A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Tarlós-égetés

2012.10.20. 06:58 Carnivore

Főpolgármester Úr ideges. Van rá oka: nem elég, hogy lehetetlen költségvetési helyzetben van a város; nem elég, hogy az ellenzék nap mint nap számon kéri őt vélt vagy valós tetteiért; nem elég, hogy óriási felháborodás kíséri minden intézkedését; nem elég, hogy a Fidesz-frakció folyamatosan szervezkedik ellene; még ez az okoskodó liba is kekeckedik vele. Budapest szegény királya elfáradt – s rajta már az sem segít, ha IQ-ja 90 felett repeszt át a fővárosi égbolton.

Tarlós bő két éves uralkodásának gyümölcse hosszas és kínos magyarázkodások sorozatából lassan véget nem érő vészkiáltássá érik. Mély világfájdalommal szívében, Őgorombasága talán unja már elkeseredett, tehetetlen (ön)vívódását - és talán ezért érezte ösztönös szükségét, hogy levezesse a feszkót Kálmán Olgán.

Az ilyen agyi érelpattanások láttatják, hogy azon politikusok, akik egyébként a pártdrukkereken kívüli, gondolkodó közönség számára is elfogadhatóak (s urambocsá’: időnként talán még szimpatikusak is), egyetlen rossz napot kifogva képesek romba dönteni nagy nehezen felépített pozitív imázsukat. Hiába kapálóznak: azért ők sem gondolhatják komolyan, hogy Kálmán Olga a hibás, amiért néha felfedi valós arcukat - és ami így rendszerint népszerűségvesztéssel is jár. „Engem provokálnak!” – kiáltják sértődötten: ez azonban maximum a Főrendezőnél lehet elfogadható magyarázat. Az értelmes többség ugyanis pontosan tudja: itt csak az provokálható, akinek vaj van a füle mögött. Meg persze az, aki tahó.

primitiv faj.jpg

Tarlós esetében a napnál is világosabb, hogy mi ennek a nagy idegességnek a valódi oka: egész egyszerűen képtelen eljátszani a ráaggatott szerepet. Orbán direktor úr arra kérte fel őt egykoron, hogy egy középre húzó ember képét mutató - a bizonytalanná vált budapesti szavazókat el nem ijesztő - gentleman szerepében brillírozzon, majd - főpolgármesterként - mindig, minden körülmények között működjék együtt a Kormánnyal és a fővárosi Fidesz-frakcióval. Tartsa a hátát, tartsa a frontot - és persze tartsa távol a túlzottan ambiciózus narancsosokat a hatalomtól. Tartsa ott a gyengélkedőben Budapestet - néha pedig tegyen eleget különleges kéréseknek. Így válhat belőle „Őfelsége legfőbb polgármestere”.

Hűségével kapcsolatban eddig nem is akadhatott problémája Orbán Viktornak: tehetségével, rátermettségével annál inkább. A miniszterelnök talán csak nemrég döbbenhetett rá, mennyire elszámította vele magát. Tarlós egész egyszerűen nem megfelelő ember a nagy feladatra: önjáróságával olykor elefántként téblábol a budapesti porcelánboltban; megbont bizonyos szisztematikusan szőtt politikai hálókat; saját bábokat gyárt; és túl gyakran konfrontálódik. Mindenkivel. Rendszerint akkor kerül középpontba, amikor nem kellene: múzeumi negyed felállítása, megújított földalatti, villamos- és trolihálózat, fővárosi tulajdonba kerülő vízmű, gödöllői metró és csepeli gyorsvasút átadása helyett csődveszély, koalíciós feszültségek, utca névtáblák cseréje, hajléktalan-kipaterolás, Vitézy Dávid és Dörner György körüli botrányok. Hiába könyvelhet el kézzelfogható sikereket is (Alstom- és Siemens-vita rendezése, BKV-csőd elkerülése): egy választás megnyeréséhez ez rettentően kevés lesz. Pláne annak fényében, hogy – bár országos szinten a politikai szélrózsa nem fordult még meg teljesen – Budapest készen áll a váltásra. A következő két esztendőben semmi olyan eredmény prezentálására nem lesz lehetősége, amivel győzelemre törhet.

Főpolgármester Úr fásult is emiatt. Érzi, hogy az Orbán által kreált szerep nem áll jól neki. A mindenkivel szemben elkeseredett és hősies küzdelmet vívó, igazságkereső polgármester kiégett. Talán már azok sem hullajtanának könnyeket utána, akik eddig szánni való, szerethető figurának tartották. Tarlós magára maradt és már csak egyetlen feladatot szánt neki a miniszterelnök: húzza ki valahogy a választásokig, amíg ki nem talál valamit. Pontosabban: valakit, helyette. Olyat, aki nem veszélyes, aki nem válhat konkurensévé a Kormánynak - akiben nincs annyi ambíció és leleményesség, mint Rogánban vagy Pokorniban. Tarlós viszont már alig bírja szusszal: prüszköl, szitkozódik, goromba megjegyzéseket tesz. Tovább rontja a Fidesz amúgy sem valami fényes nőpolitikáját. Kálmán Olga elleni kirohanása emberileg persze érthető: a tántorgó királyra gúnyosan mosolyogó riporter arcának látványa nyilvánvalóan haragot váltott ki belőle. Ő amúgy sem higgadt típus: ha Szerkesztő Asszony szemüveges volna, talán még azt is leverné róla és jól ráugrana.

Dühödt ember ő, aki érzi a vesztét – akinek már mindenki érzi a vesztét. Politikai karrierje a vég felé közeledik. Ebben a szerepben számára már csak a magány és reménytelenség érzete maradt. A Kálmán Olgával bunkózó Tarlós megkeseredett politikai hajléktalanná vált – akin senki sem akar már segíteni. Sem a Fidesz, sem Orbán Viktor, sem a szélsőjobb. Kudarctörténete tanulság mindazok számára, akik a (tüzes) trónra áhítoznak: a királyi szerepre bizony nem mindenki alkalmas.

Schmitt Pál sem volt az.

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on:

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

268 komment · 1 trackback

Címkék: média fidesz botrány tarlós istván orbán viktor kölcsönös gyűlölet

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr954858502

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Coki Brüsszelből Viktornak 2012.10.20. 12:14:08

A tegnapi brüsszeli - még nagyobb csomag kell - ukáz ismeretében valószínűleg lényegesen haragosabban vonulnak majd Pataki Attiláék, mint korábban tették volna és lényegesen erősebb hittel arra vonatkozóan, hogy Viktor értük vívja hősies küzdelmét a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kandeláber 2012.10.20. 09:28:48

K.O. egyébként az utóbbi időben valóban szereptévesztésben szenved.
Azt képzeli, hogy a műsorban ő az abszolút főszereplő, véleményformáló, politikacsináló.
Nemrégiben a Milla-tüntetés szervezőit, résztvevőit illetve részt nem vevőit akarta közös akolba terelni egy korbácsot lengető domina elszántságával és stílusában.
Talán rá kéne döbbenteni arra, hogy ő egy televíziós műsor vezetője, és semmi több.
Ugyanakkor el kell ismerni, hogy a maga műfajában nagyon jó, ha a szervilis Bánó vagy a bánatos képű Vicsek helyettesíti a műsorban, az nézhetetlenné válik.

Kalimera 2012.10.20. 10:16:17

@ Kandeláber

Milyen műsort szeretnél?

- A riporter nem kérdez, a vendég meg nem válaszol?
- Esetleg a „közszolgálati” seggnyalás tetszik?

Kandeláber 2012.10.20. 10:33:14

@Kalimera: Mint mondtam, én kedvelem a nőt, csak az utóbbi időben el van szállva magától.
Ahogy húzogatja a száját, a szemöldökét, amikor nem tetszik a válasz.
Úgy viselkedik, mintha mindenkinek azt kéne mondani, amit ő akar hallani.
Nem vagyok egy MSZP-s, de múltkor csodáltam a Tóbiás nevű arc türelmét, akit rendre leugatott, a szavába vágott, mert ellentmondott neki, az pedig szinte mentegetőzött.
Azt is mondtam, hogy sztem a legjobb a maga műfajában.
Vagy talán sérthetetlen, egy szóval sem lehet bírálni? Eddig nem tudtam, szóljon valaki.

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 10:39:31

@Kandeláber: Tényleg vissza a szocilaista rendszerbe mi? Nektek az lenne az igazi, ha minden úgy működne mint anno. A feltehető kérdések listáját átadni a riporternek és csak azt kérdezheti. Hát valahogy ez már nem működik, és ne is működjön.
Kálmán Olga nem volt elfogult egyáltalán, nem is volt bunkó Tarlóssal. Én rég pofán hajítottam volna azt a szemét ládát, de az Olga még azon is tudott mosolyogni.
Érdekes volt amikor Mesterházit is be keverte, látszott, hogy zavarba jött, de ő nem ugrott neki a műsorvezetőnek, hogy mit kérdezhet, miért arra kíváncsi amire, és nem az ebihalak nemi életét kérdezte tőle. Mesterházi vett kettő mély levegőt és lehiggadt. Ez az ökör minden alkalommal meg van sértődve, ha BP-ről kérdezik, vagy arról a pártról aki oda beültette. Ha idegileg gyenge, szellemileg leépült, akkor legalább annyi esze legyen, hogy inkább mondja le az interjút. De nem, ez olyan hülye mint a többi fideszes. Ki szaladnak a sarokra, hogy jó pofán bas.ák őket, és még ők játszák a sértődöttet. Pedig tudják, hogyha oda szaladnak akkor pofán vághatják őket.Gyurcsány még be nem vallotta, hogy hazudott, addig java részt mindenki elhitt neki mindent, ezeknek be vallani se kell, mert hazudni se tudnak rendesen.
Tarlósnak ha lenne egy kis esze, kézen fogná Dörner barátját és a hűvösön el sunnyognának.

Kalimera 2012.10.20. 11:04:45

@ Kandeláber

Nem elsősorban Kálmán Olgát védem, hanem a hírműsorokat.

Nehogy má’ az legyen a normális, hogy egyenes adásban begurul egy „politikus” és sértegeti a riportert, mert nem olyan kérdést tett fel, ami neki is teszik.

öreg_répatorta 2012.10.20. 11:07:46

Kálmán Olga lehetne az etalon a televíziós riporterek között. Azt kérdezi, amire kíváncsiak az emberek és ha látja, hogy valaki mellébeszél vagy mismásol, akkor addig nem hagy békén neki, míg a választ meg nem kapja. Van aki megtörik, van aki agresszív bunkóvá válik és van aki ennek hatására össze-vissza beszél. Ez utóbbira Kósa pajtás a legjobb eset. Nem adja a riportalany szájába a szavakat, de nem is engedi, hogy eltereljék a témáról a szót. Nagy szükség van rá. Egyébiránt ami Tarlóst illeti világéletében egy büdös bunkó volt, nem csodálkoztam a riportban elhangzottakon.

Kandeláber 2012.10.20. 11:17:12

@Kalimera: Hírműsorokat azért nem nézek, mert a közszolgálati szerint minden rendben, a bulvár pedig csak azt közli, hogy megölte, összeütközött,felrobbant, megnagyobbíttatta a mellét. Ezekre nem vagyok igazán kíváncsi.

kirsten 2012.10.20. 11:32:11

Kálmán Olga a legjobb és legfelkészültebb riporter a mai médiában. Minden elismerésem az övé.

Fax 2012.10.20. 11:42:31

Kálmán Olga egy igazi buta, ostoba picsa. Már régen érett, hogy valaki valamikor végre jelezze neki, hogy végtelenül nagy lett a pofája ahhoz képest, hogy intellektuálisan rendszeresen és mélyen alul teljesít. Gratulálok Tarlósnak, hogy megtette azt amit én már régen megtettem volna és sokkal durvábban. K. Olga egy intellektuális véglény...

Fax 2012.10.20. 11:46:40

@kirsten: Bruhahaha... Kálmán Olga mint felkészült és legjobb ??? Van neked agyad öreg? Olgica annyira hülye, olyan sablonos, olyan átlátszóan polarizál a kérédseivel, hogy hajam tépem ha látom.
KO a legszakmaitlanabb, legostobább riportere a mai magyar médiának...

Évek óta utálom mint szart... Tarlósnak is végre tele lett a töke az ostobaságával.

Amúgy valós tény az, hogy az intellektuálisan fejlett hosszú távon nehezen tolerálj az ostobaságot, mert nem is lehet.... Pusztán ez történt most is.. 2 évig nyelt Tarlós, most pedig megtette amit már régen meg kellett volna.

Fax 2012.10.20. 11:51:16

@öreg_répatorta:

"Kálmán Olga lehetne az etalon a televíziós riporterek között. Azt kérdezi, amire kíváncsiak az emberek és ha látja, hogy valaki mellébeszél vagy mismásol, akkor addig nem hagy békén neki, míg a választ meg nem kapja."

-----

Ja csak ezt kizárólag a Fideszesekkel csinálja, ott is ostobán és a legalantasabb refelexekre építve. Az MSZPsekkel csak látszólag, ott valójában álprovokátorként műkszik a banyája: pontosan tudja, hogy az élesnek szánt kérdésből az MSZPs JÓL FOG TUDNI KIJÖNNI, ezért teszi fel a kérdést. Másrészt a legendás öszödi beszéd idején vastagon beállt a szerecsenmosdatók bandájába és lelkesen adjusztálta a beszédet olyan irányba ami egyenlő volt a hazugsággal.

KOolga undorító és gratula Tarlósnak ! Nehogy már az ostoba, álintellektuális, középeszer alatti szellemi rothadás talmi alakjai üljenek tort az ész felett !!!

M_R 2012.10.20. 11:52:23

Taplópista már óbudi-i polgármester korában is sültparaszt bunkó volt... Mitől változott volna meg.

Demszky 2012.10.20. 11:55:30

Ha lenne kábeltévém, az ATV-t (ahogy eddig sem) sosem hangolnám be. Ki az a Kálmán Olga? Biztos valami demokrata.

Fax 2012.10.20. 11:56:47

@Kalimera:
"Nehogy má’ az legyen a normális, hogy egyenes adásban begurul egy „politikus” és sértegeti a riportert, mert nem olyan kérdést tett fel, ami neki is teszik."

----

Megközelítésed mocskosul nagy csúsztatás. Nem azért gurult be mert neki nem tetsző kérdést kapott hanem azért mert Olgi banya immár második éve képtelen volt a polbulvár legalantasabb kérdésétől valódi riporteri koncepció hiányában leválni és VALÓS KÉRDÉSEKKEL foglalkozni a Tarlós interjúban.
Olga banya ugyanis egy poltunkoló... Azt csinálta mint az a riporter aki egy halálos baleset kapcsán nem arról beszél amiből tanulhatna a néző, hanem rohan az áldozathoz, hogy a kiömlött agyvelőn legeltesse a kamerát. Miért, mert bunkó ahhoz, hogy észrevegye milyen nyilvánvalóan ostoba amit csinál.

Nos, Tarlós erre gurult be és joggal. Gratula Tarlósnak. Végre megtette amit KOlga megérdemel...

Fax 2012.10.20. 11:58:39

Aki nem veszi észre, hogy Olga nem egy észlény azzal magával is baj van. Lehet szeretni Olgát, de nem az eszéért.. :)

sárkányfő 2012.10.20. 12:02:46

Kálmán Olga a legjobb magyar tévések egyike, az egész ATV-ből kb. az egyetlen nézhető műsor az övé.

Nem csoda hogy kijön Tarlósból is a mucsai sötét büdös tahó, nyilván a közszolgálati vagy hörrtévés seggnyalókhoz szokott hozzá, vagy az Obersovszky-féle nyílt színi szopáshoz.

A magyar politikusok kicsit nyugatabbra két perc alatt visszavonulnának és elmennének közmunkásnak. Én láttam angol meg német tévékben hogy kérdezik a politikusokat, pláne ha azok félrebeszélnek... Úgy bánnak velük, mint egy darab szarral. Nagyon helyesen. Aki félrebeszél, az kapjon a szeme alá. Ha nem válaszol, hússzor feltenni a kérdést, a közpénzen élő közügyeket intéző politikusnak kutya kötelessége elszámolni tetteivel.

Ami itthon folyik a politikai műsorokban, az röhejes. Az dedó. Bátortalan, felkészületlen, közönyös riporterek, az a néhány amelyik akar is valamit, azt meg gyorsan leugatják vagy kitérnek előle. A kamerák és kérdések elől a parlamentben konkrétan elfut némelyik. Szégyen, de jól illik az általános balkáni szinthez.

Az meg pláne vicces, hogy még a tahó polgi emleget IQ-t, amikor fele annyi sincs neki, mint Olgának, nem is szólva a civilizált viselkedés nevű versenyszámban lévő reménytelen, örök lemaradásáról. Szegény Tarlós már ilyen tahón fogja leélni életét, ilyen idősen már nem tudnak változni az emberek. Nem csoda hogy kisebbrendűségi komplexusa van.

Na de azt el kell ismerni, a bunkóknak is kell politikai képviselet. Nekik nyilván tetszett Tahó István viselkedése.

Jock Ewing 2012.10.20. 12:03:03

Általában a buta emberek sültparaszt bunkózzák a náluk okosabbakat, mert nem tudják értelmezni a mondandójukat.

csak egy néző 2012.10.20. 12:04:32

@Fax:
Nem is értem,hogy miért nézed és téped a hajad,ha Olgát látod.Még a végén úgy jársz,mint a barátod a Bayer Zsóti.Neked ott van a Rémhir tv-s Szabó Anett,aki ragyogóan tud alányalni a riport alanyoknak.

blaubner 2012.10.20. 12:05:28

kálmán jó és felkészült riporter volt kb. 10 évvel ezelőttig.
azóta viszont olyan szinten egyoldalúvá vált, hogy legtöbbször nézhetetlen a műsora. ha baloldali a riportalanya akkor gyakorlatilag nem kérdez, hanem végszavaz, ha jobboldali a riportalanya, akkor viszont gyakorlatilag soha nem engedi, hogy az alany befejezze a választ, hanem mindig közbevág, ezáltal a követhetetlenség határáig széttöri a műsort.
szívesen nézem, ha valaki keményen kérdezi a jobboldali politikusokat, de kálmán ezt szerintem rossz szerepfelfogásban teszi, kb. ugyanúgy, mint obersovszky péter a másik oldalon. mindkettő nézhetetlen.
mészáros antónia, rónai egon - hogy az atv-nél maradjunk - milliószor profibbak, sőt a hír tv-s szabó anett is sokkal kevésbé elfogult a maga oldalához, mint kálmán olga.

Briggs51bc (törölt) 2012.10.20. 12:06:55

Hm, eddig nem nagyon volt szimpatikus ez a Tarlós papa, mert kb olyannak tűnt, mint a Jaruzelszki reinkarnációja, ezt a nőt se láttam még soha, de jól kiosztotta a Tarlós, kissé elvetette a sulykot a nő, kb úgy beszélt a Tarlóssal, mint egy 5 éves hülyegyerekkel.
Nem tudom milyen férje lehet ennek a nőnek, ha egyáltalán van neki, meg milyen a hozzáállása a férfiakhoz, de csodálkozom, hogy még nem kevert le neki egy nagy pofont. Ez az a fajta liba, akin nem csodálkoznék, hogy elverik néha.

FIDES AGITÁTOR 2012.10.20. 12:07:08

@Fax:
Szerintem, amit leírsz Kálmán Olgáról az rád jellemző!
Én sem vagyok egyébként elégedett vele, mert még rámenősebbnek kellene lennie, és sajnos sok magas labdát nem csap le, talán kíméletből a szarházi Fidesz politikusok által felkínáltakból.

Te pedig egy igazi fasz vagy és nem fax!

Szász Andor

hopp ti 2012.10.20. 12:09:00

@Fax:
Ugyan már !
Tarlós egy álnaív paraszt , aki elhitte önnön nagyságát , hogy megváltja a világot , ha főpolgármester lesz. Közben meg csak egy báb kellett a fidesznek , aki prezentál , de nem ugat bele a milliárdos mutyikba. (mint skiccpali) Két év alatt kiderült , hogy a pali túl komolyan veszi magát és megy a balhé .
Kálmán Olga meg kítűnő riporter . Ha elfogulatlanul nézed a műsorát észre veszed , hogy stílusát hozzá igazítja a riportalanyok stílusához. Néha intellektuális néha cseles-csavaros , néha meg nyers és egyszerű. Mindezt két okból teszi , a kérdezz-felelek alapja az azonos kommunikációs alap megteremtése , ill. hogy a kiprovokált reakciók alapján a néző dönthesse el , hogy mi a véleménye az adott témáról. A mellébeszélés , a nyilvánvaló hazudozás , az ideges , dühödt kirohanások kényes kérdésekkor , mind , mind leleplező értékűek és megkönnyítik a véleményalkotást a nézőknek.

blaubner 2012.10.20. 12:10:36

@csak egy néző: " Rémhir tv-s Szabó Anett,aki ragyogóan tud alányalni a riport alanyoknak" -- szerintem ebben nincs igazad, szoktad nézni a műsorát? tavasszal orbánt pl. meglepően keményen kérdezte.

nem várt fordulat 2012.10.20. 12:11:19

"Hiába könyvelhet el kézzelfogható sikereket is (Alstom- és Siemens-vita rendezése, BKV-csőd elkerülése)"

pedig a jelen környezetben szerintem ezek is elég nagy eredmények.

Olga meg jól csinálja amit csinál, bár etalonnak sem nevezném, és néha nekem is kinyilik a bicska a zsebemben tőle, de az álnaivsága jó, mert így eljut a politikára nem annyira fogékony, vagy a politikához nem értő embereknek is az üzenet. Egyszerű kérdések, és tiszta válaszok, vagy ha nincsenek tiszta válaszok, mindenkinek lejön, hogy itt bizony mismásolás történik. És nem csak a kormánypártiakat szopatja.

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 12:11:28

@Fax: Hát komám a szellemi szinted egyforma Tarlóséval. A Tarlós már arra be gurul, ha kérdeznek tőle. Ő azt képzeli, hogy be megy a műsorba és elkezdi szavalni a bemagolt, megszokott nép butító hülyeségeit. És azt képzeli, hogy ha ő ott megjelenik, akkor aztán mindenki össze fossa magát. Hát ez nem a hír tv, ahol látszik, hogy a műsor vezető betanult, megbeszélt kérdéseket tesz fel. A válaszoló meg csak fossa a hülyeséget megállás nélkül. A műsorvezető nem nagyon akar bele kérdezni, a válasz adáshoz hozzáfűzni valója nincs, nem is lehet. Igen, Kálmán Olga kérdezni szokott, de érdekes módon ehhez, sem Kósa, sem Szijjártó, sem Tarlós és egyetlen kormánypárti politikus nincs hozzá szokva. Minden alkalommal megjelenik egy cikk, amely Kálmán Olgát fikázza mert alpári módon kérdezett.
Nos egy politikusnak, aki állítólag minket képvisel a mi pénzünkön az ne guruljon be, ha meg merik kérdezni tőle, hogy mikor mit tett vagy nem tett. Ha nem tetszik neki, akkor mondjon le, húzzon a pic.ába majd akkor nem lesznek Kálmán Olgák akik kérdeznek tőle.

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 12:14:59

@blaubner: Ja igen a az előtte két héttel a kezébe kapott kérdésekről.

Kandeláber 2012.10.20. 12:21:21

@blaubner: Ez így nem igaz, Olgi alákérdez a baller riportalanynak is, csak akkor rág be, ha a delikvens nem azt mondja, amit ő akar hallani.
A Millás Juhászt összefogásra buzdította, az meg beintett neki, erre elhúzta a száját.
Olgit el tudnám képzelni egy szado-mazo pornóban bőrcuccban, szöges övben és korbáccsal a kezében.
Persze vannak, akiknek bálvány kell, értsük meg őket is.

SzaGyu 2012.10.20. 12:22:21

Tarlós egy hülye f@sz.
Ne menjen az ATV-be az, aki nem tudja milyen kemény kérdésekre számíthat az egyik szinte legjobb műsorvezetőtől. Ez pedig Kálmán Olga. Egyébként meg Tarlóssal az a baj, hogy a Fidesz befogja a száját. Ő meg úgy tesz mintha nem lenne szája előtt egy kéz. De bizony ott van.
Ha majd nem lesz szája előtt az a fideszes kéz, akkor aztán egyenesen okádni fog a felgyülemlett bélsártól. Mert most úgy néz ki, hogy egyre jobban becsapja a hátsóját és a száján jön ki a sz@r.

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 12:28:46

@Demszky: Óó bammeg.Te aztán tudsz. Látszik te magad sem vagy be hangolva, nagyon alapon jársz szellemileg.

taga20 2012.10.20. 12:31:51

@bolondok közt viktor a király: Igazad van teljesen,de az igekötőt és az igét egybe írjuk.

Bafana 2012.10.20. 12:33:24

Kálmán Olga egy kielégítetlen p.csa. Ez a fusztráció látszik rajta. Lehet, hogy én már a közepénél szájon vágtam volna.

lobster thermidor 2012.10.20. 12:33:25

Itt, és más blogokon általában nagyon elcsúsznak az emberek az eset lnyegétől!

Tök mindegy, hogy ki a kérdező, melyik oldalra próbálják tolni, és melyik tévében mit kérdez.
Kellő intelligenciával rendelkező kultúrember, pláne az aki a választók jóvoltából a főváros első embere, így egyszerűen nem viselkedhet.
Ha nem tud uralkodni az indulatain, akkor alkalmatlan a feladata ellátására!

Erről a valós alapról kiindulva az összes többi állítás hamis, és kizárólag arra szolgál, hogy némelyek a pártszimpátiájuknak megfelelően kiéljék frusztrációjukat, és eltereljék a lényegről a figyelmet.

wilson77 2012.10.20. 12:33:44

@Kandeláber:
Kedves Kandeláber!

Meglehet, nem azért húzogatja a száját és a szemöldökét, mert neki nem tetszik a válasz, hanem azért, mert nem kap tisztességes, egyértelmű választ, hanem csak elkenegetett, lebegtetett válaszokat.
Esetleg - mint Tarlóstól - sértegetéseket, meg főnökökkel való fenyegetést.

üdv:
-wilson

wilson77 2012.10.20. 12:35:49

@Fax:
Kedves Fax!

Egyrészt nem kell bemenni valakinek, ha nem akar.

Másrészt pedig magad adtad meg a megoldási kulcsot:
"Évek óta utálom mint szart..." -azaz politikai-érzelmi indokot keresel és találsz szakmai helyett.

üdv:
-wilson

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 12:36:08

@karacsi_maci: Ezért tetszik a műsor, mert látszik, hogy ez az egész riport nem előre megrendezett, a kérdéseket a riport alany nem tudja, nincs süketeléssel felkészülve.
Nézd meg a hír tv-s beszélgetést, olyan unalmas, hogy ellehet rajta aludni.
Jön a kérdés, az alany 5 percen keresztül mondja, mondja, látszik, hogy be magolta a választ és nem kérdeznek közbe mert akkor bele keveredik.
A harmadik kérdés náluk biztos Gyurcsány a hibás az emút nyóc év miatt kérdés jön. Akkor a riport alany olyan bele éléssel kezdi a süket hazudozást, hogy az valami csoda. A riporter szinte tátott szájjal hallgatja az érdekes választ. Bele kérdezés abba sincs, nehogy ki zökkenjen az alany az extázisból.

dr Smittpálelnökúr 2012.10.20. 12:36:24

Azt mindenki láthatja, hogy a bunkó tarlós és a tolvajbanda fidesz fasírtban vannak, csak egy a közös bennük: a hatalomvágy miatti orbánsegg-nyalási hajlam.

Ez elég fontos téma ahhoz, hogy ne hagyja egy épelméjű riporter elütni a kérdést a szokásos politikusi bullshittel.

Persze, akinek a fidesz a mindene, annak ez nem tetszik, ők a hírtévés szennyműsorok stílusát, vagy az m1 féle obersovszki seggnyalást akarják látni.

Egyébként valaki sunázná már kálmán olgát?

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 12:37:08

@taga20: Na baszd meg húz az anyádba nyelvet oktatni majom. Nem ez a kérdés.

wilson77 2012.10.20. 12:37:40

@Briggs51bc:
Kedves Briggs51bc!

Az a baj, hogy K.O. kérdez, és a riportalany nem képes egyenesen válaszolni?

Vagy Varga István Ön?

üdv:
-wilson

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 12:40:18

@Bafana: Igen én szájba vágtam volna a Tarlóst, de nem a Kálmán Olgát.

taga20 2012.10.20. 12:41:45

@bolondok közt viktor a király: Nem ez a kérdés,valóban,de a 10 éves lányom ilyen degenerált helyesírással írna akkor röstellném magam, te fasz.

rajnaig 2012.10.20. 12:42:03

Az a véres igazság, hogy Olga messze lehetne keményebb is. Ha meglátom a Szijjártóval, vagy a Lázárral vitatkozni, már tudom, hogy szar lesz a műsor, mert őket egy sima kocsmai proli is két perc alatt padlóra küldené, Olga meg hagyja, hadd hazudozzanak összevissza amit akarnak. Ha a Kósa szédeleg be a stúdiójába, akkor viszont mindig odakapcsolok, mert akkor kegyetlen leszámolásszag terjeng a levegőben. Ugyanígy szokta szivatni az ellenzéket is nem csoda, hogy egyes millások is keményen besértődtek rá itt a blogon. Erről a Tarlósról meg igazán nyilatkozni sem érdemes, egy másodvonalbeli senki, 2010-ig mégcsak a Fideszben sem volt benne. Egyébként én már a Matolcsyt várom a székében, lenne miről beszélgetniük úgy érzem.

wilson77 2012.10.20. 12:43:34

@Bafana:
Kedves Bafana!

Ugye, a b. nejével, kedvesével, vagy fiújával (tetszés szerint) nem így bánik, és csak a szája jár?

üdv:
-wilson

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 12:43:44

@taga20: ezután csak a te kedvedért irok igy hogy gyomorfekélyt kapj

hhh. 2012.10.20. 12:44:36

Ezt a baromságot....kard ki kard, te álomvilágban élsz.
Láttam az "interjút", abból ilyen következtetéseket levonni enyhén szólva is beteges.
Ahogy a 90-es IQ-ra úgy reagálni, hogy "azért, mert nő vagyok?!??"
Nem, nem azért. Hanem mert annyi, amennyi.
Kardé alulról nyaldossa a - mennyit is? Harmincat? ;)

AnnaKarenina 2012.10.20. 12:45:23

@Fax: Kíváncsi lennék egy, vagy több általad elismert, jó riporter nevére (etalonnak sem kell lennie, csak jónak).

wowerman 2012.10.20. 12:45:45

KO-nak olyan a stílusa hogy 5x-10x megkérdez valamit hogy aki általában mellébeszél az ne adhatja a szokásos bullshitet és jöjjön elő a farbával. Ez valakinél kiveri a biztosítékot, ennyi.

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 12:47:25

@rajnaig: Hú, arra én is kíváncsi lennék. Lehet, hogy végig röhögnénk a műsort.

taga20 2012.10.20. 12:47:26

@bolondok közt viktor a király: Rendben ezt megbeszéltük.Egyébként ha figyeltél volna akkor láthattad volna,hogy amit írsz az szinte szó szerint az én véleményem is.

vénkujon 2012.10.20. 12:50:00

kedvelem én is olgát. nem csodálkozom-persze-hogy sokan szenteltvízzel rontanának rá. főleg az ájtatos oldal képviselői. tarlósnál valóban sokáig kötötte az ebet a karóhoz, és nem kellett volna annyira megsértődnie. inkább folytatni kellett volna a riportot, más vizekre átevezve.
a kósa-szopatás azért emlékezetes marad.

Fizetett posztoló 2012.10.20. 12:50:48

A magor televíziós hírmonda fel van osztva. Alantas módon, mert a privatice 3 hírcsatorna eltartsát a pártok korábban elsilabicolt adópénzekből valósítják meg.

Ezek a propaganda csatornák valamennyi magyar kábelhálózatban, nézettségtől függetlenül ősidők óta felvétetnek.

Ez az állítólagos versenyző pártocskák közös szentélye.

A legfontosabb, a közös tő szimbóluma.

Utána jöhet a látszat pankrációs küzdelem.

Ebben a környezetben egy műsoron belül kiegyensúlyozott, objektív, független hírműsor nem leledzik.

Olgi néni az egyik ilyen mocskot és szennyt árasztó csatorna kiemelt szimbóluma.

Még ha tudna se lehetne egyszerű, tisztességes, pusztán a véleményeket megmutató újságíró.

Ezek után azt olvasni, hogy milyen magasröptű szakmai munkát prezentál a drága szende lélek...

És ezzel nem a független pártmunkást védtem.

Kandeláber 2012.10.20. 12:52:14

@wilson77: Kedves Wilson 77!
Bálványimádókkal nem vitatkozom, mert nem érdemes.
Tudomásom szerint hibátlan ember - így hibátlan riporter - nem létezik, de egyesek az ellenkezőjét állítják.
Nem igazán hiszek a csalhatatlanságban, de elfogadom, ha valaki hisz benne.
Én Voltaire-től tanultam a toleranciát.

sippala 2012.10.20. 12:54:17

Tetszik,ahogy mindkét oldal adja a másiknak a vir
tuális combókat......Egészen szines lett a napom
ettől...Ritkán nézek tv-t,mert okádék ami benne
zajlik.De.De le a kalappal a műsorvezető előtt,mert
nem hagyta magát lerázni.Gratula.Az ilyen szellemi
nímandok,mint a Tarkóóós,meg menjen és szedjen
hangyát bokszkesztűvel........És gratulálok az
olyan kommentelők szellemi nagysággához,akik szer
int evidens egy Nőt megütni......Gondolom bennete
ket állatok között neveltek fel,és Drága jó anyu
kátok botta piszkált benneteket a járókában....
Csattogos Lepkét Nektek.....

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 12:54:37

@taga20: nem haragszom, csak azt te is tudod, hogy amikor gyorsan veri az ember a gépet sokszor kerül bele hiba. Én se szoktam nagyon végig ellenőrizni, de szerintem a lényeget itt akkor is megértik. Én se azzal foglalkozok, hogy mennyi a másik helyesírási hibája, hanem, hogy a mi a mondandója, mi a lényege amit leírt.
Örülök, hogy a te véleményed is az ami az enyém.

taga20 2012.10.20. 12:58:46

Rendben ne üssük egymást,de nekem pirossal aláhúzza,ha szarul írok valamit.Nem vagyok egy nyelvtanár. Kissé ledöbbentem a reakciódon.Ennyi.

CSENDES 2012.10.20. 12:59:06

@bolondok közt viktor a király: Bocs, de az igekötőt, ha az ige előtt áll egybeírjuk az igével.
Ne haragudj, de nagyon zavar.

aranyhorcsog (törölt) 2012.10.20. 13:02:29

Ami azt illeti tarlós a mérhetetlen bunkósága ellenére (és a 90-es IQ szerintem Freud-i elszólás) NEM mint nőt támadta Olgit.

Itt azt történt, hogy Olgi játszotta ki tudatosan a "női kártyát", miután Tarlós alpári módon folyamatosan kötekedett vele ahelyett, hogy válaszolna a feltett kérdésre, vagy megtagadná a választ.

Én Tarlóst már régebben is figyeltem, de sosem értettem, hogy egy ilyen csekély értelmű ember hogy akar polgármester lenni.

Az intelligenciát arroganciával pótolja ez nagyon jól megfigyelhető nála.

sanyix 2012.10.20. 13:02:49

@wowerman: csak kár hogy ezt a saját haverjaival "demokratikus" "bal"oldal nem teszi meg :D

Náluk "így úgy történt ugye?" alapon megy.

taga20 2012.10.20. 13:04:05

@CSENDES: Te hogy olvastad el az előzményeket?

CSENDES 2012.10.20. 13:04:29

@taga20: Látom már, hogy megkapom a magamét.

angyalföldi partizán 2012.10.20. 13:06:30

én csippantom Olgát,az 50-évek Gogolák elvtársnőjére hajaz. mivel azok az idők elmúltak,lehetne egy kicsit modernebb is,mondjuk fehérneműben,a vállán slendriánul átvetett pufajkával kérdezhetne. és ha jobbos politikus menne be,a nyomaték kedvéért lehetne nála egy géppisztoly.

dr. jenőke (jenőke) 2012.10.20. 13:06:36

@bolondok közt viktor a király:
Egy privát kérdés: ezek szerint a királyok között bolond? NyakaTEKert egy vélemény.

zkorsos 2012.10.20. 13:07:09

Második bekezdés, utolsó előtti mondat (a posztban): "vaj van a fején" vagy "valami van a füle mögött".
Már csak a rend kedvéért.

csak egy néző 2012.10.20. 13:07:37

@Bafana:
A neved melletti avatar mindent elárul rólad,kiskancsó.Lehet,hogy téged kellene szájba b...i.

taga20 2012.10.20. 13:08:12

@CSENDES: Azért írtam ezt neked ,mert ezt már lejátszottuk.Egyébként igazad van,nekem is bántotta a szememet,ezért írtam neki

aranyhorcsog (törölt) 2012.10.20. 13:08:44

@sippala: most miért, hát van olyan képviselő "Úr" (rózsaszín hacukában!) akik néha kinyilatkoztatja a fides tudatalattiját: asszony verve jó. Elljen négy kölköt, nevelje fel, vágja hanyat magát amint az ura füttyent egyet és értsen egyen az összes disznóságaival, azért is mert egyébként iskolázatlan pláza-picsának kell lennie.

Fax 2012.10.20. 13:09:01

Még egyszer: gratulálok Tarlósnak az ostoba, intellektuálisan kihívásokkal küszködő KOlgának megmodta végre ami jár neki. Én személy szerint eddig csodálkoztam, hogy bizonyos riportok esetén a kérdezett delikvens miért tűrte KOlga szakmaiatlan, erősen és bután polarizált, nem a lényegi kérdésekre koncenteráló kérdéseit. Ahogy fentebb írtam KOlga egy igénytelen poltunkoló, semmi több. Akinek tetszik ez nézze... Én csak ezért nézem - ha nézem - hogy anyagot gyűjtsek a butaság lélektanáról szóló könyvemhez... :)

CSENDES 2012.10.20. 13:09:28

@zkorsos: No, most már hozzátettük a magunkét a magyar nyelv őrzőiként.

Fax 2012.10.20. 13:10:18

Ja, még egy: azért Tarló sés Olga intellektuális képességeit ne említsük egy lapon.. :)

A hülyébbek kedvéért: Tarlós fényévekkel okosabb mint ez a béna picsa...

Tiborpapa 2012.10.20. 13:11:30

Úgy látom sok ember van itt, akinek szüksége lenne egy kiadós kúrásra. Orvosilag.

drumhead 2012.10.20. 13:13:24

Kálmán Olga for President!

aranyhorcsog (törölt) 2012.10.20. 13:13:25

@Fax: ez most vicc?
Te tényleg szoktad nézni Olgit és Tarlóst?
Azért az abszurd humornak is vannak szabályai no!

vénkujon 2012.10.20. 13:15:33

@Fax: fénymarhaság, amit mondassz.:D

taga20 2012.10.20. 13:15:45

@Fax: Te egy igazi retardált fasz vagy.És ezt vedd bóknak.

sippala 2012.10.20. 13:16:57

@Fax:
Komolyan,könyvet irsz?Na ne beszélj???:):)::).
Remélem az első pár oldal,vagy a könyv fele,ugye
Rólad fog szólni......
Bár ahhoz előbb olvasnod is kellene,nem csak frö
csögnöd...Tusko Hopkins....:):):

wilson77 2012.10.20. 13:18:41

@Kandeláber:
Kedves Kandelláber!

De hát én sem csalhatatlanságról, sem tökéletességről, sem pedig tévedhetetlenségről nem írtam.
Csalhatatlanságról sem.

Üdv:
-wilson

csak egy néző 2012.10.20. 13:19:27

@Fax:
Akár a tükörbe is nézhetnél.baromarcú.

pánpéter 2012.10.20. 13:21:05

Kálmán Olga pont azt kapta, amit érdemel. Tarlós nemes egyszerűséggel, a maga rettenetesen szórakoztató kioktatós stílusában megmondta neki nem is annyira burkoltan, hogy kedves Olga, maga ostoba, de nagyon.
És hát valljuk be, Tarlósnak igaza is van. Olga ostoba, és ennyi.
Rettentő jól szórakoztam ahogy Tarlós a porig alázza azt a szerencsétlen nőt. Ilyen az, amikor nem Molnár Csaba, vagy Szekeres Imrus ül vele szembe. :)))

taga20 2012.10.20. 13:24:31

@pánpéter: Péter látom te ott leszel a békemeneten.

Frizuravarjú 2012.10.20. 13:25:25

Az a kálmán olga olyan, mint a péter gábor. Ez miből magyarosított? Kóhn, Kern, Klammerstein?

hamucipő 2012.10.20. 13:25:39

@CSENDES: bocs, én igazán helyesírás-mániás vagyok, de szerintem először a hivatásosok (újságírók) és a posztolók tanuljanak meg helyesen írni, aztán lehet bármit a kommentelőkön számon kérni.

taga20 2012.10.20. 13:29:13

@Frizuravarjú: Varjú te miből magyarosítottad magad?Mert az ilyen hülyék miatt tart Magyarország itt.Vágod?

sippala 2012.10.20. 13:31:43

@pánpéter:

Tarlós nemes egyszerűséggel(bunkón),a maga rette
netesen szorakoztató(ripacs),stílusbában megmondta
neki(Kálmán Olga),hogy kedves Én(Tarlós)nagyon
buta vagyok,ezért az elnézését kérem......
Tarlós egy percemberke,és igen Ő alázott porig,
saját magát....ostoba taplógomba.......

Frizuravarjú 2012.10.20. 13:31:56

@taga20: Apró darabokra. Ha eljön az ideje, te (metélt) pöcs.

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 13:32:16

@pánpéter: " rettenetesen szórakoztató " Ajjaj itt valami problémák vannak. Ha a Tarlós féle viselkedés rettenetesen szórakoztató, hát akkor én szégyellem magam. Én valóban röhögtem rajta, de a megvetés miatt. Mert nem hittem, hogy ilyen ember létezik, hogy már sokadszorra feldobtak egy pofont és ez mindig alá ugrott elkapni. Ez valami hihetetlen.

CSENDES 2012.10.20. 13:34:03

@hamucipő: Igen, ezt értem, de annyira következetesen csinálta. És bocsánatot is kértem.:-))

taga20 2012.10.20. 13:34:54

@Frizuravarjú: Varjú te faszkalap,ha csak ilyen ostobaságokat tudsz írni akkor ne fárasszuk egymást.Érted?

Kandeláber 2012.10.20. 13:36:23

Nyáron pedig egyesek kiderítették, hogy a nagyfűlű digis Dávidka a legjobb sportriporter, mert feltette a megosztóra a közvetítését.

Bloodscalp 2012.10.20. 13:39:00

a bKv csőd elkerülése érdem? idén már egyszer megmentette az állam! és idén egyszer még szükséges lesz szerintem, figyelembe véve a szintet amit a bkv nyújt-vagyis elég nagy az esély hogy megsérülhetsz ha velük utazol, vagy simán lerobban a gép alattad, ez nem eredmény szerintem.

épp elkaptam az ismétlést:) a csúcspont volt mikor kivonulással "fenyegette"-bár megtette volna-mint a balneologus úr egyszer:).

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 13:39:03

@Dr. jenőke (jenőke): Egyszerű a válasz. Volt és lesz egy, úgy mond békemenet, amit az alattvalók a királyukért tesznek.
Én nem tartozom közéjük, így hát nekem nem királyom.
De bolond vagyok, mert még mindig hagyom magam megalázni. Azért bekészítettem az akácfa ásónyelet és nem akarok adós maradni ha eljő az idő.

angyalföldi partizán 2012.10.20. 13:42:03

üssétek a hátamat liberális fagyott fóka tetemmel ,de a Tarlós interjúk szórakoztatóak,pláne ha gyertyaként égeti a baloldal, már nem is oly fiatal, riporter nagyágyúját. lesz még Olgából az újságírás Bokrosa.

dean23 2012.10.20. 13:47:16

Két év és jól elküldik a retekbe a bunkó Tarlóst mindkét oldalon! Egyedüli esélye, ha megint ilyen segghülye riválist kap, mint a "mindenkinek ingyen bkv bérlet" Csabika vagy az ötkeres nyugdíjasok kedvence gyagyás Tóni!

The brain 2012.10.20. 13:47:30

Bárcsak azt mondta volna Olgának Tarlós,hogy:maga kérem egy tudatlan tahó.Akkor se lennék kiakadva és most se vagyok.

Kandeláber 2012.10.20. 13:48:19

Gondolom, gumicsizmás bivalybasznádi tanyasiak is megmondják most a frankót a budapesti főpolgármesterről.

roqfort 2012.10.20. 13:52:46

K. Olga szerintem jó riportot akart csinálni, nem jó balhét. Tény, hogy Tarlóssal nehéz jó riportot csinálni, de hát akkor nem kell ilyen ambíciózusnak lenni. Minden riport alany türelmesi nyeli a számára kellemetlen kérdéseket, grimaszokat, stb. Tarlós nem. Ettől K. Olgának nem kellet volna kiesni a szerepéből. Ő akart kavicsot dobni a pocsolyába, de akkor nem kell leblokkolni egy váratlan hullámtól. Témát kellett volna váltani, és más irányból megint támadni. Egy intellektuális vihart élveztem volna, ez viszont nem volt az. Szerintem akasztották a hóhért, akármilyen fazon is ez a főpolgármester.

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 13:54:46

@Kandeláber: Te melyik gumicsizmás bivalybasznádi tanyán laksz? Tudod nem az a tanyasi aki tanyán lakik, hanem az aki úgy viselkedik. Lehetsz te attól akármilyen budapesti, ha így viselkedsz. Egyébként vedd a nevedre a főpolgármesteredet, és nem egy hülye lesz a családba.

nem várt fordulat 2012.10.20. 13:55:49

amúgy Tarlósnak mindig is ilyen bunkó stílusa volt, és én elismerem az eredményeit, szerintem mint polgármester nem szar, de nem képernyőkompatibilis az fix.

Most megnéztem a riportot, és az ominózus tajparasztságán kívül azt kell mondanom, hogy igaza van.

Kicsit tényleg uncsi már, hogy Olga állandóan ezzel jön, olyan, mint ha azt akarná kikényszeríteni belőle, hogy "jaj jaj, igen, a fideszesek támadnak, a Rogán le akar váltatni, és igen, itt a törésvonal" és ettől akkor minden baloldali érzelmű ember beélvezhetne, de Tarlós ebben nem partner, és a lényegi dolgokról akar beszélni.

Kifejtette azt, hogy itt egy gyors sikert akar a fidesz frakció, ő ebben meg nem partner, mert ő a BKK finanszírozását akarja biztosítva látni, aztán elkezdődött az adok-kapok.

Még egyszer, ez nem mentség a nettó bunkóságára,

unionista (törölt) 2012.10.20. 13:59:06

tarlós tipikus hózentrógeres paraszt.

taga20 2012.10.20. 14:00:41

@roqfort: Mondasz valamit.Bírom Olgát,de a könnyebb utat választotta,pedig le tudta volna alázni Tarlóst enélkül is.

dr. jenőke (jenőke) 2012.10.20. 14:01:47

@bolondok közt viktor a király:
Ajtó elé a gereblyét, és nem lesz semmi dolgod.
Egy másik blog szerint házhoz mennek a kokiért, sallerért, és így tovább.

billy reed 2012.10.20. 14:06:26

"Talán már azok sem hullajtanának könnyeket utána, akik eddig szánni való, szerethető figurának tartották. "

Öööö...eddig is inkább csak szánni való vala.

@Kandeláber: "Gondolom, gumicsizmás bivalybasznádi tanyasiak is megmondják most a frankót a budapesti főpolgármesterről."

Ahogy a mondás tarja "a hír szent, a vélemény szabad."
A gumicsizmás bivalybasznádi tanyasinak ugyanolyan joga van véleményt alkotni bármiről, mint Önnek.
Gondolom Ön is határozott állásfoglalással bír pl. a közel-keleti helyzet, az IMF, esetleg az amerikai elnökválasztás kérdésében, pedig onnan nézve Ön Bivalybasznádon él, még ha Budapest is a fedőneve.

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 14:06:38

@karacsi_maci: Én is láttam a korábbi Tarlós interjúkat Kálmán Olgával. A korábbiakban Olga hagyta Tarlóst beszélni, a második harmadik mondatoknál már olyanok voltak mintha valami Andersen mesét hallgattunk volna. A végén a mondandója lényege az volt, hogy milyen szemét dombot vett át, micsoda mocsok volt Demszky, meg mit loptak el korábban, de a kérdésre, hogy ő mit akar csinálni, csak a sértődöttség volt.
A mostani kérdésnek is az volt a lényege, hogy, hogy nem veszi észre, hogy a fidesz már egy ideje hülyét csinál belőle. Ezt érzi Ő is, mert inkább nem szavaz, de nem meri beismerni, hogy a Tóniék szívatják. Mi ebben a sértő? Ennyire fél tőlük, hogy egyszerűen inkább torokra támad mint, hogy egyszer elmondaná a véleményét.

nem várt fordulat 2012.10.20. 14:11:37

@bolondok közt viktor a király: be kell látni, Demszky tényleg egy trágyadombot hagyott itt. Az más kérdés, hogy akkoriban bevett szokás volt kipótolgatni a hiányt a költségvetésből. Most az a fura helyzet állt elő, hogy a Fidesz kurvára nem akar pótolgatni, mert épp azzal van elfoglalva, hogy a saját zsebét tömködje, Tarlós meg nem akar ehez asszisztálni, ő a várost akarja vezetni.

Egyelőre állja a sarat, és mint mondtam, bármennyire is visszataszító és bunkó figura, képes lenne rá.

Az meg, hogy nem akar kibeszélni, támadási felületet adni érthető. Ő ilyen na :)

Szerény az eszköztára ami a kommunikációt illeti, szerintem ezzel senki nem vitatkozik.

A szerelő 2012.10.20. 14:13:35

Tapló tarlósról rég óta lehet tudni, hogy bunkó és most már videó is van róla :)

wilson77 2012.10.20. 14:15:25

@angyalföldi partizán:
Kedves angyalfödi partizán!

Ez inkább önégetés volt.
Ugyanis kultúrember nem viselkedik alpárian, mint szokott a kültelki Főpolgármester Úr!

üdv:
-wilson

Rogerius 2012.10.20. 14:18:27

Tarlós nem elösszőr volt Olgánál riportalany, tehát tudta mire számíthat...és mégis elfogadta a meghívást.
Szerintem nem valószínü hogy "felháborodásában" gorombáskodótt ilyen látványosan hanem parancsra...zavaros belpolitikai és gazdasági helyzetben,két kisfontosságú de szimbólum erejű vesztett helyi választás után, amikor "egy a tábor" lelkesedése és a "szabadságharc" lekonyulóban van, egy potenciálisan veszélyes Bajnai comeback előtt jól jön minden kis "győzelem"

Olga, jól vagy rosszúl, de kérdez keményen ezért bizonyos mértékben szímbólum szerepet tölt be...ezért a Fidesz hívek egy jelentős része útálja.

És akkor jőtt Tarlós és, mint a "Tenkes Kapitánya", jól belerúgott a szímbólumba, elégtételt adva a győzelemre egyre éhesebb "tábornak".

Valószínüleg győzelmi mámorban fog lezajlani a Békemenet is, ahól, nyílván "sokmilió hazafi" lessz majd jelen a "párezer" Millasokkal szemben.

Szóval kell a sikerélmény

dr. jenőke (jenőke) 2012.10.20. 14:19:24

@bolondok közt viktor a király:
Új színház ügyben állította, hogy az saját döntése volt, de állítása olyan "sikeressé" sikerült, hogy mindenkit az ellenkezőjéről győződhetett meg.
Na, ezért kell a Tarlóst kérdezni.
És valóban, a fidesz már egy ideje hülyét csinál belőle. Különösen azóta, hogy állítása szerint olyan jóba van Rogánnal, hogy majdnem összeköltöznek. - Akkor jó volt az Olga, mert volt alkalom hűségét világgá harsonázni, mint könnyes-szemű meg nem értett szerény, mégis dolgos egyszerű főpolgármester.
Olga akkor hagyta zokogni, és nem élt vissza a helyzettel.
Azért ez is ide tartozik.

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2012.10.20. 14:19:50

Vaj van a fején vs. valami van a füle mögött.

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 14:22:57

@karacsi_maci: Nagyon igazad van, sőt neki is igaza van Demszkiékkel, de a kérdések sohasem arra irányultak. Ő indult a választáson, ígért fűt, fát meg, hogy, hogy rendbe teszi a várost. Most látja mindenki, hogy vergődik, szenved, a fidesz ahol tudja hátba veri, és még mindig nem meri felvállalni, hogy nem tudja teljesíteni amit ígért.
Ez az egészbe a szégyen, hogy egyszerűen hülyét csinál magából, hogy a fideszt védje. Hiába nyalja a seggüket, látszik, hogy pénzt akkor se fog kapni, akkor meg egyszerűen el kell mondani, hogy szarból várat építeni Ő is csak télen tud, amikor megfagy, de tavasszal semmi nem lesz belőle, mert elolvad, és megmarad egy rakás szarnak. Erről nem a Kálmán Olga tehet, Ő azt akarja meg tudni, hogy miért tartja még a hátát a fidesznek, miért húzza ki az állát, hogy ragyás tóniék oda hamuzzanak, miért nem azt teszi amit bevállalt. Ezért nem torokra kéne neki támadni, és ha Demszkit meg a többit szidja, BP-et szemétdombnak nevezi, attól nem lesz megoldás.

Napkutya 2012.10.20. 14:24:09

Tarlós csak simán szerepet tévesztett a műsor során.
Elővette azt az oktató-nevelő, kultúrbunkó stílusát, amit a fővárosi közgyűlésben megengedhet magának, -de ott is csak a Fidesszel a seggében. A kamerák előtt ez NEM megy.

A nép is látja, hogy tuskó, DE ott már rég nincs többsége az egybegyűltek között. Talán soha nem is volt.

Tarlós? Ami különösen fájó pontja, az valóban az a kérdés, hogy számíthat-e még a FIDESZ támogatására. Mert, lássuk be, anélkül, alighanem egy nulla.

Csak egy nagy arcú vén bábú, aki még SEMMIT sem tett le a városnak, csak osztogat a narancs cimboráknak.

Szerintem, még a következő választás előtt beáldozzák valahogy a fiúk....

A szerelő 2012.10.20. 14:26:12

@Napkutya: "Szerintem, még a következő választás előtt beáldozzák valahogy a fiúk...."
Sötét paraszt áldozat :)

derabitz 2012.10.20. 14:27:09

Kálmán helyében, én küldenék Tarlósnak egy gumiból készült szemüveget, hogy legyen min ugrálnia.

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 14:28:31

Neki már régen azt kellett volna tenni, hogy nem hisztizni mint a fürdős kurva, nem hagyni, hogy hülyét csináljanak belőle, nem hagyni, hogy ennyire a béka segge alá süllyedjen a népszerűsége, nem elfogadni a Kálmán Olga meghívását, hanem egyszerűen még a város elfogadta, addig lemondani, egy új választásba bele menni. Lett volna egy erősebb támogatottsága az ellenzék felől is, és jobban kijött volna belőle. De nem, Ő hagyja, hogy hülyét csináljanak belőle.

nem várt fordulat 2012.10.20. 14:29:05

@bolondok közt viktor a király: értelek én, és szerintem azonos nyelvet beszélünk, de hát ő nem mondhatja azt, hogy baszki, szopat a fidesz orrba szájba, én meg még is csak polgálmester akarok lenni, mert jó a fizu, meg a hatalom. így megpróbálja lezárni egyszer s mindenkorra ezt a kérdést.

mint mondtam, igen szerény eszközei vannak szegénynek erre.

viszont sok sok még óbudai intézkedéséből, habitusából azt látom, hogy ez a csávó tényleg ilyen. egyszerű mint a faék, de tényleg a város vezetésére akar koncentrálni, és abban a fideszes közegben, amiről ordít, hogy csak a pénzek lenyúlásán dolgoznak, ez még értékelhető is.

maradjunk annyiban, hogy Tarlós egy mezei bunkó, Olga meg néha elveti a sulykot. Valaki itt az előbb írta, hogy ezen tényleg túl lehetett volna lépni, lenne még fogás rajta.
Ez most egyszerűen (számomra legalább is), egyikük részéről sem ütötte meg a szintet.

taga20 2012.10.20. 14:29:59

@Napkutya: A zászlót elfelejted?

Kalokagathia 2012.10.20. 14:32:49

Csak emiatt a cikk miatt néztem meg jútyúbon az interjút. Szerintem egyforma színvonalon vannak a beszélgetőpartnerek - és ezért kiegyenlített volt közöttük a színvonalas küzdelem :)

Guillaume sous guillotine 2012.10.20. 14:33:18

nemhogy örülnétek hogy nem egy báb ül a "főváros tetéjén" vagy visszasírjátok lopós Demszkyt?

bolondok közt viktor a király 2012.10.20. 14:33:31

Ott van a másik probléma, hogy a 25 éves, szerintem szakmailag egy nulla, V.Dávidka is nap mint hülyét csinál belőle. Ő azt is eltűri, nem emel szót ellene semmiért, behúzza fülét farkát.
Ne egy tv műsorban csatázzon a riporterrel, hanem a háborús hősökkel a fideszben.

taga20 2012.10.20. 14:38:11

@Jari Litmanen: Egy báb ül a főváros tetején.Ráadásul önérzetes is.Valószínű miattad is van a helyén.Gratulálok!

angyalföldi partizán 2012.10.20. 14:49:45

még jó,hogy nem a Demszkytől kérdezett,ő le is fejelte volna. nem hiába volt hírhedt arról,hogy veri az asszonyt,mint Klicskóék az ellent.

laci0011 2012.10.20. 14:50:33

Tarlóssal vagy nélküle a fityusz 1 selejt,annyit érnek mint plagi bá doktorija!A Siemens és az Alstom ügy is műbalhé a javából!Műbalhét még a fityusz is meg tud oldani,a valóságosakkal komoly gondjaik vannak,főleg ha nem maguktól oldódnak meg.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.20. 14:51:14

Máshol egy tarlóst a saját tábora hajtott volna már el egy ilyen alakítás után.

Jól jellemzi a hazai közállapotokat, és a népet is, hogy nem egy, nem két degenerált fasszopó képes, és szentnek tart egy primitív alpári tahót, csak mert ugyanazon párt emblémájára rejszolnak.

Az ilyenek, kik védik, azon sem akadnának ki, ha pista holnap beleszarna a vasárnapi ebédjük alatt a levesestálba. Jó ízzel fogyasztanák, mert ezt a mi pistánk szarta bele.

taga20 2012.10.20. 14:52:18

@angyalföldi partizán: Te műpartizán,verd el az asszonyt,hogy ma is teljes legyen a napod.

Szindbad 2012.10.20. 14:57:24

Kedves Kálmán Olga!

Ne a szád járjon, hanem a méhed! :)

Napkutya 2012.10.20. 15:07:47

@Szindbad: "Ne a szád járjon, hanem a méhed! :) "

Gratulálok cimbora!

Tarlós a TE polgármestered.

angyalföldi partizán 2012.10.20. 15:11:05

@taga20: köztünk legyen mondva,eléggé együgyü a reakciód.

öszödi mém 2012.10.20. 15:15:52

Olga eléggé ostobácska, amolyan női Oroszjóska.

wowerman 2012.10.20. 15:18:46

@sanyix: ők most ellenzékben vannak, az kit érdekel ha bullshitelnek?

Don Quixote de la Ferko 2012.10.20. 15:20:07

Visszagondolva sarlós elvtárs azon kevés szereplésére, amiket valami csoda folytán megnéztem, sarlós elvtárs most is hozta önmagát.
Pontosan ugyanolyan volt, mint minden korábbi megnyilvánulásában: Most is tahó, bunkó módon reagálta le azokat a kérdéseket, amire nem lehetett zsigerből azt válaszolni, hogy "Igen, Én vagyok a király, neked kuss".

Mondjuk számítani lehetett egy hasonló ámokfutására, gondolom azért telefonon, a nyilvánosság teljes kizárásával már megkapta a magáét Isten teremtőjétől, hogy miként képzelte azt a bunkó levelet, amit Isten teremtőjének közeli családtagjához intézett a BKK élére.

taga20 2012.10.20. 15:21:30

@angyalföldi partizán: Partizán igazad van.Nem tudok kibújni a bőrömből.De szerintem ez a faszság amit csinál a kormányotok az minősíthetetlen!Érted?

Napkutya 2012.10.20. 15:42:42

Úgy gondolom, a Tarlós probléma legnagyobb kihívása egy közhely. Ma, Magyarország sok városára jellemzőek a lentiek.

Van X.Y polgármester, akit a hatalom juttatott a helyére, és ezért FÜGG a hatalomtól.

MINDEGY, hogy milyen hatalom juttatta oda, nyilván addig van ott, amíg a gazdái másképp nem döntenek.

Sunyít, nyal, nyel, tapos. Igyekszik. Különben, hosszabb-rövidebb úton megy a lecsóba, a sleppjével együtt.

A gond az, hogy a posztja egy csúcs a jelenlegi közigazgatásban. Senkit nem tud kicsinálni maga alatt, -mert, nincs senki, akit a maga posztján felelőssé tehetne maga helyett.

Ez igaz egy nyírségi zsákfaluban is, és igaz a fővárosban is. Mindegyik meg van félemlítve, a státuszával, a cimborás stiklikkel, a rokonaival.

Lehet vele vitatkozni...

angyalföldi partizán 2012.10.20. 15:44:31

@taga20: ja,az első felét igen.a másodikat nem igazán.nekem nincs kormányom és a Dunának mennék,ha hagynám hogy a politika irányítsa az életemet,bármilyen is legyen.ebben sztem megegyezhetünk.

csabakirályfi 2012.10.20. 15:50:34

Kedves blogger, nincs-e információ arról, hogy az Alstom buktatása nem az elmúttnyócéves következetes romboljunk, amit tudunk politizálás része volt-e? Aztán mikor a kezünkbe került a gyeplő, akkor hűdefrankón rendeztük ezeket az általunk kreált vitákat.

taga20 2012.10.20. 15:50:59

@angyalföldi partizán: Látom értelmes ember vagy,akkor miért írsz baromságokat?Nem akarlak provokálni,de a negatív növekedés az recesszió.

NDG 2012.10.20. 15:57:17

A Gyurcsány interjúban csak kussolt az Olgácska, és hallgatta csodálattal azt a bűnözőt. Rettenetes nézni ezt a média prostituáltat. Szánalmas mellékszerplője az egyébként gyalázatos magyar politikai életnek.

taga20 2012.10.20. 16:02:05

@NDG: Orbán a maffiafőnök.Látom neked ez nagyon tetszik.

dr kíváncsivagyok 2012.10.20. 16:03:18

@Fax: " Ja, még egy: azért Tarló sés Olga intellektuális képességeit ne említsük egy lapon.. :)

A hülyébbek kedvéért: Tarlós fényévekkel okosabb mint ez a béna picsa..."

Eeegen....szerinted egy értelmes ember érvek helyett sérteget ?!T aplós egy kőbunkó tajparaszt !

öszödi mém 2012.10.20. 16:03:36

Cigányügyekben is mindig kussol Olgácska. Akkor a védencei, mindig áldozatok.

csak egy néző 2012.10.20. 16:04:38

Mi van cenzorkám,mi nem tetszik??

Napkutya 2012.10.20. 16:09:19

@NDG: Mondd, Te nézel HTV-t?
(Nyilván...)

Én is.

Az hogy van, X. -mond valamit-, a riporter meg bólogat-, majd UGYANAZ az X elmondja másfél hónap múlva az ELLENKEZŐJÉT, -és a riporter erre is bólogat, az szerintem gusztustalan.

Látszik, hogy PÉNZÉRT csinálja.

Inkább nézem az ATV-t egy élő, gondolkodó riporterrel, mint akármelyik másik csatornát, egy agyatlan, mikrofon állvánnyal.

Ja, és természetesen rühellem ha átb.sznak.

Ezzel, mára vagyunk így néhány milliónyian.

NDG 2012.10.20. 16:12:02

@taga20: Az a paraszt ? Rohadjon meg.

taga20 2012.10.20. 16:15:14

@NDG: Mi a bajod a parasztokkal?Ki rohadjon meg?Kurvára nem értelek!

NDG 2012.10.20. 16:16:27

@Napkutya: HTV ? AZ melyik ? Bocs, nincs időm nagyon tvt nézni, a Tarlós és Gyurcsány riportot pont láttam, azért tudok hozzászólni.
A többivel egyetértek.
Az átbaszásban viszont a Gyurcsány is rendesen benne van, nekem a bivska kinyilik a zsebemben, amikor őt vagy a családját meglátom. Én a helyébe nemhogy a tvben nem nyilatkoznék, hanem az utcára se nagyon jönnék ki. És mielőtt valamelyik droid nekem ugrana, kb ugyanezt gondolom az Orbánról, csak más miatt.

NDG 2012.10.20. 16:19:32

@taga20: az Orbánról beszéltem.

taga20 2012.10.20. 16:20:44

@NDG: Félreismertelek.Szevasz.

Napkutya 2012.10.20. 16:32:52

@NDG: Naaa... Egy okos embernek nem lehet túl nagy kihívás, hogy mire is gondolhattam! :))

De, tudod mit? Amúgy, MINDEGY is!

Az ország gondolkodó részének, már rég nem kihívás felfedni, hogy KINEK is politizál a FIDESZ.

A gazdagoknak? Ők kevesen vannak. Kevés szavat. A többieket, a többséget, viszont valahogy át kell b.szni.

Ígéretekkel, csábítással, bármivel át kell húzni minél több Magyart, -mert különben NINCS hatalom.

Akkor viszont felelni kell majd. Nem lesz "elmúltnyolcév". Csak négy, -meg a cimborák stiklijei, itthon, meg az EU bíróságok előtt.

Sokan várunk erre.

cukorrépa 2012.10.20. 16:42:43

má' megint egy ilyen "hülye Tarlós, okos Olga" poszt. és ez is gyenge.

Olgácska egy rátermett műsorvezető, de időnként túljátssza a nyávogós "akkor is tudni akarom" szerepet. most Tarlósnál játszotta túl, szerintem semmi meglepő nincs benne, hogy erre T. leb*szta.

ha Olga a vadkommunista, álkomunista és ex-szadeszes liberális okoskodókat is ilyen makacsul kérdezné, elítélném Tarlóst. a helyzet viszont az, hogy Kálmán Olga látványosan elfogult a jobboldaliakkal szemben és hagyja futni a ballib demagógokat, sőt alájuk kérdez.

így az ilyen szellemtelen és acsargó posztok a Tarlós bunkóságáról, hogy is mondjam, üresek. mert a Tarlós bunkó tud lenni, az Olga meg qrvára elfogult. akkor melyiket sirassuk? szerintem egyiket se.

cukorrépa 2012.10.20. 16:44:19

@NDG:

"A Gyurcsány interjúban csak kussolt az Olgácska, és hallgatta csodálattal azt a bűnözőt. Rettenetes nézni ezt a média prostituáltat. Szánalmas mellékszerplője az egyébként gyalázatos magyar politikai életnek"

sajnos ez egy pontos leírás, bár prostit én nem mondanék. Olga "csak" egy megélhetési újságíró, fényévekre a professzionális elfogulatlanságtól.

xycd 2012.10.20. 16:47:22

Már ideje volt,hogy valaki kiossza ezt a hülye picsát! Ha komcsi,libcsi bünöző a meghivott,azzal ugy el tud bájologni,hogy csak na!

taga20 2012.10.20. 16:47:28

@cukorrépa: Répa szerinted minden rendben a fővárosban,jó irányba megy minden!!!

cukorrépa 2012.10.20. 16:49:16

@Rogerius:

"Olga, jól vagy rosszúl, de kérdez keményen ezért bizonyos mértékben szímbólum szerepet tölt be...ezért a Fidesz hívek egy jelentős része útálja."

(a "rosszul" és az "utálja" rövid u, a szimbólum rövid i. kicsit sok hiba volt egy rakáson, bocs.)

Olga kizárólag a kormánypártiakat próbálja szívatni. a ballib erőknek nyal és alákérdez. ez elég gáz! ez a nő riporterként jobb sorsra (lenne) érdemes.

Napkutya 2012.10.20. 16:50:10

@cukorrépa: Hát, ha ezt kiegészítjük azzal, hogy Olga magától lett nemzetközi hírű riporter, -Tarlósban, meg mindig is ott volt a tolórúd, akkor egyet értünk.

Bár a második érintett, mintha nyugtalan lenne, hogy rövidebb lett a rúd...

Nem tudom.

Napkutya 2012.10.20. 16:53:08

@cukorrépa: Hát, ha ezt kiegészítjük azzal, hogy Olga magától lett nemzetközi hírű riporter, -Tarlósban, meg mindig is ott volt hátulról a tolórúd, akkor egyet értünk.

Bár a második érintett, mintha nyugtalan lenne, hogy rövidebb és lankadtabb lett az a rúd...

Nem tudom. Lehet, hogy rosszul látom?

Napkutya 2012.10.20. 16:54:44

@Szindbad: OK. Hogy jön ez ide?

Cimbora.

Napkutya 2012.10.20. 16:58:16

Lehülyült a rendszerem, bocs az ismétlésekért...

cukorrépa 2012.10.20. 16:59:54

@taga20:

azt nem mondtam! de az, hogy Budapestet, pl. a BKV-t vagy a normális biciklis közlekedést a Demszky se tudta rendbe rakni (hány évig is volt? tizennyolc, húsz?), jelzi, hogy a feladat nem egyszerű.

és Tarlóst most valóban szivatják a fideszesek, mert nem elég talpnyaló. pedig a vezér ehhez van szokva! és a s*ggnyalók is rühellik, hogy valaki kilóg a sorból.
nem csodálom, hogy kényelmetlennek érzi a helyzetet. de attól, hogy mi van Budapesttel, a Kálmán Olga nem lesz jobb vagy rosszabb riporter. Konkrétan nem lesz korrektebb és elfogulatlanabb. Pedig pont az esze és a háttércsapata meglenne hozzá.

cukorrépa 2012.10.20. 17:01:20

@Napkutya:

na jó, Kálmán Olga persze hogy nyugodtabb, neki nem egy Budapestet kell eligazgatnia, hanem csiklandoznia a kormánypártiakat és alákérdezni a ballibeknek. nem védeni akarom a Tarlóst, pláne nem a stílusát, de Tarlós feladata nagyságrendekkel nehezebb.

taga20 2012.10.20. 17:04:34

@cukorrépa: Értem amit írsz.De miért mosol össze egy kiöregedett politikust egy újságíróval?

kósika 2012.10.20. 17:09:18

Miért hergelitek fel magatokat fatökű barátaim? Ha nem tetszik a kérdés felállok és kirohanok a stúdióból, mint Zrinyi, vagy Kósa oszt jónapot!

fraki 2012.10.20. 17:11:47

Van itt valaki, aki szakmai szemmel nézte a műsort? (Mert a posztíró nem.)

Kálmán szereplése finoman szólva is szakmailag kétséges volt. A saját véleményéből akart tényt csinálni, és nem volt világos, hogy a gyerekes vitán kívül milyen választ várt Tarlóstól.

Egyszerűen nem érezte a határt. Ha egy szereplő egy erősen véleményes összeesküvés-elméletet nem akar magáénak elfogadni, és nem akar ezen percekig lovagolni, meg ennek magyarázgatásában a műsorvezető partnere lenni, akkor ennyi, tovább kell lépni, nem lehet erre rákényszeríteni.

Tarlós a körülményekhez képest elég finoman válaszolt, Kálmán egyszerűen házhoz ment a lófaszért.

taga20 2012.10.20. 17:14:00

@fraki: Szívjál el egy cuccot!

kvadrillio 2012.10.20. 17:18:38

megnéztem őket...nagy nehezen...de tényleg !

BÁR OLGICA IGEN TEHECCSÉGES RIPORTERNŐCI, MI A FÉSZKES FENÉÉRT TETTE FÖL, FEL, TARLÓSNAK MINDIG UGYANAZT A KÉRDÉS ????!

kalaposinas 2012.10.20. 17:23:06

@Kandeláber: Innejd vidékrűl üzenem, hogy innentrűl te sem írsz fő a csillagokig. (csak a hülyeséged)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.20. 17:25:33

@kvadrillio:
"MI A FÉSZKES FENÉÉRT TETTE FÖL, FEL, TARLÓSNAK MINDIG UGYANAZT A KÉRDÉS ????!"

Hogy választ kapjon rá. És te is.

Melchi Zadok 2012.10.20. 17:30:19

@fraki: nem tudom, nekem jobban bejön az a fajta "szakmaiság", amikor az újságíró nem engedi süketelni, mellébeszélni az interjú alanyt, mint az obersovszky féle hálás kutyaszemű, felszopó stílus.
bár tény és való, az sem rossz szakmailag, csak egy másik, sokkal ősibb szakmához áll közel...

kvadrillio 2012.10.20. 17:30:40

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: ..JA....JA......, MINTHA TÖBBSZÖR HALLOTTAM IS VÓÓÓNNA A VÁLASZT !

... no de utána újfent föl-feltette ugyan azt a kérdést..... VÁGOD ?!!!!! ...avagy nem figyettttééééééé oda ? he ???

Melchi Zadok 2012.10.20. 17:34:44

@kvadrillio: amit te válasznak hallucinálsz, az avalójában nettó mellébeszélés.
de mivel te úgyis békementelsz kedden, ezt eleve nem értheted...

kvadrillio 2012.10.20. 17:34:56

...szaaal.....hosszúúúúúúúúúúúúúú....perceken át..., keresztűűűl-kasúúúúl.....járták körül...lassúúúúú....magyarosch....tánclépésekkel....azt az EGY...EGY...EGY...SZEM KÉRDÉST....ÉS MINDIG...MINDIG....UGYAN AZT A VÁLASZT ADTA A TARHÁLÓS RÁJAHHH !

...nu, ezért, egy kissé fárasztóan unalmas lett ez a riport részemre.

VÁGOD ???!

tudom nehéz felfogni, de azért próbáld meg.

Szindbad 2012.10.20. 17:35:47

@Napkutya: Hát ha nem tudod, akkor ne dumálj, cimbora :)

Napkutya 2012.10.20. 17:40:54

@cukorrépa: Ez részben igaz.

Csak két dolog: Tarlós jelenleg NEM önállóan igazgatja Budapestet. Pontosan azt csinálja, amit mondanak, (előírnak/megengednek) neki, (ld. Orbán-rokonság karrierje) - és ha ellentmondana, kirúgják, -vagy öt héten belül megbuktatják.

Tudja.

Erről szól a mostani paláver is, MINDEN szinten hűséget esküszik, nyal, tagad, lelkesedik ahol csak teheti, -akár az aktuális események ellenére is.

Olga?

Nos, ha csak olyan tehetséges riporter lenne, mint Tarlós budapesti polgármesterként, akkor már azt sem tudnánk, hogy kicsoda, -mert egyszerűen nem érné meg őt mutogatni.

Az emberek NEM hülyék.

Pussy Riot (törölt) 2012.10.20. 17:48:05

Ha engem valaki 10 percen keresztül ostoba impertinens módon provokálna én is beszólnék.

Az milyen, hogy Kálmán Olga egész addig feminim riporter amíg Tarlós méltó módon nem reagál, de akkor hirtelen hiperérzékeny nővé válik?

A poszt stílusára, az abban leírt fikciókra meg nem vesztegetnék szót.

Napkutya 2012.10.20. 17:57:13

@Szindbad: MIT is kellene tudni?

Ha Olga bérgyerekeket szülne Szaddam Husszeinnnek, NEKED, NEKEM, ehhez sem lenne semmi közünk, -MINDADDIG, amíg azt mutatja meg, hogy mit nyúl a kormány, a csicskásaival.

Na jó, nem a Te hibád.

Lehet, hogy egy bérparaszt, ostoba, köcsögnek érv lehet egy nő méhével érvelni, bármilyen vitában is, -de, ez csak azt jellemzi, aki annak a gyagyásnak pórázát a kezében tartja.

NEKEM mindegy.

De Neked, Cimbora már decembertől is drágább lesz a parizer, a gáz vagy a villany, vagy akár csak az, hogy hozzájuss a fizetésedhez.

Ennyire, nem kell egyszerűnek lenni!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.20. 17:59:22

@kvadrillio:
- Mi a véleménye a dinnyekartellról?
- Oszkó a Wizz-Airben, baszod!

pánpéter 2012.10.20. 17:59:25

@bolondok közt viktor a király:
az a szórakoztató, ahogy a vörösöknek mindig alákérdező, a vörösökkel mindig nagyon megértő, nagyon szimpatikusan viselkedni próbáló Kálmán Olgát elküldte a büdös picsába, nem is annyira burkoltan. te kálmán olga fun vagy, ami a te dolgod, de én meg nagyon nem.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.20. 18:02:55

@kvadrillio:
A Focusban ov-nak is feltettek egy kérdést. Mellébeszélt. Feltették neki ismét. Mellébeszélt.

Leközölték, változtatás nélkül. Az egyik német partnerünk szerint ov vagy ennyire hülye, vagy annyira hülye, hogy ennyire hülyének néz mindenkit.

Ha a gyerekedet kérdezed, hogy került a csizma az asztalra, és ő mindig azt válaszolja, készült a dolgozatra, akkor veled is és a gyerekkel is minden rendben van ugye?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.20. 18:05:34

@Pussy Riot:
"Ha engem valaki 10 percen keresztül ostoba impertinens módon provokálna én is beszólnék."

- Nem is lettél polgármester.

Gáborom 2012.10.20. 18:10:35

Ha a liberálisok legalább a demokráciát komolyan vennék, mondjuk ha a posztoló tudná ,hogy mit is ír le valójában, akkor ez a cikk nem születik meg.
De most is özönlenek a Tarlóst mocskoló cikkek, amik csak és kizárólag azért hiteltelenek, mert amikor Demszkyék szépen lassan tönkre tették és kirabolták a fővárost, egy rohadt szót nem szóltak a demokrácia felkent védelmezői.
Hogy tudniillik emberek, épp kilopják a szemeteket.Hogy épp a lehető legrosszabb szerződéssel építtetnek metrót oda, ahová bőben elég lenne a villamos is, töredék áron.

Tarlós nem bunkó drágáim, hanem kimondta az igazat: Kálmán Olga és maga az ATV is következetesen propagandát folytat, akár csak a Hír tv vagy az Echo tv.
Olga ezt a propaganda munkát alázattal meg is teszi, mint ahogy mindig is kiszolgálta a kenyéradó gazdáját, újságírói etika ide vagy oda, sosem számított, volt bárki is a gazdi eme érdekes pályafutás során.

Olga okosnak tűnik, fel is készül szépen, de még véletlenül sem hagyja végigmondani a lényegeset, az igazat, a valódit, csak mindig arra a kis részletre kíváncsi, arra a féligazságra, ami kenyéradóinak - és nem zsidóztam esküszöm, hiszen az atv nem zsidó csak izraeli - ha nem is közvetlenül - oly kedves.

Pedig kéne már régóta az egyenes beszéd, de 90-ben kipusztult, még mielőtt feltámadott volna.

Remélem, világos, hogy nem a fidesz seggét nyalom, csak éppen nem vagyok hülye, és nem ülök fel ezeknek a senkiházi, tudálékos blogoknak sem.
Tudjátok: nem akarok játéka lenni semmiféle szélnek.

Mellesleg Tarlós szakember, és látja, hogy a fidesz kedvenc politikusainak, pl Dávidkának fontosabb a politikai siker mint a szakmai távolba látás, a következmények számba vétele.
Tarlós csak azt hajtogatja, hogy nincs pénz arra, amit a politikusok akarnak, másra is kell pénz, mert nem fog működni a főváros.

De sebaj, majd jön egy jól eladott politikus Budapest élére, és jó drágán jól elrontva bukdácsol tovább a város, csak hát nemcsak a fővárosiak fogják fizetni, hanem mindenki.

Measurer 2012.10.20. 18:24:58

A finanszírozhatatlan költségvetéssel, elhibázott (elkészült, de működésképtelen ill. kivitelezés alatti) EU-s projektekkel, a termelőtevékenység ellehetetlenítése utáni munkanélküliséggel (vagy az ezt elleplező ál-szolgáltatásokkal), adminisztrációs, kulturális, oktatási vízfejekkel, nyugdíjas és szociális problémákkal küzdő főváros vezetésére - már csak politikai okokból is- csak valamelyes függetlenséggel rendelkező főpolg.m. alkalmas. A napi küzdelmek viszont adekvát vezetési stílust követelnek meg. Ennek kommunikációs sajátosságaiból kaptunk most ízelítőt.

Napkutya 2012.10.20. 18:26:24

Szerintem, Olgának mindegy. Buktatják Tarlóst? Jön másik. Akár, két másik.

Van még idő.

Ha úgy kell egy Fideszes poszt Magyarország főbb pozícióira, mint a legutóbbi Köztársasági Elnöknél, -akkor jön majd akár egy ötödik, hatodik is.

Egy valamiben biztosnak látom a jövendőt, Tarlós NEM fogja megérni a következő ciklust.

Harcos alkat, küzd.
Még, tán becsülöm is ezért.

Viszont, fontos: NEM Olga rúgja ki alóla a sámlit.

Mindössze arról szól a történet, hogy VELE még küzdhet. Nem is tőle kapja majd a selyemzsinórt.

l ember 2012.10.20. 18:55:14

volt szerencsém 20 évig "együtt élni" Tarlós Papával a III. kerületben. Egy elég egyszerű tahónak ismertük meg mi is, és amit írsz róla, találó, viszont a mai politikai palettán üdvözítően tisztességesnek tűnik, és talán (bár nem látok bele, csak a trendeket nézem) ennek is köszönhető, hogy sok pozitív kezdeményezés élte túl a csecsemőkorát, Budapesten bizony sokkal jobb élni most, mint anno. Már valós számok forognak közbeszéden a BKV finanszírozásának problémáiról, kerékpározhatóbb a város, újul meg a belváros (pl belső VIII. kerület, lesz Várbazár), a civil szervezetek elképzelései teret kapnak a gyakorlatban (SZeBu, Valyo, Kerékpárosklub). Ezeket ne felejtsük el

fraki 2012.10.20. 19:06:38

@taga20: Te mit vártál Tarlóstól?

fraki 2012.10.20. 19:07:47

@melchi zadok: Mit értesz süketelés alatt, és te mit vártál Tarlóstól? Vagy nálad az a nr1. szakmaiság, ha valaki ész nélkül flame-el?

angyalföldi partizán 2012.10.20. 19:20:01

@l ember: én ezt nem akarom.pusztuljon,szürküljön a város,de az ideológia a miénk,kőkemény pufisoké.bebaszna ,ha elkezdene fejlődni a város,mi lesz az elveinkel,mi lesz a demokráciával? nem hagyjuk. inkább pusztulat,de a miénk demokrata liberálisoké a jővő.legyen Detroit 2.az kaffa.nehogy má fejlődjünk.

Napkutya 2012.10.20. 19:20:09

Eljön majd az a pillanat, amikor egy megfáradt városvezető, könnyek közt ismeri be, hogy erői már kevesek ahhoz, hogy Budapest népét, tovább vigye a Kánaán-szerű, teljes boldogulás felé.

Sőt! Be is fogja mutatni a narancssárga utódot, aki a jövő záloga, sőt, a jövő letéteményese.

Olgától függetlenül.

Ennyi.

outisz 2012.10.20. 19:24:29

@Kandeláber: amúgy jogos. mindazonáltal kár azért a városért, szerintem több van benne. (vidékről)

vitamax 2012.10.20. 20:01:16

En most neztem meg ezt a bizonyos riport-ot.
Miert csak en erzem ugy, hogy a Tarlost egyszeruen az elejetol a vegeig csak provokalta ez az idiota picsa. Ez nem is kerdes, ezt ha nem latja meg barki, az tenyleg vak. Gondolom ez a dolga, mert megis csak az ATV-nek dolgozik, de ha igy van akkor ne is szamitson arra, hogy mindenki turni fogja, ezt az alatomos stylusat. Igazabol miert is haragszik barki ebben az esetben a Tarlos-ra? Minden kerdesre szepen es tisztessegesen valaszolt, csak ennek a piocanak ez nem volt eleg. A velemnyem az hogy szerintem nagyon inteligens modon sertette meg a nem tudom mi a joistent kepzelo istennot, mert az ilyen tipusu notol tenyleg csak az isten mentsen meg mindenkit. Az pedig ,hogy a Tarlos a varosert dolgozik, es meg a sajat frakciojaval is szembe megy ezert, mert az emberek erdekeit nezi, az a szememben becsulendo.Ha itt a hozzaszolok lebunkozzak, akkor ugyan nezzenek mar tukorbe, mert mas szemeben a szalkat, de sajatjaban a gerendat sem veszi eszre.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.10.20. 20:01:53

Tarlós udvarias volt és visszafogott, olgicának meg..aki úgy viselkedik mint egy férfi, ne picsogjon ha kap egy állast. iszonyat primkó módon erőltette a saját agymacskáját, elbaszta az egész időt ezzel a hüjeséggel, majd gyorsan eszébe jutott, ő nő...
szánalmas.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.10.20. 20:03:48

a poszthoz meg, ott csak olga égett...tudom, persze majd TI megmondjátok mit kellett volna látni, de nem. a valóság más volt, olga házhoz ment a picsánrugásért.

azbesztos 2012.10.20. 20:07:58

Az értetlenkedő hülye picsa Kálmán Olgát rendbe tette Tarlós. Mi ebben a rossz?

Semper Fidelis 2012.10.20. 20:09:33

@vitamax: "Tarlost egyszeruen az elejetol a vegeig csak provokalta"

Én is így érzem. Arról nem is beszélve, hogy milyen szánalmas már ez a "nő" mivoltra hivatkozás. És akkor mi van, ha nő? Rajta kívül még van a világon 3 milliárd nő. Egyiket sem lehet kritizálni, csak azért, mert nő? Ugyan már...

hopptarisznya 2012.10.20. 20:11:46

"...egyetlen rossz napot kifogva képesek romba dönteni nagy nehezen felépített pozitív imázsukat."

Akinél rosszpont, hogy a primitív Olgának (szép ruszki név) megmondja a frankót, az ne is szavazzon soha Tarlósra. Az maradjon csak a gerinctelen szarjankók pártján!

KopaszMercis 2012.10.20. 20:14:47

Azt nem erti a sok fidesznyik, hogy nem az a baj hogy a Tarlos igy viselkedett, hanem az, hogy csak azert merte ezt vallalni mert a masik no, es baloldali...

Legalabb ennyire lesulyto velemenye van a fideszes politikusokrol es szavazokrol, csak azt nem meri vallalni....

Azt mar senki nem veti a szemere, hogy Carlint nem tudta tisztessegesen idezni a beszolasaval... Ugy sincsen a szavazoi kozt egy sem aki tudna rendesen angolul, es fulon csipne

KopaszMercis 2012.10.20. 20:17:45

@l ember:
Ha egy csimpanz vezetne a fovarost ilyen benzinarak mellett mar reg nem lenne dugo sehol.. Tarlos ugyanolyan bena mint barki aki eddig valaha a varoshazan dolgozott

hopptarisznya 2012.10.20. 20:23:34

@derabitz: A bizonyos "leverem a szemüveged" botrány után egy évvel kiderült, hogy az MDF valóban kavarni akar a III. kerületi golfpálya kapcsán, tehát Tarlósnak igaza volt, de ugye az index (és az azon felnőtt kislibsik) mélyen kussoltak.

Lehet itt pörögni a stíluson, de a helyzet az, a Demszkykorszaknak vége van, amikor a hízelgő barom a cizellált stílusával kirámolta a város kasszáját. Köszönjük, de ebből elég volt. Ha Tarlós leköpte volna Olgát, annak is tapsolnék. A 8% komcsinak nem tetszik. Na és? Nem ők fognak Tarlósra szavazni.

vitamax 2012.10.20. 20:24:56

A Tarlos Olga allitolag az egyenes beszed cimu musort vezeti, akkor mi a baja, most egyenes beszedbe megkapta amit erdemelt, ha annyira oda van a noi mivoltaval, akkor ne eroszakoskodjon, hanem noiesen probaljon viselkedni es elni, ha meg ez tavol van tolle, akkor ne kezdje ezt a no dolgot, mert, az ilyan nok szegyenitik meg a tisztesseges noi nemet

hopptarisznya 2012.10.20. 20:26:33

@KopaszMercis: elkezdjük becitálni a két szavazótábor összetételét? Primkó szocik nagyokat szoktak égni ilyenkor.

vitamax 2012.10.20. 20:26:46

@KopaszMercis: A nevedbol itelve , neked nincs gondod a benzinnel, ha meg kopasz is vagy, akkor biztos nyitott mercid van , hogy a jo hus szel erje azt a nagyon ures kopasz fejed.

Gatinho 2012.10.20. 20:34:02

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Olga is felszop, csak ő a szociknak.Ez a különbség.

Sadist 2012.10.20. 20:36:27

@FILTOL: Olga égett? Tekerd oda a videót 9:25-höz :D

hopptarisznya 2012.10.20. 20:41:06

@Gáborom: Olgica volt olyan pofátlan, hogy az orvosi kamara elnökének játszotta a hülyét 2007-ben, miszerint Gyurcsótány soha nem ígérte, hogy nem lesz vizitdíj. Holott aki nézte az Orbán-Gyurcsány vitát, az bizony megjegyezte a "nemigaz ország" című Gyurcsány monológot. De Olga -aki politikával foglalkozik- nem emlékszik rá. vagy emlékszik, de ennyire aljas, és ennyire hülyének nézi (joggal) a saját táborát. www.youtube.com/watch?v=D9VFIG6NO68

Pártkatona szegény. Már a Pokorni kivonulás kapcsán sem értettem, hogy miért hőbörög a balos horda. Szerintem egyértelmű volt, hogy az antiszemita párhuzam aljas húzás volt Olgitól, de a mértékadó balosok inkább a kivonuláson voltak fennakadva. Ezekkel az értékrendű emberekkel semmilyen közösséget nem tudok vállalni. Nem a politikusok szakítják szét az országot, hanem értékrendek szerint válik ketté a társadalom. És innen nézve semmilyen szánalmat nem érzek, ha ezeket valaki a helyén kezeli. Leváltja.. esetleg nem fog vele kezét, vagy kirúgja.

NDG 2012.10.20. 20:44:08

@vitamax: én se tudtam volna szebben megfogalmazni

vitamax 2012.10.20. 20:46:27

@hopptarisznya: Teljesen veled vagyok a velemenyedben.Azt hiszem ezzel minden meg is mondtal.

taga20 2012.10.20. 20:47:43

@hopptarisznya: Ha szerinted Tarlósnak van igaza akkor te nem vagy komplett!

milyen szép a Vértes, ó 2012.10.20. 20:52:19

@NDG:

A legtöbben nem vállalnák, hogy nem tudnak az ilyen tört magyarsággal összeszenvedett közröhejeknél jobbat írni, becsülendő az őszinteség!

taga20 2012.10.20. 20:54:06

@vitamax: Nagyon bírom amikor külföldről ossza az észt valami barom,de a járdaadót nekem kell itthon fizetnem,mert az ilyen fasz Tarlós,Orbán vezeti az országot!!!!

vitamax 2012.10.20. 20:54:34

@taga20: Szerinted kinek van igaza? Demszky-nek es a vigyori Hagyo-nak? Oket szeretned vissza?
Nyilatkoznal ez ugyben? vag csak arra vagy kepes, hogy kijelented ki a komplett es ki nem?
Nagyon nagy orommel varjuk a velemenyed.... ha egyaltalan van mirol beszelned.

vitamax 2012.10.20. 20:59:37

@taga20: Nem nyert, ujra huzzhat, mert Magyarorszagon elek, es koszonom ,hogy baromnak hivsz, igy mar latom, hogy valami igazsagoz dolgot irtam. Ez nekem is orom.

taga20 2012.10.20. 21:02:54

@vitamax: Ékezet nincs a billentyűzeten?Itthon!!!

taga20 2012.10.20. 21:04:57

@vitamax: A szart miért szarral véded?Miért Demszkyvel takarózol?

vitamax 2012.10.20. 21:14:21

@taga20: Na latod, ez egy nagy gyozelem volt szamodra, en tenyleg egy bunko vagyok, hogy angol billentyuzetet hasznalok,es te pedig az inteligens fajtabol vagy aki normalis billentyuzetet, de erdekes erted amit irok.
A Demszky-vel nem takarozik itt senki, de te nem voltal kepes masra, csak leidiotazni valakit,mert a Tarlosnak igaza volt, de ahogy irtam... szivesen varom a velemenyed.

NDG 2012.10.20. 21:18:10

@milyen szép a Vértes, ó: na látod, inkább valami építő jellegüt szóljál hozzá, ahelyett, hogy kussban lapítasz :) Majd ha Kanadában dolgozol 5 éve, és egész nap angolul beszélsz, de sírva fakadsz, amikor a magyar híreket olvasod, akkor böfögj ilyeneket.

taga20 2012.10.20. 21:20:38

@vitamax: Az a baj,hogy nem a billentyűzeted miatt oltottalak le,hanem amit írtál.Kezdjük elölről:Szerinted Tarlós egy tökös gyerek.Mikor arról kérdezik,hogy miért szívatják egymást a Fidesszel akkor viszont megsértődik!!

vitamax 2012.10.20. 21:30:07

@taga20: Neked ne a jardaado legyen egyebkent a legnagyobb gondod,hanem az ami itt ebben az orszagban tortent,a Tarlos elotti 8 evben, csak a rablas, es a politikai erkolcstelenseg volt. Ha te nem latod azt, hogy a Tarlos ideje alatt ebben a 2 evben tobb minden lett jobb, mint az elozo 8 evben egyutt akkor mit magyarazzam neked. Egyebkent a computerem tenyleg angol billentyuzetu, amit Australiabol hoztam.Toshiba satelit P870/027 3. generacios I7. Szoval hidd el , lehet hogy joval tobb adot fizetek mint te.

vajdasagi 2012.10.20. 21:32:24

@Gáborom: Teljesen egyetértek. Ebben a riportban is Tarlós hozta önmagát: egy aránylag nyiltan beszélő embert, aki tenni szeretne a fővárosért, és nem enyves a keze.

Olga meg a hülye picsát hozta. Kár érte. Ő lehetne akár jó újságíró is. És ez nagy dolog lenne, mert alig van ilyenünk.

A baloldal meg inkább támadná a Fidesz-frakciót meg a Viktort. Miért kell az egyetlen olyan vezetőt támadni, aki szemmel láthatóan mérföldekkel becsületesebb és jobb a Demszki nevű elődjénél. Ezzel csak ellenszenvessé válik a balosok véleménye sokunk szemében.

taga20 2012.10.20. 21:36:25

@vitamax: Max ha te Ausztráliából hoztad a géped akkor nekem ne mond,hogy több adót fizetsz mint én!Ne nézz madárnak,te életedben nem fizettél adót.Tarlós seggnyalást meg hagyjuk,szánalmas!!

NDG 2012.10.20. 21:36:33

@milyen szép a Vértes, ó: látom, hogy te valami balos bölcsész lehetsz, aki perverz hajlamot érez a magyar nyelv iránt. Nem baj, még mindig jobb, mintha fiú diákokat vegzálnál hátulról. A lényeg az, hogy a gyógyszered ne felejtsd el beszedni este, mielőtt lefekszel.

vitamax 2012.10.20. 21:49:54

@taga20: Hidd el, nekem sem a legyek hordjak ossze.

taga20 2012.10.20. 21:52:52

@vitamax: Elhiszem ,de mi ez a Fidesz szerelem?Valami kritikai véna,nuku?

gerdo 2012.10.20. 21:58:18

Hogy legyen hova tenni amit mondok: a fidesz a kommunistak leverese ota a legnagyobb csapas ennek az orszagnak, de: ez a Kalman Olga egy ostoba p*csa. Nezzetek meg a reszt 6:00tol kezdodoen. Tarlos a viccbeli "Morickahoz" hasonlitja magat, mire KO felreerti, szemelyes kozeledeskent ertekeli es durvan elutasitja, ugy hogy egyertelmuve teszi, hogy fogalma sincs mire ertette Tarlos a Morickas utalast. Nagyjabol itt kezdodik az egesz, aminek a vegen Tarlos teljesen jogosan vonja ketsegbe a riporter szellemi kepessegait. Ez a no kb 80as IQval ha rendelkezik.
Kardblog: ha ezzel a videoval akarjatok Tarlost tamadni, csak magatokat jaratjatok le. Nem cool.

vitamax 2012.10.20. 22:01:55

@taga20: Nem. Semmi fidesz szerelem. IGAZ a fideszre szavaztam, mertte mond meg kire masra lehetett volna az utan a 8 ev utan? Igen valoban nem errol volt szo, nem ezt igerte, es valoban, el elnyomo fasiszta zsarnok lett az Orban Viktorbol. Ezt be kell ismerni, es rengeteg fideszes szvazo igy erzi, hogy becsaptak. A Tarlos az mas. O az az ember ai a sajat frakciojaval szembe mer ( mert ) menni, mert ahogy mondta is, ot nem a politika erdekli, hanem amire az emberek felhatalmaztak. O a fovarost szeretne rendbe tenni. Igen o is Fideszes, de nem elvakult, es nem a politikai elonyt nezi, hanem a munkajat. A Tarlos egy becsletes ember, aki nem szereti ha segget nyalnak neki, es elvarja hogy jol dolgozzanak. Ha tobb ilyen ember lenne a fidesz koreiben, akkor talan az Orban nem tudna ezt az amokfutast veghezvinni, de a legtobb sajnos talpnyalo. Nem veletlen esett ki a Tarlos a fidesz kegyeibol.En szegyellem hogy a fideszre szavaztam ,nem igy gondolta senki.

taga20 2012.10.20. 22:02:28

@gerdo: gerdo akkor neked a Fideszre és Tarlósra kell szavazni legközelebb is.Gratulálok!!!

taga20 2012.10.20. 22:08:34

@vitamax: Max nekem avval semmi bajom,hogy a Fideszre szavaztál.De nekem Tarlóst ne állítsd be valami Grál lovagnak.Pl.:Vitézy mit keres ott?

vajdasagi 2012.10.20. 22:18:07

@taga20: Bocsánat, hogy más helyett válaszolok, de a Tarlósra én megint szavaznék. Talán ő az egyetlen a mostani hatalmon lévők közül, aki nagyjából azt csinálja, amit én elvárok. Ha nem egy ilyen, hanem
száz lenne a Fideszben, akkor talán az egész mostani ámokfutás sem alakult volna ki. Pont az a baj, hogy a többiek szervilisen végrehajtják a fölöttesek minden hülye döntését.

Ti elvakult balosok: vegyétek észre, hogyha az egyetlen olyan mostani vezetőt támadjátok, akit mi középenállók rendesnek tartunk, akkor semmiképpen sem fogunk a ti oldalatokra hajlani. Hiszen akkor ti megint egy Hagyó-Demszki-féle párossal jöttök majd. Abból pedig több volt, mint elég.

Az hogy a főpolgármester goromba? Ki nem szarja le? Van még olyan, aki szerint ennél fontosabb kérdés nincs? És amúgy nem is volt ezúttal túl goromba. Inkább az Olga volt hülye picsa.

vajdasagi 2012.10.20. 22:22:56

@taga20: Hát a Vitézy tényleg nem odavaló, de aki nem elvakult, és figyeli is azt, ami történik, az nagyon jól tudja, hogy a Vitézy pont nem a Tarlós embereként van ott, hanem a Tarlós fő ellenlábasa.
Ha ezt Te nem tudod, akkor miért nyilvánítasz véleményt? Ha meg tudod, akkor miért csúsztatsz az érvelésedben? Tudatlan vagy, buta, vagy szándékosan ferdítesz?

vitamax 2012.10.20. 22:26:45

Igen, ezt akartam en is irni, es koszi hogy megeloztel Vajdasagi. A Vitezy-nek csak egy jo oldala van.... szereti a vajas -lekvaros kenyeret.

taga20 2012.10.20. 22:35:00

@vajdasagi: Azt írod,hogy Tarlós egy egyenes ember,akkor miért van ott a Vítézy gyerek?Azért az beszédes volt ahogy átadták azt a bicikliutat,azt hiszem Csepelen.

taga20 2012.10.20. 22:38:22

@vajdasagi: Gondolom ha a feleségednek egy ilyet beszól valaki akkor minimum kérdőre vonod az illetőt?Eddig tudsz követni?

NDG 2012.10.20. 23:05:07

@taga20: sztem a vitezy gyereket a nyakába akaszatották koloncnak. normális világban a gyereket elzavarod a picsába tanulni.

taga20 2012.10.20. 23:08:31

@NDG: Kik akasztották a nyakába?Orbán és bandája?

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2012.10.20. 23:10:23

@aranyhorcsog: Nézd, én úgy gondolom, hogy akad alapvetően 5 fő kérdés a történtek kapcsán.

Az egyik kérdés a riporter intelligenciája, felkészültsége, szaktudása.

A másik: Ha a média hatalmi ág, akkor bizony a riportert is érheti kritika. Erre hogy kell a riporternek reagálnia.

A harmadik: Alkalmas-e Tarlós arra, hogy ilyen módon nyilatkozzon, vagy inkább bízza pl. szóvivőkre, stb.

A nagyedik: Alkalmas-e Tarlós főpolgármesternek.

Az ötödik: Helyes-e ha a riportalany ilyen stílusban alkot véleményt a riporterről?

Hiszem, hogy sem az első, sem a második, sem az ötödik kérdés kapcsán nincs helye pártok említésének.

Úgy gondolom, hogy elismerve, hogy az ATV eleve nem semleges, így nem lehet a riportert vádolni azza, hogy a csatorna kötődése, elfogultsága jelenik meg a műsorban a vélemények szintjén. A hír szent, a vélemény szabad. Semmivel sincs kevesebb joga véleményt alkotni mint bármelyikünknek. És ezt el is mondhatja.

Addig amíg a hír valóban szent. Addig amíg meg akarja érteni azt akit kérdez. Addig amíg a másik oldal véleményének is teret enged. Addig amíg betart bizonyos játékszabályokat.

A média mint fontos hatalmi ág is megérdemli a kontrolt, és bizony ennek a része az is, hogy a média képviselőiről is lehet véleményt mondani. Ha az ő sértő véleményük megjelenhet, akkor a róluk mondott sértő véleményt is el kell viselni. Nem sértetten csinálni a fesztivált. Valóban elviselni. Erre Kálmán Olga nem volt képes. Ezek után sem erkölcsi tartása, sem szakmai korrektsége, sem eredményei alapján nem tudom tisztelni.

És erre nem mentség az, hogy a másik oldalon is van szemét. Ettől a szemét még szemét marad.

Abban a hitben, hogy a saját műsorában sérthetetlen bármely felkészületlen hülye tud sokszor visszakérdezni, meglepetést okozni. A jó riporteri munka ahhoz kell, hogy a riporter felkészült legyen. Legyenek számai, legyenek adatok, forgatókönyvek, magyarázatok, ütköztethető érvek, ellenérvek.

Ebben viszont Kálmán Olga nem mutatott kiemelkedőt. A pocsék teljesítményét önnön vélt sérthetetlenségéből fakadó határtalan arroganciával palástolta.

A nagy harcos Tarlós kapcsán is lehet beszélni hasonló stílusról. Csak két baj van. Tarlósnak nem a műsor a feladata, őt a városban elért eredményei alapján kell megítélni. A harcossága, az arroganciája, a saját magát kevésbé intelligensnek mutató stílusa pedig se hozzá nem tesz, se el nem vesz az eredményeiből. Így az ő munkáját nem minősíti a helyzet.

A műsor készítője esetében ezzel a hisztivel megoldotta ne jussunk elég információhoz. Pedig Tarlós stílusát ismerte, tudott volna úgy is alkalmazkodni, hogy meglegyen a konfrontáció, az információ is. Sőt, sok kérdésben közbekérdezés nélkül megpróbálhatja bemutatni a másik fél álláspontját.

Nem árt, ha a tények, a vélemények és az elméletek között különbséget tud tenni...

Ha erre nem képes, csak egy politikai álláspont szerint, egy megtanult stílusban szolgai módon ismételgetni a kérdést, és ha a válasz nem a várt módon alakul akkor tehetetlen, és az ismételgetés eljut oda, hogy a várható visszaszóláson megsértődik, akkor semmivel sem jobb, mint a súgógépről olvasni általában tudó Big Brother szereplő, TESCO gazdaságos celebritás. Csak másnak próbálja magát eladni és ezzel beleszalad a pofonba.

Ettől még Tarlós sem jó polgármester. És bizony azt sem tudja, hogy a 75ös IQjút 90es IQjúnak nevezni nem kíméletesség, jófejség, stb. hanem hatalmas sértés. Mert szerintük a 90es IQjú ember a csupa érthetetlen dologgal foglalkozó "okoska".

Igen, ez az az intellektuális "felsőbbrendűség" ami már baromira zavarja az olyan "riportert" aki súgógépről segítséggel többször is fel tudja olvasni a kérdést, és azzal, hogy "dekoratív nőként" egy olcsó pártadón teheti ezt máris superwoman-nek képzeli magát.

A fővárosi FIDESZ frakció, Tarlós, stb. pocsék teljesítményt nyújt. De nem ennyire.

taga20 2012.10.20. 23:16:19

@TheElf: Lehet ezt ilyen hosszan is leírni,de lehet azt is mondani,hogy a Fidesz és Tarlós egymást szopatják.Erre kérdezett rá Olga többször.Mi evvel a probléma?

KopaszMercis 2012.10.20. 23:30:00

@hopptarisznya:
Fasztarisznya: Milyen ket szavazo tabor? Ja hogy neked meg az anyadnak veget er a vilag hegyeshalomnal, ezert van a maszop meg a zsidesz es slussz... Ertem. Hat, akkor hogy te is ertsd: ilyen magasbol a szoci es a fideszes fereg kozott annyira kicsi a kulonbseg, hogy meg az is lehet, hogy kevesbbe vagytok gaz, mknt a maszopos elvtarsaitok... Balkan primko komcsik kozott nehez disztingvalni gondolkodo kulturlenyeknek, szoval ebbol kifolyolag meg az is lehet, hogy igazad van...

@vitamax:
Neked csak az a vilagkep muxik, ahol aki lenezi a fideszeseket biztos butabn mint te? Csak mert a kerdes, hogy mit kezdenel azzal (ebben az esetben) ha kiderulne, hogy sokkal okosabb emberek nalad ezt PONT igy gondoljak... Esetleg alazattal viseltetve megkerdojelezned a dogmaid? Vagy bunko primko fideszes letedre eldomtened hogy attol hogy okosabbak meg nem is okosabbak?

Sejtem a valaszt...

KopaszMercis 2012.10.20. 23:34:43

@vitamax:
Ausztraliat nem sima S-ssel irjak te paraszt geci, raadasul en mar a 80-as evek vegen kepes voltam az USA-ban ekezettek gepelni ugy hogy meg 10 eves sem multam el..

Nalam latod jo esellyel tobb adot fizetsz, de nem valoszinu, hogy tobbet is fizetnek a munkadert ;)

El birom kepzelni, ahogy kinyitod a szadat es kiomlik rajta az a hamisithatatlan akcentus ami miatt az ausztralok ukran melegprostitualtnak neznek rogton...

taga20 2012.10.20. 23:38:06

@KopaszMercis: Merci igazad van, de ne igyál többet,mert begolyózol.

gerdo 2012.10.20. 23:43:21

@taga20: Eleg vilagosan fogalmaztam, hogy a gyengebbek is megertsek mi a velemenyem a fideszrol. Sajnalom, hogy ezt neked nem sikerult megerteni.

taga20 2012.10.20. 23:47:18

@gerdo: gerdo bocs,ha ostobának tűnök.De szerintem itt Tarlóst kéne fikázni.

KopaszMercis 2012.10.20. 23:47:39

@taga20:
Pedig talatam itt egy ettermet a szajna parton ami csapolja a kedvenc belga soromet... Es nincs s messze innen a George V-tol...

KopaszMercis 2012.10.20. 23:48:57

@gerdo:
Ez szokott lenni ha gyengek fogalmaznak meg gyengebbeknek :S

NDG 2012.10.20. 23:52:43

@taga20: persze, ki más, a vitézy papa ott kotorászik a mi kontónkra a zorbán közelében

taga20 2012.10.20. 23:53:17

@KopaszMercis: Merci egészségedre!De ez a hátulról jövés gondolom nem a te stílusod!Remélem a belga sör beszél belőled!

taga20 2012.10.21. 00:00:17

@NDG: Remélem van egy testvére és annak is csinálnak egy állást!Családbarát kurmány?Nem?De!

NDG 2012.10.21. 00:04:07

@taga20: nem kell, a család már megfelelő szinten képviselteti magát :
atlatszo.hu/2012/09/03/kis-oligarchatarozo-vitezy-tamas/

taga20 2012.10.21. 00:08:20

@NDG: Kezded te is vágni a dolgot. Szerintem kezdjük elölről.

Szúrófény 2012.10.21. 05:36:15

@cukorrépa:
Tévedésből jelentjük

Tévedés: hatalmas, mondhatni határtalan terület, óriási lehetőségekkel. Talaja a valóság, melyet sok-sok szemét, hulladék, banánhéj, ürülék borít, amibe folyton belebotlik, gödreibe beleesik, rajta elcsúszik az óvatlan ember.
A területet e képzett újságírók számára a tabu feliratú karókkal teszik járhatóvá. A tabukkal kerített területre nem szabad belépni, sőt az azon belül lévőket meglátni sem! A tabu karóit időnként áthelyezik, (a hazugság változásai szerint) de a tabu tisztelete a KRESZ-nél ezerszer, jobban megkövetelt! Itt egy jelzőtábla tudatos, vagy véletlen kihagyása a jogosítvány, (újságíró igazolvány) azonnali bevonásával jár!
Ha valaki a tabun belüli területről hírt mer adni, oda bevilágít, annak titkairól fecseg, annak azonnal vége! Mehet dolgozni. Vége a kényelmes úri életnek, laza népbutításnak. Mivel a tévedés területe óriási, beugratási lehetőségei számtalanok, a kikerülés rendkívüli odafigyelést, koncentrációt követel meg. Így az újságíró élete csupa stressz. Folyton tényekbe botlik, de ha tévedésbe esik, és az igazat írja meg, az elvárt helyett, akkor megnézheti magát. Nem a tűkörben, hanem a főszerkesztő dühöngő őrült szemében. Aki még nála is jobban fél, mert ő felel azért, ami a lapban megjelenik.
Az állandó stressz miatt az újságírók, mint a mosónők, korán halnak. Fejük fáj a hazugságtól, eszük a téveszmék kavargó gőzétől, gyilkos párájától… Ezt az írást is tévedésből írtam, ennek témája is a tabu karóinak területén belül van. Nem is lát „nyomdafestéket” talán soha.

anula2 2012.10.21. 07:30:54

Én is úgy gondolom, hogy Kálmán elgaloppírozta magát. Azt minden politikai újságíró tudja, hogy a politikus nem fog nyílt színen a frakciójára "rábeszélni", persze lehet kérdést feltenni ezzel kapcsolatban, de teljesen logikus és érthető, ha erre a kérdésre kitérő választ kap, vagy nem kap választ.
Kálmán elvesztette a fonalat, hagyta kicsúszni a kezéből az irányítást, tehetetlenné vált, és ugyanúgy vagdalkozott, mint Tarlós.
Kár, mert ebben az interjúban - az után, hogy Tarlós megfogalmazta a konkrét ügyben a frakció és a közte lévő nézetkülönbség okát - szépen lehetett volna tovább menni ezen a szálon. Pl. még miben van nézetkülönbség, milyen mély ez, hogyan fog így összeállni a költségvetés, ezer más dolgot. Ami tényleg a pestiek bőrére megy, mehet.
És akkor talán nem az az egy információ jön le, hogy Tarlós bunkó. Ezt eddig is tudtuk, ugyanis.

SzaGyu 2012.10.21. 07:58:01

Tévedés.
A főpolgármester úr nem ideges.
Ő bolond.
Nem tud mit mondani Tarlós, mert a szája előtt van egy kéz. A Fidesz keze. Majd ha egyszer eltűnik onnan az a kéz akkor viszont nagy becsapás lesz.
Becsapja majd a hátsóját és a száján fog szarni. Addig meg csak öklendezik.
Egyébként meg a Fidesz visszafogása nélkül sem lenne sikeres főpolgármester, mert átnevezni, megszüntetni, és a múltat szidni éppen úgy tud mint Orbán, de dolgozni azt nem tud.
Orvosnál volt Tarlós és az orvos megállapította, hogy bizony Tarlósnak: (munka undora)
Munkusz undurusza van.

Melchi Zadok 2012.10.21. 10:13:03

@fraki: hogy szakmailag mi helyes és mi nem, az bizony objektív dolog. ez a riport csillagos ötösként vizsgázott, mivel óriási hírértéke lett, plusz tarlós úr lelkének olyan bugyraiba engedett betekintést, amit szorgalmas spin doctorok tíz lakat alatt tartanának.
és még mielőtt ezt egyfajta jerry springer féle megközelítésként értékelnéd, csak szólok: jelen esetben nem kálmán olga hozta jerry springert, hanem tarlós.
nota bene számomra a szakmaiság egyik minimum feltétele, ha az újságíró nem engedi riportalanyt, hogy 8 éves downkóros kisfiúnak nézzen bennünket.
én készséggel elhiszem, hogy neked jobban bejön, ha ilyenkor az újságíró hanyattvágja magát és hasvakiért pitizve szökteti a témát, de akkor talán nem kellene a szervilizmust a szakmaisággal összekeverni.

Melchi Zadok 2012.10.21. 10:20:11

@vitamax: "En szegyellem hogy a fideszre szavaztam ,nem igy gondolta senki"

a lófaszt nem barátom. csak ahhoz kellett egy kis józanság. meg ugye 1998-2002 között nem a tapsolóslepkét kellett volna tologatni.

de te még szerencsés vagy. csak gondolj bele abba a kb másfél millió szektatudatú agyhalottba, aki még mindig mögöttük menetel.

KopaszMercis 2012.10.21. 11:31:28

@melchi zadok:
En is a fideszre szavaztam, de en egyreszt tudtam hogy ez lesz, es marha jol fogunk szorakozni, masreszt pedig a dupla vagy semmi elven

KopaszMercis 2012.10.21. 11:32:50

@melchi zadok:
Obersovszky...
Vagy, vagy.... VAGY!!!!!!! :))))
Jol beszelsz ecsem

fraki 2012.10.21. 13:30:35

@melchi zadok: "hogy szakmailag mi helyes és mi nem, az bizony objektív dolog. "

Jól van fiam, ez idáig rendben van, bár itt is van több nézőpont. De ha ezek alapján disztingválunk, máris tekinthetjük objektívnak.

"ez a riport csillagos ötösként vizsgázott, mivel óriási hírértéke lett"

Gratulálok, jerry springerkém.

"plusz tarlós úr lelkének olyan bugyraiba engedett betekintést, amit szorgalmas spin doctorok tíz lakat alatt tartanának"

Plusz...? Mert ez eddig még mindig jerry springer. Kéne tovább mondani.

"és még mielőtt ezt egyfajta jerry springer féle megközelítésként értékelnéd, csak szólok"

Na hajrá, mert már nagyon várom.

"jelen esetben nem kálmán olga hozta jerry springert, hanem tarlós."

Nagyon okosat mondtál, ecsém. Ülj le, egyes. Megsúgok valamit: a Jerry Springer sókban sem Jerry Springer hozza ki a Jerry Springert, hanem a meghívottak. Jerry Springer nyugodtan áll és kérdez.

"nota bene számomra a szakmaiság egyik minimum feltétele, ha az újságíró nem engedi riportalanyt, hogy 8 éves downkóros kisfiúnak nézzen bennünket."

Ez így van. Kár, hogy ez az eset nem erről szólt, hanem a jerry springerkedésről.

"én készséggel elhiszem, hogy neked jobban bejön, ha ilyenkor az újságíró hanyattvágja magát és hasvakiért pitizve szökteti a témát, de akkor talán nem kellene a szervilizmust a szakmaisággal összekeverni."

Na figyelj te kis szakmaiságos. Válaszolj 2 szakmaiságos kérdésre.

1. Kálmán miért ilyen - a te szóhasználatoddal - szervilis, mikor ennél sokkal forróbb témákban pillanatok alatt visszavonulót fúj (pl. Gyurcsány és az ő szakdolgozata).

2. Milyen választ vártál Tarlóstól? (pl. "Önnek igaza van! A fideszesek engem el akarnak lehetetleníteni! Segítsen!")

Melchi Zadok 2012.10.21. 13:46:23

@fraki: te most komoyan azt gondolod, hogy ha elkezdesz közhelyes módon "fiamozni", meg a minden óvodai homokozóból kikopott "ülj el fiam egyesezni", akkor az ad valami tartalmat az osotbaságaidnak?
ez tényleg komoly?
igazad van, hát persze, hogy igazad van.
de ugye nem baj, ha én inkább most kiszállnék ebből a khmm, izé "vitából"?
egy háromdarabos puzzle összerakása nagyobb kihívás, mint veled társalogni.
szevasz!

gerdo 2012.10.21. 14:36:52

@taga20: Nem "kene" fikazni senkit! Mondta neked valaki hogy mit "kene" itt csinlani? Ez a magatartas tartja eletben Orbam rendszeret is...nem gondolkodik, csak csinalja amit leosztanak neki.

Van itt egy osszegzes Tarlosrol egy riport apropojan. Magaval az osszegzessel meg egyet is lehetne erteni de az emlitett beszelgetesben a riporter kritikan aluli kepesegekkel es stilussal rendelkezik. Ennyi.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.21. 17:55:31

www.youtube.com/watch?v=8JDTNgoYIdQ

Ez a riport hatalmas publicitást kapott, rajta keresztül az ATV, és Kálmán Olga műsora is.

A YouTube-on négy nap alatt 73 ezren nézték meg a riportot.

Hány embert térített meg most tarlós közvetetten, lásd a fenti linket.

fraki 2012.10.21. 18:31:43

@melchi zadok:

Ezt ki írta?

"én készséggel elhiszem, hogy neked jobban bejön, ha ilyenkor az újságíró hanyattvágja magát és hasvakiért pitizve szökteti a témát"

Te most komolyan azt hiszed, hogy ha ilyen gyerekesen karakterizáló offenzívába kezdesz, akkor azt nem kapod vissza? És hogyha egy pontról pontra cáfolatra sértődéssel reagálsz, az ad valami tartalmat az ostobaságaidnak?
szevasz!

greybull 2012.10.22. 09:29:04

Én nem osztom Moldova György politikai nézeteit (legalábbis nagy részüket nem), de azért mert más politikai nézeten vagyunk, még lehet (egyébként: biztos, hogy) jó író. A "Mocsári hajós" c.kötetében van egy olyan rész, amelyik a sajtóval foglalkozik, többek között az interjú adással. Minden szavát meg kellene fogadni, és aszerint kezelni a sajtót és a riportereket. Én javasoltam már fideszeseknek, hogy talán - legalább - olvassanak bele, esetleg, csak egy kicsit... Úgy néztek rám, mintha elment volna az eszem: hogy képzelem én, hogy egy kommunista írótól bármit is elolvasnak? Ők, a tudás egyedüli felkent bajnokai? (Amúgy a proto-kommunista Marx értéktöbblet-elméletét sem tudta vagy 200 éve egyetlen polgári közgazdász sem felülmúlni...).
Szóval ez a Tarlós egy állati nagy büdös bunkó, sajnos. Olgika - akit én nem kedvelek, de a riporteri képességei előtt feltétlenül kalapot emelek - egyszerűen tette a dolgát. Ráadásul annyira bűzlik a helyzet a fővárosban, hogy a vakember már a város szélén felkiált: "Lányok! megjöttem!" (ha valaki nem érti, annak nem magyarázom meg...), azaz a pálpusztai cocochanel ahhoz képest, ami a Városház utcában történik.
Ha - feltéve, de sajnos meg nem engedve - Tarlós úriember lenne (jó, tudom, ez egy oxymoron), akkor legközelebb 100 szál vörös rózsával menne Olgikához, letérdelne elé bocsánatért esedezve, egyúttal felajánlaná, hogy frissen mosott nyelvével élő adásban kielégíti a hölgyet.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.22. 11:07:19

A tarlósmentegetők tudják, hogy tarlós a nőtől bocsánatot kért, a riportertől nem?

Pussy Riot (törölt) 2012.10.31. 11:30:57

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Mindig megragadod a lényeget.
Ezúttal sem.
Jó volt veled beszélgetni.
süti beállítások módosítása