A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Czeglédy Csabát Mesterházy helyére!

2013.11.19. 21:27 timargabor

Érdekes fordulatot vett az MSZP "hoztam is ajándékot meg nem is" trükközése a NAV-vizsgálóbizottság támogatásával kapcsolatban. Megszavazzák, részt is vesznek benne - de alá nem írják, tehát az egész mégsem ér egy fabatkát sem. Ezt persze nem rest a velük még egyáltalán foglalkozó sajtó, meg a blogoszféra rendesen az orruk alá dörgölni, miszerint biztos benne vannak ők is, ezért trükköznek úgy, ahogy ezt mostanában mástól szoktuk meg.

Erre megvillan a fészbúkon a baloldal szombathelyi frakcióvezetője, dr. Czeglédy Csaba:

czcsfb.jpg

és a puhapöcsözés még csak utána jött.

Igaza van.

És az hagyján, hogy igaza van, több szempontból ez az a hang, ami az MSZP-ből talán a legjobban hiányzik. Határozottan, indulattal is - igen: van hogy ez is kell! - vitába száll a színtelen, szagtalan, kilúgozott, minden konfliktust gondosan és gyáván kerülő budapesti pártvezetéssel. Láthatóan politikai érzéke is több van, mint amazoknak, hisz felismeri az ügy (és az ezt kihasználó LMP-manőver) veszélyeit a pártjára és megfogalmazza a Jobbikkal való pragmatikus együttműködés kényszerét is.

Nem vagyok szoci szavazó, de azért ez nekem jobban bejön, mint a se hús, se hal Mesterházy.

(Ceterum censeo: ha ez a NAV-sztori igaz, abban persze nemcsak a bal van benne, sőt)

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és oszd is meg a cikket!

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

147 komment

Címkék: mszp Czeglédy Csaba NAV-botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr485644607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sinistroll 2013.11.20. 00:13:03

Ha nem vagy szoci szavazó, akkor minek dirigálsz nekik? What's it to you?

Tök ciki, hogy az összes blogger, ha ötlete van a baloldalról, azonnal kényszeresen bocsánatot kér, hogy "ő nem szoci", meg "ő nem Gyurcsányista".

Ne legyen basszus, de akkor ne is dumáljon.

különvélemény 2013.11.20. 00:23:26

Ja persze, k szimpi, csakhogy ő is őskomcsi, rögtön bites lett egyből.

Bocsi, de a választópolgárok értelmes embereket akarnak megszavazni, nem őskomcsi biteseket.
Aki már gyermekkorában politikus akar lenni, az torz személyiség, innentől bukta. Mármint a nagy generációváltás szempontjából.

Szúnyog 2013.11.20. 00:25:11

@Sinistroll: mind bolsi, csak így próbálnak középen állni, hogy aztán összes írásukkal bizonyítsák az ellenkezőjét.
Egyik nevetségesebb figura mint a másik, a közös bennük, hogy szar újságírók, szar írók.

parrre 2013.11.20. 00:28:28

"ha ez a NAV-sztori igaz,"
persze, hogy igaz, ez nem kérdés

A szerelő 2013.11.20. 00:31:02

Igaza van szerintem is. Rohadtul elég volt már a töketlenségből, a tesze-tuszaságból. Ki kell állni és ha kell, oda kell csapni az asztalra. A sok demagóg kommunikációs szart meg vissza kell lapátolni a feladók fejére, oszt jónapot :)

balage_81 reloaded (törölt) 2013.11.20. 00:35:29

mesterházy nem színtelen-szagtalan, hanem egy vért izzadó idegesítő pöcsfej. emellett hatalommániás és nyilvánvalóan nincs tisztában a realitásokkal. mesterházy az ellenzék megújulásának a legnagyobb akadályozója. és nem, nem gondolom, hogy elég kirakni szekereséket az élbolyból. a politikai, társadalmi, gazdasági üzenetet kell megújítani. most új arcok mondják ugyanazt, ezért is van ott a pártja, ahol. már rég hátrébb kellett volna lépnie. czeglédynek sok sikert.

Rwindx 2013.11.20. 00:46:06

Én konkrétan leszarom, hogy ki hova van pozícionálva az mszpben, de Czeglédynek igaza van, csak túl finoman fogalmazott.

Az mszp-t sokkal jobban érdekli a nem létező imázsa, mint az, hogy mi van az országgal, vagy tényleg nyakig sáros a buliban.

A fidesznek is elég nagy teher lesz, ha nem indul vizsgálat az ügyben.

colonel Tigh 2013.11.20. 00:49:36

@Sinistroll:
@Szúnyog:
Egyetért egy gondolattal, mert helyesnek érzi, és nem azért mert narancs, piros, vagy hupilila színbe van csomagolva. Furcsa, mi?

Szúnyog 2013.11.20. 01:01:02

@colonel Tigh: Nem, illetve nem kéne, hogy furcsa legyen. Ez esetben lehet igazad van, s Timár Gáborra ez nem igaz. Lehet. Ha igen, akkor bocs.
Azért mondom, mert most visszanéztem, s meglepve láttam, hogy az általam kedvelt, komoly bejegyzéseket is ő jegyzi. Valahogy nem jött nekem össze ez a kis rövid akármi azokkal a színvonalas írásokkal.
Sajnos volna megjegyzésemnek helye sok más blogban.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.20. 02:22:35

Igaza van, elég ebből a fasz viselkedésből, amit az MSZP mutat.

Röhejes, hogy olyan dolgokkal be lehet zsarolni az ország második legnagyobb pártját, aminek már egy óvodás csak ritkán enged.

Ezek miatt a faszfejek miatt nem lehet vizsgálóbizottságokat felállítani 1000 milliárod kérdésekben csak azért, mert egyszer azt találta mondani ez a Mesterházy nevű színtelen-szagtalan faszkalap, hogy ők a Jobbikkal semmit nem hajlandók csinálni.

És ha akarnak valami értelmeset csinálni nagy ritkán, a seggdugó faszfej ArRogáns Tóninak elég előrántani ezt a kártyát, és az egész MSZP kesztyűbábként mozog nekik.

Ezért most a Fidesz malmára hajtják a vizet, mert minden vizsgálóbizottság felállításához szükség van a Jobbikra is, csak velük együtt van meg a szükséges 78 fő.

Ti hülye faszok, nem veszitek észre, hogy mennyire röhögnek rajtatok a Fidesz-táborban?

A büdös kurva anyátokat, hülye segg MSZP-sek, hát ennyire idióták vagytok, hogy egy ilyen ócska trükkel éveken át rángathatnak benneteket?

Rohadtul nem érdemlitek meg, hogy bárki rátok szavazzon ezek után!
Mert rohadtul nem az ország, az emberek érdekeit nézitek, csak a saját zsebeteket, mocskos szemét banda! Mesterházy, Török, Szanyi meg az összes szegfűs tetű!

Igen, a jó ügy, az ország érdekében össze kell fogni bárkivel. A Jobbikkal, Gyurcsánnyal meg a faszom tudja, kivel, akár Hitlerrel, Horthyval meg Sztálinnal is. Akár egyszerre az összesssel.
Az ésszerű mértékig (az a baj, hogy amikor ezekkel megtettük, akkor jóval azon túlig tettük.)

Márpedig ez most jó ügy lenne!

Na, most leírtam, amit Czeglédynek kellett volna.

És nem, se jobbikos, se fideszes nem vagyok.
És más bagázs se szimpatikus, de ez faszság már üvöltésre késztet, amikor egy ilyen ócska trükkel rá lehet venni egy az ország vezetésére készülő faszfejet arra, hogy szemet hunyjon az 1000 milliárdos lopások felett. Egy ilyen ember nem az ország, de egy lovaskocsi vezetésére is alkalmatlan.
Vezessen az ilyen ipari áramot!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.11.20. 02:48:45

végülis czeglédyt csak okirathamisításért, adócsalásért és sikkasztásért ítélték 2 év felfüggesztettre, de jó választás

www.origo.hu/itthon/20020417nyolcmillios.html

nu pagagyí 2013.11.20. 06:37:46

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Ezzel most én is egyetértek. Az MSZP akkor tenne legjobbat a társadalomnak, ha felszámolná magát és utat nyitna egy becsületesebb demokratikus ellenzéknek. Hiteltelen, tehetségtelen figurák gyűjtőhelye. Se tudás, se vízió. Annyira azért még képesek, hogy mindenkit besározzanak, aki a közelükbe kerül. Ugyanaz a korrupt posvány, mint a Fidesz, jogászok és kommunikációs szakemberek nélkül.

midnight coder 2013.11.20. 06:46:53

@balage_81 reloaded: Új üzenetet balról nemigen fogsz hallani. A gond alapvetően ott van, hogy a jelenlegi helyzetnek egyszerűen nincs baloldali megoldása. Innentől kezdve a baloldal semmi mást nem tud csinálni, csak tupírozza a szart abban a reményben, hogy előbb-utóbb a FIDESZ lop annyit, hogy a megcsömörlött választók ismét rájuk szavaznak - elfelejtve hogy anno ők sem loptak kevesebbet.

A vizsgálóbizottságnak pedig alapvetően nem a Jobbik az oka, hanem a jó öreg holló hollónak nem vájja ki a szemét közmondás igazságtartalma.

belekotty 2013.11.20. 06:55:38

@midnight coder: Hmmm... most igen csak egyetértünk.

Mária 2013.11.20. 07:12:57

" ez az a hang, ami az MSZP-ből talán a legjobban hiányzik"

Kinek hiányzik?

Az MSZP trükközésből nem írta alá a dokumentumot, nem azért, mert a Jobbikkal nem akart közösködni.

Ha ugyanis aláírták volna, akkor egészen a Gyurcsány-kormány bebukásáig bukhattak volna ki a csontvázak a szekrényből.

Az meg ugye melyik MSZP-s mutyistának hiányzik?

Így a buta fejükkel azt gondolták, az emberek annyira hülyék, hogy elhiszik a mesét a gonosz Jobbikról, és nem veszik észre, hogy az MSZP-nek úgy hiányzik egy vizsgálat adócsalás ügyben, öt évre visszamenőleg, vagy ha egyéb bűnügyek is előkerülnek közben, akkor még messzebbre visszamenőleg, mint üveges tótnak a hanyatt esés.

Bogas 2013.11.20. 07:13:09

"megfogalmazza a Jobbikkal való pragmatikus együttműködés kényszerét is" - Persze ha Orbán tenné ugyanezt, akkor ő lenne a főnáci.

toportyánzsóti 2013.11.20. 07:16:41

70-30 mutyinagykoala bűnei még nem évültek el addig meseházynak muszály vakítania,hiába rúgta fel a narancsmaffia egyoldalúan.

toportyánzsóti 2013.11.20. 07:17:52

@Bogas: Ovi főnáci,csak narancsvaságban szenvedők nem akarják látni.

Hipok Rita 2013.11.20. 07:21:47

Azért nem akar az MSZP vizsgálóbizottságot, mert együtt kéne szavaznia a Jobbikkal? Ugyan már! Van, aki elhiszi ezt a baromságot?

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.11.20. 07:23:37

@Bogas: azt azért ne felejtsük el, hogy azt a szabályt, ami miatt az ellenzék csak *együtt* kezdeményezhet vizsgálóbizottságot, a Fidesz alkotta. És ne gondolja senki, hogy véletlenül.

Bogas 2013.11.20. 07:24:19

@toportyánzsóti: akkor biztos skizofrén is, mert bevezettette a holokauszt-emléknapot az iskolákban.

nu pagagyí 2013.11.20. 07:24:24

@midnight coder: Lenne üzenete a baloldalnak. Például az, hogy fájni fog a gazdagoknak, a mostani improduktív luxusélet helyett meg kell majd izzadniuk vagyonuk megtartásáért, mondjuk különadót vetnek ki azokra az üzletágakra (visszamenőlegesen), ahol az állam, vagy törvény garantálja a fix piacot/bevételt (trafikok, gyógyszertárak, termőföld). Áremelést persze nem szabad engedni.

Az is üzenet lehetne, hogy visszaadják a munkavállalók jogait, felszámolják a közmunkarendszer rabszolgatartásra hajazó vonásait.

Nem tárgyalnak olyan érdekszervezettel, amelyik nem demokratikus módon működik. Eltörlik a kötelező kamarai tagdíjat.

Kivizsgálják a magánpénztári rablásból származó pénz sorsát és megállapítják az elherdálás felelőseit. Kárpótolják a tagokat.

Rendet tesznek az államban, azokat a vezetőket, akik asszisztáltak a közérdekű adatok eltitkolásában kirúgják. Ha a titkolózás korrupció, hűtlen kezelés elleplezését szolgálta bíróság elé állítják.

Minden egypályázós közbeszerzést soron kívül felülvizsgálnak, ha a tényleges teljesítmény nincs arányban a ráfordított közpénzzel, bírsággal megfejelve visszafizettetik.

Népszavazást írnak ki, hogy felmérjék mennyire bíznak az emberek a közhatalmi szervezetekben (Médiattanács, ügyészség, bíróság, AB, GVH, MNB stb.). Amelyik megbukik a népszavazáson, azok vezetőit lemondásra szólítják fel. Kétharmad esetén természetesen nem kell cicizni, vissza kell állítani a korábbi alkotmányt, anníival kiegészítve, ha nincs kétharmad egy kétharmados posztra, akkor sorsolnak a jelöltek közül.

Eltörlik a családi kedvezményt és a közterheket deformáló foglalkoztatási kedvezményeket. A közterheket a kedvezmények eltörlésével egyidejűleg csökkentik, a családi pótlékot pedig megemelik.

Minden közpénzből folyósított támogatást (családi pótlékot is) jövedelemplafonhoz kötnek. Gazdagot nem támogatnak, ők arra legyenek büszkék, hogy nem szorulnak rá ilyesmire. Visszaállítják a nyugdíjjárulék és nyugdíjplafont.

Választásra csak az az állampolgár legyen jogosult, akinek állandó lekhelye Magyarországon van.

Creative destruction · http://t7.hu/0v1l-1984 2013.11.20. 07:29:51

Az MSZP a saját maga feloszlatásával tehetne a legtöbbet a kormányváltás előremozdításáért. Jelenleg csak foglalják a helyet a baloldalon és ezzel akadályozzák egy sikeres ellenzék megszületését. Az már csak a hab a tortán, hogy simán együttműködnek a Fidesszel, amit antifasiszta akcióként mutatnak be. Szánalmas magyarázkodás!

Bogas 2013.11.20. 07:35:54

@timargabor: Nem vagyok naiv, persze, hogy nem véletlenül. De akkor fogadjuk el főszabályként, hogy a JOBBIK-kal kényszerből való együttszavazás, közös kezdeményezés, bizonyos dolgokban való egyetértés nem feltétlenül jelent náculást. És ez ne csak a mostani helyzetre, és ne csak a baloldal viszonylatában legyen igaz.

Emiksz 2013.11.20. 07:40:23

Pengének már ez a második címlapos posztja Nav mutyi/ Mszp ügyben a címlapon, szóval mostmár megkérdezném, hogy és mi van ha létrejön egy vizsgálóbizottság? 8 Fideszes, meg 3 ellenzéki képviselővel? Behívnak 82 Nav-ost meghallgatásra, akik elmondják, hogy az a szivárogtató srác antiszociális, megbízhatatlan, pocsék munkaerő, iszik, és sátánista. Megállapítják, hogy a cégnél minden tiszta, és azt hogy ezt egy független parlamenti vizsgálóbizottság állapította meg, szóval a szocik meg az elempé mostantól fogja be, mert egykövet fújtak a nácikkal.
Ettől boldogabbak leszünk?

Emiksz 2013.11.20. 07:44:24

@Mária:
"Ha ugyanis aláírták volna, akkor egészen a Gyurcsány-kormány bebukásáig bukhattak volna ki a csontvázak a szekrényből."

És komolyan hiszed, hogy a mostani 37 éves átlagéletkorú mszp vezetés nem mozdulna rá egy ilyen ziccerre, ha ezzel kinyírhatja végre Ferenc testvért? Ugyanmár...

Húsleves 2013.11.20. 07:44:43

"Ezt persze nem rest a velük még egyáltalán foglalkozó sajtó, meg a blogoszféra rendesen az orruk alá dörgölni, miszerint biztos benne vannak ők is"

Pedig biztos nincsenek benne ugye, te atomtudós? Az ne zavarjon, 2007-ben, amikortól Horváth a biznisz kedzetét datálja, még MSZP volt kormányon. Nyilvánvaló, hogy nem konfliktuskerülésről, bénázásról van szó, hanem benne vannak ők is. Azt meg, hogy a médiában jól odaüzengetnek egymásnak, már ismerjük.

Húsleves 2013.11.20. 07:46:20

index.hu/gazdasag/2013/11/12/horvath_andras_nav/

"A hivatalt 2007-ben Gyurcsány Ferencék alatt átszervezték, ekkor kerültek a megyei igazgatóságok fölé a régiós igazgatóságok. A régióknál és a kiemelt adózók igazgatóságán kerültek gyenge vezetők a hivatalba. De ebben az esetben az általánosítással azért vigyáznék, mert én főleg a közép-magyarországi területet ismerem, így most inkább csak erről beszélek. Itt főosztály- és osztályvezetőket rúgtak ki. Voltak jogos elbocsátások is, de az új vezetők körében hatalmas kontraszelekció volt. Ezek annyira lerontották a működést, hogy egy nagyobb távozási hullám indult be a hivatalban a következő években. Főleg azokról a területekről távoztak, ahol a kényes ügyek jöttek szembe sorozatban.

Hogy érzi, a mostani kormányzati ciklusban tovább romlott a helyzet?

Nem mondanám, hogy bármi romlott, csak azt, hogy javulás sincs. Mondok egy példát. A kiemelt adózók igazgatóságán belül 2007 vége után létrejött egy új terület, a központosított ellenőrzési szakterület, ahol kimondottan a láncolatba szerveződő csalásokkal foglalkoztak lényegében országos hatókörrel."

Mária 2013.11.20. 07:53:18

@Emiksz:

Nem azt írtam, hogy "Ferenc testvér" lenne érintett benne, hanem azt írtam, hogy a jelenleg is MSZP-s mutyisták lennének érintettek benne, akikről lehet úgy vélni, hogy már az elmúlt években is tették, amit tenniük kellett.

2013.11.20. 07:59:02

Az MSZP ismét bebizonyította, hogy a gazdasági érdekei előbbre valóak a kormányváltásnál. Ne legyenek kétségeink, ha az érdekeik úgy kívánnák, simán együttműködnének a Jobbikkal.

toportyánzsóti 2013.11.20. 08:00:00

@Bogas: Alzheimer Bácsi lerendezte már a bucijukat,komoly tüneteggyüttest produkálnak már a srácok.

jogalany 2013.11.20. 08:00:39

" "ha ez a NAV-sztori igaz,"
persze, hogy igaz, ez nem kérdés"
@parrre:
Biztosan nem zörög a haraszt......, tehát csakis igaz lehet.
Hasonlóan mint a Lottó belső adatbázis kezelése miatti csalás lehetősége, mert simán ki lehet szedni nyertest a listából és be is lehet írni. Persze ha kitennék húzás előtt a netre ami egy perc munka és látnám, hogy az én szelvényem bent van, húzásnál már nem mondhatnák, hogy adatátviteli hiba miatt nem játszottam. És persze nem is tudnának egy nyertes smitelőt betenni 3 milliárdért.
És sem a nav esetében sem a lottónál egy politikai erő sem mutat érdeklődést a tiszta ügyekért.
Ezért sem fog az MSzP kiállni a valós kivizsgálás mellett.

Húsleves 2013.11.20. 08:04:55

Egyébként az ilyen ügyekből látszik napnál is világosabban, mennyire valódi ez a hangzatos FIDESZ-MSZP háború. Az MSZP a régi jól bevált politikus recept szerint élére áll az elégedetleneknek, de amikor abba a helyzetbe kerül, hogy tényleg tegyen is valamit a FIDESZ (és így közvetve maga ellen), hirtelen mondvacsinált indokot kreál a kihátrálásra.
www.kibulizottorszag.net/

jogalany 2013.11.20. 08:07:26

@Emiksz:
Nem így van. A mostani "fiatalok" az MSzP -ben valójában öregek, ott a régi csalók mellett szocializálódtak, és csak azok maradhattak akik megfeleltek az öregek elvárásainak. Kontraszelekcióval vannak ott. Nézd meg pl. a Horváth Csabát, aki semmi nyom nélkül lett leváltva a Bp.II.kerületéből és onnan egy ilyen semmitmondó 4 év után még főpolgármester lehetett és lesz. Mi ez, ha nem kontraszelekció, mert biztosan lenne jobb nála, pl a postásuk is jobb lenne, de ott a Szegedi polgármester, aki a fizetéséért és sarzsiért jár csak be, de nem történik semmi jó szegeden, stb.

grande milan (törölt) 2013.11.20. 08:10:27

Szerintem akkor érdemes vizsgálóbizottságot létrehozni, ha vannak konkrét bizonyítékok. Erre a skizofrén, bizonyítékok nélkül vádaskodó Horváth Andrásra és az ő bemondásaira alapozva nem indítanék vizsgáló-bizottságot. Ha tényleg vannak bizonyítékai akkor tárja mindenki elé.

$pi$ 2013.11.20. 08:10:42

@jogalany: "simán ki lehet szedni nyertest a listából és be is lehet írni."

Hát mondjuk a kiszedett illető elég komolyan tiltakozna, biztos hallanál róla, nem?

Bogas 2013.11.20. 08:11:52

@toportyánzsóti: Na, az ilyenek miatt kötném műveltségi cenzushoz a választójogot. Nem "tüneteggyüttes" hanem "tünetegyüttes".

jogalany 2013.11.20. 08:13:17

@tesz-vesz:
A Szombathelyi frakcióvezető helyettes ügyét nem ismerem, de tudnék mesélni mennyire bevált módszer volt az MSzP-ben a bűnügyi vonal alkalmazása félreállításban. Lehetséges az is, hogy a srác így vág vissza.
Aki nem tudná, bárki lehet okirat hamisító (könnyű megcsinálni).

notib 2013.11.20. 08:22:22

@Emiksz: gondolkodj MX !!!

Mond neked valamit az a név, hogy Zuschlag ???

Komolyan gondolod, hogy magányos elkövető volt, mint Oswald ??? Hogy Mesterházy nem volt benne ???

A 30-as nemzedék is sáros már !!!

A NAV vizsgálat EGYIK EDDIG HATALMON LEVŐ PÁRTNAK SEM AZ ÉRDEKE, A NAV-ON KERESZTÜLI, TILTOTT PÁRTFINANSZÍROZÁS VALAMENNYIT ÉRINTI, EZÉRT NEM LESZ ÉRDEMI VIZSGÁLAT !!!

Fletó erre is célozhatott, amikor "jobb ha nem tudjuk, hogy honnan volt a pártfinanszírozás"
amikor ő volt az MSZP elnöke...

Ez hasonló a Hagyó-ügyhöz, nem az a kérdés, hogy börtönben a helye, hanem az, hogy miért csak őt csukják le, az ügyben szereplő tényállás alapján, a polgármesterek és tanácsadóik 90 %-át lel lehetne csukni, függetlenül attól, hogy melyik párt tagjai...

urambátyám 2013.11.20. 08:23:04

Remélem, az emberek levonják a megfelelő következtetést, és nem szavaznak e két velejéig romlott párt egyikére sem.

jogalany 2013.11.20. 08:23:19

@$pi$:
A mostani 3 milliárd nyerésnél a hónapok során tudtommal 3 személy jelentkezett, hogy íme a nyertes szelvénye, de mindegyiknél adatátviteli hiba volt, így a szabályzat értelmében a szelvény árát kapja vissza 225,- Ft-ot.
Az USA -ban az FBI 7 lottótársaság igazgatóját tartóztatta le, mert a mi módszerünk szerinti nyilvántartással csaltak. Azóta ott rendben van a matematikai valószínűség.
Azon buktak meg, hogy több egyetem és kutató intézet matematikusai a nagy nyereményekre kidolgoztak egy szisztémát és rendre nem jött be, az FBI beavatkozása után naon hamar nyertek, és bíróság hagyta jóvá a szisztémájukat, egyben a csalás bizonyítását is.
Ha nem lenne a gyanúnak alapja pl. a frissen házasult ara hozományának biztosítása, amit a neten négy héttel előre megjósoltak, akkor miért nem teszik ki a netre az adatbázist.
Mint a navnál, ha az MSzP nem lenne benne, akkor miért nem akarja, hogy ki legyen vizsgálva.

notib 2013.11.20. 08:26:44

@grande milan: butaságot beszélsz, vizsgáló bizottságot pont ilyenkor kell létrehozni, amikor alapos a gyanú, konkrét bizonyítékok esetén, az ügy már a bíróság hatáskörébe tartozik, erre magadtól is rájöhettél volna, ha kicsit többet gondolkodtál volna...

notib 2013.11.20. 08:28:53

@urambátyám: mely pártra gondolsz, akire szavazni lehetne, és be is jutna a parlamentbe az LMP-n kívül van másik is ???
Ők meg nem jutnak be...

ob.szerver 2013.11.20. 08:29:09

Telik-múlik az idő, és a távolság nem csökken, hanem csak nő a maffidesz és az ellenzék között, még ha nem is akkora, amekkorát a közvéleménykutatók jeleznek.

Kíváncsian várom, hogy mikor ébrednek rá, hogy amit csinálnak - lezártuk az ellenzéki együttműködési tárgyalásokat - az nem működik, és mikor próbálkoznak valami mással. Bármivel.

Az istenverte barom Szanyi kapitány számára még tegnap is Gyurcsány volt a fő ellenség. Nem csoda, hogy nincs idő és energia mással foglalkozni.

jogalany 2013.11.20. 08:30:10

" Erre a skizofrén, bizonyítékok nélkül vádaskodó Horváth Andrásra "
@grande milan:
Ismered, vagy beszéltél az orvosával?, hogy kijelentésként írod a fentieket?
Azt nyilatkozta, hogy természetesen vannak konkrét bizonyítékai is, persze lehet, hogy mostanra már volt nála titkos házkutatás........, de ha elég tökös gyerek akkor elásta a duna partján a sóderba:D

élveteg 2013.11.20. 08:32:10

@nu pagagyí:

Nem tudom hány gazdagot ismer De én sokat Gazdagot nagyon gazdagot meg még annál is gazdagabbat A családba is van olyan gazdag hogy ahhoz képest mondjuk egy Gyurcsány szintű gazdag kifutófiú Na csak azért mondom hogy tudja :egy gazdagot azt soha senki semmilyen kormány nem tudja elérni Nem tud velük szemben fájadalmas intézkedést foganatosítani mert nincs olyan jövedelmük amit meg tudna csapolni Ha valami fáj az mindig kizárólag a kisembernek fáj és fog is fájni

jogalany 2013.11.20. 08:37:12

@ob.szerver:
Szanyi nem ok nélkül mondta ezt. Gyurcsánynak érdeke ez a szétziláltság, szipkázza el az MSzP szavazókat, lásd most Kecskeméten volt és az MSzP tagokkal és híveikkel volt tele a nagyterem, a nép már nem kíváncsi rá. Gyurcsány míg hatalmon volt előszeretettel alkalmazta a titkos szolgálatokat céljai érdekében, pl.: Rendőrség kontra tüntetők stb.

Kalmár 2013.11.20. 08:37:25

Végre egy újabb baloldali elnökjelölt!

Komoly hiánypótló, alig vannak hárman négyen....
Nekem tetszik ahogy a romlott, bukott balliberális oldal atomjaira hullik.
Nyilván szükség van egy baloldalra, de előbb ennek a bűnbandának ki kell pusztulnia!
Nem lesz könnyű.
Úgy kapaszkodnak minden feltörekvőbe, mint egy kutya a nadrág szárába.

Próbálnak összefogni, de minden újabb összefogás valakivel, annyi szavazót visz el, mint amennyit hoz, vagy többet.
Bajnai támogatására szólított fel a Raiffeisen bank elnöke(minő meglepetés..) később kilépett, mert a Fletóval nem fognak össze.
Bajnai most fogott össze az szdsz-es Ungárral.
Biztos sok MSZP-s értékeli majd a zsaroló szdsz újabb tagját!

Olyan ez mint a kék ruhát együtt mosni a fehérrel.
Itt ott lesz összefogás, de igazán senki sem lesz boldog...

Szóval annyi kárt okoztak az országnak és egymásnak is, hogy teljesen reménytelen az összefogás.
Ezek az emberek, egy kampány rendezvényt sem tudnak megszervezni botrány nélkül, nem egy országot kihúzni a bajból.
Persze belevinni könnyebb volt.

MACISAJT 2013.11.20. 08:40:55

@notib: ("vizsgáló bizottságot pont ilyenkor kell létrehozni, amikor alapos a gyanú,")

Miféle alapos gyanú?:)
Van egy pali, akit éppen most rúgtak ki a NAV-tól.
Ez hablatyol a médiában.Rendben. És " magyar Snowdennek" aposztrofálja magát.
A baj csak az hogy Snowden bizonyítékokkal, dokumentumokkal állt elő.
Míg ettől még egy darab konkrétumot nem láttam.

Mit akarsz vizsgálóbizottságolni?
Hiszen a Parag László ehhez képest maga volt az ellátott tényfeltáró..:)

Van kér változat.Melyik okoz nagyobb kárt az agyonvert ballibáknak?
Ha összeállnak az operettnácikkal(akkor ezt a vizsgálóbizottságban is folytatni kell, ott is van szavazás), egy semmire sem jó bizottságban?

Vagy ha nem és megvárják a büntetőügy fejleményeit?

Szvsz józanul gondolkodva, az utóbbi.

jogalany 2013.11.20. 08:42:02

@barli:
Melyik hozzászólásomra reagálsz?
Horváth tudtommal a NAV -ról tud sokat, hiszen évekig ott dolgozott.
Szanyi meg természetesen a Bajai videó ügy mentén emlegette Gyrcsányt, de nemcsak Ő, hanem az MSzP elnöke is. Tekintve, hogy nekik van a legerősebb belső titkos szolgálatuk, talán tud is valamit.
Bár elnézem O.V. habitusát, ez már változhatott a fidesz javára. (Évi 13 milliárdba kerül a TEK, amit Ő személy szerint hozott létre.)

MACISAJT 2013.11.20. 08:44:14

@MACISAJT: ("Mit akarsz vizsgálóbizottságolni?
Hiszen a Parag László ehhez képest maga volt az ellátott tényfeltáró..:)"

Bocsánat. Pallag László volt az a hülye, aki aztán addig bizottságozott, amíg nem győzte kifizetni a bírósági ítéleteket...

Emiksz 2013.11.20. 08:44:33

@notib: "Komolyan gondolod, hogy magányos elkövető volt, mint Oswald ??? Hogy Mesterházy nem volt benne ???"

Komolyan gondolom, hogy a Poltpéter vezette ügyésszég a kétharmad támogatásával hatvan évre leültette volna Mesterházyt, ha találnak egy számla nélküli gemkapcsot nála.

Yasashi Tanuki 2013.11.20. 08:47:45

Nehéz kilépni a chartázás árnyékából. Mióta az SZDSZ visszahozta az MSZP-t a politikai porondra a permanens szélsőségekkel ijesztgetés beégett a baloldali pártok tudattalanjába. Rászoktak, hogy egy kis náczizással bármilyen gazdasági vagy politikai baklövést palástolni lehet.
A baloldalon még mindig nem eszméltek rá, hogy pont az okozta a vesztüket, hogy a választópolgárok megunták, hogy ezzel a fügefalevéllel takargatják a koncepciótlan hatalomvágyukat és ez emelte be a Jobbikot a parlamentbe.
Ideje lenne újraolvasni a mesét a pásztorfiúról aki farkast kiáltott!

jogalany 2013.11.20. 08:48:51

@MACISAJT:
Két dologban tévedsz a tények említésekor.
1. Nem rúgták ki. Ő lépett ki már jóval előtte.
2. Sosem nyilatkozott akként , hogy magát Snowdennel azonosítsa, vagy hasonlította volna.
Valamiért Te sem vagy a vizsgálat mellett, bár abban igazad van, hogy elkennek úgyis mindent, közösen a fidesszel. A Jobbik részéről is csak a választások miatt van a kezdeményezés, valójában Ők sem akarják.

MACISAJT 2013.11.20. 08:49:43

@Emiksz: (Komolyan gondolom, hogy a Poltpéter vezette ügyésszég a kétharmad támogatásával hatvan évre leültette volna Mesterházyt, ha találnak egy számla nélküli gemkapcsot nála. ")

Minek? Hisz egy hasznos hülye...
Igaz, nyomában sem ér a böszmének, aki valóban lottó ötössé változott..

vakapad 2013.11.20. 08:50:21

Na, egy újabb bejegyzés, amelyik alkalmat ad az MSZP rühellőknek a jóízű hánytorgásra (nem is akarnak nyerni, kéne egy új ellenzék ezek helyett, együttműködnek a FIDESZ-szel, tutyimutyi, puhapöcs, stb., stb.). Már nem számolom, mert úgy látszik, divattá lett mindenkinek beállni a sorba.

Derék értelmiségünk keményen dolgozik, nehogy már megszűnjön az egykulcsos.

Egyébként a „vizsgálóbizottság” egyértelműen nagyszerű, és már most borítékolható (a kormánytöbbség által simán megszavazott) eredményre jutna: a NAV 2010-ig iszonyúan csalt Gyurcsány irányításával, de a kormányváltás után ez azonnal megszűnt. Oszt annyi.

Emiksz 2013.11.20. 08:50:44

@notib: "Ez hasonló a Hagyó-ügyhöz"

Ahol a vád összes valamire való tanúja visszavonta a vallomását? Még a nokiadobozosat is?

ob.szerver 2013.11.20. 08:53:17

@jogalany:

"Gyurcsánynak érdeke ez a szétziláltság, szipkázza el az MSzP szavazókat"

Miért is érdeke? Szerintem csak sok szocinak elege van a töketlenkedésből, a nyilvános egymásnak üzengetésből, abból hogy még a Finkelstein és Birnbaum urak által levegőnek nézett Mesterházynak miniszterelnöki ambíciói vannak, látják, hogy ez sehova sem vezet mert nem nő, hanem csökken a támogatottságuk, és szeretnének változásokat látni. Mi ebben a meglepő.

nu pagagyí 2013.11.20. 08:54:49

@élveteg: Csak egy példát mondok: meg kell szüntetni a földalapú támogatást. Vagyont ne támogasson az állam. A gazdaggal nincs gond, ha a pénzét a társadalom hasznára forgatja. Olyan szabályok kellenek, hogy ne ülhessen a vagyonon, kénytelen legyen folyamatosan befektetni, vállalkozni. Vagyonadó, támogatási-rendszerek teljesítmény alapra helyezése. Meg kell nehezíteni, hogy pénzből lehessen pénzt csinálni kockázat nélkül. Gazdagon persze nem az úgynevezett középosztályt értem, hanem azokat, akik vagyonuk révén mozgatni tudnák a gazdaságot. A középosztállyal kapcsolatban csak annyi elvárásom lenne, hogy álljanak meg a lábukon, ne kapjanak mindenféle álnéven titulált segélyt (kamatkedvezmény, családi pótlék).

jogalany 2013.11.20. 08:56:11

@Emiksz:
Kennedy elnök meggyilkolását egy férfi filmre vette a híres 330. kockán jól lehett látni honnan lőttek. A film elemzői akkor megállapították, hogy több lövész volt.
Ezután lopták el a műtőből a kivett golyókat, lőtték le Oshwaldot, majd magát Rubby-t is. A film most lett teljes terjedelmében nyilvános.
Ennyit a Warren jelentés hitelességéről.
A fidesz jól takar ez biztos.
Most, hogy O.V. jelentkezett a nemzetközi holokauszt emlékbizottság vezetői helyére,(forrás a televizó politikai műsora) nehéz lesz a jobbikkal összemosni.

dr. jenőke (jenőke) 2013.11.20. 08:58:08

@Húsleves:
Azonban voltak ezek is:
2010. évi CXXII. törvény a Nemzeti Adó- és Vámhivatalról
273/2010. (XII. 9.) Korm. rendelet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal szervezetéről és egyes szervek kijelöléséről
1/2011. (I. 31.) NAV elnökének utasítása a Nemzeti Adó- és Vámhivatal az irányító tevékenység eszközeiről

Valamire készülődnek, mert Horváth nem akar tudni az átszervezésekről.

A Fideszen kívül mindenki ekézné a 2010. évi teljes átszervezés sikertelenségét, de pont erről egy hang sincs.

Viszont megélénkült az LMP.

jogalany 2013.11.20. 08:58:45

@ob.szerver:
Amit írsz az megáll, de pont ezzel valószínűsíted, Gyurcsány szerepvállalását, az ezt okozó események hátterében.

Bogas 2013.11.20. 09:07:29

@nu pagagyí: "meg kell szüntetni a földalapú támogatást" - Csak ahhoz meg ki kellene lépni az unióból.

vakapad 2013.11.20. 09:14:54

@jogalany:

Ez tényleg aranyos:
"Gyurcsány míg hatalmon volt előszeretettel alkalmazta a titkos szolgálatokat céljai érdekében, pl.: Rendőrség kontra tüntetők stb."

Különösen az "előszeretettel" meg az "stb." tetszik.

Libsi seggbe cigány lófaszt 2013.11.20. 09:15:00

Ez jó. "valószínűleg igaza van". Mesterházy pedig hazudik?

Ha az MSZP is megszavazza, kiderülne, hogy az MSZP-SZDSz idején is ez ment a NAV-nál. Ezt Mesterházy tudja, Czeglédi is, viszont így a robbanás kirepít egy csomó riválist az útból, választások előtt fél évvel. Ez Ceglédinek nagyon is jól jönne, Mesterházyéknak pedig nem jól jönne.

barli 2013.11.20. 09:24:22

@jogalany: a kérdésem az volt, hogy honnan jött a három nyertes szelvény

poor 2013.11.20. 09:25:04

MACISAJT 2013.11.20. 08:40:55
Nem is vagy ám jobbant. Teljesen középen állónak gondolod magad, csak a nyelved lóg ki orbán seggéből.
Mi is lenne ha netán egy fityiszes merné nyilvánosan kritizálni ornáncot????

nu pagagyí 2013.11.20. 09:26:26

@Bogas: Miért kéne? Nem az EU írja elő, hogy a vagyont kell támogatnunk. Választhatjuk a teljesítmény-alapú támogatást is, csak mi nem azt választottuk, mert azzal kevésbé lehet mutyizni és gürcölni is kellene a támogatásért. Nálunk ez a pénz nem a mezőgazdaság felvirágoztatását szolgálja, hanem szociális segélyként funkcionál a kisebb birtokosoknál, illetve kockázat nélküli hozamot biztosít a nagybirtokosoknak.

kulcsar2011 2013.11.20. 09:26:40

Ha a rendőrség, ügyészség nem tudja kivizsgálni, akkor majd pont egy parlamenti vizsgálóbizottság fogja felderíteni az ügyeket.

Másrészt meg ha aláírja az MSZP, akkor sokkal többen kiabálnának ismét, hogy miért írta alá megint a jobbikkal együtt.

Ha van rajtuk sapka az a baj, ha nincs rajtuk az a baj.

Lehet itt okoskodni, meg várni a messiást (LMP, vagy új párt képében), de ha sokáig szapuljátok mindkét oldalt, akkor nyakunkon marad a narancsuralom.

poor 2013.11.20. 09:26:59

@Libsi seggbe cigány lófaszt:
Eszméletetlen, hogy milyen barmok vannak.
Gondolom jó pofán gondolod maqgad. Pedig csak hülye vagy öcsém!!!!

nu pagagyí 2013.11.20. 09:34:38

@notib: Tetszik ez a Zuschlagozás. De azért maradt itt egy elvaratlan szál: Szíjjártó.

egyenlito.blog.hu/2010/01/21/egyenlito_tv_2_adas_gyor_2_resz

Bogas 2013.11.20. 09:35:56

@nu pagagyí: "Az Európai Unió által finanszírozott egységes területalapú támogatás (Single Area Payment Scheme - SAPS) a föld hasznosításától függetlenül igényelhető a közösségi jogszabályok által meghatározott területekre." (Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal)

Tehát nem mi találtuk ezt ki.

"Nálunk ez a pénz nem a mezőgazdaság felvirágoztatását szolgálja, hanem szociális segélyként funkcionál a kisebb birtokosoknál, illetve kockázat nélküli hozamot biztosít a nagybirtokosoknak." - Sosem gondoltam, hogy valaha bármiben egyet fogunk érteni, de most eljött ez a pillanat is.

♔batyu♔ 2013.11.20. 09:36:05

@jogalany: Az a gond, hogy ez nekünk nem kis pénzbe kerül.

"Több mint százmillió forinttal (359 700 eurónak megfelelő összeggel) támogatja a kormány a totalitárius rendszerek történetével foglalkozó Európai Emlékezet és Lelkiismeret Platformja kutatómunkáját."

Ez nyilván csak egy a sok közül.

vantaan 2013.11.20. 09:39:47

@Libsi seggbe cigány lófaszt: ....vagy cigány seggbe Jobbikos lófaszt, ...... vagy jobbikos seggbe cigány lófaszt!
Netán fideszes seggbe jobbikos lófaszt vagy jobbikos seggbe fideszes lófaszt.

nu pagagyí 2013.11.20. 09:42:16

@kulcsar2011: Szerintem egy pártnak elvi politikát kell folytatnia. Ha ki akar állni a csalások és korrupció ellen, akkor részt kell vennie minden olyan kezdeményezésben, ami esélyt nyújt a tisztulásra. A bizottságban majd jól elmondja a véleményét és persze felkészül rá. Az Áfa-csalásosdi amúgy nem feltétlenül a pártok finanszírozási forrása, általában irányított közbeszerzésekben, közpénzből finanszírozott áltevékenységekben utaznak. A maffiózók meg mindig a hatalom környékén legyeskednek, most épp a Fidesz körül zümmögnek.

Kandeláber 2013.11.20. 09:42:20

Tegnap Havas interjúalanya volt Meseházy.
Havas olyasmiket mantrázott, hogy miért nem állítanak föl a szocik "válságkormányt" (sic!), és - á la Gyurcsány -hogy Meseházy meg Bajnai miért nem állnak félre egy harmadik személy javára, legyen az Bokros (4) vagy esetleg Lendvai Ildikó (!).
Úgy tűnik, az egész baller média magáévá tette Gyurcsány idiotizmusát,és most Meseházyt meg az általuk tavaly még istenített Bajnait fikázzák.
Ez a firkálmány is a Gyurcsány-féle sugallat mentén született, most éppen a szombathelyi hős lett az alany, azaz a "tökös" Czeglédy gyerek aki megmondja a frankót.
Persze ennyi erővel akár Szanyi kapitányt is ajánlhatnák.

nu pagagyí 2013.11.20. 09:46:38

@Bogas: "A legtöbb uniós mezőgazdasági termelő jogosult közvetlen kifizetés formájában jövedelemtámogatásban részesülni. A termelőknek be kell tartaniuk a vonatkozó környezetvédelmi, állatjóléti és élelmiszer-biztonsági előírásoknak.

A legtöbb támogatás független a termeléstől. Bizonyos feltételek teljesülése esetén azonban az uniós tagállamok dönthetnek úgy, hogy csökkentik a közvetlen kifizetések összegét, és a támogatás mértékét a termeléstől teszik függővé."

europa.eu/about-eu/funding-grants/index_hu.htm

félázsiai eltorzult magyar 2013.11.20. 09:49:19

A világ balfaszai ülnek az MSZP parlamenti képviselőcsoportjában, akik be van fosva a drogos liberális sajtótól.
Ez annyira szép!

nu pagagyí 2013.11.20. 09:50:50

@Kandeláber: Talán árnyékkormányra gondolsz. Válság kormányra akkor lenne szükség, ha hatalomra jutnak valahogy, mert akkor azzal kell kezdeni, hogy eltakarítsák a Fidesz-kormány által létrehozott romhalmazt.

Bogas 2013.11.20. 09:52:03

@nu pagagyí: "Bizonyos feltételek teljesülése esetén"

Hát, biztos nem teljesültek bizonyos feltételek...

kulcsar2011 2013.11.20. 09:52:43

@nu pagagyí: Ugyanolyan elvi politizálás az is, hogy kirekesztik a szélsőjobbot, és nem csinálnak velül együtt semmit. Miért ne lehetne náluk ez a fontosabb?

Miért gondoljátok, hogy egy ilyen bizottság mindenható lenne? A rendőrség nyomozzon, a politikusok pedig politizáljanak.

Továbbá ha jó nektek a narancsuralom, akkor szapuljatok csak mindenkit.

Kandeláber 2013.11.20. 09:53:06

@nu pagagyí: Nem gondolok semmire, szó szerint idéztem Havast.
Őt nézd hülyének.

nu pagagyí 2013.11.20. 09:57:35

@Bogas: Az a bizonyos feltétel, ami nem teljesült, a vidéket kisajátító mutyigazda-körök voltak.

Mária 2013.11.20. 09:58:00

@Húsleves:

"Egyébként az ilyen ügyekből látszik napnál is világosabban, mennyire valódi ez a hangzatos FIDESZ-MSZP háború."

Miféle háború?

Szerelem az, nem háború, vagy ha nem szerelem, akkor stabil érdekházasság.

czjanos 2013.11.20. 09:58:12

Abban egyetértek a szerzővel, hogy Mesterházy helyett egy sokkal markánsabb vezető kellene az MSZP élére, de én nem gondolnék Czeglédyre (olyan ez, mintha egy NB II-es focista rúg egy ügyes gólt, ezért rögtön a Real Madridba akarnák küldeni). Én (kívülállóként mondom)változatlanul Botka Lászlót látnám szívesen az MSZP élén. Botka ismert, elismert, gyakorlattal-, tapasztalattal rendelkező ember, aki kezdettől fogva az összefogás pártján áll.

kulcsar2011 2013.11.20. 10:05:20

@czjanos: "egy sokkal markánsabb vezető kellene"
Szerintem elég markáns, ha az egész MSZP-t maga mögé tudja állítani.

"összefogás pártján áll"
A jó öreg gumicsont. Azért az sem állapot, hogy fűvel-fával fogjanak össze.

Milla-Szolidaitás-HazaésHaladás-Szema-PM-MSZP
ez nem elég nagy összefogás?
Miért hiányozna egy szavahihetetlen Gyurcsány onnan?

Conchobar 2013.11.20. 10:06:16

Érdekes lenne jobban szemügyre venni a Horváthot itt opponáló kommentelőket, hogy ők miféle 'bizonyíték nyilvánosságra hozatalát' várják el tőle. Ha a kamerákba mutatna Horváth számlákat, vagy navos vizsgálati jelentéseket azt elfogadnák bizonyítékként? (mellékesen, ha ő számlákat, vagy bármilyen iratot lopott ki a NAV-tól, akkor avval valószínűleg törvényt is sértett). Ezek a kommentelők mit kezdenének a számlákkal, vagy a navos jelentésekkel? Biztos, hogy nem az a bizonyíték ezen kommentelők számára, hogy a mentoraik, a kedvenc politikusaik, a kedvenc pártjuk kijelentsék: Horváth igazat beszél?

nu pagagyí 2013.11.20. 10:07:22

@kulcsar2011: Mi köze a Jobbiknak ahhoz, hogy történtek-e törvénytelenségek a NAV-nál? Súlyos vádak fogalmazódtak meg. A bizottság pont azért szükséges, mert láthatóan az ügyészség fülebotját sem mozdítja, a rendőrség nem nyomoz, a NAV pedig fél perc alatt kiderítette, hogy minden rendben van saját háza táján. Nem biztos, hogy van alapja a NAV-os meséjének, de ezt is csak egy pártatlan vizsgálattal lehet megállapítani. Egyik párt sem húzhatja büntetlenül magára, hogy köze van ilyen volumenű csaláshoz. A sumákolással viszont sikerülhet akkor is, ha nincs hozzá köze.

pizzaboy 2013.11.20. 10:09:40

@timargabor: eleve a fidesznek kellene kezdeményeznie a vizsgálóbizottságot. Ugye.

kulcsar2011 2013.11.20. 10:10:54

Mai hír: "A legrenitensebb a Fodor Gábor-féle Magyar Liberális Párt jelöltje, Vargha Nóra Mária, akit a választási bizottságnak már három határozatban kellett figyelmeztetni a jogszabálysértő kampányolásért."

Összefogás ilyen párttal, ahol az egész pártból csak egy embert ismerünk?
Nem szabad egy esetből általánosítani, de mindenki összeállna egy olyan csapattal, amiből csak egy-két embert ismer?

kulcsar2011 2013.11.20. 10:13:57

@nu pagagyí: ismételni tudom önmagam
"Ugyanolyan elvi politizálás az is, hogy kirekesztik a szélsőjobbot, és nem csinálnak velül együtt semmit. Miért ne lehetne náluk ez a fontosabb?"

"áthatóan az ügyészség fülebotját sem mozdítja, a rendőrség nem nyomoz"

De jól belelátsz az eseményekbe. Majd ha fél év után sincs semmi hír, akkor szólj.

"de ezt is csak egy pártatlan vizsgálattal lehet megállapítani"
Pártatlan vizsgálat pártokkal?

Creative destruction · http://t7.hu/0v1l-1984 2013.11.20. 10:14:31

@Conchobar: Ha Horváth bizonyítékokkal állna elő egy sajtótájékoztatón, akkor már aznap este sitten lenne adótitok sértésért.

félázsiai eltorzult magyar 2013.11.20. 10:16:54

Tóta W. azonnal magára vette Czeglédy állításait, és drogos liberális sajtómunkásként iránymutatásra szánta el magát: Álcivil liberóként, egyben drogos pesti firkászként úgy gondolom, hogy nyugodtan alá lehet íratni a jobbikosokkal bármilyen kezdeményezést, ha az milliárdos sikkasztások kivizsgálásáról szól.
hvg.hu/w/20131120_Alcivil_libero_eji_dala

kulcsar2011 2013.11.20. 10:24:44

Hány olyan bizottság volt, ahol a felek egyet tudtak érteni és pártatlan, objektív eredmény született?

nu pagagyí 2013.11.20. 10:24:45

@kulcsar2011: Ha az MSZP így gondolja vonuljon ki a Parlamentből. Minek ül ott, hiszen semmibe nincs beleszólása, ráadásul ott is közösen ücsörög a Jobbikkal. Amúgy is inkább a terepen kellene vitézkednie, de ahhoz valami mondanivalót is kiizzadhatna magából. Világossá tehetné, hogy milyen sérelmeket orvosolna, ha hatalomra jut és kb. hogyan. Egy értelmes mondatot nem hallottam még tőlük. Az egész ellenzéket lehúzza. Bajnaiék helyében megfontolnám, hogy felmondják a szövetséget.

Conchobar 2013.11.20. 10:30:06

@Creative destruction: "Ha Horváth bizonyítékokkal állna elő egy sajtótájékoztatón" - De nem is az ő dolga a bizonyítékok beszerzése és a bíróság előtti bemutatása (hanem az ügyészségé). Horváth azt tette, amit tennie kellett: mikor egyértelművé vált számára, hogy a NAV hunyó, akkor feljelentést tett, a feljelentést és annak körülményeit pedig nyilvánosságra hozta. Akik a nyilvánosság előtti bizonyítást várják, azok nem akarják tudomásul venni, hogy itt elsősorban nem egy politikai adok-kapokról van szó (hanem büntetőügyi eljárásról)

czjanos 2013.11.20. 10:33:39

@pizzaboy: Láttuk már, hogy a parlamenti vizsgáló bizottságok csak az idő húzására voltak jók. Tisztességes ügyészi nyomozásra és az ezt követő, független bírósági határozatra van szükség, nem tesze-tosza bizottságosdira.

Kivlov 2013.11.20. 10:37:05

Egyre jobban tetszik ez az mszp.
legalább megnevetteni tudnak. az elmúlt 8-10 évben még erre is képtelenek voltak. :D

czjanos 2013.11.20. 10:40:06

@kulcsar2011: Még nem elég, mert ott a helye a Bokros- és a Kuncze-féle formációknak (és szavazóiknak ) is. Mindenkinek (még Gyurcsánynak is ) be kell állni az ellenzéki, közös jelölt mögé. Aki szembe megy ezzel Pl. Schmuck, Fodor, Thürmer és most még Gyurcsány is) az ugyan keresgélhet a lehulló morzsák között, de az édes gesztenyét Orbánnak kaparják ki.

Conchobar 2013.11.20. 10:40:55

@czjanos: "Láttuk már, hogy a parlamenti vizsgáló bizottságok csak az idő húzására voltak jók" - Miféle idő húzására? Ha pusztán csak annyi eredménye van a bizottságosdinak, hogy ráirányítja és az ügyön tartja a közvélemény figyelmét, már megérte. Arról nem beszélve, hogy a bíróság azt fogja vizsgálni, hogy 1000milliárd, vagy 1milliárd folyt-e el a NAV magatartása miatt, továbbá azt sem vizsgálja, hogy hogyan és mivel lehetne a jövőben ilyesmit megakadályozni. Megakadályozni a lehetőséget (és ez arra az esetre is igaz tud lenni, ha a navos Horváth csak álmodta az egészet)

Conchobar 2013.11.20. 10:42:20

@Conchobar: jav: ...Arról nem beszélve, hogy a bíróság nem azt fogja vizsgálni...

tudom_hogyan_szól_két_tenyér_ha_csattan 2013.11.20. 10:47:26

@nu pagagyí: Szép Andersen mese volt. Irója - úgy gondolom - nem húzott le 45 évet a "baloldal" alatt. De még egy pontot beiktatnék. Az összes médium - beleértve az Indexet is - köteles az igazat, a tényeket megírni. A heccelést, csúsztatást büntetni kell.

Wallstreetbull 2013.11.20. 10:55:48

@félázsiai eltorzult magyar !
Tóta ezzel a mondatával találta fején a szöget:
"A szakkifejezésekből világosan látszik, hogy az égvilágon semmi akadálya annak, hogy az MSZP együttműködjön a Jobbikkal. Az ellenségkép közös: az álcivil, drogos pesti libsik. A buzizás csak véletlenül maradhatott le."

kulcsar2011 2013.11.20. 10:56:29

@czjanos: "mert ott a helye a Bokros-"
Bokrosék nem azt mondták, hogy nem állítanak most jelöltet és támogtják a demokratikus ellenzéket?

Kuncze csapata meg nem párt. Akkor velük hogy fogjanak össze?

notC 2013.11.20. 10:57:02

@czjanos: Ha összejön a Nagy Novemberi Összefogás, és jövő tavaszig kibírja, és netán még annyi szavazatot is össze tud gyűjteni, hogy pár százalékkal megnyerje a választást, akkor utána mi lesz?! Belharc a hatalomért, osztozkodás a bársonyszékekért, vita minden egyes törvényjavaslaton? Nem véletlen van annyi párt, meg csoportosulás a baloldalon. Valószínűleg a megmondó emberek között olyan értékrendi különbségek vannak, melyek eleve meggátolják az egy zászló alá való beállást (mint pl. Fidesz/KNDP)
Szerintem az "egy cél mindfelett" (Orbán leváltása) édeskevés egy választás megnyeréséhez, és még kevesebb egy sikeres kormányzáshoz.

kulcsar2011 2013.11.20. 11:03:26

@notC: Erről van szó. Már így is ott van 6 szervezet. Elég lesz azt összekoordinálni.

Saga 2013.11.20. 11:38:19

A szakadék szélén egy Jobbikos elkapja egy kapaszkodó gyerek jobb karját.

Vajon Mesterházy segítene neki?

vakapad 2013.11.20. 11:44:34

@Wallstreetbull:

1./ Érdekes, Tóta W. írásaihoz régebben hozzá lehetett szólni. Ma már nem ez a helyzet.

2./ Az MSZP legnagyobb baja jelenleg, hogy akármikor tesznek valamit, mindegy mit, azonnal kapják a hidegvizet a nyakukba a médiától (itt nem a jelenleg regnálók kirejedt pártsajtójáról van szó - közszolgálati inkluzíve -, tőlük természetesen). Ésbizony a nyakba öntésben élen jár napéldául a HVG, a 444, az index, a blogolók hada, akiknek összefoglaló definíciójáról most nem vitatkoznék. Az MSZP-nek el kell döntenie, hogy az összegyülekezett, rá lecsapni akarók közül melyik csoportnak tegyen a kedvére, de bárhogy dönt, az úgyse lesz jó. Már csak remegni képes a fölötte körözők miatt, és bizony az a legröhejesebb, mikor ezek után a nagy megmondóemberek röhögve kérik számon rajta, hogy miért nem tud új szavazókat szerezni.

3./ A konkrét ügyhöz. tegyük fel megalakul a vizsgálóbizottság. Lefolytatja a "vizsgálatot" (vagy eljönnek a beidézettek, vagy nem, az ellenzéki képviselők vagy kivonulnak, vagy nem, vagy kapnak "bizonyítékokat" vagy nem), ezek után pedig a kormánytöbbség szavazataival kimondja a verdiktet: az emútnyócévben minden rossz volt, a kormányváltás óta meg minden jó. Ez lenne a cél?

vakapad 2013.11.20. 11:54:08

@notC:

Hát akkor maradjon Orbán, és minden jó lesz.

nu pagagyí 2013.11.20. 11:54:26

@tudom_hogyan_szól_két_tenyér_ha_csattan: Valami bajod lehet. Több, mint 20 év eltelt a rendszerváltás óta, nem vettem észre, hogy a baloldal itt kommunista rendszert építene. Azt viszont igen, hogy a jelenlegi Fidesz előszerettel alkalmazza a Kádár-rendszer "vívmányait". Ide tartozik az autonómiák megfojtása, az alattvalók termelése, az állam kisajátítása, a magánvagyon elleni merényletek (nem csak vagyon-, hanem piacrablás és szűkítés), a hatalmi szóval hírdetett kizárólagos igazság súlykolása, az egyet nem értők egzisztenciális ellehetetlenítése, a tömény cinizmus mind jellemző volt a korra.

ob.szerver 2013.11.20. 12:02:22

@vakapad:

"bárhogy dönt, az úgyse lesz jó."

Nem arról van szó, hogy mindenki szegény MSZP-t bánccsa. Hanem arról, hogy akik kormányváltást szeretnének azt látják, hogy az ellenzék fő ereje rendületlenül halad tovább a Mesterházy úton, ami szemmel láthatólag nem vezet sehova. Nem váltanak, nem korrigálnak, nem próbálkoznak mással. Már leírtam párszor, ez "Sily for President" remake. Mivel az nagyszerűen sikerült, előadják még egyszer. Az egész párt felsorakozik egy ember kilátástalan személyi ambíciója mögé, miközben minden épeszű tudja, hogy a dolog kivitelezhetetlen.

legeslegujabbkor 2013.11.20. 12:02:33

@nu pagagyí: "fájni fog a gazdagoknak, a mostani improduktív luxusélet helyett meg kell majd izzadniuk vagyonuk megtartásáért"
"Az is üzenet lehetne, hogy visszaadják a munkavállalók jogait, felszámolják a közmunkarendszer rabszolgatartásra hajazó vonásait" Átírni a Munka Törvénykönyvét!
"Kivizsgálják a magánpénztári rablásból származó pénz sorsát és megállapítják az elherdálás felelőseit. Kárpótolják a tagokat" Hűtlen kezelés!
"Rendet tesznek az államban, azokat a vezetőket, akik asszisztáltak a közérdekű adatok eltitkolásában kirúgják" Egy tisztség betöltésének alapja csak a teljesítmény lehet!
"Minden egypályázós közbeszerzést soron kívül felülvizsgálnak" Ez természetes.
"Népszavazást írnak ki, hogy felmérjék mennyire bíznak az emberek a közhatalmi szervezetekben Amelyik megbukik a népszavazáson, azok vezetőit lemondásra szólítják fel" Az eredményben nem kételkedem :)
"Eltörlik a családi kedvezményt és a közterheket deformáló foglalkoztatási kedvezményeket. A közterheket a kedvezmények eltörlésével egyidejűleg csökkentik, a családi pótlékot pedig megemelik. Minden közpénzből folyósított támogatást jövedelemplafonhoz kötnek" Egyetértek.
"Választásra csak az az állampolgár legyen jogosult, akinek állandó lakhelye Magyarországon van"

Azt hiszem minimális programnak ennyi elég is lenne.

ob.szerver 2013.11.20. 12:10:39

@vakapad:

"Ez lenne a cél?"

Egyetlen parlamenti vizsgálóbizottság sem jutott eddig semmire és ezután sem fog. Támogassák, ülésezzenek orrvérzésig, eredmény úgysem lesz, de legalább napirenden lesz a téma pár hónapig. Viszont ekkora labdát nem lehet feladni, hogy csak azért nem támogatják, mert csúnya jobbikosok. Agyrém.

vakapad 2013.11.20. 12:15:15

@ob.szerver:

Örülök, hogy egyeseknek ilyen sasszeme van a szemmel láthatóságot illetően.

vakapad 2013.11.20. 12:25:27

@ob.szerver:

A pár hónapig napirenden lévő témából egyértelműen az jönne ki, amit írtam: a Gyurcsány (+MSZP, +Bajnai) miatt/alatt kezdődött a NAV szemét viselkedése, és mostanra a nagy elqrás miatt még nem sikerült kijavítani. Lenne tizennyolcezer sajtótájékoztató, amelyből a médiaeloszlásból következően a 17986 kormányoldali mind hangsúlyosan megjelenne a közvélemény előtt, a maradék meg jól elsikkadna az ATV-n meg a 168 órában.

Vagyis nem olyan magas ez a labda, mint amennyire hiszik. Egy tényleges rendőrségi vizsgálat (tényleges bizonyítékokkal) sokkal jobb lenne. Tényleg, elkezdődött már?

panelburzsuj 2013.11.20. 12:41:07

@vakapad:
Mert amíg a bal nem botlik egyet-egyet magától, addig a Fidesz csak ötlettenül, tétován, némán álldogál, ugye?

Öreg: napról-napra büdösebbek vagytok.

panelburzsuj 2013.11.20. 12:42:06

@panelburzsuj:
Lemaradt a lényeg: most már önerőből is.

vakapad 2013.11.20. 12:48:46

@panelburzsuj:

Körülbelül ezt vártam. Örülök, hogy nem kellett csalódnom.

notC 2013.11.20. 12:51:49

@vakapad: A kettes ponthoz: nem-e az lehet a gond, hogy amit az MSZP tesz/mond és ahogyan teszi, az ad némi kritikára okot?
Bocs, de a világ már csak ilyen, teljesítmény alapján ítélkezik, s jelen esetben a baloldaltól ez bizony elég silány, nem nagyon ad okot a nagyvonalú megbocsájtásra egy-egy zűrösebb ügyben...

notC 2013.11.20. 13:00:30

@legeslegujabbkor: szerencse, hogy demokrácia van. Én nem szavaznám meg ezt a programot. Leginkább a "gazdagok" (szerintem itt éppcsak középosztály) és családosok (apa, anya dolgozik, iskoláztatja csemetéit, stb...) kaszával, baltával történő írtását, meg az adó- értsd: munka és fizetés után fizetendő közteher!- kedvezmények segélyre cserélését nehezményezem.
A szociális hálóra ráférne némi toldozgatás, de nemár megint életformát csináljunk az eltartottságból, segélyezési rendszerből.

panelburzsuj 2013.11.20. 13:01:53

@vakapad:
Talán attól van, hogy kezd olyanná formálódni a helyzet, mint a Mercijelvénnyel kamucélozgató sofőr, meg a stoppos parasztbácsi esete: sose találjátok el az Orbánt, ha mi ki nem nyitjuk az ajtót...

vakapad 2013.11.20. 13:05:25

@notC:

Akkirelejzumát! Jelenleg azon múlik az ország sorsa, hogy a bizonytalanok közül lehet-e annyi szavazót összeszedni, hogy leválthassuk a szakadékjárat sofőrjét. A média részéről jelenleg nem ezen szavazók begyűjtése, hanem az elriasztása folyik. Ez most nem a "kritika" időszaka. Pláne nem mondvacsinált indokokkal.

Megjegyzendő még, hogy (mint már írtam) az ellenzék teljesítménye nagyban függ a média hozzáállásától, és a teljesítményének a permanens pocskondiázása nagyban hozzájárul ahhoz, hogy ilyen a teljesítménye. Nopersze, naív nem vagyok, ettől az önmagát erősítő médiafolyamat még nem fog megállni.

ephart 2013.11.20. 13:05:47

már késő.a választásig nem lehet felépíteni egy új bolsevik vezető imidzsét.ez lett volna a járható út.de amikor a judeobolsi oldal úgy döntött hogy a régi politikai élőhalottakkal vág neki 2014 egyből tudtam megint elqrták.jól van ez így.most mennek a pöcegödörbe helyet adva egy hiteles baloldal megjelenéséhez.szükség lesz rájuk

legeslegujabbkor 2013.11.20. 13:12:14

@notC: "A szociális hálóra ráférne némi toldozgatás, de nemár megint életformát csináljunk az eltartottságból, segélyezési rendszerből."

Te ezt hol látod ezekben a mondatokban?
Pont azért kell kivenni az Szja-ból a támogatásokat, hogy az adórendszert megtisztítsuk a szociális juttatásoktól, hogy csakis a legrászorultabbak kapjanak a létfenntartásukhoz valami segítséget.

legeslegujabbkor 2013.11.20. 13:15:29

@vakapad: Ne rettegj már ennyire. Ez egy lehetőség az Mszp megújulására, ha eddig nem volt hajlandó megszabadulni a kétes elemeitől, most végre megtehetné. Amit most csinál, csak arra bizonyíték, hogy esze ágában sincs tisztán és nyíltan játszani.

czjanos 2013.11.20. 13:20:50

@notC: Igazad van, hogy ez kétlépcsős dolog, de ezeket a lépcsőket egyenként kell átlépni. Először meg kell nyerni a választást és utána megállapodási kényszer lesz, mert ennek híján új választást kell tartani, ahol Orbán sétálna vissza. Bajnai az ehhez hasonló feladatot 2009-ben sikeresen megoldotta, amikor írásbeli támogatói nyilatkozatot kért az MSZP akkori képviselőitől. Nem örömükben adták azt meg, hanem kényszer hatására: aláírják vagy jön az Orbán.

notC 2013.11.20. 13:47:37

@vakapad: nem akarok vitázni veled annak a módszertanáról, hogy hogyan is távolítsuk el a patásorbánt, lévén hogy nem támogatom a mindenáront, és mégkevésbé azt aki és ami és ahogyan elfoglalná helyette a trónt. Csupáncsak megjegyezném, hogy nem mindenkinek az orbánlét vagy nemlét a legfontosabb kérdés. Önmagában ez még nagyon nem elég....

kuszkusz1 2013.11.20. 16:20:43

@félázsiai eltorzult magyar:

Nem tudom, hogy a szóban forgó újságírók drogosak-é,
liberálisak-é, de az, hogy az említett kategória ül a maszop frakcióban az viszont igaz.

kuszkusz1 2013.11.20. 16:22:24

@Kandeláber:

Azt hiszem nem lesz nehéz.

(Egy hős vagy, hogy tévét nézel.)

kuszkusz1 2013.11.20. 16:25:12

@czjanos:

Igen, szerintem is Botka a jó, őt kellett volna megválasztani elnöknek, nem a Mesterházyt.

Sejtelmem sincs, hogy miért a jelenlegi elnök kellett nekik, de olvastam bizonyos anyagai háttérről, meg pénzemberekről akik esetleg kibulizták a se hús, se hal Attilát.

De gőzöm sincs róla, hogy mi az igazság.

kuszkusz1 2013.11.20. 16:29:39

@félázsiai eltorzult magyar:

A kép itten bizonyos ábrándozásokra ad alkalmat a sajátkezűséget illetőleg.

Konkrétan a monoklira gondolok,amivel egy baj van.

Magányos.

toportyánzsóti 2013.11.20. 17:30:25

@Bogas: Köztársasági Elnök szeretnék majd lenni.

Bogas 2013.11.20. 18:02:30

@toportyánzsóti: nem igazán értem, hogy ezzel melyik kommentemre reagálsz, de tőlem OK. Abban az országban, ahol egy Dopeman tényező lehet, még bármi lehet belőled is.

Thasaidon · http://zothique.blog.hu 2013.11.20. 18:04:25

Hehe, először még balfaszt írt, ezek szerint átszerkesztette balfékre? :-D

vastagbor.blog.hu/2013/11/19/a_vilag_balfaszai#more5643960

Egyébként meg gratula az MSZP-nek ehhez az életképtelen lépéshez. :-(

toportyánzsóti 2013.11.20. 18:24:57

@Bogas: Tanuld meg kezelni a felületet,még ezzel az intellektussal is sikerülhet.

Bogas 2013.11.20. 18:32:51

@toportyánzsóti: mobilon nem az igazi netezni, amúgy meg keress más játszópajtást.

Szúnyog 2013.11.20. 18:34:23

@vakapad: állandóan a médiáról osztjátok az észt, hogy az mennyire fideszes. Teszitek ezt a (sajnos) legolvasottabb indexen, mely ugye nem fideszes.
Persze mindig jobb másban látni a felelősséget.

Szúnyog 2013.11.20. 18:35:33

@Bogas: toportyánnal szóba sem szabad állni. Miféle figura az, aki más iránti gyűlöletéről nevezi el magát?

Bogas 2013.11.20. 18:52:52

@Szúnyog: pusztán véletlen egybeesés, de ha az erdőben futnék össze egy toportyánnal, biztos nem engedném el lövés nélkül. :)

Bogas 2013.11.20. 18:54:18

@Szúnyog: pusztán véletlen egybeesés, de ha az erdőben futnék össze egy toportyánnal, biztos nem engedném el lövés nélkül. :)

toportyánzsóti 2013.11.20. 20:24:02

@Bogas: Te kötöttél belém de jobb ha tovább csúszol csiga a taknyodon.

Bogas 2013.11.20. 20:30:32

@toportyánzsóti: Ne is álmodj arról, hogy visszafröcsögök. De azért te csak folytasd.

jogalany 2013.11.21. 08:54:24

@barli:
Azt kérded honnan jött a 3 db adatátviteli hiba miatt nem nyertes, mert nem játszott szelvény.
Hosszas kutakodás után az sem könnyű megtudni, hogy hány is volt?
Az USA-ban egyetemi és kutató matematikusok kidolgoztak egy szisztémát, a nagy nyereményeknél.
Sok ezer - tízezer szelvény, sok -sok játékos közös akciója. Mikor volt nyertes szelvényük, adatátviteli hiba volt, mikor újra nyertek, megint erre hívatkozva küldték el őket. Bizonyították matematikai analizisekkel, görbékkel stohasztikus összefügéseken át, az FBI felé a gyanújukat. Ezután pár hónappal 7 társaság igazgatóját tartóztatták le csalásért.
Azóta Ők nyertek már, nálunk csak a 7 -es lottónál jön ki a valószinűség, sok millió játékos meg azt hiszi van esélye, ha már létezik célzott lottónyertes (smitelő).
Csalás ellenszere, tegyék ki a netre az adatbázist, lássa a játékos szelvénye húzás előtt bent van-e, és a nyertes szelvény bent volt-e.
A kitétel max. 2 perc munka, de nem ok nélkül nem teszik ki.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.11.21. 13:35:38

mesterházi nem tudja helyén kezelni ezt a NAV-botrányt, mivel nem lehet benne felcsútimaradonázni.
süti beállítások módosítása