A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Moszkva nem Brüsszel, avagy a Fidesz morális Trianonja

2014.03.06. 13:36 garmr

Szinte már mesébe illő az elmúlt hónapok azon eseménysora, mely a napnál is világosabban mutat rá a jelenlegi kormánypárt és szavazótáborának elképesztő morális sekélyességére. Az eddig is nyilvánvaló volt, hogy a Fidesztől nem áll távol a különböző eszmerendszerek kreatív értelmezése, profi kommunikációjuknak köszönhetően pedig bármilyen elképesztő képmutatást és köpönyegforgatást képesek voltak elfogadtatni a szavazótáborukkal. Ehhez természetesen elengedhetetlen a választói bázisuk intellektuális és erkölcsi igénytelensége. Gondoljuk csak például a magyar demokrácia egyik leggyalázatosabb tettére, az azeri baltás gyilkosnak a kiadására. A Fidesz  képes volt lezongorázni ezt az eseményt, vélt vagy valós (az idő távlatából inkább vélt) rövidtávú előnyökért cserébe anélkül, hogy a választói bázisa érdemben sérült volna. 

Az már eddig is meglehetősen árulkodó volt, hogy bár a Fidesz kommunikációjának alapkövét a baloldal- és kommunizmus-ellenességre építették fel, Orbán Viktor második kormányának sem sikerült nyilvánosságra hoznia az ügynöklistákat. Az oroszoknak való szolgai behajlás a paksi bővítés ügyében azonban talán felnyithatta volna a szavazóbázis szemét. Nem így történt, sőt olyan elképesztő fordulatokkal bővült a paksi kánon, mint amikor az 56-os(?) Wittner Mária azt találta mondani a HVG kamerájának, hogy "ez már nem Szovjetunió, ez Oroszország". Ez február 6-án volt. Három héttel később Oroszország megszállta a Krím-félszigetet. 

Azt gondolom, ritkán adódik a politikai életben ilyen kivételes pillanat, mikor egy hosszú idő alatt, kemény munkával és a kommunikációs erőforrások mértéktelen elhasználásával felépített hazugság-kártyavár az utolsó lapok felhelyezése után a legalsó lapok nyilvánvaló elhasználtsága miatt azonnal összeomlik. A világ eseményei iránt érdeklődők számára eddig is teljesen világos volt, az oroszok birodalmi logika alapján végrehajtott nyomulásának célja az egykori szovjet érdekszférában. A Fidesz minderre fittyet hányva törleszkedett az orosz medve bűzös bundájához, hiszen a paksi bővítés évtizedekre előre biztosíthat(ta volna?)ja az orbáni klientúra anyagi biztonságát. Melyik civilizált ország akar üzletelni egy olyan velejéig korrupt országgal amely az előzetes tervek szerinti 10 milliárd euró helyett 50-ből rendez téli olimpiát? A civilizált országok nyilvánvalóan nem, csak azok a kormányok amelyeknek ugyanez a célja. 

Nem véletlen a kormány részéről a hallgatás, hiszen évek komoly munkája került most veszélybe, s mintha csak az ág húzná, csőstül jön a baj. 2015-ben magyar gépek védik a Baltikum légterét, nehogy Putyinnak pont akkor támadjon kedve megvédeni az orosz állampolgárokat, mondjuk Észtországban. A Fideszt a meg nem szólalás, az egyszerű üzenetek mantraszerű ismételgetése az elmúlt időszakban számtalanszor mentette meg a bajban. Nagy kérdés elég lesz-e ez most is, amikor talán az egyszeri Fidesz szavazó is szemöldökráncolgatva próbálja egymáshoz illeszteni az eseményeket. Még nagyobb kérdés azonban, hogy a Fideszt körülvevő társadalmi csoportnak van-e egyáltalán szellemi igénye megérteni a rezsicsökkentésen túlmutató bonyolultságú összefüggéseket. Ezzel kapcsolatban is vannak komoly kétségeim: az elmúlt két hét egyik legbájosabb momentuma az volt, ahogy Török Gábor politológus a Facebook oldalán próbált a maga elegáns módján rámutatni a Fidesz szavazóinak hajlékony gerincére, majd pedig maga is őszintén rácsodálkozott a "jobboldali" szavazótábor morális rugalmasságára. 

Így kerültünk ide, egy hónap leforgása alatt, hogy a korábban orosz- és kommunistaellenes Fidesz és szavazótábora végre megmutatta milyen is valójában. A jelenlegi kormánypárt és szavazótáboruk, valamint a korábban leszerepelt semmirese való baloldali valamik között az égvilágon semmi különbség nincs. Egy tőről fakadnak, útjuk ugyanoda vezet. Orbán korábban azt mondta, Brüsszel nem Moszkva. Mi ezt úgy értettük, hogy nem tűri, ha valaki beleszól a magyar belügyekbe, de ő valójában úgy értette, hogy inkább mégis a féldiktatúra-jellegű Moszkvába vágyik civilizált nyugat helyett. Csakhogy a képletnek másik oldala is van. Moszkva ugyanis nem Brüsszel, ha nem tetszik neki valami akkor nem Viviane Redinget küldi hozzánk némi dorgálásra, hanem egyszercsak megjelennek a "nemorosz" katonák, vagy pedig nem lesz gáz. 

Ti, szavazói a Fidesznek. Nem éreztek valami furcsát ott legbelül?

 

Egyetértesz? Csatlakozz a KARD Facebook-csoportjához és oszd is meg a cikket:

 

 

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

115 komment · 4 trackback

Címkék: fidesz brüsszel moszkva gyalázat

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr495845952

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A viaszpecsétgomba terhes nőknél is szükséges! 2015.07.30. 00:29:07

A ganoderma terhes és vajúdó nők számára egyaránt szükséges. Amikor egy nő teherbe esik, a szülei talán aggódnak, hogy adhatnak-e neki ganodermát. A várandós anyáknál gyakoriak a hangulatingadozások, különösen az első gyermek eset...

Trackback: Itt a piros, hol a balos? 2014.03.07. 12:34:59

. Álruhába bújt a baloldal. Ki gondolná első blikkre, hogy ez a szép zöld kampányplakát egy szoci politikust reklámoz? Én legalábbis előbb gondolnám azt, hogy a plakáton pózoló politikus mögött álló jelöltállító párt az LMP, vagy Szili Katalin vadi...

Trackback: Szavazzuk ki az MSZP-t a Parlamentből! 2014.03.07. 12:31:29

. Semmi szükség rájuk: 8 évig nem kormányoztak, 4 évig nem elleneztek, a választási kampányhoz meg hozzá se kezdtek. Miért tartanánk, etetnénk tovább közpénzekből őket? Hiszen a gazda is kivágja azt a fát, ami nem terem, levágja azt az állatát, amelyi...

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.03.06. 15:13:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DezInf 2014.03.07. 12:06:34

A paksi történet kezd kicsit megvilágosodni.
Putyin sem máról holnapra tervezte meg a krími megszállást.
Orbán hitelért ment, erre paks II.-t kapta.
A jutalékért cserébe megvették a hallgatását, az EU-n belüli burkolt támogatását.
Az oroszok így az EU-ban vannak, mindenről első kézből értesülnek, megvan a fékező erejük.

Orbánnak pénz kellett. Sok pénz.
Szerintetek mennyibe kerül a fidexnek, hogy ilyen sok pártlista szabdalja szanaszéjjel az ellenoldalt?
Az eddig lenyúlt, ellopott pénz nem erre a célra van szánva. Az az ő megérdemelt jussuk.

Nézzétek meg kik állnak az országos listát állító fantomszervezetek élén, kik a háttérembereik.
Aztán ezt vessétek össze az elmúlt 15 év botránykrónikáival.
Lesznek érdekes egybeesések, kínos sztorik, névváltoztatástól kezdve ..........

Az örökké aktuális Tanú:
"- Tudja, Pelikán elvtárs, egyszer majd kérni fogunk magától valamit."

Nem lőném le a poént :))))

Nincs új a nap alatt. Kínos a hasonlóság az MSZMP rendszerváltoztatgatyás ideje körüli titkos akcióival. Mindenhová beépítették az embereiket.
A nagy elszámoltatás talán ezért maradt el, és fog is elmaradni a továbbiakban is?
A sok ejtőernyős titkosügynök, III/III-as most is jó szolgálatot tesz annak aki megfizeti szolgáltatásuk ellenértékét.

Most ezért fizetnek, és van miből.

"- Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes jövőnkben sem bízik, és aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló."

halaloszto 2014.03.07. 12:14:31

ebbol kellene oriasplakatot csinalni, nem a mosolygo fejekbol.

Vajk

dr kíváncsivagyok 2014.03.07. 12:31:46

"Ti, szavazói a Fidesznek. Nem éreztek valami furcsát ott legbelül?"

Amikor ( elore tudottan !)nemzeti hos lett a baltásgyilkos !?
Amikor a csló Schmittet védték koromszakadtáig !?
Amikor eltunt nyom nelkul 3000 MILLIÁRD ft !?
Amikor Orvbán barátai és rokonai hirtelen milliárdosok lettek !?
Amikor a náci eszmék ujjáélednek Fideszes segítséggel !?
Amikor "tovaris konyec" után a segguket nyaljátok az agresszornak !?
Amikor 4 millió magyar él a letminimum alatt !?
Amikor.....

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.03.07. 12:36:27

"Ti, szavazói a Fidesznek. Nem éreztek valami furcsát ott legbelül?"

pont most éreznének, mikor 2010, de hovatovább 2002 óta nem éreznek?!

flort 2014.03.07. 12:41:13

@dr kíváncsivagyok: ehj, mi mindig Óceániával háborúztunk, Keletázsia a szövetségesünk.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.03.07. 12:41:24

"Ti, szavazói a Fidesznek. Nem éreztek valami furcsát ott legbelül?"
Dehogynem éreznek, h ők különleges anyagból vannak gyúrva.

Blikknépe (törölt) 2014.03.07. 12:45:28

A Fidesz minderre fittyet hányva törleszkedett az orosz medve bűzös bundájához, hiszen a paksi bővítés évtizedekre előre biztosíthat(ta volna?)ja az orbáni klientúra anyagi biztonságát. Melyik civilizált ország akar üzletelni egy olyan velejéig korrupt országgal amely az előzetes tervek szerinti 10 milliárd euró helyett 50-ből rendez téli olimpiát?

melyik melyik?

pl az EU/NATO-ban mi, a finnek, a bolgárok, a balti országok, a törökök és talán a csehek is.(bár ők már 2 hónapja felfüggesztették, most meg előadják, hogy ukrajna miatt)

és igen, ez nem a szovjetúnió, aminek egyetlen orosz vezetője volt, gorbacsov.

t.képpen miért nem az ukránok kurvanyját, hiszen hruscsov, brezsnyev, csernenko ukránok voltak?

a szovetúnió legtöbb áldozata orosz volt, ők léptek ki egyik napról a másikra a SZU-ból. ők elfogadják a jelenlegi status quo-t, az USA az, amelyik nem.

csak el kell olvasni a nuland-pyatt beszélgetés leíratát, és egyértelmű, hogy ők tervezték az egészet.

Moin Moin 2014.03.07. 12:47:31

@timargabor:

Én egy feltétellel támogatom a hatalomra kerülésedet: hogy tekintsünk el esetedben a szokásos ősi magyar pajzsra emeléstől...:-)

2014.03.07. 12:58:02

@szonár: Az átlag közép-európai ember számára Oroszország barbár marad, akárhogy hívják, és akármennyire is gazdag kultúrával megáldott ország, akármennyire is Bizánc örököse. A közép-európai sávra mindig a nyugati, katolikus kultúra volt jellemző. Aki most hirtelen medve szimpatizáns lesz, az már elég árulkodó jele a Kádári, erkölcs nélküli örökségnek, illetve agymosásnak.

Moin Moin 2014.03.07. 13:06:41

@dr kotász: Zrínyi Miklós így írt az oroszokról Az török áfium ellen való orvosság c. művében: "...az ő népek goromba, az ő hadakozások semmirekellő, vitézségek nevetséges, politikájok ostoba, birodalmok tyrannis; kinek kelljen hát az ő segitségek!"

Írhatta volna ma is!:-)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.03.07. 13:09:02

@timargabor:
Ne erőlködj, úgyse tud megkülönböztetni az MSZP-től.

Egyébként nem értem, hogy miért ez a nagy meglepődés. A Fidesz már annyiszor váltott irányt, hogy bőven volt idő rájönni, hogy a táborhoz tartozás fontosabb, mint bármilyen elvi kérdés.

2014.03.07. 13:12:31

@Moin Moin: Ma hozzátenné a Mordor megnevezést, Felcsútot pedig Vasudvardra keresztelné:)

DezInf 2014.03.07. 13:20:51

@Blikknépe:

Akkor a tervezésről.
Az oroszok nem tegnap találták ki, hogy beavatkoznak ukrajnában.

Ez 2005 környéke óta azért szempont lehetett.

A végrehajtott katonai akció alaposan meg volt tervezve. Láthatóan többször átszabták, aktualizálták a kialakuló helyzethez.

Sok lehetőségre felkészültek, attól függően, hogy milyen mértékben fog eszkalálódni a helyzet.

Azt azért öröm nézni, hogy az orosz tervezők a régi elvek mentén állították össze a lehetséges variánsokat.

Az elég alapos tervezést igényelt, hogy a kellő időben megfelelő katonai erőt vonultassanak fel az ukrán határra. Ellensúlyozni, illetve megakadályozni az ukrajnai haderő átcsoportosítását.

Ez a " előre eltervezett hadgyakorlat" a régi szép idők szlogenjét idézi.

Egy biztos, jó előre eltervezték:)

Egyetlen bizonytalan pont volt, az hogy a krími haderő/az ukrán flotta hogyan fog reagálni.

Nyílvánvalóvá tették, hogy az ukránok utánpótlást nem kaphatnak. Megfelelő tűzerőt koncentráltak az ellenállásuk megtöréséhez. (harci helikopterek tömeges átdobása, a páncélozott harcjárművek kirajzása a bázisokról)
Ezzel a krími ellenállás sorsa meg is pecsételődött.

Szerintem az oroszok sem gondolták, hogy gyakorlatilag puskalövés nélkül képesek lesznek elfoglalni a stratégiai pontokat, erőszak nélkül semlegesíteni az ukrán erőket.

Szép klasszikus hadművelet.

Erőöszpontosítás, a parlament épületének elfoglalása.
Új kormány megalakítása.
Az orosz segítséget kér.

Az oroszok a flotta bázisairól kirajzanak.
Megszállják a repülőtereket, blokkolják a polgári légiközlekedést.

A közeli bázisokon összevont különleges erőket légi úton bejuttatják a krímbe.
A MI 24-esek megmutatják magukat.

Az ukrán flottát beszorítják, mozgásképtelenné teszik.

Aztán csodálkoznak, hogy nem volt ellenállás.

Az orosz politikusok meg túltolják a szekeret.
Alaposan felkészültek a lehetséges variánsokra.

Jelzés nélküli egyenruha, rendszám nélküli BTR-ek, páncélozott csapatszállítók, teherautók.

Egyszer önkéntes biztonsági őrök, objektumvédelmi szakemberek. Aztán meg népi területvédelmi erők :))) .... á, nem orosz reguláris erők .... de nem ám ...

Naná, partizánok talpig szpecnaz szerelésben, harci fegyverzetben a hozzá rendszeresített páncélozott rendszám nélküli harcjárművekkel:)))

Az orosz vezetés kommunikációja ott lett hiteltelen, amikor két, különböző esetre kidolgozott fedősztorit is nyilvánosságra hozott.

Hozzák a formájukat, régen sem voltak jobbak :)

Szóval ezt is az a mocskos usa szervezte :)))

Alick 2014.03.07. 13:22:52

Természetesen el lehet ítélni Orbánt és Putyint is... de ezzel együtt ez az egész Krím-félszigeti ügy vihar a biliben. Az orosz-ukrán szerződés alapján az oroszok jogosultak egy csomó katonát állomásoztatni a félszigeten (amely etnikailag is jóval inkább orosz, mint ukrán). Vajon aki most tüntet az orosz követség előtt, mit is csinált az amerikai követség előtt, amikor az usákok szétbombáztak-megszálltak jópár országot..?

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.03.07. 13:23:57

@szonár: Csehország német megszállása is milyen jó hír volt anno a magyarságnak. Ja, mégse.

J.László 2014.03.07. 13:24:18

Még megérjük, hogy a ballibbantak szobrot emelnek Horthynak. Hiszen nem lacafacázott, nekiment a büdöskomcsiknak és az oroszoknak.

Blikknépe (törölt) 2014.03.07. 13:31:36

@DezInf: "Szóval ezt is az a mocskos usa szervezte :)))"

ja, hogy egy ország rendelkezik tervekkel különböző esetekre?
ettől már oroszország a hibás, és nem az USA provokált ukrán zavargások és puccs kirobbantásával?
:D

2014.03.07. 13:40:04

@Blikknépe: Dehogy nem az USA. Az ukránok boldogan éltek, a gyakran több hónapig kifizetetlen bérek, áruhiány, alacsony életszínvonal ellenére. Valami szemét külföldi, jövevény, (tudjukik) odament és beetette őket hogy ez így rohadtul nem jó. Erre elkezdenek balhézni a mihasznák, a mocskos kis tolvajok:)

Nagy Zsolt E. · http://osszefosas.tumblr.com/ 2014.03.07. 13:41:58

5/5 szocionista blogocska az index főoldalon,meglepő

DezInf 2014.03.07. 13:53:36

@Blikknépe:

Ne gondolkodj, árt a szépségednek :)))

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.07. 13:56:34

@DezInf:

Oroszország nem akar határt változtatni. Jelenleg a krími oroszok erőltetik ezt, de Moszkvának ez nemigen tetszik. Putyin Dél-Oszétia csatlakozási kérelmét is többször visszautasította korábban.

Az orosz érdek az, hogy legyen egy egységes, kétnyelvű Ukrajna, mely nem NATO-tag, s baráti viszonyban van Oroszországgal. Az, hogy eközben jó viszonya lehet a nyugattal is, nem számít.

Ezért Krím csatlakozását csak a legvégső esetnben fogja Moszkva elfogadni.

Ami pedig a kijevi puccsistákat illeti, nagyon elszámolták magukat. Lassan ejti őket a nyugat.

DezInf 2014.03.07. 13:59:53

@Nagy Zsolt E.:

Egyvalamit nem értek.
Ha ennyire utálod a zindexet, meg a blogketrecet, akkor miért vagy itt?
Miért nem jó neked a mandi.hu, a mandi.blog, Mária, budayandris, és még sorolhatnám az index által gyakran a blogketrecbe rakott blogok neveit.

Azt nem tudtad, hogy a neked tetsző blogok nem csak a blogketrecen keresztül érhetőek el?

A végén még kiderül, hogy az MN, MH , kuruc sem elérhető számodra, mert a szocionista zindex nem ad közvetlen linket hozzá.

A hörtévét, meg az echót megtalálod úgy is, hogy nincs ráírva a távirányítódra a nevük?

Aztaleborult szocionista, libsi, kriptokommunista zindexjét:)))))))

Az meg már csak hab a tortán, hogy minek kommentelsz ha ez a blog nem teccik a kényes ízlésednek?

..... már a zinternet is komcsi, hogy lesz itt fidexes 4/3 ??????

kissiú 2014.03.07. 14:02:03

@szonár: "Oroszország pedig nem Szovjetunió, a Krím megszállása után sem. Amit egyébként magyar emberként buzgón támogatok, jó hír a magyaroknak, a határon túli magyarságnak."

Igaza volt a poszternek, a gondolkodás nem erőssége a pávtáncos táborának. Vagy belegondolnál,mi lenne, ha mindenki katonai erővel szerezne érvényt vélt vagy valósan jogos területi követelésének? Segítek: visszajutunk a "boldog" XX. századba.

Ma kicsit modernebb, békésebb, kultúráltabb módjai is vannak a nemzeti etnikumokkal járó problémák kezelésének. Igaz, az tárgyalóképes, szavahihető úriembereket kíván, na ebben (többek közt) bonsai duce sem erős.

DezInf 2014.03.07. 14:09:05

@maxval a gondolkodó birca:

Tisztelem a véleményed, még akkor is ha nem értek egyet.

A duma törvénykezési erőlködése pont az ellenkezőjét mutatja, de lehet ezt én értem félre.

Azt ugye azért te sem tartod aggasztónak, hogy éjszaka kb. 500 nem európai kinézetű katona szállt partra egy deszanthajóról teljes fegyverzetben, páncélozott szállító harcjárművekkel?

Ismerve a szovjet nemzetiségi politikát, ez túl sok jót nem jelent a jövőre nézve.

A janicsárok már ott vannak. Nekik nem lesz erkölcsi, politikai, nemzeti, vallási előítéletük:))

Van egy olyan érzésem, provokáció készül.
Lassan minden adott hozzá, hogy legyen ok.
Jobb későn mint soha.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.03.07. 14:11:12

@maxval a gondolkodó birca: Amennyiben nem vagy része a szavazóbázisnak, akkor talán ott kellene írogatnod, ahol a része vagy!

nu pagagyí 2014.03.07. 14:11:44

Nincs semmi gond, majd húsz év múlva Orbán ismét felszólítja a kifelé tartó vonatokon ülő orosz katonákat a távozásra, ahogy a múltkor is csinálta. Addig meg mi egyszerű emberek, cserélgetjük a pálinkát kvarcórára.

nu pagagyí 2014.03.07. 14:13:53

@Nagy Zsolt E.: Ismét egy semmit mondó, darabra fizetett hozzászólás. Milyen meglepő!

DezInf 2014.03.07. 14:13:59

@nu pagagyí:

Látom, az a nyomógombos vörös kvarcóra nagyon megragadt az emlékeidben:)))))

Nagy László 0 2014.03.07. 14:17:07

mégis mit éreznének legbelül, ha nincs ott semmi? :D

ez már rég nem a győzelemről szól kedves bérencek, nektek már csak a tükör tudja megmutatni az igazságot, amikor belenéztek.

Alick 2014.03.07. 14:19:24

@kissiú: "ha mindenki katonai erővel szerezne érvényt"

Ez a tudjukki módszere, Putyin ebben még csak kezdő kisiskolás lehet...

www.youtube.com/watch?v=zZeRwuN68VQ

:)

smartdrive 2014.03.07. 14:20:15

"2015-ben magyar gépek védik a Baltikum légterét, nehogy Putyinnak pont akkor támadjon kedve megvédeni az orosz állampolgárokat, mondjuk Észtországban."

Te teljesen hülye vagy? végre kipróbálhatnánk élesben is, úgyh, hogy konkrétan nekünk háborúznunk sem kell hozzá

Nagy László 0 2014.03.07. 14:21:30

@joszip: valóban egyik sem jobb. sőt, könnyen lehet hogy az ukrán forradalom az eu válasza janukovics kihátrálására az egyezményből. sőt, lehet hogy usa szeretné meggyengíteni az oroszokat, hogy kína nehogy túlerősödjön. vagy csak simán ki akarnak provokálni egy háborút, mert válság van, és mert az anyagilag jó.

és értem, hogy moszka nyilatkozik és elítél, értem hogy kína szerint is a gonosz imperialisták ármánykodnak.

DE

mi lenne oroszországgal és kínával a nyugat nélkül? mindenki szívna évtizedekig, de aztán...?

_most_ 2014.03.07. 14:27:45

egyetértek, a fidesz szavazóknak tényleg abszolút nincsen semmilyen erkölcsi tartásuk, simán tapsolnának annak is, ha Orbán behívná az orosz tankokat és 56-ot terrorcselekménnyé minősítenék.

Nagy László 0 2014.03.07. 14:30:54

@_most_: Orbán semmit sem változott a rendszerváltás óta. és a társai sem. egyszerűen az átlagember buta mint egy cipőtalp.

J.László 2014.03.07. 14:32:39

@_most_:
Én a helyetekben már rég tudathasadást kaptam volna.

Dr.Agon 2014.03.07. 14:39:08

“Minél kevésbé vannak az embernek nézetei, s minél inkább vannak érdekei, annál inkább hajlik arra, hogy érdekeit nézeteknek tekintse.”
László András

Pszt! 2014.03.07. 14:57:14

Ezek a fideszes barmok csak abból ertenenek, ha újra megszallnak Magyarországot az oroszok.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.03.07. 15:03:18

@Pszt!:
Dehogy megszállnák. A baráti orosz csapatok felszabadítanák a nyugati befolyás alól :) (legalábbis így kommunikálnák)

Jenyei 2014.03.07. 15:06:23

@kesztió: b+, olyan opció nincs, hogy ha tahónak minősítek egy faszkalap birkát, akkor a neki szóló válaszokat se lássam?

2014.03.07. 15:08:10

@maxval a gondolkodó birca: Én nem vagyok része a szavazóbázisnak,"

Ennyi a difi. Freudi elszólás... Beeeee

Jenyei 2014.03.07. 15:08:38

A Népszabi két napja lehozta, hogy a 'gázos' Kocsis István segített nekik összehozni a paksi bulit, ami mögött persze 5 milliárd EUR kölcsön van. Erre semmi bizonyíték nincs, kizárólag a két nap mély csönd. De ha valaki látott cáfolatot, kérem azonnal jelezze, köszönöm.

vladimir0370 2014.03.07. 15:10:13

"a jelenlegi kormánypárt és szavazótáborának elképesztő morális sekélyességére"

hehe! mintha a moralis sekelyesseg csak a jelenlegi kormanypartra es szavazotaborara lenne jellemzo...

♔bаtyu♔ 2014.03.07. 15:11:10

Egyre jobban úgy tűnik, a balliberális oldal nem a Paksi bővítést sajnálja, hanem az általa ellopható pénzt.

Igen, most nem kap sem Gyurcsány havi 8 millát, hogy "népszerűsítse" Paksot, sem az MSZP-s klientúra milliárdokat.

Valahogy úgy vannak vele, ha mi elloptuk, akkor Orbánék is el fogják lopni.

bkkzol 2014.03.07. 15:12:06

@Pszt!: Ja. Ha megszalljak a nácik (e-on, telkom,) és bankjaik az sokkal viccesebb? Mert gondolod, hogy anyukatot k..ra erdekli az ukrán demokrácia? Nem piacot, ingyen munkást és olcsó földet akartak a tünteések megszervzésével, pénzelésével? persze egy szép NATO támaszpont is jól nézne ki Oroszorszák kertvégében.. Persze mindezt csak az önzetlen demokrácia jegyében...

2014.03.07. 15:13:03

@J.László: Nem, a nézőpont gyakori váltogatása (köpönyegforgatás) kizárólagos privilégiuma az orbánistáknak.

2014.03.07. 15:15:18

@♔bаtyu♔: Ez most hogy jön ide?
Ha a komcsik loptak, akkor nektek is kell?
Hú, sötétség, végtelen sötétség!
Teher vagy az emberiség hátán.Batyu.

Nagy László 0 2014.03.07. 15:16:30

@bkkzol: inkább az oroszok vagy inkább a "nácik" szálljanak meg, szerinted?

oszt jónapot 2014.03.07. 15:16:52

@♔bаtyu♔: Egyre inkább úgy tűnik, hogy a "jobb"oldal az elmúltnyócévből nem azt sajnálja, hogy loptak, hanem hogy nem a fidesz lopott.

2014.03.07. 15:16:59

@bkkzol: Én azt hallottam, hogy az EU épp nem ígért sem anyagi , sem katonai támogatást. Nem ígért Eu tagságot, segélyt, de még a hrivnya biztosítását sem. Szóval, miről beszélsz??? Hazudsz?

oszt jónapot 2014.03.07. 15:18:51

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az a legszebb, hogy valószínűleg mi (is) fizetjük.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.03.07. 15:27:37

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: nem én írtam, de garmr blogtárs nevében köszönom.

Sir Bates dö Hól 2014.03.07. 15:29:58

Esetleg, ha valakihez még nem jutott volna el kubatov/habony mai napiparancsa:
hvg.hu/vilag/20140306_Orban_Ukrajnarol_nyilatkozott_Brusszelben
Srácok, most ezt mondjuk, az mti ezt hozta le!
:-))

bkkzol 2014.03.07. 15:30:45

@Könnyen elkaptuk, uram!: ohh, persze csak felebáti szeretből kacsingat egy ekkora piacra! Az a legjobb a nyugatna minél szegényebb, kiszolgáltattabb egy ország ,mert akkor feltételek nélkül leigázhatják.. Ki a naív? Vagy hazudsz?

bkkzol 2014.03.07. 15:34:35

@Nagy László 0: költői kérdés... már jól beleléptün az EU-ba ahol az történik amit a németek, frankok akarnak néha kis angol durrogással.
Most is azért ilyen nagya cirkusz ,mert nem a frankok építenek atomerőművet német banki hitellel.

Sir Bates dö Hól 2014.03.07. 15:36:26

OFF
Szolgálati közlemény: mindenki jelentkezzen a lendvayban az új nickjéért! Nem engedhetjük meg a libsibolsiknak, hogy rajtunk röhögjenek!
Az elhasznált nickeket zsigó-hoppál-kocsis elvtársaknál kell leadni!
(Azok a rohadt finnek, azok zavarták meg a Főnök agyát! Úgy beleélte magát 1-0 utàn a győzelembe!)
Ne csüggedjetek, szorgos pártunk győzni fog!
ON

Nagy László 0 2014.03.07. 15:38:07

@bkkzol: na jó de azért fossák is ide nekünk a pénzt ezerrel...

Mária 2014.03.07. 15:39:14

Ezt a blogot a virágkorában 200-an is olvasták egyszerre, ha címlapra került.

Nálam most 32 olvasót mutat a számláló a jobb szélen.

bkkzol 2014.03.07. 15:39:25

@SontPent: Nahát az Ukránok vízummentesenmehetnek az USA-ba! Carry nyissa meg először a mexikói határt!

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.07. 15:39:55

@DezInf:

Mindez csak tárgyalási alap.

Putyin helyzete nem jó, a krími oroszok nem fogadnak szót neki, ezért kétfrontos harcot kell folytatnia.

bkkzol 2014.03.07. 15:47:44

@Nagy László 0: az egy dolog, hogy csepegtetnek vissza pénz... " fossák ide a pénzt rendesen" túlzás. Legalább annyira lehúzzák saját adófizetőiket ,mint minket. Ott az a szöveg, hogy "az új...legutobbi EU-s országok felzárkóztatására megy el a ti adótok" Közben meg a saját magáncégeik csinálják a "felzárkóztatást" és a számlát Kajmán-szigeteki cégeknek utalják. Közben Barosso szintű Paprika Jánosokat fizetnek lúzernek...

Nagy László 0 2014.03.07. 15:50:37

@bkkzol: ez is a frei-regényben volt? :D

dobálózás a szavakkal. magyarország ma az EU nélkül hol lenne? tudom, már a csillagos égben tündökölne.

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2014.03.07. 15:51:17

@timargabor: ehh, igaz, nem néztem meg a szerzőt, pedig ott van, pedig nekem fel sem tűnt volna, ha Skiccpalisan magadra veszed ;)

Akkor gratula neki is!

Lovag Mihály 2014.03.07. 15:55:43

nem akar valamelyikőtök a Berettyóújfaluban gyf által idegronccsá tett nőről vagy Cusiról is írni? nagy a lapítás, az egyenlítő ilyenkorra már 2-3 posztot is kitolt, ma meg még egyet sem

retkes "demokraták", minden egyes héten kiderül valami undorító ügy a házatok tájáról. el kéne gondolkodnotok, mert a tények alapján ti sokkal elvakultabb párthívők vagytok, mint a kormányoldal. egyszer elmagyarázhatnátok nekem (másra mutogatás nélkül), hogy hunnét van ilyen vastag bőr a pofátokon.

bkkzol 2014.03.07. 16:15:02

@Nagy László 0: Nem tündökölne a csillagos égben. A magyarok mindig a végletekben gondolkodnak. Vagy fasisztábbak vagyunk a Hitlernél vagy kommunistábbak Szálinnál. Nem lehetne kicsit helyezkedin, mondjuk középre. A norvégok miért vannak meg jól? Nem EU. Az előnyeit kihasználják a hátrányaikat elfelejtik. Ja, ott állami kapitalizmus van és nem magán. Hmm.. azért nem élnek szarul.

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2014.03.07. 16:20:11

melléklet:

Fenyeget a Gazprom, leállíthatja a gázeladást Ukrajnának

A Gazprom arra figyelmeztette Ukrajnát pénteken, hogy leállíthatja a gázexportot, ha nem rendezi gázszámláját.

hvg.hu/vilag/20140307_Fenyeget_a_Gazprom_leallithatja_a_gazelad

Módfelett Kényelmetlen 2014.03.07. 16:21:37

@bkkzol: elegánsan elfelejtetted megemlíteni, hogy Norvágia mekkora olajvagyonon ül; az állami kapitalizmus pedig csak arra a szektorra terjed ki; Norvégia egyébként pedig kb az egyetlen kivétel ezen országok közül, nézd csak meg a többi olajországot, Venezuela, Irán, Irak, talán még az Emirátusok kivétel az Öbölben ahol sötét civilizálatlan iszlámot praktikusan háttérbe szorították; Norvégia nagy szerencséje valószínűleg eleve a nyugati kultúra beágyazottsága ezen a téren; de most tedd a kezed a szívedre, ha itt magyarországon még a koszos 3000 milliárdos nyugdíjmegtakarításainkat is kizsarolták az első adandó alkalommal, akkor mire számítanál egyéb téren?

Nagy László 0 2014.03.07. 16:24:14

@bkkzol: magyarországon kapitalizmus meg jól élés? hiszen cserép virágért lehet szavazatot venni. hiszen komcsizó tömegek éltetik putyint.

ez nem az a hely.

lehet, hogy a nyugat egy manipulatív rosszfiú, de valahogy az oroszok mégis odavágynak, valahogy kínának sem fáj, ha a nyugati vállalatok náluk termelnek. szóval a nyugat rossz, de a pénze jó, igaz?

de részemről oké, középen kettécsapjuk az országot, az egyik fele viktoré meg vlagyimíré, a másik meg azoké, akik gondolkodnak, és akikben maradt egy szemernyi tisztesség. de akkor nincs utána ugatás ha kiderül hogy átvertek!

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.03.07. 16:26:42

@bkkzol:
Semmi gond, találjuk olajat a Balatonban és akkor majd mi is jól leszünk.
Norvégia az egyik legszabadabb gazdaság. Ott az állam tényleg csak résztulajdonos sok vállalatban, de soha nem jutna eszébe olyat mondani mondjuk az E.ON Sverige-nek, hogy működjön profit nélkül...

unionista (törölt) 2014.03.07. 16:32:55

@maxval a gondolkodó birca:
oroszország eurázsiai uniót akar. ebből a szempontból mindegy, hogy a krím melyik tagköztársasághoz tartozik. a lényeg, hogy ukrajnának oroszbarát kormánya legyen. az usa és az eu viszonya elég hűvös volt mostanában. kerestek egy közös ellenséget. amivel gyengíthetik putin pozícióját.

akármilyen háborús készültség össze fogja hozni a nyugatot. ha kaczynski megnyeri a választást, akkor nem lesz européer vezetője kelet-európának. ami azt jelenti, hogy az unión belül újra összeáll a közös piac. lesz egy nyugati föderáció. és egy keleti konföderáció. nemzetállamok, amiket eu támogatás, imf megállapodás, nato védelem nélkül aligha lehet vezetni. ez az egész ahhoz kell, hogy nyugat-európa egy háborús fenyegetettséggel végre összeálljon, és rövid pórázra fogják a keleti államokat. és putyin pozícióját gyengítsék.

unionista (törölt) 2014.03.07. 16:36:23

@bkkzol:
államkapitalizmushoz (aka. modern kori feudalizmushoz) ásványkincs kellene. az errefelé nem nagyon van.

Nagy László 0 2014.03.07. 16:40:13

@unionista: nem lepődnék meg ha az európai unió egy az USA-hoz hasonló szövetségi államok közösségévé transzformálódna, és ez annak egy lépése lenne.

talán putyin megtudott valamit, és a határokba gyorsan még bele akart szólni...

DezInf 2014.03.07. 16:45:55

@Mária:

Te Marccsa!

Húzzál visza kis blogod kies világába!
Ott takarítgas, csinosítgasd a kitiltottak listáját.
A hozzábaszólásokat is kapálgathatnád, jó fidexes módra.

Mi a francnak csámborox arra, ahol jól sem érzed magad, oszt még értelmes dondolataidat sem osztod meg a szavaidra éhes közönséggel?

Csak kolbászolsz a nagyvilágban, magadat reglámozva.

Ne aggódj, nem ugracc be többet, minden m-bötűs blogketreces linket alaposan megcsócsálok, nehogy az oldaladra tévedjek :))))))

Már a Márai sem a régi :)))))))

bkkzol 2014.03.07. 16:46:23

@Nagy László 0: "kínának se fáj" Ki vesz meg az USA állampaírjait? Magyarul ki hitelez nekik? Szerintem a portugal(Barosso) csapat nyúl a zsbébe. Az egy mási kérdés, hogy kínának se érdeke, hogy bebukjom usa. 19-20 vagon doolár van tartalékban...

Nagy László 0 2014.03.07. 16:48:10

@bkkzol: az usa nem bukik be :) mégis hogy tudna bebukni?

azok csak számok. azok csak a kicsikre vonatkoznak. ha gond lenne, akkor lennének helyettük új számok, és az új számok kiválasztásánál azok döntenének, akiknek a legtöbb fegyverük van.

bkkzol 2014.03.07. 16:52:48

@unionista: így van, nics sok ásványkincs ,de úgy néz ki, hogy az élelem is húzó iparág lesz. Nem véletlenül dohognak a nyugati gazdák a földtörvény miatt. Ukrajnában mekkore földek vannak??!! Ha pl. az orosz gázt az e-on adná el az ukránoknak hitelbe (föld jelzálogra)??? Tudod ,mint nálunk a saját vizet adták el a franciák... úgy , hogy 10cm csövet nem raktak le.

bkkzol 2014.03.07. 16:57:35

@Nagy László 0: ezért fejezti ki aggodalmát az usa a napokban , hogy kína a nemzeti jövedelem ...%at költi a hadseregre. Fejezzi ki aggodalmát , de köze van hozzá? Mint a hitelminősítők. Valamiért mindig az amerikai érdekeket képviselik. Kínát is azért cikizik ,mert nem a New Yorki kokinista brókerek állítják be az RMB árfolyamát.

Nagy László 0 2014.03.07. 17:04:46

@bkkzol: várjál, te most idealista vagy és becsületet meg elveket keresel egy egyértelműen vadálatti, élősködő és elnyomó fajnál, az embernél?

nem mi osztjuk a lapokat, maximum abban dönthetünk, hogy kényelmesen élünk és iphone-al butítanak el minket (kapitalizmus és [látszat]demokrácia), vagy apróért szétdolgozzuk magunkat és a nagyvezér falon függő képe, illetve az éjszaka ház elé beguruló fekete autó hoz megnyugvást.

csak hogy így töröljünk egyet azon a szemüvegen.

unionista (törölt) 2014.03.07. 17:49:01

@bkkzol:
szerinted az ukrán szent anyaföldet akarják megszerezni a gaz nyugati gyarmatosítók. aligha.

gébics · http://www.geebics.blog.hu 2014.03.07. 18:26:40

Már várom, hogy mikor jelenik meg a Magyar Nemzetben és a közszolgálati televízióban, hogy 1956 októberében a Kossuth téren pufajkába öltözött felkelők adtak le le sorozatokat a felkelőkre.

fehérfarkas 2014.03.07. 19:55:06

a külpolitikát nem a haza belpolitika alapján kellene megítélni

Orbán és Putyin egy lapon nem említhető. Max úgy, hogy Putyin leiskolázta Orbánt, és megmutatta neki, hogy hol a helye.
Kell 3-4000 milliárd Ft-nyi pénz? Akkor tessék aláírod ezt itten ni a lap aljál. Ja, hogy ezzel a villamosenergiaszektorotok is nekünk lesz kiszolgáltatva a gáz után? Hát, Vitya kell-e ez a pénz vagy nem? Vitya pedig szépen aláírta.
Az Orbán-Putyin találkozó 5 perc volt. Néhány lap aláírása + fotók készítése ennyi időbe bőven belefért. A többit az orosz szakértők már előre elkészítették. Úgyis lehetne mondani: Putyin felmosta Orbánnal a padlót. Ezt jelenti valójában a fideszes keleti nyitás.

NA POCS KA 2014.03.07. 20:13:00

tímár, nem tudom mondtam-e már, de maradtál volna te inkább anyádban. :) Ha a kedves mama nyel egy nagyot, egyből kevesebb probléma lenne veled.

mz//iksz 2014.03.08. 10:52:58

@DezInf:
Én (vsz. ő is) azért olvasom mert mind a bal mind a jobboldali véleményekre kíváncsi vagyok.
Attól függetlenül én már kb 20 éve olvasom az indexet, és jobban tetszett az első 10 évben, mert politikailag kiegyenlítettebb volt.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.03.08. 11:31:14

@mz//iksz:
Szerintem nem az index változott, hanem a politikai szakadék lett nagyobb.

bkkzol 2014.03.10. 06:42:06

@unionista: arra az ukran szent anyafoldre eleg sok Tescot, Shell benzinkutat, szerelocsarnokt fel lehet huzni... indulhat a mar eledhatatlan nyugati vackok eladasa, eladni az orosz olajat az ukranoknak nyugati cegekkel es a munkasok megkapjak a 150 euros fizetest, de semmi gond ,met konnyen lehet hitelhez jutni... (tudod ,mint ahogy velunk csinaltak).
Egyebkent a nepessegnovekedessel egyre ertekesebb lesz a termoterulet is.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.03.10. 06:58:16

@bkkzol:
Az eddig is lehetett volna, de fizetőképes kereslet híján nem volt különösebben érdemes. Várjunk csak, ez most se változott. Hát, még Afrikában mennyi hely van Tescot építeni, ja, hogy kereslet ott sincs.
Mármint a demográfiailag hanyatló Nyugat? Csak azért kérdezem, mert a harmadik világ (+Kína és India) népessége növekszik...

bkkzol 2014.03.10. 10:19:15

@Lord_Valdez: ha az olcso-ingyen munkaerot meglehet szerezni 400-500 km-en belul akkor majd lesz gazdaja a sok eladhatatlan bovlinak is. Afrika es erdekes lenne a befektetoknek , de miota em lehet nyiltan vasraverve dolgoztatni , kisse aggaszto a munkamorar. Politikailag meg veszelyesebb a helyzet. Mivel a minimalis ertelmi kepessegek birtokaban sicsenek remenytelen az afrikai terep egyenlore. Kiveve azok a banyak amit a kinaiak vettek meg , de azokat kian katonak is orzik.

unionista (törölt) 2014.03.10. 10:42:13

@bkkzol:
ukrajna nem célország. ez az egész balhé azért van, hogy egy kicsit összerántsa a nyugatot (európát és amerikát). és putyin pozícióját aláássák.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.03.10. 12:52:59

@bkkzol:
Szóval odamennek, jól munkát adnak nekik, hogy legyen pénzük megvenni, amit gyártanak. Nem kimondottan logikus. :)

bkkzol 2014.03.11. 03:01:02

@Lord_Valdez: Mi is jól megtapasztaltuk a "segítséget" 20 évig ingyen iparipark... tb fizetési kedvezmény(azoknak a pénzéből akik fizetnek) adómentesség...
Tudad a demokrácia jegyében az EU szerint" ugyanazért a munkaért ugyanannyi fizetés jár". Felhívon Barosso mókus figyelmét, hogy ezért is emelje fel már a szavát. Hamburgi-kecskeméti munkasok fizetését összehasonlítva.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.03.11. 07:22:21

@bkkzol:
Ja, mert munkanélküliként több TB-t fizetett volna...
Még csak az kéne. Akar a hóhér munkanélküli lenni.

entrpnr 2014.03.11. 08:21:30

@poszt

Nem értem a posztot, szerintem nem a valóságot írja le.

'Wittner Mária azt találta mondani a HVG kamerájának, hogy "ez már nem Szovjetunió, ez Oroszország".'

Ez miért is lenne butaság? A mai Oroszország nem a bolsevizmusra, nem az ateizmusra és nem a kapitalizmus teljes tagadására, a kommunizmusra épül. Ezért semmiképpen sem azonosítható a Szovjetunióval.

Természetesen vannak hasonlóságok, és nagyon nincs rendjén az ottani "demokrácia". Putyin gyakorlatilag egypártrendszert épített ki, és vígan élnek az oligarchák. Namost, ennek több köze van a feudalizmushoz, a középkorhoz, mint a kommunizmushoz. Emlékezzünk csak, hogy a kommunisták a nemesi-feudális rendszerrel szemben határozták meg magukat, üldözték pl. Magyarországon még csak az ilyensmi témákkal foglalkozó történészeket is (lsd. a magyar Engel Pál, Kosáry Domokos) , nem beszélve az egyházellenességről-üldözésről.

Most ilyenek Oroszországban nincsenek. Persze van Pussy Riot-korbácsolás, meg putyinhű média, de aki ezt leszovjetuniózza az minimum téved, rosszabb esetben direkt elferdíti a valóságot (pl. hogy legyen alapja támadni Orbán Viktort).

entrpnr 2014.03.11. 08:35:20

@poszt

Van most egy konfliktus, aminek sok oka van.

És ezekben az okokban a nyugati politikusok is benne vannak. Kérdezem az itteni konzervatívokat:
- ma a Nyugat Reagen-ekből és Thatcher-ekből áll?
- nem inkább Hollande-okből, meg Obama-kból?

Ma a Nyugat egy liberális-konzervatív elveket valló országok összessége, vagy inkább már egy szociálliberális valami?

Ez mellé álljon oda az elvhű KARD olvasó?? Akinek fontos a (társadalmi) konzervativizmus, a demokrácia és a liberális állami berendezkedés?

Aki elfogulatlanul szemléli a magyar történelmet, az tudja, hogy az osztrák-német-francia vezetőknek azért van némi gyakorlatuk az elvek feladásában, helyette a saját érdekeik érvényesítésében.

Nem kéne odaállni teljes mellszélességgel senki mellé, objektíve kéne szemlélni Ukrajnát, komoly deficite van azért mindkét oldalnak. Nagyon tetszett mostanában Sz. Bíró Zoltán és Aczél Endre megszólalása a TV-ben. Ők igen tárgyilagosan próbálták megközelíteni a témát, nem hallgatták el egyik oldal hibáit sem.

Én jobb szeretnék ilyen cikkeket olvasni a KARD-on.

entrpnr 2014.03.11. 11:12:10

Az új ukrán vezetés "végzetes hibái" és a német külpolitika "katasztrofális" teljesítménye is hozzájárult a krími válsághoz a Spiegel Online német hírportál értékelése szerint.

hvg.hu/vilag/20140305_Spiegel_Kijev_es_Berlin_is_nagyon_elbalta

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.03.14. 06:45:07

@szonár: azt hiszed, hogy majd fehér lovon vonul be Orbán Ungvárra, Munkácsra, Beregszászra? na, ki a náci? Ukrajna területi épségét Oroszország is garantálta, elismerte, most meg szarik mindenre

Intő jel ez a Baltikum, Finnország, Lengyelország, Románia és Magyarország számára is
először jön a gáz lekapcsolásának belebegtetése, áremeléssel fenyegetés, majd orosz felvásárlás, beruházás, hitel, aztán meg ha a népnek nem tetszik, a tankok és a Szpecnaz

Oroszország pedig pontosan a Szovjetunió, ahogy a Szovjetunió sem volt más, mint a cári Oroszország átcímkézve, ahol a cárt éppen a főtitkárnak hívták, de a mentalitás, a kultúra, az ügykezelés menete pontosan ugyanaz maradt

ahogy Magyarországon sem változott semmi már évszázadok óta, függetlenül attól, hogy méltóságos urak, párttitkárok vagy yuppie, Fideszes taknyok és szemforgató ex-ügynök keresztény gecik uralkodnak
az alapvonások a rendszer megnevezésétől függetlenül változatlanok

akinek az orosz módi a szimpatikus, az költözzön oda, ne a rothadó nyugat multi cégeinél dolgozzon, hanem egy szibériai uránbányában
az úgy nem gerinces dolog, ha élvezzük a nyugati "rabszolgaságot", szabad internetet, közben ajnározzuk a ruszki módszereket
tessék határozottan állást foglalni és oda telepedni

Blogovics 2015.03.04. 11:56:32

Enyhe hányingerem van a liberális észosztástól...Konnak volt egy gyönyörű felesége akit Grün epedezve szeretett volna megdugni de a nő megközelíthetetlen volt. Egy éjszaka Grün megbújt Konék ablaka alatt és síri hangon elkezdte mondogatni, hogy "Kon, basszák a feleségedet". Kon meghallotta de mivel mindent rendben talált megpróbált tovább aludni de a hang folyamatosan ismételte, hogy "Kon, basszák a feleségedet". Egy idő után Kon megunta a dolgot felöltözött és kiment, hogy megnézze, hogyan látszik a hálószoba az utcáról. Erre Grün beszaladt a cselédajtón, bebujt a nő mellé az ágyba és jól megdugta. Kon meg csak nézte az utcáról döbbenten és megállapította, hogy innen valóban úgy néz ki!!
Ennyit a nézőpontokról.
süti beállítások módosítása