A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

NAV-vizsgálóbizottság: sakk a kormányoldalnak

2013.12.11. 06:30 timargabor

Végül Schiffer Andrásnak és Ángyán Józsefnek sikerült az, amit - igaz, más kontextusban - sokan kívántak már: ellenzéki összefogást teremtettek, ráadásul ebben ők, és nem a létszámban sokkal erősebb szocialisták viszik a vezető szerepet. Egyetlen ügyben ugyan; de micsoda ügy az. A Horváth András által kipattintott "évi ezermilliárdos" ÁFA-balhéhoz gazdasági hatásában az olajügyek óta semmi nem mérhető a rendszerváltás utáni Magyarországon - már ha igaz. E kételkedést még akkor is meg kell tenni, ha egyre több darab kerül a helyére a nagy kirakós játékban.

Megvannak az aláírások, be van nyújtva a vizsgálóbizottságot felállító országgyűlési határozati javaslat. Mostanra teljes az ellenzéki egység: a formális aláírók az LMP, a PM, a DK és az MSZP frakciói illetve néhány független képviselő, de aki az ügyet elejétől fogva figyelemmel kíséri, tudhatja, hogy a Jobbik is kiállt a vizsgálat mellett, sőt előbb tette ezt, mint a felsoroltak többsége. A javaslat szerint a Fidesz 4, a többi frakció (MSZP, KDNP, Jobbik, LMP) 2-2 főt delegálna a 12 tagú testületbe, amelynek mandátuma 180 nap, tehát határozatot már feltehetően nem terjesztene az - új - parlament elé, hisz tagjainak mandátuma megszűnik az áprilisi választás után.

Mostantól a Fidesz térfelén a labda. Ha megszavazzák, akkor a 12 fős, kormányzat és ellenzék közti létszámparitással felálló bizottságban feltehetően egy társelnöki posztra számíthatnak, míg a másik társelnököt feltehetően az LMP jelölné (ezen persze lenne 1-2 hetes bokszmeccs, ez az én tippem). A dilemma mindenesetre nyilvánvaló a kormányoldalon: nincs optimális döntés:

1. Ha elfogadják a javaslatot, akkor attól ugyan nem kell tartani, hogy elkaszálja őket a bizottsági döntés (egyrészt a KDNP-vel együtt a bizottság felét adnák, másrészt, ahogy említettem, addigra új parlament lesz), attól viszont igen, hogy egy kellemetlen téma állandó hírré válik a kampányidőszakban. Márpedig ennek az ügynek ennyi kell: hacsak ki nem derül feketén-fehéren, hogy kacsa az egész, elég heti 1-2, a média ingerküszöbét átvivő fejlemény, és dagad az magától. Elég nagy a súlya. Ettől persze önmagában nem biztos, hogy a Fidesznek meg kell ijednie, de a három és fél évig minimum "fel nem derített" iszonyatos adócsalás nem pont a sulykolt "jobban teljesít" érzetét kapcsolja a kormányzásukhoz - sokkal inkább egy másik, Öszödhöz kapcsolódó, többes szám első személybe tett igekötős igét (nem kicsit: nagyon).

2. Ha leszavazzák, lesöprik, azzal azt a nyilvánvaló látszatot keltik, hogy sárosak. Ettől még belefér ez a stílusukba: azt mondják, hogy nem megy, mert nyomozás van az ügyben, aztán 1-2 hónap múlva úgy dönt az ügyészség, hogy mégse nyomoz: a szokásos kétfelé választás. Itt van jelentősége az egységes ellenzéki fellépésnek: ha mind ezt mondja, akkor ez az opció kockázatosabb a Fidesznek. (Igen, tudom: simán lehet, hogy ha tényleg ez a sztori, továbbra is összejátszanak a szocialistákkal. Erre csak azt tudom mondani: meglátjuk).

Idáig ezt az ügyet briliánsan sakkozta végig az LMP. Több hetes munkával, ügyes taktikával rákényszerítette az MSZP-t, hogy szálljon be az ügybe. Tette ezt anélkül, hogy vezető szerepet adott volna nekik, és anélkül, hogy a DK vagy a PM lapot kapna a bizottságban, amit ők maguk is így javasolnak. És ezzel sikerült most olyan feladvány elé állítani a Fideszt, amelyben annak célja a mostani állás szerint csak a kár minimalizálása lehet. Mindezt megosztva a földmutyit felderítő Ángyánnal... és közben felvéve a trafikmutyit kirobbantó szekszárdi Hadházy Ákost... Ez így a ciklus legfigyelemreméltóbb ellenzéki teljesítménye. Riszpekt nekik.

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és oszd is meg a cikket!

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

87 komment

Címkék: mszp fidesz lmp vizsgálóbizottság Schiffer András Ángyán József NAV-botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr825685330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toportyánzsóti 2013.12.11. 08:12:22

Ángyán úrnak minden tisztelet kijár,az orbáncsicska schifferkének max 1 muraközi lórépa.Csak a saját pecsenyéjét sütögeti,Mária országát leszarja.

Tyreo 2013.12.11. 10:59:47

Komolyan nem értem miért nem indul látványos növekedésnek az LMP. Az egyetlen valamire való párt az országban.

Mitzimackó 2013.12.11. 11:40:36

@toportyánzsóti: azér én úgy vagyok ám ezzel, hogy ha valaki jól eldagonyázik a posványban, de kilép, ha már a szája is tele van trágyával, attól még nem lesz tiszta! mindenki, aki végre megunta azt, amit a kormány csinál, a KILÉPÉSÉIG RÉSZES volt abban, amit csináltak! ha heroizáljuk Ángyánt meg Hadházyt, azzal egyúttal piedesztálra emeljük Pozsgay-t meg Szűröst is!

toportyánzsóti 2013.12.11. 11:58:59

@Mitzimackó: Lakva ismeri ki a másikat a jószándékú becsületes ember,nem nézi alapból tolvaj hazug csalónak.

panelburzsuj 2013.12.11. 12:06:35

@Mitzimackó:
Hűha, már ennyire a végét járná a Fidesz? Hogy a dögszagú MSZMP-ből megpucoló főkolomposokkal egy sorba kerül egy középkáder és egy kisvárosi képviselő elfordulása a kormányától? :)

Szúrófény 2013.12.11. 14:46:13

@toportyánzsóti:
„hol a bűnözők a törvényhozásban ülnek, soha törvény elé nem kerülnek!” Bölcsességek könyve! Ókor Óta tudott!

Amely országban a gonosztevők büntetés nélkül maradnak, gyilkosságok, ragadozások, minden Istentelenségek eláradnak (privatizáció, olajmaffia) , melyekért veszedelemre bocsátja Isten az országot…Mivel sokszor a kis lopót a nagy lopók felakasztják: sokszor aki sokat lop, aranyláncot visel, aki keveset, kenderkötélen függ. Pázmány Péter (Ma annyira szégyentelenek, vagy tudatlanok, mesterségük címerként hordják!) Sólyom elvtárs tiltja meg a privatizáció, ügyészségi felülvizsgálatát!

Szúrófény 2013.12.11. 14:48:48

@Tyreo: LMP látványosan, máshonnan (kibukott) Pancserek, Szakasits rendőrbesúgó unokaöccse vezette párt!

madarasi.abel 2013.12.11. 15:49:27

@doggfather:
nem éppen rulez, de ebben az esetben (s még jó néhányban) a lerulezebb.
Ez nem csak őket, hanem az egész politikai garnitúrát minősíti.

Ad Dio 2013.12.11. 15:51:05

Respekt az LMP-nek az ügyes taktikáért. És bár BAROMIRA érdekelne az ügy háttere, félek hogy vizsgálóbizottság ide, nyomozás oda, ebből semmi releváns nem fog kiderülni.

1349973572759 2013.12.11. 15:51:12

Mária Országa előtt hajolj meg libsi nép!
Letten légyen a világosság álltala a fény országa!

toportyánzsóti 2013.12.11. 16:13:31

@wmiki: Mikre nem képes a birnbaum házaspár répája a hátsódban,multik narancs cselédje?

[megmondoember] 2013.12.11. 16:19:25

Aztán kit érdekel? Földügyben is sárosak voltak. Trafik ügyben is sárosak voltak. Ügynökügyben is sárosak voltak. Választási csalás ügyében is sárosak voltak. Mind lesöpörték. Agyatlan droid szavazóik közül elpártolt egy is emiatt tőlük? Nem. Miért éppen ezt ne söpörnék a szőnyeg alá, így vagy úgy?

Erő e-meló 2013.12.11. 16:31:46

Éppen azt olvasom, hogy "Egy magyar offshore király cégét támadta meg a NAV ... 800 millió forint
A cég Góczi István érdekeltsége. Góczi, az Emfesz egykori ügyvezetője pár éve egyetlen dollárért eladta ... "

index.hu/belfold/2013/12/11/egy_magyar_offshore_kiraly_ceget_tamadta_meg_a_nav/

Az Emfesz nem Kapolyi László cége volt véletlenül?

Azé a Kapolyié, aki 1985-től 1988-ig az Magyar Szocialista Munkáspárt (amelybe 1968-ban lépett be) Központi Bizottsága tagjaként tevékenykedett. 1981 és 1983 között az Ipari Minisztérium energetikai államtitkára volt. 1983-ban a Lázár-, majd 1987-ig a Grósz-kormány ipari minisztere volt. Ezt követően egy évig energia-politikai kormánybiztos volt. 2002 és 2010 között országgyűlési képviselő a Magyar Szocialista Párt frakciójában

von Putri 2013.12.11. 16:35:44

@Erő e-meló:
Erről beszél a blog szerzője is, amikor azt írja hogy "egyre több darab kerül a helyére a nagy kirakós játékban."

Erő e-meló 2013.12.11. 16:40:57

@von Putri:

Csa tudnám kire gondolt, amikor azt írta: "NAV-vizsgálóbizottság: sakk a kormányoldalnak"?

2007-2011 között - amiről Horváth beszél - ki is volt kormányon?

MacPhisto 2013.12.11. 16:53:27

@Szúrófény: Rendőrbesúgó?

Hány éves volt Schiffer a rendszerváltáskor, te agyhalott fasz? 17?

micsoda idióták vannak.

panelburzsuj 2013.12.11. 17:12:53

@Erő e-meló:
Arra gondolt - sőt még le is írta, ide föntebb - hogy a kormány ellenzéke készített egy országgyűlési határozati javaslatot, amelyet a kellő számú aláírással ellátva be is nyújtott az ügy parlamenti tárgyalását eddig inkább hárítani szándékozónak tűnő kormánypárti többség irányítása alatt álló országgyűlésnek.

És ezt a lépést - az eddig elutasításra utaló magatartást mutatóknak benyújtást - azzal a művelt magyar nyelvben azért eléggé elterjedt kifejezéssel igyekezett blikkfangossá tenni, hogy "sakk".

Segítettem a megértésben?

vincent66 2013.12.11. 17:23:49

Vihar egy pohár vízben ez a bizottságosdi, semmi értelme sincs, mindenki a saját érdekeinek megfelelő következtetést vonná le az esetleges működéséből.
Eleve okafogyott a kezdeményezés, ugyanis született az ügyben feljelentés.
Vagy ebben az esetben a szabályokat nem kell betartani?

Jhonnyq 2013.12.11. 17:27:13

@Erő e-meló: Nem okoska..
2007 óta tartó ügyről van szó és engem nem érdekel,hogy melyik párt volt,van benne.
Az igazság érdekel egyedül,ha megtudhatjuk pártállástól függetlenül.

Jhonnyq 2013.12.11. 17:27:58

@vincent66: Te se a Hír Tv-ből tájékozódj

MacPhisto 2013.12.11. 17:31:41

@vincent66: Melyik ügyben? az egy másik ügy, hogy a NAV feljelentette Horváthot. Ha tudsz arról, hogy a rendőrség nyomoz a NAV-on belül hivatali visszaélés bűntette tárgyában, ugyan közöld már a forrást!

Erő e-meló 2013.12.11. 17:39:56

@panelburzsuj:
Olvasni én is tudok, a helyzet lényegét próbálom kihámozni

Adva van egy NAV munkatárs, aki azt állítja, hogy 2007-től 2011-ig - amikor még ott dolgozott visszaélések voltak az adóhatóságnál. Konkrétan semmit nem mond erről, de a ballibber médiafelületeken - például ezen a blogon - úgy interpreálják, hogy naná a Fidesz, mert ki más lenne a hunyó. 2007-től 2010-ig Gyurcsány és Bajnai felügyelték a NAV-ot, tényleg elég furcsa tehát a következtetés. 2011-től nagyon sok minden történt az Áfa csalás visszaszorítására, például fordított Áfa bevezetése. Ennyire hülyék lennénk, hogy elég egy hívószó, és máris elhiszünk mindent, a tények nem számítanak?

A másik ami nem magától értetődő, hogy mit lehet várni egy vizsgálóbizottságtól? Ha ugyanis meg akarja hallgatni bárki a parlamentből Horváth Andrást, az megteheti enélkül is. Ha tényleg van Horváthnak mondanivalója, akkor nekik is elmondhatja, őket is öti a gyónási titok, annyit és úgy tárnak belőle a nyilvánosság elé, amennyit a törvények megengednek

Ezek után gondolom nem tévedek nagyot, ha azt mondom, hogy az egész bizottságosdi csak egy kutyakomédia, aminek egyetlen célja, hogy minél többet lehessen a nyilvánosság előtt szerepet játszani, fontoskodással leplezve az impotanciát a jogi szabályozás kidolgozzásában (ami ugyebár a fő feladata a Törvényhozásnak)

vincent66 2013.12.11. 17:40:19

nol.hu/belfold/20131211-nyomoznak_nav-ugyben

"..Tény, hogy első olvasatban az ügyészség a feljelentését nem találta elegendőnek, és csak a feljelentéskiegészítés után került abba a helyzetbe az NNI, hogy a nyomozás megindításáról határozhasson."

Elég hiteles forrás?
:-D

Erő e-meló 2013.12.11. 17:42:15

@Jhonnyq:
"Az igazság érdekel egyedül,ha megtudhatjuk pártállástól függetlenül."

És mi akadályoz ebben?

vincent66 2013.12.11. 17:43:32

@Erő e-meló:

Ne zavard meg őket, éppen alakul az ellenzéki összefogás a jó ügy érdekében. Van bizonyíték is, többen láttak egy zöld dossziét!

:-)

vincent66 2013.12.11. 17:46:24

@Jhonnyq: Én kizárólag a "demokratikus" oldal sajtójára támaszkodom. A keresőm is úgy van beállítva.

panelburzsuj 2013.12.11. 17:55:49

@Erő e-meló:
Kicsit csapongó a megértésed írásba tett nyoma - (biztos nem igyekeztem eléggé) - de egy pontot azért kiemelnék belőle: Horváthot valóban bárki meghallgathatja - de Horváth nem köteles bárkinek rendelkezésre állni.

A parlamenti vizsgálóbizottsának viszont igen. Sőt még az is előfordulhat, hogy Horváthon túl olyan emberek mondandójára is kíváncsi lenne néhány képviselő, aki eddig eddig meg se mukkantak - a bizottság megkeresésére viszont kénytelenek valamit lépni.

Erő e-meló 2013.12.11. 18:08:28

@vincent66:
Milyen érdekes, hogy a szekrényből egy ős-MSZP-s csontváz hullott most éppen elő:

Erő e-meló 2013.12.11. 16:31:46

A szerző által belinkelt HVG cikk pedig a szabolcsi fémfelvásárlás fekete bizniszről szól. Aminek a koronázatlan királya Gyurcsány jobbkeze Veres Jani volt, a számlagyárat is ő futtatta fel nagyüzemi szintre odahaza Mátészalkán. Aztán mégis az üzlettársát ítélték emiatt börtönre, úgy látszik nem találtak rá a nyomozók az éppen hivatalban lévő miniszterre:

"Index2007. október 11., csütörtök 12:32

Veres Jánost nem vették elő egykori cége adócsalása miatt

A jelenleg börtönbüntetését töltő Kabai Károly egyik fémfelvásárló cége már 1991 és 1994 között is igényelt vissza áfát fiktív számlák alapján, amikor a cég egyik tulajdonosa és ügyvezetője Veres János jelenlegi pénzügyminiszter volt, olvasható a HVG tényfeltáró cikkében. Az ügyben Veres Jánost soha nem hallgatták ki. A pénzügyminiszter nem tud arról, hogy egykori cége jogtalanul igényelt vissza 54 millió forint áfát."

index.hu/belfold/veres3514/

Erő e-meló 2013.12.11. 18:09:50

@Erő e-meló:
Mostanában baloldalon valahogy mindig sikerül az öntökönrúgás

Erő e-meló 2013.12.11. 18:15:11

@panelburzsuj:
"Sőt még az is előfordulhat"

Bármi előfordulhat, még az is, hogy Horváthtól tényleg megtudunk valamit, bár eddig ügyesen titkolta

high up! 2013.12.11. 18:19:38

@Mitzimackó: "ha valaki jól eldagonyázik a posványban, de kilép, ha már a szája is tele van trágyával, attól még nem lesz tiszta! mindenki, aki végre megunta azt, amit a kormány csinál, a KILÉPÉSÉIG RÉSZES volt abban, amit csinál"

Akkor tehát nyakig mocskos-koszosak továbbá még: gyúrtcsányék, a maszop, az kádári világban eldagonyázó generációk (itt tessék egy family fotót küldeni).

Ja és akkor az 1848 márciusáig, 1956 októberéig eldagonyázók is koszosaknak tekintendők.

Csak egy kérdés maradt: hát te aztán mit tudsz letenni az asztalra?

high up! 2013.12.11. 18:25:56

@Erő e-meló:

Aztán arra tudod-e a választ, hogy a fidesz miért szart be élőben, seperc alatt egy vizsgáló bizottság felállítástól. Hiszen patyolat tiszta az ő oligarcha hátországuk, nemde?

Ja, és a fidesz miért rejtegeti a 3/3-as ügynököket?

Teccik tudni, ez a két téma meg akár egy bizottság alá is rendelhető lenne, annyi az átfedés.

tobeor 2013.12.11. 18:34:11

naiv poszt. a maffidesz már lebukott egy csomó másik mutyiban, lenyúlásban, és? és mi történt? semmi? na látod...

tegnap olvastam egy nyíltan kormánypárti kommentelőt, aki kifejezetten elismeri, de támogatja is a fideszes korrupciót, hogy a fideszes hátország még erősebb legyen. mert az jó a fidesznek...

szóval jó reggel kívánok csipkerózsika, a hívek leszarják milyen korrupt az állampárt, sőt még minél korruptabb annál jobban tetszik nekik.

ezzel nem tudsz mit kezdeni, sakk-matt neked, de nem a maffidesznek.

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.12.11. 18:41:05

@tobeor: hát, ha elegen vannak ilyenek, akkor nemcsak nekem, de az egész országnak. Viszont az ilyeneknek: "aki kifejezetten elismeri, de támogatja is a fideszes korrupciót, hogy a fideszes hátország még erősebb legyen. mert az jó a fidesznek..." minimum kuss a következőkben erkölcsi ügyekben. Tessék előbb komolyan venni legalább a tíz parancsolatot.

@Erő e-meló: nagyon helyes, bukjanak csak ki azok is. Kicsit sokáig kellett várni rá, de jobb későn mint soha.

Erő e-meló 2013.12.11. 18:50:04

@high up!:
Az MSZP által javasolt és a parlamentben elfogadott törvénymódosítás szerint nem lehet vizsgálóbizottsági meghallgatást tartani olyan ügyben, amiben az ügyészség vagy a rendőrség nyomoz

Valamiért a blog írójának is elkerülte a figyelmét ez az apró részlet

Szelid sunmalac 2013.12.11. 18:50:22

Nem ertem miert ervelnek azzal, hogy az mszp kezdte. A fidesz folytatta, bukjon mindenki, aki benne volt/van! Ilyen egyszeru a keplet.

Szelid sunmalac 2013.12.11. 18:51:24

@Erő e-meló: Nem kerulte el. Csakhogy nem folyik nyomozas.

_most_ 2013.12.11. 18:54:27

@Erő e-meló: haha, ha nem a fidesz szóvivő nyilatkozatát mondanád vissza szó szerint, talán úgy tűnne, hogy vannak önálló gondolataid :D

vincent66 2013.12.11. 18:55:46

@Szelid sunmalac:
De folyik. Most volt a retekklubos híradóban is.
Az elég hiteles?
:-)

vincent66 2013.12.11. 18:57:58

@_most_:
Most akkor attól függ, hogy ki mondja?
Nem attól, hogy valóban megindult a nyomozás?

_most_ 2013.12.11. 19:04:16

@vincent66: ugyan már, pár ostoba fideszbirkán kívül mindenkinek nyilvánvaló, hogy a fidesz részéről ez csak egy átlátszó kifogás a vizsgálóbizottság szabotálására, amire biztos jó okuk van, valószínűleg hasonlóan jó, mint az ügynökakták titokban tartására.

Erő e-meló 2013.12.11. 19:07:40

@Szelid sunmalac:
Te olvasni is szoktál mielőtt hozzászólsz valamihez? Legalább a saját sajtódat forgatnád, de segítek hátha sikerül előbbre jutnod:

nol.hu/belfold/20131211-nyomoznak_nav-ugyben?ref=sso

Erő e-meló 2013.12.11. 19:12:07

@timargabor:
"bukjanak csak ki azok is. Kicsit sokáig kellett várni rá, de jobb későn mint soha. "

Bukjanak csak, aztán majd elviszik az ügyet Strasbourgba ahol busás kártérítéssel vigasztalják őket. Szegény Hagyó, szegény Hunvald, megszakad az ember szíve értük

_most_ 2013.12.11. 19:17:36

@Erő e-meló: a vizsgálóbizottságot mér hetek óta szabotálja a fidesz, és akkor még nem volt folyamatban nyomozás, ezért ezt nem olyan nehéz felfogni :D

Erő e-meló 2013.12.11. 19:17:42

@vincent66:
Ezek olyan szinten gondolkodnak, mint a focidrukker:

Amit az én csapatomtól jön az jó, a másik meg hülyeség. Ergo ha valami jó, az az én csapatomtól jön, a rossz meg csak a másik lehet

Nyilván a 2007-2011 közötti NAV korrupció is csak fideszes lehet

tobeor 2013.12.11. 19:19:42

@timargabor:
"hát, ha elegen vannak ilyenek, akkor nemcsak nekem, de az egész országnak."

elegen vannak, biztos lehetsz benne.

Szelid sunmalac 2013.12.11. 19:20:56

@vincent66: Ertem. Akkor nem kell semmit tenni. Teljesen vilagos. A fuggetlen ugyeszseg alaposan felderiti a helyzetet, a fuggetlen birosag pedig majd eldonti mi legyen.

Erő e-meló 2013.12.11. 19:22:58

@_most_:
Azt állítod tehát, hogy előbb vitték a Horváth ügyet a parlament elé, mint a nyomozó hatóság elé?

Mert ha így van ez világosan mutatja, hogy a cél nem a tények feltárása, a politikai haszonszerzés

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.12.11. 19:24:40

@Erő e-meló: Nyomoz valaki olyan ügyben, hogy ez a mostanra elég nyilvánvalóvá vált adócsalási mechanizmus hogy nem tűnt fel évekig a különböző színezetű körmányoknak és az APEH/NAV-nak? Nem tűnt fel.

Szelid sunmalac 2013.12.11. 19:24:46

@Erő e-meló: Nyilvan nem. Sot! Viszont ha jol emlekszem a nagy elszamoltatas kozepette az elmult negy evben is ugyanugy ment minden, mint eddig. Nehez elhinni, hogy szegeny artatlan fidesz az egeszrol nem tudott semmit. Persze lehet, hogy igy van. Akkor meg rosszabb a helyzet.

_most_ 2013.12.11. 19:28:10

@Erő e-meló: ne légy már ennyire ostoba, Horváth megtette a feljelentést, már több, mint egy hónapja, de a nyomozás csak a héten indult el, a bürokrácia fogaskerekei lassan forognak.

Erő e-meló 2013.12.11. 19:30:25

@Szelid sunmalac:
"Akkor nem kell semmit tenni."

Nem szívesen ismétlem magam, de a helyzet az, hogy Horváthot bárki meghallgathatja ha tetszik, csak úgy nem lesz belőle akkora médiahekk. Mert így már a bizottság felállításáról is híreket lehet gyártani pár héten keresztül

Szelid sunmalac 2013.12.11. 19:32:50

@Erő e-meló: Nekem viszont edesmindegy a mediahekk. Sot! Barmilyen hekk, a sultet kiveve, es ezt is csak nyaron.
Az viszont korantsem mindegy, hogy eveken es kormanyokon ativelo sunyitas van, amikor 1 billio forintot nyulnak le tolunk evente.

Erő e-meló 2013.12.11. 19:37:18

@_most_:
Látok némi önellentmondást a soraidban

Mert egyszer arra hivatkozol, hogy a feljelentés még nem jelenti azt hogy hatósági eljárás folyik az ügyben, ami nem más részedről, mint bürokratikus szőrszálhasogatás. Aztán meg arra panaszkodsz, hogy a "bürokrácia fogaskerekei lassan forognak"

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.12.11. 19:40:54

@Erő e-meló: azért a médiahekkhez az is kell, hogy a politikai elit nem maximális kíváncsisággal és az évi 1000 milliárdnyi közfeladatra költhető forrás iránti érdeklődéssel fordult az ügy felé. A Fidesz a kétharmaddal öt nap alatt kinyírta a játékgépszektort (most meg visszahozza magának, de nem erről akarok beszélni), vajon miért nem ilyen agilis EBBEN az ügyben is? Csak nem azért, amit mindenki sejt a hárításuk miatt?

*Ezt* elég sokan megértik - enélkül hekkelhetnél a médiában, amit akarsz. Ráadásul a "mainstream" média sem teszi oda magát az ügyben.

2013.12.11. 19:41:23

@Erő e-meló:

"Látok némi önellentmondást a soraidban"

Sajna egyedül vagy az autópályán forgalommal szemben.... ;)

Erő e-meló 2013.12.11. 19:49:38

@Szelid sunmalac:
"1 billio forintot nyulnak le tolunk evente."

Le vagy maradva, most már 1700 milliárdról szólnak a hírek (biliárdról, bilióról ha úgy jobban tetszik)

ob,szerver 2013.12.11. 19:52:49

Ha jól tudom Horváth úr 2007-től említette az adócsalások sorozatát, a haverja szerint meg már 2004-től is tutira voltak.

Magyarul az MSZP Bajnaistul, DK-stul, GYurcsányostul legalább annyira sáros, mint a Fidesz.

Így a nagy igyekezet csak addig tart, amíg el nem kezdődik a vizsgálat. Utána ugyanúgy akadályozzák majd azt.

ob,szerver 2013.12.11. 19:53:34

index.hu/belfold/2013/12/11/egy_magyar_offshore_kiraly_ceget_tamadta_meg_a_nav/

A NAV szerint mintegy 800 millió forint kárt okozó körbeszámlázásos áfacsalást lepleztek le. A cég Góczi István érdekeltsége. Góczi, az Emfesz egykori ügyvezetője pár éve egyetlen dollárért eladta a 200 milliárdos gázcéget, és közben egy óriási offshore céghálózaton keresztül folyatott át 20-30 milliárd forintot.

ob,szerver 2013.12.11. 19:54:13

index.hu/gazdasag/2013/12/11/megis_nyomoznak_nav-ugyben/

Hétfőn a Nemzeti Nyomozó Iroda (NNI) hivatali visszaélés gyanújával elrendelte a nyomozást Horváth András feljelentése nyomán – értesült a Népszabadság. A nyomozás az egykori adóhivatali dolgozó feljelentése nyomán a Fővárosi Főügyészség által három hete elrendelt feljelentéskiegészítéssel begyűjtött információkra épül.

aril brikha 2013.12.11. 19:54:53

@Erő e-meló: 1000 milliárd be nem fizetett, és 700 milliárd jogtalanul visszaigényelt ÁFÁ-ról szólnak a hírek, nem?

2013.12.11. 19:55:11

@ob,szerver:

"Magyarul az MSZP Bajnaistul, DK-stul, GYurcsányostul legalább annyira sáros, mint a Fidesz."

Ez is az is korrupt, ez azért nem csoda....

valaki senki 2013.12.11. 19:56:04

Engem- azon túl, hogy pártsemlegesen meglopnak bennünket a politikusok- az is nagyon zavar, hogy az említett számok igenis költségvetési szinten mérve is durvák. Évi ezer milliárdos nem megszorító csomagokkal nyomorítanak 2006 óta minden évben! A 23 év alatt felgyűlt évi ezer milliárd kb. a teljes magyar álláamadósság! És a teljes magyar államadóssággal egyenlő pénzek alig 10 E ember nem itthoni számláin is jelen vannak! Vagyis a teljes magyar államadósság mintegy kétszerese lényégében kimutathatóan néhányezer ember álatl összehozva megvan. Ezek pártsemlegesen úgy döntve, pont lesz...ják azt e jelképes 10M embert, nyomorítanak szisztematikusan, és mi ezt elnézzük nekik. Miért is? Na, így eljutottam oda, hogy magunkat sem értem!

Erő e-meló 2013.12.11. 19:59:28

@timargabor:
Mindenki tudja, hogy van Áfa csalás. És azt is hogy nem piti ügyekről van szó. Meg azt is hogy ezek az ügyek behálózzák az egész EU-t, és nálunk is vannak. Akkor most mi az újdonság, elárulnád nekem?

Mert nagy általánosságban beszélni, dobálódzni az ezermilliárdokkal minden konkrétum nélkül az jól hangzik, de csak pótcselekvés. Üres politikai hablaty, vattacukorevés. Ha majd valami konkrétumot is tudtok, akkor szívesen meghallgatom

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.12.11. 20:05:18

@Erő e-meló: ha ez (a nagyságrendjével együtt) Neked természetes, akkor én kérek elnézést. Nekem nem az.

Erő e-meló 2013.12.11. 20:06:24

@aril brikha:
Nekem ne gyere piti ezermilliárddal. Valójában 5000 milliárdól van szó (vagy 50000 ezermilliárdról, már nem is emlékszem pontosan). Csak nem mernek beszélni a tényleges számadatokról!

Én ezt biztosan tudom, mert egyszer volt egy ismerősöm az adóhivatalban. Vagy a sóhivatalban, erre sem emlékszem már egészen pontosan

J.László 2013.12.11. 20:07:44

Csak egy pillantást kell vetni Horváth András fizimiskájára. Ennyi az egész.

aril brikha 2013.12.11. 20:10:55

@Erő e-meló: 1700 milliárddal jöttem, nem láttad?

2013.12.11. 20:12:24

@timargabor:

Modd!
Tényleg ennyire vak vagy, hogy nem látod, hogy ez egy provokátor??

Erő e-meló 2013.12.11. 20:12:51

@ob,szerver:
Csak hogy tudd miről van szó (azon túl hogy belinkelted) én is belinkelem a korábi hozzászólásom idevonatkozó részét:

Az Emfesz Kapolyi László cége volt, azé a Kapolyié, aki 1985-től 1988-ig az Magyar Szocialista Munkáspárt (amelybe 1968-ban lépett be) Központi Bizottsága tagjaként tevékenykedett. 1981 és 1983 között az Ipari Minisztérium energetikai államtitkára volt. 1983-ban a Lázár-, majd 1987-ig a Grósz-kormány ipari minisztere volt. Ezt követően egy évig energia-politikai kormánybiztos volt. 2002 és 2010 között országgyűlési képviselő a Magyar Szocialista Párt frakciójában

Így azért gondolom számodra már nem olyan vidám eset?

J.László 2013.12.11. 20:20:43

@Erő e-meló:
Számomra is meglepő, mennyire elveszítették hatalomtechnikai érzéküket, amiről mindig híresek voltak. Dilettáns pancserek lettek.

Erő e-meló 2013.12.11. 20:25:26

@aril brikha:
@aril brikha:

Kétszer 1700 milliárd az már 3400. Csak eljutsz te is a végén az 5000 milliárdhoz

2013.12.11. 20:30:22

@Erő e-meló:

Komolyan mondom Te aztán egy bennfentes félisten lehetsz öregem! Olyan ésszel, olyan titkok tudója a mai internet világában, amitől csak berosálni lehet!
De akkor mi a ráknak vered itt a nyálad!!????

Nézzük csak az utolsó ismételt gyöngyszemedet:

"Az Emfesz Kapolyi László cége volt, azé a Kapolyié...."

Egyáltalán ennek mi a jelentősége nem tudom, de ha az ember veszi a fáradtságot és benyomja a keresőbe, hogy kapolyi és emfesz, akkor az ELSŐ cikk:

nol.hu/archivum/archiv-432647

Erő e-meló 2013.12.11. 20:35:51

@J.László:
Vagdalkoznak össze-vissza a sötétben, aztán majd ott találják egymást vérbe fagyva ha jön a hajnal

Nézd csak meg, kik követelik leghangosabban a parlamenti vizsgálatot: a fakózöldek E14-be átbútorozott frakciója. Mintha nem tudnának arról, hogy pont az ő Bajnai vezérük volt a góré abban az idszakban, amikor bejáratódtak a csalási mechanizmusok Horváth szerint

Nem lenne egyszerűb, ha odamennének Bajnai főnökükhöz megkérdezni, ogy te Gordon, hogy is volt amikor te nemzeti fejlesztési és gazdasági miniszter aztán meg miniszterelnök voltál?

martineden 2013.12.11. 20:45:18

@Mitzimackó: Teljes mertekben igazad van.Egyetertek.

martineden 2013.12.11. 20:49:27

@wmiki:Mária Országa előtt hajolj meg libsi nép!...Ti beszeltek?Aztan oda adtatok az orszagot egy zsido nonek?

martineden 2013.12.11. 20:59:21

@Erő e-meló: Adva van egy NAV munkatárs, aki azt állítja, hogy 2007-től 2011-ig - ...Pont ez az erdekes.Mert is sunnyog a fidesz?Hiszen a legkissebb lehetoseget is kihasznalja,ha modja van a tamadasra.Talan sarosak a fidesz maffia cegei?Nem gyanus neked cseppet sem,fidesz csicska?Hiaba,a trafikert muszaj nyalnod orverzesig,mi?

martineden 2013.12.11. 21:11:18

@J.László: Te beszelsz fidesz csicska?Csak ratok kell nezni.Megint jottel hatha kapsz meg egy trafikot?

Erő e-meló 2013.12.11. 21:15:54

@martineden:
"Nem gyanus neked "

Dehogynem

Miután 100-szor elmondtátok, hogy történt valami, csak nem tudjuk hogy mi, hát az már tényleg gyanús hogy blöff az egész. Pedig korábban azt hittem, hogy megy ezerrel az áfacsalás

zobod 2013.12.11. 21:16:26

Ennek annyi értelme, mint egy kraftwerk unplugged koncertnek

martineden 2013.12.11. 21:20:38

@Erő e-meló: Pedig korábban azt hittem, hogy megy ezerrel az áfacsalás....Koszi,megnyugtattal.Jelentkezhetsz a trafikert,eleg szaros mar a nyelved.

vincent66 2013.12.11. 21:27:33

@Szelid sunmalac:
Igen, valahogy így.
Legalábbis demokráciákban így szokásos.
Olyan érdekes, hogy a jogállam iránti feltétel nélküli aggodalom egy pillanat alatt elillan, ha a magukat demokratikus ellenzéknek nevezők érdekei úgy kívánják. ;-)

martineden 2013.12.11. 21:39:11

@Erő e-meló: Fazekas Sándor miniszter határozatlan időre leállíttatta a halászatot a legnagyobb hazai tavon........Na ezt vajon ki szemelte ki maganak,fidesz csicska?

Erő e-meló 2013.12.11. 23:26:04

@martineden:
Biztos pecázni akar a hétvégén. Mert ő már csak ilyen

2013.12.12. 22:19:11

@Erő e-meló:

Nahát félistenem!
Fel sem fogtad máig sem, ez

"Az Emfesz Kapolyi László cége volt, azé a Kapolyié...."

mekkora egy ostobaság, ugye?
süti beállítások módosítása