultúrában igaz talán; lehet, hogy vannak olyan országok, ahol ez nem így működik, mondjuk, a skandinávoknál el tudom képzelni. De ilyen félázsiai származékoknál, mint amilyenek mi vagyunk, egész biztosan, hogy így van. Ha van erő, amely jó irányba tart, akkor van összefogás. Ha nincs erő, mindenki szanaszét megy. Mindenki okos, mindenki jobban tudja, mindenkinek van egy jobb ötlete, és mindenki személyes büszkeséget csinál abból, hogy véletlenül sem az összefogás mentén haladjon, hanem valahogy külön. Ilyenek vagyunk. Ezért én Magyarországon azt tanultam meg a politikában, hogy Magyarországon akkor van összefogás, ha van egy politikai erő. Lehet, hogy nem centrális erőtérként kell leírni, mert akkor az értelmiségiek ezen fölizgulnak, hanem valahogy másképpen, de az összefogásnak egy vezérerővel való megvalósítása az egyetlen forma. Ez nem zárja ki a demokráciát, nem zárja ki a vitát, a konzultációt, még a hatalomváltást és a politikaváltást sem zárja ki, de a mindennapi működéshez a két választás között erőre van szükség. "

Lajosforras 2012.07.28. 09:28:57

lehet itt történelmi vitát nyitni, meg bizonygatni a származásunkat,csak a poszt és orbán megjegyzése nem erről szól. ov egyszerűen lenézi a népet és nyilvánvalóvá teszi, hogy rákényszeríti az akaratát bármi áron az országra akkor is, ha ez senkinek nem tetszik,mi több,semmitől nem riad vissza és csak reméli, hogy nem kell a tömegbe lövetni hozzá.
nekem leginkább az bassza ki a biztosítékot, hogy még csak ki se áll elnézést kérni, pedig nem csinált kisebb böszmeséget, mint a feri haverja és népi zenekara. és ahogy nézem, teljesen komolyan is gondolja.

eßemfaßom meg áll 2012.07.28. 09:32:56

@Lajosforras: ha elolvadtad volna amit mondott, és/vagy nem zsigeri orbánfobiás aggyal értelmezed, látnád, mekkora marhaságot irtál.

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 09:34:01

@midnight coder: ki beszél itt kádárékról ?
"a diktatúra szűk levegője" -Cseh-Bereményi

sárkányfő 2012.07.28. 09:34:20

Szegény fidesznyikek, évekig azt kellett szajkózniuk a vezérük után, hogy ők polgárok, most meg azt kell szajkózniuk, hogy ők félázsiaiak...

Apropó, tud még valaki mondani egy európai országok (tehát nem ázsiait...), melynek a miniszterelnöke nyíltan megalázza, szembeköpi saját népét?

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 09:36:16

@eßemfaßom meg áll: Te, aki bizonyára végignézted, vagy hallgattad. Szerinted tele volt koherens, a Haza sorsáért aggódó felelős kijelentésekkel ?

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 09:37:50

@eßemfaßom meg áll:
"Ha van erő, amely jó irányba tart" - na ez egy jó mondat. kiemelve a szövegkörnyezetből :)

eßemfaßom meg áll 2012.07.28. 09:38:36

@Osceola: Amint arról fog szólni egy poszt, hogy nem elég koherens érvrenszerre épül OV beszéde, térjünk vissza erre a kérdésre.

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 09:39:54

@Osceola: bocs, pontosan:
" a hatvanas évek szűk levegője "

sárkányfő 2012.07.28. 09:41:16

Remélem most már minden fél-ázsiai tisztában van vele, hogy alsóbbrendű, elsősorban a skandinávokhoz képest.

Hm. Így jobban belegondolva Orbán rasszista, az ázsiai származásúakat alacsonyabb rendűnek tartja.

eßemfaßom meg áll 2012.07.28. 09:43:15

@Osceola: Ez a lényeg, a többi csak az ok keresése
" Ha van erő, amely jó irányba tart, akkor van összefogás. Ha nincs erő, mindenki szanaszét megy. Mindenki okos, mindenki jobban tudja, mindenkinek van egy jobb ötlete, és mindenki személyes büszkeséget csinál abból, hogy véletlenül sem az összefogás mentén haladjon, hanem valahogy külön. Ilyenek vagyunk."

Na most tegye fel a kezét mondjuk egy gyurcsányista, aki nem ugy gondolja, hogy miferink csak azért nem tudta a csodálatos reformjait megvalósitani, nem voilt elég erős mögötte az mszp és mert orbán személyes büszkaséget csinált abból, hogy ne fogjon miferinkkel össze

ATCG 2012.07.28. 09:43:50

Wolf: OV-nál ez már a freudi elszólás esete:
"Reméljük, a demokrácia helyett nem kell új politikai rendszert bevezetni"
Már régen azon dolgozik. Tegnap egy másik blogon valaki belinkelt egy régi Beszélő cikket (Hegedűs István visszaemlékezései a cseperedő Fideszre).
Ott megemlít egy esetet, amikor Kósa egy vitában azt veti Orbán szemére, hogy vezetési stílusa Sztálinéra emlékeztet. OV erre nem szólt semmit, írja Hegedűs, de rángatózott az arca, és még évek múlva is emlegette, hogy őt "lesztálinistázták".
Lehet, hogy még mindig ez az egykori megbélyegzés tartja vissza, de - ő is ember - néha már el-elszólja magát.

Lajosforras 2012.07.28. 09:44:14

@eßemfaßom meg áll: mesélj, hogy kell értelmezni a szöveget?

eßemfaßom meg áll 2012.07.28. 09:44:23

@sárkányfő: a kisebbrendűségi komplexusodat tudják kezelni szakemberek.

É2I 2012.07.28. 09:46:22

@SLacc: Remélem nem rám gondoltál, mert akkor nagyon félreértettél.

@bebe tv: Én arra gondoltam melyik irányból. És az egyértelmű, hogy olyan nincs -vagy csak nagyon kevés-, aki tisztán magyar lenne. Sőt én úgy hiszem, hogy a magyarság inkább tudat, mint "fajtisztaság".
A ledegradálást én is kikérem magamnak, OV lehet valami indiai származék leszarom, én magyar vagyok. Az, hogy a miniszterelnökünk nem érzi annak magát: szégyen.

on

Én ezt az embert az előző időben bírtam -persze 1-2 kiderült (holdudvarának)turpissága miatt fenntartásokkal-, mára odajutott, hogy abszolút vállalhatatlan, minden nyilatkozatában hazug, csúsztató, uszító: igazi gyűlölhető politikus lett.

manager2008 2012.07.28. 09:46:38

A dolog teljesen rendben van, a Fidesz ezentúl egyesíti a fél ázsiai származásúakat és kész. Sajnos többségben vannak, és ez az arány még tovább fog nőni az előnyükre. Egyébként az országon átvonuló összes hadsereg (100 év alatt) végig kefélte az összes nők akit csak el tudott kapni, így egy tökéletes turmix az egész ország (ami genetikai vizsgálattal kimutatható mellesleg). Na ezért szépek a magyar lányok :) mert a belterjes tenyésztés nem használ a minőségnek.

sárkányfő 2012.07.28. 09:47:43

@eßemfaßom meg áll: Ha majd megtanulsz szépen magyar szöveget értelmezi, felfogni, érdemes lesz veled csevegni. Te valami egész-ázsiai vagy ugye, azért nem beszélsz kicsi magyar?

2012.07.28. 09:53:46

Én csak azon csodálkozom, hogy a Fideszből nem buktatja meg senki. Nem látják, hogy ez az út a párt bukásához és az egzisztenciájuk megszűnéséhez vezet? Mondjuk Lázár lehet, hogy már sütögeti a pecsenyéjét a háttérben, de vele nem lenne kisegítve az ország.

sárkányfő 2012.07.28. 09:55:44

Én egyébként azon röhögök, hogy mások most hogy meglepődnek azon, hogy Orbán megveti saját népét.

Honfitársaim, ez az Orbán ugyanaz az Orbán, aki két éve a frissen megszerzett hatalmát egyből arra használta, hogy egy majmot nevezett ki fölénk álamfőnek. Annál, hogy egy majmot tett fölénk, ennél jobban megalázni egy nemzetet nem lehet. Ezzel Orbán pontosan megmutatta mennyire tartja a magyarokat.

Most nem tett mást, csak a tettek után szavakkal is kifejezte megvetését, és erre most megy a nagy csodálkozás... :)

Lajosforras 2012.07.28. 09:58:43

@eßemfaßom meg áll: ennyi. ezzel a magyarázattal ki vagyok segítve. de úgy látszik, van rajtam kívül pár idióta,aki azt hallja ki ov megjegyzéséből,amit én és ezzel ezen a blogon és több másikon sem vagyok nagyon egyedül. nyilván a te olvasatodban mindenki hülye. bólints egyet, csak így tovább.

Anti Anyag (törölt) 2012.07.28. 09:58:43

Tök így van, igaza van Orbánnak, persze a rasszistáknak ez sértő. Zsidó az esetleg, na de ázsiai, ez felháborító.

Jó figyelni most, ahogy az Index azonnal ugró éber antiszemitizmus figyelői sorban genetikáznak.

Orbán ezzel nem nézi le a népet, az tartja így, aki az ázsiaiakat lenézi. Hihetetlen, de én egy darabig tényleg azt hittem, azok, akik az antiszemitizmusra ugranak, azok tényleg nem rasszisták. Persze a zsidókról (pontosabban a zsidó tudatúakról) tudom, hogy azok, sőt éppen ők igazán, zsidók között nőttem fel, na de akik liberálisnak tartják magukat...

É2I 2012.07.28. 09:58:50

@nemorino: A jelenlegi fideszből nincs vállalható arc, mind harács, a saját érdekeit minden elé helyező megélhetési politikus. (Nem mintha ismernék bármelyik más pártból valakit is, aki vállalható lenne. ÉS EZ A NAGY BAJ)

ATCG 2012.07.28. 09:58:59

@G. Wolf: véletlenül lehagytam a nevedből a @G.-t

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 10:02:46

@eßemfaßom meg áll: mielőtt lágyan inszinuálnál :)
amit irtál, az egy tök általános vállalkozási rutin. ettől még persze lehet alkalmazni nagyobb léptékben is. a gond a ténylegesen elhangzott kifejezéssel van, szövegösszefüggés ide, szövegösszefüggés oda.
ld még: Petőfi Kiskunfélegyházán :)

É2I 2012.07.28. 10:11:59

@Anti Anyag: Az értve olvasás neked sem megy. A "származékok" a sértő, nem pedig a félázsiai. A nagyvezíred lehet származék, de akár valami ivadék is lehet. Ellenben én maximum leszármazottja vagyok valakinek is.

Igen, ilyen a magyar nyelv: tudni kell használni, értelmezni és nem beszélni államfőként olyat, ami kiütheti a biztosítékot. Vagy ha még is, akkor kiállni és korrigálni a félreérthetőt. De ilyet még ez az ember nem tett, pedig ideje lenne.

baba2008 2012.07.28. 10:13:05

A lakosság egy jelentős hányada éhezik, ez az ember meg úgy néz ki, mint a hízott disznó.

SLacc 2012.07.28. 10:14:12

@É2I: Véletlenül sem rád gondoltam. Hanem a már itt is megjelent néhány kommentelőre, akik sz.rt kapnak, teli pofával zabálják, megmagyarázzák, hogy miért finom, és esetleg repetáznak is. (Némi hasonlóságot vélek felfedezni a 22-es csapdájában Milo nyalánkságára, a gyapot csokoládébatyubanra. :) )

eßemfaßom meg áll 2012.07.28. 10:16:12

@Osceola: Ok, akinek az ősei hollandiából vándoroltak a K-medencébe, teljes joggal kikérhetik maguknak a félázsiait (ha az ükükükdédnagymamit nem kapta el véletlenül egy vágottszemű janicsár) de én még ugy tanultam, hogy őseink ugy a messzi kelet felől jöttek erre honfoglalni, ejrópai testvéreink nagy bánatára, igy engem a félázsiai származásal nem igazán lehet megsérteni.

Az meg szvsz tény, hogy Mo.on baromira nem müködik a "beszéljük meg közösen, mi a jó és együtt álljunk neki megcsinálni" elv,

eßemfaßom meg áll 2012.07.28. 10:17:01

@Lajosforras: "van rajtam kívül pár idióta,aki azt hallja ki ov megjegyzéséből,amit én"

nagy igazságot írtál, nem vitatkozok

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 10:17:56

@SLacc: ez egy találó hasonlat. de ott Milo kimagyarázta, miért jó a seft mindenkinek :)
istenem, ez az egy ötlet nem jött be. de van még, ne kell aggódni.

bandinyúl 2012.07.28. 10:20:07

Elismerem hogy Őseim valamikor a nagy mongol szteppéről indultak el az akkori Európa meghódítására.Volt valóban egy nagy vezérük Attila király.Annyit tudok hogy a Nagy vezérünk még távolabbról jött,valahonnan Ázsia vége felől, azt hiszem Indiából.A színe erre utal,a másik énje meg közel-keletről a Golán fennsík környékéről az égő csipkebokor mellől.Miért nem megy már valamelyik HAZÁJÁBA vissza, mert ide nem való.

SLacc 2012.07.28. 10:21:06

@Osceola: Én pont a sok-sok fantasztikus ötlet miatt aggódom! :)

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 10:21:52

@eßemfaßom meg áll: kicsit, nem kicsit elbeszélünk egymás mellett. de nem baj. végül is örülhetünk. agyon is lövethetett volna, mint Lenin a viccbeli kisfiút.
egyszerűen sértő a megnyilvánulás a nemzetre, lehetne bármilyen jó szándékú is.
apropó: a Petőfi történetet ismered ?

bandinyúl 2012.07.28. 10:22:54

@bebe tv:
Annyit tudok hogy a Nagy vezérünk még távolabbról jött,valahonnan Ázsia vége felől, azt hiszem Indiából.A színe erre utal,

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 10:23:10

@SLacc: megboldogult Édesapám szokta mondani, mikor nagy baj volt: ne aggódj, lesz még fos elég :)

Lajosforras 2012.07.28. 10:23:16

@eßemfaßom meg áll: aha,én kötelezően értelmezzem globálisan ov mondanivalóját,a részletek kiragadása csak neked megengedett... tényleg nincs értelme vitatkozni, a vita jóindulatot feltételez a partnerrel szemben. na mindegy, nehéz lehet egyedül olyan szellemi magaslatokban, ahol te jársz.

dr. Bubó 2012.07.28. 10:26:22

csak ebben a félázsiai országban lehet vezető "párt" a fides mafia... és uralkodhat cigányvajda...

SLacc 2012.07.28. 10:30:33

@Osceola: Erről az jut eszembe, hogy nem elég, hogy nyakig ér a sz.r, muszáj még lötyögtetni is?
(Eredetileg nem így van, tudom.)

A származékra még mindig nem adtak elfogadható magyarázatot a jobbosok, még mindig a félázsiait védik? Tudom, egy-egy szóra nem illik így rárepülni, de nem ez az első ilyen.
@É2I: jól írta: beszélni kellene a magyart, ilyen bakikat nem engedhet meg magának egy (egyelőre) miniszterelnök. Vagy a központi összefogásról szóló kinyilatkoztatását fedi el ezzel? Hogy az majd nem tűnik fel?

dr. Bubó 2012.07.28. 10:34:52

"törvényes" választáson nem lehet elzavarni a fidest... anynira teccik nekik a KASSZA... kapaszkodnak bele.

lásd meggyes stb... ugyanaz lesz... megválasztasz "mást" és akkor MINDEN MÁS ESZKÖZ a fidesnél van (rendőrség, bíróság, közt elnök, ügyészség stb) és megakadájoznak mindent...

a fidest csak totális és nem választási megsemmisítéssel lehet elfelejteni, örökre...

Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány] 2012.07.28. 10:36:43

A kedves galiciáner zsidó blogger biztos nem félázsiai származék, ebben tökéletesen egyetértünk. A magyarok viszont tényleg ázsiai eredetűek.

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 10:37:39

@SLacc: ebből is, látszik a miniszterelnök valami álomvilágban él. köze nincs a valósághoz. mitől is lenne ? a seggnyaló udvaroncoktól mikor kaphatna valós képet ? nem mentegem, ezt mind ő kreálta magának. sajnos nekünk is.

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 10:39:07

@Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány]: csípem a stílusod. de a fölháborodás, meg a blog nem erről szól.

jardel 2012.07.28. 10:41:57

lehet, hogy ő is úgy érzi, mint az átlag magyar (index.hu/belfold/2012/07/10/kisebbsegben_erzi_magat_az_atlagmagyar/), hogy 50% a zsidók és cigányok aránya... amúgy, ha félázsiai származásúak is lennénk, annak mi köze van ahhoz, hogy ma milyen politikai eszközöket vagy rendszert érdemes alkalmazni? remélem aug. 20-ról is valami hasonlóan adekvát beszéddel emlékezik majd meg, esetleg törzsszövetség lehetne az új államforma.

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 10:43:24

Miért aktuális ez a vers még mindig ?
pedig kb 100 éves.
a magyar tényleg genetikusan marha ?

Perc-emberkék dáridója - Ady

Otthon bolondját járja a világ,
Majmos, zavaros, perces, hittelen,
Nagy, súlyos álmok kiterítve lenn,
Fenn zűrös, olcsó, kis komédiák.

Magyar Bábelnek ostoba kora,
Ments Atyaisten, hogy bennelegyek -
Engemet kötnek égbeli jegyek
S el kell hogy jöjjön nászaink sora.

Most perc-emberkék dáridója tart,
De építésre készen a kövünk,
Nagyot végezni mégis mi jövünk.
Nagyot és szépet, emberit s magyart.

Robogok honról rejtett vonaton,
Ebek hazája ma, nem az enyém -
S ha marad csak egy hivőm, szent legény,
Még a holttestem is ellopatom.

Ez a ricsaj majd dallá simul át,
Addig halottan avagy éberen,
Pihenjen a szent láz s az értelem,
Míg eltünnek a mai figurák.

Magyar leszek majd hogyha akarom,
Ha nem sutáké lesz itt a világ,
S fölcsap minden szent és igazi láng
Rejtekből avagy ravatalon.

rókafogta 2012.07.28. 10:43:27

Én meg meg vagyok döbbenve ,hogy mennyi idióta van ebben az országban aki kajolja egy bolond ember bolond beszédét! Aki meg olyan hülye ,hogy még mindig nem fogta fel O.V. szavaiban mit jelent a "félázsiai"(származásra gondol)arra nem lehet mást mondani csak azt :Hülyének ,szolgának született és úgy is fog meghalni.Bízom benne a többség nem ezek közé tartozik, még ha hallatja is magát egy két két példány közülük.

magaslabda 2012.07.28. 10:44:47

Nem tudom mennyire reprezentatív, de a kommentek 99%-a a félázsiain rágódik, de az hogy a demokrácia helyett szükség esetén valami mást is elképzelhetőnek tart, arra a miniszterelnök, alig reagáltatok. Az hogy fél- vagy egész ázsiainak tartja a magyarokat, totálisan indiferens. Ha már a történelem, akkor sokkal nagyobb gond hogy mit gondol Hortyról, mert az nemcsak ideológiailag mérgező, (de pl. a Kossuth tér restaurálása) a költségvetésre sincs kedvező hatással. Az hogy mit tartana elképzelhetőnek, milyen elképzelései vannak (persze csak szükség esetén) a demokrácia helyett... na ez az amit nem szeretnék megtapasztalni.

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 10:50:30

@magaslabda: nem értünk egyet.
végre egy őszinte szó a Vezértől.
egyébként is, minden mindennel összefügg. az általa lenézett nép megvezetésével, Horthy kultusszal, egyéb baklövéseivel,stb.
a nagy kérdés, lesz-e itt kritikus tömeg ?
és ha lesz, mire lesz elég ?
vagy folytatjuk ezt közel ötszázéves tántorgást Kelet és Nyugat között ?

soproni1 2012.07.28. 10:50:55

@Osceola: De tőlünk kapta a felhatalmazást. Nagyon sok ismerősöm pártállástól függetlenül csak " nemzet felemelkedésében " tud gondolkodni, nem abban, hogy legyen egy jó vízvezetékszerelő, tiszta utcák, udvarias szolgáltatók stb.mindenki egészségügyben, oktatásban, közbiztonságban tud csak gondolkodni, pedig ennél kisebb egységeken kell változtatnunk, változnunk. Ehhez viszont nincs szükség vezérre meg másik hasonlóra, aki az aktuális vezért legyőzi. A kormány csukja be az iroda ajtót és irányítsa az kis létszámú hivatalokat, ne szónokoljon ! Amúgy meg nyugat magyarországot nyugat európához, keletet meg ázsiához kellene csatolni! Kiváncsi lennék a népvándorlás irányára !

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.07.28. 10:52:31

@magaslabda:

az hogy a demokrácia helyett szükség esetén valami mást is elképzelhetőnek tart a miniszterelnök, alig reagáltatok.

- Bizonyos körökben már eddig is tudtuk, hogy ov meg a demokrácia nem hogy egy mondatban, de még egy bekezdésben is nehezen említhető.

---------------------

www.youtube.com/watch?v=bdGYo9wN9sU

www.youtube.com/watch?v=q_MBahJFXI0&feature=related

www.youtube.com/watch?v=ctiDw6Gk7kM&feature=related

SLacc 2012.07.28. 10:53:09

@Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány]: Honnan lehet megállapítani teljes bizonyossággal, hogy valaki magyar? Ha valaki itt dolgozik, próbálja a saját kis környezetét jobbá tenni, esetleg adót is fizet (EZeknek és AZoknak, igen, sajnos nem nekünk), az most magyar vagy nem? És ha - tegyük fel - magyar az a valaki, de csak ront a helyzeten? És ha kiderül, hogy valaki, aki eddig nagy magyarnak gondolta magát, nem az? Urambocsá' esetleg zsidó? Akkor rosszabb ember lesz? Vagy jobb?
De visszább is mehetünk az időben. Milyen jogon mondjuk a magyart magyarnak? Nem lenne helyesebb a magyarok őseinek származását emlegetni? Érdekes téma ez, az biztos. A probléma az, hogy esetleg mindenféle fajelméletekhez vezet, és abból volt már baj, nem is kevés.

Azt hiszem, én szén (is) vagyok. De mehetek még visszább is. :)

ne most 2012.07.28. 10:53:12

Több mint 1000 éve jöttünk ide. Hiába?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.07.28. 10:57:45

Amúgy meg nyugat magyarországot nyugat európához, keletet meg ázsiához kellene csatolni!

Egy régi főkertes történet jutott erről eszembe, ami mellesleg a kommentekben is valahol visszaköszön.

Ügyintéző szállásolja be az embereket a munkásszálláson.
Másnap megjelenik nála egy hatalmas cigányember, és elkezd méltatlankodni, hogy micsoda dolog az, hogy egy cigányt szállásoltak be az ő szobájukba.
Ügyintéző megjegyzi, hogy de Lakatos elvtárs, hisz maga is cigány, és emlékezetem szerint a Raffael elvtárs is cigány. Hol a gond?
Lakatos elvtárs válasza:
-Igen kérem, de mi zalai cigányok vagyunk, akit meg odarakott nekünk, az egy tetves szabolcsi cigány.

hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.07.28. 10:58:24

@soproni1: tőlem biztos nem kapta, mert nem mentem szavazni, nem láttam reális alternatívát.
ettől még igazad van.
nincs jobb -és baloldali vállalkozó - csak tiszta utcák, vagy piszkosak. átvitt értelemben is.
és itt kellene magunkba néznünk, mit teszünk ezért, mindennap ?
nem lehet fölülről várni a megváltást.
valahol olvastam: a magyar a felhőtlen rajongásnál egy dolgot szeret jobban: gyűlölködni.

SLacc 2012.07.28. 10:59:37

@magaslabda: Igen, én is ezen csodálkozom.
És ha demokrácia helyett más: mi garantálja, hogy vezérünk jó vezér lesz? Az eddigi tettei legalábbis kétséget ébresztenek sok - nálam szerintem sokkal - okosabb emberben is.

gyárvárosi 2012.07.28. 10:59:43

Nemrégiben Jan Slota nevű szlovák politikus hasonlóan utalt a mi ázsiai eredetünkre, volt is belőle felháborodás!
Joggal!
Most hogy a magasságos, az erő ura, teszi ezt a saját nemzetével, akkor a fideszes kórus azonnal rázendít, hogy ez így igaz, mi bizony ázsiaiak vagyunk!
Ne csak a fejünkre, ó drága Viktor, itt a szánk!

A másik ami nem kicsit idegesít az az ami emögött a kijelentés mögött húzódhat.Ugyanis szerintem ez a gondolat megalapozása lehet az örökös ,holtig tartó vezéruralomnak, vagyis a diktatúrának.Különösen azzal együtt, hogy Ő már "kénytelen" a demokrácia helyett más társadalmi formáción gondolkodni.
Még csak gondolkodik, de...Az hogy mivel szerinte mi alacsonyabb rendű, kevesebbet érő nép vagyunk, tehát jogos, hogy bölcs vezetőnk diktátumai rendeletei alapján éljük az életünket!
Elmehetne valahova, ahol magasabbrendű, az elvárásainak megfelelő népet kormányozhat!

Martian (törölt) 2012.07.28. 11:01:46

a népvándorlás során Európába került népek jó része többé-kevésbé ázsiai... de pl. a spanyoloknál is erős volt a mór és zsidó keveredés.
Másrészt - ismerve Európa történelmét - azzal sem érdemes felvágni, hogy valaki "tiszta Európai"... egyes ázsiai magaskultúrákhoz képest a legtöbb újkor előtti európai nép civilizálatlan csürhe volt.

Martian (törölt) 2012.07.28. 11:03:11

Szláv népek - slavus (szolga), vagyis származás szerint a Római Birodalom aljanépe.

SLacc 2012.07.28. 11:04:28

@soproni1: Igen, a lényeg szerintem is az apróságokban rejlik. Valamint illene felülemelkedni a másnak-szabad-hát-nekem-is elven.
Egy tiszta utcán kevesebben hajlamosak eldobni a szemetet. Mitől lesz tiszta egy utca? Nem, nem csak az utcaseprőktől...

ne most 2012.07.28. 11:17:09

Cigányozás helyett Azsiaiozás.

Punxsutawney Mormota 2012.07.28. 11:25:20

Nem tudom, hogy miért veszitek magatokra, amiket szeretett Vezérünk mondott. Biztos, hogy nem rólunk beszélt. Mi ugyanis a Szíriuszról származunk :DDDDDDDDDDD

soproni1 2012.07.28. 11:39:03

@SLacc: Valami osztrák szociológus mondta, hogy, ha egy utcában betörnek egy ablakot, akkor azt rögtön meg kell csinálni ( ha kell, többször egymásután ), mert ellenkező esetben betörik a környékbeli ablakokat is és lepukkan a környék. Sőt azt is mondják, hogy a csend csendet teremt, a rend rendet teremt ...

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.07.28. 11:40:38

Nagyon jó írás! Szerintem is még több hitelt kell felvenni, és legyen ingyenes a diploma, és legyen olcsóbb a BKV! Nagyon jó!

Hajrá szélsőliberálisok!!! Csak így tovább! Ha meg államcsőd lesz, ti úgyis húztok külföldre...

rajnaig 2012.07.28. 11:42:37

Ugyanmár emberek, miaz, hogy Orbán lenézi a népet? Miért ki ő? Egy falusi bunkó, aki csak a focistadionban érzi jól magát. Onnét pedig csak felfelé lehet nézni. Ami azt illeti a félázsiai hordákban igaza van, az átlagos szavazója bizony egy félázsiai suttyó, aki alig várja, hogy Álmos vezér megmondja neki merre tovább. Csak azt tudnám, hogy minket európaiakat mikor hagyank már békében, és mikor húznak már vissza visszacsapóíjazni a sztyeppéikre.

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2012.07.28. 11:50:43

A sok hülye fideszfasznak mindegy minek nevezi/tartja őket a gazdájuk.
A legnagyobb gond szerintem sem az,hogy ázsiainak nevezi a népet ez majom,hanem az,hogy király(vajda)akar lenni! Már az ország nevének változása is ide mutat,de már egyre nyíltabban játsza a "kedves vezetőt" --és ez a sok bírka tapsikol neki! Meg is érdemlitek!

bebe tv 2012.07.28. 11:54:21

@nemorino: Paul Lendvai nagyon jól kiismerte Orbánt.
Egyhez ért nagyon, hogy azokat az esetleg tényleg tehetséges párttársait akik rá nézve veszélyesek lehetnek parkolópályára teszi és kizárólag hajbókolókkal veszi körbe magát. Ezeknek pedig eszükbe sem jut megmondani neki, hogy meztelen a király. Hát itt tartunk.

Bambano 2012.07.28. 11:58:11

Ki a Magyar Köztársaság Miniszterelnöke?

bebe tv 2012.07.28. 12:04:32

@Martian: Az meglehet, de még a napnak is több esze van mint Orbánnak, mert még a nap is keletről nyugat felé húz. Valahogy hasonlóan zajlott le a népek vándorlása is. Aki már unta a nomád legeltető állandó barangolást, hát elhúzott nyugat felé, és letelepedve gazdálkodni kezdett. Nem véletlen, hogy Pakisztán és Afganisztán még mindig tele van kecskét, birkát legeltető nomád törzsekkel, akik még a szomszédos országok területeire is átruccannak. Szép perspektívát kínál nekünk a vezér.

Martian (törölt) 2012.07.28. 12:19:50

@bebe tv: ahogy Ázsiában sem mindegy, hogy Afganisztán vagy Japán, Szingapúr, úgy Európában is van Albánia és Svájc.

tovabb a jezsovi uton 2012.07.28. 12:24:13

rühes jobberek, lehet a gnom, őrült gazdátokkal együtt ázsiába takarodni, kutyák!!!!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.07.28. 12:24:48

Urálig Európa nem?
A magyarok az uralról innen származnak.
Viktor nem volt jó.földrajból,ráadásul sok.európai országot megsértett.

Le_Penseur 2012.07.28. 12:34:30

@endike:
Te vagy az első aki leírta a hitel szót az oldalon! Grat!

Van valamilyen véleményed OV beszédéről?
Szerinted hogyan értette azt, hogy "Reméljük, a demokrácia helyett nem kell új politikai rendszert bevezetni"

mim 2012.07.28. 12:43:42

Nem érdekel a félázsiai ökörség. 2 dolog viszont igenis érdekel.
1. Lenézi a saját népét. Ezen nincs mit szépíteni. Mert képtelennek kiáltja ki a magyart a demokráciára. Mert egy csorda ökörhöz hasonlítja, amit nem lehet szóval irányítani. Hát ő megteszi bottal és ostorral.
2. Ha meg már bot és ostor, akkor minek a demokrácia ugye?

Ez kérem "Öszödi beszéd 2" made by Viktor Orban. Az egész nagy demokrata imázs lehámlott róla. Egy nagy hazugság, ami gennyedzve piszkol be mindent amihez hozzáér.

wicha 2012.07.28. 13:03:53

@eßemfaßom meg áll: sajnos a teljes szöveg véleményem szerint ugyanaz, mint a zanzásított verzió:a szép cukormázas mondatokból csakis az erő istenítése jön át, nincs benne semmi kompromisszumra való hajlam, csakúgy, mint bármilyen kézzelfogható irány.

(a "félázsiai származékért" meg a kurvaannyát, magyar vagyok bazdmeg, nem csirkeaprólék! -elnézést a vulgáris szavakért)

Mariann19 2012.07.28. 13:51:12

A "félázsiai származékok" vitájában teljesen felesleges belebonyolódni a történelemből ismert rassz magyarázatába, mert a lényeg nem ebben van.Ami itt elhangzott, az a magyarság Orbáni jellemzéséről szólt, amely mélységesen sértő ugyan, mégsem kell kiemelt jelentőséget tulajdonítani ennek. Orbán kedvel meghökkentő szónoki nyomatékokkal élni, példázva és bemutatva retorikai tehetségét - az utóbbi időben egyre csökkenő sikerrel - azonban kijelentései meggondolatlansággal párosulnak. A szónoklatai hevében nem mérlegel, hogy szavainak és kijelentéseinek következményei lehetnek, és persze vannak is.Szétesés jellemzi következetlen megnyilatkozásait, hiszen ugyanitt, ahol a vitatott rassz minősítése elhangzott, arról beszélt, hogy Közép-Kelet Európa, benne hazánk is nagyívű pályán halad, Nyugat lefelé mutató, hanyatló sorsú térség./Akár a szocialista retorikát hallottuk volna a régmúltból/.Sokszor elhangzik a miniszterelnöktől a magyarok mindenekfelettiségéről szóló, dicsőítő minősítés is.Azon gondolkozom, hogy ezeknek a kijelentéseknek antagonisztikus ellentmondásai vajon hogyan zavarják meg a nép saját magáról alkotott jellegét. Alul, vagy fölé értékeli-e magát a valóságos értéknél?Gyanítom, ebben a libikókában zavarodott lesz, elfordul, és urrá lesz a közöny.

Andráska8 2012.07.28. 14:33:15

Nem értek egyet.
Gyurcsány egyáltalán nem így kurvaországozott.

Farkos Tsapó Gyurka 2012.07.28. 19:43:12

orbánc valóban félázsiai ui. az anyja korabeli svéd cserediák aki ázsiából származik.

G. Wolf 2012.07.28. 20:38:07

@ATCG: :)

háát... mondjuk az, hogy a válaszott pártját miképp vezeti (és ezt a többiek elfogadják) ahoz kívülállóként nem sok közünk, ha valakinek nem tetszik be lehet lépni a fideszbe.

de azért miniszterelnökként nem csak a fidesznek kell megfelelnie... sőt...

az arcából meg sokat kéne visszavegyen....

roki 2012.07.29. 01:45:11

@Farkos Tsapó Gyurka:

Orbán inkább teljesen ázsiai, látszik, hogy hozzájuk hasonlóan magas az IQ-ja.

Aki a FÉLIG ÁZSIA kitételbe negatív megítélést próbál belemagyarázni, sértőnek érzi, az alap szinten rasszista az ázsiaiak irányába, ami nem csoda, mert Európában nem csak a germánok, de a szlávok is kultúrfölényről álmodoznak.. és akkor még a magukat másnál szintén nagyobbra tartó zsidókról szó se essék.

Azon viszont tessék elgondolkodni, hogy miért magasabb az ázsiai népek átlagos IQ-ja az európai népekénél. Még az általában lekutyázott görbelábú mongolok is simán verik az európai népeket, mindet, pláne a mélyen leszakadt szlovákokat, akikre majd 10 százalékpontot vernek.

Imponáló az a teljesítmény, amit az ázsiai népek produkálnak Japántól Dél-Koreán át, Tajvanon, Hong Kongon keresztül Kínáig, sőt lassan Vietnámig a jelenkor gazdasági vfelfutásában... és nem lehet azt mondani, hogy csak olcsó bérmunka, mert Japán után már Koreában is az innovatív termékek jelentik a húzóerőt, ami más aspektusból igaz Tajvanra és Hong Kongra is.

A félig ázsia eredetünk pedig tény kérdés.Népességgenetikai kutatások fehéren-feketén igazolják.

bandinyúl 2012.08.01. 20:12:42

Mindenki azon van kiakadva ,hogy fél-ázsiai származékok vagyunk.Mindenki tanulta honnan indultak a magyarok ezért ez nem meglepő.Az a meglepő és elgondolkoztató hogy ez a félindiai milyen társadalmi rendszeren gondolkozik.Ez az igazi probléma.Az egyeduralomra törés.Vajon mire akarja lecseréln ezt a gyenge de demokratikus berendezkedést.Ezen töprengjetek.Mert a szar itt kezdődik és a végén a nyakunkba folyik!!!!!!

Szúrófény 2012.08.18. 16:38:48

@soproni1: Hallgasuk meg például mit mond Széchenyi a magyarok jelleméről, és mennyire változatlan ma is
„Nemzeti bűneinket, e századokon átburjánzókat négy bokoraljban mutatja Széchenyi. Az elsőhöz a hiúság és rokonai: önhittség, önáltatás, öncsalás tartoznak, a másodikba lelkesedés és szalmatűz, harmadikba közrestség, negyedikbe végül irigység és szülöttei, pártviszály és uralomvágy.” Széchenyi mindegyiknek részletes természetrajzát adja, melyből itt csak néhány részlettel szolgálunk:
„Nagy hiúság azon fatális nyavalya, melyben mi magyarok igen nagyon szenvedünk.”
„Századokon keresztül a magyar hízelkedéshez szokott, amibül honosink nagy részének önmaga túlbecsülése, gőgje s hiúsága támada; az igaz, egyenes szótúl pedig elszokott, amibül megint soknak azon teljes meggyőződése vevé eredetét, hogy Hunniát, mint dicsőségtül ragyogót, s lakosit, mint magas helyen állókat a világ bámulja és irigyli.”
süti beállítások módosítása