A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Tarlós-égetés

2012.10.20. 06:58 Carnivore

Főpolgármester Úr ideges. Van rá oka: nem elég, hogy lehetetlen költségvetési helyzetben van a város; nem elég, hogy az ellenzék nap mint nap számon kéri őt vélt vagy valós tetteiért; nem elég, hogy óriási felháborodás kíséri minden intézkedését; nem elég, hogy a Fidesz-frakció folyamatosan szervezkedik ellene; még ez az okoskodó liba is kekeckedik vele. Budapest szegény királya elfáradt – s rajta már az sem segít, ha IQ-ja 90 felett repeszt át a fővárosi égbolton.

Tarlós bő két éves uralkodásának gyümölcse hosszas és kínos magyarázkodások sorozatából lassan véget nem érő vészkiáltássá érik. Mély világfájdalommal szívében, Őgorombasága talán unja már elkeseredett, tehetetlen (ön)vívódását - és talán ezért érezte ösztönös szükségét, hogy levezesse a feszkót Kálmán Olgán.

Az ilyen agyi érelpattanások láttatják, hogy azon politikusok, akik egyébként a pártdrukkereken kívüli, gondolkodó közönség számára is elfogadhatóak (s urambocsá’: időnként talán még szimpatikusak is), egyetlen rossz napot kifogva képesek romba dönteni nagy nehezen felépített pozitív imázsukat. Hiába kapálóznak: azért ők sem gondolhatják komolyan, hogy Kálmán Olga a hibás, amiért néha felfedi valós arcukat - és ami így rendszerint népszerűségvesztéssel is jár. „Engem provokálnak!” – kiáltják sértődötten: ez azonban maximum a Főrendezőnél lehet elfogadható magyarázat. Az értelmes többség ugyanis pontosan tudja: itt csak az provokálható, akinek vaj van a füle mögött. Meg persze az, aki tahó.

primitiv faj.jpg

Tarlós esetében a napnál is világosabb, hogy mi ennek a nagy idegességnek a valódi oka: egész egyszerűen képtelen eljátszani a ráaggatott szerepet. Orbán direktor úr arra kérte fel őt egykoron, hogy egy középre húzó ember képét mutató - a bizonytalanná vált budapesti szavazókat el nem ijesztő - gentleman szerepében brillírozzon, majd - főpolgármesterként - mindig, minden körülmények között működjék együtt a Kormánnyal és a fővárosi Fidesz-frakcióval. Tartsa a hátát, tartsa a frontot - és persze tartsa távol a túlzottan ambiciózus narancsosokat a hatalomtól. Tartsa ott a gyengélkedőben Budapestet - néha pedig tegyen eleget különleges kéréseknek. Így válhat belőle „Őfelsége legfőbb polgármestere”.

Hűségével kapcsolatban eddig nem is akadhatott problémája Orbán Viktornak: tehetségével, rátermettségével annál inkább. A miniszterelnök talán csak nemrég döbbenhetett rá, mennyire elszámította vele magát. Tarlós egész egyszerűen nem megfelelő ember a nagy feladatra: önjáróságával olykor elefántként téblábol a budapesti porcelánboltban; megbont bizonyos szisztematikusan szőtt politikai hálókat; saját bábokat gyárt; és túl gyakran konfrontálódik. Mindenkivel. Rendszerint akkor kerül középpontba, amikor nem kellene: múzeumi negyed felállítása, megújított földalatti, villamos- és trolihálózat, fővárosi tulajdonba kerülő vízmű, gödöllői metró és csepeli gyorsvasút átadása helyett csődveszély, koalíciós feszültségek, utca névtáblák cseréje, hajléktalan-kipaterolás, Vitézy Dávid és Dörner György körüli botrányok. Hiába könyvelhet el kézzelfogható sikereket is (Alstom- és Siemens-vita rendezése, BKV-csőd elkerülése): egy választás megnyeréséhez ez rettentően kevés lesz. Pláne annak fényében, hogy – bár országos szinten a politikai szélrózsa nem fordult még meg teljesen – Budapest készen áll a váltásra. A következő két esztendőben semmi olyan eredmény prezentálására nem lesz lehetősége, amivel győzelemre törhet.

Főpolgármester Úr fásult is emiatt. Érzi, hogy az Orbán által kreált szerep nem áll jól neki. A mindenkivel szemben elkeseredett és hősies küzdelmet vívó, igazságkereső polgármester kiégett. Talán már azok sem hullajtanának könnyeket utána, akik eddig szánni való, szerethető figurának tartották. Tarlós magára maradt és már csak egyetlen feladatot szánt neki a miniszterelnök: húzza ki valahogy a választásokig, amíg ki nem talál valamit. Pontosabban: valakit, helyette. Olyat, aki nem veszélyes, aki nem válhat konkurensévé a Kormánynak - akiben nincs annyi ambíció és leleményesség, mint Rogánban vagy Pokorniban. Tarlós viszont már alig bírja szusszal: prüszköl, szitkozódik, goromba megjegyzéseket tesz. Tovább rontja a Fidesz amúgy sem valami fényes nőpolitikáját. Kálmán Olga elleni kirohanása emberileg persze érthető: a tántorgó királyra gúnyosan mosolyogó riporter arcának látványa nyilvánvalóan haragot váltott ki belőle. Ő amúgy sem higgadt típus: ha Szerkesztő Asszony szemüveges volna, talán még azt is leverné róla és jól ráugrana.

Dühödt ember ő, aki érzi a vesztét – akinek már mindenki érzi a vesztét. Politikai karrierje a vég felé közeledik. Ebben a szerepben számára már csak a magány és reménytelenség érzete maradt. A Kálmán Olgával bunkózó Tarlós megkeseredett politikai hajléktalanná vált – akin senki sem akar már segíteni. Sem a Fidesz, sem Orbán Viktor, sem a szélsőjobb. Kudarctörténete tanulság mindazok számára, akik a (tüzes) trónra áhítoznak: a királyi szerepre bizony nem mindenki alkalmas.

Schmitt Pál sem volt az.

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on:

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

268 komment · 1 trackback

Címkék: média fidesz botrány tarlós istván orbán viktor kölcsönös gyűlölet

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr364858502

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Coki Brüsszelből Viktornak 2012.10.20. 12:14:08

A tegnapi brüsszeli - még nagyobb csomag kell - ukáz ismeretében valószínűleg lényegesen haragosabban vonulnak majd Pataki Attiláék, mint korábban tették volna és lényegesen erősebb hittel arra vonatkozóan, hogy Viktor értük vívja hősies küzdelmét a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2012.10.20. 17:14:00

@fraki: Szívjál el egy cuccot!

kvadrillio 2012.10.20. 17:18:38

megnéztem őket...nagy nehezen...de tényleg !

BÁR OLGICA IGEN TEHECCSÉGES RIPORTERNŐCI, MI A FÉSZKES FENÉÉRT TETTE FÖL, FEL, TARLÓSNAK MINDIG UGYANAZT A KÉRDÉS ????!

kalaposinas 2012.10.20. 17:23:06

@Kandeláber: Innejd vidékrűl üzenem, hogy innentrűl te sem írsz fő a csillagokig. (csak a hülyeséged)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.20. 17:25:33

@kvadrillio:
"MI A FÉSZKES FENÉÉRT TETTE FÖL, FEL, TARLÓSNAK MINDIG UGYANAZT A KÉRDÉS ????!"

Hogy választ kapjon rá. És te is.

Melchi Zadok 2012.10.20. 17:30:19

@fraki: nem tudom, nekem jobban bejön az a fajta "szakmaiság", amikor az újságíró nem engedi süketelni, mellébeszélni az interjú alanyt, mint az obersovszky féle hálás kutyaszemű, felszopó stílus.
bár tény és való, az sem rossz szakmailag, csak egy másik, sokkal ősibb szakmához áll közel...

kvadrillio 2012.10.20. 17:30:40

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: ..JA....JA......, MINTHA TÖBBSZÖR HALLOTTAM IS VÓÓÓNNA A VÁLASZT !

... no de utána újfent föl-feltette ugyan azt a kérdést..... VÁGOD ?!!!!! ...avagy nem figyettttééééééé oda ? he ???

Melchi Zadok 2012.10.20. 17:34:44

@kvadrillio: amit te válasznak hallucinálsz, az avalójában nettó mellébeszélés.
de mivel te úgyis békementelsz kedden, ezt eleve nem értheted...

kvadrillio 2012.10.20. 17:34:56

...szaaal.....hosszúúúúúúúúúúúúúú....perceken át..., keresztűűűl-kasúúúúl.....járták körül...lassúúúúú....magyarosch....tánclépésekkel....azt az EGY...EGY...EGY...SZEM KÉRDÉST....ÉS MINDIG...MINDIG....UGYAN AZT A VÁLASZT ADTA A TARHÁLÓS RÁJAHHH !

...nu, ezért, egy kissé fárasztóan unalmas lett ez a riport részemre.

VÁGOD ???!

tudom nehéz felfogni, de azért próbáld meg.

Szindbad 2012.10.20. 17:35:47

@Napkutya: Hát ha nem tudod, akkor ne dumálj, cimbora :)

Napkutya 2012.10.20. 17:40:54

@cukorrépa: Ez részben igaz.

Csak két dolog: Tarlós jelenleg NEM önállóan igazgatja Budapestet. Pontosan azt csinálja, amit mondanak, (előírnak/megengednek) neki, (ld. Orbán-rokonság karrierje) - és ha ellentmondana, kirúgják, -vagy öt héten belül megbuktatják.

Tudja.

Erről szól a mostani paláver is, MINDEN szinten hűséget esküszik, nyal, tagad, lelkesedik ahol csak teheti, -akár az aktuális események ellenére is.

Olga?

Nos, ha csak olyan tehetséges riporter lenne, mint Tarlós budapesti polgármesterként, akkor már azt sem tudnánk, hogy kicsoda, -mert egyszerűen nem érné meg őt mutogatni.

Az emberek NEM hülyék.

Pussy Riot (törölt) 2012.10.20. 17:48:05

Ha engem valaki 10 percen keresztül ostoba impertinens módon provokálna én is beszólnék.

Az milyen, hogy Kálmán Olga egész addig feminim riporter amíg Tarlós méltó módon nem reagál, de akkor hirtelen hiperérzékeny nővé válik?

A poszt stílusára, az abban leírt fikciókra meg nem vesztegetnék szót.

Napkutya 2012.10.20. 17:57:13

@Szindbad: MIT is kellene tudni?

Ha Olga bérgyerekeket szülne Szaddam Husszeinnnek, NEKED, NEKEM, ehhez sem lenne semmi közünk, -MINDADDIG, amíg azt mutatja meg, hogy mit nyúl a kormány, a csicskásaival.

Na jó, nem a Te hibád.

Lehet, hogy egy bérparaszt, ostoba, köcsögnek érv lehet egy nő méhével érvelni, bármilyen vitában is, -de, ez csak azt jellemzi, aki annak a gyagyásnak pórázát a kezében tartja.

NEKEM mindegy.

De Neked, Cimbora már decembertől is drágább lesz a parizer, a gáz vagy a villany, vagy akár csak az, hogy hozzájuss a fizetésedhez.

Ennyire, nem kell egyszerűnek lenni!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.20. 17:59:22

@kvadrillio:
- Mi a véleménye a dinnyekartellról?
- Oszkó a Wizz-Airben, baszod!

pánpéter 2012.10.20. 17:59:25

@bolondok közt viktor a király:
az a szórakoztató, ahogy a vörösöknek mindig alákérdező, a vörösökkel mindig nagyon megértő, nagyon szimpatikusan viselkedni próbáló Kálmán Olgát elküldte a büdös picsába, nem is annyira burkoltan. te kálmán olga fun vagy, ami a te dolgod, de én meg nagyon nem.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.20. 18:02:55

@kvadrillio:
A Focusban ov-nak is feltettek egy kérdést. Mellébeszélt. Feltették neki ismét. Mellébeszélt.

Leközölték, változtatás nélkül. Az egyik német partnerünk szerint ov vagy ennyire hülye, vagy annyira hülye, hogy ennyire hülyének néz mindenkit.

Ha a gyerekedet kérdezed, hogy került a csizma az asztalra, és ő mindig azt válaszolja, készült a dolgozatra, akkor veled is és a gyerekkel is minden rendben van ugye?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.20. 18:05:34

@Pussy Riot:
"Ha engem valaki 10 percen keresztül ostoba impertinens módon provokálna én is beszólnék."

- Nem is lettél polgármester.

Gáborom 2012.10.20. 18:10:35

Ha a liberálisok legalább a demokráciát komolyan vennék, mondjuk ha a posztoló tudná ,hogy mit is ír le valójában, akkor ez a cikk nem születik meg.
De most is özönlenek a Tarlóst mocskoló cikkek, amik csak és kizárólag azért hiteltelenek, mert amikor Demszkyék szépen lassan tönkre tették és kirabolták a fővárost, egy rohadt szót nem szóltak a demokrácia felkent védelmezői.
Hogy tudniillik emberek, épp kilopják a szemeteket.Hogy épp a lehető legrosszabb szerződéssel építtetnek metrót oda, ahová bőben elég lenne a villamos is, töredék áron.

Tarlós nem bunkó drágáim, hanem kimondta az igazat: Kálmán Olga és maga az ATV is következetesen propagandát folytat, akár csak a Hír tv vagy az Echo tv.
Olga ezt a propaganda munkát alázattal meg is teszi, mint ahogy mindig is kiszolgálta a kenyéradó gazdáját, újságírói etika ide vagy oda, sosem számított, volt bárki is a gazdi eme érdekes pályafutás során.

Olga okosnak tűnik, fel is készül szépen, de még véletlenül sem hagyja végigmondani a lényegeset, az igazat, a valódit, csak mindig arra a kis részletre kíváncsi, arra a féligazságra, ami kenyéradóinak - és nem zsidóztam esküszöm, hiszen az atv nem zsidó csak izraeli - ha nem is közvetlenül - oly kedves.

Pedig kéne már régóta az egyenes beszéd, de 90-ben kipusztult, még mielőtt feltámadott volna.

Remélem, világos, hogy nem a fidesz seggét nyalom, csak éppen nem vagyok hülye, és nem ülök fel ezeknek a senkiházi, tudálékos blogoknak sem.
Tudjátok: nem akarok játéka lenni semmiféle szélnek.

Mellesleg Tarlós szakember, és látja, hogy a fidesz kedvenc politikusainak, pl Dávidkának fontosabb a politikai siker mint a szakmai távolba látás, a következmények számba vétele.
Tarlós csak azt hajtogatja, hogy nincs pénz arra, amit a politikusok akarnak, másra is kell pénz, mert nem fog működni a főváros.

De sebaj, majd jön egy jól eladott politikus Budapest élére, és jó drágán jól elrontva bukdácsol tovább a város, csak hát nemcsak a fővárosiak fogják fizetni, hanem mindenki.

Measurer 2012.10.20. 18:24:58

A finanszírozhatatlan költségvetéssel, elhibázott (elkészült, de működésképtelen ill. kivitelezés alatti) EU-s projektekkel, a termelőtevékenység ellehetetlenítése utáni munkanélküliséggel (vagy az ezt elleplező ál-szolgáltatásokkal), adminisztrációs, kulturális, oktatási vízfejekkel, nyugdíjas és szociális problémákkal küzdő főváros vezetésére - már csak politikai okokból is- csak valamelyes függetlenséggel rendelkező főpolg.m. alkalmas. A napi küzdelmek viszont adekvát vezetési stílust követelnek meg. Ennek kommunikációs sajátosságaiból kaptunk most ízelítőt.

Napkutya 2012.10.20. 18:26:24

Szerintem, Olgának mindegy. Buktatják Tarlóst? Jön másik. Akár, két másik.

Van még idő.

Ha úgy kell egy Fideszes poszt Magyarország főbb pozícióira, mint a legutóbbi Köztársasági Elnöknél, -akkor jön majd akár egy ötödik, hatodik is.

Egy valamiben biztosnak látom a jövendőt, Tarlós NEM fogja megérni a következő ciklust.

Harcos alkat, küzd.
Még, tán becsülöm is ezért.

Viszont, fontos: NEM Olga rúgja ki alóla a sámlit.

Mindössze arról szól a történet, hogy VELE még küzdhet. Nem is tőle kapja majd a selyemzsinórt.

l ember 2012.10.20. 18:55:14

volt szerencsém 20 évig "együtt élni" Tarlós Papával a III. kerületben. Egy elég egyszerű tahónak ismertük meg mi is, és amit írsz róla, találó, viszont a mai politikai palettán üdvözítően tisztességesnek tűnik, és talán (bár nem látok bele, csak a trendeket nézem) ennek is köszönhető, hogy sok pozitív kezdeményezés élte túl a csecsemőkorát, Budapesten bizony sokkal jobb élni most, mint anno. Már valós számok forognak közbeszéden a BKV finanszírozásának problémáiról, kerékpározhatóbb a város, újul meg a belváros (pl belső VIII. kerület, lesz Várbazár), a civil szervezetek elképzelései teret kapnak a gyakorlatban (SZeBu, Valyo, Kerékpárosklub). Ezeket ne felejtsük el

fraki 2012.10.20. 19:06:38

@taga20: Te mit vártál Tarlóstól?

fraki 2012.10.20. 19:07:47

@melchi zadok: Mit értesz süketelés alatt, és te mit vártál Tarlóstól? Vagy nálad az a nr1. szakmaiság, ha valaki ész nélkül flame-el?

angyalföldi partizán 2012.10.20. 19:20:01

@l ember: én ezt nem akarom.pusztuljon,szürküljön a város,de az ideológia a miénk,kőkemény pufisoké.bebaszna ,ha elkezdene fejlődni a város,mi lesz az elveinkel,mi lesz a demokráciával? nem hagyjuk. inkább pusztulat,de a miénk demokrata liberálisoké a jővő.legyen Detroit 2.az kaffa.nehogy má fejlődjünk.

Napkutya 2012.10.20. 19:20:09

Eljön majd az a pillanat, amikor egy megfáradt városvezető, könnyek közt ismeri be, hogy erői már kevesek ahhoz, hogy Budapest népét, tovább vigye a Kánaán-szerű, teljes boldogulás felé.

Sőt! Be is fogja mutatni a narancssárga utódot, aki a jövő záloga, sőt, a jövő letéteményese.

Olgától függetlenül.

Ennyi.

outisz 2012.10.20. 19:24:29

@Kandeláber: amúgy jogos. mindazonáltal kár azért a városért, szerintem több van benne. (vidékről)

vitamax 2012.10.20. 20:01:16

En most neztem meg ezt a bizonyos riport-ot.
Miert csak en erzem ugy, hogy a Tarlost egyszeruen az elejetol a vegeig csak provokalta ez az idiota picsa. Ez nem is kerdes, ezt ha nem latja meg barki, az tenyleg vak. Gondolom ez a dolga, mert megis csak az ATV-nek dolgozik, de ha igy van akkor ne is szamitson arra, hogy mindenki turni fogja, ezt az alatomos stylusat. Igazabol miert is haragszik barki ebben az esetben a Tarlos-ra? Minden kerdesre szepen es tisztessegesen valaszolt, csak ennek a piocanak ez nem volt eleg. A velemnyem az hogy szerintem nagyon inteligens modon sertette meg a nem tudom mi a joistent kepzelo istennot, mert az ilyen tipusu notol tenyleg csak az isten mentsen meg mindenkit. Az pedig ,hogy a Tarlos a varosert dolgozik, es meg a sajat frakciojaval is szembe megy ezert, mert az emberek erdekeit nezi, az a szememben becsulendo.Ha itt a hozzaszolok lebunkozzak, akkor ugyan nezzenek mar tukorbe, mert mas szemeben a szalkat, de sajatjaban a gerendat sem veszi eszre.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.10.20. 20:01:53

Tarlós udvarias volt és visszafogott, olgicának meg..aki úgy viselkedik mint egy férfi, ne picsogjon ha kap egy állast. iszonyat primkó módon erőltette a saját agymacskáját, elbaszta az egész időt ezzel a hüjeséggel, majd gyorsan eszébe jutott, ő nő...
szánalmas.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.10.20. 20:03:48

a poszthoz meg, ott csak olga égett...tudom, persze majd TI megmondjátok mit kellett volna látni, de nem. a valóság más volt, olga házhoz ment a picsánrugásért.

azbesztos 2012.10.20. 20:07:58

Az értetlenkedő hülye picsa Kálmán Olgát rendbe tette Tarlós. Mi ebben a rossz?

Semper Fidelis 2012.10.20. 20:09:33

@vitamax: "Tarlost egyszeruen az elejetol a vegeig csak provokalta"

Én is így érzem. Arról nem is beszélve, hogy milyen szánalmas már ez a "nő" mivoltra hivatkozás. És akkor mi van, ha nő? Rajta kívül még van a világon 3 milliárd nő. Egyiket sem lehet kritizálni, csak azért, mert nő? Ugyan már...

hopptarisznya 2012.10.20. 20:11:46

"...egyetlen rossz napot kifogva képesek romba dönteni nagy nehezen felépített pozitív imázsukat."

Akinél rosszpont, hogy a primitív Olgának (szép ruszki név) megmondja a frankót, az ne is szavazzon soha Tarlósra. Az maradjon csak a gerinctelen szarjankók pártján!

KopaszMercis 2012.10.20. 20:14:47

Azt nem erti a sok fidesznyik, hogy nem az a baj hogy a Tarlos igy viselkedett, hanem az, hogy csak azert merte ezt vallalni mert a masik no, es baloldali...

Legalabb ennyire lesulyto velemenye van a fideszes politikusokrol es szavazokrol, csak azt nem meri vallalni....

Azt mar senki nem veti a szemere, hogy Carlint nem tudta tisztessegesen idezni a beszolasaval... Ugy sincsen a szavazoi kozt egy sem aki tudna rendesen angolul, es fulon csipne

KopaszMercis 2012.10.20. 20:17:45

@l ember:
Ha egy csimpanz vezetne a fovarost ilyen benzinarak mellett mar reg nem lenne dugo sehol.. Tarlos ugyanolyan bena mint barki aki eddig valaha a varoshazan dolgozott

hopptarisznya 2012.10.20. 20:23:34

@derabitz: A bizonyos "leverem a szemüveged" botrány után egy évvel kiderült, hogy az MDF valóban kavarni akar a III. kerületi golfpálya kapcsán, tehát Tarlósnak igaza volt, de ugye az index (és az azon felnőtt kislibsik) mélyen kussoltak.

Lehet itt pörögni a stíluson, de a helyzet az, a Demszkykorszaknak vége van, amikor a hízelgő barom a cizellált stílusával kirámolta a város kasszáját. Köszönjük, de ebből elég volt. Ha Tarlós leköpte volna Olgát, annak is tapsolnék. A 8% komcsinak nem tetszik. Na és? Nem ők fognak Tarlósra szavazni.

vitamax 2012.10.20. 20:24:56

A Tarlos Olga allitolag az egyenes beszed cimu musort vezeti, akkor mi a baja, most egyenes beszedbe megkapta amit erdemelt, ha annyira oda van a noi mivoltaval, akkor ne eroszakoskodjon, hanem noiesen probaljon viselkedni es elni, ha meg ez tavol van tolle, akkor ne kezdje ezt a no dolgot, mert, az ilyan nok szegyenitik meg a tisztesseges noi nemet

hopptarisznya 2012.10.20. 20:26:33

@KopaszMercis: elkezdjük becitálni a két szavazótábor összetételét? Primkó szocik nagyokat szoktak égni ilyenkor.

vitamax 2012.10.20. 20:26:46

@KopaszMercis: A nevedbol itelve , neked nincs gondod a benzinnel, ha meg kopasz is vagy, akkor biztos nyitott mercid van , hogy a jo hus szel erje azt a nagyon ures kopasz fejed.

Gatinho 2012.10.20. 20:34:02

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Olga is felszop, csak ő a szociknak.Ez a különbség.

Sadist 2012.10.20. 20:36:27

@FILTOL: Olga égett? Tekerd oda a videót 9:25-höz :D

hopptarisznya 2012.10.20. 20:41:06

@Gáborom: Olgica volt olyan pofátlan, hogy az orvosi kamara elnökének játszotta a hülyét 2007-ben, miszerint Gyurcsótány soha nem ígérte, hogy nem lesz vizitdíj. Holott aki nézte az Orbán-Gyurcsány vitát, az bizony megjegyezte a "nemigaz ország" című Gyurcsány monológot. De Olga -aki politikával foglalkozik- nem emlékszik rá. vagy emlékszik, de ennyire aljas, és ennyire hülyének nézi (joggal) a saját táborát. www.youtube.com/watch?v=D9VFIG6NO68

Pártkatona szegény. Már a Pokorni kivonulás kapcsán sem értettem, hogy miért hőbörög a balos horda. Szerintem egyértelmű volt, hogy az antiszemita párhuzam aljas húzás volt Olgitól, de a mértékadó balosok inkább a kivonuláson voltak fennakadva. Ezekkel az értékrendű emberekkel semmilyen közösséget nem tudok vállalni. Nem a politikusok szakítják szét az országot, hanem értékrendek szerint válik ketté a társadalom. És innen nézve semmilyen szánalmat nem érzek, ha ezeket valaki a helyén kezeli. Leváltja.. esetleg nem fog vele kezét, vagy kirúgja.

NDG 2012.10.20. 20:44:08

@vitamax: én se tudtam volna szebben megfogalmazni

vitamax 2012.10.20. 20:46:27

@hopptarisznya: Teljesen veled vagyok a velemenyedben.Azt hiszem ezzel minden meg is mondtal.

taga20 2012.10.20. 20:47:43

@hopptarisznya: Ha szerinted Tarlósnak van igaza akkor te nem vagy komplett!

milyen szép a Vértes, ó 2012.10.20. 20:52:19

@NDG:

A legtöbben nem vállalnák, hogy nem tudnak az ilyen tört magyarsággal összeszenvedett közröhejeknél jobbat írni, becsülendő az őszinteség!

taga20 2012.10.20. 20:54:06

@vitamax: Nagyon bírom amikor külföldről ossza az észt valami barom,de a járdaadót nekem kell itthon fizetnem,mert az ilyen fasz Tarlós,Orbán vezeti az országot!!!!

vitamax 2012.10.20. 20:54:34

@taga20: Szerinted kinek van igaza? Demszky-nek es a vigyori Hagyo-nak? Oket szeretned vissza?
Nyilatkoznal ez ugyben? vag csak arra vagy kepes, hogy kijelented ki a komplett es ki nem?
Nagyon nagy orommel varjuk a velemenyed.... ha egyaltalan van mirol beszelned.

vitamax 2012.10.20. 20:59:37

@taga20: Nem nyert, ujra huzzhat, mert Magyarorszagon elek, es koszonom ,hogy baromnak hivsz, igy mar latom, hogy valami igazsagoz dolgot irtam. Ez nekem is orom.

taga20 2012.10.20. 21:02:54

@vitamax: Ékezet nincs a billentyűzeten?Itthon!!!

taga20 2012.10.20. 21:04:57

@vitamax: A szart miért szarral véded?Miért Demszkyvel takarózol?

vitamax 2012.10.20. 21:14:21

@taga20: Na latod, ez egy nagy gyozelem volt szamodra, en tenyleg egy bunko vagyok, hogy angol billentyuzetet hasznalok,es te pedig az inteligens fajtabol vagy aki normalis billentyuzetet, de erdekes erted amit irok.
A Demszky-vel nem takarozik itt senki, de te nem voltal kepes masra, csak leidiotazni valakit,mert a Tarlosnak igaza volt, de ahogy irtam... szivesen varom a velemenyed.

NDG 2012.10.20. 21:18:10

@milyen szép a Vértes, ó: na látod, inkább valami építő jellegüt szóljál hozzá, ahelyett, hogy kussban lapítasz :) Majd ha Kanadában dolgozol 5 éve, és egész nap angolul beszélsz, de sírva fakadsz, amikor a magyar híreket olvasod, akkor böfögj ilyeneket.

taga20 2012.10.20. 21:20:38

@vitamax: Az a baj,hogy nem a billentyűzeted miatt oltottalak le,hanem amit írtál.Kezdjük elölről:Szerinted Tarlós egy tökös gyerek.Mikor arról kérdezik,hogy miért szívatják egymást a Fidesszel akkor viszont megsértődik!!

vitamax 2012.10.20. 21:30:07

@taga20: Neked ne a jardaado legyen egyebkent a legnagyobb gondod,hanem az ami itt ebben az orszagban tortent,a Tarlos elotti 8 evben, csak a rablas, es a politikai erkolcstelenseg volt. Ha te nem latod azt, hogy a Tarlos ideje alatt ebben a 2 evben tobb minden lett jobb, mint az elozo 8 evben egyutt akkor mit magyarazzam neked. Egyebkent a computerem tenyleg angol billentyuzetu, amit Australiabol hoztam.Toshiba satelit P870/027 3. generacios I7. Szoval hidd el , lehet hogy joval tobb adot fizetek mint te.

vajdasagi 2012.10.20. 21:32:24

@Gáborom: Teljesen egyetértek. Ebben a riportban is Tarlós hozta önmagát: egy aránylag nyiltan beszélő embert, aki tenni szeretne a fővárosért, és nem enyves a keze.

Olga meg a hülye picsát hozta. Kár érte. Ő lehetne akár jó újságíró is. És ez nagy dolog lenne, mert alig van ilyenünk.

A baloldal meg inkább támadná a Fidesz-frakciót meg a Viktort. Miért kell az egyetlen olyan vezetőt támadni, aki szemmel láthatóan mérföldekkel becsületesebb és jobb a Demszki nevű elődjénél. Ezzel csak ellenszenvessé válik a balosok véleménye sokunk szemében.

taga20 2012.10.20. 21:36:25

@vitamax: Max ha te Ausztráliából hoztad a géped akkor nekem ne mond,hogy több adót fizetsz mint én!Ne nézz madárnak,te életedben nem fizettél adót.Tarlós seggnyalást meg hagyjuk,szánalmas!!

NDG 2012.10.20. 21:36:33

@milyen szép a Vértes, ó: látom, hogy te valami balos bölcsész lehetsz, aki perverz hajlamot érez a magyar nyelv iránt. Nem baj, még mindig jobb, mintha fiú diákokat vegzálnál hátulról. A lényeg az, hogy a gyógyszered ne felejtsd el beszedni este, mielőtt lefekszel.

vitamax 2012.10.20. 21:49:54

@taga20: Hidd el, nekem sem a legyek hordjak ossze.

taga20 2012.10.20. 21:52:52

@vitamax: Elhiszem ,de mi ez a Fidesz szerelem?Valami kritikai véna,nuku?

gerdo 2012.10.20. 21:58:18

Hogy legyen hova tenni amit mondok: a fidesz a kommunistak leverese ota a legnagyobb csapas ennek az orszagnak, de: ez a Kalman Olga egy ostoba p*csa. Nezzetek meg a reszt 6:00tol kezdodoen. Tarlos a viccbeli "Morickahoz" hasonlitja magat, mire KO felreerti, szemelyes kozeledeskent ertekeli es durvan elutasitja, ugy hogy egyertelmuve teszi, hogy fogalma sincs mire ertette Tarlos a Morickas utalast. Nagyjabol itt kezdodik az egesz, aminek a vegen Tarlos teljesen jogosan vonja ketsegbe a riporter szellemi kepessegait. Ez a no kb 80as IQval ha rendelkezik.
Kardblog: ha ezzel a videoval akarjatok Tarlost tamadni, csak magatokat jaratjatok le. Nem cool.

vitamax 2012.10.20. 22:01:55

@taga20: Nem. Semmi fidesz szerelem. IGAZ a fideszre szavaztam, mertte mond meg kire masra lehetett volna az utan a 8 ev utan? Igen valoban nem errol volt szo, nem ezt igerte, es valoban, el elnyomo fasiszta zsarnok lett az Orban Viktorbol. Ezt be kell ismerni, es rengeteg fideszes szvazo igy erzi, hogy becsaptak. A Tarlos az mas. O az az ember ai a sajat frakciojaval szembe mer ( mert ) menni, mert ahogy mondta is, ot nem a politika erdekli, hanem amire az emberek felhatalmaztak. O a fovarost szeretne rendbe tenni. Igen o is Fideszes, de nem elvakult, es nem a politikai elonyt nezi, hanem a munkajat. A Tarlos egy becsletes ember, aki nem szereti ha segget nyalnak neki, es elvarja hogy jol dolgozzanak. Ha tobb ilyen ember lenne a fidesz koreiben, akkor talan az Orban nem tudna ezt az amokfutast veghezvinni, de a legtobb sajnos talpnyalo. Nem veletlen esett ki a Tarlos a fidesz kegyeibol.En szegyellem hogy a fideszre szavaztam ,nem igy gondolta senki.

taga20 2012.10.20. 22:02:28

@gerdo: gerdo akkor neked a Fideszre és Tarlósra kell szavazni legközelebb is.Gratulálok!!!

taga20 2012.10.20. 22:08:34

@vitamax: Max nekem avval semmi bajom,hogy a Fideszre szavaztál.De nekem Tarlóst ne állítsd be valami Grál lovagnak.Pl.:Vitézy mit keres ott?

vajdasagi 2012.10.20. 22:18:07

@taga20: Bocsánat, hogy más helyett válaszolok, de a Tarlósra én megint szavaznék. Talán ő az egyetlen a mostani hatalmon lévők közül, aki nagyjából azt csinálja, amit én elvárok. Ha nem egy ilyen, hanem
száz lenne a Fideszben, akkor talán az egész mostani ámokfutás sem alakult volna ki. Pont az a baj, hogy a többiek szervilisen végrehajtják a fölöttesek minden hülye döntését.

Ti elvakult balosok: vegyétek észre, hogyha az egyetlen olyan mostani vezetőt támadjátok, akit mi középenállók rendesnek tartunk, akkor semmiképpen sem fogunk a ti oldalatokra hajlani. Hiszen akkor ti megint egy Hagyó-Demszki-féle párossal jöttök majd. Abból pedig több volt, mint elég.

Az hogy a főpolgármester goromba? Ki nem szarja le? Van még olyan, aki szerint ennél fontosabb kérdés nincs? És amúgy nem is volt ezúttal túl goromba. Inkább az Olga volt hülye picsa.

vajdasagi 2012.10.20. 22:22:56

@taga20: Hát a Vitézy tényleg nem odavaló, de aki nem elvakult, és figyeli is azt, ami történik, az nagyon jól tudja, hogy a Vitézy pont nem a Tarlós embereként van ott, hanem a Tarlós fő ellenlábasa.
Ha ezt Te nem tudod, akkor miért nyilvánítasz véleményt? Ha meg tudod, akkor miért csúsztatsz az érvelésedben? Tudatlan vagy, buta, vagy szándékosan ferdítesz?

vitamax 2012.10.20. 22:26:45

Igen, ezt akartam en is irni, es koszi hogy megeloztel Vajdasagi. A Vitezy-nek csak egy jo oldala van.... szereti a vajas -lekvaros kenyeret.

taga20 2012.10.20. 22:35:00

@vajdasagi: Azt írod,hogy Tarlós egy egyenes ember,akkor miért van ott a Vítézy gyerek?Azért az beszédes volt ahogy átadták azt a bicikliutat,azt hiszem Csepelen.

taga20 2012.10.20. 22:38:22

@vajdasagi: Gondolom ha a feleségednek egy ilyet beszól valaki akkor minimum kérdőre vonod az illetőt?Eddig tudsz követni?

NDG 2012.10.20. 23:05:07

@taga20: sztem a vitezy gyereket a nyakába akaszatották koloncnak. normális világban a gyereket elzavarod a picsába tanulni.

taga20 2012.10.20. 23:08:31

@NDG: Kik akasztották a nyakába?Orbán és bandája?

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2012.10.20. 23:10:23

@aranyhorcsog: Nézd, én úgy gondolom, hogy akad alapvetően 5 fő kérdés a történtek kapcsán.

Az egyik kérdés a riporter intelligenciája, felkészültsége, szaktudása.

A másik: Ha a média hatalmi ág, akkor bizony a riportert is érheti kritika. Erre hogy kell a riporternek reagálnia.

A harmadik: Alkalmas-e Tarlós arra, hogy ilyen módon nyilatkozzon, vagy inkább bízza pl. szóvivőkre, stb.

A nagyedik: Alkalmas-e Tarlós főpolgármesternek.

Az ötödik: Helyes-e ha a riportalany ilyen stílusban alkot véleményt a riporterről?

Hiszem, hogy sem az első, sem a második, sem az ötödik kérdés kapcsán nincs helye pártok említésének.

Úgy gondolom, hogy elismerve, hogy az ATV eleve nem semleges, így nem lehet a riportert vádolni azza, hogy a csatorna kötődése, elfogultsága jelenik meg a műsorban a vélemények szintjén. A hír szent, a vélemény szabad. Semmivel sincs kevesebb joga véleményt alkotni mint bármelyikünknek. És ezt el is mondhatja.

Addig amíg a hír valóban szent. Addig amíg meg akarja érteni azt akit kérdez. Addig amíg a másik oldal véleményének is teret enged. Addig amíg betart bizonyos játékszabályokat.

A média mint fontos hatalmi ág is megérdemli a kontrolt, és bizony ennek a része az is, hogy a média képviselőiről is lehet véleményt mondani. Ha az ő sértő véleményük megjelenhet, akkor a róluk mondott sértő véleményt is el kell viselni. Nem sértetten csinálni a fesztivált. Valóban elviselni. Erre Kálmán Olga nem volt képes. Ezek után sem erkölcsi tartása, sem szakmai korrektsége, sem eredményei alapján nem tudom tisztelni.

És erre nem mentség az, hogy a másik oldalon is van szemét. Ettől a szemét még szemét marad.

Abban a hitben, hogy a saját műsorában sérthetetlen bármely felkészületlen hülye tud sokszor visszakérdezni, meglepetést okozni. A jó riporteri munka ahhoz kell, hogy a riporter felkészült legyen. Legyenek számai, legyenek adatok, forgatókönyvek, magyarázatok, ütköztethető érvek, ellenérvek.

Ebben viszont Kálmán Olga nem mutatott kiemelkedőt. A pocsék teljesítményét önnön vélt sérthetetlenségéből fakadó határtalan arroganciával palástolta.

A nagy harcos Tarlós kapcsán is lehet beszélni hasonló stílusról. Csak két baj van. Tarlósnak nem a műsor a feladata, őt a városban elért eredményei alapján kell megítélni. A harcossága, az arroganciája, a saját magát kevésbé intelligensnek mutató stílusa pedig se hozzá nem tesz, se el nem vesz az eredményeiből. Így az ő munkáját nem minősíti a helyzet.

A műsor készítője esetében ezzel a hisztivel megoldotta ne jussunk elég információhoz. Pedig Tarlós stílusát ismerte, tudott volna úgy is alkalmazkodni, hogy meglegyen a konfrontáció, az információ is. Sőt, sok kérdésben közbekérdezés nélkül megpróbálhatja bemutatni a másik fél álláspontját.

Nem árt, ha a tények, a vélemények és az elméletek között különbséget tud tenni...

Ha erre nem képes, csak egy politikai álláspont szerint, egy megtanult stílusban szolgai módon ismételgetni a kérdést, és ha a válasz nem a várt módon alakul akkor tehetetlen, és az ismételgetés eljut oda, hogy a várható visszaszóláson megsértődik, akkor semmivel sem jobb, mint a súgógépről olvasni általában tudó Big Brother szereplő, TESCO gazdaságos celebritás. Csak másnak próbálja magát eladni és ezzel beleszalad a pofonba.

Ettől még Tarlós sem jó polgármester. És bizony azt sem tudja, hogy a 75ös IQjút 90es IQjúnak nevezni nem kíméletesség, jófejség, stb. hanem hatalmas sértés. Mert szerintük a 90es IQjú ember a csupa érthetetlen dologgal foglalkozó "okoska".

Igen, ez az az intellektuális "felsőbbrendűség" ami már baromira zavarja az olyan "riportert" aki súgógépről segítséggel többször is fel tudja olvasni a kérdést, és azzal, hogy "dekoratív nőként" egy olcsó pártadón teheti ezt máris superwoman-nek képzeli magát.

A fővárosi FIDESZ frakció, Tarlós, stb. pocsék teljesítményt nyújt. De nem ennyire.

taga20 2012.10.20. 23:16:19

@TheElf: Lehet ezt ilyen hosszan is leírni,de lehet azt is mondani,hogy a Fidesz és Tarlós egymást szopatják.Erre kérdezett rá Olga többször.Mi evvel a probléma?

KopaszMercis 2012.10.20. 23:30:00

@hopptarisznya:
Fasztarisznya: Milyen ket szavazo tabor? Ja hogy neked meg az anyadnak veget er a vilag hegyeshalomnal, ezert van a maszop meg a zsidesz es slussz... Ertem. Hat, akkor hogy te is ertsd: ilyen magasbol a szoci es a fideszes fereg kozott annyira kicsi a kulonbseg, hogy meg az is lehet, hogy kevesbbe vagytok gaz, mknt a maszopos elvtarsaitok... Balkan primko komcsik kozott nehez disztingvalni gondolkodo kulturlenyeknek, szoval ebbol kifolyolag meg az is lehet, hogy igazad van...

@vitamax:
Neked csak az a vilagkep muxik, ahol aki lenezi a fideszeseket biztos butabn mint te? Csak mert a kerdes, hogy mit kezdenel azzal (ebben az esetben) ha kiderulne, hogy sokkal okosabb emberek nalad ezt PONT igy gondoljak... Esetleg alazattal viseltetve megkerdojelezned a dogmaid? Vagy bunko primko fideszes letedre eldomtened hogy attol hogy okosabbak meg nem is okosabbak?

Sejtem a valaszt...

KopaszMercis 2012.10.20. 23:34:43

@vitamax:
Ausztraliat nem sima S-ssel irjak te paraszt geci, raadasul en mar a 80-as evek vegen kepes voltam az USA-ban ekezettek gepelni ugy hogy meg 10 eves sem multam el..

Nalam latod jo esellyel tobb adot fizetsz, de nem valoszinu, hogy tobbet is fizetnek a munkadert ;)

El birom kepzelni, ahogy kinyitod a szadat es kiomlik rajta az a hamisithatatlan akcentus ami miatt az ausztralok ukran melegprostitualtnak neznek rogton...

taga20 2012.10.20. 23:38:06

@KopaszMercis: Merci igazad van, de ne igyál többet,mert begolyózol.

gerdo 2012.10.20. 23:43:21

@taga20: Eleg vilagosan fogalmaztam, hogy a gyengebbek is megertsek mi a velemenyem a fideszrol. Sajnalom, hogy ezt neked nem sikerult megerteni.

taga20 2012.10.20. 23:47:18

@gerdo: gerdo bocs,ha ostobának tűnök.De szerintem itt Tarlóst kéne fikázni.

KopaszMercis 2012.10.20. 23:47:39

@taga20:
Pedig talatam itt egy ettermet a szajna parton ami csapolja a kedvenc belga soromet... Es nincs s messze innen a George V-tol...

KopaszMercis 2012.10.20. 23:48:57

@gerdo:
Ez szokott lenni ha gyengek fogalmaznak meg gyengebbeknek :S

NDG 2012.10.20. 23:52:43

@taga20: persze, ki más, a vitézy papa ott kotorászik a mi kontónkra a zorbán közelében

taga20 2012.10.20. 23:53:17

@KopaszMercis: Merci egészségedre!De ez a hátulról jövés gondolom nem a te stílusod!Remélem a belga sör beszél belőled!

taga20 2012.10.21. 00:00:17

@NDG: Remélem van egy testvére és annak is csinálnak egy állást!Családbarát kurmány?Nem?De!

NDG 2012.10.21. 00:04:07

@taga20: nem kell, a család már megfelelő szinten képviselteti magát :
atlatszo.hu/2012/09/03/kis-oligarchatarozo-vitezy-tamas/

taga20 2012.10.21. 00:08:20

@NDG: Kezded te is vágni a dolgot. Szerintem kezdjük elölről.

Szúrófény 2012.10.21. 05:36:15

@cukorrépa:
Tévedésből jelentjük

Tévedés: hatalmas, mondhatni határtalan terület, óriási lehetőségekkel. Talaja a valóság, melyet sok-sok szemét, hulladék, banánhéj, ürülék borít, amibe folyton belebotlik, gödreibe beleesik, rajta elcsúszik az óvatlan ember.
A területet e képzett újságírók számára a tabu feliratú karókkal teszik járhatóvá. A tabukkal kerített területre nem szabad belépni, sőt az azon belül lévőket meglátni sem! A tabu karóit időnként áthelyezik, (a hazugság változásai szerint) de a tabu tisztelete a KRESZ-nél ezerszer, jobban megkövetelt! Itt egy jelzőtábla tudatos, vagy véletlen kihagyása a jogosítvány, (újságíró igazolvány) azonnali bevonásával jár!
Ha valaki a tabun belüli területről hírt mer adni, oda bevilágít, annak titkairól fecseg, annak azonnal vége! Mehet dolgozni. Vége a kényelmes úri életnek, laza népbutításnak. Mivel a tévedés területe óriási, beugratási lehetőségei számtalanok, a kikerülés rendkívüli odafigyelést, koncentrációt követel meg. Így az újságíró élete csupa stressz. Folyton tényekbe botlik, de ha tévedésbe esik, és az igazat írja meg, az elvárt helyett, akkor megnézheti magát. Nem a tűkörben, hanem a főszerkesztő dühöngő őrült szemében. Aki még nála is jobban fél, mert ő felel azért, ami a lapban megjelenik.
Az állandó stressz miatt az újságírók, mint a mosónők, korán halnak. Fejük fáj a hazugságtól, eszük a téveszmék kavargó gőzétől, gyilkos párájától… Ezt az írást is tévedésből írtam, ennek témája is a tabu karóinak területén belül van. Nem is lát „nyomdafestéket” talán soha.

anula2 2012.10.21. 07:30:54

Én is úgy gondolom, hogy Kálmán elgaloppírozta magát. Azt minden politikai újságíró tudja, hogy a politikus nem fog nyílt színen a frakciójára "rábeszélni", persze lehet kérdést feltenni ezzel kapcsolatban, de teljesen logikus és érthető, ha erre a kérdésre kitérő választ kap, vagy nem kap választ.
Kálmán elvesztette a fonalat, hagyta kicsúszni a kezéből az irányítást, tehetetlenné vált, és ugyanúgy vagdalkozott, mint Tarlós.
Kár, mert ebben az interjúban - az után, hogy Tarlós megfogalmazta a konkrét ügyben a frakció és a közte lévő nézetkülönbség okát - szépen lehetett volna tovább menni ezen a szálon. Pl. még miben van nézetkülönbség, milyen mély ez, hogyan fog így összeállni a költségvetés, ezer más dolgot. Ami tényleg a pestiek bőrére megy, mehet.
És akkor talán nem az az egy információ jön le, hogy Tarlós bunkó. Ezt eddig is tudtuk, ugyanis.

SzaGyu 2012.10.21. 07:58:01

Tévedés.
A főpolgármester úr nem ideges.
Ő bolond.
Nem tud mit mondani Tarlós, mert a szája előtt van egy kéz. A Fidesz keze. Majd ha egyszer eltűnik onnan az a kéz akkor viszont nagy becsapás lesz.
Becsapja majd a hátsóját és a száján fog szarni. Addig meg csak öklendezik.
Egyébként meg a Fidesz visszafogása nélkül sem lenne sikeres főpolgármester, mert átnevezni, megszüntetni, és a múltat szidni éppen úgy tud mint Orbán, de dolgozni azt nem tud.
Orvosnál volt Tarlós és az orvos megállapította, hogy bizony Tarlósnak: (munka undora)
Munkusz undurusza van.

Melchi Zadok 2012.10.21. 10:13:03

@fraki: hogy szakmailag mi helyes és mi nem, az bizony objektív dolog. ez a riport csillagos ötösként vizsgázott, mivel óriási hírértéke lett, plusz tarlós úr lelkének olyan bugyraiba engedett betekintést, amit szorgalmas spin doctorok tíz lakat alatt tartanának.
és még mielőtt ezt egyfajta jerry springer féle megközelítésként értékelnéd, csak szólok: jelen esetben nem kálmán olga hozta jerry springert, hanem tarlós.
nota bene számomra a szakmaiság egyik minimum feltétele, ha az újságíró nem engedi riportalanyt, hogy 8 éves downkóros kisfiúnak nézzen bennünket.
én készséggel elhiszem, hogy neked jobban bejön, ha ilyenkor az újságíró hanyattvágja magát és hasvakiért pitizve szökteti a témát, de akkor talán nem kellene a szervilizmust a szakmaisággal összekeverni.

Melchi Zadok 2012.10.21. 10:20:11

@vitamax: "En szegyellem hogy a fideszre szavaztam ,nem igy gondolta senki"

a lófaszt nem barátom. csak ahhoz kellett egy kis józanság. meg ugye 1998-2002 között nem a tapsolóslepkét kellett volna tologatni.

de te még szerencsés vagy. csak gondolj bele abba a kb másfél millió szektatudatú agyhalottba, aki még mindig mögöttük menetel.

KopaszMercis 2012.10.21. 11:31:28

@melchi zadok:
En is a fideszre szavaztam, de en egyreszt tudtam hogy ez lesz, es marha jol fogunk szorakozni, masreszt pedig a dupla vagy semmi elven

KopaszMercis 2012.10.21. 11:32:50

@melchi zadok:
Obersovszky...
Vagy, vagy.... VAGY!!!!!!! :))))
Jol beszelsz ecsem

fraki 2012.10.21. 13:30:35

@melchi zadok: "hogy szakmailag mi helyes és mi nem, az bizony objektív dolog. "

Jól van fiam, ez idáig rendben van, bár itt is van több nézőpont. De ha ezek alapján disztingválunk, máris tekinthetjük objektívnak.

"ez a riport csillagos ötösként vizsgázott, mivel óriási hírértéke lett"

Gratulálok, jerry springerkém.

"plusz tarlós úr lelkének olyan bugyraiba engedett betekintést, amit szorgalmas spin doctorok tíz lakat alatt tartanának"

Plusz...? Mert ez eddig még mindig jerry springer. Kéne tovább mondani.

"és még mielőtt ezt egyfajta jerry springer féle megközelítésként értékelnéd, csak szólok"

Na hajrá, mert már nagyon várom.

"jelen esetben nem kálmán olga hozta jerry springert, hanem tarlós."

Nagyon okosat mondtál, ecsém. Ülj le, egyes. Megsúgok valamit: a Jerry Springer sókban sem Jerry Springer hozza ki a Jerry Springert, hanem a meghívottak. Jerry Springer nyugodtan áll és kérdez.

"nota bene számomra a szakmaiság egyik minimum feltétele, ha az újságíró nem engedi riportalanyt, hogy 8 éves downkóros kisfiúnak nézzen bennünket."

Ez így van. Kár, hogy ez az eset nem erről szólt, hanem a jerry springerkedésről.

"én készséggel elhiszem, hogy neked jobban bejön, ha ilyenkor az újságíró hanyattvágja magát és hasvakiért pitizve szökteti a témát, de akkor talán nem kellene a szervilizmust a szakmaisággal összekeverni."

Na figyelj te kis szakmaiságos. Válaszolj 2 szakmaiságos kérdésre.

1. Kálmán miért ilyen - a te szóhasználatoddal - szervilis, mikor ennél sokkal forróbb témákban pillanatok alatt visszavonulót fúj (pl. Gyurcsány és az ő szakdolgozata).

2. Milyen választ vártál Tarlóstól? (pl. "Önnek igaza van! A fideszesek engem el akarnak lehetetleníteni! Segítsen!")

Melchi Zadok 2012.10.21. 13:46:23

@fraki: te most komoyan azt gondolod, hogy ha elkezdesz közhelyes módon "fiamozni", meg a minden óvodai homokozóból kikopott "ülj el fiam egyesezni", akkor az ad valami tartalmat az osotbaságaidnak?
ez tényleg komoly?
igazad van, hát persze, hogy igazad van.
de ugye nem baj, ha én inkább most kiszállnék ebből a khmm, izé "vitából"?
egy háromdarabos puzzle összerakása nagyobb kihívás, mint veled társalogni.
szevasz!

gerdo 2012.10.21. 14:36:52

@taga20: Nem "kene" fikazni senkit! Mondta neked valaki hogy mit "kene" itt csinlani? Ez a magatartas tartja eletben Orbam rendszeret is...nem gondolkodik, csak csinalja amit leosztanak neki.

Van itt egy osszegzes Tarlosrol egy riport apropojan. Magaval az osszegzessel meg egyet is lehetne erteni de az emlitett beszelgetesben a riporter kritikan aluli kepesegekkel es stilussal rendelkezik. Ennyi.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.21. 17:55:31

www.youtube.com/watch?v=8JDTNgoYIdQ

Ez a riport hatalmas publicitást kapott, rajta keresztül az ATV, és Kálmán Olga műsora is.

A YouTube-on négy nap alatt 73 ezren nézték meg a riportot.

Hány embert térített meg most tarlós közvetetten, lásd a fenti linket.

fraki 2012.10.21. 18:31:43

@melchi zadok:

Ezt ki írta?

"én készséggel elhiszem, hogy neked jobban bejön, ha ilyenkor az újságíró hanyattvágja magát és hasvakiért pitizve szökteti a témát"

Te most komolyan azt hiszed, hogy ha ilyen gyerekesen karakterizáló offenzívába kezdesz, akkor azt nem kapod vissza? És hogyha egy pontról pontra cáfolatra sértődéssel reagálsz, az ad valami tartalmat az ostobaságaidnak?
szevasz!

greybull 2012.10.22. 09:29:04

Én nem osztom Moldova György politikai nézeteit (legalábbis nagy részüket nem), de azért mert más politikai nézeten vagyunk, még lehet (egyébként: biztos, hogy) jó író. A "Mocsári hajós" c.kötetében van egy olyan rész, amelyik a sajtóval foglalkozik, többek között az interjú adással. Minden szavát meg kellene fogadni, és aszerint kezelni a sajtót és a riportereket. Én javasoltam már fideszeseknek, hogy talán - legalább - olvassanak bele, esetleg, csak egy kicsit... Úgy néztek rám, mintha elment volna az eszem: hogy képzelem én, hogy egy kommunista írótól bármit is elolvasnak? Ők, a tudás egyedüli felkent bajnokai? (Amúgy a proto-kommunista Marx értéktöbblet-elméletét sem tudta vagy 200 éve egyetlen polgári közgazdász sem felülmúlni...).
Szóval ez a Tarlós egy állati nagy büdös bunkó, sajnos. Olgika - akit én nem kedvelek, de a riporteri képességei előtt feltétlenül kalapot emelek - egyszerűen tette a dolgát. Ráadásul annyira bűzlik a helyzet a fővárosban, hogy a vakember már a város szélén felkiált: "Lányok! megjöttem!" (ha valaki nem érti, annak nem magyarázom meg...), azaz a pálpusztai cocochanel ahhoz képest, ami a Városház utcában történik.
Ha - feltéve, de sajnos meg nem engedve - Tarlós úriember lenne (jó, tudom, ez egy oxymoron), akkor legközelebb 100 szál vörös rózsával menne Olgikához, letérdelne elé bocsánatért esedezve, egyúttal felajánlaná, hogy frissen mosott nyelvével élő adásban kielégíti a hölgyet.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.22. 11:07:19

A tarlósmentegetők tudják, hogy tarlós a nőtől bocsánatot kért, a riportertől nem?

Pussy Riot (törölt) 2012.10.31. 11:30:57

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Mindig megragadod a lényeget.
Ezúttal sem.
Jó volt veled beszélgetni.
süti beállítások módosítása