A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

"A gyilkosok pártján?"

2013.03.07. 20:44 timargabor

"Ne álljatok a gyilkosok pártjára! Ne hallgassatok Ron Werberre!". Ezzel a Fidesz-székházra függesztett szöveggel fogadta a Bayer Zsolt publicisztikája miatt a Lendvay utcába érkező tüntetőket a kormánypárt 2013. január 12-én.

nealljatok.jpg

"Emberölés miatt tíz évet töltött börtönben a Fidesz-székházat védő egyik biztonsági őr - közölte a Hír24. A hvg.hu rendőrségi forrásai megerősítették, hogy a férfit korábban emberölésért ítélték el. " - írja a HVG ma, 2013. március 7-én, a Fidesz-székházat elfoglaló tüntetés kapcsán.

Végül is, ma már nincs kint az akkori szöveg. A következetesség viszont hiánycikk maradt.

Egyetértesz? Csatlakozz hozzán a Facebook-on és oszd is meg a cikket:

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

111 komment · 2 trackback

Címkék: fidesz tüntetés abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr895122042

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Siess, Andrásnak Sürgős! 2013.03.08. 09:54:18

Szaros lett a Békemenet molinója: polgári körösöket és békemeneteseket toboroz Facebookon a Fidesz-székház védelmére Bencsik András. Ő maga sajnos nem ér rá, hogy életét és vérét adja a fülkeforradalomért. SAS-behívó Fidesz-módra. A mozgósításhoz felt...

Trackback: Uniós biztos árulja a szent magyar hazát 2013.03.08. 09:51:39

Twitteren tette közzé lesújtó véleményét a Fidesz-kormány uniós joggal és gyakorlattal össze nem egyeztethető lépéseiről a választási kampány szabályozásával kapcsolatban Neelie Kroes. "Széles körben elfogadott az EU-ban, hogy az összes törvényes vála...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.03.07. 20:59:17

Nyilván már megint 1 maszopkomcsi provokátor férkőzött a soraikba, mint már olymindig.

Darkwill · http://vilagokarca.blog.hu 2013.03.07. 21:49:12

Nincs ebben semmi meglepő, ez a kettősség jellemzi őket mindenben.
Ezért oszt a hatalom az egyik kezével sütit, a másikkal pedig elítélt bűnözőket, az egyet nem értőknek. Ezért kecsegtetett megegyezéssel a diákok felé, miközben huligánok bukkantak fel szintén ellenük.
Ugyanígy lehet békemenetként háborút folytatni és lopásról megvédésként beszélni. Ettől lesz siker ott, ahol sosem volt.
És ettől kerül a társadalomban ember és ember egymással szembe. Ráadásul amíg mi egymást győzködjük, vagy éppen szidjuk, ők vígan mosolyognak saját törvényeik, alkotmányuk és hatalmuk védelmében.

dean23 2013.03.07. 21:49:27

Ahol olcsó nápolyival trollkodnak ott bármi lehet!

pushup 2013.03.07. 22:01:27

ez olyannyira pitiáner! a biztonságiőr nem része az összeesküvésnek.
tényleg csak ennyi a baj a fidesszel, hogy egy ember (aki nem tudjuk, milyen okból és körülmények közt, de) a bíróság szerint megölt egy másikat, majd leülte a büntetését, kiszabadult, a rendőrségtől engedélyt kapott a vagyonőri munka végzésére ... hogy ez az ember benne van a székházat őrző személyzetben? Komoly? mert ha csak ennyi a baj, akkor kipakolom a bőröndömet és mégis inkább maradok.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.07. 22:02:33

Olcsó lejárató kampány, nem több. Szégyelje magát a liberálbosevik buziszingli horda!

Rwindx 2013.03.07. 22:11:07

Ugye azt nem gondolod komolyan hogy egyesével ők maguk vesznek fel biztonsági őröket, ahelyett hogy leszerződnének egy örzővédő céggel aki saját állományából küld embereket oda?

Ennél még én is súlyosabb problémákat találnék a mai fidesz székházfoglalós ügyben a fidesz kárára...

Baines 2013.03.07. 22:18:26

@Rwindx: Nyilván nem a főnök döntött a biztonsági őr személyét illetően. Hogyan is tehetné, hiszen annyi dolga van, mivel személyesen nevezi ki az összes iskolaigazgatót és dönt a nyugdíjas nővérek és továbbszolgálásáról...

Airgüzü 2013.03.07. 22:19:43

Szegény buta békemenetes (?) nyuggerek... nem látják a fától az erdőt! Szerencsére Bencsik A. utat mutat nekik! Hála néki! Vajon minek kell történni ahhoz, hogy az objektív - tehát nem a csókosok rendszere által pénzzel, hatalommal, kétes ígéretekkel megvett, azaz korrumpált - emberek átlássák ennek a politikának az álságosságát és romlásba vezető mivoltát? Ti, akik a FIDESZ mellett tüntettek hol éltek? Miből éltek? Titeket nem zavar a sok jogtiprás, a törvényesség semmibe vétele, a demokrácia lábbal tiprása, az emberek megosztása, az állampolgárok javainak elvétele, életük ellehetetlenítése, gyerekeitek jövőjének felélése, az örökös hazugságok, az arrogáns politika? Vagy inkább meghaltok ezekért a hazaárulókért? Észnél vagytok?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.03.07. 22:25:15

bisztos orbán maga hívta oda...
hejj

mis 2013.03.07. 22:38:19

@Airgüzü: Nem zavarja Őket. Hozzászoktak. :)

DARTH HAJDU 2013.03.07. 22:47:43

Nem az a gyilkosok pártja, amelyik gyilkosokat enged el olcsó haszonszerzés céljából?
Nem az, amelyik a '89 előtti ügynököket takargatja?

Ez a kiírás pont olyan fideszes inverz-retorika, mint a "demokrácia-központ" meg a konzervatív munkásőr újságíró vezette "békemenet".
Meg a "megvédjük" meg a "nemmegszorítás" meg a "negatív növekedés".

Hajszál pontosan hazudják az ellenkezőjét annak, amik ők és amiket tesznek.

Véres szájú agresszív SZEKTA fanatikusokkal.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2013.03.07. 22:49:55

@Airgüzü: a békemenetesek többsége nyugdíjas, a nyugdíj pedig kitartóan emelkedik

Viktus 2013.03.07. 22:50:28

Ezért írjuk azt,hogy Szabó Szőke Ferenc ,nem más,mint Kubatov kedvenc gyilkosa.
Mert míg ez az ember havi 400ezret keres,addig az utánpótlás edző eladja az autóját,mert éhezik a családja.
És mert míg ilyen emberek dolgoznak a klub őrző-védő cégénél,addig mi szurkolók vagyunk a "bűnözők".
És mert az ilyen emberek,akik hozzáférnek a mi szurkolói kártya adatainkhoz (erről is lesz bővebb cikk dokumentumokkal) .
És mert ezek az emberek fogják nemsokára a névre szóló belépőket összehasonlítani a személyi igazolványunkkal.

ÉS MERT EZEK AZ EMBEREK,AKIK KUBATOVTÓL KAPJÁK A FIZETÉSÜKET,ÉS AKIKNEK A VEZETŐJE TÉGLÁS SÁNDOR A NEMZETGAZDASÁGI MINISZTÉRIUM ALKALMAZOTTJA, EZEK,A FRADI SECURITY TAGJAI EGY OLYAN KÖZTÖRVÉNYES MAFFIA BŰNCSELEKMÉNYBE KEVEREDTEK, AMELY HATALMAS SZÉGYENT HOZHAT AZ FTC-RE, ÉS KUBATOV KÉPVISELŐSÉGÉBE IS KERÜLHET.

Pár nap és megtudjátok...

fradimob.hu/index.php/friss/szakmai-hirek/item/2375-%C3%ADme-kubatov-kedvenc-gyilkosa

sárkányfő 2013.03.07. 23:03:53

Nem is tudom kik állnak a baltás gyilkost elengedők pártján...

tundrazuzmo (törölt) 2013.03.08. 00:08:04

Kevesen tudják, de Ron Werber (eredeti nevén Ronald Murderer Werber) híres amerikai médiamogul. Az ő nevére van bejegyezve a Murderer-party, ami szabad fordításban gyilkos pártot jelent. A Fidesz ettől félti az állampolgárokat, mert a gyilkospárt tagsághoz ki kell menni amerikába, és az viszont gáz. Már így is hatalmas az agyelszívás.

Ez utóbbi a Magyar Nemzet hasábjain is fellelhető nagynéha.

percenként százhuszat verő gumibot 2013.03.08. 00:34:36

Nagyon forgalmas lett az utóbbi időben ez a Lendvai Ildikó utca

BadSimpson 2013.03.08. 02:37:25

@Viktus:

" ÉS KUBATOV KÉPVISELŐSÉGÉBE IS KERÜLHET."
Ez szinte kizárt , mert a Fideszben sosem vonnak senkit felelősségre semmiért.

nu pagagyí 2013.03.08. 06:24:45

A biztonsági őr már bizonyított, ezért is válogatták be a csapatba.

regress 2013.03.08. 06:37:27

@pushup: ne legyél már ilyen naiv.akarom mondani nem mindenki oxigénhiányos,ezt nekik mond. erkölcsi bizonyítványról hallottál már?egy gyilkosnak mikor adnak?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 07:02:48

""Emberölés miatt tíz évet töltött börtönben a Fidesz-székházat védő egyik biztonsági őr "

Oszt' akkor?
Hatalmas hír.
Libsik, nem lehet máson hisztizni? :D

Én inkább azon röhögtem, hogy félmilliós kár az üveg betörése.
Biztos a Közgép üvegezi :S Merthogy azt az üveget úgy ötvenezerből tuti megcsinálja bármilyen üveges...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 07:05:25

Meg mondjuk az idióta Selmeczi nem félt? :D Bátor tett kimenni a Zemberek közé... Bármilyen magyar politikusnak, mert bármelyik megérdemelne egy kiadós verést.

csavari 2013.03.08. 07:56:49

Többek között ez is a bizonyítéka, hogy az mszmp (mszp-szdsz-lmp-fidesz-kdnp) egy és oszthatatlan!

SzaGyu 2013.03.08. 08:04:59

"Ne álljatok a gyilkosok pártjára!"
Ki volt az, aki kiadta a baltás gyilkost?
Ki az aki közvetve vagy közvetlenül gyilkos(okk)al védeti alkalmazottjait és a székházat?
A Fagyi visszanyal! Hát a F I D E S Z !
"Ne hallgassatok Ron Werberre!"
Most akkor kinek és kire kell hallgatni?
„a Századvégen keresztül amerikai profi tanácsadók segítik a Fidesz és a kormányzat politikai lépéseinek előkészítését. George E. Birnbaum, aki a 90-es évek végén Benjamin Netanjahu izraeli miniszterelnök kabinetfőnöke is volt, és társa, Arthur Finkelstein rendszeres vendégek a hárommilliárdos kormányzati tanácsadásra szerződtetett cég – a Századvég – óbudai központjában."

A Fideszt hazugságok táplálják.
Ez a hazugság fogytán van, és remélhetőleg az éhenhalás fenyegeti őket.
Akik meg ezeket a FideSS hazugságokat megeszik, azok csak akkor veszik észre, hogy a rizsa megvolt mérgezve amikor már késő. -Jó étvágyat.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.03.08. 08:22:30

A fidesz a gyilkosok pártja?

Hát, ne álljatok a gyilkosok pártjára. Oszt jónapot.

dennisthemenace 2013.03.08. 08:22:40

@ColT: Miert ne merne? Olyan perverz nincs, aki ot megdugna...

dennisthemenace 2013.03.08. 08:23:29

@ColT: Jobb orszagban nem lehetne biztonsagi or. Csak ennyi.

Steve31 2013.03.08. 08:29:24

Más szemében a szálkát, sajátjában a gerendát sem...

EZ A FIDESZ!

pocakos focisla 2013.03.08. 08:38:26

A ballib csürhe Amerikai pénzen tör zúz magántulajdont.

Ennyit tudnak meg a nevüket a Bajnaista tetvek.

Akik meg a székházostromot egykor elítélték, azok itt lelkendeznek a ballib vandálok ténykedésének !

toportyánzsóti 2013.03.08. 08:40:03

Saját gyalázatos produkcióját próbálja elfedni a fityuszka azzal,hogy ellenfeleit gyilkosokkal összekapcsolja.Ez már igazi szellemi és morális mélypont!Torok átvágással fenyegetődző szurkolókkal közös gyékényen kormányozni,félelmet kelteni,diktatórikus és machiavellisztikus dolog,nem demokratikus.

pocakos focisla 2013.03.08. 08:40:41

@én már a fény gyermeke vagyok:

Demokrtaák ébresztő !

Mindenki láthatta hogy a vandál ballib csürhének haja szála se görbült most, mikor tört és zúzottt, fél milliós kárt okoztak magántulajdonban.

2006-ban a diktatúra utódpártjának regnálása alatt a párezer Kossuth térit ráterelték a 40ezer elelnzékire, hogy egyként üthessenek, verhessenek mindenkit azonosító nélküli rendőrök, tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverekkel.

Hab a tortán hogy magukat demokratának hazudó seggfejek, azon örömködnek, hogy ellenzékieket vernek rommá karhatalémisták, és ellenzéki képviselőt "Mocskos Fideszes" felkiálltásokkal rugdosnak ájulttá rendőrök, majd másnak Gyurcsány-Kuncze gúnyolódik rajta a Magyar Parlamentben !

Nap Pali 2013.03.08. 08:40:50

minden politikus is bűnöző...
tehát az lenne gond ha böcsületes keveredne be...

amugy az egész kopasz barom társaság b-közép...
na ez a másik...
az állandó meccs hangulat kell dr.O.Viktor és tsai bűnözőknek...

Nap Pali 2013.03.08. 08:42:14

miért nem törtek be a diákok a fides SZÉKHÁZba ?
mert az automatában nem volt túrórudi...

pocakos focisla 2013.03.08. 08:42:53

@toportyánzsóti:
Ne viccel már..
Gyurcsány ma is abban a zsidóktól elkobzott villában csal adóforintokat uszoda építés közben, melynek Apró Antal nevű apósának utaltak ki Nagy Imre és társai kivégzéséért cserébe.

hu.wikipedia.org/wiki/Apr%C3%B3_Antal
Személyesen felügyelte Nagy Imre és mártírtársainak koncepciós perét; 1958. június 17-én ő jelentette be a Parlamentben Nagy Imre és három társa kivégzését, amelyet a „nép jogos elégtételének… az ellenforradalom méltó megbosszulásának” nevezett.[3] Az MSZMP KB határozata alapján ezen érdemeiért a budapesti Szemlőhegy utcában kiutalták részére a nagypolgári Lovassy-Stürmer orvoscsalád volt villájának nagyobbik lakrészét. A nép körében az 1956 utáni keményvonalas megtorló politikát támogató fellépése miatt vált hírhedtté, a Magyar Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány másik két vezető személyiségével együtt, mint "Kádár-Apró-Dögei"-t emlegette a pesti közbeszéd.

toportyánzsóti 2013.03.08. 08:42:58

@pocakos focisla: Ellőtték a jobb heréd mozgalmár?Attól visítasz mint 1 kappan?

regress 2013.03.08. 08:49:01

@pocakos focisla: a fideszes csürhe meg közpénzen/2006/anyádat ki?hajrá békés fideszSAVAZÓK

pocakos focisla 2013.03.08. 08:50:42

@regress:
Na itt ballib csürhének két jeles képviselője.

Holnap kihez törtök be rongálni majmok ?

angyali értékrend 2013.03.08. 08:51:49

@pocakos focisla: "A ballib csürhe Amerikai pénzen tör zúz magántulajdont."

miota magantulajdon a fidesz szekhaz? azt is megvette a simicska? vagy a habonyi arpika? vagy a nyerges zsolt?
vagy valamelyik fidesz oligracha?

regress 2013.03.08. 08:52:29

@pocakos focisla: a fideszes csőcselék meg közpénzen/2006/.anyádat ki?hajrá fideszSAVAZÓK!

KopaszMercis 2013.03.08. 08:52:52

Aha... te kire biznad inkabb a lanyodat...

Simor fele off-shore lovagra, vagy erre a szimpatikus gyilkosra?

regress 2013.03.08. 08:56:28

@pocakos focisla: fogad örökbe egy lápavasat,nemsokára a tiéd lesz

Nap Pali 2013.03.08. 08:58:14

nem kelet a diákoknak áttörni magukat a fides valton-b-közép gyilkosokon

amugy sem volt túrórudi a szék(let)házban,
viszont kaptak sósavas vaniliás karikát !

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2013.03.08. 09:00:23

Tudtommal biztonsági őr csak tiszta erkölcsivel lehet az ember, de lehet a kétharmad ezt is felülirta már.

Nap Pali 2013.03.08. 09:01:40

@Kőmíves Kelemen: a fidest jól "megvédik", gyilkos a bűnözőket

pocakos focisla 2013.03.08. 09:03:46

@regress:

Tisztázzunk néhány dolgot:

Miattam ugyan ne álljanak ki azok az Amerikából pénzelt seggfejek !

Én ugyanis nem tűröm ha az erkélyem alá beköltöznek hajléktalanok, oda szarnak, hugyoznak, és gyerekeimet rettegésben tartják saját lakóhelyükön.

Azt se tűröm hogy egyetemisták a befizetett adóforintjaimból ingyen tanuljanak, majd becsapva mindenkit, lelépjenek, és külföldön termeljenek GDP-t.

A többi bérretegés említésre se méltó.

2006-ban volt diktatúra, akkor vertek azonosíthatatlan rendőrök ellenzékieket, most meg magánterületen randalírozhattak a tetvek büntetlenül.

Emlékezzünk pl a székház-ostromra az összes rongáló ellen eljárás indult. Most meg semmi.
A kár félmillió forint.

KopaszMercis 2013.03.08. 09:18:26

@pocakos focisla:
Most mi a baj, hogy ti ugyesebbek voltatok, es felgyujtottatok a TV szekhazat a gecibe, ezek a ballib buzik meg erre sem kepesek?

Sot, se egy plazma tv-t se egy sznikerzt nem nem tudtak ellopni... kis degeneraltak..

Raadasul magyarorszagon amugy sem szent a magantulajdon. Ez nem egy demokratikus szabadsagelvre epulo tarsadalom, hanem egy balkan cigany kommunista allam.

Hagyjuk mar ezt a szar magan tulajdon szentseget...

68nyara 2013.03.08. 09:18:46

@Kőmíves Kelemen: A bűntetlen előélet szabályaira aztért előbb keress rá. Attól, hogy valamikor elítélték, mára simán kaphat erkölcsit, ez a szabély ráadásul nem is új, nagyjából mindig is így volt. Ha a büntetését letöltötte kaphat erkölcsit. Innentől meg nem nagyon tudod ellenőrizni, hogy volt e valami stiklije. A fegyverviselési az kicsit más, de ott is előfordulhat. Sőt vannak speciális esetek, (pl. felfüggesztett előzetes mentességgel) amikor még a büntetés alatt is kaphatsz erkölcsit. Szóval akkor: ha te megbízol egy céget a házad őrzésével, honnan is kellene tudnod, hogy az ő alkalmazottja valaha is követett e el valamit? Még a cég sem biztos, hoyg tudja.

Másik oldalról: ha hozol egy olyan törvényt, hogy aki egyszer börtönbe került az nem lehet már többet bűntetlen előéletű, akkor rendben, csak akkor azt is oldd meg, hogy ezek az emberek hogyan szereznek utána állást? Vagy, az is megoldás lehet, ha mindenkit kivégzünk automatikusan, mondjuk szabálysértés feletti kategóriában. Ez azért is lenne ildomos, mert nagyon rövid BTK-t kellene hozzá írni, ráadásul olcsóbbá tenné a BV-t, nem kellene börtönöket építeni.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2013.03.08. 09:20:35

@68nyara:
Biztos igazad van, de kicsit ellentmondásnak érzem azt, hogy valaki emberölés után BIZTONSÁGI munkakört tölthessen be.
Menjen el gyárba csomagolni, vagy utcát söpörni az ilyen...

irógép 2013.03.08. 09:21:20

Bla -bla-bla!!!
Azok a rendőrök akik embereket vertek válogatás nélkül és használtak fegyvert fej magasságban még mindig szabad lábon vannak, a ballib oldal jó voltából!! Ja igen, akkor ez nem zavarta a nagy demokratáékat!!
Akkor írjuk le a ballib oldal a véres erőszak pártján!!!
Annyira mérhetetlenül szánalmas ez a kettős mérce amit ellenzék és a propagandistái folytatnak!!
illetve elintézik, hogy 2014 ben ne kerüljenek hatalomba, mert erre a saját híveiken kívül az ország már nem kíváncsi!! Bajnai és az elvtársak, igen megcsináljátok!!:)

pocakos focisla 2013.03.08. 09:21:31

A Fidesz legalább nem veret mag ellenzéki tüntetőket, és ez jóval több, mint ami az MSZP-től elvárható !

És ezt a különbséget minden szavazó tudja, még az is aki ész nélkül diktatúrázik, a kedvenc MSZP-s diktátorait visszahozandólag.

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2013.03.08. 09:21:33

"Én ugyanis nem tűröm ha az erkélyem alá beköltöznek hajléktalanok, oda szarnak, hugyoznak, és gyerekeimet rettegésben tartják saját lakóhelyükön."

Ez tényleg elfogadhatatlan és jogosan felháborító. Azonban a tákolmánymódosítás ágyúval verébre: mivel azért szarik hugyozik és épül le közterületen a hajléktalan, mivel nincs hová mennie. Na most szart se érünk azzal, ha betiltjuk a közterületen alvást, mivel a levegőben levitálva mégsem tud aludni, nincs ilyen képessége-kompetenciája, ha már közterületen nem aludhat. És kurvára kérdéses, hogy oké, vadásszák a hajléktalanokat. Na most, kiszámolta valaki, hogy mennyi közpénzt és forrást igényel az erre vonatkozó permanens rendőri fellépés? Nem, mi a fasznak, amit a Csúti Szauron kifingik reggel, azt a samesza beadja módosítóként.

Nem tudom hallottál -e a Helsinki Záróokmányról. 1975-ben lett aláírva Magyarisztán részéről is.

Diákok és külföldi tanulás: szart sem és a dolog. Nem érted: nem tiltani kell, kádárista stílusban, hanem kedvező feltételeket teremteni. Mivel Magyarisztán kis nyitott gazdaság, ásványkincsekben szegény, egy potenciálja lehet: a szaktudás, az innovatív emberek. Kiművelt emberfők, ahogy egy bizonyos Széchenyi mondta. Őt ugye nem akarod szembeköpni? Ő belefér még a Fidesz nemzeti panteonjába? Vagy már ő sem?

Nem baj drága Fidesz, és te hülye fasz Orbán: majd a többit az EU lerendezi. Felültök a szopórollerre megint. Plusz remekül lehet kampányolni ellenetek, hogy korlátozni kívánjátok a szólásszabadságot, és diktatórikus rendszert építetek. Ez újabb adag választót erodál.

pocakos focisla 2013.03.08. 09:22:56

@KopaszMercis:
Elő is állítottak minden rongálót akkor.
Rá pár naora meg ellenzékieket verettek rommá büntetlenül beazonosíthatatlan karhatalmisták MSZP-s parancsra.

Szöges ellenétben a mostani ballib rongálással, amit a ballib csürhe vitt véghez.

regress 2013.03.08. 09:24:17

@pocakos focisla: azt tűrted mikor a parlamentet körbeszarták?te kinek a pénzén tanultál?a csőcseéket verték,sajnos nem eléggé.az összes rongáló ellen?na ne hazudj.van üveges ismerősöm csak nevet,ennyi pénzért egy kzepes házat meg lehet csinálni.2006-ban mekkora volt a kár?ja még valamit,a fidesznél kárszakértők dolgoznak másodállásban?még el se mentek a tüntetők,már megvolt a kárérték.mocskos hazug tolvaj banda

KopaszMercis 2013.03.08. 09:24:58

@irógép:
Nem ugy volt, hogy ti elszamoltatjatok oket?

Ja boccs, a fidesz a gyurcsanyt sem kepes sittre baszni, de meg egy mezei koztorvenyes bunozot sem tudtok bortonbe kuldeni.

Es ti akartok orszagot iranyitani... gratulalok. Majomfaszok vagytok mind. Egy kommunista csecsrol szakado buzi brigad, mint az szdsz az mszp meg a jobbik...

Nyilvan nem ti tehettek rola, mert tanulatlan fasszopo tulok nagyon videki kisvilagi gecik vagytok, akiknek veget er a vilag hegyeshalomnal, de azert lehetne nemi onkritikatok, es maradhatnatok a kapanyelnel, ahova valok vagytok.

Szar eletkeptelen balkan cigany brigad...

You can take the girl out of Kansas, but you can't take Kansas out of the girl... ugye ugye?

pocakos focisla 2013.03.08. 09:25:33

@biturbo s - félázsiai bunkó állat:
Csináltak Tarlósák sok új hajléktalan szállót.
Igaz pl a XIII. kerületben az átadást az MSZP miatt ki kellett tolni hónapokkal, de máshol is bővült a szolgáltatás.

Csakhogy oda nem akar menni a hajléktalan.
Ennyi.
Ezért szarik az erkélyem alá, és ezért tartja rettegésben a gyerekeimet.
Mert neki joga van ehez.

Lófaszt !

68nyara 2013.03.08. 09:25:46

@Kőmíves Kelemen: Ez ok, nem is ezzel van a baj, hanem az állítással, hogy "a FIDESZ gyilkosokat alkalmaz" 1. nem a fidesz, 2. mint írtam gyakorlatilag esélytelen vagy kiszűrni.

Önmagában egyébként az is érdekes kérdés, hogy hogyan tudod eldönteni, hogy milyen cselekménynél vonod meg a határ, ami után örökös bűntetett előélet jár? (azaz dehogynem, mert van iylen is: tényleges életfogytiglannak hívják). Plusz, a büntetés letöltése utáni büntetést minek fogjuk hívni?

KopaszMercis 2013.03.08. 09:27:19

@pocakos focisla:
Persze minden ronagalot eloallitottak... mikor vontak utoljara akarkit is felelossegre ebben az orszagban?

Te mit szivsz teso? Legyel mar rendes es adjal nekunk is, szeretnek en is igy betompulni...

Egyik kutya masik eb. Nem latod, mert a tulajdonosaid nem engedik neked, hogy lasd, de ez van.. ezt kell szeresd.

01234567 2013.03.08. 09:27:37

@pushup: @Rwindx: Ez egy elég súlyos probléma. És hidd el nagyon mélyre mutat. A posztoló sem merte ideírni konkrétan miért ült az illető. Nekem már régóta mondják 92-93 óta a Fideszben ott a szervezett alvilág is, az utóbbi 2 év arra mutat, igaz.

jobbrolbandita 2013.03.08. 09:28:04

Ezt olyan írta akire tegnap rá akarták törni az ajtót:
"Tegnap óta azon gondolkodom, miért éreztem azt a székház elleni támadás miatt, hogy személyemben támadtak meg. Elnéztem ezeket a jobb és rosszabb arcú, átvert, becsapott és felhergelt fiatalokat és az jutott eszembe, hogy én ennyi idősen mit tettem. A rendszerváltáskor 6 éves volt a lányom. Úgy tiltakoztam a rendszer ellen, hogy templomba jártunk és tüntetésekre. De soha senkit nem támadtam meg. És miért volt fontos, hogy odamenjek? Mert tényleg azt éreztem a barátaimon, akik a házban dolgoznak, hogy féltek. Védtelen fiatal lányok, velem egykorú munkatársnőimet megtámadták, rugdosták, lökdösték a munkahelyükön. Szerettem bemenni a székházba, mert hangulata van. Patinás épület, szépen, gondosan karbantartva, de már sohasem lesz olyan mint régen. A fal tövében végezték szükségleteiket, a bejárattól pár méterre. Szóba sem álltak velünk, pedig szerettünk volna beszélgetni. Megkérdezni mit szeretnének, de csak ordítottak az arcomba. Semmi tisztelet, figyelem, hajlandóság nem volt bennük az ember a nő vagy az édesanya felé. de megerősített, sok a barátom, tudok rájuk számítani és számíthatnak ők is rám. Büszke vagyok, hogy nem ilyen gyereket neveltem. Megerősített, hogy a jó oldalon vagyok. Köszönöm a rengeteg telefont, az érdeklődést a segítséget!"

KopaszMercis 2013.03.08. 09:29:21

@pocakos focisla:
Nem tudom szoltak-e neked, de papiron veget ert a kommunizmus 89-ben, azota ha nem tetszik a hely ahol laksz: el lehet koltozni.

Van nem egy nem ket erkely, ahova nem szarnak a hajlektalanok, es ha tudod a gyerekedrol, hogy egy nyamnyila beatles akkor irasd be sportolni... talan meg tovabb is el

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2013.03.08. 09:30:29

@68nyara:
Javits ki ha tévedek, de biztonsági őr már csak egy tanfolyam elvégzése után lehetsz. Mivel ez egy OKJ-s tanfolyam, kvázi az állam adja ki a "bizonyitványt". Semeddig nem tartana nekik utánanézni a rendőrségi adatbázisban, és az erőszakos bűncselekményekért elitélt emberek NEM kapnak ilyen jogosultságot.

Ahogy a pedofilokat sem engedjük az óvodák, iskolák közelébe, még 20 év után sem, miután leülte.
Tudom, hogy nálunk nem igy működik, mert ez túl logikus lenne...

KopaszMercis 2013.03.08. 09:30:56

@jobbrolbandita:
Ez most a TV szekhazas cucc, vagy a tegnapi...

Templomba jart... de cuki. Es milyen mas babonai vannak meg? :)))

Kandeláber 2013.03.08. 09:30:59

Mulatságos ez a szeánsz.
Odamegy pár hahás, kiegészülve fogatlan öregasszonyokkal, és sokan úgy olvadoznak, mintha valami nagyon nagy dolog történt volna.
Portugáliában, Spanyolországban, Olaszországban, Görögországban százezrek tüntetnek hónapok óta a húsba vágó megszorítások, a bankárok és a trojka diktatúrája ellen, brutális rendőri erőszaknak kitéve.
Nálunk ennyire telik.

68nyara 2013.03.08. 09:35:43

@Kőmíves Kelemen: De nem szabhat ki pótlólagos büntetést. A bizonyos munkaköröktől, foglalkozásoktól eltiltás részét képezheti a büntetésnek, bíró szabhatja ki, és annak is van időtartama. Az amerikai gyakorlat más, de ott az egész jog más, tehát azzal ne hasonlítsuk össze.

68nyara 2013.03.08. 09:38:06

@Kandeláber: Azért ez humoros. Azzal érvelsz, hogy ezekben az országokban mekkora tüntetések vannak, és nálunk miért nincs a másik oldal mellett? Mert ami ellen ők tüntetnek, az pont az EU/IMF. Nálunk meg pont azért tüntetnek, hogy legyen EU/IMF komfort a kormány. Nem meghasonlás ez?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 09:39:15

@dennisthemenace: Nem arra gondoltam, hogy megdugnák (pedig valaki megtette, van gyereke :S ), hanem hogy megvernék, mint a lovat.

Nem lehetne biztonsági őr.
Na szóval, milyen jogköre van, mint biztonsági őrnek?
Volt fegyvere? Vagy nemzetbiztonsági kockázatot rejt?
Mert még ha állami szervnél lenne, az gáz. De hogy egy nyamvadt biztonsági tahó?
A Parlament őreit biztos átvilágítják, de egy parlamenti párt, ha nem ellenőrzi le az alvállalkozói embereit, akkor tudom sajnálni...

Mindenesetre, ha mondjuk pl. erkölcsi nélkül dolgozott, és kéne, akkor OK, ez gáz. De nem az, hogy ült (és hogy miért - mert leülte) hanem hogy törvénysértés történt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 09:40:30

@Kőmíves Kelemen: Ez igaz. De ha ez itt nem történt meg, az max. azért baj, mert törvénytelen, akkor lesz szíves a Fidesz feljelenteni az alvállalkozót... (biztos nem pártközeli :D ) Stb. De ez nem állami dolog. Ez egy politikai párt baja.

KopaszMercis 2013.03.08. 09:41:17

@Kandeláber:
Igen, hat mi nem hiszunk a szabadsagban.. ahogy a Hofi mondta:
"A magyar ember nem erzi jol magat, ha nem szaros a szaja"

Az elmult 20 evben folyamatosan mindegyik miniszterelnok az oroszok faszat szopja... nem is ertem. Mindegy.

Kandeláber 2013.03.08. 09:47:25

@68nyara: Nem meghasonlás. A több százezer európai tüntető a bőrén érzi az IMF/EU pénzügyi diktatúra hatását.
Itt Orbán gyakorlatilag az IMF/EU követeléseket valósítja meg, csak szemfényvesztő módon el tudja hitetni a megszorításról, hogy az nem megszorítás.
Érdekes módon a megszorítások ellen nincsenek nálunk megmozdulások, csak az azonos neműek házasságának követelése és hasonló, széles tömegeket érintő és érdeklő feliratok voltak láthatók a spontán módon összecsődült arcok transzparensein.
Amíg ilyen követelések lesznek a középpontban, ne is számítsanak tömegbázisra.

jobbrolbandita 2013.03.08. 09:50:21

@KopaszMercis: Milyen liberális, elfogadó vagy más emberek értékrendjével kapcsolatban, te toleranciabajnok. A szánalmasan sivár lelkivilágoddal pedig nem dicsekednék. Ez is csak azt a meggyőződést erősíti, hogy azokat a 30 kilós, rikácsoló kis szarháziakat úgy kellett volna szájon vágni, hogy a taknyukon csússzanak a hősök teréig. Még a szemüket sem kell kilőni.

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2013.03.08. 09:50:33

@pocakos focisla: Nagyon üdvös, hogy lett h. szálló. Engem speicel kurvára nem érdekel, hogy melyik telibevert pártnak milyen potentátja vágta át a szalagot, illetve melyik pártnak nevezett közpénzszivattyúhoz tartozó húgyagyú helyi politikus miatt nem lehet. Engem az érdekel:

1. fel lett -e mérve a hajléktalanok száma?
2. van -e számszerűen erre intézményi ellátó kapacitás, megfelelő pufferrel, átmeneti krízisidőszakokra?
3. vannak reintegrációs programok, mivel hosszú távon célszerűbb, kevésbé költséges, ha vissza tud integrálódni, mint hogy támogatni és fegyelmezni kelljen?
4. működik ez a rendszer koherensen?

És amikor van egy ilyen struktúra, akkor lehet legfeljebb azt mondani, hogy innentől tiltjuk az utcán élést!

Avagy próbáld meg a fasz másik oldalán levést elgondolni! Te mit csinálnál, ha utcára kerülnél? És hogyan érintene, ha esetleg önhibádon kívül kerültél utcára, és csupán ezért kriminalizálnak? Te ordítanál a legjobban bazdmeg!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 09:53:03

@biturbo s - félázsiai bunkó állat: Valahogy én is szoktam kamillázni, hogy nem egészen azért fizetem a miniszterelnököt, hogy gyárakat adjon át, meg beszédeket mondjon (amiket más ír).
Lesz szíves az ország gondjaival foglalkozni, nem ripacskodni. Nem azért tartjuk.

KopaszMercis 2013.03.08. 09:54:48

@jobbrolbandita:
A liberalizmus a buzi kommunistak szar dumaja ma magyarorszagon...

Igazad van, az osszes ilyen utcara vonulo ciganyt ugy ahogy van fel kellene huzni a lampavasra, az osszes haha-st a kinn levo nyuggereket, a 2006-os kossuth teret ossze szaro hugyozo naplopo "szabaccsagharcos" cigannyal egyutt..

Ilyen bena fasz orszag, hogy ennyi gorenybol talan ha egynek kilottuk a szemet? Az is azota hisztizik... nyamnyila fasszopo kocsog.

Nezd meg rendes igazi valos ertekrenddel rendelkezo bator elkotelezett tiszteletre melot ember hogyan tuntet:
www.wallchan.com/images/sandbox/76865-buddhist-monk-burning.jpg

Mikor lesz itt vegre ilyen? Kis gyoker fasszopok vagytok mind.. mszp-sek fideszesek. Egy kutya. Kocsog batortalan hisztis buzi fergek.

Szelid sunmalac 2013.03.08. 09:54:58

@68nyara: Egy sima egyszeru munkahelyen is kernek erkolcsi bizonyitvanyt. Ennyire egyszeru kiszurni. Milyen bunnel huzom meg a hatart? Nos, akit torvenyesen eliteltek, annal.

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2013.03.08. 09:56:33

@jobbrolbandita: Helsinki Záróokmány hetedik pontja, te húgyagyú!

7. Az emberi jogok és az alapvető szabadságjogok tiszteletben tartása, beleértve a gondolat, a lelkiismeret, a vallás és a meggyőződés szabadságát.

Menjél É-Koreába lágerkápónak faszkalap! Ott szájba vághatsz bárkit, hogy úgymond a taknyán csússzon, te neohorthysta konzervatív keresztény féreg!

jobbrolbandita 2013.03.08. 09:56:53

@KopaszMercis: :) Na ennek a tiltakozási formának minden politikai tábor nagyon örülne az biztos. Nézni, ahogy megsemmisíti magát a politikai ellenfél...:).

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2013.03.08. 09:58:08

@ColT: Kibulizott országnak operettminiszterelnök integrált pávatánccal.

KopaszMercis 2013.03.08. 09:58:30

@jobbrolbandita:
Most hogy furkeszem az emlekeimet, volt is ilyen, az pont a fidesz ellen tiltakozva szurta sziven magat a nyugdijfolyositonal...

Mondjuk ettol meg az ellenzekiek ugyanolyan csicska szarok, csak ugy tunik, hogy a sok buzi emos koze keveredett egy ferfiember, aki komolyan gondolta...

Kivancsi vagyok, hogy mikor lesz az elso ilyen kormanyoldalon. Mondjuk ott ahol a Selgeczi Mabriella az eceszgeber, ott sok jora nem lehet szamitani...

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2013.03.08. 10:01:07

@KopaszMercis: A fotón a valódi tartás és erő!

Recseg-ropog az Orbánia rendszer, törzstroll-hadai, félnek, nyínak, ordítnak, átkozódnak, valójában a saját maguk által e világon megteremtett szellemi poklukban most sülnek ropogósra.

KopaszMercis 2013.03.08. 10:03:47

@jobbrolbandita:
Te meg a szuleid mit csinaltal, amikor elnyomtak a kommunistak? Bealltal a sorba. Bator fiuka vagy.
Jah nem boccs... te azert leptel be a partba, hogy belulrol rohaszd, tudom tudom.

Hagyjad ezt a szar dumat. Nincsen koztetek EGY SE aki komolyan gondolja a napirendet. Szegeny ember opiuma. Lenne love-d akkor nem tiltakozgatni jarnal valamelyik part faszat a szadba veve, hanem jarnal nyaralni, es kikapcsooldnal es teli szajjal rohogned ki mind ket oldalt. Ugyanolyan szanalmas ugyanis.

Ennek a tiltakozasi formanak a lenyege, hogy maradando, es figyelem felkelto. Itt egy ember egy napirendet belevesett a tortenelembe. Szerinted ti hogy fogtok majd szerepelni a tortenelem konyvekben? Mint a Torgyan baszod... Ezt a szerzetest pedig sosem fogja senki elfelejteni. Rolad majd annyi marad fenn hogy odaszartal a kossuth terre es kiramoltad a TV szekhaz bufejet...
Hozzad melto emlek.

jobbrolbandita 2013.03.08. 10:08:54

@biturbo s - félázsiai bunkó állat: nem hiszem, hogy a záróokmány szerint magánterületre be lehetne törni politikai okokból. Te libsibolsi szarcsimbók. :)Ha már ilyen szép stílusban tudsz érvelni, te hatalmas toleranciabajnok, aki a liberalizmus és tolerancia jegyében más embert a vallása miatt gyaláz. Ez az igazi arcotok és annak az agresszív, rikácsoló söpredéknek, aki tagnap köztörvényes bűncselekményt követett el, amikor betört más tulajdonába. Szerintem 10-20 ultrának (több nem is kell az ilyen 30 kilós homáraktivistákkal szemben) végig kéne járni a tegnapi "gyerekek" lakásait, rájuk rúgni az ajtót, majd békésen leülni a nappalijukba, ahol néhány órán át idióta jelszavakat üvöltöznek, majd körbepisálják a nappalit és távoznak. Szerintem tökéletesen elfogadható nem? Hm? Hülyegyerek.

jobbrolbandita 2013.03.08. 10:11:39

@biturbo s - félázsiai bunkó állat: Én úgy látom, hogy éppen ti vinnyogtok és rikácsoltok és féltek. És ilyen nyomorult kis műbalhékat tupíroztok. Szánalmas és teljesen hatástalan. Viszont arra tényleg jó, hogy végképp lejárassátok magatokat ország világ előtt. Még több verekedő melegjogi aktivistát, és a parlament közelébe sem fogtok jutni :) Hajrá!

KARD blog 2013.03.08. 10:12:20

Egy picivel több önmérsékletet és a vitapartnerekkel szembeni tiszteletet ha szabadna kérnem.

KopaszMercis 2013.03.08. 10:12:20

@jobbrolbandita:
Lendvai Ildikosan:
Lassan mondom, hogy a fideszesek is ertsek:
MAGYARORSZAGON A MAGANTULAJDONNAK NINCSEN SZENTSEGE

Értöd paraszt?

Kandeláber 2013.03.08. 10:12:51

@KopaszMercis: Figyusz, nem mutatnál példát bátorságból, ha akkora a pofád?
Egy kanna benzin elég lesz, odamész a Parlament elé, felgyújtod magad egy csomóan meg lefilmeznek.
Felkerülsz az youtube-ra, és benne leszel a tévében is.
Jan Palach, aki Prágában felgyújtotta magát '68-ban a ruszki bevonulás miatt, nem pofázott habzó szájjal, hanem megcsinálta.
Nemsokára Pesten, a Múzeumkertben Bauer Sándor is.
Úgyhogy ne rakosgass föl tökéletesen más kultúrából való videókat égő buddhistákról.

jobbrolbandita 2013.03.08. 10:17:35

@KopaszMercis: Engem bizony még a kommunista rendőrök kergettek kisfiam, mert bizony sokat tüntettem. És akkor az tilos volt tudod, kicsi rózsadombi selyemhuszár, akit elkaptak pl. a lánchídi csatában, azt elővették a suliban, a munkahelyén. Nem babra ment a játék. Tudod az egy az egy diktatúra volt. Ha most diktatúra lenne, te, és a barátaid fületeket farkatokat behúzva közlekednétek, nem kockázat nélküli performanszokat tartanátok, hogy legyen mit fényképezni nyugati sajtónak. Szánalmas volt ez az akció (is) sajnálni való, szánalmas, súlyosan frusztrált és lelkibeteg résztvevőkkel.

jobbrolbandita 2013.03.08. 10:19:42

@KopaszMercis: Lehet, hogy számodra és a hozzátok hasonlóak számára nincs, mert olyan ... khm ... kultúrkörből származtok, de ezzel inkább nem dicsekednék. De jó, holnap bemegyek a lakásodra ordibálni kicsit a haverjaimmal. Nem gond, ugye?

KopaszMercis 2013.03.08. 10:19:49

@Kandeláber:
Nekem nincsen partpolitikai es ertekrendi napirendem. De ha neked van, akkor szivesen felgyujtalak teged.

Nehogy mar egy pillanatig azt hidd, hogy a hozzatok hasonloan, en azt hiszem, hogy nalam van a bolcsek kove. Nalam ugyan nincsen. Attol mert akkuratusan meg tudom fogalmazni, hogy miert vagytok visszamaradott balkani nepek, meg nem azt jelenti, hogy en elhiszem magamrol, hogy tudom a megoldast. Honnan is tudhatnam? Azert mert okosabb vagyok mint a vezereitek meg nem azt jelenti, hogy nagykepu pokhendi modon elhiszem mamagrol, hogy mindent tudok es mindehez ertek. Fogalmam sincsen, es nem is erdekel.

Azt latom nagyon pontosan, hogy itt hogyan fogjatok ignorans sotet majmok modjara egymast betemetni a kovetkezo 20 evben, es melyseges erkolcsi es relativ gazdasagi nyomorba taszitani magatokat. En ugyan honnan a viharbol tudjam, hogy ezt ti hogyan tudnatok a legjobban elkerulni? Es ha tudnam is, vajon miert is lenne nekem ez erdekem? Ide fenntrol tok mindegy, mi tortenik veletek politikai csurhevel oda lennt.. gyujtogassatok fel meg szurkaljatok sziven ti magatokat, hatha elorebb juttok vegre...

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2013.03.08. 10:21:31

@jobbrolbandita: Nem hiszem, hogy leírtam volna, hogy egyetértek magánterületre engedély néküli belépéssel. Mivel hogy nem értek egyet. Másrészt nem tudsz rólam semmit, faszkalap, tehát nem kéne a szánalmas processzorodba égetett egyik rutinkategóriába húznod, baromarc.

A megnyilatkozásod problémás a számomra. Pontosan az, hogy az ilyen hozzás hasonló jellemtelen gyáva és kegyetlen férgek még mindig nem pusztultak ki, két nagy diktatórikus tömb összeomlása után sem, és sajnos bőven tenyésznek ebben az országban. A dumád nem tetszik, ez okból kínállak ilyen szép szavakkal, seggfejkém. Ahogy megnyilatkozol. És ami lehet mögötte.

A HZ ott jön a képbe, hogy drágalátos vezéred pont most akarja garantálni a 4. Tákolmánymódosítóval, hogy a hozzád hasonló férgeket élető gyűlölet mindenki más iránt, aki nem azt nem akkor és nem úgy gondol valamiről és valamire, szabad és "alkotmányos" csatornát kapjon. Szeretnél már ütni ugye? Az un. "liberálbolsikat" főleg? Már alig várod, hogy pofánbaszhasd, akinek nem tetszik a képe, a Tákományra, és abba a közeljövőbe belepréselt akármillyen szirszar jogszabályra hivatkozva, mi?

KopaszMercis 2013.03.08. 10:24:10

@jobbrolbandita:
Ha bejossz nem lohetlek le, mint olyan ...khm... kulturkorben, ahol a magantulajdonnak van jelentosege.
Be is mesz amugy (metaforikusan) nezd meg a sok kitelepithetetlen ciganyt akik oda szarjak a kolykeiket aztan nem lehet veluk mit csinalni. Az is te vagy.
Fuu hallod teged a komenyista rendorok kergettek.. tyu ha, te nagyon nagy fiu vagy, es mond, mar elengedett kezzel ulsz a bilin? Tilos volt tunetni, jujj de nagy legeny vagy. Elarulom, hogy volt olyan zenekar, akit suttyo szoveg miatt sittre kuldtek. Nem csinaltak semmit, nem bomlasztottak stb, csak irtak egy bunko tulok szoveget.
Te aztan kurva veszelyes elem lehettel, ha teged annyira nagyon megkergettek...

Apukam... most vagjam be megint annak a kepet, aki tudja hogyan kell tiltakozni, hogy vegre felfogjad?

Kandeláber 2013.03.08. 10:27:14

@KopaszMercis: Szabadnapos vagy a mosogatásból valahol East-Londonban, kis primitív?
Miért nem veszel inkább az ottani TESCOBAN pár doboz akciós sört vagy egy üveg olcsó vodkát, aztán elszopogathatod, miközben nézed az égő buddhistákat az youtube-on.
De helyette fel is gyújthatod magad.
Este már látnánk a híradóban.
Persze égeted magad így is.

KopaszMercis 2013.03.08. 10:30:56

@Kandeláber:
Olyan kivancsi vagyok, hogy amikor mondjuk ilyen precizen belovod, hogy a vitapartnered kicsoda micsoda es mennyit keres stb, ha megtudnad tenyszeruen, hogy MEKKORAT tevedsz valojaban, akkor az befolyasolna -e erdemben az onkritikadat, es atertekelned - e, hogy mennyire rosszul mered fel a vilagot es mennyire el vagy tevedve.
De komolyan, elarulod, hogy szerinted miert ne lehetnek pl itthon elo felsovezeto, aki szimplan a munkajaval 10szer annyit keres, mint te es tenyleg teliszajjal kirohog? Most komolyan? Azert mert univerzalis kritikat fogalmazok meg? vagy miert? Mibol gondolod, hogy egyaltalan hajlando lennek Londonban elni? Nem is ertem...

Kandeláber 2013.03.08. 10:34:29

@KopaszMercis: Ha szerepet játszol, jól csinálod.
Igen, talán lehetsz egy félművelt yuppie, sőt, bármi más.
De leginkább piromániás.
Megvan, szabadnapos tűzoltó.

Szelid sunmalac 2013.03.08. 10:39:20

Vicces, hogy az autogyujtogato es szekhazrombolo nagy arcok hogy meg vannak ijedve es hogy fel vannak haborodva par ucsorgo fiatal hippi gyerek miett :) Igazi ferfiak!
Ezeknek nekimennenek, meg meg is tudjak oket rancigalni. Csak ne varjak meg, amig a hasonlo kaliberu, de eddig rejtozkodok is kimennek es mondjuk nem fogjak magukat ennyire vissza ha megutik oket.

KopaszMercis 2013.03.08. 10:43:32

@Kandeláber:
Nem szerepet jatszom, egyszeruen csak ezt a PC tompitot veszem le.. en szentul hiszem, hogy ha valaki a megfelelo intelligenciaval es kritikus szemmel kezdi el szemelelni az itteni politikai szereploket, legyenek azok poliitkusok, vagy haha-sok vagy az orban beszedet kifutyulo ingyenelo orbanista nyuggerek, akkor nagyon hamar elgurul a gyogyszere es mind ket fellel kapcsolatban nagyon nagyon komoly kritikat tud csak megfogalmazni.

Nekem valoban, ahogy az amerikai mondja "I don't have a dog in this fight"... nekem mindegy. Szerencsem van, mert azon nagyon keves emberek koze tartozom ebben az orszagban, akinek az eveken at tarto kemeny munkaja nem csak gyumolcsozott de meg is van becsulve anyagilag es erkolcsileg. Nem tudom, hogy ettol yuppie vagyok-e vagy felmuvelt... de az biztos hogy igazan nem erdekel, hogy ti mit kuzkodtok egymassal fideszesek mszpsek.

Nem igaz, hogyha valaki vegig nez a jobbikon meg a ciganyokon, akkor lat erdembeli kulonbseget. Ugyan ez vonatkozik pl a babonakra meg a vallasra... nincsen kulonbseg. Ki mondja hogy van? Es? Miben? Egyik a 13-as szam buvos hatasaban hisz, a masik pedig a bibliaban. Ha felre tudja tenni az ember a tarsadalmi beidegzodeseit, akkor vilagossa valik, hogy egy objektiv ertekrend mellet a fidesz az mszp es a jobbik azok egymasra probalnak licitalni, hogy ki a nagyobb kommunista. Nem hiszem el, hogy a mostani miniszterelnokrol ne tudna mindenki, hogy egy lumpen videki cigany, akire szerzodesekrol az ugyfeladatok begepeleset SEM bizna ra senki a sajat vallalkozasaban, nem hogy egy orszagot. Es ebben EGYIK elodje sem kulonbozik. Sot semelyik A listas politikus.

Nem kell ehhez elvakultnak lenni, egyszeruen objektivnek es kritikusnak. Ennyi. Nagyon nagyon el van itt sok minden baszva, es mindenki annyira felti a politikai napirendjet, hogy nem mert megfogalmazni normalis objektiv elfogudlatlan kritikakat.

Kandeláber 2013.03.08. 10:49:39

@Kandeláber: Egy dologban tökéletesen egyet értek veled.
Tök mindegy, minek hívják a miniszterelnököt, Bajnainak, Mesterházynak, Gyurcsánynak vagy Orbánnak.
Tök mindegy, hogy maszoposból vagy fideszesből ül több a parlamentben.
Egyik kutya, másik eb, legfeljebb a retorikájuk különbözik egymástól.
De a pártfüggő fanoknak ezt hiába magyarázza az ember, a bajnaista meg van győződve arról, hogy ha a szendécske ül a trónra, akkor itt lesz a Kánaán, az orbánista pedig szentül hiszi, hogy ha az imádottja veszít akkor vége a világnak.

KopaszMercis 2013.03.08. 10:53:38

@Kandeláber:
Csak nem ertem, hogy miert kell azt hinni, hogy valami kelet londoni mosogato vagyok...

Kandeláber 2013.03.08. 10:55:01

@KopaszMercis: Bocs, saját magamnak válaszoltam közben neked szól.

Doberdo 2013.03.08. 12:09:55

Miért éppen a személyzeti politikájuk lenne következetes. Elvégre az antikommunista Fideszben
van a legtöbb volt kommunista.( Az igaz, hogy nagyon
sok pénzért fordítottak köpönyeget.)

68nyara 2013.03.08. 12:18:32

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: No akkor olvass vissza. NEM biztos, hogy meg tudod mondani, hogy volt e büntetve.
Nem akartam offolni az egészet, de akkor bemásolom a vonatkozó paragrafusokat:
(Nem tudjuk, hogy ténylegesen mennyi volt az ítélet, és mikor, hogyan került letöltésre, stb. ...)

100. § (1) A mentesítés folytán - törvény eltérő rendelkezése hiányában - az elítélt mentesül az elítéléshez fűződő hátrányos jogkövetkezmények alól.
(2) A mentesített személy büntetlen előéletűnek tekintendő, és - törvény eltérő rendelkezése hiányában - nem tartozik számot adni olyan elítéltetésről, amelyre nézve mentesítésben részesült.
(3) Újabb bűncselekmény elkövetése esetén a mentesítés nem terjed ki azokra a hátrányos következményekre, amelyeket e törvény a korábbi elítéléshez fűz.

A mentesítés módja
101. § Az elítélt mentesítésben részesülhet
a) a törvény erejénél fogva,
b) bírósági határozat alapján,
c) kegyelem útján.

A törvényi mentesítés
102. § (1) A törvény erejénél fogva áll be a mentesítés
a) közérdekű munka, pénzbüntetés, foglalkozástól eltiltás, járművezetéstől eltiltás és kiutasítás esetén - foglalkozástól eltiltás vagy járművezetéstől eltiltás esetén a foglalkozás vagy a járművezetés gyakorlásának joga kivételével - az ítélet jogerőre emelkedésének napján;
b) felfüggesztett szabadságvesztés esetén a próbaidő leteltének napján;
c) gondatlan vétség miatt kiszabott szabadságvesztés esetén a büntetés kitöltésének, illetőleg végrehajthatósága megszűnésének napján;
d) szándékos bűncselekmény miatt kiszabott, egy évet meg nem haladó szabadságvesztés esetén a büntetés kitöltését, illetőleg végrehajthatóságának megszűnését követő három év elteltével;
e) szándékos bűncselekmény miatt kiszabott, egy évet meghaladó, de öt évnél nem hosszabb szabadságvesztés esetén a büntetés kitöltését, illetőleg végrehajthatóságának megszűnését követő öt év elteltével;
f) szándékos bűncselekmény miatt kiszabott, öt évet meghaladó, határozott tartamú szabadságvesztés esetén a büntetés kitöltését, illetőleg végrehajthatóságának megszűnését követő tíz év elteltével.
(2) Az (1) bekezdés b) pontja esetében a mentesítés nem áll be, illetőleg hatályát veszti, ha a büntetés végrehajtását elrendelik. Ilyenkor a mentesítésre a fel nem függesztett büntetés szabályai az irányadók.
(3)

A bírósági mentesítés
103. § (1) A bíróság a szándékos bűncselekmény miatt végrehajtandó szabadságvesztésre ítéltet, kérelemre, mentesítésben részesítheti, ha erre érdemes, és a szabadságvesztés kiállásától, illetőleg végrehajthatósága megszűnésétől a 102. § (1) bekezdésének d), e), illetve f) pontjaiban meghatározott idő fele már eltelt.
(2) Az érdemesség elbírálásánál figyelembe kell venni az elítéltnek a büntetés kitöltése óta folytatott életmódját, továbbá azt, hogy - amennyiben erre módja volt - jóvátette-e a cselekményével okozott sérelmet.
104. § (1) A bíróság előzetes mentesítésben részesítheti az elítéltet, ha a szabadságvesztés végrehajtását a 89. § alapján felfüggeszti, és az elítélt a mentesítésre érdemes.
(2) Az előzetes mentesítés hatályát veszti, ha a felfüggesztett büntetés végrehajtását elrendelik.

Egyébként nem feltétlenül kellett hivatásos vagyonőrnek lennie, az örző-védő cégek nem csak ilyen papírral vesznek fel embereket. Nézz szét a "piacon", mondjuk bármelyik üzletben és kérdezd meg, hogy melyik őrnek van OKJ-s papírja?

Ettől még elviekben igazad van, ne legyen biztonsági őr aki mondjuk ült tíz évet gyilkosságért, csak azt mondom, hogy nem tudod kiszűrni a dolgot olyan egyszerűen.

Arról nem is beszélve, hogy ehhez aztán semmi köze a biztonsági céget megbízónak.

Nap Pali 2013.03.08. 12:20:11

"Gógl Árpád azt mondta, nem szeretné kommentálni az eseményeket, de annyit azért megjegyzett "nem tudják ezek a fiatalok, milyen jó dolguk van, mert '57-ben, amikor az egyetemet kezdtem, nagy szerencse kellett ahhoz, hogy valaki továbbtanulhasson." "

nincs különbség hogy mi kellett és kel az előrejutáshoz
1957-ben: szerencse = kommenyista párt
2013-ban: szerencse = fides

Belzebubo 2013.03.08. 12:43:00

@jobbrolbandita: De a fidesz részről ugye nincs is gyűlöletbeszèd? Nem is ők akartak savat locsolni tegnap? Nem is ők vitték a transzparenst hogy ki a hazaáruló? Mindenki, aki nem ért velük egyet? Mert az a demokrácia, hogy ovi megmondja a tutit, az alkotmánytól a négyzetes vetésig, a többieknek meg kuss?

lombozódó 2013.03.09. 23:30:47

@henrik_:
nem kell összemosni és főleg nem kell általánosítani.
A savas öreg IQ -ja minisz 50.
Mindenki fel a fedélzetre mert a FIDESZ gyorsnaszád süllyed.

lombozódó 2013.03.09. 23:55:56

@pocakos focisla:
bazd meg ha ott szívtak valakik akkor azok a bevetett kezdő / zöldfülű rendőrök voltak.

Érdekes a vad - futball - huligánok ott is bőven fellelhetők voltak. / talán jutalmul kapják a stadionokat , mint a barna -ingesek kiképző helyeit ??? / Szóval a futballhuligánok bevetése a FIDESZ taktika része volt.

lombozódó 2013.03.10. 00:07:36

@pocakos focisla:
Mond már seggfej a FIDESZ nagyjai kik pénzén is növekedtek/ okosodtak. Az ugye nem amerikai volt (?) és nem SOROS alapitvány volt a kifizető hely?????

lombozódó 2013.03.10. 00:13:46

@68nyara:
Akkor keres rá és utána firkálgass.

lombozódó 2013.03.10. 00:20:51

@biturbo s - félázsiai bunkó állat:
nézz csak utána: ásványkincsekben igen csak gazdak ország. Csak mandrát beszoptad.

68nyara 2013.03.10. 10:16:08

@lombozódó: Bocs, de ezt biztosan nekem akartad írni? MIt szerettél volna mondani vele?
süti beállítások módosítása