A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Ne osszatok orbánképet

2021.04.11. 12:26 timargabor

A címben írt mondat természetesen az ellenzékieknek szól. Az, hogy a fideszesek a főnökük képét osztják, szívük joga, abba nyilván nem fogok beleszólni. Ami viszont nagyon bosszantó, hogy az ellenzékiek nem jönnek rá, hogy csapdában vannak és kijönni sem hajlandók belőle. A poszt tehát az ellenzékieknek szól, a fideszesek töltsenek maguknak egy kávét, és próbálják élvezni; nekik nincs vele dolguk. Ők jól csinálják.

Ugye ott van az is mellette, hogy mit vegyél? És az meg nincs ott, hogy mit ne? :)

Bemelegítésként aki ellenzéki, és szokott politikai cikkeket megosztani és olvas is ilyeneket, pörgesse kicsit a facebook-falát. Mondjuk fél percig. És számolja meg, hányszor találkozik Orbán képével - ezek közül a fideszes ismerősök vagy a kormánypárti oldalak által reklámozott képek nem számítanak. Csak azok, amelyeket ő maga, vagy hasonló politikai beállítottságú ismerősök toltak. Fél perc alatt jellemzően 5-10 kép. Jó, mi? Nem jó.

Elsősorban is reklámozástechnikai alapvetés, hogy a saját műsoridőmben nem a konkurenciát tolom, pláne ha magamat meg nem. Tegye fel a kezet, aki látott már olyan Nike reklámot, amelyben akárcsak a háttérben felbukkan egy Adidas-termék, Nike nélkül. Köszönöm, senki. Induljunk ki innen. Különösen akkor igaz ez, ha az ellenzék média-hozzáférése minden szempontból töredéke a kormánypárténak. Akkor abból a kevésből, amim van, nem adok a fő ellenfélnek. Szerintem ez alap.

Akkor lássuk az okokat. Nekem kettő jut rögtön az eszembe, egyik jobb mint a másik, és mindkettőnél mélyebb problémák vannak, amelyeket az ellenzéknek kell megoldania. Mi, ellenzéki szavazók, persze addig is viselkedhetünk tudatosan.

1. A megosztott posztok általában cikkek, Index, HVG, 24, telex, stb. A cikk van úgy beállítva, hogy a Orbán képe a fő illusztráció, amikor fészen megosztod, azt fogja kitenni. Lehet ugyan valamit machinálni rajta, ha van másik kép a cikkben, vagy lehet törölni is a képet a megosztásban, de egyrészt ezt sokan nem tudják, másrészt akkor nem lesz feltűnő a megosztás. Miért teszik ezt az említett oldalak? Mert az orbánkép jó reklámhordozó. A fideszesek - ha olvasnak innen bármit is - nem idegenkednek tőle. Az ellenzékieknek már a szőr is feláll a hátukon- "mi csinált már megint" kiáltással, már eleve félig mérgesen megnyitják és készülnek a felhorgadó dühből következő megosztásra. Márpedig a portál a "page impression", a kattintásszám által optimalizálva érdekelt ebben, és direkt rá is hajt. Naná, majd nem: nekik is meg kell élni valamiből.

2. Ami szerintem a fontosabb, hogy egyelőre az ellenzéki identitás nagyon fontos (sajnos lehet, hogy a legfontosabb) cementje, hogy o1g. Ő az Általános Gonosz, ebben itt mindenki egyetért, és nem értjük félre, ha őt osztjuk, hisz nem pozitív, hanem nagyon is negatív kontextusban tesszük, abból meg nem lehet baj.

Dehogynem.

A fenti kettő kombinációja, amikor ellenzéki politikai erő, pláne ellenzéki politikus oszt az oldalán orbánképet. A legújabb felmérések szerint a leginkább támogatott ellenzéki miniszterelnök-aspiráns is van, hogy orbánképet oszt. Miért nem a sajátját?

De miért is gond ez?

Elsősorban azért, mert rávilágít: az ellenzéknek nincs az o1g-n túlmutató és nyilvánosan felvállalt jövőképe. Részben azért nincs, mert macerás és nehéz ennyire sok irányzat számára is elfogadhatót csinálni (azért nem lehetetlen, pár nap, és jövök azzal is). Részben pedig azért, meg a közönségnek ez is elégnek tűnik, kajálják, osztják, mérgelődnek. Ellenzéki mese nélkül viszont nem lehet biztosra menni kormányváltás-ügyben. Nyilván sokaknak elég az, hogy "pont nem úgy fogjuk csinálni, mint Orbán". Ez jó, csak hát a pont nem úgy, az még mindig sok minden. Az ellenzéki keménymagnak ez elég, de csak velük akkor sem lehet nyerni, ha mindenki elmegy szavazni, és minimális lemorzsolódás lesz csak amiatt, hogy "na Gyurcsányra", vagy "na a Jobbikra" azért mégsem. Nyerni azzal lehet, ha a bizonytalanok elhiszik a jövőképet, meg kicsit azzal, ha a fideszes keménymag elbizonytalanodik - a kettőből az első a fontosabb, és lássuk be, a reálisabb.

Sokan azért osztanak orbánképet, mert azt mesélik be maguknak, hogy "majd a fideszes ismerőseik olvassák, és elgondolkodnak". Nem fognak. Nem azért, mert ne gondolkodnának, hanem azért, mert nem olvassák. Fel se dobja nekik a fész. Ezt viszonylag könnyű ellenőrizni: Neked, kedves ellenzéki olvasó, ha még van a fészes ismeretségi körödben le nem tiltott fideszes: hány posztját láttad az utóbbi hónapban? Na, ez kölcsönös. Tessék elhinni, az ő hírfolyamukban teljesen más van. Ott az ellenzék oltásellenessége nem bizonyítandó nyilvánvalóság, a migránsok ugrásra készen várják a vírushelyzet csendesedését, Európa pedig az összeomlás szélén tántorog, és a világ legjobb víruskezelése nálunk van. Ilyen az algoritmus. A fész is hirdetésekből él, jó napot kívánok.

De azért van az orbánkép-osztogatásnak egy személyes és szubjektív baja is ellenzékiként. Nem engedi szabadulni az ellenzéki gondolatokat Orbántól. Őt teszi kiindulóponttá - így meg nem lehet nyerni.

Thomas Mann: Mario és a varázsló, megvan? Cipolla, a varázsló, mindenkit rávesz arra, hogy azt csinálja, amit ő akar, a trükkje az, hogy mindenkit rávesz arra, hogy ellenkezzen, és azon a pályán simán nyer. Mario azonban egy pillanatban nem akar ellenkezni: tehát van saját, nem ellenkezésből jövő akarata, az ellen pedig Cipolla hirtelen eszköztelenné válik. Orbánt is úgy lehet és kell legyőzni, ha akarunk valami mást, nem csak simán "nem azt, amit ő".

És persze az sem mindegy, hogy az orbánképet osztogató ellenzék elhiszi-e magáról, hogy nyerhet. Mindenkire rábízom, hogy ha mindenhol a "gonosz ellenfél" képét kell néznie, mit fog erről tudat alatt gondolni. Igen, azt: ne csináljuk hát.

Mit lehet tenni?

Kell ellenzéki program - nem, nem valami részletes dolog, és hogy kicsit spoilerezzek: annak programja, hogy a mostani esztelen központosítást hogy lehet felváltani minél több, helybe vitt döntéssel és hozzá kapcsolt erőforrással - és kell ellenzéki vezető. Minél előbb. És akkor az ő képeit kell osztani.

Addig, amíg nincs, van egyéni stratégia is. Az, hogy nem osztunk orbánképet. Nem, semmilyen indokkal sem. Ha elég sokan vagyunk, a kattintásból élő portálok is rá fognak jönni, hogy nem érdemes. Meg is lehet írni nekik, hogy "ez az előfizetésem feltétele". És aki a hardcore ellenzéki hírfolyamában szintén harcos ellenzékiektől megosztva orbánképet lát: beír alá egy "ne osszatok orbánképet" sort (reklám helye: vagy egy linket erre a posztra :) ) és a kép mellett jobbra fent a három pont alatt ráklikkel, hogy "kevesebb ilyent akarok látni". Ezzel talán önmagában is elérhető, hogy Márki-Zay Péter, Jakab Péter vagy Fekete-Győr András képe tűnjön fel többször addig is, amíg valamelyiket pajzsra emeljük.

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

252 komment

Címkék: ne osszatok orbánképet

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr8816497310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.04.11. 15:25:19

Az ellenzéki felhozatalból Gyurcsány politikájából már kaptunk ízelítőt, Fekete-Győr forradalmi puccsban gondolkodik, Jakab mögött meg nem tudni ki áll, de nem jó ómen, ha az illetőnek titkolóznia kell. Karácsonynak több esze van annál, mintsem Medgyessy sorsára akarjon jutni, Márki-Zay mögött meg nincs semmilyen párttámogatás. Már egyenként is problémásak, kormányra kerülve viszont együtt kellene normálisan vezetniük az országot, ami leginkább csak a fantázia birodalmában elképzelhető. Így marad az ezerszer előadott a "csúti patás" helyett bárki jobb sablonszöveg. Kiegészítve a gyanúsan USA érdekeit kiszolgáló sárga és vörös veszedelemmel való riogatással. Négy napos munkahét, ingyenpénz, euro, hipp-hopp felzárkózunk a nyugathoz. :D Az MKKP programja hihetőbb.

midnight coder 2021.04.11. 15:57:06

@megamovieboy: Igen, a fő baj az, hogy eléggé valószínűtlen, hogy ha ez az ellenzék hatalomra jutna, akkor máris jobbra fordulna minden. Ehelyett lenne úgy fél év ereszd el a hajam, majd előrehozott választás, és Orbán ismét nyerne vagy 20 évet. Az ellenzék 10 év alatt nem jutott el odáig, hogy őket nem Orbán választja el a húsosfazéktól, hanem saját maguk.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.11. 16:28:37

A ballibek képtelen hosszútávban gondolkodni.

A migrációs témával is sokat segítettek Orbánnak.
Most meg a járvány témával csinálják ugyanezt.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.04.11. 16:32:36

@midnight coder: Az orbánfóbia arra is jó alkalom, hogy elkerüljék annak elismerését, hogy ezek az ellenzéki csodaemberek semmivel sem jobbak a fideszes első vonalnál. Még kiegészítem azzal, hogy amikkel Orbánt démonizálják, azt a baloldal, vagy a kedves nyugat már előtte elkövette. Mondhatni már lefektették a játékszabályokat.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2021.04.11. 17:09:24

"Kell ellenzéki program és kell ellenzéki vezető."

Mindkettő készülőben. Lassan beindul az előválasztási kampány, és ott ki fog derülni, hogy ki lesz a vezető, és a tematizálás is új szintre lép. amint összefésülik a programokat.

Egyébként a Momentum kicsiben pont a fentebb felsoroltak szerint tolja az anagait. Előjöttek saját programpontokkal, saját miniszterelnök-jelölttel, és és azokat osztják.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.04.11. 17:37:58

@Fedor: Aztán látod mi rá a reakció! Fekete-Győr messze túlértékeli magát, elég megnézni a baloldali népszerűségi listát.

ulpius66 2021.04.11. 17:58:23

@Fedor: "Kell ellenzéki program és kell ellenzéki vezető."

Helyesebben: "Kell ellenzéki POGROM, és kell ellenzéki vezető!"

A pogromot mán belengette a Fegyőr, ellenzéki vezető meg mán rég a gyurcsányi.......

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2021.04.11. 19:48:39

@ulpius66: Gyurcsány max. a fideszpropaganda kéjes álmaiban vezeti az ellenzéket. A valóság szokás szerinte más.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2021.04.11. 19:50:11

@ulpius66: Pogrom dettó: a jogállami keretek között történő elszámoltatás csak a fideszesek szerint pogrom. De ez csak azt jelztik, hogy van miért félniük, ezért előre démonizálnak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2021.04.11. 19:51:23

@megamovieboy: Az jelen esetben tök mindegy, csak péládnáak hoztam, hogy van olyan, mint amit a szerző hiányol.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.04.11. 19:56:27

@Fedor: Gyanítom nem olyanra gondolt, ami köznevetség tárgya. Amúgy ki is vezeti az ellenzéket, ha nem Gyurcsány? Csak nem Jakab, mert ő még jobb lenne a Fidesznek.

BiG74 Bodri 2021.04.11. 20:44:27

@Fedor:
Az a baj Fekete Győr megnyilatkozásaival, hogy bár szívet melengetőek, valójában senki sem hiszi el.
Kezdve azon, hogy ezt a témát a fityisz már lejáratta. Olyan harcosak voltak, aztán senki nem lett elszámoltatva, sőt gyurcsányra úgy vigyáznak, mint a szemük fényére.
Valójában a többség néphülyítés kategóriába sorolja, úgyhogy változtatni kellene egy kicsit.

ulpius66 2021.04.12. 09:48:37

@Fedor: "Gyurcsány max. a fideszpropaganda kéjes álmaiban vezeti az ellenzéket. A valóság szokás szerinte más."

Na, akkor halljuk, TE MINDENT IS TUDÓ, HOGY KI VEZETI AZ ELLENZÉKET!
(az a válasz nem jó, hogy SoroSS és magyar sameszei.....)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.12. 09:48:48

@Fedor:

Maguk a ballibbantak mondják: a "jogállam" visszaállításához forradalmi jog kell.

chrisred 2021.04.12. 19:50:02

@ulpius66: Szerintem senki, az egyes politikai erőknek vannak vezetői. Az ellenzék gyűjtőnév, azoknak a politikai erőknek az összefoglaló neve, amik nem a kormányt támogatják.

chrisred 2021.04.12. 19:50:47

@MAXVAL birсaman közíró: Az a különleges jogrend, amiben már lassan hat éve élünk.

Fidesz bérszámfejtés 2021.04.12. 19:55:02

@megamovieboy: @ulpius66: @MAXVAL birсaman közíró: Kollégák! Esti műszakpótlékot csak 20 óra után tudunk elszámolni!

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2021.04.12. 21:40:41

@midnight coder: "s Orbán ismét nyerne vagy 20 évet."

Ha 2022-es választási eredmény utáni egy percen belül rakétasebességgel indítják be a felcsúti reptérröl a moszkvai különgépét, akko igen.

Ha a menekülés nem jön össze neki, aki 20 hónapon belül a teljes fidess vezérkar és az összes NER kegyeltjeik a fegyházban lesznek.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2021.04.12. 21:44:33

@ulpius66:

A te orbán gazdádat Putyin irányítja. Ez viszont tény, nem úgy mint a hozzád hasonló primitív agyhalottak Sorossal való bérrettegtetése. Mi kérdésed van tehát még te bolsi hazaáruló csökevény?

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2021.04.12. 21:47:29

@megamovieboy:

Nekem elég csak két program: a fidessesek fegyházba vágása. És a teljes rokonságuktól vagyonelkobzás. Aki ezt hirdeti, arra szavazok.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2021.04.12. 21:50:00

Ez a lényeges mondat az egészből:
"Elsősorban azért, mert rávilágít: az ellenzéknek nincs az o1g-n túlmutató és nyilvánosan felvállalt jövőképe"

Azért teszik ki Orbán képét, mert nincs is mondanivalójuk a világról. Pontosabban van, de azt nem tehetik ki. Valami ilyesmi lenne:

Az érdekel minket, hogy a hatalom és a pénz közelébe jussunk. Ha ott leszünk, majd küldenek Sorosék valakit, aki majd intézi a dolgokat (majd elnevezzük szakértőnek), mi meg majd elleszünk valahogy. Eladjuk majd, amit lehet, felveszünk hitelt, amennyit lehet, és MINDENT végrehajtunk, amit a főni mond.

Ez a programjuk.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2021.04.12. 21:54:03

@Fedor: "a jogállami keretek között történő elszámoltatás csak a fideszesek szerint pogrom."

Hát öcsém, eléggé beszarik a jogállami keretektől az ember fia, mikor az alkotmány felfüggesztéséről és hasonlókról nyilatkozgatnak az ellenzéki szagértők. Nem egyszer nyíltan elmondták. Kb. annyira lesz jogállamiság, mint mikor "leestek" a rendőrök azonosító jelvényei 2006. okt. 23-án.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.12. 21:59:41

@Fidesz bérszámfejtés:

Nekem azt mondta a Habony, a mai műszakot közvetlenül Vlagyivosztokból fizetik...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.12. 22:01:16

@timargabor Vigyázz, mert itt van Pedó Matyi blogot rombolni.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2021.04.12. 22:04:58

Az országok sorsa apró fordulópontokon múlik. Ha most a moslék nyer, akkor nekünk kb. Ukrajna lesz a sorsunk: idegen "tanácsadók", politikusnak kinéző bábok, és folytonos lefelé tartó spirál. Kizártnak tartom, hogy megengedjék, hogy a Fidesz még egyszer elindulhasson a választáson.
Nem szeretném úgy érezni magam megint, mint az őszödi beszéd idején, mikor sokszor elmondhattam, hogy én megmondtam. És tényleg igazam volt, szétbaszták az országot. De jó volt nekem, előre láttam!

morph on deer 2021.04.12. 22:47:48

Hát én az említett opportunistákból egyiket se. Emelném pajzsra, mármint.

Az orbán képről meg annyit, hogy azért azt sem árt tudni, hogy mit nem akarunk.
Ebben ah esetben ez egy deformált személyiségű házisertés-imitátor, akinek már rég - és megint - az otthonos felcsuti trágyadomb mellett lenne a helye, ami az ő szakterülete, és aki a várba még turistaként is csak protekcióval léphetne be a kétféle gumicsizmájában...

Egy orbán portré meglehetősen hitelesen mutatja be hazánk elmebeteg, súlyosan személyiségzavaros, ámbár gömbölyded vezetőjét, aki saját elhatározásából és az elmeroggyant hívői támogatásával az első számú közszolga státuszából uralkodóvá szeretne válni...

Elég ránézni, és aki nem megszállottan hülye, az felfogja, hogy kit is lát a képen!

Egy harácsoló, hazug kis aljadékot, aki sem istent, sem embert nem néz, csak a saját érdekeit!
Ez orbán, és ennek is látszik!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 05:29:40

@teutonordikus:

Neked, Pedó Matyi, nem osztottak itt lapot, szóval foglalkozz csak azzal, amihez értesz, a seggtánccal.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 07:01:53

@Kurt úrfi: @teutonordikus: Látom már nem csak bloggfüggő vagy, hanem hiányzom is neked matyika. :-))

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 07:17:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Velem is csinálta már ezt.

Úgy tűnik, szerelmes, de még enm döntötte el, inkább beléd vagy belém.

Ami persze valós dilemma, hisz mindketten gyönyörűek vagyunk, ez tény.

Kivlov 2021.04.13. 08:07:13

Az ellenzék még sok minden másra sem jött rá.
Folyamatos orbánozás helyett inkább alternatívát nyújtanának. De azt nem tudnak. Csak ők akarnak lenni a kisebbik rossz.

body_andras 2021.04.13. 08:11:10

Végre egy értelmes ellenzéki poszt. Dunát lehet rekeszteni az olyan cikkekkel, melyek kvázi előre isznak a medve bőrére. A 2018-as pofáraesés receptje szerint főznek már megint. De most végre látok egy gondolkodó embert is a blogketrecben.

Akinek elege van a kisebbik rosszból, szavazzon Pálinkásra az előválasztáson.
Vagy futtassátok tovább az MSZP/DK/PM triumvirátust, és ha majd megint veszítenek, húzzátok le őket végre oda, ahová valók.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.13. 08:55:15

Facebookon politikát olvasni? Elég ha a telexet, 444-et naponta átnyálazom, azok leírják a lényeget, ha kell facebookról idéznek. Ez bőven elég. A csuti zsírdisznó röfögését meg elvből nem olvasom, hallgatom. Túl sokat van foglalkozva a kreténnel. Még a végén azt hiszi, ő áll a középpontban. Ha mindenhol el lenne kussoltatva, rájönne, hogy nem is olyan fontos ember ő.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.13. 08:58:02

@teutonordikus: Mint a Borosra. Pálinkás, Boros egykutya. Sörös nincs?

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.13. 09:10:32

Mostanában már az Atv is kezd orbánosodni. Okádják magukból az orbáncreklámot. Megvették őket kilóra. És a műsorokban is túl sokat foglalkoznak a csuti zsebrebaszott kezű, szotyit okádó, nyakkendőbirizgáló elmebeteg törpével. A műsorvezetőknek is ki van adva parancsba, hogy a behívott ellenzéki vendégeket győzködjék az csuti elbaszott intézkedéseiről. Talán a Rónai kivétel, az még mer vitatkozni. Az rtl hiradó kritikusabb, ők haláltusát vívnak a gecivel. Mára már csak ők maradtak, meg egy-két internetes honlap. Mást nem érdemes figyelni, a facebook semmit sem ér. Az csak egy arckönyv. Ott valamirevaló szakember nincs, csak magamutogató exhibicionisták.

eßemfaßom meg áll 2021.04.13. 09:16:53

@Fedor: Szeretem amikor jósolgatsz, mindig az ellenkezője jön be :)

eßemfaßom meg áll 2021.04.13. 09:19:52

@Kurt úrfi: Kicsit erőltesd meg jobban az emlékeidet.

eßemfaßom meg áll 2021.04.13. 09:21:37

@eßemfaßom meg áll: Sorryelnézést a pedofil Brendel etetésért.

Kivlov 2021.04.13. 09:33:50

@teutonordikus:
Lehet, hogy van programjuk, de a "nemleszgázáremelés" meg a "hazudtunk reggel, éjjel meg este is" óta hisz még valaki annak, hogy amit leírnak, azt is fogják csinálni???
Amúgy meg ha azt csinálják, akkor az országnak vége. Az SZJA emelés lesz az utolsó motiválás a külföldre vándorolni tervező fiatalok számára.

GyMasa 2021.04.13. 10:21:20

@Fedor:
Rossz hírem van...
Pontosan ugyanúgy nem lesz itt semmiféle "elszámoltatás", mint ahogy 2002-ben sem lett érdemben semmi.
Amíg az ex-mszmp, és derivatívái a közéletben vannak, addig hülyék lennének bármiféle olyan lépést megtenni, amit azután a következő váltáskor ellenük lehetne felhasználni.
Márpedig az ellenzéki oldalon is van vaj a fejeken bőven.

GyMasa 2021.04.13. 10:28:20

@fofilozofus:
Hát, igen...
Eddig még egy ellenzéki sem tudta/volt hajlandó megválaszolni, hogy hogyan kívánják az esetleges egyszerű többségükkel a 2/3-os törvényeket megváltoztatni.
Komolyan érdekelne, hogy hogyan képzelik.
Mert, ha csak "trükközni" vagy "izomból" akarják csinálni, akkor kurvára nem demokraták, sőt, semmivel nem különbbek a fidesznél.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.13. 10:38:50

@teutonordikus: Az oltást kezdheti előlről a kretén csuti törpe mire az ország harmadát beoltja, ugyanis ezeknek vírusfioláknak a hatótartama 6 hónap. Mikor kezdtek oltani? Januárban? No most lassan május, van 2 hónapjuk arra, hogy 5 millió oltást nem akaró embert beoltsanak úgy hogy eddig 4 hónap alatt oltottak be 2,5 millió oltásra jelentkezőt semmit nem érő kínai vakcinával. Akár hogy számolok, nem jön ki a matek. Ha nem lesz elég gyors a csuti baromja, akkor baszhatja az oltásait. Akit januárban oltottak, szerintem már regisztrálhat újra.

Kivlov 2021.04.13. 10:39:07

@teutonordikus:
muhahahaha.
És akkor ha évekig még nem olthatóak a gyerekek, akkor addig nincs suli? Eszednél vagy?
Amúgy a sok gyerekrettegő, remélem sehova nem vitte a gyerekét az elmúlt 1 évben, ki se mozdultak a 45 négyzetméterről.

frikazojd · http://kocs.ma 2021.04.13. 10:39:39

nemtom, én a valamit is számító nemfidesz pártok részletes programját meg szoktam találni az oldalaikon, gyakran beszélnek is róla. akit érdekel, annak ott van, akit nem, az úgyis reménytelen.

GyMasa 2021.04.13. 10:40:59

@morph on deer:
"Hát én az említett opportunistákból egyiket se. Emelném pajzsra, mármint."
Nagyon igaz! Emlékezz erre a mondatodra!

"Az orbán képről meg annyit, hogy azért azt sem árt tudni, hogy mit nem akarunk."
Értem én ezt, hogy "TI" tudjátok mit nem akartok, csak ezzel van pár apró probléma:
- Úgy tűnik, hogy "TI" sem tudjátok, hogy mit akartok
- "TI" kevesen vagytok a fidesz leváltáshoz (lécci ne gyere az "ellenzéki matekkal" mert már unalmas...)
- Tehát legalább a jelenleg passzív 1/3-ból kellene megszólítani embereket. Az viszont az o1g-zéssel, meg azzal a programmal, hogy bármit mond/tesz a fidesz, az szar, és mi jusztis az ellentétjét akarjuk /tennénk nem fog menni...
- Ja, és ez az egész o1g nekem csak hülye picsás hisztinek tűnik.

"Ebben ah esetben..."
Gratulálok a színvonalas megnyilvánulásodhoz!
Én ezt az ovi után kinőttem, mert ez is csak a "TI" erőtlenségedet mutatja.
Pont ez látszik picsogásnak...
Azért o1g csak 3 ciklust nyert meg 2/3-dal.
És, ha ez lesz a "program, akkor jó eséllyel behúzzák jövőre a negyediket is.

"Elég ránézni, és aki nem megszállottan hülye, az felfogja, hogy kit is lát a képen!"
Na, ezzel a mondatoddal most pont lehülyézted az összes olyan embert aki éppen a szavazótok lehetne, de érdekli, hogy mire adja le a szavazatát, mert mondjuk nem orbánfóbiája miatt szavaz akákrkire, hanem vannak mondjuk elvei.

GyMasa 2021.04.13. 10:43:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Naaa, azért először is, az "úrfi" megnevezés Gender ratyikának erősen túlzó..
Másrészt pedig pont az a baja, hogy nem "kúrt"...
Ha kielégült lenne, akkor nem itt vezetné le a frusztráltságát.
:-D
Képzeld, milyen AI fejlesztő lehet, ha csak ennyire futja neki.
Ja, és, ahogy nézem, semennyit nem fejlődik az AI-ja az utóbbi években, hanem egyre rosszabb lesz.

frikazojd · http://kocs.ma 2021.04.13. 10:44:34

@GyMasa: "hanem vannak mondjuk elvei" igen de a fidesz alatt az is eléggé inflálódik. régebben 3,60 elvek voltak a kenyér a boltban, manapság meg 360 elvek!

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.13. 10:46:06

@GyMasa: Nem kell mindent megváltoztatni. Pár hónap alatt börtönbe lehet baszni az egész tolvajbandát, csak csatlakozni kell az eu ügyészséghez. Az ugyanis nem kétharmados. Bűncselekmény elkövetése miatt pedig bárki leváltható.
Polt megy a levesbe, utána meg már magától elsodorja őket a nyugati áramlat. Maradhat sok kétharmados fidesz törvény, az ugyanis nem sok vizet zavar, csak politikai célból született, gazdasági hatása egyenlő a nullával.

GyMasa 2021.04.13. 10:46:52

@Török törp hörcsögöt bökő bögöly:
Ez a stílus minden értelmes embert taszít...
Nyugodtan csináld csak, de ne lepődjél meg, ha 22-ben is jön a mélytorok.
Tényleg ideje lenne már neked is felfogni, hogy ami 11 éve nem működik, azt szépen el kell engedni, és BÁRMI mással próbálkozni.

GyMasa 2021.04.13. 10:49:45

@Török törp hörcsögöt bökő bögöly:
Aztán, te Chuck Norris!
Te hogy oltanál be "5 millió, magát beoltani nem akaró " embert???
Gondolom, elővennéd a mélyen demokratikus kényszeroltatást, ugye?
Persze, akkor ismét felmerül, hogy milyen demokrata vagy, ha csak fasiszta módszerekkel vagy képes operálni?

GyMasa 2021.04.13. 10:50:51

@Kivlov:
Ne etesd matyikát!!!
(Kurt urfi és teutonordikus)

frikazojd · http://kocs.ma 2021.04.13. 10:51:35

@teutonordikus: 1) jajaja 2014-ben meg hogy "folytatjuk" pedig akkor már nem is maradt magánnyugdíj hogy ellopják, tehát az egy szavas programjukban is hazudtak.

5) ne feledjük az időközben kiherélt választási rendszert és a román/ukrán bérszavazókat

birka menet 2021.04.13. 10:54:01

@GyMasa: "Eddig még egy ellenzéki sem tudta/volt hajlandó megválaszolni, hogy hogyan kívánják az esetleges egyszerű többségükkel a 2/3-os törvényeket megváltoztatni."

Jaj te féleszű orbán birka, a 2/3-os törvényeket nem megváltoztatja az ellenzék, hanem átveszi őket és azzal fingatja a ki a fideSSt!

Mindig ezt röhögtem rajtatok kőbuta fidernyákokon, hogy mi lesz veletek, amikor a kétharmados törvények, a kormányt kiszolgáló alkotmány, választási rendszer, ország irányítás, a lakáj média, a lakáj bűnüldöző szervek, summa suumarum az egyszemélyes egyeduralmi rezsim majd egy napon az ellenzék irányítása alá kerülnek?

Akkor fogtok majd ti orbán felszopó birkák a Tasz-hoz, Helsinki Bizottsághoz, meg Brüsszelhez rohangálni, hogy segíccsen má visszaszerezni a demokráciját amit a Jakabfegyőrgyurcsánykarácsonyjuhászpéterszéllbernadetthadházy elvett.

Illetve rólatok MSZMP, 3/3-as maradvány komcsikról el tudom kepzelni, hog azonnal jelentkeztek a Zellenzéknél, felajánlva a szolgálataitokat.

birka menet 2021.04.13. 10:56:19

@GyMasa: "Te hogy oltanál be "5 millió, magát beoltani nem akaró " embert???"

Aztán hogy olt be orbán 3 millió nyugati vakcinát akaró embert a kínai meg ruszki kamuvakcináival?

GyMasa 2021.04.13. 10:56:41

@frikazojd:
Nekem a jelenlegi "összefogással" van a legnagyobb problémám...
Amíg az msz(m)p és derivatívái benne vannak, addig én semmiképpen nem fogok rájuk szavazni.
Mert, amíg itt vannak velünk, addig teljesen mindegy, hogy mi a programja a többi résztvevőnek, csak a szavazatuk kell, hogy ismét hatalomba juttassák őket.
Aztán, ha már ott vannak, akkor beindul a dörzsölt politikai elit, és szépen kitúrják a többi naívakat a hatalomból.
Elég csak megnézni Budapestet.

GyMasa 2021.04.13. 11:00:20

@frikazojd:
Én most NEM a fidesz szavazókról beszélek, hanem arról a kb. 2,5 millió magyarról, aki rendszeresen nem megy el szavazni.
Én pl. az EU parlamenti választásig nem szavaztam senkire, mert senki nem képviselte az én elveimet.
Akkor szavaztam a kétfarkú kutyapártra, mert nagyon tetszik, hogy transzparensek, és semmiképpen nem hajlandóak részt venni az "összefogásnak" csúfolt, kutyakomédiában.
Nekik nem a hatalomba jutás a prioritásuk, hanem ők valóban tenni akarnak (és tesznek is) lokálisan a saját településeiken.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 11:02:23

@GyMasa: Matyika az én nickemből lopja az ötleteket. Továbbá ő nem AI fejlesztő, csak gépi tanulást csinál valamelyik implemetáción. Ami nem túl nagy észt kíván, max Pithonban kell tudni programozni az interfészt, hogy az AI motor kajálja az adatot. Matyi segghülye, fingja nincs egy csomó dologról amibe beleugat, fizika, kémia, stb. De az informatikában is csak max egy közepes fazon.

Sascha Braun 2021.04.13. 11:02:44

Az ellenzéki szavazók teljes mértékig rá vannak buzulva Orbán Viktorra, megszállottak, vele kelnek és vele fekszenek, rá gondolnak egész nap, minden mondatuk úgy kezdődik, és úgy végződik, hogy Orbán Viktor. Szinte már félelmetes és beteges ez a mánia :) Egyszer érdemes rákeresni, hogy az online újságok címlapjain hányszor szerepel az "Orbán" szó. Elárulom, jobbos médiában 1-5x, balos médiában 10-50x.
Speciel mondjuk szerintem elég félelmetes, hogy az emberek fele olyan politikai erőket akar hatalomra juttatni, akiknek annyi mondanivalója van a világról, hogy "Orbán Viktor". Ennyi tényleg elég lenne egy ország irányításához?

GyMasa 2021.04.13. 11:05:30

@Török törp hörcsögöt bökő bögöly:
Látom, nem érted...
Egy mszp/DK SOHA nem fogja ezt meglépni, mert akkor ők IS sorra fognak kerülni.
(és én azon sem lennék különösebben meglepődve, ha előbb kerülnének sorra...)

Sascha Braun 2021.04.13. 11:08:01

Annyit még hozzátennék, hogy én bizony látom és el is szoktam olvasni az ellenzékiek által megosztott tartalmakat a facebookon, beleolvasok a hozzászólásokba is, legyen az telex, 444, hvg, 168 óra, vagy bármi más. És amit látok, az egyenesen rémisztő :)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 11:10:33

@teutonordikus: Azt ugye tudod, te barom, hogy birca levélcímének közzététele személyiségi jogokat sért? Azon még töröm a fejem, hogy a személyes adattal való visszaélés BTK 219 tételét kimeríti-e. Ha igen, akkor egy évet is kaphatsz érte. Mindenesetre ha birca feljelent téged, tuti hogy rabosítani fognak és kihallgatni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 11:11:24

@Sascha Braun: "És amit látok, az egyenesen rémisztő " - ezen nem csodálkozom, mert érzed a fidesz vesztét.

GyMasa 2021.04.13. 11:14:23

@birka menet:
"Jaj te féleszű orbán birka, a 2/3-os törvényeket nem megváltoztatja az ellenzék, hanem átveszi őket és azzal fingatja a ki a fideSSt!"
Helyes!
Akkor már "csak" győzni kell jövőre!

"Mindig ezt röhögtem rajtatok kőbuta fidernyákokon,..."
Én nem szavaztam rájuk 2010 óta...
Akkor is inkább a fleto takarodj volt az ok...

"... hogy mi lesz veletek, amikor a kétharmados törvények, a kormányt kiszolgáló alkotmány, választási rendszer, ország irányítás, a lakáj média, a lakáj bűnüldöző szervek, summa suumarum az egyszemélyes egyeduralmi rezsim majd egy napon az ellenzék irányítása alá kerülnek?"
Velem nem lesz semmi, élem tovább az életemet.
Semmilyen szempontból nem vagyok senkinek a lekötelezettje.
Tudom, ezt neked nehéz elhinni, de ez van.

"Akkor fogtok majd ti orbán felszopó birkák a Tasz-hoz, Helsinki Bizottsághoz, meg Brüsszelhez rohangálni, hogy segíccsen má visszaszerezni a demokráciját amit a Jakabfegyőrgyurcsánykarácsonyjuhászpéterszéllbernadetthadházy elvett."
Figyi!
Az ugye megvan, hogy először nyernetek kell jövőre?

"Illetve rólatok MSZMP, 3/3-as maradvány komcsikról.."
Ember, TI vagytok az mszmp jogutódjai...
Én soha a büdös életben nem fogok semmiféle politikai szerepet vállalni.
Én jól érzem magam a gerincemmel a helyén.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 11:15:11

@Sascha Braun: hát bizony az igazság rémisztő! De nem csak a lopás hanem a segg hülye libsik gyomorforgato ocsmanysaga. Egy normális szavazo azt látja hogy 2 dolog között választhat:
- csak megelunk valahogy ( fidesz)
- elveszett minden, meneküljön ki merre lát ( osszefosas)
A választás könnyű, csak a szarnak egy pofon....

Sascha Braun 2021.04.13. 11:17:22

@morph on deer: Köszönjük a szakszerű demonstrációt, pont erről beszéltem, ez a megszállottság már-már ijesztő :)

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 11:19:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: tudod lehet hogy az lenne a jó ha most nyerne az osszefogas és fél év múlva polgarhaboru lenne. Amiben a két alapvető nézet emberei megvivnak a csatát és egy remélhető konzervatív győzelem után egy a romokbol kiemelkedő normális politikai erő iranyitana. Na most ébredtem fel és látom hogy bilibe lóg a kezem:)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 11:19:38

@teutonordikus: Látom még mindig nem érted hogy cseszek ki veled. :-)) Ami a többi kommentelőt nem zavarja. Mi van a BTK 219-el? Az én emailemet nem akarod közzétenni? Mert én tutira feljelentelek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 11:21:14

@a nagy hohohorgász: "tudod lehet hogy az lenne a jó ha most nyerne az osszefogas és fél év múlva polgarhaboru lenne." - ilyet csak egy olyan elmebeteg ír mint te.
Egyébként meg azt mondod hogy a fidesz és szavazói nem fogadnának el egy a fidesz hatalom alatt rendezett népszavazás eredményét?

Sascha Braun 2021.04.13. 11:27:59

@a nagy hohohorgász: Igen, pont így értettem a rémisztőt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 11:41:31

@teutonordikus:

Ma sokat lazsálsz, kevés a kommented. Szerinted téged lefizetett Zorbán.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 11:42:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Akkor a pánik nálunk, hogy most már Semlyén ijedtében gólyákat mészárol.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 11:45:03

@frikazojd:

Mi kisemberek már most készülümk 2 kézzel leszavazni jövőre.

Előtte előválasztást tartunk, minden körzetben kiválasztjuk a legesélyesebbet a Soros-Gyurcsányné-Szálasi Összefogdosás legyőzésére.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 11:45:52

@teutonordikus:

Mi rendelés nélkül is jelen vagyunk.

Aki rendel, az a te pszichiátered, Pedó Matyi.

GyMasa 2021.04.13. 11:48:33

@birka menet:
Te tereljél! Válaszolj a kérdésre!

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 11:50:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ha esetleg a 22es választásra gondolsz akkor leírom hogy mire gondoltam én, hogy megértsd. Szerintem 2022ben fogja elérni a maximumot a balliberális szavazatok száma, szerintem kb 2,5 millió körül fog megállni. A kérdés az lesz hogy a fidesz hogyan kampányol. Ha nyer a fidesz akkor tovább ülünk a langyos fosban, egy továbbra is gusztustalan politikai kultúra mellett. Ez azt jelenti hogy még a covid is kevés volt hogy orbánt legyőzzék, innentől kezdve csak egyértelmű külföldi beavatkozás során lehet majd orbánt leváltani. Ha viszont nyer az összefogás akkor fél éven belül kiderül hogy mi lesz? Én annak minimális esélyt adok hogy érdemi kormányzás lenne akkor, tehát fél év múlva jön a káosz. És sokakkal ellentétben én akkor nem újra fidesz kormányt szeretnék hanem polgárháborút, ahol az elégedetlen tömeg végre elküldi a halál faszára ezt az egész brigádot fideszestől maszopostól dkstól ....

GyMasa 2021.04.13. 11:52:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Matyika az én nickemből lopja az ötleteket."
Igen, ez nekem a 3. kommentje után leesett.
(azért 3 után, mert meglepően kultúráltra sikeredett az a 3)

"Továbbá ő nem AI fejlesztő, csak gépi tanulást csinál valamelyik implemetáción."
Nekem úgy rémlik, hogy már évekkel ezelőőt AUI fejlesztőnek kiáltotta ki magát.
Megmondom őszintén, nem különösebben érdekel...

" Ami nem túl nagy észt kíván,..."
Hát, nincs is túl sok neki :-)
Azért egy szinten az már magában nagy eredmény tőle, hogy képes volt - legalábbis vele kapcsolatban - elérni, hogy pártoldaltól függetlenül mindenki egy emberként útálja/cinkelje.

"Matyi segghülye, fingja nincs egy csomó dologról amibe beleugat, fizika, kémia, stb. De az informatikában is csak max egy közepes fazon. "
Nekem stílusa sokkal idegesítőbb...

birka menet 2021.04.13. 11:52:55

@GyMasa:

Jól van KISZlány, nem vagy fideSSes, de engem állandóan "nektek", meg "ti" címkékkel látsz el, minden beszólásodban csak az ellenzék gyepálása van, afideSSről meg egy kukkot nem nyögsz.

Annak legalább örülük, hogy ti kisfidernyákok eljutottatok oda, a hogy a fidessmaffiát már nem meritek nyíltan felvállalni, ehelyett az undercover "én aztán sose szavaztam a fidessre" nevezetü trollságot nyomod.

Amúgy meg a tudatlan szavazó a legrosszab szavazó, te meg ráadásul ez vagy, aki még mindig olyan hülye hogy nem vette észre, hogy az összes élő komcsi meg 3/3-as 2010 után mind a fidessben landolt. Ha esetleg addig még nem voltak ott.

orbán, kövér: MSZMP-s család sarja
Varga Juckó: apja 3/3-as besúgó

Ki is akkor az utódpárt cicabogár?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 11:59:26

@birka menet:

Igen, én is úgy tudom, hogy id. Orbán és id. Varga voltak Kádár legközelebbi munkatársai. Csak azért nem tudtak mindenkit kiirtani, mert a demokratikus ellenzék - Apró Antal vezetése alatt - szabotálta pokoli terveiket.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 12:02:03

@birka menet:

"Annak legalább örülük, hogy ti kisfidernyákok eljutottatok oda, a hogy a fidessmaffiát már nem meritek nyíltan felvállalni, ehelyett az undercover "én aztán sose szavaztam a fidessre" nevezetü trollságot nyomod."

Lemaradtál! A legfrissebb lemez: "Jobboldali vagyok, mindig a nemzeti oldalra szavaztam születésem óta, de Zorbán annyit lop, hogy 2022-ben Gyurcsánynére szavazok.".

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 12:03:45

@a nagy hohohorgász: ja és ha az osszefosas nyer akkor a jobboldalnak kell megujulnia, ez pedig Orbánnal nem fog menni, mert 2/3dal sem mert/ akart hozzanyulni a legfontosabb dolgokhoz!!!! Szóval egy normális esetben lehet igazán változás ha a nép elindul, de nem szavazni hanem akasztani!!!!! És erre talán csak a birka magyar képes akinek kurva későn esik le a tantusz de ha kiborul a bili akkor visz mindent és reméljük nem jönnek a tankok ( USA vagy orosz tökmindegy)

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 12:07:45

@teutonordikus: igazad van Matyi , a fidesz vesztett:))) pedig te nem a fidesz alatt tanultad a matekot:))))

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 12:10:05

@teutonordikus: tudod ki a butabb az elborult agyú orbanimadotol? Az elborult agyú Orbán utáló!!!!!!

GyMasa 2021.04.13. 12:11:04

@birka menet:
"Jól van KISZlány, nem vagy fideSSes, de engem állandóan "nektek", meg "ti" címkékkel látsz el,..."
Igen, mert te kezdted a "MI" felütéssel az első hozzászólásodat...

birka menet 2021.04.13. 10:54:01
@GyMasa: "Eddig ...

Mindig ezt röhögtem rajtatok kőbuta fidernyákokon, hogy mi lesz veletek, amikor a kétharmados törvények, a kormányt kiszolgáló alkotmány, választási rendszer, ország irányítás, a lakáj média, a lakáj bűnüldöző szervek, summa suumarum az egyszemélyes egyeduralmi rezsim majd egy napon az ellenzék irányítása alá kerülnek?

Akkor fogtok majd ti orbán felszopó birkák a Tasz-hoz, Helsinki Bizottsághoz, meg Brüsszelhez rohangálni, hogy segíccsen má visszaszerezni a demokráciját amit a Jakabfegyőrgyurcsánykarácsonyjuhászpéterszéllbernadetthadházy elvett."
Na, ki kezdte a "TI" meg a "MI" dolgot???

".. minden beszólásodban csak az ellenzék gyepálása van, afideSSről meg egy kukkot nem nyögsz."
Egyrészt ma az országnak sokkal nagyobb baja, hogy ilyen fosadék ellenzéke van, mert veled ellentétben én látom MINDKÉT oldal hibáit, amíg te az elhatalmasodott orbánfóbiád miatt rohadtul nem látod, hogy mekkora egy korrupt, tolvaj, teheségtelen banda a mai ellenzék legjava.

"Annak legalább örülük,..."
Igen, merjetek csak kicsik lenni!
Egyre jobbak vagytok benne.

"... hogy ti kisfidernyákok eljutottatok oda, a hogy a fidessmaffiát már nem meritek nyíltan felvállalni, ehelyett az undercover "én aztán sose szavaztam a fidessre" nevezetü trollságot nyomod."
Igen, és ezzel az arrogáns, hozzáállásotokkal akadályozzátok magatokat, hogy választást nyerjetek!
Elmondom még egyszer:
Ha MINDENKIT, aki nem nyal be nektek tövig, automatikusan ócsároltok, meg "fideszbirkának" nyilvánítotok, akkor azok NEM fognak rátok szavazni, és ti magatokat szorítjátok be valóban az 1/3-os fiókba!
Ezt kellene legelőször felfogni!
Szerinted mekkora eséllyel vinnél ágyba egy csajt, ha hasonló mentalitással kezdenél el ismerkedni?

"Amúgy meg a tudatlan szavazó a legrosszab szavazó,..."
Dehogyis!
A balos szavazók pont a tudatlan/alulinformált szavazók.

".. te meg ráadásul ez vagy, aki még mindig olyan hülye hogy nem vette észre, hogy az összes élő komcsi meg 3/3-as 2010 után mind a fidessben landolt."
Itt két problémád van:
- Nem szavazok a fideszre, tehát ezt ne nekem címezd
- Másrészt JOGILAG igenis az mszp a joutódja az mszmp-nek.

" Ha esetleg addig még nem voltak ott.

orbán, kövér: MSZMP-s család sarja

Varga Juckó: apja 3/3-as besúgó

Ki is akkor az utódpárt cicabogár? "
Jogilag az mszp az. Mit nem értesz ezen?
És, éppen ezért kellene először az mszmp maradványait eltakarítani a porondról, hogy aztán a fideszt is el lehessen.
Ugyanis, amíg ezek (ti) itt vannak, addig a fidesz a kisebbik rossz.

GyMasa 2021.04.13. 12:12:19

@GyMasa:
És, elnézést mindenkitől, de ez kicsit túl hosszú lett.

frikazojd · http://kocs.ma 2021.04.13. 12:19:38

@GyMasa: "Amíg az msz(m)p és derivatívái benne vannak, addig én semmiképpen nem fogok rájuk szavazni." - tehát a fideszre sem fogsz szavazni akkor.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 12:21:45

@a nagy hohohorgász:

A Fidesz bukott, mert csak 49 %-a volt. Szóval 51 % Gyurcsányt akarta. Nem?

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 12:31:02

@MAXVAL birсaman közíró: szerintem nem Gyurcsányt hanem Orbán komplementerét! Ha már a mateknal vagyunk:) a lényeg hogy o1g

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 12:33:51

@a nagy hohohorgász: "És sokakkal ellentétben én akkor nem újra fidesz kormányt szeretnék hanem polgárháborút" - te elmebeteg vagy.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 12:35:52

@teutonordikus: "Márpedig nagyon sok blogon vagy kikapcsolták kommentelést, vagy előzetes moderáció van, vagy az van, amit én akarok."

Vagy kibasznak téged mint macskát szarni. Sőt a legjobb amikor szívathatlak, hogy kitaláld miért nem fogadja el amit bepötyögsz. Még mindig nem jöttél rá hogy csinálom? :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 12:40:18

@a nagy hohohorgász: Arról én nem tehetek hogy az értő olvasás nem sajátod. Szerinted hogy kerülne hatalomra az ellenzék ha nem népszavazással? Mi nem szeretnénk polgárháborút mint te.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 12:49:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: szerintem akkor koronazzuk meg Gyurcsányt a Duna jegén. És álljon mellette lakatos Márk hogy megolvadjon a jég!!!!! Tudod kurt úrfi megint kiderult hogy messze leszarod a valóságot, csak egy háborgó nímand vagy....

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 12:50:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: amúgy szerintetek minden jobb Orbánnál!!!! A polgarhaboru még sem???? Hogy is van ez???? Ja.....

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 12:55:56

@a nagy hohohorgász: Tényleg? Az lesz a szavazólapon hogy fidesz meg polgárháború. Aztán melyikre tegyük az x-et? Te teljesen hülye vagy?

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 13:03:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ügyesen sarkitassz proli... félsz te is a polgarhaborutol ÁVH s aljadek???? Te barom, nem a fideszesek fognak polgarhaborut szitani hanem a gondolkozo emberek!!!! És az bizony az Orbánt is elnyomja. Vagy marad a terdeples látványosan ( osszefosas) Vagy kevésbé látványosan ( fidesz)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 13:05:44

@a nagy hohohorgász: Igen félek a polgárháborútól, mert sok olyan elmebeteg kellene agyonvernem mint te, akik háborút kívánnak.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 13:14:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: fúúú komám, kemény vagy mint a kád széle :)))) ezek szerint a polgárháború és a valós elszámoltatás még sem rosszabb mint O1G... Összenő aminek össze kell Megint összefog az "elit(fidesz, mszp, dk, Momentum, PM...)" nehogy kiderüljön ki is ÁVH-s mind a mai napig... Szerencsétek van hogy birka nép a magyar, és csak kevés olyan van mint én.

kommentes nikk 2021.04.13. 13:18:51

A poszter kicsit sem ért a politikához. Választást nyerni nem okos beszéddel, hetvenoldalas programokkal, diagramokkal, elemzésekkel, szakértői beszélgetésekkel lehet nyerni, hanem világos és egyszerű jelszavakkal, a legprimitívebb választó számára is érthető, egyszerűsített kijelentésekkel. Öt mondat is sok, három is, egy az ideális, de az O1G még jobb. Az egységsugarú választó ebből ért, az meg, hogy tizen-huszon párezer belpesti értelmiségi mit gondol, az lényegtelen, a választást a plebs dönti el, ők meg egyszerűek, mint a bot. Orbán erre a taktikára épít ezer éve, Gyurcsány, Soros, migráns, Eu, még mondatba sem kell foglalni, ennyi elég. És ezzel folyamatosan nyer, hát akkor nem elég példa ez arra, hogy de, Orbánozassal simán lehet nyerni? Milyen programja volt a Fidesznek az elmúlt három választáson? Semmilyen, nulla, jelszavaik voltak, bőven elég ennyi a sikerhez, csak jó jelszó legyen.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 13:18:52

@teutonordikus: ugyanazt írom most is :)))) egy brigád vagytok, csak a % változik....

birka menet 2021.04.13. 13:32:07

@GyMasa:

KISZleány, én ismerlek téged már régóta, úgyhogy tudom hogy fundi fidernyák vagy. Ezek után ne zokogj, ha abba a brancsba raklak, ahol te tényleg vagy.

Azon meg ne erölködj, hogy te is engem valamelyik brancsba rakjál, ugyanis nekem a pártpreferenciám 2010 óta kereken semmi.

Ja persze ha azon nyüszítesz, hogy én a nem az orbán-felszopó birkatáborba tartozom, akkor teljesen igazad van, de csak nyüszíts tovább, ki le nem szar?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 13:32:56

@a nagy hohohorgász: Az elszámoltatás és a polgárháború két különböző dolog, te elmebeteg.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 13:33:04

@a nagy hohohorgász: amúgy tökéletesen egyszerű a dolog. A politikusokat és családjukat és mindenféle rokonukat vagyoni felelősség terhelje a politikus minden cselekedetere. Szélsőséges esetben halálbüntetés a politikusnak és teljes vagyonelkobzas a családnak!!!!!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 13:35:05

@a nagy hohohorgász: "és csak kevés olyan van mint én." - és az is csak azért van szabadon, mert bezárták az OPNI-t.

GyMasa 2021.04.13. 13:35:22

@frikazojd:
"...tehát a fideszre sem fogsz szavazni akkor. "
Pontosan!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 13:36:06

@a nagy hohohorgász: Nekem az elég ha őket elszámoltatják, kezdve Lőrinccel, aki azonnal fel fogja dobni a többit.

birka menet 2021.04.13. 13:38:33

@GyMasa: "Egyrészt ma az országnak sokkal nagyobb baja, hogy ilyen fosadék ellenzéke van, mert veled ellentétben én látom MINDKÉT oldal hibáit,"

Az egyetlen hiba itt, hogy orbán rendszere nem engedte, hogy az Elmútt10évben áttörd a 30-as IQ-t felfele irányba.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 13:39:48

@teutonordikus: Szépen belenézek pár admin felületbe, ahol listázom a kibaszott kommentjeidet és utólag is jót röhögök mit össze erőlködtél. :-))

"andras_2
Felhasználó Kitiltása

2021. április 5. 06:26
Szürke, sivár országban élünkMegtekintés
Accept
@MAXVAL birсaman közíró: @midnight coder: @Tamáspatrik: @chrisred: @MEDVE1978: E Z A B L O G G ER E G Y K O C S O G C E N Z O R NA C I E S N A C I BU Z I ES T O T A L EL M E BE T E G P S Z I CH O P AT A CS A K E S K I Z A R O L A G A BUD O S N A CI K H I GFOS A S A T H A G Y T A B EN T A BLO G J A B A N"

Emmett Brown 2021.04.13. 13:43:29

@teutonordikus: azt se feledd, hogy tegnap majdnem 10% volt a halálozás, 2837 új fertőzött volt, és meghalt 272 ember.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 13:44:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te akkora barom vagy hogy azt hiszed Orbánt le lehetne csukni anélkül hogy az egész baloldal ne bukjon vele együtt????? Halo, ezt tanulták meg az értelmes fidesz szavazok 2010 után. Ezért csökkent a fidesz szavazok száma!!!!
A másik esetben te akkora geci vagy hogy azt hazudod hogy Orbán el lesz szamoltatva egy vereség után!!!!! Szóval vagy hülye vagy geci vagy! A lényeg hogy egy szaralak vagy!!!!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 13:47:12

@a nagy hohohorgász: Mi van kis polgárháborús önkéntes? Beszartál? Újranyitják az OPNI-t és akkor cirkulálhatsz a gumiszobádban.

GyMasa 2021.04.13. 13:47:52

@birka menet:
"KISZleány, én ismerlek téged már régóta,..."
Nem az abaj, hogy nem ismersz, hanem, hogy olyan mélyen a seggedben van a fejed, hogy észre sem veszed, hogy a magadfajta gyalázkodó egysejtű segíti a legjobban a fideszt a hatalomban maradáshoz!

"... úgyhogy tudom hogy fundi fidernyák vagy."
Természetesen jogod van a véleményedhez, ugyanúgy, mint ahogy jogod van hülyének lenni is.
Én tisztelebne tartom a te véleményedet!

" Ezek után ne zokogj, ha abba a brancsba raklak, ahol te tényleg vagy."
Zokogni?
Inkább csak nevetek az egyszerűségeden.

"Azon meg ne erölködj, hogy te is engem valamelyik brancsba rakjál, ugyanis nekem a pártpreferenciám 2010 óta kereken semmi."
Na, ezt most kár volt mondanod, mert az orbánfóbiád nagyon mást mutat.
Mert, tudod, ami úgy néz ki, mint egy kacsa, meg hápog...

"Ja persze ha azon nyüszítesz, hogy én a nem az orbán-felszopó birkatáborba tartozom, akkor teljesen igazad van, de csak nyüszíts tovább, ki le nem szar? "
Egyrészt itt te vered magadat habzó szájjal, nem én, másrészt meg azt nem érted meg, hogy azzal, amit itt folyamatosan csinálsz egyedül a fidesz leváltását nem segíted...
Ha ugyanis egy értelmesebb ember elolvassa a tetszőleges hozzászólásodat, akkor eszébe sem jut az összefogásra szavazni.
De, mint mondtam, én tiszteletben tartom a véleményedet!

birka menet 2021.04.13. 13:48:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Nekem az elég ha őket elszámoltatják, kezdve Lőrinccel, aki azonnal fel fogja dobni a többit. "

Eljön az az idő amikor a Felcsúti Cukkenbergnek és az összes többi közpénztolvaj NER lovagnak felteszik a kérdést, hogy mit választ:

1. 1 ft-ért eladja az államnak (agyhalott fisfidernyákok kedvééert: a liberomomentumbolsijobbikbalikkétfarkúkutya kormánynak)az összes cégtulajdonát ezért 20 év felfüggesztettel elsétálhat és cserébe tanúskodik a NER vezér közbeszerzési panama rendszere ellen?

2. Örömmel áll bele mindenféle NAV, rendőrségi, korrupciós, vagyonosodási, ofcsórszámla birtoklási, családtagra vagyonkimentési vizsgálatba?

Lefogadható, hogy orbán teljes nemzeti nagytőkés osztálya egy napon belül közmunkás osztállyá fog változni.

GyMasa 2021.04.13. 13:49:41

@a nagy hohohorgász:
Akkor már ne álljunk itt meg!
Az _IGAZI_ népuralmat kellene bevezetni!
Minden politikus nyakába tenni egy eltávolíthatatlan robbanó nyakörvet, amit népszavazással lehetne felrobbantani!
Aztán, ha legalább 50%+1 ember a robbantásra szavaz, akkor bumm!

GyMasa 2021.04.13. 13:51:13

@birka menet:
Esetleg fogsz érdemben is mondani valamit, vagy már csak a mocskolódás maradt?

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 13:51:21

@GyMasa: ennyi!!!! De a fizetése és megbecsülés az magas legyen!!!

birka menet 2021.04.13. 13:54:32

@GyMasa:

KISZleány, megkímelhetnél attól, hogy amit ma írtak a te szánalmas kisfidernyák lényednek, azt nekem küldöd tovább, nekem címezve. Tehát ha ma többször megkaptad, hogy olyan mélyen orbán seggében van a fejed (akire persze jaj dehogy szavazol, há nemán!), hogy észre sem veszed, hogy mi a valóság, akkor azt tartsd meg magadnak, én nem rendeltem meg azt külön Reader´s digestban tőled. Olvasgassad, neked szól, és barátkozz meg vele, hogy most sem sikerült a kitörési kísérleted a 30-as IQ fölé.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 13:57:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: látod te szerencsétlen, ha vki az igazat mondja akkor már szerinted nagyobb őrült mint a Matyi. Még a matyival is osszebutoroznal csak az igazság ne derüljön ki!!!! Jó sok gerinced van neked is!!!!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 13:57:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

P E D Ó M A T Y I M Á R M E G I N T N E M T E L J E S Í T E T T E A T A R G E T E T .

GyMasa 2021.04.13. 13:59:10

@birka menet:
Még egyszer megkérdezem:
Fogsz érdemben is hozzászólni, vagy csak a további személyeskedéssel bizonyítod magadról, hogy mekkora pöcs vagy?

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 14:04:46

@MAXVAL birсaman közíró: miért nem lettem komcsi ??? című bloggodhoz üzenem hogy: Mert ahhoz is selejt vagy hogy komcsi legyél!!!! Se nem voltál tisztaszivu se nem voltál komcsi igazán! Egy megélhetési mocsing vagy , pont olyan mint a fidesz, aki a fostol pont 1 hajszállal jobb!

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 14:18:38

@MAXVAL birсaman közíró: arra hogy te is tudod mi az igazság mint a fidesz, de sosem mered isten igazából kimondani és képviselni. Veled kapcsolatban azt érzem hogy táncolsz egy határon de sosem mered átlépni, pedig tudod hogy az igazsághoz szükséges.

Az apokalipszis lovasa 2021.04.13. 14:20:54

Priceless, ahogy a baloskák egymást irtják a komment mezőben :) Ennél jobban nem is példázhatnátok a poszt mondanivalóját. Annyi bennetek a közös, hogy o1g, amúgy meg egymást jobban utáljátok mint a fideszt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 14:23:04

@a nagy hohohorgász:

Az igazság határáig táncolok, nem lépve át a hazugság területére.

S én mindent kimondok. Azon kevés törzskommentelők közé tartozom, akik nemcsak nem anonímek (a nikkek 95 %-a anoním, pl. te is), hanem még személyes életéről is lehet tudni szinte mindent.

Gyakorlatilag minden ismert rólam munkahelyem nevét, pontos lakáscímemet és a nemi szervem pontos méretét leszámítva.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 14:25:11

@a nagy hohohorgász:

Az nem jutott eszedbe, hogy amit te igazságnak tartasz, az erintem nem az?

Egyébként jól ismerem nézeteidet. Hívő antiszemita vagy, s emiatt mindenki aki nem antiszemita gyanúsnak tekintesz - ez a fő bajod velem is. Gondolom, a félzsidó múzsám miatt is gyanús zsidóbérenc vagyok számodra.

timargabor · http://kard.blog.hu 2021.04.13. 14:30:01

@teutonordikus: "Ennél még a kommunista diktatúra is jobb volt, azok kevesebb embert öltek meg" - ööööö.

Azért a komcsi diktatúra alatt is voltak komoly járványok, ha azt is így számolod, akkor azért Rákosinál a pont. Nem kicsit, nagyon.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 14:31:31

Tele van a tököm az egésszel, hogy egy normális ember minden kibaszott rendszer alatt szív. Tele van a tököm hogy a gecik minden rohadt rendszer alatt tulelnek busás haszonnal! Tele van a tököm hogy az összes diktatúra az ártatlan embereket irtja a férgek helyett!!!!!! A kibaszott török is az átlag magyart baszta, a kibaszott osztrák is az átlag magyart baszta, a kibaszott nácik is az átlag zsidót, cigányt és magyart basztak.a kibaszott szovjetek is az átlag magyar basztak!!!! És a rohadt rendszer váltás is az átlag magyar embert bassza. A köcsög migrans is az átlag ember között robbantja fel magát!!! A zsidók is az átlag palesztint írtjak Arrafat meg ágyban párnák között hal meg!!!

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 14:35:25

@MAXVAL birсaman közíró: nem!!!! Te a hatalom pártján vagy és nem az igazság pártján!!!! Altathatod magad, erről beszéltem.... eliteled a nacizast de te is rögtön kijatszod mikor erről szó sem volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 14:37:32

@a nagy hohohorgász:

Te antiszemita vagy, nem náci. Érted?

A hatalom páertján akkor vagyok, amikor az helyesen cselekszik.

nemecsekerno_007 2021.04.13. 14:37:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Azt ugye nem gondolod komolyan, hogy a Fideszt elszámoltatják miközben az Apró-klán, Gyurcsány meg Bauer Tamás ütemesen tapsol hozzá?!?
A többi poszt-komcsit helyhiány miatt nem sorolom.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 14:39:39

@MAXVAL birсaman közíró: Ki vagy te hogy neked muzsad van??? Nézz már tükörbe te zseni!!!! Itt irogatsz egy "nacinak " osszeallva a kurt urfival és matyival!!!! Erre ment ki a jatekom hogy bemutassam hogy az igazság ellen osszealltok mint a szaros gatya:)))))) na csa

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 14:42:04

@a nagy hohohorgász:

Egyedül Pedó Matyi ellen álltunk össze, vedd észre, ami nem politikai kérdés.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 14:42:45

@MAXVAL birсaman közíró: te vagy a modern kori Hoffmann Géza . Gratulálok

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 14:44:05

@a nagy hohohorgász:

Nem, nagyobb vagyok nála mint tartalom, s jóval kisebb, mint előadótehetség. Én nagyon rossz előadó vagyok, kizárólag írásban tudok értékelhetőt produkálni.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 14:52:23

@MAXVAL birсaman közíró: tévedsz! a nagy gondolkodók kelléke a bátorság a vélt igazság teljes körű megírásához és a következmények felvállalására. És a bátorság arra hogy változni tudjunk ha igaza van a másiknak. De az igazsághoz érvek kellenek!!! nem elég le antiszemitázni a másikat!!! mi alapján teszed? mikor írtam én olyat???? Én csak nevén neveztem az előadót!!! ja hogy ez bn a te világodban is.... akkor mirl beszélsz????

midnight coder 2021.04.13. 14:52:25

@teutonordikus: "Márpedig nagyon sok blogon vagy kikapcsolták kommentelést, vagy előzetes moderáció van, vagy az van, amit én akarok."

Mintha Goebbelst hallanám. De õ talán picit intelligesnebben fogalmazta volna meg.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 14:53:32

@a nagy hohohorgász: Nem játszottál te semmivel, maximum azzal ami veled egyidős. Bircával mi a bolond matyi ellen fogtunk össze. Ennyi.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 14:54:03

@a nagy hohohorgász:

Aki szerint a zsidók rosszak, s mindenért ők a hibásak, arra miért nem jó az "antiszemita" szó?

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 14:54:09

@a nagy hohohorgász: ja hogy ez bűn a te világodban is? akkor miről beszélsz???? homokozzatok a matyival meg a régenkurt urfival.....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 14:55:47

@a nagy hohohorgász:

Számomra nem bűn az antiszemitizmus, hanem egy eszme, mellyel én személyesen nem értek egyet.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 14:56:52

@a nagy hohohorgász: Meghasadt, skizofrén lelked (lélek???) kezeltesd! Bár nincs annyi haloperidolja a magyar EÜ-nek ami elég lenne erre.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 14:57:03

@MAXVAL birсaman közíró: na látod birca, csak kijött hogy nem antiszemita vagyok hanem ZSIDÓGYűLÖLŐ NÁCI. saját magadat égeted mester :)))) homokozzatok egy jót :)))

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 14:59:26

@a nagy hohohorgász:

Antiszemita = zsidóellenes.

A náci és az antiszemita nem ugyanaz. A legtöbb antiszemita nem náci. S bár a nácik zöme antiszemita, akad aki nem az.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 15:00:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Azaz sose bűn.

Mert a tetlegesség meg ideológiafüggetlenül bűn.

Az uszítás meg csak akkor bűn, ha közvetlen.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 15:01:38

@a nagy hohohorgász: Nem tudsz olvasni. Hazudozol. Azért vagy elmebeteg mert polgárháborút kívánsz. Silabizáld már ki mit írtam!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 15:03:25

@birka menet: "Lefogadható, hogy orbán teljes nemzeti nagytőkés osztálya egy napon belül közmunkás osztállyá fog változni." - kiengedik napközben dolgozni őket a böriből.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 15:05:58

@MAXVAL birсaman közíró: úgy látszik megkotottetek a nagykoaliciot:)))hajrá!!!!

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 15:08:15

@MAXVAL birсaman közíró: ha az antiszemita zsidó ellenes, akkor a náci mi????

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 15:12:08

@MAXVAL birсaman közíró: te aki" látszólag ekezed "sorost te mi vagy????? Antiszemita vagy egy hazug blogger aki csak próbálja szondaztatni a magyarokat mint a Jobbik?????

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 15:17:15

@a nagy hohohorgász:

A nácizmus egy komplex eszme. Az alapja a nacionalizmus eltúlzott verziója. Ez ki van egészítve darvizmussal.

A lényeg: az erős népek győznek, s e győzelem bármilyen eszközzel szabad. A népek keveredése bűn, s az erős népnek meg kell óvnia magát ettől, ill. el kell távolítania maga közül a már keveredett egyéneket és az idegeneket.

Mivel Németországban a fő idegen elem a zsidó volt, így az antiszemitizmus alapvető lett a nácizmusban. De ez nem kötelező elem, ha mondjuk a görögök lettek volna a fő idegen elem, akkor őket üldözték volna.

A nácizmus továbbá keresztényellenes. Radikális alakjában a kereszténységet be akarja tiltani, mérsékelt alakjában csak megtisztítani a zsidó elemektől.

A nácizmus korai irányzata antikapitalista volt, ezt a irányztaot Hitler likvidálta, s aztán reformista lett kb. a szocdem mintára.

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 15:20:41

@MAXVAL birсaman közíró: te mire mondtad hogy én antiszemita vagyok?

a nagy hohohorgász 2021.04.13. 15:24:40

@MAXVAL birсaman közíró: amúgy te csak írod vagy el is olvasod amit írsz a blogjaidban? ebből látszik hogy nem szívből írtad!!!! tényleg most már megyek aludni, mert a hülye kapitalizmusban elfáradtam. A látszat kedvéért azért a matyis nickkeiteket is használjátok mert gyanús lesz másnak is hogy eltűnt :)))) Üdv: egy mongoloidhülyemagyar

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 15:42:43

@a nagy hohohorgász:

Nem te vagy a Bede Zsolt? Ugyanaz a mérhetetlen ostobaság... vagy csak az ikertestvére vagy?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 15:47:45

@teutonordikus: Na most fel is jelentelek személyes adattal történő visszaélésért.

Matyi egy blogfüggő selejt 2021.04.13. 15:56:47

@teutonordikus: A Kurt akkor szívat téged amikor csak akar.

Matyi egy blogfüggő selejt 2021.04.13. 15:57:57

Orbán a Fidesz arca. Orbánt kell támadni, mert nélküle nincs fidesz.

timargabor · http://kard.blog.hu 2021.04.13. 16:07:42

"Tudja, mit mondott nekem a körzetparancsnokom? Elmondom magának. Azt mondta: - Béla, maga kurva rendes ember. Kérem, nekem erről papírom van. Hol van? Joli! Nem hallja..."

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 16:39:46

@teutonordikus:

"..hogy a gumiszoba adja a másikat."

Feltételezem te jól ismered ezt az érzést.:)

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 16:44:48

@teutonordikus: Gyurcsány DK-ja 4 %-ot kapott a listás szavazáson. Vagyis a pártlistára behúzott érvényes x-ek 4 %-át kapta meg a DK. Kompenzációval lett feltornázva 5 %-ra..

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 17:21:10

@teutonordikus: Csehország rosszabbul áll covid halálozás tekintetében, mint Magyarország. Be kellene ismerned..:)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 18:36:28

@MAXVAL birсaman közíró: Máris van eredmény, feltúrta az internetet az egyik nikkem után, úgy beszart. :-))

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 18:53:00

@teutonordikus: Majd meglátjuk. Mindenesetre szögezzük le, hogy HAZUDTÁL..

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 18:56:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Hadd foglalja el magát! Egyes eseteknél segíti a bolondok kezelését, ha feladatokat adunk nekik.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.13. 18:58:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nekem már az összes nyilvános fényképemet és videómat átnézte alaposan.

Képtelen beletörődni, hogy a felnőtt nőket kedvelem...

kárárámaispj 2021.04.13. 19:11:37

Posztoló
"Elsősorban azért, mert rávilágít: az ellenzéknek nincs az o1g-n túlmutató és nyilvánosan felvállalt jövőképe. "
Ez így van. Nagyjából, bár a "nyilvánosan felvállalt" részt ki is húzhatod, szóval nincs semmilyen jövőképük.

Akkor miért is szavazzon rájuk bárki is?

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.04.13. 19:18:30

@MAXVAL birсaman közíró:

Nekem tetszik a facebook fotód, Úgy konyul le a szád, mintha Orbán épp most húzta volni ki a farkincáját.

nemecsekerno_007 2021.04.13. 19:20:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A nép egy része. A másik része viszont nem felejti az elmaradt elszámoltatást.

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.04.13. 19:42:08

@MAXVAL birсaman közíró: "nem vagyok homokos,"

Pedig pont úgy nézel ki a fotódon. A fejhallgatódban kapod Putyin utasításait, a szájad meg konyul le, mert épp most húzta ki a vezér. Erre mondják, hogy nálatok orrba-szájba megy az orgia.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 19:47:18

@MAXVAL birсaman közíró: Hogy kétségbe lehet esve! :-)) Már nem floodol, hanem ül a gép előtt, kutatja azokat akik rugdossák és megalázzák.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.13. 19:48:21

@nemecsekerno_007: Azért fontos, hogy azokat is megnyugtassuk Mészáros böribe küldésével.

Matyika pszichiátere 2021.04.13. 19:55:37

@teutonordikus: Megint nem váltotta ki a gyógyszerét Brendel úr? Az édesanyja késik a zsebpénzzel?

Matyika guminője 2021.04.13. 19:56:37

@Matyika pszichiátere: A én javításomat sem fizette ki, tartozik a gumisnak.

ulpius66 2021.04.13. 20:06:45

Én csak azt nem értem, hogy a Tímár Gábor mért nem bassza már ki innen ezt a vadbarom Berendel Matyikát!

Hiszen ez a blog már nem a cikkről, hanem erről a vadbaromról szól........

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 20:32:25

@teutonordikus: Visszatértél a szokásos hülyeségedhez, hogy terelj a hazugságodról. Mellesleg a svájciak valszeg éppúgy belátták, mint a magyar vezetés , hogy nincs túl sok értelme a tömeges tesztelésnek, ahogy a szlovák országos tesztelés után be is bizonyosodott.

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 21:19:41

@teutonordikus: Valamivel.Úgy, hogy nincs milliós nagyvárosuk. A járvány belobbanását szerették volna elkerülni az országos teszttel. Nem jött össze..

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 21:26:54

@teutonordikus:

forbes.hu/a-magazin/szlavik-nem-ertek-egyet-a-szlovakiai-tomeges-tesztelessel/

„A tesztelés akkor jó, ha van mellette erős kontaktkutatás és követés. Szlovákiában most mindenkit letesztelnek. Nem értek egyet vele, mert az antigén gyorsteszt egy rendkívül szűk periódust lát. Nálunk a mentősöknél jó helyük van, mert ők eleve beteg emberekhez mennek, megszűrik őket, mire beérnek a kórházba, ez nagyon hasznos. De tömeges szűrésre nem használnám.” (Szlávik János)

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 21:31:02

@teutonordikus: Lehet,hogy még anyád is örülne, ha végre megdöglenél, te szarkupac? Mit érezhet, hogy egy ilyen szarembert nyomott ki magából, mint amilyen vagy. Remélem elvisz a 4. hullám nyugaton te dagadt kis disznó.

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 21:31:53

@teutonordikus: A szakembernek hiszek, nem a hozzád hasonló semmirekellő munkanélküli blogfüggő idiótáknak.

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 21:34:01

@teutonordikus: Felfogod, hogy ahol milliós nagyváros van az az ország sokkal inkább benne van a nemzetközi vérkeringésben. A fél világ ide járt romkocsmázni meg kurvázni.Az üzleti utakról nem is beszélve És te vagy az adattudós, nevetséges.

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 21:46:53

@teutonordikus:

Látod, te hülye, ennyi pozitív esetet találtak tótocskáid:

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/koronavirus-szlovakia-orszagos-teszt-eredmeny-fertozes-pozitiv-lakossag.716757.html

Ennyit érnek a szar gyorstesztek, de legalább jó sok pénzbe került az egész..

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 22:41:28

@teutonordikus: Szlovákiáról volt szó seggfejkém, ne terelj..

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 22:44:12

@teutonordikus: Hiába másolgatod magadat, attól még nem lesz igazad. Mindössze 1 %-nyi covid fertőzöttet talált a hülye tömeges tesztelésük, aztán 1-2 múlva belobbant a járvány. No comment..

Bunkóné Barom Ildikó 2021.04.13. 22:59:31

@teutonordikus: Oké nálad az a fehér zászló, amikor önmagadat kezded másolgatni. Elfogadom a kapitulációt ! :)

ben2 2021.04.13. 23:44:19

"Márki-Zay Péter, Jakab Péter vagy Fekete-Győr András"

Ez az ellenzék valódi problémája, nem az Orbán képek posztolása.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.14. 05:49:23

@teutonordikus:

Várd ki a péntek estét, akkor seggtánc lesz a Soros-romkocsmában.

eßemfaßom meg áll 2021.04.14. 09:09:13

Azért sokat elmonda a szerzőről, hogy engedi ezt az elmebeteg pedofil Brendel Mátyást pusztítani.

László Szűcs Szümi 2021.04.14. 09:51:50

Szép kis blog - annyira tipikusan liberális féle - gyakorlatilag egyetlen elmebeteg szarja tele az egészet a fantazmagóriájával.

ulpius66 2021.04.14. 12:20:25

Tímár Gábor!

Csatlakozom jópár előttem hozzászólóhoz.

A FŐHÜLYE TE VAGY, HOGY NEM BASZOD KI INNEN EZT A VADBAROM BERENDEL MATYIT!!!!!!

AZ 550 KOMMENTBŐL KB. 520 AZ ÖVÉ. AMI RÁADÁSUL SZIMPLA ISMÉTELGETÉS!

Tapi2021 2021.04.14. 13:11:00

Azt nem értem, hogy a balos, liberális, anti-konzervatív, anti-nemzeti, anti-keresztény... oldal hatalomra segítése, az hogyan lehet "konzervatív alternatíva"?

Hogy lehet a Gyurcsány-Dobrev, Fegyőr-Donáth-Cseh, stb., dominálta ellenzék és az ő VILÁGNÉZETÜK, ideológiájuk egy konzervatív alternatíva???

MZP és Jakab csak a pántlika lesz a kalapjukon. Ők azok, akik hasznos hülyeként átjátsszák a hatalmat, kormányzást az előbbieknek, és majd kapnak érte pár csontot.
Ami nem lesz, ha nyernek: KONZERVATÍV (keresztény) KORMÁNYZÁS!!! Ami most van. Olyan, amilyen, de legalább...

Tapi2021 2021.04.14. 13:21:23

@andras_2: A tesztelés nem gyógyítja a fertőzést. És adott pillanatban mutatja, hogy van-e? Ha két órával később a buszon megfertőződsz, azt már nem.

Szóval, a teszt akkor ér valamit, ha a pozitívakat azonnal és kötelezően karanténba is lehet küldeni, míg negatív tesztet nem produkálnak. Ha nem lehet, akkor értelmetlen statisztikai adat. És kidobott pénz.

Az áldozatokat meg a háború végén kell összeszámolni! Nem kiragadott szakaszban. Tavaly tavasszal pl. az olaszoknál volt dráma. ... A végén lehet mérleget vonni, hogy ki, hogy védekezett vagy kinek nem volt szerencséje?

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.14. 14:35:47

A csuti törpedisznót hamarosan utoléri végzete. A nemzeti egészségügy szétbaszója, a nemzet népirtója lett. Több mint 20 ezer halott munkássága "eredménye".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.14. 15:03:33

@andras_21:

Pedó Matyi, lesz ma este seggtánc vagy csak péntek este?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.14. 16:06:51

@andras_22:

3 választásod van, PedóMatyi:
- mész seggtáncba,
- mész seggtáncba,
- mész seggtáncba.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.14. 16:18:44

A csuti zsírdisznó hamarosan nyit. Palackot, melyben a vírus szelleme lakozik. További súlyos károkat okozva. Folytatja a nemzetirtást. Mikor állítja már le ezt a kretént valaki? Úgy látszik a barom nem kicsit akar bukni jövőre, hanem nagyot!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.14. 17:47:22

@andras_22:

Erős a rohamod, Matyi. Persze érthető, ismerve családtörténedet: ÁVH-s gyilkos anya és Waffen SS-gyilkos nagyapa.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.14. 19:51:59

@nemecsekerno_007:

Előbb-utóbb valaki ráküld 2-3 rosszkedvű cigány srácot "elbeszélgetni" picit.

birka menet 2021.04.14. 20:01:27

@nemecsekerno_007: @MAXVAL birсaman közíró:

Miért vagytok így begurulva Putyin kisfidernyákjai? Inkább hálásak lehetnétek Matyinak, hogy általa napi 2000-szer vagytok idézve. Fidessbolsik, ennyi idézetszámmal külön troll-rangot kaptok majd rogán gazdátoktól!

nemecsekerno_007 2021.04.14. 20:15:58

@birka menet: Hát az biztos, hogy FütyiMatyi legalább olyan sokat tesz az újabb Fidesz 2/3-ért mint Ferenc testvér.

Muhahahahahahahahaaaa :))))))))))))))

timargabor · http://kard.blog.hu 2021.04.15. 08:13:46

@Tapi2021: hogy most konzervatív és keresztény kormányzás lenne, azt nagyon nem fogadom el. A duma persze ez, de milyen konzervatív, aki 500 milliárd kínai hitelt vesz fel arra, hogy kínaiakkal felépítse a Kínai Kommunista Párt által irányított egyetem magyarországi campusát, milyen keresztény, akinek a hetedik parancsolat egy szórakoztató ajánlás, és milyen kormányzás az, ahol csütörtökön sem tudom, hogy hétfőn iskolába mennek-e a gyerekeim.

Uff.

PS ja igen, anno B. M. volt az első az eredeti nevével még 2012-ben, aki itt permabann-t nyert (nincsenek sokan, egy kéz elég lenne rá), de most kb. a floodingot gyomlálom. A "vita" színvonala a klónja nélkül is bőven túlment a kívánatos kávéházi stíluson, kb. oldalfüggetlenül, szóval marad a véleményszabadság. Bocs.

GyMasa 2021.04.15. 09:02:02

@timargabor:
Ezen különösebben nem érdemes meglepődni!
Itt, Németországban is a kormányzó, magát jobbos konzervatívnak valló CDU olyan balos programot tol, hogy öröm nézni!
Aztán kiderült, hogy itt azért lett kötelező az FFP2 maszk használata, mert pár CDU-s politikusnak pont voltak érdekeltségeiaz FFP2 maszkok forgalmazásában.
Éppen sorra buknak bele a politikusok a többszázezer EUR-os korrupciós ügyekbe.
És végül múlt vasárnap este 10-kor a fiam nem tudta, hogy másnap online oktatás lesz, vagy jelenléti...
Ez azért fontos, mert a jelenléti oktatás egy másik városban van, és reggel 5-kor kell kelnie, hogy odaérjen 8-ra...
Szóval, mindaz, amit leírtál, az egyáltalán nem magyr sajátosság...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.16. 07:51:59

@timargabor:

Még csak az kéne, hogy kereszténydemokrata-konzervatív kormányzás legyen! Ha ez lenne, nem szavaznék a Fideszre.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.16. 07:53:27

@timargabor:

A kínai egyetem jelentősége pedig stratégiai. Fontos, hogy az ország építse az orosz és kínai kapcsolatait, mert minden új keleti kapcsolódás csökkenti az euroatlanti ketrec erejét.

timargabor · http://kard.blog.hu 2021.04.16. 16:51:45

@MAXVAL birсaman közíró: akkor gondolom az 50-es évek elején voltunk a legjobb helyzetben, euroatlanti ketrec sehol, orosz és kínai kapcsolatok az egekben.

Szerintem nem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.16. 17:57:54

@timargabor:

Egyébként az a vicc, hogy a nyugati életszínvonal Mo. a legközelebb 1975-ben volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.17. 10:04:59

Látom, Pedó Matyi, igyekszik betenni délig 500 kommentet még. Így szeretné megnyerni Gyurcsányné jóindulatát...

timargabor · http://kard.blog.hu 2021.04.19. 09:28:44

@MAXVAL birсaman közíró: jah, mindenesetre ahányszor ráküldi ezt a "toljunk 500 azonos kommentet" scriptet a rendszerre, valamiért 1000-rel megtolja a blog statisztikáját :)

(nem mintha arra hajtanánk, de az nem baj, ha a belső rangsorban a fontos posztok vannak elöl, szóval thx Matyi)
süti beállítások módosítása