A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Lezártnak tekinti?

2012.09.01. 15:38 timargabor

"Nemzetközi jogilag rendezettnek és lezártnak tekinti a Fidesz az azeri kiadatás ügyét - jelentette ki Selmeczi Gabriella, a Fidesz szóvivője." - írja az origo. A kormány meg "sajnálatosnak tartja", hogy az örmények így felkapták a vizet. Ám ezt azért ilyen könnyen nem lehet megúszni. Az ügy ugyanis csak most kezdődik.

Néhány kérdésre ugyanis mégis csak válaszolni kéne. Attól, hogy a nemzetközi jog ismeri az ilyen kiadatás intézményét, arról szó sincs, hogy ez automatikus lenne. Valakinek erről döntenie kellett. Nyilván nem ütközik a dolog a nemzetközi jogba, de a jó ízlésbe, erkölcsbe, és más hasonló, polgári dolgokba nagyon is. Amennyiben a dolog államközi megállapodás alapján történt, nyilván nem úgy szerepelt a forgatókönyv, hogy a kiadatás napján az elnök nemzeti hősként ad kegyelmet a baltás gyilkosnak, majd másnap őrnaggyá lépteti elő. Erről jut eszembe, még jó, hogy nem kérdezi meg tőle: "háromba vágtad, édes jó Lajosom?" Szóval mégiscsak el kéne mondani, hogy mi is történt, különben az azeriek állnak elő a saját verziójukkal, hogy minden így volt megbeszélve.


Persze értem én, le volt zsírozva a dolog, elengedjük, ott börtönbe vonul, cserébe majd jegyeznek államkötvényt. A gond persze az, hogy abban a pillanatban, hogy a baltás gyilkos azeri földre lép, semmi nincs a kezünkben, amivel betartathatnánk velük a továbbiakat. Lehet, hogy ezt előre ki is kalkulálták, a muzulmán alkustílusba ez bőven belefér: akinek nincs adu a kezében, az annyit is ér. Ha viszont becsaptak minket, akkor - ha kicsit is hitelesek akarunk maradni a nemzetközi porondon - minden eddigi megállapodást sutba vágva nekünk kéne megszakítanunk Azerbajdzsánnal a diplomáciai kapcsolatokat - és akkor bye-bye előnyös gazdasági megállapodások, bye-bye "keleti sale".

De ezt annyivel nem lehet megúszni, hogy "le van zárva az ügy, nincs itt semmi látnivaló". Persze, kínos ez, nem véletlenül nincs a dologról semmi a Fidesz honlapján (azóta már van). Mégis meg kell mondani, hogy kinek a zseniális eredménye volt ez, és levonni a konzekvenciákat. Minimum a külügyminiszternek, de ha a megállapodás feljebb született, akkor bizony neki is. És ahogy laci0011 mondja kommentjében: nem is olyan rég volt már olyan, hogy a Fidesz lezártnak tekintett valamit, ami azért elég hamar kinyílt...

De addig is, teríteni kéne: ki állapodott meg kivel, miről? Ahogy anno ők is kérték.

Egyetértesz? Csatlakozz a KARD Facebook-csoportjához:

 

A KARD blog idén először vesz részt a Goldenblog szavazásán. Szavazatoddal támogathatod a munkánkat, melyet ezúton is tisztelettel megköszönünk.

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

425 komment · 7 trackback

Címkék: kiadatás Azerbajdzsán Örményország nemzetközi botrány országblamázs

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr324745871

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tökös gyerekek 2012.09.02. 18:53:55

Az örményes ügyben mindenki azt találgatja, hogy a magyar kormány elővigyázatlanul vagy szándékosan cselekedett-e. Nyilván az első verzió cseppet sem izgalmas, csak tanulságos. Miközben belecsöppentünk két másik ország konfliktusába. arra is gondoljunk...

Trackback: Manat makes the world go round 2012.09.02. 09:42:56

Mérlegen a Fidesz által "lezártnak tekintett" ügyek és az ún. időtényező.   A 2006-os szerver-ügy (jelszó: pirosvirág) Mi ezzel az ügyet lezártnak tekintjük és a továbbiakban azokkal a dolgokkal szeretnénk foglalkozni, amelyek a választók számára ...

Trackback: VIRÁGOT ALGERNONNAK 2012.09.02. 01:02:33

2004. május 12. szerda, München, Németország. 11 óra 22 perc. Traian Ponta román tiszt, aki a Nato keleteurópai csereprogramján vesz részt egy másfél hónapos képzésen, a Karstadt áruház kert részlegén egy baltát és fenőkövet vásárol. 2004. máju...

Trackback: Szerelemben és háborúban mindent szabad 2012.09.02. 00:20:41

A cím kicsit rossz felütés, mert a magyar kormány tuttira nem szerelmes sem az azeriba, depláne nem az örménybe. Na és persze háborúban sem állunk velük. Olyan mondás azonban még nincs, hogy a politikai kommunikációban és marketingben mindent szabad. H...

Trackback: Örvényben 2012.09.01. 22:07:57

Eszem megáll, de tényleg: Örményország megszakította a hivatalos kapcsolatokat Magyarországgal... A helyzetért a magyar diplomácia, élén Orbán Viktorral és Martonyi Jánossal, súlyosan felelős. Vagy azért, mert egészen fantasztikusan amatőr volt, vagy ...

Trackback: Elő a lóvét a dunyhából: Magyarország eladó az eBay-en 2012.09.01. 18:04:36

Akinek van némi megtakarítása gondolja át, még 9 nap és 10 óra van vissza az aukció lezárultáig! Az ugyan kérdés, hogy az országot irányító szoftvereket és a politikai elitet meg kell-e tartania majd az új tulajdonosnak, hiszen ez sokat ronthat hazánk ...

Trackback: Emberkereskedelem ára 2012.09.01. 16:00:09

Az F.MPSZ-KDNP kormány az erkölcs és az etikaoktatás csúcspontjait verdesi tetteivel.  Persze ez csak egy szarkasztikus kijelentés. Ezek akarnak a gyerekeinknek bármit is tanítani? Na ne! Sokan javasolják, hogy a következő hatalomváltásnál Orbán Viktor...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 21:45:05

@marxengelszleninsz:

Hülyeséget beszélsz.

Keress rá a google.COM oldalon - nem .hu, hanem .com! - a hungary+azerbaijan szókapcsolatra.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.01. 21:46:50

@No_Fidesz_No_Problem:

Mondjuk, egy ilyen név mit mást beszéljen? Hozza a formáját, gondolom.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.01. 21:47:15

@Dr. Furia:

Na majd pont egy ígéretszegő kisállammal üzletelnek fillérekért...

@ByA:

A nyugvásról beszélek, meg arról, hogy találjunk nyugvópontot.:P Én is lassan nyugodni térek, persze csak akkor, ha ez megnyugtat téged.:)

@tarquinius:

A kommunikációban viszont legalább jól mutatott volna, hogy a szegény magyaroknak szükségük van a pénzre, és ezért tette a kormány azt, amit.

von Putri 2012.09.01. 21:48:23

Ha nem volna ez a sok rinyáló libsi, akkor simán ki lehetett volna végezni ezt az azeri fickót a gyilkosságért

Akkor most egál volna az állás kivégzések tekintetében. Volt az örmény Salosián, akit Szálasi néven végeztek ki, és lett volna Safarov azeriként

1:1 sportszerűen mondva

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.01. 21:48:45

@ByA:

Késő van, nekem meg lejár a munkaidőm.:) Úgyhogy el is köszönök mindenkitől.

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 21:50:59

@ByA:

"Az számít, hogy ugat-e rólunk más, vagy a lekiismeretünk, amit most úgy össznemzetileg van mi furdaljon?"

*

Tudnunk kell, hogymit gondolnak rólunk azok, akikkel egy közössség vagyunk.

Hacsak nem akarjuk a tükröt összetörő mesehős példáját követni.

Blogger Géza 2012.09.01. 21:55:37

@Egyedi nicket kell megadnod: Ez nem választás kérdése volt. Ez a két barom itt nálunk kicsiben lejátszotta a háborúját, az azeriek most úgy érzeték, hogy 8 év után akciót indítanak a hazaviteléért, és előjöttek ezzel a kéréssel. Vagy igent mondasz, vagy nem, azt nem mondhatod, hogy nem akarsz játszani. (A nemnek persze vannak különböző fokozatai, de végül is minden nem, ami nem igen.)

Klaric 2012.09.01. 21:59:06

Emberek!

Itt egyetlen olyan megoldás van, ami lemossa a szart rólunk, de akkor OV-ék lemondhatnak az azeri petákról meg olajérdekeltségekről, tehát ezt nem fogják meglépni.

Mivel szabadon engedték a gyilkost akinek továbbra is ülnie kéne, így ki kéne küldeni egy jó kis beszivárgó egységet(ha már úgy is a TEK a "legjobb kommandó")és lazán visszarabolni a faszit, aztán odaadni az amcsiknak Guantanamóra. Aztán nyugodtan pingvinezhetnénk az azerieknek is, hogy már nem nálunk van, tessék menni Amerika! Az Örmények is lenyugodnának, hogy ül a gyilkos, meg még talán régen eljátszott becsületünkből is visszanyernénk egy kicsit.

Tudom, beleér a bilibe a kezem!

Blogger Géza 2012.09.01. 22:02:29

@MikeBoy: Már a kérdés is rossz, ez itt egy örmény kontra azeri viszály, amibe belekerültünk mint Pilátus a krédóba, mert ezek pont itt náluk mészárolgatják egymást, fasza.

rohadjmegARCgeci 2012.09.01. 22:02:45

@Klaric: Az ötlet nem rossz.Kivitelezhető szerinted?Most már úgy is lőnek miattunk az azeri örmény határon,hátha nem figyelnek?

Blogger Géza 2012.09.01. 22:04:58

@Klaric: Miféle jogi alapon rabolnál el valakit egy másik országból, és miféle jogi alapján küldenéd Guantanamora? Mindkettő eléggé sántít... Az illető letartóztatták, elítélték, 8 évet leült, most kegyelmet kapott. Még egyszer ugyanazért nem lehet elítélni.

marxengelszleninsz 2012.09.01. 22:05:55

@No_Fidesz_No_Problem: Alapvetően hírportálokat és szalagcímeket látok a témával kapcsolatban, ami nem meglepő, de biztos vagyok benne, hogy egy átlagembert (feltéve hogy nem örmény, azeri vagy magyar az illető) nem igazából érdekli a dolog. Egyelőre. Aztán lehet, hogy ha - bizonyos politikai érdekekből kifolyólag - ez a nemzetközi hírverés tartós marad, ill. ennek mentén kiújul az örmény-azeri konfliktus, akkor lehet, hogy ez a helyzet megváltozik, bár valószínűleg utóbbi esetben a "világ" nem velünk foglalkozik majd.

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 22:10:22

@Blogger Géza:

Nem egymást mészárolgatták.

A fanatikus azeri katona verte agyon baltával az alvó örmény katonát egy közös, NATO gyakorlaton, Magyarországon.

Blogger Géza 2012.09.01. 22:11:44

@MikeBoy: Amit te tettél fel: "Örmény vagy Magyar? "

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 22:13:07

@marxengelszleninsz:

Bizonyos politikai érdekekből kifolyólag?

Ki miatt áll a bál? Csak nem a magyarok miatt?

2012.09.01. 22:17:07

@Blogger Géza:

Örményország megszakította Magyarországgal a diplomáciai kapcsolatait.
Ezt a két ország közti konfliktusnak hívják!
A függetlenek pedig, ha akarják eldöntik, hogy ki mellett állnak eben a kérdésben (milyen véleményük van) "Örmény vagy Magyar? " Világos?

von Putri 2012.09.01. 22:21:12

@Éhes_ló:
Ha amerikai katonák lőnek le egy magyarországi cigányt, vélhetően aljas indokból, gyakorlatilag kivégezve mint ahogy ezzel a szerencsétlennel tették, az nem hír a libsi sajtóban

Nem is reklamálják a büntetést, mert a világ legfejlettebb demokráciájában minden a legkóserebb a világon, nincs mit reklamálni

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 22:21:45

@Blogger Géza:

"Az illető letartóztatták, elítélték, 8 évet leült, most kegyelmet kapott. "

*

Ne csúsztass, mert ugyanolyan féreg leszel, mint a gazdáid.

1. A gyilkost magyar bíróság ítélte el.

2. Nem nyolc évre, hanem életfogytra.

3. Nem kaphatott volna kegyelmet.

4. Tudsz róla, hogy a magyar bíróság, amelyik tárgyalta az ügyet és meghozta az ítéletet, módosított volna az életfogyton?

5. Ha nem, akkor miféle kegyelemről beszélsz?

*

De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy sem az oroszoknak, sem Amerikának nem hiányzott az, hogy a köcsög, senki Orbán miatt megint egymásnak feszüljenek az örmények meg az azeriek, és ártatlan emberek haljanak meg a Csúti Ripacs miatt.

marxengelszleninsz 2012.09.01. 22:23:28

@No_Fidesz_No_Problem: Igen, de hogy mikor lesz vége ennek a bálnak, az sajnos már nem csak tőlünk függ.

M_R 2012.09.01. 22:30:36

@marxengelszleninsz:

" Aztán lehet, hogy ha - bizonyos politikai érdekekből kifolyólag - ez a nemzetközi hírverés tartós marad, ill. ennek mentén kiújul az örmény-azeri konfliktus,

Már kiújult - éppen lövik egymást...

akkor lehet, hogy ez a helyzet megváltozik, bár valószínűleg utóbbi esetben a "világ" nem velünk foglalkozik majd."

Ebben ne legyél annyira biztos:

www.panarmenian.net/eng/news/121209/

"1. organize massive protests in front of Hungary’s diplomatic representations in the given countries,"

"condemn the Hungarian government’s actions and demand that European organizations apply sanctions against Hungary,"

von Putri 2012.09.01. 22:31:31

@Dr. Furia:
"miért nem lehet ennek a hülye és agyatlan kormányunknak nyílt lapokkal játszani"

A nép ha lehet még hülyébb és agyatlanabb. Legyen ócsó gáz, de csak demokratikus államoktól szerezzük be, de ne Oroszországból mert azt nem támogatják az amerikaiak, de ne is Azerbajdzsából, hanem izé olgya meg hülyeakormány mongyonle a zorbán

Blogger Géza 2012.09.01. 22:32:11

@MikeBoy: Már ha oda akarnak állni bárhova is... Vagy te határozottan odaállsz valahova egy tamil-szingaléz, egy unionista-északír, egy azeri-örmény vitában? Szerintem a nem érintett újságolvasók 99%-a unottan lapoz egyet, és sokkal jobban izgatja, Irán, Észak-Korea, az eurózóna válsága vagy a Pussy Riots.

2012.09.01. 22:35:12

@Blogger Géza:

Örülök, hogy "kérdés is rossz"-ról azonnal kiderült, hogy butaság.
Hogy aztán ez a jó kérdés mekkorát fog szólni, azt majd meglátjuk.....

von Putri 2012.09.01. 22:35:15

@No_Fidesz_No_Problem:
"a köcsög, senki Orbán miatt megint egymásnak feszüljenek az örmények meg az azeriek"

Béke honolna a Kaukázusban mindenütt, virágcsokrokat dobálnák át a határon ha nem volna az alcsúti törpe bullshit

Blogger Géza 2012.09.01. 22:36:14

@No_Fidesz_No_Problem: Mária, te mindig alulmúlod magad a butaságoddal.

1. Ki mondta, hogy nem magyar bíróság ítélte el?

2. Ki mondta, hogy nem életfogytra ítélték el?

3. Ez marhaság, bárki bármikor kaphat kegyelmet.

4. Nem, de az már nem is a bíróság dolga.

5. Elnöki kegyelemről, amiben részesült.

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 22:41:22

@Blogger Géza:

Ebben bíznak Orbánék, hogy itthon ez legyen.

Kíváncsian várjuk, mi lesz a következő gumicsont, amit bedobnak, hogy megpróbálják elterelni a figyelmet az örményekről.

De ez nem fog menni, csak azoknál, akik kizárólag az MTV - MR1 - Magyar Nemzet híreltüntető Bermuda-háromszögében mozognak, ugyanis a kertévék érdeke is az, hogy beszámoljanak, és borzongjanak az emberek az esélyek latolgatásánál.

*

A külföld más, elég rossz hírünk van már ahhoz a nyugati világban, hogy az embereket érdekelje, mi történik ebben a kis bizarr és undorító Paprikajancsi vezette országban.

Blogger Géza 2012.09.01. 22:41:53

@MikeBoy: Az örmények még egy ideig hisztizni fognak, lesznek tüntetések, de hamar kifullad a dolog, mindenki (USA stb.) csóvája majd a fejét, hogy ejnye-bejnye, de nem történik semmi komoly. Az USA-nak ezerszer fontosabb Azerbajdzsán és Törökország, mint a hisztiző Örményország. Aztán visszaállítják a diplomáciai kapcsolatokat. (Hónapok esetleg pár év múlva) Az azeriek elkönyvelik ezt a győzelmet és folytatják küzdelmüket hazájuk felszabadításáért.

von Putri 2012.09.01. 22:42:02

@Klaric: "Itt egyetlen olyan megoldás van"

Vegyél egy térképet oszt nosza rajta és nyomás! Az egész világ arra vár hogy tegyél ott igazságot

De aztán nehogy te is úgy járj mint az a köcsög Tóásó

royslade 2012.09.01. 22:43:05

@Egyed Ildikó: igen, orbán most egyszerre vesztett tízezer szavazót

hollario 2012.09.01. 22:44:09

@Éhes_ló: @von Putri: Ha másra nem is jó ez az egész, most elváltok ti szar a májtól.

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 22:46:10

@Blogger Géza:

Seggfejkém, dobd már el a Fideszes brosurákat!

Hogy a picsába kaphatna valaki kegyelmet az azeri elnöktől, ha nem azeri, hanem magyar bíróság ítélte el, jogerősen?

Az azeriek legfeljebb azt kérhették volna, hogy a büntetése hátralévő részét Azerbajdzsánban tölthesse le, AMENNYIBEN a magyarok kiadják.

A magyarok meg mondhatták volna azt, hogy NEM adják ki.

Olvass, idióta:

1996. évi XXXVIII. törvény a nemzetközi bűnügyi jogsegélyről

www.complex.hu/kzldat/t9600038.htm/t9600038.htm

2012.09.01. 22:46:40

@Blogger Géza:

Hányok Tőled!
Te Géza hozzám ne merj szólni többet!
Elég egyszerű nevem van. Úgyhogy jegyezd meg!

Unionist (törölt) 2012.09.01. 22:47:46

és az nem lehet, hogy saslikozás közben simán lefizették orbán vityát és szijjártó petyát. ők megbeszélték, hogy mit csináljanak, ez a nemzeti érdek. a két palotapincsi (navracsics és martonyi) meg azt csinálta, amit mondtak neki. nem tudom. csak kérdezem.

dekol84 2012.09.01. 22:48:04

@igi1: "Amúgy meg eddig is így kezeltek minket, sokat nem nyomunk a latban. Azért is verik el a port folyton rajtunk. Mert megtehetik a külföldi országok, kell mindig egy fekete bárány, egy balhé elvivő, egy figyelemelterelő, retinens, akit meg kell rendszabályozni."

De miért nem - mondjuk - a tótokon vagy a cseheken. Vagy esetleg a horvátokon. Megmondom miért: mert csak nálunk (rém)uralkodik egy cezaromániás elmebeteg barom, aki még a döglött dakota lóba is beleköt. Ez a kretén köpcös és a mocskos csürhéje mást sem tesz csak basztatja a világot, aztán meg sír a pofája, hogy ellenünk vannak! Egy gigaseggfej az egész fidesz és azok is akik 2/3-ot szavaztak ennek a dilettáns hordának!

Blogger Géza 2012.09.01. 22:48:40

@No_Fidesz_No_Problem: Persze, csak azért fog kirobbani mondjuk az iráni háború, hogy eltereljék a figyelmet örményekről... :)

Én nem itthonról beszéltem, hanem a nemzetközi érdeklődésről. Ez az örmnény hiszti olyan 3 napos hír kategória, kb addig érdekes, bár nyilván a magyar sajtó szorgosan be fog számolni kb 20 fős tüntetésekről magyar követségek előtt és hasonlók... Más országok követsége előtt hetente vannak komolyabbak, csak mi nem vagyunk ehhez hozzászokva.

bgp 2012.09.01. 22:48:56

@Blogger Géza: akkor is ilyen lezser lennél ha az azeri az anyád darabolja meg a baltával?

garmr · http://kard.blog.hu 2012.09.01. 22:49:07

mno.hu/belfold/itt-a-bizonyitek-hazudtak-az-azeriek-1102783

ha a dokumentum valós, akkor:

a kormány már jóval korábban érdeklődött arról mi lesz a baltással: "as a response to your inquiry" vszeg Orbán látogatása után, amikor ahogy arra az azeriek is hivatkoztak, szóba került a hazaküldése
amire kapták a választ, hogy a büntetése változatlan marad, ezután küldhették haza
a végeredmény ismert
ennek tükrében úgy tűnik, hogy bár keleten világosan értik mit akar Orbán, ő továbbra sem érti a keletet, vagy nem olvasták a kötelezőt:

"A pap összefonta a karját, és a szemébe nézett a rabjának.
- Jumurdzsák, te itt a halál küszöbén térdelve diskurálsz velem, és engemet bolondnak gondolsz. Avagy azt véled, nem tudom én, mit mond a Korán a gyaurnak tett esküről?"

marxengelszleninsz 2012.09.01. 22:49:20

@M_R: @M_R: "Már kiújult - éppen lövik egymást..."

Egyelőre csak a határnál dördült el néhány lövés. Ez lehet akár az azeri határőrök ünnepi hangulatához tartozó szokásos aláfestő "zene".

Az, hogy az örmény diaszpóra milyen szinten tud majd keresztbe tenni nekünk nemzetközi színtéren, az még egy nyitott kérdés.

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 22:50:12

@Blogger Géza:

"Az USA-nak ezerszer fontosabb Azerbajdzsán és Törökország, mint a hisztiző Örményország."

*

Te tényleg nagyon sötét vagy.

Az örmények a zsidók után a második legbefolyásosabb csoport a nemzetközi politikában, és igen csak ott van a szavaik súlya az amerikai törvényhozásban.

*

Na jó, innentől csak nevetek rajtad, szerencsétlen hülye.

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 22:52:25

@bgp:

Persze hogy ilyen lezser lenne.

Ezek a saját anyjukat is kimérnék kilóra, ha kapnának érte pár dollárt.

stefiapo 2012.09.01. 22:53:20

Ez egy nagy baklövés volt. Mint minden amihez Ezek hozzányúltak. Csak ez hamarabb kiderült. Alkalmatlanok.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.09.01. 22:55:57

@MikeBoy:
Jaj az ír gázoló.

Azért megérne egy misét.
Az Ír Gázoló 2000 -ben ütött el két gyermeket és a hatóságok balfaszsága miatt szabadon távozhatott.
Olyan régen volt már.
2000 -ben ki is volt kormányon?
Ki volt a belügyminiszter?
Jajj segítsetek már nem emlékszem.....

Blogger Géza 2012.09.01. 22:57:40

@No_Fidesz_No_Problem: Mária, dobj be egy felest, légy erős, képzeld el, az azeri elnöktől kapott kegyelmet. Mivel eddigi beírásaidból már rég kiderült, hogy te ezen a bolygón semmihez sem értesz, most ne próbáld beadni, hogy az azeri vagy a nemzetközi jog szakértője vagy. :) Eleve vicces, hogy azt képzeld, magyar jogszabályok határozzák meg, mit tehet az azeri elnök. Vagy a te világodban Obama is mindig átolvassa szerinted az magyar törvényeket, mielőtt cselekszik valamit?

A kollíziós jog amúgy egy marha érdekes dolog, de nem neked való, hidd el.

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 23:00:27

@Blogger Géza:

Mondtam már, hogy olyan sötét vagy, hogy csak nevetek rajtad?

Mert ha nem, akkor most mondom :D

von Putri 2012.09.01. 23:03:10

@No_Fidesz_No_Problem:
"Az örmények a zsidók után a második legbefolyásosabb csoport a nemzetközi politikában"

Csak hát egyiküknek sincs olaja. Viszont olyan kiváló államférfiakat köszönhetünk nekik, mint Szálasi és Rákosi

Blogger Géza 2012.09.01. 23:03:22

@No_Fidesz_No_Problem: Ettől még amit írtam, az igaz, te meg nyugodtan nevethetsz, elnézzük neked. :)

rohadjmegARCgeci 2012.09.01. 23:04:24

@No_Fidesz_No_Problem: Na oké,de ha meg a másik oldalt nézzük,Mo-k eddig sem volt semmi szava,sem befolyása,szóval...

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 23:05:56

@von Putri:

A magyaroknak meg pénze nincs.

Van ellenben Orbán Viktoruk :D

dr kíváncsivagyok 2012.09.01. 23:06:22

Röviden :
Egy keresztény ország miniszterelnöke baráti gesztusként kienged egy etnikai okból keresztényt gyilkoló iszlám terroristát egy iszlám diktátor kérésére , viszonzásul lehet hogy kapunk tőle 2 milliárd dollárnyi kölcsönt...

Jól látom ?

hackbard.celine 2012.09.01. 23:07:59

@garmr: ebben az a szép, hogy Orbán félázsiai csavaros turáni észjárásán simán fogást talált a pénzéhségére apelláló azeri elnök.
Most már papírjuk is van róla, hogy ennyire dilettáns és átverhető a magyar kormányzat és külügy.
Nem derült ki ugyanis az iratból, hogy a helyi baltás hősök azonnali elnöki kegyelmet kapnak.
Pedig hát de és erre az örmények többször felhívták a figyelmet.

dr kíváncsivagyok 2012.09.01. 23:08:15

@von Putri: "Csak hát egyiküknek sincs olaja. Viszont olyan kiváló államférfiakat köszönhetünk nekik, mint Szálasi és Rákosi "

Olajunk nékünk sincs,...de van Orbánviktorunk...

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 23:09:01

@dr kíváncsivagyok:

Nem jól látod.

Viszonzásul Orbánék nem fognak kapni semmit. Azeriek megkapták, ami kellett nekik, innentől ha Orbán kunyerálni megy, elhajtják a vérbe, és igazuk lesz.

dr kíváncsivagyok 2012.09.01. 23:09:31

@hackbard.celine: " Nem derült ki ugyanis az iratból, hogy a helyi baltás hősök azonnali elnöki kegyelmet kapnak.
Pedig hát de és erre az örmények többször felhívták a figyelmet. "

Na jah,...de van olajuk ?

Blogger Géza 2012.09.01. 23:10:52

@marxengelszleninsz: No meg az is kérdés, hogy akkor majd a magyar külpolitika milyen hozzáállást tanúsít, ha Örményország akarna közeledni az EU-hoz... Örményországhoz képest azért még mi is egy GDP-óriás nagyhatalom vagyunk. Ezeket a diaszpórákat nem szabad túlértékelni, jelentős magyar diaszpóra is van (no meg ír, lengyel, olasz, német stb-stb.) sok közvetlen hatása ennek még sincs.

dr kíváncsivagyok 2012.09.01. 23:11:34

@No_Fidesz_No_Problem: De ha valóban kap az sem jó, mert akkor a vak is láthatja hogy egyszerű üzlet volt a gyilkos elengedése...

Most már az lenne jó , ha kapnának is , meg nem is...mondjuk útközben véletlenül elégne a 2 milliárd....

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.09.01. 23:11:47

@garmr:
Az a vicc hogy anno Gyurcsányéknak is írhattak ilyen szép szívhezszóló hivatalos levelet az Azeriek, Gyurcsányéknak valahogy az volt az érzésük hogy hazudnak és NEM adták ki a baltás gyilkost.
És jééé Gyurcsánynak lett igaza.

Meg őszintén valaki komolyan gondolta akár egy másodpercig is hogy ezt a faszit akit a hazájában nemzeti hősként ünnepelnek lesittelik akár egy órára is ????

Ha valaki ezt komolyan elhitte annak komoly mentális gondjai vannak.

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 23:12:36

@hackbard.celine:

"ebben az a szép, hogy Orbán félázsiai csavaros turáni észjárásán simán fogást talált a pénzéhségére apelláló azeri elnök"

*

Ebben az a szép, hogy Orbán azt hiszi, hogy csavaros turáni észjárása van, csak azt nem tudja megmagyarázni, hogy ugyan hol ragadhatott rá az a csavaros turáni észjárás, amikor a Csúti szobakonyhában nőtt fel, a sparhelt mellett a sezlonyon.

Fogalma sincs, hogy működik a világ, azt se éri fel ésszel, hogy a nyugati világ hogy működik, nem hogy azt értené, hogy a keleti népek hogy gondolkoznak.

Blogger Géza 2012.09.01. 23:13:11

@dr kíváncsivagyok: Nem. Szó sincs terroristáról. Azért minden gyilkost ne nevezzünk már terroristának. Egy veterán katonáról beszélünk, akit ki tudja, hányszor akartak megölni az örmények, miközben a hazáját védte, ezt se feledjük.

dr kíváncsivagyok 2012.09.01. 23:14:53

@Blogger Géza: Anyádnak magyarázkodj ...Géza ! Az Örményeknek NAGYOBB diaszpórája , mint a lakosságuk...és NAGYON befolyásos...majd meglátod , amikor szankciók sorát érik el ! Baszki...

rohadjmegARCgeci 2012.09.01. 23:15:39

@No_Fidesz_No_Problem: Úgy,hogy a világ számára egy súlytalan az egész ország.

dr kíváncsivagyok 2012.09.01. 23:16:16

@Blogger Géza: ...és az elvetemült alvó inzultálta szegényt..Menjélmárapicsába

dr kíváncsivagyok 2012.09.01. 23:17:46

@Blogger Géza: "Szó sincs terroristáról."

Aki etnikai , vallási okból ártatlant gyilkol , az TERRORISTA , Te seggfej

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 23:18:16

@dr kíváncsivagyok:

" De ha valóban kap az sem jó, mert akkor a vak is láthatja hogy egyszerű üzlet volt a gyilkos elengedése."

*

Az IMF pénze miért is nem jó a Viktátornak?

Itt van a kutya elásva.

Azeriektől nem fog pénzt kapni, körbetarhálta már fél Ázsiát, sehol nem adtak. Márpedig ha nincs pénz, akkor a maradék másfél évükre lejjebb kell venni az unortodox álmodozásból.

Blogger Géza 2012.09.01. 23:22:17

@dr kíváncsivagyok: Hűha. Nem kapunk majd többet örmény konyakot a sarki boltban? (Kb. ez az egyetlen árucikk onnan, ami érdekes lehet.) Úristen, mi lesz velünk...

(Egyébként egy csomó népnek nagyobb a diaszpórája mint az anyaországa pl ír, albán stb.)

Szegény Törökország gazdasága is biztos csak azért nő évek óta 6-10%-kal mert az örmény diaszpóra biztos jól betett nekik. :) És fojtogatják a kemény kereskedelmi embargóval őket. :)

hvg.hu/gazdasag/20110912_torok_gdp

Blogger Géza 2012.09.01. 23:24:27

@dr kíváncsivagyok: Az aláírásod ("seggfej") tükrözi hozzászólásod színvonalát. :) Javaslom, te is inkább mélyülj el kicsit a témában, mielőtt hülyeségeket írogatsz.

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 23:26:24

@Blogger Géza:

Azt írta: "Te seggfej"

Nem aláírás volt az, hanem megszólítás :D

Téged szólított meg vele :D

Blogger Géza 2012.09.01. 23:27:43

@No_Fidesz_No_Problem: Azt az elején szokták, ezért aláírásnak ésszerűbbnek és hitelesebbnek tűnt...

No_Fidesz_No_Problem 2012.09.01. 23:30:57

@Blogger Géza:

Dehogy szokták az elején :D

Itt egy példa:

1. "Hé, paraszt, melyik út megyen itt Budára?"

2. "Melyik út megyen itt Budára, te paraszt?"

Mindkét változat helyes, pedig a másodiknál a mondat végére került a megszólítás.

hackbard.celine 2012.09.01. 23:34:11

@dr kíváncsivagyok: nem marad sok választás ezek után a külügynek, minimum diplomáciai jegyzékben kell tiltakozni a kegyelmi döntés ellen és átmenetileg felfüggeszteni az azeri külkapcsolatokat.
Csak ha ezt megteszik, akkor oda a 2-3 Mrd baksis és a turáni vonal, a török-azeri-orbáni barátság.
Ha meg nem teszik meg, akkor a világ előtt vallottak szégyent.

KopaszMercis 2012.09.01. 23:42:02

@hackbard.celine: Es akkor mi van, az ugyvedek megvedik oket oszt jo napot...

igi1 2012.09.02. 00:01:45

@Blogger Géza: hát bizony, jobb félni, mint megijedni, nem akárkikkel kezdtünk ám ki

az, hogy mi magyarok nem merünk legyilkolni egy politikust, meg itt nincsenek merényletek, az nem jelenti azt, hogy egy becsületében vérig sértett nép ezek után nem mer lépni, itthon is vannak rengetegen

ki tudja, lesznek itt még következmények, ne hidd magad biztonságban, mert meglepődhetsz

Gáborom 2012.09.02. 00:04:58

Annyira tetszik, hogy ez a nagyszerű blogszféra mennyire ráugrott a baltás témára.

Ti tényleg ennyire naivak vagytok, vagy csak ez is egy jó ürügy, hogy szidni lehessen a kormányt!

A világ már csak ilyen, a fene nagy demokráciák demokratikus elveit mindig felülírja a pénz.
Mindig, csak nem mindig derül ki.

Mellesleg ha szerintetek a jelenlegi kormány nem demokratikus - mert ugye ilyesmiket is írogattok - akkor most nem értem a sírás rívást....

Túlságosan is álszent szagot érzek.....

hackbard.celine 2012.09.02. 00:15:49

@KopaszMercis: "nem az számít amit mondok, hanem amit teszek" - ősi félázsiai mondás
Ezzel a mentalitással szembesült épp most a Bölcs Vezető. És a joggal való gátlástalan visszaéléssel.
Ja hogy nap mint nap ezt gyakorolja itthon?
Nem hiszem, hogy megérte a tanulópénzt, még csak jó lecke sem volt.
Semmit nem tanultak belőle.

Táskás Tóni 2012.09.02. 00:20:20

@Blogger Géza: Az azeri gázt pedig hozzád vezetik be először. ..és nem vezetéken.

Blogger Géza 2012.09.02. 00:24:47

@igi1: Jaja, téged is bármikor lefejezhetnek álmodban, ha nem vigyázol.

Táskás Tóni 2012.09.02. 00:33:03

@Blogger Géza: Szíjjál már gázt a gazdiddal együtt. Osztjónapot.

Makkasz 2012.09.02. 01:39:14

Nincs semmilyen előny.

Ha van azt már valakik realizálták az elengedés előtt.

Ébredjetek már fel!!!

épészmérnök 2012.09.02. 02:04:13

@No_Fidesz_No_Problem: @Blogger Géza: "Örményországhoz képest azért még mi is egy GDP-óriás nagyhatalom vagyunk"

ja, mínusz a réz és egyéb ásványi kincsek. Lúzer.

épészmérnök 2012.09.02. 02:08:54

@igi1: "az, hogy mi magyarok nem merünk legyilkolni egy politikust, meg itt nincsenek merényletek, az nem jelenti azt, hogy egy becsületében vérig sértett nép ezek után nem mer lépni,"

Nem csak a becsületről van szó! Hárommillió örményt legyilkoltak közülük a muszlimok, a múlt század elején. Karabahban meg úgy húszezer örményt, a kilencvenes években. Teljesen érthető, ha idegesek!

s 2012.09.02. 02:50:45

Volt egyszer a hü.ye frei tamásnak egy orosz bérgyilkosos kitalált riportja, hogy mennyiért tennék el orbánt láb alól.

Nos, lesz egy nem kitalált riport, örmény bérgyilkossal. Az örmények talán nem haboznak megtenni azt, amihez mi hü.yék is, gyávák is vagyunk. ÉBREDJ, MAGYAR! A világ egy ilyen p.cs miatt néz hü.yének. A becsületed ez a faxkalap játszotta el. Ha turistaként külföldre mész, ezért röhögnek ki a hátad mögött. Az olimpikonjaink összes igyekezetét, amivel jó hírünket erősítették, egy k:baszott mozdulattal érvénytelenítette ez a szánalmas, senkiből lett közszereplő, ez az orbán, vagy hogy a p:csába hívják ezt a f.szt.

Fontos üzenet: Magyar vagyok. Fáj az, amikor a zászlómat a földön látom megtaposva. Jobban esik, amikor az olimpián az ég felé látom emelkedni, miután a magyar a vízben, más népek bajnokaival küzdve, igazságos, becsületes harcban megszerzi a győzelmet. Ha még most sem világos, akkor elmondom. orbán, egy h:tvány hazaáruló vagy. Szó szerint és átvitt értelemben is. A k:baszott hatalomban maradásodért vagy képes átgázolni minden emberi normán. Egy büdös, tetves hazaáruló gec: vagy. Takarodj ki az országomból te mocskos állat, mert itt semmi keresnivalód nincsen. Knrva okosnak hiszed magad, bandmeg, de ez a legjobb módja annak, hogy lámpavason végezzed, mert ott is a helyed.

s 2012.09.02. 02:59:28

@No_Fidesz_No_Problem: Az orbán szó kisbetű. Nem szeretném még egyszer elmondani. Ja és a fidesz is. Ha egyáltalán bárki leírja még ezeket. Mert én már régen leírtam.

s 2012.09.02. 03:01:17

@von Putri: Ha az a magyarországi cigány teszem azt orbán lenne, én sem szólnék. Minden más esetben természetesen igen.

s 2012.09.02. 03:31:55

Adjuk ki semjént a muszlim állatvédőknek. Nem látok más megoldást.

rug82 2012.09.02. 03:56:09

orsós viktor jó pénzért az anyját és röptiben a legyet is...

Hefe 2012.09.02. 04:37:18

@Dr. Furia:
"hány és hány magyar lehet külföldi börtönökbe,akár ártatlanul is (Tóásó ügy pl)"

toaso, artatlan? Ne rohogtess mar! rozsa-floresz elmondta kepesnek, hogy o azert megy ki hogy Boliviaban a kormany ellen harcoljon. Ezt a vilagon sehol nem toleraljak.
toaso meg elmondhatja hogy o csak zenelgetni meg hust sutni ment ki, de nincs epelmeju ember aki ezt elhinne.

felcsutisuttyo 2012.09.02. 06:30:42

Most abban reménykedek, hogy egy örmény terrorista, meglátogatja a Nemzeti gonosz törpe rezidenciáját ( TEH ide vagy oda)....és otthon is találja:DDDDDDD ..s fejbe bassza egy baltával.....
ÉS MAGYARORSZÁGNAK A FŐ PROBLÉMÁJA MEGOLDÓDIK !!!! ...de ha nem,.. akkor jöhet az igazi forradalom és nem elszámoltatás, hanem LESZÁMOLÁS EZZEL A SZAR BANDÁVAL!!

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2012.09.02. 08:17:37

"Lőjük megint egymást, mert unatkozom!"
Mondta ujja viszkető kaukázusi szomszédainak!
"Na de milyen indokkal?"
Kérdezték szomszédai.
"Van egy birka nép akit a pénzéhes kerge vezérürüje bevisz a csapdába! Az kitalálja nekünk az indokot a bégetős csapata meg elviszi a balhét!"
Hát így történt.
Újra lőtték egymást.... és ment minden tovább a maga rendjében.

laci0011 2012.09.02. 08:25:53

@Blogger Géza: 1 viszonylag egyszerű történet nem megy át Neked?Csak annyi történt,hogy 1 ázsiai félprofi megmajmolt 1 félázsiai amatőrt,kihasználva anyagilag szorult helyzetét.Magából nemzeti hőst csinált,partneréből meg 1 szánalmas hazudozó hülyét.Szegénykém hazudott arról hogy nem alkudozott az azerivel,hazudott arról hogy nem tudta kiengedik a gyilkost azonnal amint hazaér...Garanciát kértek és adott,hogy a gyilkost nem engedi el...

Blogger Géza 2012.09.02. 12:39:45

@laci0011: Már személy szerint pontosan ki hazudott? Amúgy a diplomácia és annak politikai kommunikációja a legritkább estben szól arról, hogy elmondjuk a teljes igazságot, ez már nem az óvóda... ajánlott olvasmány csak neked: wikileaks.

Blogger Géza 2012.09.02. 12:41:11

@épészmérnök: Örményország valőban egy lúzer.

laci0011 2012.09.02. 12:53:14

@Blogger Géza: Gondoltam teszek 1 próbát ,hátha átmegy a tudatodba...Ha nem hát nem.Személy szerint orbán.

renevol 2012.09.02. 15:53:00

@Gáborom: Az előző kormányra meg a jobboldal fújt nagyon, hogy nem demokratikus, ugye a rendőrök sztoriknál. Ha már egyszer valaki kimondja egy kormányra, hogy nem demokratikus, akkor onnantól kezdve te nem érted a további kritikát az adott kormány ilyen-olyan cselekedeteivel szemben? Ha egy jobboldali kimondta a Gyurcsány-kormányra, hogy nem demokratikus, akkor onnantól kezdve a jobboldaliaknak kussolniuk kellett volna, bármit is tesz a Gyurcsány-kormány?

Tök értelmetlen fikázás az egész hozzászólásod.

renevol 2012.09.02. 15:59:03

@Gáborom: "A világ már csak ilyen, a fene nagy demokráciák demokratikus elveit mindig felülírja a pénz."

Remélem az előző kormány korrupciós ügyeinél is rendíthetetlenül ugyanezt volt az álláspontod. (Pontosabban: nagyon remélem, hogy most sem ez a valódi álláspontod...)

Éhesló 2012.09.02. 18:07:15

@hollario: tévedsz.
Ismét jó példát szolgáltattatok egy ilyen piti ügy kapcsán a magyarellenességre és a kettős mércére azzal, hogy magyarok gyilkosai kapcsán a porátok zárva marad, míg egy örmény emberért az összes médiát tele ajvékoljátok.
süti beállítások módosítása