A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

A lengyel ellenzéki lázadás legfőbb tanulsága a magyarok számára

2016.12.18. 06:30 Carnivore

Nem, nem az, hogy van remény. A magyarok - ha valóban nem értettek volna egyet az elmúlt hat évben kiépült politikai rendszerrel - már rég kitalálhattak volna valami alternatívát, aminek köszönhetően ma lenne valódi ellenállás. De nincs.

És nemcsak az ellenzéki pártok minősége miatt (amire imádunk hivatkozni). Egyszerűen nem érezzük annyira szörnyűnek a helyzetet, hogy minden mindegy legyen. Talán nem is az. Végülis; a politikusok is abból indulnak ki, hogy 8 millió szavazópolgár nem tévedhet.

Így tehát a lengyel lázadás tanulsága nem az (amit talán az olvasó várt, mielőtt olvasni kezdte a cikket), hogy "nézzétek magyarok, a lengyelek nem hagyják magukat, meg tudjuk mutatni mi is!", hanem az, hogy mi várható nálunk ezek után. Ebből az esetből ugyanis megint nem a kormánnyal szemben állók fognak tanulni és példaként tekinteni rá, hanem maga Orbán Viktor. A miniszterelnök számára ugyanis jelzésértékű, hogy ha nem szerez elég erős/nagy hatalmat/kormányzati többséget, akkor bármelyik pillanatban felfordulás várhat rá. A dolog előnye (volna) ugyanakkor, hogy így könnyebb lenne fenntartani a demokratikus, megdönthető rendszer látszatát.

Csakhogy Orbán Viktor már 2002-ben sem az utóbbi lehetőségét mérlegelte. A gyengeségtől mindig is viszolygott, ezért váltott minden korábbinál agresszívabb stílusra mind a politikai irányítás, mind a médiaszabadság tekintetében. Vagyis a lengyel példa számára talán inkább a média végleges térdre kényszerítésének és a civil szerveződések felszámolásának szükségességét jelentheti.

jocivil.jpg

Talán ezért vetíti előre - így üzenve sajátjainak elsősorban -, hogy 2017 a "Soros-háború" éve lesz. Itt nem csupán Soros György személyéről, démonizálásáról lesz szó. Ellene a migráns-kampány receptje elég lesz (láttuk az eredményét). A civil szervezetek, a vélt vagy valós hálózatok lehetnek majd a célkeresztben. Hiszen Lengyelországban is ezek szítják az igazi tüzet, ezek tudnak tömegtüntetéseket és látványos akciókat szervezni. Ők a mostani tekintélyelvű kormányok kis házi terrorista szervezetei.

A nagy vadászat tehát megkezdődik, amihez képest a Norvég Civil Alapos vegzálás, meg civil-vadász hivatal (KEHI) beüzemelése kutyafüle volt. A kormánypárti többség abban reménykedhet, hogy a tömegpszichózis most is eléri majd a célját és ne felejtsük: az őszi népszavazással ellentétben, itt 3,3 millió szavazat több mint elég lenne egy totális győzelemhez. Vagyis nincs más feladat, mint rávenni ennek a 3,3 millió embernek a többségét, hogy "tartson ki" a félelmei mellett.

Minden másra ott a rezsicsökkentés.

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

71 komment

Címkék: média botrány tüntetés demokrácia ellenzék államhatalom médiajelenlét politikai rendszer

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr3512053865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.12.18. 07:43:25

Ekkora baromságot is rég olvastam...
Kb. hasonló hosszúságban részletezhetném, hogy miért az, de minek?

nevetőharmadik 2016.12.18. 10:20:35

@Hóhér az utolsó barátod: Például azért, hogy a hozzászólásod ne egy kis büdös semmi legyen?

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.12.18. 12:10:26

@nevetőharmadik: talán onnan, hogy a "nemnácik" vannak a beszólásodnak megfelelő szellemi szinten.

Amocsok2 2016.12.18. 12:12:09

@nevetőharmadik: Dupla vagy tripla büdös semmivel elégedettebb lennél? ;)

nevetőharmadik 2016.12.18. 13:23:15

@Hóhér az utolsó barátod: Ó! Nem szereted alátámasztani a véleményedet? De akkor ugye azt sem várod el, hogy bárki is azt higgye, igazad van?

nevetőharmadik 2016.12.18. 13:24:03

@Amocsok2: Nem, de félő, hogy tényleg az az elvárható maximum :)

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.12.18. 13:52:22

@nevetőharmadik: lusta vagyok ostobákkal, korlátoltakkal, gerinctelenekkel vitatkozni. Értelmes emberekkel meg nincs miről e témában.

Lesből Támadó Szárítókötél 2016.12.18. 17:55:26

@Hóhér az utolsó barátod:

Magyarra fordítva lusta és/vagy képtelen vagy értelmesen megfogalmazni az érvekkel alátámasztott véleményedet.
Akkor viszont legközelebb tartsd magadban az első hozzaszolasban olvasható ostoba, budos kis semmiseget, senki sem kíváncsi rá a verbális szatirkodasodra.

nevetőharmadik 2016.12.18. 17:58:10

@Hóhér az utolsó barátod: Frappáns megfutamodás, tetszik! Ha lusta lennék, el is tanulnám tőled!

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.19. 16:14:15

Lássuk a valós okokat!

1. Lengyelországban erősebbek a liberálisok. Ennek oka történelmi: egyes lengyelek azt hiszik, csak a liberális angolszáz hatalmak képeseket megvédeni őket a 2 ősellenségtől, a németektől és az oroszoktól.

2. Lengyelország a legfontosabb keleti EU-tagállam, ezért komolyabb erőket mozgósítamak Soros és társai a lengyel nép ellen.

rasztaszív 2016.12.19. 17:03:49

@maxval bircaman BircaHang szerk: ti,klerikális paraziták vagytok a lengyel,és a magyar nép ellen.

rasztaszív 2016.12.19. 17:06:59

semmi értelme a lázadozásnak,amíg a probléma valódi okozóit,az agymosásból élő,világi hatalomra ácsingózó klerikálfasiszta hazaáruló férgeket még a nevükön nevezni sem merik.

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2016.12.19. 17:14:50

@maxval bircaman BircaHang szerk: Tovaris birca! Maga a magyar részlegnek dolgozik, nem a lengyelnek!

1ghost 2016.12.19. 17:21:07

"Vagyis a lengyel példa számára talán inkább a média végleges térdre kényszerítésének és a civil szerveződések felszámolásának szükségességét jelentheti."

Szerintem is. Viszont ez ellen csak a gerinctelen fideszkollaboránsok nem emelik szavukat.

Ö,izé..... A blogíró emelte? Nem basszus, szimplán kijelentette, olyan természetességgel, mintha azt mondaná, hogy hétvégén karácsony lesz.

Fasza, mi? Hogy micsoda? Hogy konzervatív? Mög polgári? Meg demokrácai?

Na ne röhögtessetek már faszikáim.
A fidesz ma már csak tolvaj gazemberek gyülekezete, és semmivel sem több. Becsületes ember csak köp rájuk.

Mr. Rustical 2016.12.19. 17:43:49

Súlyos pszichés zavarra utal egy ilyen cikket azzal fejezni be, hogy a kvóták ellen szavazó embereket valamilyen "félelmek" mozgatnák. Az egész poszt egy üldözési mániás, kóros rettegéstől áthatott szöveg, amelynek a végén a szerző megállapítja, hogy 3,3 millió ember ál-félelmektől vezérelve hoz döntéseket. Amint maga a poszt is mutatja, inkább az ellenzéki oldalra jellemző a paranoiás rettegés a nem létező diktatúrától, miegyebektől. Egy nap menjetek el a Trudeau pajtás által oly nagyra értékelt Kubába, döntsétek le a Fidel szobrát és rugdossátok végig a fejét a rakparton. Akkor megtudjátok, milyen egy diktatúra.
Gratulálok a poszternek, hogy ismeretlenül is ennyire világosan kiismeri magát a tudatalattimban. Kár, hogy a saját üldözési mániáját nem sikerül hasonló éleslátással tetten érnie.

Brix 2016.12.19. 17:55:37

Civilek=fizetett, felforgató, kisebbség! Jobb lenne , ha a lengyeleknél is tiszteletben tartanàk a többség akaratàt, és nem làzadoznànak a demokratikusan megvàlasztott kormàny ellen..

morph on deer 2016.12.19. 18:24:20

@Brix:
3,3 milliárd veréb nem tévedhet: "a legjobb a lószar..!"
És tényleg, mondod te.
"Tartsuk tiszteletbrn a véleményüket, ne lázadozzanak itt kérem..!"

midnight coder 2016.12.19. 18:39:57

Ezek a civil szervezetek kb. annyira civilek, mint amennyire anno a népi demokrácia demokrácia volt.

midnight coder 2016.12.19. 18:45:02

@1ghost: "A fidesz ma már csak tolvaj gazemberek gyülekezete, és semmivel sem több."
Rossz hírem van: minden parlamenti párt az, kivéve azokat akiknek még nem volt alkalmuk odaférni a húsosfazékra. Ja, és a parlamenten kívüliek dettó. Egyik politikus sem arra hajt, hogy neked jobb legyen.

"Szerintem is. Viszont ez ellen csak a gerinctelen fideszkollaboránsok nem emelik szavukat."

Te is indíthatsz ellenzéki médiumot bármely pillanatban. Akár a Népszabadságot is újraindíthatod más néven, Pl. Új Népszabadság. Ez csak pénz kérdése. És nem csak te teheted meg ezt, hanem bármelyik szoci vagy ex-szoci politikus, szervezet, vállalkozó aki a gengszterváltás óta milliomossá vált, ki tudja miből... Ja, hogy nem teszik ? Ennek is oka van. Egyszerűen az, hogy nem gazdaságos. Egy 444.hu nagyságrendekkel olcsóbb mint egy Népszabadság, és a hívek 90%-át ugyanúgy eléri.

midnight coder 2016.12.19. 19:19:02

@1ghost: Ja, és amúgy a szocik hülyék is lennének fizetni a Népszabónak, és a mögöttük álló balfék "értelmiségnek". Ezek a szerencsétlen balfácánok úgy is az ő érdekeiket fogják képviselni az utolsó leheletükig, akkor mi a francnak fizetnének nekik ezért ?

rasztaszív 2016.12.19. 19:23:26

@midnight coder: "Akár a Népszabadságot is újraindíthatod más néven, Pl. Új Népszabadság. Ez csak pénz kérdése."

csak tudod,az ellenzék nem nyúlkál könyékig a közpénzben.ennek az átlátása meg csak tisztesség kérdése.

CoolKoon 2016.12.19. 19:30:43

@maxval bircaman BircaHang szerk: "egyes lengyelek azt hiszik, csak a liberális angolszáz hatalmak képeseket megvédeni őket a 2 ősellenségtől, a németektől és az oroszoktól." - Igen. A lengyelek még mindig tudják, hogy ki a valódi ellenség, míg Mo-n már rég elfelejtették. Pedig az nem pihen. 1849, 1945, 1956, pánszlávizmus, azért nem mindenki felejtette még el ezt.

"Lengyelország a legfontosabb keleti EU-tagállam, ezért komolyabb erőket mozgósítamak Soros és társai a lengyel nép ellen." - Ez sajnos úgy hülyeség, ahogy van. Tüntetéseket csak ott lehet szervezni, ahol elégedetlenség van, és a többség legalábbis halkan morog. Mo-n a haverok (meg a nyugdíjasok) szája be lett tömve némi alamizsnával, a fiatalok leléptek Nyugatra, a maradék élete meg nem romlott annyit, hogy elege legyen az egészből.

CoolKoon 2016.12.19. 19:38:03

@rasztaszív: Igen, Mo-n az ellenzék javarészt ugyanannyira önálló életre képtelen kis senkikből áll, mint Vityacsászár és népes bandája, hiszen egy tőről fakadnak. A támogatóik pedig ugyanazok a maffiaszerű, magukat vállalkozónak hazudó suttyók, akik vadkapitalistákat megszégyenítő tempóban zsákmányolják, sőt zsigerelik ki a saját alkalmazottaikat, miközben az egész "cégbirodalmuk" még rövidtávon is fenntarthatatlan üzleti modellel dolgozik (=a haver majd dob nekem is némi koncot). Aztán ha a nagyvezír véletlenül bal lábbal kel, int egyet, és még a legnagyobb vazallusok is egy pillanat alatt a mélyben találják magukat (pl. Tarsoly Csaba ugye).
Az "ellenzék" hátországa (meg holdudvara) pedig ugyanez pepitában. Mégis miből lenne nekik pénzük egy Népszabadság-kaliberű termékcsalád üzemeltetésére?

rasztaszív 2016.12.19. 19:50:30

@CoolKoon: tévedsz.az ellenzék mögött valójában nem áll senki.Soros például látványosan távol tartja magát a magyar belügyektől,az eu pedig balfasz.totálisan csak magunkra számíthatunk.

az egész kelet-európai klerikálfasiszta vircsaft mögött viszont ott áll(vagy inkább lapít...)a vatikán.szerinted mi okozza azt az asszimetriát,hogy a mai ellenzék totál pénz nélkül vergődik,míg a fidesz saját médiát építhetett még ellenzékből is?honnan volt erre a lóvé?főleg,ha a szocik is ugyanúgy loptak...?!
nem túl bonyolult:vatikáni pénzből.és bőven megérte nekik:csak pénzben több mint tízszer annyit szakítanak most évente,mint amiből a fideszt feltápolták(ez óvatos becslések szerint is kb. 6 milliárd,amiről nem tudni,honnan volt...).

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.12.19. 20:07:03

Eddig ennyi nicket hamisítottak miattam a hivatásos ballib bérbloggerek :DDDD
:

blog.hu/user/1184981
blog.hu/user/1116494
blog.hu/user/1121526
blog.hu/user/1126362
blog.hu/user/1151910
blog.hu/user/1193568
blog.hu/user/1184981
blog.hu/user/1191006

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.12.19. 20:09:28

@rasztaszív:

Soros lenyúlja a teljes Kelet-Európai blokknak járó Norvég pénzeket, listázza az EU-ban a számára megbízható EU-s képviselőket, és politikusokat, Civil szervezetek segítségével a politikai befolyásolhatóságát kutatja a közösségi médiákban, és ezen felül ott tesz be többek között Clinton féle szarháziakon keresztül az országnak ahol bír.

És ez mind a saját levelezéseiből derült ki, amik kiszivárogtak.

Szóval ne hazudj !

rasztaszív 2016.12.19. 20:13:24

@Ballib cenzúrázók réme 18: semmiben nem cáfoltál,úgyhogy te meg a jó édes anyukáddal cigánykodj.

CoolKoon 2016.12.19. 20:33:41

@rasztaszív: És ezt valamivel esetleg alá is tudod támasztani? Mert konkrétumok nélkül ez ugyanolyan konteó mint bármely másik...

CoolKoon 2016.12.19. 20:34:43

@Ballib cenzúrázók réme 18: Sajnos a csapnivaló helyesírásod nem ad ám túl nagy nyomatékot a szavaidnak......

ulpius66 2016.12.19. 20:40:07

Karnivére!

"Ebből az esetből megint nem a kormánnyal szemben állók fognak tanulni és példaként tekinteni rá, hanem maga Orbán Viktor."

Neked is jó véleményed van a magyar ellenzékről!

Egyébként milyen "törvénytelenséget" követett el a lengyel kormány, hogy ekkora felzúdulás????

(gondolom annyi az "összbűne" a lengyel vezetésnek is, hogy a liberál-fasiszta SoroSS elvtárs által irányított ballibsi médiumokat próbálta megrendszabályozni.....hát persze, hogy jönnek a SoroSS elvtárs fizette bértüncizők, mint Kijevben a MAJDANON!!!)

rasztaszív 2016.12.19. 20:45:17

@CoolKoon: a vatikán,és a fidesz közti pénzmozgásokról aligha én fogok tudni számlakivonatokat bemutatni neked.az említett asszimetriával,és az elég jól látható anyagi haszonnal próbáltam alátámasztani a kapcsolat meglétét.persze,akad más is,a kereszténykedés,aztán az,hogy 2010-ben a győzelem után rómába rohant kezet csókolni.ezt kellene vagy megfontolni - vagy nem...te tudod.

rasztaszív 2016.12.19. 20:53:29

kimaradt az alany.nem baj...:)

ogli dzsí 2016.12.19. 21:04:58

a lengyel rendbontók meg lesznek baszva

CoolKoon 2016.12.19. 23:06:15

@rasztaszív: Érdekes, pedig meg mertem volna esküdni, hogy a Fidesz az önkormányzatokon keresztül lopott 2010-ig. Meg hát Vityacsászárék 2010 után a "történelmi egyházak" között a zsidók felé is látványos gesztusokat tettek. Akkor ezek szerint ők is pénzelték őket? Nem tudom, Occam borotvája nekem valahogy nem ezt sugallja...

rasztaszív 2016.12.19. 23:24:36

@CoolKoon: szerintem helyi szinteken a helyiek maguknak lopnak.a felső szintnek máshonnan van meg a pénze.természetesen elképzelhető,és lehetséges egy ilyen aprólékos maffiaszerű szerveződés is,de nekem meg occam borotvája pont nem ezt sugallja...

CoolKoon 2016.12.20. 01:13:12

@rasztaszív: Természetesen nem úgy értem, hogy az összes falusi párttitkár a központba csorgatja a pénzt, de ott vannak a járásközpontok, a Fidesz hagyományos fellegvárai (pl. Győr vagy Debrecen), meg persze a főváros. Ez egyben azt is megmagyarázná, hogy miért tartanak ki annyira a gülüszemű helikopterező Tónika meg az oláhképű Lázár mellett: mivel ők lopkodták össze a legtöbbet a Fidesznek a butapesti kiskir...izé polgármesterkedésük alatt. Pesten bárki megerősíti, hogy ezek ketten már akkor szinte élet és halál urai voltak ott, amikor a Fityesz még nem is volt kormányon (=2010 előtt). Vajon miért? Pontosan ez az, ami Occama borotvája alapján a legegyszerűbb magyarázat, nem valamiféle vatikáni szálak (ami amúgy sem magyarázza meg, hogy akkor az MDF-et miért hagyták cserben anno).

rasztaszív 2016.12.20. 02:50:59

@CoolKoon: valamennyit összelophattak így pártcélokra,de szerintem natúr nem stimmelnek az arányok.biztos vagyok benne,hogy a szocik is csináltak ilyet,mégsem bírták felvásárolni a médiát.ez mellett az asszimetria mellett pedig a napi valóság az,ami alátámasztja a kapcsolatot.ami történik.ahogy a polgári magyarországból keresztény magyarország lett.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.20. 08:34:01

@CoolKoon:

Tüntetést BÁRHOL lehet szervezni, csak kell hozzá valami kis valós alap, amit fel lehet fújni. Valós alap meg MINDIG található.

CoolKoon 2016.12.20. 12:02:06

@rasztaszív: Hogyhogy nem bírták felvásárolni a médiát? Népszabadság? ATV? Ezek nem MSZP-s csatornák voltak évekig?

"a polgári magyarországból keresztény magyarország lett" - Ezt mégis honnan veszed? Esetleg nőtt a templomba/bibliaórákra/délutáni foglalkozásra/gyónni járók száma az elmúlt években? Vagy a vasárnapi boltzár elleni ellenállás nem volt szerinted elég erős? Vagy esetleg valami egyéb olyan jelet látsz, amit én nem vettem észre?

CoolKoon 2016.12.20. 12:05:51

@maxval bircaman BircaHang szerk: "S mi köze e 3 dátumnak a pánszlávizmushoz?" - Természetesen semmi. Viszont mind a 3 dátumnak és a pánszlávizmusnak igen sok köze van az oroszokhoz (de ezt persze te is tudod). Lehet, hogy Mo-n ezt sokan elfelejtették, de szép számmal vannak olyanok is, akik nem.

"Tüntetést BÁRHOL lehet szervezni, csak kell hozzá valami kis valós alap, amit fel lehet fújni." - Persze. Olyan tüntetést bárhol lehet szervezni, amire elmegy pár tucat ember transzparenseket lengetni. Egy akkora méretű megmozduláshoz, ami Lengyelországban van, viszont sokkal több kell (valamiféle alapvető társadalmi elégedetlenség). Ez viszont elengedhetetlen feltétele, mert anélkül hiába a Soros György összes pénze, nem sokat ér.

rasztaszív 2016.12.20. 15:03:11

@CoolKoon: hogy mi volt évekig,és mi van most,az két külön dolog.valamit mintha valóban nem vennél észre...

CoolKoon 2016.12.20. 15:55:25

@rasztaszív: Igen, tényleg nem úgy tűnik, hogy nagyobb lenne most az ájtatosság, mint 6-7 évvel ezelőtt. De ha szerinted de, akkor nyugodtan mondd, hogy miért is......

rasztaszív 2016.12.20. 16:20:59

@CoolKoon: nem az ájtatosság nagyobb,hanem a vatikán befolyása.

CoolKoon 2016.12.20. 16:23:29

@rasztaszív: És ez mégis miben nyilvánul meg?

rasztaszív 2016.12.20. 17:14:34

@CoolKoon: szép dolog a gyermeki naivitás,de felnőtt korban már veszélyes.

azt hallottad,hogy orbán azért nem támogatná balogh köztársasági elnöki jelölését,mert református,és ez már zavarhatná a katolikus klérust?
na most,vagy szoktatni akarnak a gondolathoz,vagy valaki rossz színben próbálja feltüntetni a katolikusokat.akkor viszont nekik kellene a leghangosabban tiltakozniuk.te hallottál ilyet...?

CoolKoon 2016.12.20. 19:12:32

@rasztaszív: Nem, nem hallottam. És te ezt hol hallottad? Azonkívül meg még mindig ott van az Áder, aki "haver", úgyhogy vsz. egyelőre ő marad a köztársasági elnök.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.21. 05:39:15

@CoolKoon:

Ugtyanazt mondod, amit én. Társadalmi engedetlenség mindig, mindenhol van, azaz profi módon könnyű rászervezni. Aztán persze lelohad, de ez már más kérdés.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.21. 05:41:31

@rasztaszív:

A ballibek kaptak egy gumicsontot, ennyi az egész, s szokásuk szerint be is vették.

Teljesen mindegy ki a KE.

rasztaszív 2016.12.21. 07:25:21

@maxval bircaman BircaHang szerk: szoktatás.ha bejönni látszik,az elsők között leszel,akik szerint már természetesnek is kellene vennünk.

rasztaszív 2016.12.21. 17:35:58

@maxval bircaman BircaHang szerk: anyádnak játszd a hülyét,te hazudós,klerikális féreg.

midnight coder 2016.12.21. 18:15:01

@rasztaszív: "csak tudod,az ellenzék nem nyúlkál könyékig a közpénzben.ennek az átlátása meg csak tisztesség kérdése."

Na ne vicceljél már elvtárs, mert úgy maradsz. A privatizáció során egy ország vagyona tűnt el két cikluson belül. Elpárolgott az orosz államadósság, épültek 3x-os áron autópályák, voltak ingatlanmutyik, stb. stb. Persze, szegény balfékeknek a hátukra szárad a hasuk. Ha ezt te tényleg komolyan gondoltad, akkor kezdd el magadat nagyon gyorsan cselekvőképtelennek nyilváníttatni!

rasztaszív 2016.12.21. 18:16:30

@midnight coder: mondom : tisztesség kérdése.te már rég megbuktál.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.21. 18:27:05

@rasztaszív:

Értelek, nincsenek érveid, s gazdáidnak nme tudsz miről beszámolni ma.

rasztaszív 2016.12.21. 18:35:44

@maxval bircaman BircaHang szerk: itt csak neked vanak gazdáid,mocskos klerikális féreg.érveket meg majd akkor hiányolj,ha neked is voltak olyanjaid,nem csak patkány módon értetlenkedsz,amikor szokás szerint beszopod a faszt.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.22. 04:54:52

@rasztaszív:

Sosem voltak gazdáim, most sincsenek, nincs szükségem erre. Ellenben veletek, akiknek kell mindig valaki, aki megmondja mi az éppen helyes álláspont. Ostoba makákók vagytok, hála Istennek, időtök kezd lejárni: a nép fellázadt a liberális elnyomás elllen.

rasztaszív 2016.12.22. 09:23:08

@maxval bircaman BircaHang szerk: apád faszát lázadt fel a nép,a legtöbben csak lesnek,mit akartok.de amint felfogják,hogy nektek,büdös klerikális férgeknek azért elnyomás a liberalizmus,mert nem élősködhettek szabadon,rosszabbul fogtok járni,mint a francia forradalom után.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.22. 09:29:40

@rasztaszív:

A nép nem kér többet a liberális rendből, ez a helyzet az egész világon. S lám, már a Birodalom központjában is hatalmas áttörés kezdődött: Trump lett az elnök.

rasztaszív 2016.12.22. 12:40:05

@maxval bircaman BircaHang szerk: per pillanat belőletek,klerikális férgekből nem kér a nép,a világ normálisabb,szerencsésebb felén sehol.kavarhattok a háttérből,rombolhattok még egy darabig,de ne reménykedj,a fényre már nem léphettek ki.

rasztaszív 2016.12.22. 19:50:26

@maxval bircaman BircaHang szerk: na persze.sőt.orbán éppen megvédi a szekuláris államot.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.23. 07:58:12

@rasztaszív:

Ateista államra nincs szükség, ez megbukott, felesleges védelmezni.

rasztaszív 2016.12.23. 10:26:13

@maxval bircaman BircaHang szerk: hát döntsd el,féreg...:)a kettő együtt nem fog menni...:)

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.23. 10:30:24

@rasztaszív:

De, fog menni, liberális uralom nélkül az is megy, ami liberális aggyal elképzelhetetlen...

rasztaszív 2016.12.23. 10:51:51

@maxval bircaman BircaHang szerk: hát persze.csakis a liberalizmus miatt vagy kénytelen te össze-vissza beszélni...

rasztaszív 2016.12.23. 11:12:06

@maxval bircaman BircaHang szerk: világos.ha nem lenne,neked sem kellene itt bohócot csinálni magadból...:)
süti beállítások módosítása