A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Láthatatlan emberek

2012.09.29. 20:24 Carnivore

Mondtam én, hogy nincs itt semmi látnivaló! Amikor az azeri baltás gyilkos ügye kirobbant, sok százezer naiv internetező abban a hitben volt, hogy "az azeri baltás gyilkos ügye kirobbant." Pedig nem. Mert aki akkor bekapcsolta televíziót (mínusz ATV), a rádiót (mínusz Klubrádió), átnézte a kormánnyal szemben nem túl kritikus portálok tartalmát, bizony nem találhatott semmit. Úgy tűnik van, aki még most sem talál semmit.

Mára a "nem létező" Safarovról kiderült, hogy létezik - csak épp "láthatatlan" (értsd: egyesek szerint nincs azeri ügy - legalábbis nálunk!). Láthatatlan ugyanúgy, mint januárban az Opera előtt megjelent több tízezer/százezer kormányellenes tüntető, a Tőkés László mellett álló Lomnici Zoltán, vagy az interjút adó Daniel Cohn-Bendit. De vajon mi közöset vélhettünk felfedezni e láthatatlan emberekben, rejtélyes eltűnésükben? Egyetlen dolgot: nem a Fidesz hívei voltak. Mára viszont eljutottunk oda, hogy Kövér László, a Fidesz (kb.) második embere is "láthatatlanná" tudott válni. Na de hogyan? Hiszen ekkora bűvész-trükköt nem képes akárki végrehajtani. Ehhez Papp Dániel, Élő Gábor, vagy Belénessy Csaba (és az MTVA csapata) már kevés. Ide profi kell.

Igen, ő az: a kormányzati kommunikáció pápája, a szembesítés kérlelhetetlen kivédekező bajnoka, Szijjártó Péter. A „Spokesman” visszatért – sajnos egyelőre csak egy interjúval szórakoztatja a nagyérdeműt. De micsoda interjúval! Ebben eltünteti magát Kövér Lászlót a szeptemberi Fideszes elnökségi ülésről. Na, ez a valami! Letagadja azt, hogy az Országgyűlés elnöke kiakadt a fenti megbeszélésen az azeri ügy miatt. Letagadja, hogy a Safarov-kiadatás egyáltalán szóba került volna azon az ülésen - amely éppen akkor zajlott, amikor már az egész ország (igen, akkor már kormánysajtóstul-mindenestül!!) attól volt hangos egész nap! Amikor külföldről magyarázatot követeltek olyan „jelentéktelen” szövetségesek, mint az USA, Oroszország vagy az EU!  Ha így folytatja tovább,  a következő interjúban azt fogja mondani: nem is volt aznap elnökségi ülés!

Vicces mellékszál, hogy Kövér László már Schmitt úr elnöki kinevezésének ötletén is kiakadt (amit nem tagad le a mai napig sem – talán büszkeségből): s az élet akkor is őt igazolta. Sokszor ment már szembe Orbán elképzeléseivel - mondhatjuk, általában ennek is meg lett az eredménye.

invisible_man.jpg

Mindezekből pedig levonhatjuk a tanulságot: egyrészt Kövér úr „sajátos” habitusából és eddig jellemző viselkedéséből szükségszerűen következnie kellett egy „kisebb” őrjöngésnek a baltás gyilkos kiadatása miatt (már csak azért is, mert ha valaki, ő aztán nem fél megmondani a véleményét T. Miniszterelnök Úrnak (sem) – pláne ha taktikai baklövésről van szó); másrészt a politikai informátoroknak ma már mindenki jobban hisz, mint Szijjártó Péternek – még ha ez nem is tetszik neki. Ja, és a népítéletet is jól ismerjük az ügy kapcsán. Éppen ezért érthetetlen, miért kell letagadni továbbra is egy olyan balhét, amiről már mindenki tud és amiről mindenkinek megvan a véleménye?

Azt hiszem, hogy civilizált országban ezen a fronton már nincs más lehetőség: visszavonulót kell fújni. Marad a beismerés, a személyi konzekvenciák levonása, a jóvátétel valamely (diplomáciai) formája, elhatárolódás. Ebben az esetben a „jóhiszemű kormány” képe hiteles is marad. Kevésbé civilizált országban van csak más út: elhallgatás, eltüntetés, elferdítés, rácsodálkozás, letagadás, megsértődés, visszatámadás, cinizmus. Ebben az esetben viszont csak az azeri biznisz marad. Tessék végre választani.

Szijjártó Péter: „Nem szegtünk meg semmilyen normát.” (interjú - 168 Óra)

 

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on:

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

90 komment · 2 trackback

Címkék: média kiadatás baltás gyilkos nemzetközi botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr464810350

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Rajzfilmet csináltak az örmények az azeri baltás gyilkos sztorijából 2012.09.30. 13:49:21

A magyarokra osztott szerep nem mondanám, hogy jót tesz az országimázsnak. Ám ha a seggét a földhöz veri a külügy, a Lázár-féle kancellária, vagy akár maga a Kedves Vezetőnk, a nagy és tévedhetetlen Orbán Viktor, letiltatni akkor se tudják. A filmet a ...

Trackback: A náci “Mihály Arkangyal Légiója” szellemét idézte meg szektás toborzóbeszédében Orbán Viktor 2012.09.30. 13:38:51

Ösztönökre és érzelmekre ható, félelmeket ébresztő, vallásos és mitologikus elemekből kutyult halandzsájában a román Vasgárda emlékét idéző harcra hívott a messiásként szónokoló miniszterelnök. Nem véletlenül szervezték az ópusztaszeri turulavatást Mih...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NYJetsTD 2012.09.29. 22:41:54

Ne legyünk naivak. Soha, semmifajta beismerés nem lesz. Hiszen a hibás:
IMF, bankárok, azemútnyócév, gyurcsány, bajnai, szárazság, árvíz, karvalytőke, multik, chipsgyártók, klubrádió, a hanyatló nyugat, hűtőszekrények, időjárás jelentések, Hugh Grant... a sor vég nélkül folytatható.
Jó lesz a biztonsági öveket bekapcsolni, a következő hónapokban csak fokozódni fog a tévékben és a neten is a propaganda. Hazugságokban és csúsztatásokban már tényleg jelentős eredményeket ért el a kormány. A gazdaságban még nem, bár most már tudjuk, a negatív növekedés is jó nekünk...
Na de majd jön mindjárt blogger gézánk a többi droiddal és megtudjuk micsoda Kánaán van...mondjuk annyi pénzért, amit ők kapnak érte, nem is csodálom.

laci0011 2012.09.30. 09:16:21

A leninfiúk legbámulatosabb tulajdonsága,nem lép ki közülük senki,vérszerződés van közöttük,vagy akkora aljasságokat követtek már el együtt ami ha kiderűl akkor végük.

dr. jenőke (jenőke) 2012.09.30. 10:16:21

"....a következő interjúban azt fogja mondani: nem is volt aznap elnökségi ülés!"

Semmiből sem tanulsz?
Taggyűlés sem volt.
És most ne gyere mindenféle jegyzőkönyvvel!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.09.30. 10:34:08

@Dr. jenőke (jenőke):

Bulvárkacsa.

Bebizonyosodott.

Nem a Szijjártót olvasod, azabaj.

dr kíváncsivagyok 2012.09.30. 10:44:19

"Na de majd jön mindjárt blogger gézánk a többi droiddal és megtudjuk micsoda Kánaán van...mondjuk annyi pénzért, amit ők kapnak érte, nem is csodálom. "

Hééé, Gééézaa, hol a f...omban vagy már ?

dr kíváncsivagyok 2012.09.30. 10:49:08

Rajtam kívül kevés embert zavar , hogy Orvbán azzal nyert választást és azóta is abból él , hogy lehazugozza , letolvajozza a politikai ellenfeleit . Mit tesznek két és fél éve ? Jobban és többet hazudnak és lopnak mint bárki ebben az országban az elmúlt 20 év alatt ! Rajtam kívül kevés embert zavar . Mert ha zavarna,...akkor tele lennének az utcák tüntetőkkel ! De nincsenek.....

Yeto 2012.09.30. 10:57:39

Orbánnak van igaza. Birka népnek pásztor kell.

sivatagi n. 2012.09.30. 11:05:30

További példák láthatatlan emberekre:

- a schweitzer rabbit inzultáló überfelháborító antiszemita

- az állítólag üldözött zsidók illetve cigányok

Mikk^ 2012.09.30. 11:06:26

@dr kíváncsivagyok: nagyon sok embert zavar. Csak a székházgyújtogató, utcán hőzöngő, más autóját borogató csürhe pont a fidesz oldalán van.
Viccesen nézne ki ha az ilyenek most kimennének.
Vagy nem így gondolod, mert akkor feltételezhető, hogy végre elkezdtek gondolkozni és nem Isten bocs Orbán parancsára várnak.
Ha 2014-ben véletlenül veszít a fidesz és véletlenűl még csak kormányt se tud alakítani, akkor újra látni fogod őket nyugodj meg.

hörgőszelep (törölt) 2012.09.30. 11:10:01

@Yeto: @sivatagi n.: Szerintem nagy kár, hogy szüleiteknek már nem jutott a Ciklon-B-ből, ami tulajdonképpen csak mese.....

nincs semmi baj! 2012.09.30. 11:10:07

Elég ijesztőre sikeredett ez a cím. Aztán kiderült, hogy "csak" szomorú a történet.

Eddie 2012.09.30. 11:14:30

"Tessék végre választani." Már választottak! Legalább 10 éve a hazugság, tagadás, visszatámadás útját járják. Ha akarnának sem tudnának mást csinálni!

Eddie 2012.09.30. 11:16:00

@Yeto: Te már csak tudod, hisz te vagy a vezérürü!

komissarlajos 2012.09.30. 11:18:26

@Yeto: „Eltűnt egy férfi a szombathelyi neurológiáról“
Nem rólad van szó?

dr kíváncsivagyok 2012.09.30. 11:34:55

" A szabályt felrúgva Orbán az első sorban kap széket, aztán persze pulpitusra lép. Beszédének origója a bibliai mustármag. Jézus szól úgy a szentírásban, hogy „ha akkora hitetek volna, mint a mustármag, azt mondanátok ennek a hegynek: menj innen amoda, és elmenne”. A megváltót citálja most Lakitelken a kormányfő, s hozzáidézi saját történelmi tettét, mikor is kiküldte innen a szovjet hadsereget, s lám, el is húzott az a hegy. Igaz, épp történelmi földrengés dúlt akkoriban, tesszük hozzá mi, de ebből csak annyi a tanulság, hogy jókor kell beszólni a Mount Everestnek."

Ez a pöffeszkedő demagóg szarjankó Jézusnak képzeli magát....

dr kíváncsivagyok 2012.09.30. 11:37:28

@Mikk^: Orvbán két és fél éve hájjal kenegeti a Jobbikot .2014 - re azt teszi vele mint a Kisgazdákkal , MDF - fel...annektálja !

Zak 2012.09.30. 11:39:29

@dr kíváncsivagyok: nekem emellett az is zavaró volt - és ez még enyhe kifejezés - hogy úgy nyert választást, hogy NEM volt programja, legalábbos olyan nem, amiben kézzelfogató és számonkérhető dolgokat írtak volna

vackor1 2012.09.30. 11:47:39

@dr kíváncsivagyok:

Üdvözlöm!

Honnan van az , amit idézett, tudna egy linket küldeni?
Lemaradtam erről, de elolvasnám.
Előre is köszönöm.
Mindenkinek további szép napot kívánok!

Celsius 2012.09.30. 11:52:17

@Yeto: "Orbánnak van igaza. Birka népnek pásztor kell. " Röviden, tömören megfogalmazva a végkövetkeztetést ez jön ki, pontosan. Egy ekkora demagóg mint OV nem tenné azt amit tesz, ha az találkozna az aktív szavazók rosszallásával. Ennek a népnek ő kell, nincs mese. Még szerencsénk volt Kádárral, nálunk Honecker is "megélt" volna. Nem az elkeserítő, hogy nincsenek tömegtüntetések, hanem az, hogy OV mérhető támogatottsága is alig csökken, hiába lép gyakorlatilag mindenki tyúkszemére (kivéve haverock).

funfun 2012.09.30. 11:53:07

@sivatagi n.: Jut eszembe, mikor lesz gárdás felvonulás a gödöllői gyilkos 18 éves takony miatt? Fehérbűnözés!!!

vackor1 2012.09.30. 12:09:56

@dr kíváncsivagyok:

Elnézést, már megvan, tegnap kicsit kimaradtak a dolgok.

kifordított nagyanyó 2012.09.30. 12:12:43

@NYJetsTD: Lehet hogy amúgy ellenségek vagyunk,de most minden szavad aranyat ér,mindenben tök igazad van!!!:))

Gaspar Gil y Pollas · http://www.kulturtapas.com 2012.09.30. 12:22:40

Ezek a "láthatatlan emberek" most nagyon divatosak lettek a politikusok között. :) Spanyolországban is a láthatatlan tüntetőkről beszélnek, akik hiába elégedetlenek, otthon ülnek csendesen. Zseniális! Közben meg a fél ország az utcán van: sztrájk, tüntetés, miegymás!

www.kulturtapas.com/2012/09/altalanos-sztrajk-baszkfoldon.html

jog-ász 2012.09.30. 12:30:37

sztem a cikk arra is választ ad, hogy egy nyamvadt kis ellenzéki klubrádió ügye miért is olyan fontos..lényegében a választók többsége simán agymosható ha nincs ellenzéki nyöszörgés..mert kb a klubr meg az atv ereje ennyi.

csabakirályfi 2012.09.30. 12:31:46

@Mikk^: Ollala! Aztán hun van az Éger vezette orvosi kamara, gördül-e má' a sztrájk a MÁVnál? Voltak ám mások is a múlt kormány ellen, de az igaz, a B-közép volt a leglátványosabb. Aztán jönnek a fideszesek tágranyílt boci szemekkel: a fidesznek nincs sara a zelmúttnyócévben, ők ellenzékben voltak, nem kormányon.

nu pagagyí 2012.09.30. 12:38:09

Az eltűntek vissza fognak térni, ha már beléjük operálták az agyukra kapcsolódó intelligens férget, akik a zombitestet irányítják. Az ufók a Kútvölgyi Kórházban rendezkedtek be. Egyelőre csak néhány kísérleti prototípus szaladgál az országban: Orbán, Schmitt és Selmeczi Gabriella. A lakosság átoperálását a kórházak államosítása utánra tervezi az idegenek agytrösztje. Magyarországot szánják mintának.

műproli 2012.09.30. 12:46:16

Eza Zorbán most asziszi hogy megcsinátta jól! Pedig mink tuggyuk ám hogy baltával tarcsa fel it a dikta túrát gyilkolva örményt és aki csak birálni merészeli őt. Még a saját fajtáját se kíméli, ezér ölik itt ám a cigányt ország szerte!

Nattyon hejes hogy a Zindex most le leplezi eszt a baltásorbánt!!!!

Pussy Riot (törölt) 2012.09.30. 12:50:32

"olyan „jelentéktelen” szövetségesek, mint ... az EU!"

Több figyelmet ha kérhetem, mi vagyunk az EU!

Noti75 · http://www.megmondogato.blog.hu 2012.09.30. 13:01:14

az a nagy büdös helyzet, hogy az embereket nem is igazán érdeklik ezek a dolgok. az ilyen baltás gyilkos, meg regisztrációs lufik pont arra jók, hogy hirtelenjében háborogjanak rajta kicsit, aztán két nap múlva már baromira nem érdekli őket. már akit egyáltalán az első nap érdekelt, mer' a többséget már eleve akkor sem igazán.
az interneten néhány százan (első napokban még néhány ezren, aztán huss) elmérgelődnek rajta, a másik tízmilliót meg baromira hidegen hagyja. mert az embereket a pénztárcájuk érdekli és az alapján fognak szavazni. tudja ezt a Fidesz is és pont ezért mer bátran belemenni bármibe. ha a rezsit befagyasztva tartja, az utolsó évben meg osztogat is kicsit, akkor simán nyeri a választásokat. tökmindegy, hogy addig hány "baltás gyilkost" engednek szabadon vagy hogyan variálják át az Alkotmányt, mert ezek azok a dolgok, amik a tömeget nem érdeklik.
nem véletlen, hogy a két év alatt egyik ellenzéki párt sem tudta utolérni a Fideszt. Sőt, a közvéleménykutatások szerint még a három együtt sem biztos, hogy meg tudná verni a Fideszt egy mai választáson.
miért?
mert az ellenzék is pont azokra a témákra csap le, azokon morfondíroz folyamatosan, amik alapjában véve nem különösebben érdeklik a tömeget. arra jók ezek a témák, hogy a saját táborukat "lázban tartsák", megőrizzék, de a bizonytalanokat semmilyen szinten nem tudják meggyőzni ezekkel. pedig ha ez nem sikerül, akkor veszett fejsze nyele a kormányváltás.

taecleau 2012.09.30. 13:03:18

Rózsa Mihály volt már itt??

felcsutisuttyo 2012.09.30. 13:06:08

NA, EMBEREK...ITT TÉNYLEG EGY BOLOND TÖRPÉVEL VAN DOLGUNK.....Azt hiszi Ő a pásztor mi meg a bírkák??? ISTENNEK KÉPZELI MAGÁT.... NA, GYORSAN KERESZTRE KELL FESZÍTENI. de a többi Fidesz maffiózóval együtt..KÉSZÜLJETEK!!!!!!
Szervezzétek az összefogást a nemzeti összetartozást A ROHADÉK GONOSZ TÖRPE ÉS BANDÁJA ELLEN !!!!!
El kell felejteni a csaló, hazug, számító választási törvényt a REGISZTRÁCIÓT ÉS VÁLASZTÁST!!!! Harc lesz itt nem választás!
KEZDŐDJÉK AZ IGAZI HARC, AMIT EZ A KIS SZAROS NAGYON SZERET !!!!!DE SÜRGŐSEN !!!!!!!!!!!

nu pagagyí 2012.09.30. 13:08:11

@műproli: Menj vissza műtrágyát lapátolni!

Noti75 · http://www.megmondogato.blog.hu 2012.09.30. 13:09:50

@felcsutisuttyo: aha, igen. abban az országban, ahol az embereket jobban izgatja az, hogy Berényi Miki milyen fondorlatot eszel ki Berényi Klaudia ellen, mint a saját Alkotmányuk, nos igen, ott pont forradalom készül kitörni. :D
ha a Barátok köztöt levennék a képernyőről, az inkább vezetne tömegtüntetésekhez...

reccs 2012.09.30. 13:24:06

Na, ovi megint pénzt kap.

Megszökött egy gyilkos a szegedi börtönből
www.origo.hu/itthon/20120930-gyilkossagert-elitelt-ferfit-keres-a-rendorseg.html

bIQa 2012.09.30. 13:24:08

Hogyan kaphatta meg ez a Kard a Goldenblog díjat amikor összesen arra képes hogy egy másik médiából idézzen? És hogyan lesz "konzervatív alternatíva" a 168 órából? Átcímkézzük és már lehet is fogyasztani?

Jó étvágyat

dr kíváncsivagyok 2012.09.30. 13:29:20

@vackor1: Aat Indexen találtam , valami ilyesmi a címe :" Orbán most mustármag akar lenni ..."

dean23 2012.09.30. 13:30:02

SzijjÁrtó Viktor ánuszrózsájánáak legfőbb tisztán tartója! Ez a toronyhomlokú balfácán akkor is hazudik ha kérdez!

dr kíváncsivagyok 2012.09.30. 13:30:30

Ennek az Orvbán-rendszernek mániája a gyilkos-elengedés ????
"Országos elfogatóparancsot bocsátott ki a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság Bakony Róbert 47 éves elítélt ellen, akinek 2012. szeptember 29-én néhány órás eltávozását engedélyezte a szegedi büntetés-végrehajtási intézet, azonban oda a megadott határidőig nem tért vissza."
Elmennek a kurva Anyjukba, hogy rendszert csinálnak a gyilkosok elengedéséből !!!!!

dr kíváncsivagyok 2012.09.30. 13:32:15

@reccs: Nem megszökött !!!!
ELENGEDTÉK ..pár órára...Ezek normálisak, egy veszedelmes gyilkost elengednek " pár órára " ?!?!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.09.30. 13:33:25

@dr kíváncsivagyok: Szerintem nincs ma szolgálatban. Vagy most kapja az orális direktívát a pártközpontból.

Tésztakészítő asszony 2012.09.30. 13:36:06

@dr kíváncsivagyok: "Ezek normálisak, egy veszedelmes gyilkost elengednek " pár órára " ?!?!"

Volt ennél durvább is kicsit régebben...

dr kíváncsivagyok 2012.09.30. 13:37:23

@Zak: " úgy nyert választást, hogy NEM volt programja, legalábbos olyan nem, amiben kézzelfogató és számonkérhető dolgokat írtak volna "

A nyolc év romboló ellenzéki fellépése legalább annyi kárt okozott , ..mint a szocik...
A megtévesztett nép meg biankó csekket adott Orvbánnak , amivel alaposan visszaélt !!!

53 % - kal lett 2/3 - a !!!
Ez az 53 % mára jó , ha 20 %....miért gondolja , hogy mindenki " bárány" , akit néki kell vezetnie ?!?!
Az ország kb. fele jobboldali - konzervatív... másik fele liberális - baloldali ...
Milyen alapon akarja ráerőltetni BETEGES unortodox nézeteit az egész népre ???

dr kíváncsivagyok 2012.09.30. 13:42:49

"Orbán Viktor ma Ópuszaszeren szavalt, pl. emígy: „a politikus és a gazdaember is pásztor, el kell számolni a rábízottakkal; a jó pásztor az, aki megkeresi az elveszett juhot... Ma nyugodtan vethetünk számot, és mondhatjuk egymásnak, örüljetek, mert megtaláltuk elveszett juhainkat.... Aki tud olvasni a jelekből, az láthatja, új törvények világa közeledik az európai kontinens felé. Ennek a formálódó új világnak az első parancsolata úgy hangzik: az erősek egyesülnek, a gyengék széthullnak, vagyis az erős nemzetek tagjai összefognak, a gyenge nemzetek széthullnak. Azt kívánom minden magyarnak, legyen füle a hallásra és olvassanak a jelekből.""
Nno comment.....

dr kíváncsivagyok 2012.09.30. 13:45:13

@Pussy Riot: " Több figyelmet ha kérhetem, mi vagyunk az EU! "

Meddig ?

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.09.30. 13:57:32

Az LMP azt kéri a Miniszterelnökségtől, hogy hozzák nyilvánosságra a Gripen-bizottság 2007-es jelentését, hogy az állampolgárok megtudják, kik és milyen okokból döntöttek a vadászgépek beszerzéséről.
A mindenkori kormányzatok több mint tíz éve nem tudnak elszámolni azzal a gyanúval, hogy a vadászgépekről szóló döntést befolyásolta a korrupció!

Bóvli okormány, bóvli ország, sok jóra ne számíts!

Kormányváltást és soha többet kétharmadot!

kvadrillio 2012.09.30. 13:58:57

"A kormányfő hangsúlyozta: a Turul a magyarok ősképe, melybe mindenki beleszületik, mint a nyelvbe és a történelembe. "Onnantól, hogy a világra jövünk, a mi hét törzsünk köt szövetséget, a mi Szent Istvánunk alapít államot, a mi seregeink vesztenek csatát Mohácsnál a Turul madár pedig, a most élő, a már meghalt és majd megszülető magyarok nemzeti azonosságának jelképe" - hangoztatta Orbán Viktor. Felidézte: Szent Mihály ideje a gazdasági év fordulója, a pásztorok ilyenkor adnak számot a jószággal. A politikus és a gazdaember is pásztor, el kell számolnia a rábízottakkal; a jó pásztor az, aki megkeresi az elveszett juhot - mondta. "Elszámolni jöttünk önökhöz, elszámolni a ránk bízottakkal. Ma nyugodtan vethetünk számot, és mondhatjuk egymásnak, örüljetek, mert megtaláltuk elveszett juhainkat" - fogalmazott a miniszterelnök.
"

...háddejahhh......EZ AZ EMBER MEGBUGGYANT !Ű

...PERSZE A ZEMBEREK MÁR RÉGEN RÁJÖTTEK, AZ IGAZÁN TEHETSÉGES EMBEREK TUDÓSOK, MATEMATIKUSOK, FIZIKUSOK, SNÓBLI-DÍJAS FELTALÁLÓK, MŰVÉSZEK, ZONGORAVIRTUÓZOK, HEGEDÜMŰVÉSZEK, HÍRESFESTŐMŰVÉSZEK...STB LESZNEK......
POLITIKUSOKNAK CSAK A LEGALJA BŰNÖZÖK TEHETSÉGTELEN SENKIK MENNEK......

...és ha már elege van a NÉP-nek belőlük, ELHÚZHATNÁNAK A BÜDÖS SUNYIBA !!!

pokesz70 2012.09.30. 13:59:46

@Zak: Hogyne lett volna programja: "mi tudjuk, hogyan kell megszorítások nélkül kezelni a válságot". Vannak megszorítások? Válság kezelve van? Nooormális, Margit? Naugye.

kvadrillio 2012.09.30. 14:02:08

"A politikus és a gazdaember is pásztor, el kell számolnia a rábízottakkal; a jó pásztor az, aki megkeresi az elveszett juhot - mondta."

..neked azzal kéne elszámolnok, hogy kiknek is osztogattad el orbba-szájba a magyar földeket !!!

..ezután pedig megkereshetnéd az elveszett buggyant agyadat ! Viktorka !

pokesz70 2012.09.30. 14:04:34

@Zak: Ésmég: "visszaállítjuk a kormány hitelességét", "két hét alatt rendet teszünk", "megszüntetjük az oligarchák hatalmát", "egymillió új munkahely".

nemsirunk 2012.09.30. 14:32:07

@Mikk^: És még mai is sokan azt hiszik, hogy a TV-székházat felgyújtó és az utcákon romboló alja söpredék spontán vonult utcára akkoriban. Érdekes, hogy ehhez látszólag elég volt egy beszéd arról hogy "hazudtunk", de most, amikor a nyilvánvalóan elmebeteg miniszterelnök naponta okádja a legelképesztőbb hazugságokat, most ez érdekes módon nem veri ki a biztosítékot ugyanazoknál a "magas erkölcsű, önérzetes" embereknél. Ezeket a profi szélsőségeseket azóta sem láttuk a hazudozás miatt hőbörögni, ők is eltűntek abban a pillanatban, ahogy Orbán hatalomra került.
Remélem hamarosan bíróság fogja vizsgálni Orbánéknak a 2006-os erőszak kirobbantásában játszott szerepét.

Gáborom 2012.09.30. 14:44:34

Jó.
És akkor?

Hol van az az erő, amelyik képes úgy kormányozni, hogy megfeleljen a demokratikus elveknek, egyben valóban a hazai gazdasági érdekeket képviselve vezesse a gazdaságot úgy, hogy közben a rászakadt, igenis az elmúltnyócév összes hitele miatt beszűkült mozgásteret is kihasználja vagy esetleg tágítsa, úgy politizáljon, hogy pár európai idióta mint kedvenc Cohn-Benditetek se pöccenjen be de azért ne mi legyünk az EU lábtörlője sem.

Nem védem a fideszt, nem szorul rá meg nem is akarom védeni, de könyörgöm, a puszta tagadás édes kevés.
A puszta hisztizés, a fészbúkos flesmobozás - meraz milyen jól hangzik, hisz külföldiül van - csak vicc, vásári parádé, semmi több.

A fidesz olyan amilyen, de valaki kiszámolhatná már, hogy mennyit nyernénk egy IMF hitel miatt alacsonyabb árfolyamon - ide értve az ország külföldről finanszírozását is, és ugyanakkor mennyit vesztenénk az IMF hitel kamatai és egyéb költségei miatt.
Melyik olcsóbb?

A fidesz olyan amilyen, nem csípem őket, nem ezt ígérték és nem ezt vártam tőlük, még akkor sem, ha tudtam hogy milyenek, de könyörgöm van más?
Hol?
Ki?

Na ne röhögtessetek!
Számokat még senki sem közölt.

Mitzimackó 2012.09.30. 14:44:55

@dr kíváncsivagyok: ...és az az 53% is csak a választásra jogosultak kb 2/3-ából. összességében kb. 2 700 000-en, a választásra jogosultak 1/3-a szavazott rájuk. tehát eleve 1/3 a 2/3 :-)

2llkedő 2012.09.30. 14:49:24

@Gáborom: "de könyörgöm van más?
Hol?
Ki?"

Amíg így állsz hozzá, nem is fogod észre venni, még akkor se, ha ott van az orrod előtt.

Adalberto Gellenzeeri 2012.09.30. 14:51:21

Állok a TESCO-ban a húspult előtt. Kedves középkorú hölgy eladó kérdezi mit adhatna.-Semmit mondom, csak a leesett állam darabjait szedegetem, mert olyan drága minden. A kurva orbán egyre szegényebbé tesz minket !
Az eladó vigyorogva mondja: -Jaj én is ezt gondolom, de jó hogy maga ki is mondja !
Szóval a birka nép már nem annyira birka, csak ez a degenerált felcsuti és bandája még nem vette észre.
Közelg a végetek ti szemét orbanisták. Takarítsátok ki az elmegyógyintézet legszebb szobáját, viktorka hamarosan visszatér oda.

2llkedő 2012.09.30. 14:58:18

@Adalberto Gellenzeeri: 2/3-dal lehet tákolmányt módosítani. Majd Magyarország nem Köztársaság lesz, hanem valami más, amit Piktor emlegetett.

Noti75 · http://www.megmondogato.blog.hu 2012.09.30. 14:58:24

@Mitzimackó: kicsit vagy csak demagóg. :)
a 2/3 a parlamenti képviselők 2/3-a. a nem voksolók ugyanúgy nem voksoltak a többi pártra sem. az, hogy ha voksoltak volna, akkor kire adták volna a voksot, senki nem tudja. elméletileg (és valószínűleg is) ha szavaztak volna, nagyjából ugyanolyan arányban oszlottak volna meg a szavazataik, mint amilyen arányban a leadott szavazatok oszlottak.
tehát ezen lovagolni egyszerűen ostobaság.

én nem szavaztam senkire sem. de kikérem magamnak, hogy bárki is "eldöntse" a fejem felett, hogy az én le nem adott szavazatomat hová vagy hogyan kell értelmezni. hiába pattog bármelyik politikus/aktivista/kommentelő, hogy X ember nem is a Fideszre szavazott, tehát azt úgy kell tekinteni, mintha ellenük szavazott volna, ez egy elképesztően demagóg butaság.

Noti75 · http://www.megmondogato.blog.hu 2012.09.30. 15:03:09

@félázsiai 2llkedő: nemhogy az orra előtt nincs, de a háta mögött sem. sőt, se jobbra, se balra.
a mai politikai palettán nincs egyetlen normális, hiteles, hitelt érdemlő párt sem.
az, hogy vannak a hozzád hasonló zombik, akiket épp valamelyik elkezdett az orránál fogva vezetni, még nem azt jelenti, hogy vannak hiteles pártjaink. nincsenek. az egyik kutya, a másik eb. ha egyszer felszáll a lila köd a szemed elől, majd te is rájössz erre. (vagy maradsz birka életed végéig)

nemsirunk 2012.09.30. 15:04:56

@Gáborom: Csakhogy Orbán működése sem a gazdasági érdekeinket nem képviseli, sem a demokratikus elveknek nem felel meg. Miközben lebontja a demokrácia alapvető intézményeit, a gazdaságot a padlóra küldte, ráadásul minden valóban fontos állammal összeveszett. Európa helyett elcseszett félázsiai diktatúrák a példaképei, az ország irányítását senki sem képes már kontrollálni, a beruházások leálltak, 300.000 ember menekült külföldre 2 év alatt.
Van egyáltalán bármiféle konkrét pozitív eredménye Orbán 2 éves ámokfutásának?

pokesz70 2012.09.30. 15:05:56

@Gáborom: a 2008-as IMF hitelt 4%-os kamatra kaptuk, jelentős részét már Orbánék költötték el (ld. MOL részvények). Jelenleg 6-7%-on tudjuk értékesíteni az állampapírokat (szintén külföldi befektetőknek), de tavaly volt ez 12% is. Melyik az olcsóbb hitel: a 4%-os vagy a 12%-os?
Más: a forint 2010-es mélyrepülése mennyibe került az országnak (thnx to Mr. Kósa és Mr. Szíjjártó)? Az SZJA csökkentés 6-700 milliárdba fáj évente. A kiszámíthatatlan gazdaságpolitika miatt elmaradt beruházások? A bankok szivatása következtében ellehetetlenülő hitelezés miatti csődök? A -1,5%-os recesszió?

Hertelendi 2012.09.30. 15:08:20

@Gáborom: Érdekes milyen elvárásokat fogalmazol meg a következő kormánnyal szemben...Bárki is jön ezek után rosszabbul már nem tudja vezetni az országot. Ennyi hülyét és mocskos gazembert egyik párt se tud felmutatni, mint orbánék...

Noti75 · http://www.megmondogato.blog.hu 2012.09.30. 15:10:45

melyik lehet ma hiteles párt?
Fidesz? egyáltalán ragozzam az egybegyűltek előtt?
MSZP? ami most éppen megint "megújult". isten tudja hanyadszor az elmúlt 20 évben és mindig ugyanarra jöttünk rá, a "megújulás" után is maradt ugyanaz? és amelyik azzal kezdi a felkészülést a következő kampányra, hogy ismét hazudni kell az embereknek???
Jobbik? a magyar demagógia fellegvára?
az LMP? aranyos bohócok, akiknek bevallottan fogalmuk sincs arról, hogyan is kéne kormányozni, céljuk megmaradni a 7-8% párt szintjén?
a DK? gyurcsánnyal? aki komolyan besorolná a hiteles pártok közé, annak sürgősen el kéne beszélgetnie egy szakemberrel...
van még valaki?
ebből a katyvaszból hiteles pártot választani? ugyan már. nem véletlen, hogy a nép nagyobbik felét már egyáltalán nem érdekli a politika. a lököttebbek meg nyájakba tömörülve bégetnek egymásra. :)

Pados Feri 2012.09.30. 15:13:55

@Noti75: Így van. Tökéletes példa erre az itteni hozzászólók nagy része. Ők valóban folyamatos lázban égnek, persze nyilván egy részük a munkáját végzi. Önkéntes vagy fizetett internetes aktívistákat már vagy 12 éve foglalkoztat a magyarországi balliberális oldal. Persze nyilván a másik is, de azokból jóval kevesebb van.
Szóval indíthatnak mindennap új facebook-csoportot, vagy új heccblogot, amely hamarosan rendszeresen kikerül az index címlapjára, ettől még valóban a törzsközönség lázban tartására jók csak.
A hozzám hasonló 2 évre fideszre szavazó, többé-kevésbé jobboldali, de nem rajongó (sose mentem, mennék fidesz-gyűlésre (na jó utoljára 10 éve 2x), pláne békemenetre stb., nem tartom feladatomnak ismerőseim agitálni, vagy megpróbálni politikai meggyőződésüket megváltoztatni) arc elolvasva az ilyeneket mégiscsak arra jut, hogy na ne, ezekkel soha egyetértésbe nem bocsátkozok (mármint ha ezekkel kéne egy oldalon állni a fidesz leváltásához, akkor a legtöbb, hogy nem megyek el szavazni, de ha olvasgatom pár órát a hozzászólásaikat, akkor tuti behúzom az x-et a fidesz mellé, bármennyire kiakadtam sok húzásukon).
Na persze én sem átlagszavazó vagyok, tisztában vagyok vele. Az átlagszavazó elmegy majd a fideszt elkergetni, ha kellő hangulatban lesz, nyilván. Ezért is a hiszti a regisztráció miatt, nem lehet előző nap SMS-t szétküldeni, hogy a "hallottátok, a cigány elverte a zasszonyt mint a répát", vagy vmi hasonlót, vagyis a nem regisztráltnak már hiába (meg persze titkos hangfelvételt sem lehet utolsó pillanatban feltenni a netre vmi zárt körben elhangzott csúnya dologról). Az sem véletlen hogy a maszop a hírek szerint a horni és a medgyessy-i recept vegyítésével készül nyerni, nem diktatúrázással.
Azaz szimpla szociális ígérgetéssel (rosszindulatúan: demagógiával. :)

Mc Master 2012.09.30. 15:17:29

@taecleau: már én is hiányoltam a "Misit", gondoltam, rácsörgök, de sajnos ki van kapcsolva. Én meg nem akarom az engedélye nélkül bepastolni a felhívását. De szerintem már úgy is tudjuk kívülről :D

Mc Master 2012.09.30. 15:19:12

@pokesz70: na jó, de ha nem így csinálnák, akkor nem lehetne unortodoxnak hívni a módszert!?

2llkedő 2012.09.30. 15:22:00

@Noti75: "hogy X ember nem is a Fideszre szavazott, tehát azt úgy kell tekinteni, mintha ellenük szavazott volna,"

Igen, ellenük szavazott, mint ahogyan az összes többi párt ellen is szavazott. Legfeljebb azt lehet mondani, hogy elfogadja a többség döntését, de egyik párt se sajátíthatja ki.

2llkedő 2012.09.30. 15:23:26

@Noti75: "a mai politikai palettán nincs egyetlen normális, hiteles, hitelt érdemlő párt sem. "

Ma 2012-őt írunk a választások (ha lesznek) 2014-ben lesz.

Pados Feri 2012.09.30. 15:25:35

@félázsiai 2llkedő: Akkor sem lesz, max. kitalálnak valami új nevet maguknak. Olajfa már foglalt, legyen mondjuk Akácos út :)

Hungryhorse 2012.09.30. 15:26:22

Minden nap be kell üzemelni a bullshitgenerátorotokat ahhoz, hogy a ballibbant balfékek itt dekkolhassanak:
www.tarki.hu/hu/news/2012/kitekint/20120926.html
Remélem meg lesz 2014-ig a mindennapi betevőtök hozzá tőletek.
Akkor buktor és vona boldog lehet ismét.
Még valami: az örmény buli elmúlt és nem aszerint, ahogy a magadfajták szerették volna:
www.szazadveg.hu/kutatas/aktualis/a-tobbseg-szerint-az-azeri-kormany-felelos-a-kialakult-helyzetert-433.html

Mc Master 2012.09.30. 15:26:59

@Noti75: "mert az ellenzék is pont azokra a témákra csap le, azokon morfondíroz folyamatosan, amik alapjában véve nem különösebben érdeklik a tömeget. arra jók ezek a témák, hogy a saját táborukat "lázban tartsák", megőrizzék, de a bizonytalanokat semmilyen szinten nem tudják meggyőzni ezekkel. pedig ha ez nem sikerül, akkor veszett fejsze nyele a kormányváltás. " -ez szerintem nem így van, az MSzP szintén a rezsit szeretné majd felemlegetni:
"Az új baloldali karakterhez tartozik, hogy az MSZP a materiális kérdéseket tűzi zászlajára és mikropolitikai váltást hajt végre, vagyis nem milliárdos tételekről, hanem az egyszerű választó rezsiköltségének csökkenthetőségéről beszél."
nol.hu/belfold/20120611-baloldalisag__remeny__ero

Hertelendi 2012.09.30. 15:29:49

@Hungryhorse: Egyél valamit pacikám és akkor nem leszel éhes és nem fogsz hülyeségeket beszélni

Mc Master 2012.09.30. 15:30:42

@Pados Feri: erre gondoltál?

(kiemlve eme sorokat:
"Én Istenem! A múlt, hogy elszaladt,
És énnekem csak e kis dal maradt" - mert nekünk is csak a dal marad, Igen Igen)

"Akácos út, ha végig megyek rajtad én,
Eszembe jut egy régi szép regény:
Nyáreste volt, madár dalolt a fán,
S itt kóborolt, csavargott egy cigány,

Megszólítám: De jó hogy megtalállak itt,
A legszebb lány tudod-e, hol lakik?
Ott arra lenn, túl az akácsoron,
Ma estelen, egy ház elé osonj! (este még)

Refrén:
Egy ablaknál! Állj meg cigány,
Úgy muzsikálj, hogy sírjon az a szép leány,
Olyan legyen, mint egy szerelmi könnyes vallomás.
De csak csendesen,
Ne hallja senki más.

Az éjmadár átsuhan a városon,
Éjfélre jár, s én az utcát rovom,
A holdsugár deres hajamra süt,
Hideg, sivár csend honol mindenütt.

Azóta rég a más asszonya lett a lány,
De ez a dal még fülébe cseng talán,(De a dal még...)
Én Istenem! A múlt, hogy elszaladt,
És énnekem csak e kis dal maradt:

Refrén:
Te csak dalolj, kacagj nevess
Enyém a könny számomra úgysincs más öröm
Attól se tarts, hogy a kis dal szívemen üt sebet
Te csak dalolj, nevess ki engemet."

Noti75 · http://www.megmondogato.blog.hu 2012.09.30. 15:32:44

@Moka_Miki: csak ezzel lehet hatni az emberekre, ideológiákkal nem nagyon.
a baj az, hogy mennyire veszik ezt majd komolyan egy olyan MSZP-től, aminek a kormányzása alatt elszabadultak a rezsiköltségek?
bár itt azért életbe lép a politika egyik aranyszabálya, a választópolgár max. 3-4 hónapra tud visszaemlékezni, a többi szép lassan a feledés homályába vész.

Pados Feri 2012.09.30. 15:41:15

@Moka_Miki: Pontosan "nem lesz gázáremelés", "több pénzt az embereknek", "voltam a kazincbarcikai kórházban és szörnyen néztek ki a vízcsövek" ez a magyar választókkal való kommunikáció szintje. Meg persze 19ezer Ft-os nyugdíjcsekk, 14. havi nyugdíj beígérése, vizitdíj elleni népszavazás stb.
Az MSZP-nél is tudják ezt jól, hiszen azt a 3 választást, amit megnyertek, ilyenekkel nyerték, ami ebben az anyagban is van. Meg persze a "szakértelem" nimbuszával, ami szertefoszlott, bár egy Matolcsyval szemben még beválhat, de hozzá képest sok szakértő van. Bár ezek sem oldottak meg semmit végül, 22 év alatt, kezdve a sopánkodó Békessyvel (ja, Bokros a nevére vett egy megszorítást, amiért bizonyos körökben ma is ő az ultimate gazdasági tótumfaktum, Bajnai-Oszkó meg végrehajtotta, amit az IMF kért (bár Oszkó valóban szakember, ezt kár lenne kétségbe vonni... Bajnai, hát.. kb. annyira az mint Medgyessy (aki szintén nem volt teljesen hülye, csak a rövidtávú politikai logika, meg az MSZP nyomása miatt nem tehett mást, mint amit, a forint olcsításával akart menekülni a saját maguk által előidézett helyzetből (hogy elinflálja a számolatlanul kiszórt, elígért pénzt), de abban meg Járai akadályozta meg)

timargabor · http://kard.blog.hu 2012.09.30. 15:48:19

még egy adalék az azeri ügyhoz:
kurultaj.hu/
jobb oldalon nézzétek a zászlókat - ők a turáni rokonok. A kereszténység fontosságáról ennyit. :-(

nemsirunk 2012.09.30. 15:54:50

@Hungryhorse: Az "örmény buliban" nem a közvéleménykutatás eredménye a lényeg (főleg nem a "hiteles" Századvég kimutatása szerinti eredmény), hanem a leginkább érintettek - az örmények - véleménye.
És valószínűleg ők még nem végeztek :)
Annyi baj érte őket a történelmük során, biztos nagyra értékelik ha folyamatosan hazudoznak nekik, leköpik őket, hősként engedik haza az örmény katona gyilkosát.

Noti75 · http://www.megmondogato.blog.hu 2012.09.30. 16:00:38

@nemsirunk: nem mellesleg ezek a derék örmények kb. ugyanúgy viselkedtek az azeriekkel. a nyolc terroristájuk kiszabadulása után ugyanúgy hősként ünnepelték őket. (nem egy embert gyilkoltak le)
a Hegyi-Karabah megszállása idején elkövetett népirtásról sem dereng semmi? az élve megnyúzott azeriekről, a terhes nők hasából kivágott magzatokról? igazad van, micsoda derék emberek ezek az örmények. igazi példaképek! már akinek...

Noti75 · http://www.megmondogato.blog.hu 2012.09.30. 16:04:44

@Moka_Miki: az az igazság, hogy egyelőre arról lehet beszélni, ami megtörtént/most történik. tervekkel kapcsolatban, mi fog történni, merre megy el az MSZP kommunikációja, most nem érdemes vitatkozni, majd akkor, ha valóban megtörténik ez.
az általad belinkelt írásból meg nagyjából ugyanazt lehet kiolvasni:
hazudni kell. az LMP-től, Jobbiktól kell elorrozni a szavazókat. az MSZP érdeke a kétpólusú politikai rend. (hoppá, a nagy demokraták, a demokrácia védelmezői, akiknek bevallott célja lett a kispártok ellehetetlenítése)

nemsirunk 2012.09.30. 16:08:33

@timargabor: Ezek az új haverok. Európa helyett üzbégek, csecsenek, tatárok, azeriek, türkmének...
Gondolom nem véletlenül alkul ki ez az új türk-szövetség. Sokaknak érdekük az oroszokkal szemben létrehozni egy ilyet, ráadásul ha részben az EU bomlását is elősegíti, az külön hasznos nekik. Például az amcsiknak, akik meggyőződésem szerint támogatják ebben Orbánt, cserébe hatalmon tartják.
Ezt nevezik "szabadságharcnak" Orbánék: ezer éve Európához tartozunk, de most egy begőzölt diktátor a saját hatalmának fenntartása érdekében képes lenne erővel félázsiába taszítani minket.

Hertelendi 2012.09.30. 16:15:19

@Noti75: Pont ezért nem lett volna szabad két nép háborújába beleavatkoznunk. Gyilkosai minden népnek vannak, pláne háborúban. Az azeri békeidőben egy békés országban ölt. Ez köztörvényes bűn!

nemsirunk 2012.09.30. 16:15:51

@Noti75: A világ egyik legvéresebb konfliktusa, talán nem kellett volna belemásznia Orbánnak. Sok éven keresztül képes volt a magyar diplomácia köztörvényes ügyként kezelni a baltás ügyét, kimaradni a konfliktusból, erre jött Orbán, és nyakig belemászott. Remélem csak ő fogja meginni a levét, de félek tőle, hogy mindannyiunkat érinthetnek a következmények. És mindezt csak azért tette, hogy demonstrálja elkötelezettségét a félázsia testvérei felé. Orbánnak semmi sem drága, belerángatja az országot a világ egyik legdurvább konfliktusába is, ha a hatalma megtartása éppen azt kívánja.

Mc Master 2012.09.30. 16:15:56

@Noti75: az még csak hagyján, ha felejtenének, de inkább rosszul emlékeznek. Lassan ott tartunk, hogy Orbán mondott öszödi beszédet a Gyurcsány meg elengedte a baltás gyilkost. Saját anyámon látom, ilyeneket mond, hogy az Orbánék anno leértékelték a Forintot. Mondom neki, hogy akkor már másik kormány volt, de szegény ezt már nem hallja meg, mert hithű vör... nyugdíjas.

2014 egy nagy kérdés, mert igazából nincs jó választás. A(z igazi) civil kezdeményezések kimúltak, a többiekről meg beszélni sem érdemes.

Marad a lábbal szavazás.

Hertelendi 2012.09.30. 16:20:31

@Noti75: "(hoppá, a nagy demokraták, a demokrácia védelmezői, akiknek bevallott célja lett a kispártok ellehetetlenítése)"
De szívesen beszélsz az MSZP-ről...csak a fideszről orbánról ne kelljen...
MDF, FKGP,KDNP...ezeket a kis pártokat nem tudod kik nullázták le?
Mesélj most egy picit a fidesz dolgairól is...légyszi

Pados Feri 2012.09.30. 19:39:04

@Hertelendi: Az SZDSZ-t valahol kifelejtetted. :)

Hungryhorse 2012.10.01. 16:00:14

@nemsirunk: mert gondolom a magyarokat Jerevánból kézivezérlik, mint a bicskásokat itt.
A magyar választásokat, meg az örmények tartják maguknak, még viccből sem a magyarok.
A gond az, hogy nem viccelsz, hanem szimplán hülye vagy.
A legutolsó magyar választó is többet számít mint bármelyik örmény.
Érted, nem?

nemsirunk 2012.10.01. 17:56:54

@Hungryhorse: Nem, nem az örmények tartják a választásokat. Az örmények a világ egyik (ha nem A) legbefolyásosabb diaszpórája, akik óriási befolyást tudnak gyakorolni sok kormányra, köztük az USA-ra, melyek aztán igencsak hatással lehetnek ránk. Másrészt vannak olyan elszánt embereik, akik nem riadnak vissza a velük szemben ellenséges politikusok fizikai megsemmisítésétől sem, legalábbis a történelemben erre volt már jópár példa.
Szóval nem viccelek, csak te vagy olyan sötét, hogy ezt nem érted. De nem baj, nem is a te dolgod érteni.

NYJetsTD 2012.10.02. 10:42:34

@kifordított nagyanyó:
"Lehet hogy amúgy ellenségek vagyunk,"
WTF? : ) Nem is tudtam róla. Miért is?

"de most minden szavad aranyat ér,mindenben tök igazad van!!!:))"
Na akkor az előző kérdés 2.0. Miért is vagyunk?

titokmacsek 2012.10.03. 23:58:04

Sz.Petike arcán az összes metakommunikációs hazugság-jel ott van, ahányszor kinyitja a száját. Szórakoztató kisfiú lenne, ha nem éppen az életünket formáló döntések valóságtartalmát kamuzná szét.
süti beállítások módosítása