A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Pakstól terel a drogteszt?

2014.12.10. 06:30 timargabor

Amikor Kocsis Máté bedobta pénteken, mondhattuk, nem most volt hülye először, talán nem is utoljára. Amikor a Fidesz beleállt hétfőn, kicsit csodálkoztunk. Mára úgy tűnik, elengedik a drogteszt ügyét. Két nap alatt is sokat buktak rajta. Megérte? Talán igen, csak nem pont úgy, ahogy Török Gábor gondolta.

Szerinte ugyanis:

Remélem, senki nem gondolja komolyan, hogy a kommunikációban elképesztően tudatos Fidesznél véletlenül kerül elő éppen most egy ilyen horderejű javaslat. S azt sem, hogy egy képviselő sajátos szempontjai alapján pont úgy kerül megfogalmazásra, ahogy. Láthatóan nagy erőkkel keresik a Fideszben azt a témát, ami megállítaná a zuhanást, ami lezárná az utat azok előtt, akik elhagyni készülnek a tábort. Ilyenkor mi a legjobb megoldás? Olyan témát elővenni, ami két tekintetben is hatásos. Egyrészt a szavazótábor magja zsigerileg, ösztönösen rezonál rá, egyetért vele, függetlenül minden aktuálpolitikai problémától. Másrészt pedig alkalmas arra, hogy az ellenfelet diabolizálja, bármilyen kormányellenes akciót és szereplőt megbélyegezzen ("drogot támogatja").

Lehet, hogy felmérték, még az is lehet, hogy a maradék táboruk többsége tényleg "rezonál" erre. Ha így van, önmagában akkor is súlyos hiba lenne, mert tovább viszi a Fideszt a nyugdíjaspárttá válás veszélyes útján, hisz a fiatalok és a családosok - a párt valamikori bázisa - az egésztől eléggé felháborodtak. És ha most ki is áll Kocsis ötlete mögül a Fidesz, egy-egy ilyen terelésről soha nem tudhatjuk, nem lesz-e belőle törvény mégis, lásd vasárnapi zárvatartás. Ám ha a dolgot önmagáért lépik meg, csak nem kezdik el két nap múlva az elszakadási manővert, most meg mintha mégis. Változott valami közben? Történt valami érdekes a gazdaságban?

Hát igen. Történt. Aláírták a részletes paksi szerződést az oroszokkal.

Ettől volt hangos a média? Volt róla egyáltalán szó? Nem igazán.

Pedig ha valamiért kapjuk a kritikát az EU és Amerika részéről, az pont az orosz kapcsolat. Energiafüggetlenség, pénzügyi függetlenség, zsarolhatóság mind a pakliban vannak. Óriási pofon az államadósságnak évtizedekre. Részletek titkosítva, hisz "magáncégek" szerződnek, igaz, ezermilliárdos közpénzekből. És a közvetlen összefüggést nem állítom, de az ilyen eltitkolt részletekkel bíró megaprojektek bizony lehetséges forrásai sok kiskorúsítható szőlőbirtoknak és ismeretlen fedezetű luxusingatlannak is.

Elképzelhető, hogy ezt fedezte a drogteszt-botrány, s ha igen, akkor sikerrel. Viszont ezért nagyobb politikai árat kell fizetniük, mint egy nyilvános(abb) paksi disputáért.

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és oszd is meg a posztot:

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

78 komment

Címkék: drogteszt terelés Fidesz Paks Kocsis Máté paksi bővítés

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr836971161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toportyánzsóti 2014.12.10. 08:35:36

Paksra már putinkának sem futja,még a krími összekötő hídra sem,nem jött be a blöffje nyugat kimatekolta hetede a gazdasági ereje az övének és annak is több mint fele az energia hordozókból jön össze.Láss csodát zuhan az olajár?!

Túrós (törölt) 2014.12.10. 15:06:00

ez a drogteszt eddig a legbénább gumicsontjuk, gyorsan abba kéne hagyni a rágódást rajta mert nem éri meg

smartdrive 2014.12.10. 15:50:41

Török már rég bestockholmszindrómázta magát. bármit csinál a Fidesz, tudatosságot, tervezést, zsenialitást keres mögötte. holott egyszerűen csak random balfaszkodnak, meg néha beletrafálnak

saját macskám 2014.12.10. 15:50:58

ááááááááááááááááááááááá

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 15:57:20

Most akkor tulajdonképpen mi a baj a drogteszttel?

Az, hogy a sok hülye szülőnek ki kellene pottyannia a reklámok szerint elképzelt, szőnyeg alá söprős "jóléti" konzumidióta álomvilágból, és szembe kellene nézni a nagy büdös valósággal?

Vagy az, hogy a kedvenc libsi portáljaitok teljes szerkesztősége bebukná?

Az fel se merült bennetek, libsikben, hogy a gyereknek az az ÉRDEKE, hogy ne szokjon rá a drogra?

És ha a szülő hülye hozzá, hogy észrevegye, meg a szőnyeg alá söpri, ha mégis észrevette, mert konzumidiótáéknál szerinte nincsen drogprobléma, akkor a szerencsétlen gyerek mellé valakinek mégis oda kellene állnia?

tomwar 2014.12.10. 15:59:46

Paksi Atomeromu, uzemi eredmeny, 2013 : 40,105 mrd HUF
HA ezt min hiteltorlesztesre forditjuk, 95 ev kell az uj eromu kifizetesehez, amit 60 eves elettertamura terveznek.
Tenyleg unortodox matek!:-(

Túrós (törölt) 2014.12.10. 16:04:16

@polyvinyl: igazad van, minden iskolába kellene egy erre kiképzett osztag aki mindenkinek minden nap átvizsgálja a táskáját, illetve hetente drogtesztet végez rajtuk. Aztán ezt az iskolákból átvezetjük a legtöbb munkahelyre is. Aztán pár óvintézkedéssel később már ott fogunk tartani hogy személyi lehallgatókészülékek lesznek mindenkiben, hogy figyelni lehessen arra hogy egészségesek és folyamatosan boldogok legyünk.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 16:08:11

@tomwar:

Honann veszed, hogy a még meglévő blokkok, ÉS az új, modernebb, jobb hatásfokú, nagyobb teljesítményű blokkok ÖSSZESEN CSAK annyit hoznának, mint most a régi blokkok egymagukban?

Nem kötelező ám buta prolinak lenni, alapvető emberi jogod a logikus gondolkozás.

sanyix 2014.12.10. 16:09:20

@polyvinyl: nem ettől fog rászokni a gyerek, és a drogteszt sem fogja meggátolni a rászokásról. Na jó egy keresztény-"demokrata" családban lehet hogy ez működne, hiszen egy szellemileg ingerszegény környezetben nő fel a gyerek, és normális családban nevelkedett társainál kevésbé képes átlátni a dolgokat.

Ez a drogteszt marhaság egy egyszerű mutyikísérlet, és/vagy terelés.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 16:10:42

@Túrós:

Érveid nincsenek.

Erre kiforgatod az én érveimet.

Az isten rakná bele a faszát a hőzöngő, demagóg buta proli fajtádba.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 16:12:58

@Túrós:

"Aztán ezt az iskolákból átvezetjük a legtöbb munkahelyre is."

A munkáltatónak már most JOGA van alkoholtesztet végeztetni ÉS drogos gyorstesztet végeztetni is.

Tehát szondáztathatja IS és pisiltetheti IS az alkalmazottakat.

Szerintem ha ennyire tájékozatlan vagy, sehol ne vállalj munkát, mert sokkolna a valóság!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.10. 16:13:15

@polyvinyl: A szülő most is elviheti a gyerekét drogtesztre bármikor, vagy nem?

Túrós (törölt) 2014.12.10. 16:14:18

Ennek a kretén ötletnek az ellenzését le hippiliberálisozni marhaság. Pont Poly írta hogy a konzumidióta álomvilág... hát pont ezaz. A gyereknek egyszer úgyis magának kell dönteni kint a rideg, zord, farkasbaszós nagyéletben majd, hogy bele lehet-e őt vinni a rosszaságokba vagy nem, megéri ez neki vagy nem, tud-e majd vigyázni magára nem lesz ott mindig állambácsi az önzetlen szuperjóakaratával hogy jóútra terelje az elkóborolt báránykát.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.10. 16:15:02

@polyvinyl: Bocsáss meg, ez a te műfajod. Csak te narancsoldalról nyomod. Látod milyen idegesítő?

Az utolsó mondatodat nem ismétlem, de képzeld ide!

Túrós (törölt) 2014.12.10. 16:15:42

@polyvinyl: Engem te sokkolsz öregem, de egyébként meg dolgoztam már ilyen helyen, a túlzásaim nem véletlenül írom úgy ahogy.

sanyix 2014.12.10. 16:15:44

@polyvinyl: bírom amikor egy proli munkásőr fidesz szavazó prolizik :DD

Túrós (törölt) 2014.12.10. 16:18:24

@sanyix: egy idő után azért már idegesítő

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.12.10. 16:18:36

Ne ugorjatok már be a beszélő majomnak. Köszönjük meg neki az illusztrációt, hogy mi is a baj azzal, de a poszt nem igazán a drogteszt *témájáról* szól. Arról lehet vitázni elég helyen.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 16:19:35

@sanyix:

"nem ettől fog rászokni a gyerek"

Mitől fog rászokni a gyerek?

Taníts, Mester, nehogy hülyén haljak!

A szakképzős gyerekek kb. 50%-a már rászokott, a gimnazisták kb. 30%-a rendszeresen használ valamit.

De NEM, NEM, NE nézzünk szembe a valósággal, és NE akarjuk visszafordítani a folyamatot!

Maradjunk konzumidióták, éljünk a reklámok mutatta mesevilágban, és nézzünk bután, csodálkozva, amikor a mi gyerekünk fullad bele a hányásába, miközben valami pattanásos seggű suttyó drogos kölyök hágja az egyik buliban!

tomwar 2014.12.10. 16:21:25

@polyvinyl: Te tenyleg ENNYIRE hulye vagy?!?!?
Komolyan, 440-es blokkokat felhuztak mar 500-ra, de nyilvan az extrasuru uran majd jobban termel!?!?
Ha ertelmesen kerdezel, nekilatok, de egyelore a matekpeldan porogj...nem par szazalakos hatekonyseg fog lefaragni az osszegbol....

tomwar 2014.12.10. 16:22:46

@polyvinyl: Mint munkaltato es felelos vezeto mondom, ez nem egeszen igy van...

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 16:23:52

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:

"A szülő most is elviheti a gyerekét drogtesztre bármikor, vagy nem?"

De, feltéve, hogy:

1. nem úgy gondolkozik alapból, hogy ez "velünk nem történhet meg" és odafigyel, hogy vannak-e jelek

2. ha vannak jelek, észre is veszi, hogy a gyerekének drogproblémája van

3. ha észrevette, nem tagadja le maga előtt a problémát, és nem hárítja

4. van a gyerekével olyan kapcsolatban, hogy rá tudja venni a gyereket vizsgálatra, és ha kell, akkor a terápiára is

tomwar 2014.12.10. 16:24:26

@polyvinyl: Az alkohollal mi lesz? Mert a drogtol ritkan hanynak....

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 16:25:26

@Túrós:

"A gyereknek egyszer úgyis magának kell dönteni kint a rideg, zord, farkasbaszós nagyéletben majd"

De amíg gyerek, addig NEM Ő felel magáért, hanem a szülők, ÉS a társadalom.

sanyix 2014.12.10. 16:26:05

@polyvinyl: a hülye neveltetéstől, vagy pl attól hogy olyan példákat lát mint pl a részegen száguldozó fideszes politikusok.

Ezek a statisztikák is a pártszékházból jövő hasráütésszerű marhaságok? A havonta 2 füves cigi az nem rendszeres használat.

Te meg mit konzumidiótázol fideszesként, amikor a kormányod minden reklámját benyeled? :) Nálatok nagyobb konzumidióta nincs, még a tetőtől talpig nájki cuccban beats-es fülhallgatóval feszítő oakley-s műmájer is kevesebbet nyel be a reklámokból mint ti.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.12.10. 16:28:14

És addig is ezen rugóztok, nem Pakson. mondjuk vinylt értem. De a többieket?

sanyix 2014.12.10. 16:31:45

paks pedig egyértelmű ráfizetés lesz az országnak, csak putyin és a fidesz jár jól vele, egy óriásmutyi. Ha nem így lenne nem lenne mit titkolni...

Túrós (törölt) 2014.12.10. 16:33:56

@polyvinyl: Mennyi olyan gyerekkel találkoztam anno általánosban, gimiben akiken akkor látszott hogy egy szar alak lesz belőle akit azok a szabályok éppen hogy csak fogtak, mert a tanárok kettészarják az ilyesmit a szülei meg láthatóan még inkább.
De szerencsére lehet orvoslni az ilyesmit mégpedig az agyonszabályozással és a magánéletbe való egyre inkább belemászással, mert tényleg, ha mindenkit bűnösként kezelnek akkor néha néha csak beletrafálnak majd

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 16:42:50

@Túrós:

"és a magánéletbe való egyre inkább belemászással"

A gyerek nevelése nem csak a szülő felelőssége, hanem a szülőé ÉS a társadalomé.

Ha a társadalom az állam révén bele akar szólni a gyerek nevelésébe, az NEM a magánéletbe való belemászás.

A szülőnek akkor lenne joga ahhoz, hogy KIZÁRÓLAGOSSÁGOT követeljen a gyerek nevelésében, ha a gyerekvállalás PÉNZÜGYI részét is 100%-ban önerőből oldalá meg.

De amíg a gyerekes szülők a gyerek felneveléséhez az ADÓFORINTOKRA is igényt tartanak, mindenféle kedvezmények, ingyenességek és egyéb juttatások formájában, addig NEM a magánéletbe mászás, ha a társadalom a gyerekre fordított közpénzek ellenében BELESZÓLÁST is akar.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.12.10. 16:48:10

@polyvinyl: érdekes vita lenne abból, amit felvetsz, csak nem @Túrós: kommentjére válaszolsz. Ő azt írja, hogy voltak, akiknél a szülők és a társadalom is láthatóan csődöt mondott.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 16:54:46

@timargabor:

A társadalom beleszólása NEM a "tanárokat" jelenti, a társadalom nem a "tanárokon" keresztül akar és tud befolyással lenni a gyerekek sorsára.

A drogprobléma sem a "tanárok" problémája, vagy bűne, és a megoldás sem a "tanárok" kezében van, és nem a "tanároktól" kell várni.

sanyix 2014.12.10. 16:55:57

@polyvinyl: "ÉS a társadalomé." éppen ezért csökken a gyerekvállalási készség a normális családokban az országban, hiszen egy ilyen társadalomba gyereket engedni, elég kegyetlen dolog, vagy elhalasztják a dolgot, vagy külföldre költöznek.

"De amíg a gyerekes szülők a gyerek felneveléséhez az ADÓFORINTOKRA is igényt tartanak, mindenféle kedvezmények, ingyenességek és egyéb juttatások formájában, addig NEM a magánéletbe mászás, ha a társadalom a gyerekre fordított közpénzek ellenében BELESZÓLÁST is akar."

Milyen fura hogy ezt fordított esetben nem igazán tartod fontosnak.
Egyébként megint csak hülyeséget írtál. Egy normális családban a dolgozó szülők sokkal több adóforintot fizetnek be, mint amennyit valaha is vissza fog kapni az államtól a gyereknevelésre, szóval az állam csak kussoljon. Max a megélhetési gyerekszülő cigány "kiccsaládoknál" fordulhat elő az amit írtál...

HaKohen 2014.12.10. 17:39:58

Atyavilág!

Itt még senkihez nem jutott el a blogoszféra régi nagy bölcsessége?

"Ne etesd a trollt!"

SMFB 2014.12.10. 17:57:01

Azért érdekes látni, hogy polyvinyl kolléga milyen egyenes logikai úton jutott el a poszt azon felvetésétől, hogy "nem jó, hogy bele sem látunk a paksi szerződésbe, amikor azt véleményeznünk kellene" odáig, hogy "viszont milyen jó, hogy az állam beleszól az én magánéletembe".

lavór 2014.12.10. 18:00:55

Paksról már nincs mit terelni. 100.000 évre titkosították a szerződést.

A 2015-ös költségvetéssel már most baj van....

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 18:25:54

@SMFB:

"nem jó, hogy bele sem látunk a paksi szerződésbe, amikor azt véleményeznünk kellene"

Kinek kellene véleményeznie?

Te képes lennél egyáltalán FELFOGNI, hogy mi áll benne?

Tímár poszter képes lenne?

10 millió atomtudósba ojtott befektetési tanácsadó vagytok, he?

SMFB 2014.12.10. 18:39:33

Értem.
Nekem az erősáramú villamosmérnöknek semmi közöm egy erőmű beruházáshoz.
Nekem nem lehetnek más szempontjaim és prioritásaim, mint neked vagy az éppen regnáló politikusoknak.
Nekem kuss és nyelj az általad kívánatosnak tartott viselkedésformám.
Te viszont ismeretlenül is megmondod a frankót a gyerekeimről meg az unokáimról.
TAKARODÓ A PRIVÁT SZFÉRÁMBÓL!

Brix 2014.12.10. 18:44:31

@polyvinyl: Egy ekkora volumenű, több évtizedre vagy akár egy évszázadra kiható beruházásról , ki kellett volna egy referendumot írni, de ezt nem tették meg, mivel a magyarok többsége nagy valószínűséggel elutasította volna a projektet.
Paks 2 megépítése elképesztően nagy pénzügyi, környezeti és politikai kockázatokat hordoz hosszú távon.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 18:52:11

@Brix:

Már miért kellett volna népszavazást kiírni?

Mennyiben tud a "nép" SZAKMAILAG megalapozottan állást foglalni ebben a 100%-ban szakmai kérdésben?

Nektek ott a bal oldalon tényleg elment a tripla bukta miatt az eszetek?

Vagy az vezet titeket, hogy ha nem lehettek kormányon, akkor minden a lehető legrosszabb legyen? A lehető legnagyobb káosz és gyűlölködés legyen?

Mint az óvodás gyerek, aki felborítja az asztalt, ha veszít a társasjátékban?

Ezzel a mentalitással akartok szimpatizánsokat gyűjteni?

Nézd már meg, hova vezet ez a permanens hiszti! Hiába veszített komoly létszámú szimpatizánst a Fidesz, hiába vagytok kint az utcán lassan minden áldott este, hiába keveritek a szart, amikor csak lehet, nem állt be a baloldal mögé EGYETLEN épeszű ember se!

program készítő 2014.12.10. 18:57:08

Egy ilyen mondatot minek felkapni?,a média csinál belőle hírt,az igazi okokról kellene beszélni.

vasútlhíd 2014.12.10. 19:02:58

@polyvinyl: Mi van hülyegyerek? te bárminek örülsz amit a kedvenc segg az orrod alá fingik?

vasútlhíd 2014.12.10. 19:05:36

@polyvinyl: Nem jobb hatásfokú. Gondolom a carnot ciklust kihagytad az oskolában. Ugyanúgy nyomott vizes, vagyis a T2 378 Celsius, a Duna meg mindenkinek azonos hőmérsékletű arrafelé.
Te sem vagy atomfizikus, az má biztos.

vasútlhíd 2014.12.10. 19:06:43

@polyvinyl: Most kérdés hogy 1000 MW-os vagy, 1600 MW-osból lesz kettő. Mert ha 1000-sből, akkor ugyanott leszünk.

verkli 2014.12.10. 19:06:44

@Brix: Szakmai előkészítésre, hatástanulmányok sorára és hosszan tartó közbeszédre lett volna szükség, és ezek alapján meghozni a döntést. Tele a tököm azzal, hogy mit sem sejtő jogászok döntenek érdemi információk hiányában. Kiírni pedig közbeszerzési pályázatot kellett volna, nem népszavazást. Hogy is dönthetne helyesen a nép, ha nem ért hozzá? A pénzügyi és környezeti kockázatokat a nép nem tudja megítélni, erre van éppen elég szakember, csak őket nem hívták meg a buliba.

vasútlhíd 2014.12.10. 19:07:38

@polyvinyl: Nem kiforgattya. Hülyét csinál belőled, ráadául úgy h még ideges is lettél tőle. :-))

vasútlhíd 2014.12.10. 19:09:56

@sanyix: A jelenlegi nyomott áram árak mellett nem biztos h nyereséges. De ne hidd h az áram árak így maradnak még akár tíz évig is.

Petike57 2014.12.10. 19:10:45

Még bevállal a kertidísz egy olimpiát is és kész az államcsőd!

vasútlhíd 2014.12.10. 19:12:36

@Petike57: ugye nem hiszed komojan, h ennek a kertidísznek ilyen nemzetközi "megbecsüléssel" adnak egy olimpiát?

sanyix 2014.12.10. 19:13:16

@polyvinyl: igen sokan képesek volnának felfogni mi van benne. Az biztos hogy a viktorod aki aláírta jóval kevesebbet fog fel belőle, hiszen egy sms-t sem képes írni.

Amúgy teljesen mindegy ki mit fogna fel belőle, mert meg se lehet próbálni felfogni, ugyanis nem is lehet megnézni a szerződést, mert mutyi van, mert loptok csaltok hazudtok.

sanyix 2014.12.10. 19:13:50

@napelemügynök: semmilyen áron nem lesz nyereséges az országnak, éppen ezért van titkosítva.

sanyix 2014.12.10. 19:17:02

@polyvinyl: "Mennyiben tud a "nép" SZAKMAILAG megalapozottan állást foglalni ebben a 100%-ban szakmai kérdésben?"

Valószínűleg jobban mint a jogász/bölcsész/ büfé és ruhatárszakos kormányod, akiknél még az alapvető pénzügyi ismeretek is gondot okoznak. Ők pl csak a seggnyaláshoz, és a lopáshoz értenek, de ahhoz nagyon.

Brix 2014.12.10. 19:23:49

@polyvinyl: "Már miért kellett volna népszavazást kiírni?" Azért, mert ez egy olyan döntés , ami akár 100 évre is meghatározza az ország sorsát. Nem mellesleg, a többség elutasítja...

"Mennyiben tud a "nép" SZAKMAILAG megalapozottan állást foglalni ebben a 100%-ban szakmai kérdésben?"
Miért, Orbán talán tájékozottabb volt a kérdésben?
Ha nem lennének óriási kockázatok, akkor nem mutyiban menne minden...

"hiába vagytok kint az utcán lassan minden áldott este, hiába keveritek a szart, amikor csak lehet, nem állt be a baloldal mögé EGYETLEN épeszű ember se! "

El vagy Kiskomám tévedve! Itt nem ( csak) a baloldaliakról van szó, hanem olyan emberek mennek most a Fidesz ellen , akik eddig pártokhoz nem kötődtek. Kint voltam egy debreceni rendezvényen, a többség , jó arcú , fiatal, egyetemista volt. Ők lesznek azok, akik elzavarják Orbánt és bandáját 2018-ban!
El kell menni egy békemente és el kell menni egy kormányellenes megmozdulásra, ég és föld a különbség az emberekben...
A Fidesznek lejár az ideje, kivénhedt politikusaik mehetnek a levesbe 2018-ban! ( felőlem mehet a baloldal is, mindegy, csak NE a Fidesz.... És így van ezzel egyre több ember...)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 19:24:47

@napelemügynök:

Én egyetlen dologtól szoktam ideges lenni: attól hogy ezek az agymosott kretének folyamatosan lebüdösfideszeseznek úgy, hogy SOHA nem szavaztam a Fideszre, és nagyon el kellene szaladnia a lónak a baloldallal valamerre ahhoz, hogy ezt egyszer megtegyem :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 19:28:06

@Brix:

"Nem mellesleg, a többség elutasítja..."

Ezt mégis honnan veszed?

A "nép" szakmai ismeretek és kompetencia híján a politikai erőviszonyok mentén szavazna, már aki egyáltalán elmenne szavazni.

Tehát szavazni bizonyára a politikai szempontból elkötelezett stabil szavazóbázis menne.

Abban meg tudjuk, hogy hogyan áll a baloldali ellenzék.

Brix 2014.12.10. 19:28:50

@verkli: Mivel nemzetközi szerződés , ezért a közbeszerzési törvény nem vonatkozik rá. A "kutya itt van elásva" Hiszen így lehet 1000 milliárdos pénzt ellenőrizetlenül elkölteni a fidesz-közeli vállalkozásoknak...
Természetesen , minden szerződés államtitok lesz...

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 19:34:30

@Brix:

"tt nem ( csak) a baloldaliakról van szó, hanem olyan emberek mennek most a Fidesz ellen , akik eddig pártokhoz nem kötődtek."

Azt ti csak szeretnétek a közvéleménnyel elhitetni :)

A számok egyébként nagyon beszédesek:

Híradó, október vége: TÍZEZREK tüntettek a kormány ellen

Híradó, november közepe: EZREK tüntettek a kormány ellen

Híradó, december eleje: SZÁZAK tüntettek a kormány ellen

:DDDDD

sanyix 2014.12.10. 19:34:44

@polyvinyl: "Én egyetlen dologtól szoktam ideges lenni: attól hogy ezek az agymosott kretének folyamatosan lebüdösfideszeseznek úgy"

Akkor magadra is ideges lehetsz, amikor ugyan ezt csinálod fordítva: mindenkit lebaloldalizol aki nem ért veled egyet, olyanokat akik soha nem szavaztak az általad baloldalinak tekintett pártokra, ahova egyébként a fidesznek is tartoznia kéne szélsőbalos faszságai miatt...

Jó lehet hogy nem szavaztál a fideszre, csak benne vagy a pártban, vagy tőlük kapod a fizetésed :)

Brix 2014.12.10. 19:39:33

@polyvinyl: A legutolsó Ipsos közvélemény, kutatásban már a megkérdezettek 59%-a elutasította a projektet, pedig az 2014- juniusban volt. Akkor a Fidesz népszerűsége a csúcson volt , most viszont egyre jobban diszkreditálódik a kormány.
Hozzá lehetne tenni, hogy a 2014 februári Medián felmérésben is a többség , még a fideszek is , támogatták a népszavazást
DE, persze ezt soha nem merné bevállalni a kormány , hiszen már leosztotta klientúrának az 1000 milliárdokat...

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 19:41:14

@Brix:

"Kint voltam egy debreceni rendezvényen, a többség , jó arcú , fiatal, egyetemista volt. "

Igen, azok a naiv, csodálkozó szemű, tettrekész, tesztoszteron-túltermeléses, lázadó, világot megváltani akaró mama-hoteles huszonévesek :)

Kitűnő célpontjai a velejéig romlott, hazug, az anyját is eladná 100 forintért balos öregeknek :)

Őket lehet a faék egyszerűségű szlogenekbe öntött forradalmi eszmékkel igazán feltüzelni :)

Kár, hogy rajtuk kívül senki mást nem :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 19:43:15

@Brix:

Az Ipsos mit jelzett a 2014-es választások kimeneteléről?

sanyix 2014.12.10. 19:44:25

@polyvinyl: "Kitűnő célpontjai a velejéig romlott, hazug, az anyját is eladná 100 forintért balos öregeknek :)" igen ez a meghatározás a fideszre is ráillik hiszen balos, velejéig romlott, hazug, anyjukat 100 forintért eladó öregekből áll az is, nem véletlen, hiszen a gyökere mind2 oldalnak az mszmp ;)

"Őket lehet a faék egyszerűségű szlogenekbe öntött forradalmi eszmékkel igazán feltüzelni :)"
Ezt tapasztalatból tudod? 2006-ban tömegfűtő voltál? :)

Brix 2014.12.10. 19:44:43

@polyvinyl: Semmit sem jelent , hogy most hányan vannak éppen az utcán... A lényeg az , hogy mi lesz a jővőben, mennyire diszkreditálódik tovább a kormány. Lesz -e esetleg új, ellenzéki politikai párt stb...
Igazából a kormány saját maga legjobb ellensége , hiszen hetente , mit?, naponta jönnek az újabb botrányok. Láthatjuk , hogy a "plebejus " politikusok hogyan válnak a szemünk láttára milliárdossá... Gusztustalan egy banda!

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.12.10. 19:48:21

Szolgálati közlemény, illetve kérés.

@polyvinyl: kérlek, olyan posztokat trackback-elj itt, amelyek relevánsak az adott poszt témájában. Kevéssé toleráljuk, hogy offtopic konzervanyagokat tolsz nagyjából folyamatosan.

Köszönjük.

Brix 2014.12.10. 19:51:23

@polyvinyl: "Igen, azok a naiv, csodálkozó szemű, tettrekész, tesztoszteron-túltermeléses, lázadó, világot megváltani akaró mama-hoteles huszonévesek :)

Kitűnő célpontjai a velejéig romlott, hazug, az anyját is eladná 100 forintért balos öregeknek :)"

Te hülye vagy Kiskomám! Ez konkrétan, Debrecenben volt, ahol nulla a baloldal kb , akkor már a Jobbik
A fiatalok maguktól jöttek ki a rendezvényre és öreget nem is nagyon láttam , sem helyi baloldali politikust ...

Voltam kint Fideszes rendezvényen is, irtó gáz...Ez már nem a 2002-es , hittel teli , fiatal nyitott társaság , hanem vén gyepes ,gyűlölködő nyugdíjasok hada....

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.12.10. 20:08:17

@Brix: Ennyi. A fidesz szépen elfoglalta az mszp bázisát, az mszp ezzel eljutott oda, ahová való. A fidesz 1998-2002-es helye pedig ordítóan üres, betöltetlen a politikai palettán.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.10. 20:25:20

@timargabor:

"kérlek, olyan posztokat trackback-elj itt, amelyek relevánsak az adott poszt témájában."

Az első trackback releváns volt.

Tedd vissza azt, és akkor nem szívatlak.

Köszönöm.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.10. 20:34:06

@polyvinyl: A szülők felnőtt emberek. Orbán Viktornak ebbe nem kell belepofáznia. Mint ahogy abba sem kéne, hogy mikor mehetünk vásárolni és így tovább.
De nem baj, meg is látszik a fidesz támogatottságán. 1 hónap alatt 12 % mínusz. Nem rossz.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.12.10. 21:04:24

@polyvinyl: ez nem így működik.

C nyelven: polyvinyl--

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.12.10. 21:08:09

@polyvinyl: ja, és bár sportszerűtlen, mert erről a nickről már nem tudsz válaszolni, de nem volt releváns. Sem a magyar baloldal szerencsétlenkedése, sem Obama családja nem passzol a poszt témájához.

vasútlhíd 2014.12.11. 04:34:05

@polyvinyl: Kit szívatsz te? te idióta fideszes! Te szívsz!

vasútlhíd 2014.12.11. 04:35:03

@polyvinyl: Ne hazudozz te barom, mást sem teszel mint a fideszt véded!

tomwar 2014.12.11. 07:56:40

@polyvinyl: Bongeszd at. Az osztrak kornyezetvedelmi hivatal honlapjan, magyarul....
Magyar honlapon nem talaltam hasonlot se:

www.umweltbundesamt.at/fileadmin/site/umweltthemen/umweltpolitische/ESPOOverfahren/UVP_paksII/KKWPAKS_II_Scoping_hu.pdf

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.12.13. 18:56:39

Az a paranoia jele, ha valaki mindenben terelést, vagy bármilyen más hátsó szándékot lát? :O

2014.12.18. 10:58:59

@King of Shadows: ezen kommented annak a jele, hogy nem ismered a media, es a tematizalas fogalmat
süti beállítások módosítása