A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Itt a forgatókönyv: nyomás alatt azonnal hibázik a rezsim

2018.12.17. 15:26 garmr

Nem is tudom, hogy mi vagyunk jobban meglepődve vagy Habony Árpád. Már a múlt héten is csak meredten pisloghattunk, amikor a lassan tíz éve kakatón delíriumban vegetáló ellenzék az ébredés jeleit mutatta a túlóratörvény parlamenti szavazásásán, az MTV székháznál zajló események pedig már-már az elképzelhetetlen határait feszegetik.

resistance-is-fertile.jpg

Lényegében semmi olyan nem történik, amire eddig ne lehetett volna példa. Videoképes mobiltelefonnal ma már mindenki rendelkezik, ahogy az Országgyűlésről szóló törvény pedig kimondja:

A képviselői igazolvány valamennyi közigazgatási szervhez, valamint a közintézetekhez és közintézményekhez belépésre jogosít.

Legyünk nagyvonalúak és lépjünk túl azon, hogy miért volt szükség közel egy évtizednyi tehetetlen vergődésre ellenzéki oldalról az ilyen megoldások helyett és nézzük inkább a jövőbe, mi a tanulsága a jelenleg zajló eseményeknek:

  • A rendszer elkényelmesedett

Ne legyen kétségünk afelől, hogy a túlóratörvény valójában a közigazgatási bíróságok felállításának egyik elterelése, ahogy a Karácsony előtti időzítés is. Valószínűleg számoltak azzal, hogy lesz majd némi tiltakozás, esetek valami szakszervezeti tüntetés, de majd a hideg meg az ünnepek megoldják a rezsim pedig egy újabb jogi biztosítékot hoz létre a saját fennmaradásához. Az eddigi alacsony intenzitású látszat tiltakozás helyett azonban napokon át tartó protest események és váratlan húzások történtek, az eredmény pedig: a hatalom teljes bénultsága.

  • A kézzel irányított kontraszelektált adminisztráció képtelen a korrekcióra

Jól látható, hogy amint a központi irányítás bénázik, a rendszert működtető, önálló akarat és felelősség nélküli csinovnyikok azonnal a saját alkalmatlanságuk foglyai lesznek. Mi történt volna, ha tegnap este beengedik a képviselőket, felveszik a közlményüket, vagy akár még ott helyben le is adják hajnal háromkor? Látta volna néhány tucat álmatlan, mindenki megnyugodott és hazament volna, lám működik a demokrácia. Központi engedély nélkül ezt senki nem merte megtenni, így pedig már a hatalom körmén égnek az események.

  • A rendszerbe kódolva van a totális ellenőrzés

A rezsim ostobaságát korrigáló egyéni bátorság hiánya magába a rendszerbe kódolja a totális uralomra való törekvést. A demokratikus működés látszatának fenntartásához szükség lenne gesztusokra, pillanatnyi engedményekre. A kontraszelektált szolgákból álló állami stáb azonban proaktívan már képtelen erre, így a rezsim hatalma, önmaga súlyával vonza magához a diktatórikus elemeket. 

  • A korrekció hiánya utat nyit a hibák kikényszerítésének

Mivel a rendszer képtelen a hibák javítására, a legkisebb nyomás alatt is összeomlik a szervilizmuson álló felépítmény. Ez tulajdonképpen az események legfontosabb tanulsága. A törvényes keretek betartásával, ugyanakkor kezdeményező és eddig nem látott megoldások felmutatásával lényegében azonnal mattot kapott a regnáló hatalom. Minimális nyomásra azonnal megmutatkozik a rendszer valódi arca és nevetségessé válnak a díszletek.

Az ellenzék a mai napon egy olyan eszközt és témát kapott a kezébe, ami némi kreativitással és kitartással az EP választásokig (2019.05.26) fenntartható, mindezt önerőből, saját kezdeményezésre érték el, amire már nagyon régen nem volt példa. 

Az Kunigunda utcában zajló események világosan megmutatták a rezsim gyenge pontját. Az önállóságra képtelen adminisztráció megbicsaklik a nyomás alatt. 

Az ellenzéknek még a jelenlegi állapotában is van esélye állandó hibákra kényszeríteni az adminisztrációt, ha helyi és országos szinten is elkezdik a rendszer túlterhelését. Ehhez pedig nem kell semmi mást tenniük, csak élni a - jelenleg még meglévő - jogosultságaikkal. 

 

 

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

156 komment · 1 trackback

Címkék: fidesz tüntetés demokrácia abszurd ellenzék államhatalom

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr5114495434

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: garmr: Itt a forgatókönyv: nyomás alatt azonnal hibázik a rezsim 2018.12.17. 22:13:01

Váratlan húzások történtek, az eredmény pedig: a hatalom teljes bénultsága.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nancsibacsi 2018.12.17. 22:37:26

"az eredmény pedig: a hatalom teljes bénultsága"
Kb annyira bénultak, mint amikor a tehén megunja, és nem csapkodja a farkával a legyet. A hatalomnak azért nem tesz semmit, mert simán nincs dolga. A helyzet az, hogy az indexen kívül - amelyik kitartóan főoldalra citál minden marginális kis lóf.sz blogot, amelyik a tüntetőkről ír - rohadtul nem érdekel senkit a sztori. Ez a forradalom úgy néz ki érdeklődés hiányában elmarad.

Stenonis 2018.12.17. 23:09:19

Jó érzékelteti a helyzetet az is, hogy egyből a fideszes propagandisták kommentelnek mindenhova.

Ők önként bevállalják az évi 450 túlórát, még ingyen is.

ulpius66 2018.12.17. 23:33:02

@Stenonis: A ballibsi propagandisták csak azért nincsenek itt, mert ők most tüncikéznek!
(Na jó, ez vicc volt... a ballibsi tüncikézők valamelyik romkocsmában cigiznek, isznak vagy drogoznak.....mert odakinn túl hideg van....)

ulpius66 2018.12.17. 23:47:20

Tegnap még arról zengett a ballibsi média, hogy több ezren... (és itt jött egy jó nagy hazugság....)

Máma meg ott tartunk, hogy több százan..... és megint jön egy bődületes hazugság......

Valójában már csak egy pár tucat SoroSS-elvtárs által kitartott ballibsi médiamunkás van kinn tüncikézni.....

Brix 2018.12.17. 23:48:30

@Nancsibacsi: "rohadtul nem érdekel senkit a sztori.." Persze, hogy nem... A BBC-n ma délután a legnézettebb video, a magyar ellenzéki képviselők megveretése volt... Az ATV-nek is nézettségi csúcsot hozott, az összellenzéki tüntetés közvetítése..Csak Szél Bernadett élő adását volt amikor egyszerre 40 ezren nézték...Az elmúlt napokban fordulópont történt a közhangulatban, de különösen most, hogy ellenzéki képviselőket vertek/húztak/lökdöstek egy közintézményben- amely a kormánypropaganda egyoldalú, bukott kiszolgáló-szopó gépezete- miközben csak petíciójukat akarták beolvasni, vagy beolvasatni. Itt jegyzem meg , hogy ők , az ellenzéki képviselők is több millió ember véleményét képviselik, akarják tolmácsolni, viszont a közmédia- azzal a bukott fidesz-bérenc, hírhamisítóval az élen- megtiltott mindenféle ilyen lehetőséget és pribékekkel, keretlegényekkel, kidobatta az ellenzéki képviselőket. Ez példátlan a rendszerváltozás utáni magyar történelemben! Egy biztos: Orbánék óriásit hibáztak, hiszen minden erőszakos fellépés megszüli a maga válaszreakcióit! Az erőszakra - egyszer- erőszak lesz a válasz, mert akik a rendszert, vagy Orbánt, eddig csak nem kedvelték, ezután majd gyűlölni fogják...Másrészt, összekovácsolódik az ellenzék, hiszen felismerték,hogy a "light illiberális " egypártrendszerből, megérkeztünk az önkényuralomba- lassan egy erőszakos diktatúrába, ahol egy párt és vezetője a politikai és az ezzel járó gazdasági hatalom kizárólagosságára, kisajátítására törekszik- ahol nincs semmilyen esély demokratikus és egyenlő versenyben leváltani a regnáló hatalmat...
A konklúzióm az, hogy a rendszer most szintet lépett, egy Európában példátlan , erőszakos diktatórikus rendszer kialakításában. Mondanom sem kell, hogy a világsajtó mindenhol tele van, a magyar képviselők megveretésével, ami nagy szégyen , az országra nézve!

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.18. 00:06:25

@Brix: Melyik ellenzéki képviselőt verték meg?
A Varjú elmondta, hogy odébb se tudják vinni, Berninek leesett a sapkája, Kunhalmi meg nekirohant az ajtónak, sajnos a kamera előtt, pedig mondhatta volna, hogy maga orbán rugta le..

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.18. 00:14:27

@Brix: Mégis milyen alapon kéne bárkinek a peticióját beolvasni? Ha holnap Torockai visz 5000 embert, akkor az övét is? Miről beszélünk?
(Egyébként marhaság volt nem beolvasni. Beolvassák, aztán kész, bekussolhat mindenki.)

"Mondanom sem kell, hogy a világsajtó mindenhol tele van, a magyar képviselők megveretésével" ami ugye nem történt meg. Párizsban ezreket tartóztattak le, tankok állnak az utcán. Brüsszelben vízágyúval kergették szét a tömeget egy hete. Itt meg Ágnes nekimegy a lengőajtónak...

glinolid 2018.12.18. 00:20:30

Kunhalmi műsorát látva, a patás kikérte a következő kávéját.

ulpius66 2018.12.18. 00:21:43

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

Ez a Brix még meglepődik, hogy a SoroSS-csicska magyar parlamenti képviselők hőbörgésével van tele a SoroSS-csicska "nemzetközi sajtó".....

Ami a legnagyobb baj, és ebből a szempontból szinte menthetetlen ez a Brix, hogy ő ezt az egészet el is hiszi...........

Az index.hu megírta, akkor EZ ÚGY VAN......

Homyak 2018.12.18. 00:31:34

@maxval balcán bircaman: mondja ezt egy meleg kommunista :)

Homyak 2018.12.18. 00:44:19

@ulpius66: "tüncikéznek"? Ez se vall hetroságra :)

pofán verjük a lipsiket oszt jonapot 2018.12.18. 01:35:24

Kivancsi leszek, hogy ezek a szerencsetlen sorosberencek, hogyan fognak majd ossze egymassal a jovobeni valasztasokon.
Mert a helyzetuk nem valtozott, es tarsadalmi tamogatottsaguk tovabbra is NULLA.

Vilmos István Koszper 2018.12.18. 01:46:25

Ezek a Soros ügynökök tüntetnek, mert nem akarnak túl sokat túlórázni és különösen azt nem szeretnék, ha néhány év múlva kapnák meg a túlórapénzt. Ezt értem.
Csak azt nem értem, hogy a Fidesz híveinek ez miért jó mégis.

Brix 2018.12.18. 02:00:08

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:" Mégis milyen alapon kéne bárkinek a peticióját beolvasni? " Azon az alapon, hogy legalább pár százezer , de az is lehet, hogy milliók érdekeit képviselik, így joguk van - hogy legalább egyszer - ők is kifejezhessék szabad véleményüket , az elvileg "KÖZ"médiában. Ha megnézed a "közmédia" csak manipulatív módon, vagy nem is tájékoztat az eseményekről, az ellenzéki képviselőket minden eszközzel megpróbálják nevetségessé tenni, lejáratni. Ez egy durván seggnyaló lakáj-média- tele tehetségtelen emberekkel-, amely nem az egész ország érdekeit képviseli és abszolút nem tájékoztat kiegyensúlyozottan...

Brix 2018.12.18. 02:09:36

@ulpius66: Bocs, de ilyen hülyeségekre, amiket írsz , nem is érdemes válaszolni.." Soros -csicska nemzetközi sajtó " Te valóban elhiszed ezeket a hülyeségeket? Próbáld meg ne csak feketén-fehéren szemlélni a világot, kilépni a kétdimenziós gondolkodási-koordináta rendszerből, a torz véleménybuborékból, amiben élsz!

zrx_xzr 2018.12.18. 02:26:06

Romaniaban nem Karacsonykor volt a rendszervaltas emlekeim szerint? ;-) lehet kenyelmesen hatradolni fideszmajmok :D

ügyfélszolgálatos 2018.12.18. 03:05:56

@Brix: Az origó-n sorosistának hívják a tüntetőket. Szóval én nem lepődtem meg, hogy ez az ulpius debil miket ír, egyazon helyről kapják az leírandó anyagot.

ügyfélszolgálatos 2018.12.18. 03:08:52

@zrx_xzr: Az hagyján de a Rákosi rendszer is megdőlt (kb. 1 óra alatt) és ott simán elvitték az embereket és megkínozták. Ezt a fidesz ner tákolmányt csak a főnöktől kapott lóvé tartja össze. Majd figyeld meg hogy milyen gyorsan váltani fognak a mostani támogatóik. Lesz még ellenzéki támogató komment bircától és a másik debiltől ulipus-tól... Lehet nem ma, de egyszer.

Bkkzol 2018.12.18. 06:44:36

A csatolt képnél elfelejtették kicserélni a virágcsokrot szánkóra!
A Hadházy, Tordai.... és elmebeteg társainak a bohóckodása siralmas.

zrx_xzr 2018.12.18. 06:45:16

@ügyfélszolgálatos: igen az mar most is latszik, kicsit billeg a bili es mar egyes vajna csoportos musorvezetok kezdenek kritikusabb megnegyzeseket is tenni xD mar aggodnak, lesz-e munkajuk .. a koztevenek csufolt hazugsaggyar alkalmazottait azert szinten megneznem a versenypiacon :DD elmehetnek parkoloornek kb :D

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 07:25:59

@Brix: De az is lehet, hogy 5000en sem voltak se tegnapelott, se tegnap

- nagyon helyesen nem targyalnak terroristakkal az MTVAban, rossz precedens lenne

(ettol fuggetlenul hazudik a kozmedia, ez igaz, de az ellenzeknek nincs tamogatottsaga, csak a mediaba akartak bekerulni)

- mas kerdes hogy januar egy utan senki sem lesz rabszolga amibol az emberek azt a kovetkeztetest fogjak levonni hogy az ellenzek csak hisztizett (kb. ahogy eddig)

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 07:44:01

@Ellenzéki Tüntető: Kicsit hideg van, tyúkaggyal született, birkaagyúvá cseperedett kretén. De mi a faszomért nem menetelsz, faszfej, a kopasz patakiddal meg a náci bayeres haverjaiddal, ahelyett hogy itt fosod a szöveget. Menj menetelj, vár a friss levegő.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 07:57:17

@ügyfélszolgálatos: Egyelőre az eus támogatásokkal, a kuszaszemű forintbankók nyomtatásával és a forint elértéktelenítésével fenn tudják tartani korrupt, elmaradott, autokrata rendszerüket, de fogy a levegő körülöttük. Ahogy szép lassan klotyópapírrá silányítják a forintot és megszűnik az eus segély az orbanisztánhoz hasonlatos szegény államok összeomlanak. A fiatal, életerős tettrekész, nyelvet beszélő értelmes emberek elhagyják az országot, marad a seggnyaló szemét. Már most látszik, hogy a térség demokratikus államai szépen lehagyják az orbáni diktatúrát. Most románia, utána a horvátok, lettek a balkán pedig éhesen figyeli hogyan omlik össze az eu egyetlen diktatórikus állama.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 08:03:06

@Nincs közöttünk csicska: Terroristákkal? Nem is tudom orbán milyen náci haverjai rombolták le pestet 2006-ban. Most csak békemenet volt, ellopták a showt a földönkívüliektől rettegő patakitól és a náci bayertól.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 08:03:06

@Nincs közöttünk csicska: Terroristákkal? Nem is tudom orbán milyen náci haverjai rombolták le pestet 2006-ban. Most csak békemenet volt, ellopták a showt a földönkívüliektől rettegő patakitól és a náci bayertól.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 08:07:13

@GIeccsertetű: Egybekovacsoltak a ketharmadot (felhivnam a figyelmedet a fideszmediaban keringo Bangone "fekudjunk a foldre ebbol kurva eros vagokep lesz" c. videojara)

Ebbol a se nem fideszes, se nem ellenzeki potencialis valaszto leszuri, hogy a kozmedia hazudik, az ellenzek is hazudik, boldog karacsonyt. Az eroviszonyokra nincs semmi hatassal.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 08:08:00

@zrx_xzr: Ha jól emlékszem ott is felkoncolták a nép javait elraboló hadurakat, a kárpátok géniuszát pedig golyókkal felkenték a falra.

Kánikula 2018.12.18. 08:11:05

@glinolid: Mondjuk olyan alapon, hogy a választóik által is fizetett "köz" tv-be nekik is joguk van bekerülni. A mostani helyzetben nulla perc időt kapnak a választás előtti 5 percen kívül. Egyéb út nincs. Vita műsor nincs.

A véleményüket max. egy fideszes és egy meghívott "függetlenfideszes" szagértő szokta szakérteni. Ami a köztv szerint pont olyan mintha ott lenne az ellenzék is. Érted? Ha beolvasnak tőlük egy idézetet és két fideszes erről "vitázik" az olyan, mintha ott lenne.

Lényegtelen, hogy igazuk van vagy nincs, -bár ha nincs igazuk, akkor a Fideszesek földbe döngölik őket -- mi lenne ha heti fél órát kapnának ők is?

Azért lásd be, hogy könnyű úgy vitázni, hogy mindenki a te véleményeden van.. Gondolj bele ha egy munkahelyen összeülnének megvitatni a javaslatodat csak olyanok akik ellene vannak. Hogy meg tudnák győzni egymást, hogy milyen szar igaz? Ja igen, téged erre a vitára nem hívnak meg.

Minden ballib bérretteg 2018.12.18. 08:15:58

A hisztiző ballib gec iket ki kell baszni onnan, hogy lehessen folytatni a munkát !

Ennyi a történet.

A Köz-TV Gyurcsányék alatti ballib megszállás visszaállítására tett minden kísérletet hamvába kell oltani !

Minden ballib bérretteg 2018.12.18. 08:16:44

@GIeccsertetű:

Te Miről beszélsz ? Randalírozó és TV-seket munkájukban gátló, tűzriadót indító hülyegyerekek ellen léptek fel nagyon helyesen.

2006-ban mikor ellenzéki politikus a rendőrökhöz ment, és kérte hogy ne verjék az embereket, akkor "Mocskos Fideszes" felkiáltások között ájulásig rugdosták Gyurcsány pribékei !

Vesd már össze ezt a tegnapival hülyegyerek !

salapapa · http://salapapa.hu 2018.12.18. 08:18:01

Beeeee! Beeeee! Beeeee!
Kint voltam. Méghogy nincs dolguk ezeknek a terveknek?
De, lenne.
Pl a rohadék biztonsági őröket bevinni 72órára gondolkodni kicsit.
Tudjátok hányan tettünk feljelentést a rohadékok ellen? :)
Ezt nem simlizhetik el. Ezt már nem.

Akik még itt libsiznek: te is profitálni Fox a dologból gyökér!

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 08:18:55

@Kánikula: A senki altal nem nezett kozmediara nincs szuksege az ellenzeknek, amikor a legnagyobb TV es a legnagyobb internetes portal is balos.

Ezert ugy gondoltak, jo 5let hisztizni, de hat ez nem valtoztat az eroviszonyokon. Az ellenzeknek nincs vezetoje, es nincs orszagos partszervezete.

Most jon egy par milliardos fidesz plakatkampany, plusz januar utan mar nem lehet azt hazudni, hogy 3 ev mulva fizetik ki az embereket, amikor januarban is mindenki ugyanugy megkapja a tuloraiert a penzt, mint most.

Siman lehet hogy a Fidesz jon ki jobban ebbol. Legalabbis ez tortent a "mi vagyunk a tobbseg" c. tavaszi performansz utan.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 08:20:00

@Nincs közöttünk csicska: Milyen kétharmadot? Az ország felét képviselő embereket meghurcolták jogaik érvényesíte közben. Ezzel a rettegő fidesz összekovácsolta az ország másik felét. Az álkétharmadotoknak vége. Felhívom a figyelmet a házakból integető emberekre, akik a minusz tízben nem tüntettek, viszont nem akarnak állandóan dolgozni és elegük van az elnyomásból. Ennek a történetnek nincs vége, épp ellenkezőleg, most kezdődik. Egyébként a fidesz hiába erőszakoskodott, a pontok fel lettek olvasva a saját tévéjükben. Ez azért elég nyomasztó lehet a számukra.:
www.google.com/amp/s/24.hu/belfold/2018/12/17/tuntetes-ot-pont-echo-tv-barany-balazs/amp/
Miközben a köztévénél elterelik a figyelmüket, eközben felolvassák másik tévében a követelést. Jól át lettetek baszva, húgyagyú fideszbirka.

Minden ballib bérretteg 2018.12.18. 08:25:44

@GIeccsertetű:

Az összes időközit magasan nyerte a Fidesz, és az összes közvéleménykutatásban magasan vezet.

Ti meg leszophatjátok magatokat a ballib elkúrókat már soha nem hozhatjátok vissza !

SOHA TÖBBET MSZP-SZDSZ-LMP-EGYÜTT-PM-DK DIKTATÚRÁT !

naty77 2018.12.18. 08:29:44

@Vilmos István Koszper: Nincs közöm Soroshoz, sőt mivel cégvezető vagyok a túlóra törvény sem érint most éppen (a jövőt nem látom). A tüntetők közt van ügyvéd és más cégvezető ismerős, akiket szintén nem ez a konkrét törvény érint. Hanem az összes embernek szeretnénk segíteni itthon és a többi problémával is foglalkozni. Ami van bőven. De az agymosottak úgysem fogják sosem látni.

rallus 2018.12.18. 08:33:34

@salapapa: Bárki megnézheti a világhálón, ahogy a szerencsétlen Varjú királykodik az őrökkel, hogy ő fizeti őket... Persze, az eltüntetett KISZ vagyonból....
Szerencsére rengeteg felvétel került ki és így mindenki kialakíthatja a saját véleményét. Biztosan lesz olyan is, akinek Bangóné k.rva jó ötlete tetszik, de ilyenből van kevesebb...

Minden ballib bérretteg 2018.12.18. 08:36:02

@naty77:

Oké.. Ballib pöcs vagy, aki nem viseli el a választási vereséget.
Értem.

De senkit nem érdekel a hülye frusztrációd !
Nem szeretnénk a 2010 elötti ballib médiadiktatúra visszaállítását, ahogy az elkúrók visszahozását se, akárhogy is dolgozz ezen !

És mi vagyunk többen.

naty77 2018.12.18. 08:38:35

@Minden ballib bérretteg: Ne haragudj de ez a kommunikáció nem udvarias, nem vagyok ehhez szokva, hogy nőként így beszéljenek velem. Ez a Te bizonyítványod. :(

Sokan vagyunk és egyre többen merik vállalni és tenni a változásért.

Minden ballib bérretteg 2018.12.18. 08:40:43

@naty77:

Sargentini nevű Soros csicska, már szervezi a külföldi segítséget nektek.
A ballib hazaáruló seggfejek mindig is csak külföldi segítséggel tudtak puccsot szervezni, és a magyarok választását erőszakkal megdönteni, annak ellenére, hogy egy leszarható elhanyagolható frusztrált kisebbség, aki eladja a hazát !

Mert kevesen vagytok, és ezt majd meglátod, mikor kimegyünk mi is az utcára !

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 08:43:39

@Minden ballib bérretteg: Össze se lehet hasonlítani a most törtenteket az akkorival. Akkor felgyújtották orbán fasisztái a fővárost, szétverték a tv székházat. Hol vagyunk most ettől? Sehol, de eljön annak is az ideje.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 08:45:32

@Minden ballib bérretteg: No látod erről beszélek fideszbirka. Fasiszta jellemed csak előbújik végre.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 08:48:37

@naty77: A fasisztákkal csak óvatosan. Meg kell szervezni a harcot ellenük, ahogy a jugoszláv és francia partizánok, churchill és roosewelt reguláris seregei tették.

Minden ballib bérretteg 2018.12.18. 08:50:04

@GIeccsertetű:

Szándékosan kevered a szart igaz ?
Ti is gyújtogattatok kukákat, dobáltátok a rendőröket, a balllib csürhe is nekiment a rendőröknek.
Ám titeket nem vertek szarrá parancsra mint 2006-ban a jobboldaliakat.

De a különbség nem ebben áll.
Hanem tegnap a parlamenti képviselőket senki nem bántotta, csak kitessékelték őket az épületből.
2006-ban pedig ellenzéki parlamenti képviselőt, aki azért ment, hogy az erőszakot leállítsa, "Mocskos Fideszes" felkiáltások között rugdosták ájulásig a rendőrök, eltörték a bordáját, és másnap kormánypárti képviselők gúnyolódtak rajta az országházban.

Ez már történelem, amit a magadfajta ÁVH-s gecik se tagadhatnak le már soha !

Ezeket a szenny mocskos ballib geciket akarjátok visszahozni a nyakunkba !
Nem fogjuk hagyni !

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 08:53:33

@naty77: Láthattuk a kopasz náci verőlgények semmitől nem riadnak vissza, amikor segget nyalnak.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 08:55:24

@naty77: Még a saját törvényüket sem tartják be amikor führerüknek engedelmeskednek.

Minden ballib bérretteg 2018.12.18. 09:25:44

Vazzee... Ez Priceless:

badog.blogstar.hu/2018/12/17/csak-hogy-vilagos-legyen-/66480/
Kapcsold, kapcsold már ki !
Kurva erős kép lenne, hogy lefekszünk a lépcső elé, és tarkóra tesszük a kezünket !

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 09:28:04

@GIeccsertetű: Hat az viccnek jo hogy az orszag fele all a puccsistak mogott, de a kovetkezo Bekemenetet nem kell majd trukkosen fotozni, hogy ugy nezzen ki mintha sokan lennenek.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 09:29:01

@Minden ballib bérretteg: Félre voltál tájékoztatva akkor is és most is, és mivel fideszbirka vagy orbánc és náci csicskása, bayer böffentésére ezt elhiszed. De ha mutatsz pár videot az általad elmondottakról, akkor elhiszem. Most viszont mindenről video készült hála nektek és az ottlevőknek, ezért egy későbbi epjárásban el lesztek ítélve. Sajnos nektek ez nem sikerült 2006 után, mivel hazugságért semelyik bíróság nem ítél el egyelőre. Igaz most próbáltok koncepciós bíróságot is létrehozni, hogy a jövőben már bemondásra bebörtönözhessetek bárkit, mint rákosi és kádár. Dicső utódai lesztek nekik ez nem vitás. A történelemkönyvekben egy lapra is kerültök valahogy így: volt horthy, rákosi, kádár és orbán.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 09:33:44

@Nincs közöttünk csicska: Melyik náci verőlegény vagy? Az elől állandóan führere parancsát telefonon hallgató csicska, vagy a háttal álló kopasz náci?

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 09:41:27

@Nincs közöttünk csicska: Nácikkal nem vitatkozom, felesleges, úgyis csak az erőből értenek, mint hitler.

valkyre 2018.12.18. 10:03:43

@Nincs közöttünk csicska: persze, hogy a szó klasszikus értelmében nem lesz senki rabszolga, sőt +1000 óra 10 éven belüli kifizetéssel, 0% felárral sem rabszolgaság. ...tudjuk, hogy lesz az kifizetve 3(!) :))))) éven belül. Sehogy!

Csicskák, bérencek, agy mosottak, kitartottak, tolvajok, hazaárulók előre!

Akik itt írogatnak meg ugyebár úgyis mindegy, mi ingyen dogozunk. :)

valkyre 2018.12.18. 10:08:34

@Nincs közöttünk csicska: Bé-é-kemenet, hehe. El kellene már dönteni végre, hogy békét akartok vagy háborút az ezernyi ellenséggel aki/ami körbevesz minket.

Kánikula 2018.12.18. 10:14:41

@Nincs közöttünk csicska: A Magyar Televíziónak jelképes üzenete van. Szüksége meg senkinek nincs rá ebben a formában..

Az RTL a balos mer lehozzák a lopásokat? Ja igen napi 10 perc politika megy rajta. RTL magán tulajdon a MTVA meg köz tulajdon, ha érted a különbséget.

élveteg 2018.12.18. 10:15:55

Akár lehett volna valami Ha... esetleg megpróbáltak volna munkásokat maguk mellé állítani De most már kb a Kunhalmi műesésén röhöghetünk a Bangóné instrukcióin Tegnap este mentem melózni Délutános műszak vége Témák Két kolléga arról cserél eszmét hogy fognak bojlizni..... Kettő az uj kolléganőt gusztálja ..... Munkás emberek normális hátköznapi dolgokkal foglalkoznak

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.18. 10:18:40

@Brix: "Bocs, de ilyen hülyeségekre, amiket írsz , nem is érdemes válaszolni.. nem is érdemes válaszolni.. Soros -csicska nemzetközi sajtó "

Szóval a new york times cikket író csávót tavaly tüntették ki a menekültes cikke miatt. Igazi migrisimogató

Carmichael 2018.12.18. 10:21:31

@Minden ballib bérretteg:

Értem én, hogy sikerült veled is elhitetni, hogy kétpólusú a világ, aki nem veled van az nem lehet érted, aki mást akar az ellenség, meg ha nem az egyiket támogatja, akkor csakis a másikat, ha nem a Viktor, akkor a Feri. A kognitív disszonancia pedig nagy úr.

Amíg nem engeded be a másik érveit, és kizárólag állításokat és minősítéseket vagy hajlandó megfogalmazni, addig nem nagyon lehet értelmes beszélgetést folytatni - ha ez egyáltalán célod még. De legalább a tényekkel legyél beszélő viszonyban.

"És mi vagyunk többen."
2018 választások:
Fidesz: 2 607 990
Ellenzék összesen: 2 792 278 (meg még a resztli)

Lehet, hogy többen vonultok fel, mert számotokra az összetartozás élménye nagyobb, (vagy kevésbé fáztok), esetleg erősebbnek érzitek magatokat tőle, de ez nem azt jelenti, hogy többen vagytok.

És ha ennyit megértesz, talán az is eljut hozzád, hogy a valódi többség választott képviselőit nemhogy nem hívják meg az állítólagos köztévébe, vagy tájékoztatnak a megszólalásaikról, de egyenesen kidobják őket onnan, ahova egyébként törvényes joguk van belépni (és ezt órákig békésen akarták gyakorolni), és jogos igényük felszólalni, akkor is, ha ez nem tetszik a másik oldal szimpatizánsainak (lásd még: demokrácia).
Ők ugyanis nem pár ezer tüntető embert képviselnek, hanem milliókat, akik megválasztották őket. A választási vereség ugyanis nem azt jelenti, hogy kussolnia kell a vesztesnek 4 évig. Max. a diktatúrában...

CleanYourRoom 2018.12.18. 10:24:54

@Brix: A rendszerváltás utáni Magyarországon eddig egy képviselőt vertek meg, de az 2006-ban volt és fideszes, nem pedig ballib. Az elkövető pedig az emberi jogok iránt mélyen elkötelezett és mélyen demokratikus Gyurcsány kormánya volt, az akkori belügyminiszter reakciója pedig annyi volt, hogy: "Minek ment oda...? Mártíriusz, haha! - ennyit bírt nyilatkozni a történtek kapcsán a Dörmögő Dömötör.
Amikor a balliberális állatok kezében van a hatalom, mindig kimutatják a foguk fehérét, ehhez képest a Fidesz jelenleg még mindig úriemberként viselkedik, nem veret meg ellenzéki képviselőket, nem veri véresre a tüntetőket, nem löveti ki a szemüket.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 10:29:50

@Kánikula: Az RTL azert balos mert nem magyar, a kulfoldnek jobban megeri a hazaarulokat tamogatni.

valkyre 2018.12.18. 10:32:03

...ja, elfelejtettem, hogy a legnagyobb ellenség az mi magunk és a mentalitásunk. Számotokra, persze csak az SS-Libák vagy vmi hasonló, de kötelezően infantilisen csengő, bagatellizáló kifejezés.
Na, de tényleg, mi lenne az ideális állapot nektek? ha megszűnne létezni az összes más véleményen lévő? Taigetoszra minddel vagy húzzon a mutihoz vagy bárhová, csak el innen? Mi lenne itt, ha lefeleződne az ország? +1000 óra/10 év a narancssárgáknak? Arra már akár pezsgőt is bontanál, mi?
de, a sok közpénz(!) milliárdból agymosott ember munka vagy választási potenciáljáról már ne is beszéljünk inkább.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 10:33:40

@Carmichael: "2018 választások:
Fidesz: 2 607 990
Ellenzék összesen: 2 792 278 (meg még a resztli)"

Kihagytad az egyeni korzeteket, de nem lepodtem meg, az nemigen tamasztja ala az ellenzeki tobbseget.

nemecsekerno_007 2018.12.18. 10:54:00

EP választás és már kampány van :) De amit ezek müvelnek az már nekem kínos :(

valkyre 2018.12.18. 10:55:39

@CleanYourRoom: pusztán taktikai alapon nem teszi. A véres oszlatás csak a másik félnek segítene ideológiai vonalon. Szintén ugyanennek a taktikának lehet akár része a provokátorok beépítése is...bár én azt is megérteném, ha egy-egy vérmesebb libánál már ilyenformán telik be a pohár. Ja, de vérmes liba nincs is, mind csak romkocsmázik. Ez az egész tüncikéző, bagatellizáló retorika is kicsit ellentmond a provokátoros taktikának. Látszik, mindent bevet a rendszer (egyszerre), nem baj, ha az egyik kioltja a másikat vagy hozzá nem értők kezébe adja a "fegyvert"...neeeem baj csak pufogtasson. Telis, tele van a rendszer önellentmondással, de sajnos ezt a legtöbb keményen dolgozó kisember észre sem veszi :( akkor dolgozzon még többet vagy tüncikézzen le van szarva, a lényeg, hogy közben csendben megalakulhasson a közigazgatási bíróság hehe

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 10:58:18

@valkyre: Mi a baj a Kozigazgatasi Birosaggal?

Azt a tv-t meg nem neztem at, a rabszolgatv-t olvastam, ott az ellenzek hazudik, nem a kormany.

V. Vendetta 2018.12.18. 10:59:52

@Minden ballib bérretteg: Ahogy elnézem a flusztrációd, elég elkeseredetten véded a ner tolvajait. Miért vagy ennyire búslakodó? Csak nem fáj, hogy kevesebbet fizet a ner neked, mint a nyugati tőkés a kint dolgozó magyarnak? Hogy kétszer annyi munkáért harmadannyit kapsz? Ez fáj annyira? Elvileg nektek kellene a világ legboldogabb embereinek lenni, az ország szárnyal, hasít. Ha annyira jól megy minden miért őrzik fegyveresek a tévét? Mi a faszom az, lőszerraktár, atomerőmű, vagy mi a tököm.

pioneer2016 2018.12.18. 11:02:49

Azért az látszik, hogy megroggyant a NER. Eddig nem volt jelenség az erőszak részükről. Most meg könnygáz, paprikaspray, és képviselőkkel szembeni erőszakos fellépés. Beszart orbán és csőcseléke.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 11:04:50

@V. Vendetta: "Csak nem fáj, hogy kevesebbet fizet a ner neked, mint a nyugati tőkés a kint dolgozó magyarnak? "

2010 atlagfizetes netto 130.000 forint

Higyjunk Orban helyett az MSZP PM DK-s szabadsagharcosoknak. Ez komoly? Ezuttal nem allamcsodot okoznanak, hanem kanaant?

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 11:06:16

@pioneer2016: Tavasszal is volt "mi vagyunk a tobbseg" tuntetes, azota csak erosodott a fidesz.

V. Vendetta 2018.12.18. 11:06:59

@valkyre: Pontosan. A tv székházat csak orbán csürhéje képes szétverni. Mint 2006-ban. Azok, akik most az ellenkező oldalon, bent vannak az épületben. Nem is értem minek akkor ennyire védeni. Önmaguktól védik? A most tüntetők békések, ezt a mostani pár napban bebizonyították, nem lett semmilyen kár, erre bizonyíték van. Meg arra is, hogy 2006-ban orbán csőcseléke hány milliárdos károkat okozott. Videofelvételekkel mindez bizonyítható.

valkyre 2018.12.18. 11:11:08

@Nincs közöttünk csicska: jaja, a következő választáson már 1M fidesz szavazó is 4/3-od fog érni :)

V. Vendetta 2018.12.18. 11:13:03

@Nincs közöttünk csicska: A forint az egy klotyópapír. Az abban kapott fizetés lófaszt nem ér. Miért nem inkább ruandai frankban van nyílvántartva, akkor vagy 500%al lehetne több. Papíron.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 11:15:32

@V. Vendetta: 130000 ft 2010ben 500 euro volt

Ma mennyi az atlag?

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 11:16:28

@valkyre: Azt hitted hogy listas szavazas van? Tevedtel.

pioneer2016 2018.12.18. 11:20:13

@Nincs közöttünk csicska: "azota csak erosodott a fidesz."

2006-ban nem békés tüntetés volt. Akkor orbán és kubatov által felbérelt és fizetett szurkolók randalíroztak és gyújtották föl Budapest utcáit. Ott buktak le, amikor kifejezetten szurkolói szövegeket mantráztak. Emlékszünk még ugye? "ria, ria, hungária"
Ocsmány egy ember ez az orbán.

Nagy Anita Sv 2018.12.18. 11:23:09

@élveteg: aki nem akarja azon nem lehet segíteni...

V. Vendetta 2018.12.18. 11:23:51

@Nincs közöttünk csicska: Ha jól látom közeledünk a 330-as euróhoz. A magyar fizetés egyre kevesebbet ér euroban, akármennyit emelik. Mindenki elmegy, nincs aki ennyi pénzért dolgozzon, ezért duplázzák a maradók munkaidejét. Valljuk meg a magyar átlagfizetés még 600 euro sincs. A német minmálbér a duplája ennek, az átlagfizetés meg vagy a három, négyszerese de még a menekültek segélye is több, mint amennyit a magyar munkavállaló havi 200 óra munkáért kap. Ezért orbanisztán az eu egyik legszegényebb állama. A diktatúrának és elopott pénzeknek bizony következményevan. A románok és horvátok is lassan bevezetik az eurot, azután majd rakétasebesseggel húznak el az eu legszegényebb állama, orbanisztán mellett.

Nagy Anita Sv 2018.12.18. 11:23:56

@Nincs közöttünk csicska: szerintem a legnagyobb hazaatulok akik orban mellett vannak.

Nagy Anita Sv 2018.12.18. 11:25:39

@Nincs közöttünk csicska: mindennél beszédesebb volt az, ahogyan az ellenzéki képviselők szélmalomharca közben vigyorogva, a szokásos pökhendi módon tolták át a rabszolgatörvényt (is). A törvényt, amiről - minden arcátlan hazugság dacára - pontosan tudják, hogy sokféle érdeket szolgál, de a dolgozókét, az emberekét, na azt pont nem.

V. Vendetta 2018.12.18. 11:35:50

@V. Vendetta: @Nincs közöttünk csicska: Már rég be kellet volna vezetni az eurot, a minimálbért felemelni 1000-re. Igaz hogy akkor a kuszaszemű a nemzeti bank pincéjében nem nyomathatná orrvérzésig a macskakaparásával ellátott vécépapír forintot, amit aztán ellopnak(ezt követően a társadalom elértéktelenedve az utcáról összeseperheti mint horthy alattvalói) hanem az emberekre lehetne költeni.

VT Man 2018.12.18. 11:37:02

@Ellenzéki Tüntető:
"És hol a tömeg?"

A ballib tudositasokban.

"Tobbezer"
"Sok ezer"
"15 ezer"

V. Vendetta 2018.12.18. 11:42:00

@nemecsekerno_007: Tudjuk, nálatok az a menő, ha szétvernek mindent. Az hogy békésen tiltakoznak, az kínos.

Carmichael 2018.12.18. 11:43:08

@Nincs közöttünk csicska:

Nem a választás eredményeit elemeztem.

Egyszerűen összeadtam a pártlistás szavazatokat. Minden szavazat egy ember, aki vagy az egyikre szavazott vagy a másikra (kihagytam azt, aki nem ismert ellenzéki erőre voksolt, ami annyiban korrekt, hogy a kormányra sem).
A Fideszre szavazók nincsenek többen, mint az ellenzékre szavazók, ez az állítás hamis. Az ellenzék ettől még nem egységes, kompetens vagy alkalmas a kormányzásra, de hogy ezek a pártok ne képviselnék a magyar emberek több mint 50%-át, az hazugság.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 11:45:47

@pioneer2016: Akkor a fidesz nyert volna elorehozott valasztast barmikkor, ahogy ma is.

Teljesen mas eroviszonyok voltak. A hangulat is mas volt, a gazdasag akkor allt bele a foldbe, most meg a rendszervaltas ota a legnagyobb GDP novekedes lesz iden.

V. Vendetta 2018.12.18. 11:46:42

@nemecsekerno_007: Gondolom azért játsszák be percenként az Mtv híradójában, hogy francia elvtársaik szétverik Párizst, mert ez a menő, a vagány. Egy liberális kormányt végülis fosztogatással, anarchiával akarnak megdönteni, ez a minta a fasiszta elvársaknak. És mindezt 30 forintos gázolajemelésért. Ez igen, gratulálok orbán elvtárs és csürhéje.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 11:49:00

@V. Vendetta: Egyre kevesebbet helyett euroban is sokkal tobbet er az atlagfizetes, mint 2010ben.

A nemetekrol hiaba meselsz, ezzel mar Bajnai is probalkozott 2014es valasztason.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 11:53:07

@Nagy Anita Sv: Nem szukseges targyalni a sipos hisztimajmokkal. Nem kell a szavazatuk.

Kulonben is januarban mindenki megkapja a tuloraert jaro bert, aztan mindenki levonhatja a kovetkeztetest, ki hazudott.

Ha jan 1-ig nincs sikeres puccs, akkor tovabb fonnyad az ellenzek.

V. Vendetta 2018.12.18. 11:54:18

@Carmichael: De engem az háborít fel, ahogy ezek a patkányok nyilatkoznak. Amilyen hangnemben és stílusban nézik le a magyar emberek többségét, a rájuk szavazó képviselőket, az a vérlázító. Tegnap is nyilatkozott ez a hidvéginek nevezett, embernek nem nevezhető senki, hát bizony eléggé kinyílt a bicska a zsebemben. Az a pökhendi, felfuvalkodott nyilatkozat kiverte a biztosítékot nálam. Ezek még arra sem alkalmasak, hogy egy birkacsordával hajtott szekeret vezessenek, nemhogy egy országot. Az a megosztó hányinger magatartás mindennek a netovábbja. Alig várom, hogy valaki eltakarítsa ezeket a szennyeket.

V. Vendetta 2018.12.18. 11:59:44

No, jön a 30%-os áfa, kuszaszem nyilatkozott. Szép új világ. Már nem tudják honnan teremtsék elő a ner lovagok fennhéjázó életéhez szükséges pénzt.
hirtv.hu/video/52737

valkyre 2018.12.18. 12:08:50

@Nincs közöttünk csicska: na, ez meg a másik. Ez az állandó összehasonlító, relativizáló "érvelés". Szánalmas!

Eszem ágában sincs felmenteni a korábbi rendszereket (sem) a hibái/bűnei alól, de ezt ti úgysem érthetitek meg - itt legalábbis hivatalból nem - a velünk vagy/vagy ellenünk retorika ezt kizárja.

ha már összehasonlító "érvelés", tessék: 80k/130k/200k, Tocsik/Hagyó/Simicska/Rogán/Mészáros. Zongorázható a különbség, hurrá! Mit magyarázok meg vele? a nagy büdös semmit.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 12:11:39

@valkyre: Mindenki osszehasonlitja

MSZP DK PM ezek hisztiztek (Jobbiknak respect), az elQras fo felelosei

Abban biznak hogy mar mindenki elfelejtette?

valkyre 2018.12.18. 12:15:55

@Nincs közöttünk csicska: azt hitted csak ironizálok. tévedtél.

V. Vendetta 2018.12.18. 12:21:49

@Nincs közöttünk csicska: Nyugaton dolgozik a fél családom, így képben vagyok. Orbánnak hála a forint elértéktelenedése miatt egyre többet ér a jövedelmünk forintban. Már a harmadik lakást veszem Győrben, Pesten 2010 óta. Csak a magyar embereket sajnálom, hogy ezt a orbanisztáni csóringer fizetésükkel nem tehetik meg. Az egyik ismerős bérlőmmel most nyittattam két 20 ezres ltp számlát a megszüntetés előtt a bérleti díja csökkentése mellett, hogy legalább valami esélye legyen neki is lakást venni. Katasztrofális a helyzet. A kétszázezres fizetésének a felét elkölti jelenlegi és jövőbeni lakhatási céljaira. És akkor sem biztos hogy lesz valaha saját lakása. Nyaralás, autó ilyenekről nem is álmodhat. Győzködöm jöjjön ki, 27 éves, pár év alatt lehet lakása. Eddig még nem sikerült meggyőznöm, nem tudom mit élvez ezen a tolvajfészken. Minden sokkal jobb minőségű kint. A huszonéves német fiatalok mind új autót vesznek a jövedelmükből, az albérletet pedig zsebből fizetik. Ez csak álom lehet egy mai fiatal átlagembernek. Szép kilátások, mi?

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 12:27:39

@V. Vendetta: Nagyszeru, s mi koze ennek barmihez? En is kulfoldon dolgozom.

De azt hittem magyar belpolitikarol van szo.

Carmichael 2018.12.18. 12:27:56

@V. Vendetta:

Megértem az érzéseidet, de ne feledd, hogy amit mások gondolnak, mondanak vagy tesznek az róluk szól. Valami nem lesz igaz attól, hogy akár 2 millióan elhiszik.

Te viszont minél rosszabb hangulatba kerülsz, minél frusztráltabb vagy, érzelmileg annál inkább irányíthatóvá is válsz, annál inkább beleragadsz az ő világukba, az általuk kreált kétpólusú valóságba. Úgy, mint a társadalom többsége. 8 éves kor felett arra hivatkozni, hogy a másik is ezt csinálja vagy az sem jobb, a szellemi és lelki önállóság és érettség, a felelősségvállalás teljes hiányát mutatja, és mégis látod, hogy folyamatosan ezen a színvonalon megy a "vita".

Az ellenzék nem lesz alkalmas kormányzásra attól, hogy, hogy a kormánypárt mit enged meg magának, hiába áll tökösebben most ellen (elég baj, hogy ez már nagy szó), ahhoz, hogy komolyan esélye legyen kormányzati alternatívát kellene felmutatni, ami tizenéve nincs (látszik is a választások eredményein). Igen, nem élünk már demokráciában, lassan nyomokban sem, megfőzték a békát szép lassan, mint szerte a világban is hasonló pszichológiai/érzelmi nyomással játszik a politika. Az egyetlen esélyünk a továbblépésre, hogy leszállunk erről a (kis)vasútról, nemet mondunk a destruktív hozzáállásra. Egyenként és együtt. Ha már újra szóba tudunk egymással állni, és nem ellenséget látunk a másikban, akkor kezdődhet egy jobb életszakasz kis hazánkban. Hosszú egy út lesz, az biztos.

V. Vendetta 2018.12.18. 12:33:28

Ennek a tolvaj fideszes maffiabandának egy rozsdás csavart nem hajtanék be, nemhogy dolgozzak. Majd ha eltakarodnak, talán hazamegyek. De minek? Inkább Toscanaban veszek nyaralót a lakásaimat eladva öregkoromra, ott sokkal jobb idő van.

V. Vendetta 2018.12.18. 12:56:52

@Nincs közöttünk csicska: Pontosan arról beszélek. Attól hogy kint dolgozom még látom, hogy a magyar emberek szegények, és sajnálom őket, hogy orbán és tolvaj bandája ide juttatta őket. Otthon vidéken járva szembetűnő a különbség. 15 éves átlag autóéletkor, a kádár rendszerben épült kockaházakból pedig dől a szemtfüst, amit égetnek, hogy ne fagyjanak meg. Eközben persze pislákol a nagyvárosban telepített elios led dióda, mindenki botorkál a sötétben, de ez másodlagos. Pesten és egyes nagyvárosokban viszont dőzsöl az arisztokrácia, orbán arisztokráciája. Márvánnyal burkolt önkormányzati épületek, letérkövezett kukoricaföldek mentén húzódó kongó, újonnan létesített ipari parkok, a kamionoktól bedugult autópályák és városok. A minap pestre kellett mennem autóval, kénytelen voltam órákat dugóban araszolni, mert parkolni sehol nem lehet, ahol lehet, ott meg feltörik az autót. Maradt az araszolás, kettőstömegű lendkerék pusztítással az autómban. Mikor ébred már fel az ország csipkerózsika álmából? Nem volt el~g egy kádár rendszer, most egy ahhoz hasonló orbán rendszert is meg kell éljek? Nem lesz eu támogatás, ennek az országnak lőttek. És hamarosan eljön az is, már csak pár év.

valkyre 2018.12.18. 12:57:55

Nem, nem mindenki (hasonlítja össze) csak ti, akiknél erény, ha vki jobban, ügyesebben lop. DE akkor hangsúlyoznám: nem az összehasonlítással van a gond, hanem azzal, ahogy(!) azt érvelésre, sőt ideologizálásra használod/használjátok.

Bár, a reakciód semmit nem tett hozzá vagy vett el a leírt véleményemből, azért ismétlem:

Eszem ágában sincs felmenteni a korábbi rendszereket (sem) a hibái/bűnei alól...

"Abban biznak hogy mar mindenki elfelejtette?"
Hát, lehet, hogy ők abban bíznak, de a mellékelt ábra szerint "jól" is teszik. Volt pár éve a kormánynak...vagy inkább kollektivizáljunk: Volt pár évetek arra, hogy elszámoltassatok, ítélkezzetek, teregessetek stb mégis a legnagyobbak,
leg-értékesebbek a párt/az ország :) számára jobbak befogott szájjal szabadon, vagy akár szalámizásra, mint elszámoltatva.

Szóval akár moralizálhatunk is egy összehasonlító érvelés/vita jegyében, de a te szempontodból, sem taktikailag sem morálisan nem érdemes.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 13:05:47

@V. Vendetta: Mar megbeszeltuk, hogy a tuntetok kormanyzasa idejen a magyar emberek meg szegenyebbek voltak.

Vagy akkor meg nem eltel?

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 13:08:00

@valkyre: Volt par eve a kormanynak bizonyitani, es ujra is valasztottak.

Sot szazezrekkel tobb szavazatot kapott a Fidesz 2018ban, mint 2014ben.

Az ellenzek meg ugyanannyit kapott.

Hogy kellene ezt ertelmezni?

pioneer2016 2018.12.18. 13:16:15

@Nincs közöttünk csicska: "Kulonben is januarban mindenki megkapja a tuloraert jaro bert, aztan mindenki levonhatja a kovetkeztetest, ki hazudott."

Na, akkor itt van egy kis szakmai elemzés a rabszolga-törvényről.
Olvasd végig, nagyon tanulságos.

www.napi.hu/magyar_gazdasag/rabszolgatorveny-tulora-nyugdij-audi-munkaidokeret.674982.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

pioneer2016 2018.12.18. 13:21:42

@Nincs közöttünk csicska: "most meg a rendszervaltas ota a legnagyobb GDP novekedes lesz iden."

Akkor nem értem! Miért van szükség munkavállalók kizsákmányolására szolgáló törvényre, ha száguld a gazdaság és növekszik a GDP?
Ezt a feloldhatatlan ellentétet megmagyaráznád?

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 13:23:58

index.hu/belfold/2011/04/11/kifizetik_a_tuzoltok_elmaradt_tulorapenzet/

A Fidesz fizette ki meg a szerencsetlen allami alkalmazott tuzoltok Gyurcsanyek altal ki nem fizetett tuloradijat is.

"Év végéig kell kifizetni a tűzoltók elmaradt túlmunka díját, ami a Belügyminisztérium számításai szerint összességében 6,5 milliárd forint lesz. "

Ennyit a hozongesrol.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 13:25:07

@pioneer2016: Mitol lenne az onkentes tulora kizsakmanyolas, hagyjuk mar a hulyesegeket. A munkaltato altal elrendelheto tulora ugyanannyi mint eddig.

pioneer2016 2018.12.18. 13:34:58

@Nincs közöttünk csicska: "Mitol lenne az onkentes tulora kizsakmanyolas"

Látom nem olvastad el a törvény szakmai elemzését. Addig sajnos nincs miről vitatkozni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 13:36:55

@Carmichael:

"A Fideszre szavazók nincsenek többen, mint az ellenzékre szavazók, ez az állítás hamis."

De, többen vannak kb. 0,4 %-kal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 13:39:17

@Carmichael:

"2018 választások:
Fidesz: 2 607 990
Ellenzék összesen: 2 792 278 (meg még a resztli)"

Jobbik 19,06 %
MSZP 11,91 %
LMP 7,06 %
DK 5,38 %
Mo 3,06 %
MKKP 1,73 %
Együtt 0,66 %
összesen: 48,83 %
KEVESEBB, mint a Fidesz 49,27 %-a

valkyre 2018.12.18. 13:57:10

@V. Vendetta: haver, basszus, most nem azért, hogy veregessük egymás vállát (mi soroskitartottak ugyebár), de kicsit ismerős a szitu. 10+ év ingatlanpiaci tevékenység ill. kb. ugyanennyi idő saját lakás management-el - után nekünk sincs szívünk egy ideje már tovább emelni a saját-, illetve ügyfelek bérlőinek a díjakat...és akkor csodálkoznak egyesek, meg sír a szájuk, hogy jajj milyen megbízhatatlanok a bérlők, meg milyen nagy a fluktuáció...hát persze, mert aki mögött nincs nagyon semmi és/vagy egyedül van annak kb. elmegy a bére a lakhatásra, hát persze, hogy a legapróbb negatív hatás is egyből fizetésképtelenné teheti. Ugyanez volt a válság előtt/alatt is a hitelekkel. Nem tanultak belőle. Annyi "csak" a különbség, hogy most már legalább a bérleti díjak is kétszeresek ;)

Amennyi milliárd elment már plakát kampányra, propagandára annyiból már - szerintem - össze lehetett volna dobni egy jó-, vagy legalább induló jellegű állami bérlakás programot. Talán akkor a 0-1 gyerekesek is sokkal többen vállalnának gyereket, sokkal több az ilyen (és ez inkább az akut része) ill. nagyobb az adófizetői vagy akármilyen potenciál is bennük, mint 3+ gyerekesekben. ...dehát egy ilyen bérlakás programban nincs pénz, főleg nem olyan pénz ;) sőt :/ ...legfeljebb közvetve és hosszú távon, kereszténydemokráciai értelemben.

Olyan szinten skizofrén elemeket mutat ez az ország, az arra hajlamos népének, mint kb a legaljasabb multik, de azok is csak a virágkorukban. dehát, "mi" csak azt kaptuk amit akartunk a rendszerváltás óta, egy régi rendszert. vissza. a múlt, meg a vélt vagy valós sérelmek. vissza-adása.

Egy valami még, úgy igazán, nem volt a történelmünkben. Az hiányzik.

kun andras 2018.12.18. 13:59:15

Még ha egyet is értenék a tüntetés céljával, a tüntiző közönség egyik felén röhögök, a másiktól meg egyenesen hányok.

Jáj, istenem, Ági!

Jáj, verik az országgyűlési képviselőket!

Verik Varju képviselőt!
Honnét tudja?
Onnét, hogy az egyik kezében telefon van és azzal közvetíti.

valkyre 2018.12.18. 14:35:53

@kun andras: :) igen, én is egyébként. sajnos, tényleg ahogy OV is mondta anno "Sokan vagyunk, de nem vagyunk elegen!" mondjuk annál többen, hogy elég nehéz dolga legyen az mtv operatőrnek.

Szóval, lehet még emelni azt a túlórát. Nem is tiltakozás van itt, hanem támogatás!

káposzta 2018.12.18. 15:07:24

@Minden ballib bérretteg: Nem többen vagytok, csak hülyébbek vagytok. De le se szarlak titeket, mert nem magyarok vagytok, csak fogyatékos gecik. A fityisztrollok meg mennek majd Recskre bányászni.

marosy 2018.12.18. 15:18:53

Véleményem szerint a fasszopó kurva anyád hibázott.

salapapa · http://salapapa.hu 2018.12.18. 15:39:17

@rallus: mindenkinek megvan a maga véleménye az esetről. jobbról, balról, elölről hátulról.
az a baj, hogy senkit sem érdekel a másiké. értelmesen megbeszélni...
jól összeugrasztottak minket.
IS.
miközben jönnek az újabb és újabb népellenes törvények. mert nekem senki se mondja, hogyha az alkalmazottamnak azt mondom bent kell maradjon MERT CSAK és a túlórapénzt majd csak akkor kapja meg, ha... és erre van három évem. vicces mi? :)
tudod, engem nagyon nem érdekel a dolog. egyéni vállalkozóként akkor és annyit dolgozom, amennyi jólesik. most pl bezártam múlt pénteken a műhelyemet és majd csak január kilencedikén dolgozom újra. mert megtehetem. ahogy azt is, hogy a KÖTELEZŐ szombatokra (ledolgozások) is magasról tettem és inkább idehaza áztattam a tökeimet.
viszont amikor meló van, akkor nem szégyellek az 5 munkanap alatt ledolgozni 60-70 órákat. nekem nem reggel nyolckor kezdődik és délután négykor végződik a munkanapom, hanem 07:35-kor már látom a nemfogadott hívásokat (munkaidőn kívül a teló néma, hogy ne zargassanak) és amikor teszemazt éjfélkor vagy hajnalban hazaesek, még jön az "iroda" meg a tanulás az újdonságokról.
szóval ez engem épp nem érdekelne és mégis kimentem a feleségemmel együtt csak azért, hogy két emberrel több látszódjon, hogy akikért kimentünk lássák, hogy hányan vagyunk kint.
tanárok, diákok, melósok... még kerekesszékes is volt kint, belőlünk állt a "tömeg".
nem pedig a nethuszárokból. azok csak osztják amiből nekik sem sok jutott...

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.12.18. 15:41:50

@salapapa: "mert nekem senki se mondja, hogyha az alkalmazottamnak azt mondom bent kell maradjon MERT CSAK és a túlórapénzt majd csak akkor kapja meg, ha... és erre van három évem. vicces mi? :)"

Talan nem a sajtobol kellene tajekozodni:

net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV

ado.hu/munkaugyek/megszavazta-a-parlament-a-tuloratorvenyt/

salapapa · http://salapapa.hu 2018.12.18. 15:45:41

@Halál kamionja mindenkit elgázol: köszönöm a kedvességedet, de tisztában vagyok a törvénnyel. nekem ez kötelező.
és nem fox megtéríteni, max összeveszel velem is. :)

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 16:13:40

index.hu/belfold/2011/04/11/kifizetik_a_tuzoltok_elmaradt_tulorapenzet/

A Fidesz fizette ki meg a szerencsetlen allami alkalmazott tuzoltok Gyurcsanyek altal evekig ki nem fizetett tuloradijat is.

"Év végéig kell kifizetni a tűzoltók elmaradt túlmunka díját, ami a Belügyminisztérium számításai szerint összességében 6,5 milliárd forint lesz. "

Ennyit a hozongesrol.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 16:23:00

index.hu/belfold/2011/04/11/kifizetik_a_tuzoltok_elmaradt_tulorapenzet/

kiskutyauto 2018.12.18. 16:44:48

Pontosan ugyanaz a morális helyzet ami a vészkorszakban volt, akkor a zsidók jogfosztását, kirablását, gettósítását, majd deportálását nézte végig érdemi ellenállás nélkül tehetetlenül a nép, holott MESSZE TÖBBSÉGE ELLENEZTE! Most teljesen ugyanez a séma zajlik, mint a nyilas korszakban, csak a hülye nem látja, de hát sajnos, mint mindig túl sok az agyhalott barom, és a náci hazaáruló maffiakormányunk ezt igencsak erősen és tudatosan katalizálja is...

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 17:11:16

@kiskutyauto: Es kik most a zsidok?

Mert a zsidok most szeretik Orbant.

Carmichael 2018.12.18. 17:42:40

@maxval balcán bircaman:

Igazad van, bocs, csak a hazait néztem siettemben, így az általam vázolt kormány-ellenzék kontextusban az összes voks esetén nem állja meg a helyét, amit mondtam.

Annyiban még mindig igen, hogy a 49,27 % sem többségi támogatás a kormánypártnak, és a tüntetők/felvonulók száma továbbra sem releváns ez alapján egy párt össznépi támogatottságát tekintve.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:27:24

az ellenzéket majd akkor anyázd, te hülye, ha megrohamoztad a parlamentet!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 19:04:01

@Carmichael:

Ha igazad lenne, sose leheten kormányt alakítani. Ritkán van olyan, hogy a teljes lakosság 50+ %.a 1 pártra szavaz, S még akkor is azt lehetne mondani "de hisz éppen csak 50 % felett voltak, a fele lakosság ellenzéki".

Carmichael 2018.12.18. 19:31:28

@maxval balcán bircaman:

Igaz, de az eredeti eszmecsere nem erről szólt fentebb (választások), hanem arról, hogy a kormánypártiak többen vannak-e ebben az országban?

Persze ez így sem korrekt, hiszen a választások óta is sok minden történt a fejekben, meg ott sem vett részt mindenki, de a legjobb és legutóbbi általános összehasonlító adat még mindig ez.

Carmichael 2018.12.18. 19:45:42

@maxval balcán bircaman:
Meg persze azt se feledjük, hogy a kormányoldal folyamatosan 2/3-os támogatottságról beszél a médiában. Én értem, hogy ez egy választójogi terminus, csakhogy ők nem ebben az értelemben használják a kommunikációban.

Ahogy te is írtad: "Ritkán van olyan, hogy a teljes lakosság 50+ %.a 1 pártra szavaz, S még akkor is azt lehetne mondani "de hisz éppen csak 50 % felett voltak, a fele lakosság ellenzéki".

Ugyanis ez lenne a valós támogatottság, nem a rugalmasan alakítgatott választási számtannal kihozott torzítás. Akkor sem, ha ez más országban is így megy, mert még ez utóbbi sem okoz problémát, ha a kormánypárti politikusok nem felejtik ezt el, és kezdik a lakosság felét 1/3-ként (le)kezelni és mellőzni. Mellesleg akkor sem, ha nominálisan tényleg megvan a kétharmaduk.

GyMasa 2018.12.18. 20:14:16

@pioneer2016:
Hát, ez a cikk valóban tanulságos volt.
Pl, nem bontotta ki a teljes igazságot...
a 48 órás határ rohadtul nem azt jelenti, amit írnak róla!
- Az, hogy kinek mennyi a heti munkaideje, azt az illető szerződése határozza meg. Ez lehet mondjuk egy 10 órás minijob, egy 20 órás Teilzeit job, vagy 40 órás teljes munkaidős foglalkoztatás, stb. 48 órás munkaszerződés NEM létezik.)
- Ez a törvény által maximálisan engedélyezett ÁTLAG munkaidő az elszámolási 26 hét során.
- A napi munkaidő semmiképpen nem haladhatja meg a nettó 10 órát (ami 10:45 bruttoban, 6 óra után kell 30 perc pihenőidőt tartani, 9 óra után pedig újabb 15 percet)
Ez egyébként annyira szigorú szabály, hogy már az első ilyen esetben is HR-es elbeszélgetés az eredménye.
(sőt, nekem a főnökeim azt is mondták, hogy amikor utazom, akkor ilyenkor álljak meg egy szállodában aludni inkább)
- Ezt a 28 órás szabályt én is hallottam, de nagyon speciális esetekre vonatkozik, és csak egy korlátozott időszakra KÖTELES a munkaadó biztosítani. Ebben az volt a szakszervezeti győzelem, hogy lehetségessé vált.)
Aki nem akar 40 órában dolgozni, annak részmunkaidős állást kell vállalnia.
Nálunk van szakszervezet, és a következőképpen néz ki a munkarend:
- Mindneki blokkol érkezéskor és távozáskor.
- Naponta max. 10:45 időt lehet az irodában tölteni
- A pihenőidőket a rendszer automatikusan levonja.
- Az így munkaval töltött időt egy Flextime kerettel tartja a cég nyilván.
- A keret elmehet pozitív- és negatív irányba is.
- Pozitív irányban a legmagasabb megengedett eltérés 45 óra. Ennek a közelébe érve a munkavállalónak kötelessége a főnökével egyeztetni az órák csökkentéséről. (jellemzően kötelezik amunkavállalót, hogy vegye ki a plusz óráit. Ha nagyon sok a dolga, akkor esetleg heti 1-2 napot otthon KELL töltenie.)
- Negatív irányban -40 óránál levonnak egy heti fizetést a havi bérből (és nullázódik az egyenleg!), illetve, ha tovább növekszik, akkor annak nyilvánvalóan munkaügyi következményei vannak.)
- Ami még nagyon fontos, hogy ennek az időkeretnek az egyenlege (az egyszem előző esetet leszámítva) NEM SZÁMÍT bele a munkavállaló havi bérébe, azaz a munkavállaló minden hónapban megkapja a HAVI fizetését, illetve, ha túlórái keletkeztek, (lásd lentebb) akkor azt is.
- Ha valaki kilép, vagy kirúgják, annak az utolsó havi fizetését (pozitív egyenleg esetén pedig lecsúsztathatja) korrigálni fogják a fizetését a hiányzó munkaidővel.
- A túlóra NEM számít bele ebbe a keretbe, ugyanis a túlórát ELŐRE lehet csak elrendelni, és egy héttel a leendő munkavégzés előtt jóváhagyatni a szakszervezettel.
A túlórát pedig a megfelelő pótlékokkal a következő havi bérrel együtt ki kell fizetni.
Tehát, a munkavállaló kapja a fix havi fizetését, függetlenül a ledolgozott óráitól. -> nem rövidítették meg.
Ha túlórát rendelnek el neki, akkor azt (mivel a rugalmas munkaidőkeretnek az nem része) ki fogják fizetni (a megfelelő pótlékokkal), és NEM 36 hónap múlva, hanem a következő havi fizetésével. És ez a túlóra nem befolyásolja a rugalmas munkaidőkeretet.
Arra van az elszámolási keret, ami most 36 hónapra nőhet az olyan cégeknél, ahol ebben állapodnak meg a szakszervezetekkel.
És, itt akkor megemlíteném, hogy a kedves ellenzéki politikusok vagy nem értik ennek a rendszernek a működését, vagy szándékosan hazudnak róla.
Ki-ki döntse el magának, hogy melyik eset áll fenn!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 06:36:59

@Carmichael:

Minek van választás, ha a kormány nem valósíthatja meg elképzeléseit? Mert mindig lesz valmai, aki mást akar. Olyan meg nem lehet, hogy konszenzysos kormányzás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 06:38:48

@Carmichael:

Igen, kicsit többen vannak, kb. 0,4 %-kal többen szavaztak a Fideszre, mint a ballibekr, Jobbikra, LMP-re öesszesen. Számolj utána.

pioneer2016 2018.12.19. 08:18:59

@GyMasa: "hogy a kedves ellenzéki politikusok vagy nem értik ennek a rendszernek a működését"

Először is, nem politikusok elemezték ki a túlóra-törvényt, hanem munkajogász szakemberek.
Másodszor nem a dolgozók és a szakszervezet kérték ezt a változtatást. Akkor mire volt jó ez az egész? Azt nehezen tudom elhinni, hogy a dolgozók érdekében születik ilyen gyorsan, erőszakosan egy törvény az érintettekkel való előzetes konzultációja, egyezkedése nélkül Valami azért sántít ebben a történetben, elvonatkoztatva a politikai felhangoktól.

Carmichael 2018.12.19. 09:55:54

@maxval balcán bircaman:

"Minek van választás, ha a kormány nem valósíthatja meg elképzeléseit? Mert mindig lesz valmai, aki mást akar. Olyan meg nem lehet, hogy konszenzysos kormányzás."

Erre írtam, hogy más a választási matek alapú, és más a nominális támogatói szám. Ezért van a választási matek, hogy a kormányzás közel azonos erők esetén is stabil legyen. Ez így helyes, hiszen kormányozni kell.

Ugyanakkor a demokráciában figyelembe veszik a választások veszteseinek érdekeit, szempontjait, javaslatait is a kormányzás során, nem konszenzusos, hanem kompromisszumos kormányzás van, de legalábbis törekvés rá nyílt viták és egyeztetések szintjén (ami annak a tiszteletben tartása, hogy a kormány mindenkit képvisel, mindenkinek a véleménye fontos, és pl. másnak is lehet igaza).

Erre az autoriter kormányok nem adnak csak, a győztes mindent visz elve alapján negligálva a veszteseket, sőt a hatalom megtartása fontosabb szemponttá válik a kormányzás és jogalkotás során, mint az egyeztetések, kompromisszumok, vagy akár esetünkben pl. a közérdeket szolgáló kiegyensúlyozott tájékoztatás. Lehet nem egyetérteni a politikai ellenféllel, de az - elvben minden demokratikus kormány felett álló - játékszabályok - mára teljes - figyelmen kívül hagyása beárazza az adott kormányt a fenti szempontból.

Carmichael 2018.12.19. 09:57:39

@maxval balcán bircaman:

Vadul nézem, a Fidesz-KDNP-nél akkor sem látok 49,60%-nál többet. A 0,4% igaz, csak fordítva:

www.valasztas.hu/dyn/pv18/szavossz/hu/orszlist.html

GyMasa 2018.12.19. 10:19:51

@pioneer2016:
"Először is, nem politikusok elemezték ki a túlóra-törvényt, hanem munkajogász szakemberek."
Akkor elkezelheto, hogy vagy hozza nem erto, vagy ideologiailag elfogult "szakertokhoz" fordult a sajto.
Vannak a neten targyilagos elemzesek is, amik nem osztjak ezt a nezopontot.
Az viszont semmikeppen nem igaz, hogy evente 400 ora tulorara lesz kotelezheto barki, amit 3 ev mulva fizetnek ki nekik.
Aki ilyet leir, az nem erti a torveny lenyeget.
Ami nem igaz a mondatbol:
- senkit nem lehet tulorara kotelezni, azt csak szabad akaratabol vallahatja el! (es, most kerlek ne gyere azzal, hogy "majd akkor kirugjak, mert az mar munkaugyi tema, es az a torveny megszegese lenne)
- A tulorat 3 ev mulva fizetik ki. Azt a tuloraelszamolasi idokeret vegen fizetik ki, azaz jellemzoen a kovetkezo havi fizetessel egyutt.
Tehat meg egyszer:
Ami 36 honapra emelkedik, az a rugalmas munkaidokeret, ami a NORMAL munkavegzesre vonatkozik.
A normal munkavegzest a cegek a havi berrel kompenzaljak.
A havi ber pedig minden honapban allando. (kepzeld, meg akkor is megkapjak a havi rendes beruket, ha abban a honapban egy percet nem kellett dolgozniuk!)
Tehat a 36 honap miatt senkit sem fog hatrany erni, mert a havi rendes fizeteset meg fogja kapni minden honapban.
"Másodszor nem a dolgozók és a szakszervezet kérték ezt a változtatást."
Hat, haver a torvenykezes mar csak ilyen.
Szerinted a pedofilokat megkerdezik arrol mi legyen a torveny a pedofilia ellen?
" Akkor mire volt jó ez az egész?"
Ha ertened a rendszert, akkor nem kerdeznel ilyet.
Keves a munkaero, es vannak helyzetek, amikor jobb uzlet a munkaadonak, ha megkeri a dolgozoit arra, hogy vallajanak tulorat - az annak megfelelo felarert - es nem kell mondjuk felvenniuk plusz embereket.
Es ujbol, ha kotelezni probaljak az alkalmazottakat a tulorara, illetve nem fizetik azt nekik ki, az torvenysertes lenne!
Ugyanugy, minthogy lopni sem szabad, es megis lopnak emberek.
" Azt nehezen tudom elhinni, hogy a dolgozók érdekében születik ilyen gyorsan, erőszakosan egy törvény az érintettekkel való előzetes konzultációja, egyezkedése nélkül Valami azért sántít ebben a történetben, elvonatkoztatva a politikai felhangoktól."
Tehat, roviden szolva, nem tudod megmondani mi a problemad, nem erted, hogyan mukodik a rendszer, elhiszed a torvennyel kapcsolatos csusztatasokta/hazugsagokat, de azert a masok murva anyjat?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 10:20:50

@Carmichael:

Ha x kérdésben az egyik fél y-t akar, a másik fél meg nem y-t, akkor nem lehet figyelembe venni mindkét álláspontot, dönteni kell, s ilyenkor az nyer, akinek nagyobb a mandátumtöbbsége.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 10:25:02

@Carmichael:

A te linked szerint:

Fidesz: 49,27 %

Jobbik: 19,06 %
MSZP: 11,91 %
LMP: 7,06 %
DK: 5,38 %
MoMo: 3,06 %
MKKP: 1,73 %
Együtt: 0,66 %
összesen: 48,86 %

salapapa · http://salapapa.hu 2018.12.19. 10:25:42

@Nincs közöttünk csicska: ki, miféle csicska vagy te, hogy ilyet feltételezel rólam? :)
vagy van valami alapod amiről én nem tudok? :D
kiscsiska... állj a sarkadra, vállalkozz te is és akkor talán emberszámba vesznek majd és nem kell fotelharcoskodnod. :)

pioneer2016 2018.12.19. 11:33:57

@GyMasa: "Keves a munkaero"

Azért a hosszú eszmefuttatásban ott a rejtett válasz is.

Miért nem lehetett ezt becsületesen kommunikálni az emberek felé?
Ehelyett hazudoztak össze-vissza és kenték orbánék a szarukat mindenre és mindenkire. Ez az ami az embereknek nem tetszik, vagyis, hogy hülyének nézik őket.

pioneer2016 2018.12.19. 11:47:10

@GyMasa: "Vannak a neten targyilagos elemzesek is"

Milyen törvény betartásáról beszélsz? Amikor a törvény képviselőivel történnek törvénytelenségek.
Javaslom a legfrissebb cikket figyelmedbe!

index.hu/belfold/2018/12/19/szabolcsi_rendorok_tulora_level_orfk/

Carmichael 2018.12.19. 12:11:19

@maxval balcán bircaman:

A világ nem fekete-fehér.
Csak annak, aki így akarja látni. Ez a totalitárius hatalomgyakorlás egyik nézőponti alapja is. Vagyunk mi, és vannak ők, és mi fontosabbak vagyunk náluk. Mi jók, ők rosszak. A legtöbb nyomorúságnak és konfliktusnak a földön ez a világlátás az alapja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 12:20:32

@Carmichael:

Vannak fekete-fehér ügyek, amikor 2 ellentétes megoldás közt kell választani.

A liberális relativizmus sehová se vezet, ráadásul nem is őszinte eszme, mert a liberalzmus alapkérdéseiben a liberalizmus se enged ellenvéleményt.

Carmichael 2018.12.19. 12:21:34

@maxval balcán bircaman:

És hova teszed a maradékot? Mert az biztos, hogy a Fideszre nem szavaztak, ott marad az 50% alatti érték. A választási logika szerint pedig, aki nem a kormányra kerülő párt(ok)ra szavazott, az ellenzéknek számít (mindegy, hogy egységes-e). A jelenlegi kormánypárt egyetlen választási értéke sem éri el az 50%-ot nominálisan, így nem bírja a választók többségi támogatását a választás napján (azóta nem tudjuk mi a helyzet). Ettől még a választási győzelme nem kérdés.

A többség dönt viszont nem jelenti azt a demokráciában, hogy a kisebbség véleménye és érdeke (vagy a választott képviselője) le van ejtve, nincsenek jogai (pl. KÖZtévében) elmondani a véleményét), és fogja be a száját négy évre. Csak az autoriter rezsimekben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 12:27:49

@Carmichael:

A liberális demokráciák bevett szokása: a kormányzati többség dönt, az ellenzék meg kritizál.

Olyan rendszer, hogy minden párt kormányoz, tudomásom szerint, csakis Svájcban létezik, ott minden nagy párt "kormányon" van, azaz nincs is igazi ellenzék. De az eleve egy nagyon sajátos rendszer, a központi hatalom gyenge, a legtöbb kérdésben a kantonok döntenek, plusz számtalan népszavazás van.

Nem tekinthető ellenzéknek az a szó igazi értelmében, aki:
- politikamentes szervezetre szavazott, ilyen pl. a nemzetiségi listák,
- s az se, aki a legtöbb kérdésben támogatja a kormányzatot, pl. ilyen a MIÉP és a MP,
- a kamupártok szavazatait se mondanám ellenzéki szavazatoknak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 12:28:33

@Carmichael:

A parlamenti képviselő jogai között nem szerepel az állami tévé műsorának szerkesztése, vedd észre.

Carmichael 2018.12.19. 12:40:30

@maxval balcán bircaman:

Igen, az ellenzék kritizál, a köztévé pedig meghív, bemond, hitelesen és kiegyensúlyozottan közvetít, tájékoztatja az embereket arról mit és miért kritizál az ellenzék. A kormány pedig válazol a feltett kérdésekre, képviseli az álláspontját, meri ütköztetni a véleményét, stb. EZ is hozzá tartozik a feladatokhoz és játékszabályokhoz. Nem feltétlenül az képviseli a közérdeket, aki döntési helyzetben van, és nincs is feltétlenül igaza. Az komoly mentális gond, ha azt hiszi egy kormányzat, hogy azért máris mindenben igaza van, mert megválasztották.

Az olyan egyszerűsítés, amit írsz, hogy - én döntök-te beszélhetsz, de kit érdekel - nem közérdek, hanem autoriter hatalomgyakorlás. Vagy mondjuk ki azt, hogy a kormány mindenkor csakis a saját szavazóinak az érdekeit képviseli (ha egyáltalán..), a többiek négy év múlva fáradjanak a pulthoz, addig csak szöveg, nix ugribugri.

Carmichael 2018.12.19. 12:51:02

@maxval balcán bircaman:

"A parlamenti képviselő jogai között nem szerepel az állami tévé műsorának szerkesztése, vedd észre."

Nem is.
Az állami tévé szerkesztésénél KÖTELEZŐ elem a kiegyensúlyozott tájékoztatás, és MINDEN érdekelt fél megszólaltatása, a néző/állapolgár hiteles tájékoztatása érdekében. Ennek az MTVA évek óta semmilyen szinten nem felel meg. Egy ilyen szintű tüntetés Mo.-n közügy, szemben mondjuk egy mexikói textilgyári tűzzel, akkor is, ha ez nem a kormány érdekeit és tetszését szolgálja. Ha egy képviselő jogosult belépni egy középületbe, ott beszélni óhajt a döntéshozóval (mert különben SOHA nem kerülhet adásba a mondanivalója), és erre megalázzák és kidobják, az is közügy. Ez pártállástól függetlenül érthető kellene, hogy legyen, miért probléma. De láthatóan nem az.

GyMasa 2018.12.19. 14:49:46

@pioneer2016:
Es, akkor most mi a kerdes/allitas?
Mert bocs, de nekem nem jon le ebbol a mondatbol.

GyMasa 2018.12.19. 15:01:02

@pioneer2016:
"Milyen törvény betartásáról beszélsz? Amikor a törvény képviselőivel történnek törvénytelenségek."
Es akkor a torveny rossz?
Nem feltetlenul.
Es ez latszik is abbol, hogy mekkora nagy forradalmi tomeg tamogatta ezt a cirkuszt a hetvegen.
A rendes, piaci korulmenyek kozott dolgozo emberekenk semmifele hatranya nem szarmazik ebbol a valtozasbol, ha a munkaadok betartjak a torvenyt!
Ha meg nem tartjak be akkor teljesen mindegy, hogy 250 tulora, vagy 400 tulora utan/kozben/helyett nem tartjak be!
Megismetlem: Olni sem szabad megis vannak gyilkosok.
Es ettol meg nem szuntetjuk meg a torvenyt ellene.
Ja, es nyugodj meg, ahogy mar tobben leirtak, Igen hamar, azaz kb. Jaunar vegen az orszag nagy tobbsegenek ki fog derulni, hogy rosszabbul jart-e mint eddig.
(nem fog).
Es, akkor az ellenzek most valtotta az utolso hitelessegmorzsait apropenzre.
Mondjuk nem akkora nagy baj, hiszen igy hamarabb eltunnek, es adjak at a ehlyuket egy igazi alternativanak.
"Javaslom a legfrissebb cikket figyelmedbe!"
Megismetlem:
Ha egy munkaado nem fizeti a tulorat, akkor eddig is torvenyt szegett, mar akar 1 ora ki nem fizetesevel, tehat ezugyben semmifele romlas nem kovetkezett be.
Es, ha lehet koncentraljunk az eredeti tartalomra, azaz, hogy ezt a torvenyt inkompetenciabol/szandekosan felremagyarazzak, es osszemossak a rugalmas munkaido fogalmat a tuloraval.

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2018.12.19. 15:31:51

A tüntetések, meg az ún. ellenzéki sajtóban menő virtuális valóság továbbépítése nem a túlóratörvényről szól.

Fegyőr és Bernike októberben jártak a tengerentúlon "tanfolyamon".
Majd a budapesti nagykövetség Majdanra változtatja a háttérképét.

A tüntetéseken anarchisták, balosok gyújtogatnak, törnek- zúznak-
az első nap horogra is akadt 5 db külföldi állampolgár.
Az egyikük bizonyíthatóan CEjU- hallgató.

Ma Győrben "ha én kapu lennék, mindenkit beengednék" énekelgetéssel ment a szakszervezetinek hazudott tünci.

Ugyanez a műsor megy- antifákkal, genderékkel, anarchistákkal egyidőben: Olaszország, Szerbia, Ausztria.

Nyilván tök véletlenül.
süti beállítások módosítása