A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Ez már vagy abszurd, vagy én vagyok túl normális

2014.11.08. 16:00 outisz

Vida Ildikó levelét megírta, könnyeivel is átitatta, rányalta a bélyeget, és nagyot sóhajtva bedobta a postaládába... 

...a többi már történelem. 

Valószínűleg jöttek a kis levélfaló manók, akik ellen a Fidesz kormányzata még nem tudta felvenni a harcot. Bár a nemzet, vagyis a kormányzat távoli tervei között szerepel, hogy nyílvántartásba veszik a levélmanókat, és a rendőrség, a posta, a TEK, a KLIK, a NAV, a közgép és a felcsúti focicsapat támogatásával kisöprik őket az országból. Valószínűleg a nyugati határ felé, bizonyára onnan szivárogtak be...

Na ez nekem már abszurd.

monthy-01.jpg

Drága testvéreim, ott a magyar Manu-hegy neogótikus magaslatában (parlament) ülve, ennyire, de ennyire ne nézzetek már hülyének. Nem lehet hogy Vida egyenesen egy képeslapot adott fel? "Üdvözletem küldöm Budapestről, jó az idő, szép a Duna, kitiltottak az usából, puszi, Ildi." Vagy ha volt egy kis stílusa a hölgynek, akkor olyan kinyitva zenélős üdvözlőlapot adott fel. Biztos kérdezte a postán, - és nincs olyan, ami az amerikás himnuszt játssza? Nincs? És a Beatricétől, az aki hazudik az csal, megvan? 

Néhány kérdés azért felmerült bennem, aki tudja a választ, segítsen rajtam.

Miért gondolja azt a kormány, hogy ezt bárki is elhiszi? Pont ebben az országban, ahol Orbán mindenre rátette a kezét, az egész kormányzati meg államigazgatási rendszer úgy van beosztva alá, hogy ha valaki rosszkor tüsszent, már megy az infó felfelé, aztán meg lefelé, hogy egészségünkre, de még egy ilyen ne legyen? Á, az pedig, hogy hetekig ettől zengett a sajtó, nem számít. Nyugati szél nem hoz jót. Amúgy nyilvánvaló, hogy ha Viktor felemeli a telefonját, csak annyit mond, hogy halló... és már kapja is a neveket. Tényleg ennyire hülyék vagyunk, hogyha fentről azt mondják egy nagy fekete kockára, hogy az kis piros gömböc, elhisszük? Ki fog derülni.

Miért gondolja azt a kormány, hogy nincs miért vizsgálódnia? Ja, mert Ildikó azt mondta, nem igaz, sőt, nehogy szó érje a ház elejét, gyorsan ki is vizsgálja magát, magával. Gratulálok. Csak nehogy találjon valamit, és könnyes szemmel tartson majd sajtótájékoztatót, hogy bizony nyakig sáros, csak ő ezt nem tudta. És én még azt hittem, hogy az abszurd csúcsa a Monty Python... (Pedig milyen jó jelent lenne ebből is. Ül Orbán Viktor, kérdezi Vidától: Maga korrupt? Mire Vida - Mi ez itt kérem, nem számítottam a spanyol inkvizícióra...)

Hova tűnt a Fidesz magabiztossága? Jön itt egy kis senki amerikánus, azt mondja hogy nem jöhetsz be, meg ilyenek... (Hé, csak nem ugyanannyival akartátok megvesztegetni az amerikaiakat, mint az oroszokat??? Pff..... Na ne már, eltelt már vagy 30 év, mióta Kijevben Levis farmer volt a kemény(re vasalt) valuta, figyeljetek má' oda.) Külön tetszett, hogy akkor lesz békemenet, vagy nem lesz békemenet. Inog a rendszer, ha már Bayer Zsoltinak is önálló gondolatai vannak... Látjátok, kár volt erőltetni azt a III/II ügynököt (is). Lehet hogy kezdenek visszaütni a botrányok? Lehet hogy az azeri baltástól a föld-mutyin, trafik-mutyin, szerencsejáték-mutyin át a másolós Schmidtig egyre többen untak bele a fagyiba? Merthogy nyalni csak úgy lehet, ha élvezzük az ízeket, ugyebár, régi igazság, de igazság. 

Mekkorát fog bukni a Fidesz? - Ha fog egyáltalán, mert én már semmiben sem vagyok biztos. A rutin megoldás a következő lenne: Orbán kijelenti, hogy nem történt semmi, Amerikában mindenki hülye, bizonyítékaik nincsenek, a Coca Cola kábítószer, a patkányok már olyan mértékben elszaporodtak, hogy a felhőkarcolók létét veszélyeztetik,  és... REZSICSÖKKENTÉS! - Az emberek meg szépen hazamennek. Messze vannak a választások, egy kisebb népszerűségi fiaskó most belefér, csak nem szabad róla beszélni és... REZSICSÖKKENTÉS! Talán egy-két senki arcot előrángatunk az odúból, akiknek hátha van mszp-s múltjuk is, kapnak két pofont és... REZSICSÖKKENTÉS!

Nem kergetek ábrándokat, a ma esti, és a holnapi tüntetéstől nem várom azt, hogy kitörjön a forradalom. Azt viszont igen, hogy minél többen menjenek el, és kiáltsanak hangosan:

Viktor, nem vagyunk hülyék!  

 

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és oszd is meg a posztot:

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

180 komment · 3 trackback

Címkék: abszurd NER outisz NAV-botrány Vida Ildikó

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr16877647

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem tudunk annyit adózni, mint amennyit loptok! 2014.11.09. 09:53:47

Tiltakozunk az internetadó ellen, mert;  Nem tudunk annyit adózni, mint amennyit loptok! Továbbá bűnözőknek sem adózunk!  forrás: Internetadó Best Of2 képek

Trackback: Kötelező-e a postaláda? 2014.11.09. 09:46:32

  Biztosan sokan emlékeznek olyan jogi furcsaságokra, anomáliákra és régen elavult, akár több száz éves, de még is hatályban maradt törvényekre, mint az első gépkocsik megjelenésekor, az az előtt kötelezően alkalmazandó piros zászlóval futó ember. Vag...

Trackback: Vida Ildikó könyvet írt a tisztességes adózásról 2014.11.09. 09:45:34

Vida Ildikó: A tisztességes adózás feltételei című könyve első kiadása az amerikai egyesült államokban jelenik meg magyar nyelven.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a nagy hohoohooo 2014.11.08. 16:37:47

Az egyszerű,de nem "élő isten Viktor!"hívő nemzetthy ember folyamatosan azt hiszi, hogy, nem, ennél már nem lehet lejjebb, nem lehet valaki szánalmasabb.
Aztán...
Amikor Vida Ildikó azt nyilatkozta, hogy tájékoztatta a kormányt a kitiltás tényéről, az valójában egy "meghajlított idősíkban történt egy másik dimenzióban", így az olvasók könnyen azt hihették, hogy az a valóság! De Végre L. Simon László most felvilágosítja a nagyérdeműt!!"L. Simon László szerint az is lehet, hogy ha a NAV elnöke levélben írta meg a dolgot, akkor az a levél elveszett a postán."
VAGY ELTÉVEDT A POSTAGALAMB !!
Engem ez a tenyérbe mászó,arroganciába oltott cinizmus,ami felbosszant bármelyik kormányközeli megszólaló esetében.Sokáig Szijjártó tudta ezt magas fokon űzni,de egyre jobban hajlok rá,hogy elhiggyem,külön tanfolyamon oktatják nekik,mert egyre többen hozzák ezt a "stílust".
Mi tagadás nagyon találékonyak, hát hogy elhisszük-e az más kérdés,előbb- utóbb ez a mérhetetlen arrogáns cinizmus lesz a vesztük.
Nem árt felidézni, hogy Vida Ildikó és Simicska neve összefügg a "1998-hoz köthető a Kaya Ibrahim-Josip Tot-üggyel, amikor két külföldi vendégmunkás nevére került át tucatnyi FideSS-közelinek mondott cég, így nem lehetett behajtani a vállalatok ellenzéki évek alatt összegyűjtött veszteségét sem" és főleg a hosszú bájtok éjszakájával, amikor "1998 augusztusában, a Simicska elnökké kinevezését követő hétvégén, vagy halottak napján (vagyis eltérnek a pletykák arról is, mikor történt, annyiban egyeznek meg, hogy olyankor, amikor másnap nem járt senki ott) valaki vagy valakik behatoltak az APEH informatikai rendszerébe és ott több FideSS-közeli cég adatait törölték vagy módosították ..
És ami a ma még sötét folt Orbán bűnei között:A Basler Zeitung című svájci lap a TagesAnzeiger nyomán Bernhard Odehnal cikkét közölte "Egy céghálózat, amely egy zugi címben és az Orbánhoz való közelségben osztozik" címmel.
Magyar Oligarchák részt akarnak venni a nemzetközi nyersanyag-kereskedelemben. Erre szolgál egy céghálózat, amelynek székhelye a svájci Zug kantonban van.http://www.galamuscsoport.hu/tartalom/cikk/419288És a kormány piszkosul föl van háborodva, hogy a korrupciót emlegetik az amerikaiak a kormánytagokkal kapcsolatban. S egy kérdés még fölmerül bennem, mások mellett, hogy Orbán ezek után biztos, hogy csak a lánya miatt járt Svájcban?!

Tamás Paitz 2014.11.08. 18:03:45

@a nagy hohoohooo: Igazad van azt hittem Szijjártót nem lehet utolérni a pofátlan hazudozásban, de tévedtem. Ezek tényleg valami iskolában vagy tanfolyamon tanulják.

Bereznay 2014.11.08. 19:03:23

„Viktor, nem vagyunk hülyék!”

Ez biztos? Én a helyében, ha effélén gondolkozok, a tapasztalataimból indulnék ki, nem egy ilyen állításból. Márpedig amíg az emberek mindazzal együtt, amit több, mint két évtizede tudnak, blogolnak, kiabálnak és zokognak, kitartóan elmennek egedelmesen leszavazni – akárkire –, hogy ezzel megtegyék a magukét, hogy fönnmaradhasson a két és fél évtizedes rendszer, addig bizony hülyék. Nagyon és fájdalmasan.

Mindegy mekkora és milyen betűtípussal írod, hogy nem. Csak az számít. Addig hülyék vagytok, vagyunk.

2014.11.08. 21:41:52

Kár belemenni a politikai botrányokba, ezek a tematizáció részei. Addig dagad az egész, és rakódik rá a ballaszt info, amíg a végén már nem lehet tudni, ki kivel van. Érzelmi kisülések, érdemi cél nélkül. Amennyiben Vida Ildikó lemondana, mi változna?

Rónarider 2014.11.09. 04:35:13

"Mindegy mekkora és milyen betűtípussal írod, hogy nem. Csak az számít. Addig hülyék vagytok, vagyunk. "

Hehehe.
Ennyire nem lehet eltájolva valaki. Mondjuk 10000000 ember él az országban (nem, de mondjuk).
Ebből 6000000 felnőtt, ebből 2000000 netezhet(ne), ebből 500000 nem csak fészbuk twitter instagram háromszögben netezne. Ennek harmada szereti/elviseli a fideszt, harmada nem, harmada meg leszarja a politikát. Van ~170000 ember, aki mondjuk kritikus a neten a kormánnyal szemben. Ebből talán 500 hangot is ad neki, a maradék bólogat. A többieknek meg van jobb dolga is, mint megélhetés, kiröhögni ezt a szűkebb réteget, élni.
Milyen világmeváltást vár bárki az interneten?

Hehehe.

Trackers 2014.11.09. 09:28:51

Nagyjából csak a ballib pártok aktivistái mentek ki tegnap is, legalábbis a számok alapján:

index.hu/belfold/2014/11/08/a_korrupcio_ellen_tuntetnek_budapest_belvarosaban/
Kezdéskor körülbelül ötszázan gyűltek össze a Nemzetgazdasági Minisztérium előtt, ebből a Sándor-palotához 2-300-an értek fel, a Kossuth térre pedig kb. 70-en tértek vissza.
...
A felhívásban azt írták, hogy továbbra is nyomást kell gyakorolni a törvényhozásra, mert az internetadó és más adók bevezetését tervezik.
Ehhez képest a tüntetésen egy szó sem esett az internetadóról, inkább a "Fideszmaffia", "az egész kormány mondjon le", "a NAV-elnök mondjon le", "adják vissza a pénzünket", "korrupt kormány", "Orbán takarodj" - vonalon mozogtak a rövid beszédek és a bekiabálások témái is.
...

István Tamasi 2014.11.09. 09:29:30

Egy olyan kiemelt intézmény, mint az adóhivatal, vezetője sima postai levélben kommunikál a felettes miniszterével?? hehehehe

Trackers 2014.11.09. 09:31:47

Azért a baloldal se volt semmi a hazudozást illetően, már ami a kitiltási botrányt illeti.

Biztosan tudták hogy kormánytagok is benne vannak, Szijjártótól, Habonyig, de egyesek még Orbánt is beletették a listába.

Aztán amikor Habony posztolt egy képet Amerikából, akkor jött a duma, hogy diplomata útlevéllel ment ki.

Aztán mikor kiderült, hogy ezt nem tehette volna meg, akkor jött, ez a kormány mondja meg a listát duma.

Trackers 2014.11.09. 09:36:56

@István Tamasi:

Szerintem a következő a helyzet:

Amerika kittiltott pár embert, korrupció miatt.
A valódi ok, a Norvág pénzek és Orosz közeledés.
Amerikának a bizonyítékai illegálisak. Azaz olyan lehallgatási jegyzőkönyvek alapján, mint ahogy teszem azt Merkel-t lehallgatták. És ha Merkel-t lehallgatták, akkor lehallhgattak minden felső vezetőt Európában, ez bizonyos.

Mivel a bizonyítékok illegálisak, nem hozhatja nyilvánosságra ezeket.

A listán szereplő pár ember megírta, elmondta, emailezte,... a kormánynak, hogy rajta van, néhány meg nem.

Ennyi amit biztosan tudunk az ügyben.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.11.09. 09:43:36

@Trackers: Nem mintha különösebb jelentőséget tulajdonítanék annak, hogy "melyik hazudik jobban", de azért ez egy elég merész csavar.

A kormánynak egy hónapja kell tudnia, hogy kik azok, Vida szerint őt például tutira tudták. Ehhez képest a magyar kormány annyi hetet-havat összehord, hogy a Pravda régi szerkesztői elsápadnak az irigységtől (lehet, hogy a maiak is). Ja igen, és nem tiltunk ki egy amerikait sem, amit azért talán megtenne egy "egyenrangú és ártatlan" fél. A magyar kormány hazudozása a gond, erről szól ez az egész balhé.

Unalmas, de mégis megírom, hogy "balra" sem szavaznék helyettük, mert ők is eleget hazudtak, amikor ők adták a kormányt.

A pont meg @dr kotász: -nál van. Ahogy Einstein mondta, a problémát nem oldhatjuk meg olyan gondolkodásmóddal, amely azt okozta. Azt már Bereznay András (meg most én) tesszük hozzá, hogy az abból származó eszközkészlettel sem.

2014.11.09. 09:45:07

@Trackers: Megkockáztatom azt, hogy ez nem a kvázi baloldal rendezvénye volt, vagy ha az volt akkor kb ugyanaz a célja mint a fidesznek. Sok kicsi tüntetéssel meg lehet gyengíteni a tömeg erejét.
A korrupció elleni tömeges fellépés, összefogás a baloldalnak sem kedvezne. Látszólag a kormányt próbálják gyengíteni ezek a tüntetések, pedig nem, önmagát oltja ki az energia.

cenzuratroll bosszanto 2014.11.09. 09:47:10

Mi eben az abszurd?
A teljes birkamenet IQ summája nem éri el a százat.
Ezek azt is elhiszik, ha postagalambbal küldi el.

fidesz = hazugság
fidesz = csalás
fidesz = lopás
fidesz = korrupció
fidesz = az emberiség szemete

űrszelvény (törölt) 2014.11.09. 09:50:47

"A rutin megoldás a következő lenne: Orbán kijelenti, hogy nem történt semmi, Amerikában mindenki hülye, bizonyítékaik nincsenek"
Miért, vannak bizonyítékaik? Ha igen, hol lehet ezeket olvasni?

Trackers 2014.11.09. 09:51:42

@timargabor:
Vida tudtommal egyszer se mondta, hogy a kormány tudja kik vannak a listán.
Azt mondta, hogy azt tudták, hogy ő rajta van, mert ő jelezte nekik.

Balra már gondolom csak azért se szavaznál, mert konzervatívnak mondod magad a fejlécben.

csepke 2014.11.09. 10:05:24

Kenegetik a szart szerteszét. Én a posta vezérigazgatója nevében kikérném ezt magamnak.

toportyánzsóti 2014.11.09. 10:19:56

Magyar történet abszurdja poltpetikével kezdődött,akkortól megszünt jogállam lenni,ezekkel a sosem dolgozó,így minimális önkontrollal sem bíró aljanépekkel a biztos büntetlenség tudatában qrvára elszaladt a ló,nem gondolják a vége könnyen kalasnyikov skuló lehet.

Netuddki. 2014.11.09. 10:28:16

A készenléti rendőrség már elfoglalta a postákat? Neeeem? Akkor hazugság. A hazugok meg monnyanak le! Vagy megint fel kell gyújtani a várost érte? Jaaaa! Azt az orbán szervezte, és maga ellen hülye lenne zavargást szítani? Aha, persze. Tolvaj, hazug banda!

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 10:37:31

Ti csúsztatások nélkül KÉPTELENEK vagytok akár csak egy mondatot is leírni?

A postáról meg az elveszett levélről a hülyeséget NEM "a kormány" állította, hanem L. Simon László.

Miért nem látom sehol a nevét leírva a posztban?

L. Simon köztudottan a falu bolondjának számít még jobboldalon is. Nincs is "rendes" beosztása, jelenleg éppen a Várbazár felújításáért, a Budai Várnegyed hosszú távú fejlesztési koncepciójának kidolgozásáért és a fertődi Esterházy-kastély rekonstrukciójával kapcsolatos állami feladatokért felelős kormánybiztos.

Bocsássuk meg neki, hogy életében nem adott még fel levelet, és fingja sincs, mi a különbség a sima levél és a könyvelt postai küldemények között.

Nem mellesleg - hiszen ezért veszítette el a TI oldalatok zsinórban mind a három választást, egy éven belül - a baloldal kommunikációjában nehéz lenne találni ennél KISEBB méretű baromságot.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 10:40:50

@dr kotász:

"Amennyiben Vida Ildikó lemondana, mi változna?"

Kormányra kerülne a bukott baloldal :D

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 10:43:02

@Trackers:

"Nagyjából csak a ballib pártok aktivistái mentek ki tegnap is, legalábbis a számok alapján"

Ehhez képest a Mocskos Fidesz pártszócsövének számító Petőfi rádió 10 órai hírblokkjában úgy számoltak be róluk, meg a követeléseikről, mintha VALAMI történt volna :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 10:46:41

@timargabor:

"A kormánynak egy hónapja kell tudnia, hogy kik azok, Vida szerint őt például tutira tudták."

Azt honnan veszed, hogy KELL tudnia?

Én tényleg nagyon szeretném tudni, hogy kik vannak kitiltva, de nekem jelenleg úgy tűnik, hogy Mr. Jóbarát azért nem "szivárogtatta" még ki a listát, mert a gyanúsítgatás jól jövedelmez a fajtájának, míg magán a listán nem lenne semmi látnivaló.

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 10:48:45

Nem gondoltam volna, hogy a Horn Gyula kartonját elsodró szél még ma is aktív, és tessék.

"She knows
As she reads the letter
That things were bound to stray
Winds blow
She pulls her coat tighter
And the letter flies away

With all the things she keeps inside
All the things that really matter
The face puts on its best disguise
And all is well
Until the heart betrays"

www.youtube.com/watch?v=0Tgp8Dc7NhM

nu pagagyí 2014.11.09. 10:49:17

Már csak az kéne, hogy Oroszországból is kitiltsanak néhány magyar kormánytisztviselőt korrupció miatt. Mondjuk a Paksi Atomerőmű bővítésével és a Déli Áramlattal kapcsolatos mutyik miatt.

phaszfej 2014.11.09. 10:51:28

Régen mondom, hogy budapest nem magyarország része, régen ki kellett volna már zárni hazánk szent testéből azt a beteg emberekkel teli fertőző gócpontot. Mi, vidékiek 4-szer annyian vagyunk, holnapra akár meghúzhatunk egy belső országhatárt a tályog köré politikusostul, parlamentestül, oszt ossza magának az észt az a degenrált 1,6 millió idegroncs, ahogy akarja. Budapest nem magyarország része.

nu pagagyí 2014.11.09. 11:01:22

@polyvinyl: Ha jobban figyelnél, már a korrupció mocsarába merült bukott jobboldalról kéne értekezned, beleértve valószínűleg saját magadat is. Megváltoztak az idők, nem vonzó már a rezsinövelő kormány kizárólag propagandából álló virtuális világa. Senkit nem érdekel mi volt, mert azzal van baj, ami van. A selejt bosszút állt a propagandán. Hájfejű, tolvaj barátaidnak már csak a hebegés-habogás maradt osztályrészül, amíg picsán nem lesznek rúgva.

conchita wurst 2014.11.09. 11:03:18

Orbán megint zseniálisakat nyilatkozott. A bajor miniszterelnök számíthat a nk-i közösség kiközösítésére amiért jóban van Orvbánnal.

A magyar nemzetben meg olasz harci helikoptergyártó hirdet. Obamát széjjelbassza az ideg megin nem veszünk kobrákat.

Tehát - Bajor, Olasz, Magyar tengely, vót már ilyen, Magyarország legsikeresebb időszaka vót.

István Tamasi 2014.11.09. 11:06:48

A kormánytagok hazudozását már megszoktuk, kvázi az a legkisebb balhé az egész ügyben.
Nagyobb baj - és ezért lépett az USA is - hogy a kormány és hatóságai egy rendes vizsgálat helyett az ügy eltusolásával foglalatoskodnak /ennek része a hazudozás/.
A legsúlyosabb bajra egy biztonságtechnikai szakember hívta fel a figyelmet: Arra hogy az USA titkosszolgálata pontosan tudja hogy kik /nem csak NAV-osok/, mekkora korrupciós pénzben részesültek és azokat a pénzeket ki hol, melyik bankban, milyen szlaszámon parkoltatja. NAMÁRMOST amit az USA titkosszolgálata képes kikutatni /ld az előző mondatban/ azt még legalább 3-4 ország titkosszolgálata is képes kikutatni és azzal - még mindig a szakértőt idézve - nagyon könnyen képesek megközelíteni, beszervezni és dróton mozgatni. Ezek után a függgetlenség, önállóság csak egy távoli álom.

István Tamasi 2014.11.09. 11:09:26

@phaszfej:
Vidéken is folyik a korrupció csak talán kisebbek az abszolút összegek. Példák: Seszták, trafik, föld. Tehát minden megyét, várost, falut be lehetne keríteni.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 11:12:36

@dr. mesterseges szinezek:

A ténytár az egy pártközpontból irányított forblog.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 11:13:43

@polyvinyl:
@dr. mesterseges szinezek:

Akarom mondan, foSblog.

Árnyéka sincs már az induláskori önmagának. Gondolom, megvették őket kilóra.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.11.09. 11:14:17

@Trackers: például azért sem, de a két dolog inkább közös okra vezethető vissza, semmint. (de hogy hányszor kaptuk meg a "ballibbant" jelzőt, már nem számolom :) )

@polyvinyl: L. Simon László a Miniszterelnökség államtitkára, miniszterhelyettes --> kormánytag. Amit ő mond, a kormány mondja. Ha a kormánynak nem tetszik, ki lehet rúgni. Ha nem rúgják ki, akkor tetszik nekik.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 11:15:34

@nu pagagyí:

Édeske, te nekem me magyarázzál, te KÖZTUDOTTAN a blogoszféra egyik legostobább, legtudatlanabb, legagymosottabb balos kommentezője vagy :)

nu pagagyí 2014.11.09. 11:19:54

@polyvinyl: Ezt az összes államtitkárról és miniszterről elmondhatod. Mind hülye, nincs valódi hatásköre, nem felel a tetteiért és szavaiért. És akkor eljutottunk oda, hogy Magyarországon olyan rendszer épült, amely ellen minden állampolgárnak kötelessége fellépni.

Orbán egyeduralkodó pártjában, így uralja a törvényhozást, ugyanakkor Miniszterelnökként a végrehajtó hatalmat is. Az államigazgatás, alkotmányos intézmények összes szervét aktív párttag vagy Orbánnak, személyesen lekötelezett emberek vezetik illetve vezetőik döntő többsége ilyen (AB, Kehi, MNB, Médiatanács, NAV, rendőrség, Főügyészség, OBH, Köztársasági Elnök, Művészeti Akadémia, járási hivatalok, AB, Klik, Pedagógus Kamara, Egyéb kamarák, MTVA, Költségvetési Tanács, Katasztrófa Védelem, titkosszolgálatok stb.). Mindenkit besoroltak valahová, mindenkit figyelnek.

"(2) Senkinek a tevékenysége nem irányulhat a hatalom erőszakos megszerzésére vagy gyakorlására, illetve kizárólagos birtoklására. Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes úton mindenki jogosult és köteles fellépni."

conchita wurst 2014.11.09. 11:22:58

@István Tamasi: 'Nagyobb baj - és ezért lépett az USA is - hogy a kormány és hatóságai egy rendes vizsgálat helyett az ügy eltusolásával foglalatoskodnak /ennek része a hazudozás/.'

Hát ami biztos hogy az USA nem ezért lépett.

A korrupció semmivel nem nagyobb mint közép európában máshol, vagy Mo-n eddig. Az USA ügyvivő azt is mondta hogy éve óta tudják amit tudnak.

Ráadásul az USA kormánya rá van szorulva az Orbánnal való kiegyezésre, ez az egyik oka amiért nem a választások előtt kezdték a szart keverni. Mert nem akarnak Jobbik kormányt elősegíteni.

'A legsúlyosabb bajra egy biztonságtechnikai szakember hívta fel a figyelmet: Arra hogy az USA titkosszolgálata pontosan tudja hogy kik /nem csak NAV-osok/, mekkora korrupciós pénzben részesültek'

Naná, ők mindent tudnak. Ugyan már, az arab merénylők pilótaoktatása otthon, az USA-ban senkinek nem tünt fel, és a kecskepásztort is meg tudták találni laza 10 év alatt a teljes apparátusuk bevetésével.

nu pagagyí 2014.11.09. 11:23:09

@polyvinyl: Kösz, de liberális vagyok. Hülyéknek persze nehéz elmagyarázni, mi is az. Talán ennyit még megértesz: van saját véleményem, nem kell róla megkérdeznem senkit, a saját életemet magam irányítom, nem kell segget nyalnom. Idéznék egy klasszikust, némileg aktualizálva: "a karámon kívül is van élet".

phaszfej 2014.11.09. 11:30:11

@István Tamasi: Igen, de a fertőzés forrása Budapest. Ha kiiktatjuk a gócpontot, a vidéki korrupció elhal, mert közvetlenebb a rálátás a polgárok részéről. Ki kell zárni azt a fővárosnak nevezett gennyes váladékot. Nem is magyar emberek laknak benne. Svábok, zsidók és cselédleszármazottak lakják javarészt. Még magyarul sem tudnak rendesen. Semmi szükség rájuk, csak a pénzünket viszik.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 11:30:35

@timargabor:

"Amit ő mond, a kormány mondja"

Már megint csúsztatsz.

1. L. Simon NEM "all in one" miniszterhelyettes, hanem a Kulturális Örökség Minisztériumánál van. Amit mond, azt csak abban az esetmen mondja KOMPETENS személyként, amennyiben a SAJÁT minisztériumának a profiljába vág.

2. Mivel a kitiltási kamu NEM "kulturális örökségi" probléma, L. Simon LEGFELJEBB a SAJÁT véleményét mondhatta. Ezt el is mondta, a butaságfaktor tartalma is pont olyan volt, mint amilyet ettől a buta arcú, perifériára tolt embertől várhattunk.

3. Ti HÁROM választási bukta után még mindig nem értitek, hogy a "CLASSIC" szockó módszerrel, a fröcsögés-csúsztatás-besározás kombóval NEM tudtok megszólítani egyetlen bizonytalant sem?

bölcsbagoly 2014.11.09. 11:31:49

@nu pagagyí: vagyis infantilis! Örvendek a beismerésnek.

Éhes ló 2014.11.09. 11:33:10

Buktor hülyére nyerte magát 2006 ősze óta, hiába hányt vért a sok brüsszelita, hillary és soros veletek együtt.

Az ez évi 3 azaz három (nem kicsit, nagyon) elbukott választás után talán az orcátokból illene visszavenni és a tanulásra, fejlódésre koncentrálnotok.
Nem megy, szemmel láthatóan.
Azt erőltetitek, amivel eddig stabilan buktatok bármit.

Továbbra is hülyére fogja magát nyerni ha csak ennyire vagytok képesek, miközben a protest szavazóitokat felszívja jobbról a jobbik és balról az lmp.

Fel kellene ébrednetek és változtatni az eddigi vereségeitekhez vezető taktikátokon és stratégiátokon.
Cameronnal, Merkellel és a bajorokkal (osztrákokkal, csehekkel, lengyelekkel) a háta megett jóbarát, a szépszavú nuland és maki csak kóstolgathatja buktort míg a republikánusok a kongresszusban, képviselőházban el nem unják, de választást nem nyerhet nektek, helyettetek.

Ébresztő!

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 11:33:21

@nu pagagyí:

"Kösz, de liberális vagyok"

Lófaszt vagy te liberális. Te egy tipikus gyökértelen, apparatcsik stílusban az "eszméért" harcoló kiöregedett szoci vagy.

miva? 2014.11.09. 11:36:42

Illegális bizonyíték! Nyehehe :D Ma is okosodtam! Gonosz bizonyíték mikor lesz? Rosszindulatú tény esetleg? Csudamódon gazdagodik nyelvünk, ezt a Fidesztől elvitatni kár. A nemzet kívánta kormányzati mutyit feltáró rosszindulatú tények nyilvánosságra hozásával illegális bizonyítékokat mutatott fel a halódó nyugat, de mi a jövő gazdasága, az épp összeomló ( dicsőségesen kellemetlen irányba növekedő) orosz gazdaság irányában köteleztük el magunkat, hogy ne jussunk a túlsúly és a túlfogyasztás átkos liberálbolsevik szküllakarübdisz zátonyára mind, hanem a vezető Fidesz potentátok keresztyén érzületük manifesztálódásaként áldozzák fel magukat etéren.

nu pagagyí 2014.11.09. 11:39:38

@conchita wurst: Amit az USA tud, mi is tudjuk. Tudjuk mit állítottak a klépett NAV-osok. Elég pontosan elmondták, milyen vizsgálatot ki állított le a NAV-nál, milyen átszervezések történtek, hogy gyengítsék az ellenőrzési tevékenységet stb. Hallottuk a trafikmutyis szekszárdi hangfelvételt, ahol illetéktelenek osztogatták a trafikot még a pályázat lezárta előtt és láttuk azt is, hogy meg is kapták. A földmutyi dettó, Orbánhoz és a helyi Fideszhez közelállók nyertek csak "örökös" földbérletet, megsértve a pályázat kiírását nem valódi helyi gazdálkodók és nem is csak az engedélyezett maximum erejéig vitték el a földeket a természetesen titkos értékelések (lásd trafikmutyi) alapján. Látjuk Andy Vajna különös gazdagodását, akinek egyetlen érdeme, hogy Orbán barátja, sajnos harácsolás közben úgy mellékesen sikerült tönkretennie a magyar filmkészítést is. Látjuk a helyi mutyikat, mindent.

Ez egy velejéig korrupt ország lett, ahol a korrupció is centralizált. Nyalni kell érte, de cserében állami, ügyészi, rendőrségi védelem dukál. A nép 80-90%-ának pedig nem jár semmi, ami még van, attól apránként fosztják meg.

conchita wurst 2014.11.09. 11:40:52

@miva?: bizonyíték az nincs

az orosz gazadaságból csak szeretnénk mi nagyobb szeletet, dehogy vagyunk mi oda elköteleződve

miva? 2014.11.09. 11:41:51

@conchita wurst: Perrrrrsze pityuka. Dehogy van bizonyíték. Attól bolondult meg a komplett vezérrrrrrrkarrrrrrrr, mert nincs.

conchita wurst 2014.11.09. 11:44:13

@nu pagagyí: nincsenek kilépett nav-osok

egy van

nem mondta el ki milyen vizsgálatot ki állított le - ááásít

nem volt a szekszárdi hangfelvételben semmi terhelő

erősen untatsz

Tény hogy soha nem volt annyira botránymentes 5 év mint 2010 óta. Annyira rüntetésmentes se.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 11:44:22

@István Tamasi:

"Ezek után a függgetlenség, önállóság csak egy távoli álom."

Az USA elnöke is csak egy báb, a helytartójáról, Mr. Jóbarátról nem is beszélve.

conchita wurst 2014.11.09. 11:44:49

@miva?: majd ha lesz lesz, ilyen eccerü

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.11.09. 11:45:10

@polyvinyl: Nem. A második Orbán-kormányban felelt a kultúráért, most már:

majd a harmadik Orbán-kormány megalakulása után a "Miniszterelnökség parlamenti államtitkára, miniszterhelyettes lett"

Forrás: www.lsimonlaszlo.hu/eletrajz.html

Mondandód további része csúsztatásozástól, fröcsögésezéstől és sározásozástól így irrelevánsnak tűnik. A választást meg "mi" biztos nem buktuk el, mert nem indultunk rajta. (Részemről az LMP-re szavaztam, szerepelhetett volna jobban, de nem tekintem bukásnak.)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 11:45:43

@nu pagagyí:

"Amit az USA tud, mi is tudjuk."

TE is tudod?

nu pagagyí 2014.11.09. 11:46:39

@polyvinyl: A tartalom nélküli propagandaszövegek nem hozzám tartoznak, sajnos a titkos szoci-libsi összeesküvés párt nem ezzel bízott meg, pedig jól menne. Tanulmányozom is a haladó technikákat, például ezt: @polyvinyl:

nu pagagyí 2014.11.09. 11:48:35

@polyvinyl: Hogyne. Sőt Orbán is tudja, azért retteg.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 11:49:20

@timargabor:

Látod, megy ez neked!

Miniszterhelyettes lett! Melyik minisztériumban?

Nahát, hogy a Kulturális Örökség Minisztériumában? Nem mondod...

Tehát akkor azokban a kérdésekben tud kompetensen VAGYIS nem magánemberként nyilatkozni, amelyek az általa képviselt minisztériumhoz tartoznak.

A NAV vezérkarának viselt és/vagy sejtetett dolgai mióta kulturális örökségi probléma?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 11:51:34

@nu pagagyí:

Te honnan tudod, hogy mit tud Orbán?

Azt meg pláne honann tudod, hogy Orbán RETTEG?

Nem vagy te személyiségzavaros? MOndjuk mániás-depressziós?

űrszelvény (törölt) 2014.11.09. 11:55:30

@nu pagagyí: De ha ennyire atombiztos vagy a dolgodban, akkor miért nem linkelsz már pár forrást, amiben ott van, hogy ki milyen bűncselekménnyel vádolt?

Lehet, hogy újat mondok, de ez nem úgy működik, hogy ha nem tetszik egy ország politikája, akkor rámutatunk, hogy ott korrupció van :)

conchita wurst 2014.11.09. 11:56:58

@nu pagagyí: nem tudom, de az első két mondatot elolvastam:

- bár pontosan még nem tudjuk, ki kezdeményezte.....áááásít

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 11:58:13

@polyvinyl: "A ténytár az egy pártközpontból irányított forblog. "

És még a Külügyi Intézetbe is beszivárogtak tanulmányt írni.

Szijjártóista-e vagy?

nu pagagyí 2014.11.09. 11:59:27

@űrszelvény: Alapos gyanú esetén a Főügyészség hivatalból elkezdhetné a vizsgálatot, de amúgy náluk van Horváth anyaga is, miután hatóságilag ellopták. Nyilván találnának néhány szabálytalan számlát zoknik beszerzéséről, ha mást nem is.

conchita wurst 2014.11.09. 12:04:59

@nu pagagyí: 'Alapos gyanú esetén a Főügyészség hivatalból elkezdhetné a vizsgálatot'

ki mondta hogy nem kezdhetné el

egy csomó nav-os vizsgálat van folyamatban évek óta

egy csomó milliárdos áfa csalást felderitettek

'elkezdhetné a vizsgálatot, de amúgy náluk van Horváth anyaga is'

és? hogy jön ez az alapos gyanúhoz? Horvát elfelejtett másolatot csinálni, igy a szaván kívül semmi nem támasztja alá hogy tényleg tud konkrétumokat. Mellesleg nem jogász, tehát fingja nincs mi releváns és mi nem, ráadásul alacsony beosztású volt, nem sok mindenre lehetett rálátása.

István Tamasi 2014.11.09. 12:07:45

@conchita wurst:
Ha nincs az USA-ban az a bizonyos 7750-es, akkor nem lertt volna miért lépni az USA-nak - tehát mégiscsak azért lépett, mert a magyar kormány a korrupció eltusolásával foglakozott - és foglalkozik még ma is - ahelyett, hogy rendes vizsgálatot idított volna.
Mire van rászorulva az USA Mo-ot illetően?? Méghogy a neonáci jobbiknak esélye lenne kormányra kerülni?? Ez viccesebb, mint L.Simon.
A pilótakiképzést az USA titkosszolgálata jelentette, de "elakadt a lift" /Hofi/.
A "kecskepásztor" tudatosan mindent megtett /nem használt telefont, internetet, szigorúan konspirált/ és megtalálták még ha 10 évükbe tellt is.

nu pagagyí 2014.11.09. 12:07:47

@conchita wurst: Van ügy, lehet vizsgálódni.
Persze az is sejthető, hogy mitől retteg Orbán. Vida Ildikó bármennyi vaj van a füle mögött erős védelem alatt áll, Simicska Lali személyes védelme alatt. Lali pedig elmesélheti, hogyan is gazdagodott meg Id.Orbán "Győzike", elárulhatja hogyan lehet murvából aranyat csinálni.

István Tamasi 2014.11.09. 12:08:39

@polyvinyl:
A kettő között akkora a különbség mint Gizike és a gőzeke között.

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 12:09:32

" egy csomó milliárdos áfa csalást felderitettek"

Soha senki nem mondta, hogy nem.
Csak a vakfoltok ne volnának.

lutria 2014.11.09. 12:09:32

Gondolom ha a posta bizonyítaná hogy kézbesítette a (remélhetően ajánlott) levelet akkor azt mondanák hogy a minisztérium postázójában keveredett el a levél és később megtalálták egy asztal/szekrény stb. mögött,majd megtalálták a felelőst és kirúgták az egyik próbaidős/gyakornok titkárnőt...

István Tamasi 2014.11.09. 12:10:52

@phaszfej:
1. A fertőzés forrása a demagóg hazugságok mindennapossá válása.
2. Egyformán keveredett nemzetiségű lakosok vannak Bp-en is mint vidéken. Nem kell előjönni a magyarkodással, mert az is egy demagóg hazugság.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 12:13:02

@dr. mesterseges szinezek:

Dehogy vagyok szíjjártóista. Kiábrándult bizonytalan szavazó vagyok, aki az elmúlt három választás EGYIKÉN SEM szavazott. Orbánékra nem akartam, az ellenzéki felhozatal meg nem volt alternatíva.

Bár ha sokáig erőltetitek ezt az egymillióan a destabilizációért projektet, meglehet, én is kimegyek az utcára és nyakon vágok közületek párat.

nu pagagyí 2014.11.09. 12:14:06

@dr. mesterseges szinezek: Több hajléktalanra is sikerült rábizonyítani több milliárdos Áfa-csalást. Mi ez, ha nem siker?

nu pagagyí 2014.11.09. 12:23:46

@polyvinyl: Ha mindenből kiábrándultál, nincs más hátra, mint előre! Szervezz saját magad egy mozgalmat, mondjuk: "Tízmillióan az Áfa-csalókért" néven. Ha jól hámoztam ki az általános cinizmusodból azt, amit helyeselnél.

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 12:34:46

@polyvinyl: Ha nem pártkötődésből, akkor biztosan sportból takarod be az egyik szemedet, amik látni vél valamit.

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 12:47:37

@nu pagagyí: Nem véletlen, hogy Tarlós üldözi őket: ez egy komplex adóügyi akció.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.11.09. 12:56:58

@polyvinyl: "Nahát, hogy a Kulturális Örökség Minisztériumában? Nem mondod..."

de hát olyan már nincs:
www.kormany.hu/hu
(balra lent, minisztériumok listája)

Ilyen meg van:
www.kormany.hu/hu/miniszterelnokseg/allamtitkarok

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.11.09. 13:00:18

@Éhes ló: "miközben a protest szavazóitokat felszívja jobbról a jobbik és balról az lmp" - igazából ennek már nagyon ideje lenne. A Jobbik már elég szépen bele is hasított. A fideszmszp-t a maga teljességében kell elzavarni, azzal a mentalitással együtt, amit képvisel.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.11.09. 13:03:19

@polyvinyl: na de Te a senkirenemszavazással akkor nem destabilizálsz? Csak úgy kérdezem, még a nyakonvágás előtt :)

Vagy netán Neked van igazad, hogy miért nem szavaztál senkire, és aki most utcára megy, végül is PONTOSAN UGYANEZT MONDJA?

Blogger Géza 2014.11.09. 13:30:00

Komolyan nem értem amúgy, hogy miért olyan rohadt fontos így utólag, hogy melyik kormánytag melyik nap hány óra hány perckor milyen infóhoz jutott, az ügy érdemi szempontjából ez totál érdektelen. Nyilván egy kormány akkor van hivatalosan tájékoztatva, ha a kitiltást végzők hivatalosan átadják a komplett listát, Vida Ildikó bármit is írt, az nem lehet teljes körű hivatalos tájékoztatás, hiszen nem tudhatja, hogy összes érintettről tud-e, kivéve, ha CSAK NAV-os embereket tiltottak ki, ezt neki el is mondták, és azokról őt mind tájékoztatták is. Ami Goodfriend szerint nem lehet, mert egyenként tájékoztatták az embereket levélben. Ráadásul az eredeti kiszivárogtatásban üzletemberekről is szó volt. Bár Goodfriend már annyit beszélt-össze vissza...

Az kb annyira érdektelen így utólag, mint hogy ki hány órakor jutott hozzá az öszödi beszédhez. A lényeg az, hogy Vida Ildikó elmarasztalható-e korrupcióért, és ha igen, miért nem adják át bizonyítékokat.

Éhes ló 2014.11.09. 13:42:17

@timargabor: senki nem tart vissza ettől senkit, csak így nem megy.
Szemmel láthatóan nem.
Majd talán egyszer, de az nem holnap lesz.

sanyix 2014.11.09. 13:56:07

@polyvinyl: jaj már itt tartasz? azt hazudod hogy nem orbán szavazó vagy? Ja mondjuk lehet hogy igaz... lehet hogy csak fizetnek téged hogy told a kormánypropagandát.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 13:57:27

@timargabor:

"na de Te a senkirenemszavazással akkor nem destabilizálsz?"

Nem.

Én a nem-szavazással elfogadtam azt is, hogy akire többen szavaznak, az alakít kormányt és nekem annak a kormánynak a döntéseit kell elfogadnom.

Destabilizálni azok akarnak, akik képtelenek voltak kormányra kerülni, képtelenek voltak arra is, hogy az új kormánynak kellő szavazóbázissal erős ellenzéke legyenek, és most pár ideggyenge "forradalmárt" küldenek ki az utcára, mindenféle ostoba, "kormánybuktató" szöveggel.

Miféle forradalmár az, aki helyett az APJA beszél a stratégiai egyeztetéseken?

:D

sanyix 2014.11.09. 14:03:43

@polyvinyl: ez már olyan mint 2006 környékén a "nemazemeszpéreszavaztam, de..." mentegetések.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.11.09. 14:07:27

@István Tamasi:

"Egy olyan kiemelt intézmény, mint az adóhivatal, vezetője sima postai levélben kommunikál a felettes miniszterével?? hehehehe"

Van, aki ezt elhiszi?

bölcsbagoly 2014.11.09. 14:10:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: no no, ha tényleg hivatalos kell legyen az értesítés, akkor ez annak a módja, ugyanis követhető nyoma marad!

Bona Fides 2014.11.09. 14:18:19

@dr kotász: Gondolom, az változna, hogy tökös vámos pasasokat tennének a felsővezetői székekbe.
Mert azt nyilván nem gondolta komolyan senki, hogy a szebb napokat látott fegyveres/egyenruhás finyúk majd eltűrik, hogy hosszúhajú asszonyságok irányítsák azt a szervezetet, amelyiknek milliárdos elkövetési értékű gazdasági bűncselekményeket elkövető emberek ellen kell eljárniuk.

Vicc, hogy ezt a ferőzött területet íróasztal mellett bepókhálósodott szeméremtestű nénikre bízta Viktor. Nyilván nem véletlenül.

A tűsarok alá taposott vámos finyúk meg elkezdték szivárogtatni a büdit és felemészteni ezt a gigantikus szarhalmot, amit adó és vámhavatalnak hívnak.

Akár volt korrupcilovetta, akár nem, a NAV egy aktatologató töketlen asszonycsapat, nulla hatékonysággal.

Bona Fides 2014.11.09. 14:26:30

@nu pagagyí: Már nem kell ALAPOS gyanú, a gyanú is elég.

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 14:31:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hogyne volna! A korpásodás legsúlyosabb fázisában az egészséges szkepszis teljesen leépül.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 14:35:20

@bölcsbagoly:

Sima postai levélnek nincs követhető nyoma.

A Posta csak az ajánlott és a tértivevénnyel feladott levelek útját követi, ez esetben kap a levél saját ragszámot, ami alapján nyilvántartják az útját.

Ajánlott levélnél a feladó a feladásról kap elismervényt, és ha a címzett azt állítja, hogy nem kapta meg a levelet, a feladó ezt bemutatva kérheti, hogy a Posta ellenőrizze, kinek a kezébe került, vagy a kézbesítés melyik szakaszában tűnt el a levél.

Tértivevényes levélnél a feladó a feladáskor is kap elismervényt ÉS azt a kartonlapot is megkapja, amit a levélhez ragasztanak, a címzettel aláíratnak, majd a címzett aláírásával visszajuttatnak neki.

Szóval ha a Vida azt állítja, hogy levelezett valakivel, nem ártana az ajánlott levél feladását bizonyító feladóvevényt, vagy a kézbesítés tényét egyértelműen bizonyító, a címzett aláírását tartalmazó tértivevényt bemutatni :)

bölcsbagoly 2014.11.09. 14:39:13

@polyvinyl: nyilván, hogy egy hivatal nem sima leveleket küldözget bárkinek, hanem annak nyoma kell legyen.
Mivel Vidáról az amerikaiak és az ellenzék azt allitanak amit akarnak, ő miért ne állithatna akármit is? Felelősségre vonnia pedig csak felettes szerveinek lehet. DE ki kötelezheti őket ara, hogy Jóbarát Bandi és klónjai kedvében járjanak?

Bona Fides 2014.11.09. 14:41:26

@conchita wurst: Egy ellenőrzési szakkoordinátornak nagyon sok mindenre van rálátása, hiszen az a dolga, hogy ellenőrzési FOLYAMATOKAT, láncolatokat hangol össze (nem pedig benne csücsül egy darab ellenőrzésben, amiből nem lát ki).
Nem kell ahhoz jogásznak lenni, hogy lásd, elindul az UHT tej a szlovák gyárból és mire 200 km-rel odébb berakodják ugyanarról a kamionról a multi raktárába, addig nyolcszor cserél gazdát, de egyik gazdája sem lelhető fel és ketten is kiutaltatták azt az áfát, amit senki sem fizetett be.

Nem fér a fejedbe, hogy a multi miért nem közvetlenül a gyártól rendelte meg azt a tejet, amit egyébként az ő logóját tartalmazó dobozba csomagoltak éppen. Az sem fér a fejedbe, hogy a logós tej első felvásárlója honnan a faszból tudta azt, hogy a sorban a 8. éppen annak a multinak fogja eladni a tejet, akinek a logóját a csomagolásra tették a gyárban......

Ehhez nem kell jogásznak lenni, elég, ha csak sinán nem vagy hülye.

Bona Fides 2014.11.09. 14:47:28

Minden olyan értesítési kötelezettségemnek, aminek jogi (ez esetben pl. munkajogi) következményei lehetnek, tértivevényes levéllel tennék eleget, hiszen csak ezzel tudnék hitelt érdemlően bizonyítani.

Természetesen a postára adott levélben utalnék arra, hogy "amint azt már ekkor és ekkor telefonon, vagy e-mailben is tudomásodra hoztam, kitiltottak....".

Bona Fides 2014.11.09. 14:52:09

@polyvinyl: Egy gazdasági miniszter naponta kb. ötször hivja fel a NAV elnökét, de elfelejtette megkérdezni tőle, hogy tényleg kitiltották-e, meg azt is, hogy milyen formában küldte el a levelet.
:)))))

Bona Fides 2014.11.09. 14:54:44

@polyvinyl: Egyébként nálunk pl. 2000 forintért elintézi a postás, hogy ne menjen vissza a tértivevény, ilyenkor csak a feladási bizonylat igazolja, hogy feladtam, de azt nem, hogy a címzett átvette.

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 14:59:24

@Bona Fides: Kizigazgatóéknál szóban(!) gyakorta előfordul olyan direktíva, hogy a postai költségek csökkentése miatt ami mehet, menjen simán - persze párhuzamosan létezik az írásos direktíva, hogy minden legyen követhető, ahogy az dukál. Prímán lehet ezzel a duplagondollal gyakornokot és előadót szopatni: kitűnő ürügyet lehet belőle kovácsolni a kategórián belüli alsó besorolásra.

De ez nem a vidákok karmája.

bölcsbagoly 2014.11.09. 15:01:19

@Bona Fides: elmélertben ez a tejes példa nagyon szépen hangzik, csak a gyakorlat nem felel meg neki! Semmilyen NAV ellenőr nem tudhatja, hogy honnan, mikor, mi indul útnak. Nincs vám, határellenőrzés, szabad a személy és árúforgalom a Schengen övezeten belül. Minden ilyen bünügyet csak rajtakapással és visszagöngyölitéssel lehet feltéárni. nem véletlen, hogy még az EU miniállamaiban (Luxemburg+Lichtenstein) is létezik! Az ÁFA-rész átlaga au ERU-ban 16%, vagyis átlagban 16%-kal kevesebb áfát fizetnek be a kelleténél (ergo, ennyivel többet kérnek vissza jogtalanul). Ez egy óriási össze ha az EU áruforgalmát nézzük. Mégsem tudnak ellen semmit sem tenni, a illetve amit tehetnének, azt homályos okokból kifolyólag az EU bürokrácia nem óhajtja meglépni (pl. a forditott áfa kiterjesztését). A NAV-ra mutogatni (mikor Mo ez a rés 2012-ben 25% volt s azóta pl. az online pénztárgépeknek és az ellenőrzéseknek köszönhetően jelentősen csökkent) meglehetősen nagy pofátlanság az USA kormány részéről és hazaárulás az ellenzék részéről. Ugyanis ok nélkül, politikai célokat követve ártani a saját hazánknak = az árulással.

conchita wurst 2014.11.09. 15:31:00

@István Tamasi: lótojt, csak egy barom veszi be hogy az USA-t érdekli a korrupció

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 15:45:02

@Bona Fides:

"Egyébként nálunk pl. 2000 forintért elintézi a postás, hogy ne menjen vissza a tértivevény, ilyenkor csak a feladási bizonylat igazolja, hogy feladtam, de azt nem, hogy a címzett átvette."

És ennek mi értelme?

A feladási bizonylaton rajta van, hogy a feladó tértivel adta fel. Ha nem kapja vissza a tértivevényt, reklamál, és a korrupt postásnak annyi.

bigmax 2014.11.09. 15:45:26

A cidesz hű PBK megfejtette a simicska cselédlány eltűnt levélnek esetét :
a gépesített postást a balilb felbérelt harci kutyái üldözőbe vették és a postás lehajtott a világszéléről.Köszönjük a megfejtést !
Bár egy iktatott hivatalos levélnek nyoma kell legyen akkor is ha a hősi halát halt postás neve örökre tikoksítva marad....Na persze a barom cideszesek mindent benyalnak amit eléjük raknak.LOL

bigmax 2014.11.09. 15:51:14

ver. 2.0 :
Emailben nem merte értesíteni a munkaadóját ,mert félt ,hogy az amcsik elolvassák ......LOL

2014.11.09. 16:18:59

Szerintem azért nem mondatják le a vidrát, mert egyszerűen nincs több ember a fideszben, aki el tud számolni tízig.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.11.09. 16:47:11

@Blogger Géza: szép kísérlet :) de nem.

A gond mindig az, ha politikusokat hazugságon kapnak. Nixon se közvetlenül a Watergate-betörésbe bukott bele, hanem hogy mindenféle hazugságokat mondott róla utólag és rajtakapták.

Itt pedig most vagy a miniszter vagy a NAV-elnök hazudik arról, hogy megmondta-e Vida Vargának, hogy. Egyik jobb alternatíva, mint a másik.

Gyurcsány kiírta magára, hogy hazudott, ez a triviális bukás. Ez a mostani épp csak egy lépéssel összetettebb, de azért elég nehéz kommunikációs melléduma mögé rejteni.

von Putri 2014.11.09. 17:04:33

Na ez megint egy olyan poszt, ami egy szellentésből akar hatalmas nagy vihart csinálni

Simon L. László mondott valamit hirtelenjében a riporter által nekiszegezett kérdésre a postára adott levélről, aztán ezt kéne most a lehető legnagyobbra felfújni. Ahogy már megírták előttem, Simon nem tagja a kormánynak, kulturális vonalon sertepertél, úgyhogy gőze nem lehet arról, mi történt valójában

Hogy kiket és miért tiltottak ki, azt meg egyedül USA tisztviselők tudnák megmondani, de nekik jobban jön a lebegtetés, mivel ebből nagyobb politikai tőkét tudnak kovácsolni. Nehéz elhinni, hogy ténylegesen a korrupcióval lenne bajuk, mivel akkor már évekkel ezelőtt (mondjuk Gyurcsány idejében) léphettek volna. Persze őrá is nyomást gyakoroltak a lobbiérdekeik érvényesítése céljából - maga mondta - csak más eszközökkel

Ebben a helyzetben egy értelmes módja és célja lehet a tüntetésnek: alapos kivizsgálást követelni, de ennek az első lépése, hogy az USA tegye nyilvánvalóvá - ha vannak - a korrupcióra utaló konkrétumokat. Máskülönben csak kamu az egész, feltupírozva az itt posztolgatók dús fantáziájával, aztán lelakkozva jó nagy adag fideszgyűlölettel

♔batyu♔ 2014.11.09. 17:08:54

"A magyarországi korrupciós botrányt azért robbantotta ki a globális háttérhatalom, mert a Zsidó Világkongresszus vezére bukta a sukorói megamutyit"

nemzeti.net/l.php?u=2573273

♔batyu♔ 2014.11.09. 17:14:11

@timargabor: Gyurcsány nem azért bukott meg mert hazudott. Valójában ő nem is bukott meg, nem pld. tüntetések hatására mondott le, hanem lemondatták.

Ebből a Vidából megpróbál a CIA egy afféle majdant konstruálni. Nem fog menni, mert aki elindulna a baliberális politikusokat még kevésbé kívánja.

von Putri 2014.11.09. 17:14:38

@timargabor:
"Gyurcsány kiírta magára, hogy hazudott, ez a triviális bukás. Ez a mostani épp csak egy lépéssel összetettebb, "

Ez így eléggé nevetséges. Minden politikus hazudik, ha nem hazudik akkor vagy nem politikus, vagy csak nyelvbotlásból mondott igazat. Szóval 100 politikusból 99 mehetne nyugdíjba rögtön

Gyurcsánnyal az volt a baj, hogy a kommunikáción kívül semmit nem csinált, és ezt be is ismerte (ha valaki nem hallotta volna még, erről szólt az öszödi beszéd), és ezzel a csőd küszöbére juttatta az országot. Önmagában sz öszödi beszéd még jól is jöhetett volna ki, ha pár dolgot másként mond el (mondjuk nem nevezi kurvaországnak Magyarországot) és egy vállalható pozitív program is megjelent volna benne. De ilyenje Gyurcsánynak soha nem volt és nyilván nem is lesz most már

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 17:21:51

@timargabor:

Alapvetően nem ez a gond.

Az USA saját törvényei szerint BÁRKITŐL megtagadhatják a belépést, úgy, hogy az elutasítás okát NEM KELL megmondaniuk.

Ahhoz, hogy bizonyos, itthon szem előtt lévő embereket - vagy bárkit, átlagembereket is - kitiltsanak, NEM KELL, hogy bármilyen ügyről bármilyen infó a kezükben legyen róla.

Nyugodtan hazudhatnak bármilyen ürügyet, hazudniuk se kell, ahhoz is joguk van. Azt is mondhatják, hogy "azért, mert csak".

Sőt, azt is megtehetik, hogy SEMMILYEN gyanús ügyéről nem tudnak a kitiltottnak, szimplán politikai manipulációs céllal tiltják ki, majd fűznek ködös "magyarázatot" a kitiltáshoz.

Így mennek a dolgok, ilyen törvények mellett, a demokrácia és a jogállam újkori hazájában.

Ezt a magyar ellenzéki hangadók is TUDJÁK.

Innentől a lelkük rajta, hogy primitív önérdekek miatt, a világ jelenleg leghazugabb, leggátlástalanabb államának a céljaihoz igazodva, megpróbálnak-e Majdan-kettőt csinálni a saját hazájukból.

Szerintem megpróbálnak, mert nekik, ha a hatalom megkaparintásáról van szó, semmi se drága.

♔batyu♔ 2014.11.09. 17:45:43

@polyvinyl: A kitiltás csak indok a tüntetésszervezésre.

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 17:56:54

@conchita wurst: "lótojt, csak egy barom veszi be hogy az USA-t érdekli a korrupció "

Megeshet, de engem érdekel, és ha a fijjukat valamiért nem zavarja alapból, azt fogadom tárt karokkal, aki akármilyen ürüggyel a figyelmükbe ajánlja.

Hogy neked korrupcióstul is szíved csücske a nyerő csapat, ahhoz gratulálok.

von Putri 2014.11.09. 18:01:56

@♔batyu♔:
Obama tanácsadói (Charles Gáti meg a hasonszőrűek) direkt fokozatra kapcsoltak, miután a fű alatt támogatásokkal nem sikerült célt érni. Nagyszerű tanácsaik alapján most már maga az amerikai kolosszus indult meg lánctalpakon, hogy utat nyisson az ellenséges földön keresztül a mögötte felsorakozó vert zombiseregnek

Kíváncsi vagyok, mennyit fognak ezek a tetszhalott, a választási KO után éppen hogy csak éledező zombik az amerikai segítségből profitálni?

A másik, hogy Amerika mennyit fog profitálni ebből? Mert a tények ezután is tények maradnak: néhány százaléknyi támogatottságú, törpesorsra ítélt politikai formációk (az MSZP kivételével még pártnak se igazán lehet nevezni őket) kegyéért cserében óriási ellenszenv, de minimum gyanakvás fog felerősödni egy sokkal nagyobb körben

von Putri 2014.11.09. 18:07:45

@nu pagagyí:
"Magyarországon olyan rendszer épült, amely ellen minden állampolgárnak kötelessége fellépni"

Erről egy hasonló mondás jutott eszembe: "aki felnőttkorára nem lesz kommunista, az tisztességtelen ember" (forrás: Berkesi András ÁVH őrnagy)

2014.11.09. 18:10:20

@timargabor: Eddig GYf volt Magyarország történetében a legőszintébb politikus.
Az más tészta, hogy nem önszántából. :)

Tudományos libsizmus 2014.11.09. 18:10:51

Egészen véletlen az időbeli egybeesés Lauderék amerikai pervesztése, ahol nem 2 fillérről, hanem 100 milliárd forintról volt szó, és az amerikai "kitiltási botrány" között.

von Putri 2014.11.09. 18:11:35

@nu pagagyí:
Az a baj veletek, hogy mindig mindenkinek elő akarjátok írni hogyan éljen, hogyan gondolkodjon vagy ha nem akkor jön hogy

- erkölcstelen féreg
- egy priccsnél többet nem érdemel valamelyik barakkban

dr Smittpálelnökúr 2014.11.09. 18:12:00

@conchita wurst: Botránymentes?
Te seggarc, emlékszel schmitt pálra?
A csaló elnökre?

2014.11.09. 18:12:20

De továbbra is szeretnék választ kapni arra, hogy miért nem lehet a Vida Ildikónak azonnali hatállyal lemondania?
Tényleg nincs több alkalmas ember arra a feladatra vagy mi a szarcsimbók?
Hogy követhet el OV ekkora hibát, hogy nem lép azon nyomban és nem függeszti fel majd nem mondatja le a posztról?
Mi az oka?

micsoda? 2014.11.09. 18:14:56

@polyvinyl: Ahhoz képest, hogy L Simon felelős kormánybiztos, ugyanakkor a falú bolondjának számít, a megbízóját minősíti.

Egyébként nagyon igaz a posztíró célja, ne nézzenek már hülyének minket. REZSICSÖKKENTÉS 3x, nagyon jó aki értelmezni tudja a szöveget:)

von Putri 2014.11.09. 18:20:19

@Tudományos libsizmus:
Lauder telefonkönyvében ott van Gáti, aki úgy jár be a Foreign Officeba mint én a szelektív hulladékgyűjtőhöz. Egy jól körülhatárolható társaság keveri itt a kakit, Obama csak a hasznos idióta a játszmájukban

bölcsbagoly 2014.11.09. 18:22:37

@Diorella Queen: miért kellene? ezen az alapon az USA vezetés mondvacsinált okokra hivatkozva lemondattathatná minden magyarországi intézmény vezetőségét, sőt a kormányt is, nemde? Ezt a szolgalelkűséget örökölted, vagy saját szerzemény?

von Putri 2014.11.09. 18:24:20

@Bona Fides:
"Már nem kell ALAPOS gyanú, a gyanú is elég."

Nekem te gyanús vagy elloptad valakinek az avatarját. Mivel tudsz védekezni?

bölcsbagoly 2014.11.09. 18:25:28

@von Putri: aki meg felnőttkorában is kommunista, az vagy infantilis, vagy szélhámos gazember!

von Putri 2014.11.09. 18:27:22

@Bona Fides:
"aminek jogi (ez esetben pl. munkajogi) következményei lehetnek, "

Milyen munkajogi következményei lehetnek, ha kapsz egy ilyen értesítést az USA-ból, vagy bármelyik országból?

von Putri 2014.11.09. 18:31:08

@bölcsbagoly:
"aki meg felnőttkorában is kommunista, az vagy infantilis, vagy szélhámos gazember!"

Okos, becsületes, és kommunista az egyszerre nem megy

Mert aki kommunista és becsületes az nem lehet okos, aki okos és kommunista az nem lehet becsületes, aki okos és becsületes az nem lehet kommunista

Tudományos libsizmus 2014.11.09. 18:33:53

@von Putri:
Úgy vélem ugyanezt elmondhatjuk a liberálisokról is.

von Putri 2014.11.09. 18:35:00

@bölcsbagoly:
Ezek még mindig ugyanott tartanak, mint Rajk idejében

Jön a felszólítás Moszkvából, hogy állítsatok bíróság elé valami bűnbakot akire rá lehet fogni hogy Titóval cimborál. Mindegy hogy igaz vagy sem, fő hogy lehessen példát statuálni

von Putri 2014.11.09. 18:39:51

@Tudományos libsizmus:
Minden nagy eszmének megvannak a korszakai, éppúgy mint egy ember életének

Először egy nagy ígéret, amiben kifejeződnek az ősi vágyak (szabadság, jólét), aztán megizmosodik és elfoglalja helyét a társadalom életében. Hogyha erős pozíciót talál magának, akkor egy csomó karrierista szegődik hozzá, akik egyúttal korrumpálják az eszmét, ami végül már csak egy szitokszó marad

von Putri 2014.11.09. 18:43:24

@Diorella Queen:
"miért nem lehet a Vida Ildikónak azonnali hatállyal lemondania?"

Előbb a per, azután jöhet csak az ítélet. Ezt még a koncepciós perekben is betartották

bölcsbagoly 2014.11.09. 18:44:07

@Tudományos libsizmus: persze, mert az amit írtam, rájuk is pont úgy vonatkozik. Az ok azonos: mindkét ideológia utópia! Nem lehet megvalósitani őket, csak valamilyen torz, káros formában.

Tudományos libsizmus 2014.11.09. 18:57:28

@bölcsbagoly:
Így gondolom magam is. A valóságot mellőző vak hitük és a mentalitásuk ugyanaz. A tegnap bolsevikjai a ma liberálisai.

2014.11.09. 18:59:17

@von Putri: Akkor függesszék fel addig!

fda 2014.11.09. 19:02:36

A sok jól értesült fröcsögő közül valaki mondja már el, hogy mivel vádolja pontosan Vida Ildikót?

Ja, két hete ki tudta a hölgy nevét? Most meg ő az első számú közellenség?

Én pl. semmit nem tudok róla. Ti mit tudtok?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 19:07:24

@Diorella Queen:

"Akkor függesszék fel addig!"

Miért függesztenék?

Tudományos libsizmus 2014.11.09. 19:08:29

@fda:
ÁVH-s lelkük megnyugvásra talált. Végre megint egy koncepciós eljárás.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 19:12:10

@von Putri:

"Előbb a per, azután jöhet csak az ítélet. Ezt még a koncepciós perekben is betartották"

MIndjár a perrel indítanál?

És a nyomozati szakasz? És a bizonyítékok összegyűjtése? És a vádemelés?

Mondjuk a nyomozgatással meg a bizonyítékokkal a kommancsok sose törődtek. Nem véletlen, hogy most se hiányzik nekik. Egyből akasztanák, mint a régi szép időkben :D

bölcsbagoly 2014.11.09. 19:15:41

Jeéllemző az ellenzéki gondolkodásmódra: Gallóné kérdezi a HirTv rioporterétől: miért baj az, ha a kőművesnek/villanyszerelőnek, stb. van érettségije?
Ezek mi a fenének ülnek mindig fordítva minden bilire?
Nem az a baj, hogy van érettségije, hanem az, hogy akinek van, az már nem igen akar kőművesnek/villanyszerelőnek menni! Egy ,másik megkérdezett, gimnázium igazgató, arra hivatkozik, hogy a fiatalok nem szeretnek fizikai munkát végezni. Akkor OK, nem is kell erre irányitani őket, ha már nem szeretnek....majd dolgoznak a szüleik, amig tudnak..
No az ilyen gondolkodásuk tüntetnek most is.

von Putri 2014.11.09. 19:22:42

@Diorella Queen:
Te kis huncut, azt szeretnéd ha leállna a NAV működése ... na jó, én se szeretek adót fizetni

bölcsbagoly 2014.11.09. 19:27:47

No né, Vágó Gábor elvtársnak Mr. Jóbarát elárulta a kitiltottak nevét:
"Követeljük Vida Ildikó, Csillag Dezsőné, Somos Katalin, Dávida Marianna NAV-os vezetők lemondását!"

von Putri 2014.11.09. 19:28:17

@polyvinyl:
Akkor kezdjük a legelején: először a bűncselekmény, aztán a nyomozás, meggyanúsítás, és így tovább

Jelenleg annyit tudunk, hogy valamelyik befolyásos amerikai cég nem tudta eladni a portékáját, ezért elsőre

- javasolta az adótörvények megváltoztatását, majd

- miután nem sikerült, felnyomta akit csak tudott

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.09. 19:44:19

@Blogger Géza: De qrvára fontos, mert abból tud6ó melyik, mikor hazudott.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.09. 19:47:28

@fda: Elégárnyék az hogy az USA kitiltotta. Egy magas rangú tisztviselővel nem tesz ilyet az USA diplomaci ok nélkül.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.09. 19:49:24

@Diorella Queen: "De továbbra is szeretnék választ kapni arra, hogy miért nem lehet a Vida Ildikónak azonnali hatállyal lemondania?"
mert túl sokat tud.

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 19:54:31

@Diorella Queen: "Hogy követhet el OV ekkora hibát, hogy nem lép azon nyomban és nem függeszti fel majd nem mondatja le a posztról?"

A fekete lovag minidg győz.

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 19:56:32

@von Putri:
"Előbb a per, azután jöhet csak az ítélet."

Te megtagadod Budai egész életművét.
Szegény, szegény Budai!

bölcsbagoly 2014.11.09. 19:58:01

@dr. mesterseges szinezek: te összetéveszted Budait Török Zsoltival!

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 19:58:12

@von Putri:
"Te kis huncut, azt szeretnéd ha leállna a NAV működése"

A facepalmot nem neked találták ki, de igényt tarthatsz a tulajdonjogra.

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 19:58:49

@bölcsbagoly: Török handabandázott, Budai cselekedett.

bölcsbagoly 2014.11.09. 20:03:55

Na a PM bebiztositotta a DK frakció alapitási lehetőségét, miután elvált az Együttől!
index.hu/belfold/2014/11/09/megszunt_az_egyutt-pm_szovetseg/.

fda 2014.11.09. 20:10:03

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: Jól látni, vannak, akik nem tudnak anélkül létezni, hogy valamelyik hatalom seggét nyalják.

Az ellenzék ha már évtizedekig a szovjetekét nyalta és a rotható kapitalista amerikát szidta, épp ideje, hogy most "demokratikus erővé" válva az ő seggüket nyalja.

Ja, milyen demokratikus már, hogy valakit úgy szidalmazunk, büntetünk, hogy nem tudjuk, mi a bűne. Mert az a kiabáló párezer ember nem tudja..

Ha az USA-ba valaki nem kap vízumot, az így önmagában elég ok arra, hogy lemondásra szólítsa fel, persze a regnáló kormánnyal együtt.

Teljesen mellékes, hogy semmit nem tud a dolog hátteréről, halványlila elképzelése sincs arról, hogy Vida Ildikó mivel töltötte az utóbbi évtized munkanapjait, hogy jó ember-e vagy rossz, hogy jó szakember-e vagy nem jó, hogy életében járt-e az USAban, úgy általában, semmit nem tud róla.

De végre, van egy közös ellenség!

conchita wurst 2014.11.09. 20:29:02

Vágó Gábor próbál minden szdsz-es lelkére beszélni a téren.

szabaccság

von Putri 2014.11.09. 20:33:04

@conchita wurst:
Na kit látunk az Index tüntetőkről feltett címlapos fényképen a bal alsó sarokban? Csak nem Mécs Imre?

Nahát, már megint ugyanazok

bölcsbagoly 2014.11.09. 20:33:29

@conchita wurst: háát persze, Demszkáj elvtársa is ott volt öregedő háremével...

von Putri 2014.11.09. 20:38:20

@dr. mesterseges szinezek:
Ha azt akarod ezzel igazolni, hogy a korrupció bizonyítása akkor is nehéz, sőt szinte megoldhatatlan, amikor megvan hozzá az akarat és a poitikai motiváció, akkor éppen jó példát választottál.

Csak vigyázz, nehogy szembe menjél a mai tüntetőkkel!

conchita wurst 2014.11.09. 20:38:37

Semmi bajom a zsidó partizánokkal, esetleg még levonulhattak volna a vascipőkhöz.

Tényleg mostanában hogyhogy nincs nácizás? Mi van itten Budapesten?

von Putri 2014.11.09. 20:46:18

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:
Ha pontosan tudod, ki egy adott ügy lobbistája az USA-ban (Orbán elmozdításának és Bajnai miniszterelnökké koronázásának Charles Gáti, sohasem csinált titkot belőle) és azt is tudod hogy ugyanez a személy hivatalos tanácsadó az ottani Külügynél, akkor hol itt az összeesküvés-elmélet?

bölcsbagoly 2014.11.09. 20:58:58

@von Putri: óh, neki ez nem számit, fő, hogy hazudhasson valamit. Mit vársz egy hülye ballibától?

dr. mesterséges színezék 2014.11.09. 21:03:25

@von Putri: Máhogy mutatnád meg nekem az akaratot most, lécci.
A belengetett békemenetet nem fogadom el annak.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.09. 21:07:45

@conchita wurst:

Mindenki azon hüledezik, hogy megszűnt az Együtt-PM :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.11.09. 21:09:51

@fda:

"Teljesen mellékes, hogy semmit nem tud a dolog hátteréről, halványlila elképzelése sincs arról, hogy Vida Ildikó mivel töltötte az utóbbi évtized munkanapjait"

Annyit azért tudunk, hogy egy hétvége alatt lezavarta az egész NAV átvilágítását, és ki is derítette, hogy Horváth András feljelentésének nincs semmi alapja.

dr kíváncsivagyok 2014.11.09. 21:13:01

"" egy csomó milliárdos áfa csalást felderitettek""

Igen,...csak az ezer milliárdosokat kifelejtették a vizsgálatból...
Fejétol buzlik a hal...Orvbán takarodj !

bölcsbagoly 2014.11.09. 21:15:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: de hiszen semmi konkrétumot nem mondott a védenced, azóta sem!

bölcsbagoly 2014.11.09. 21:17:28

@dr kíváncsivagyok: persze, mert nem is volt! egyszerűen egy alatt nem jöhet létre ekkora tétel! Több év alatt (2007-tőől!) meg természetes, hiszen a hazai ÁFA-rés 25%-volt tavalyig. Capisci?

bölcsbagoly 2014.11.09. 21:18:18

@dr kíváncsivagyok: te sajnos teljesen bűzlesz, takarodj!

von Putri 2014.11.09. 21:56:20

Ironikus, hogy miközben az Usák bácsi által agyondédelgetett belvárosi ellenzék ilyen lármás akciókkal igyekszik támogatókat szerezni (kevés sikerrel, nagyjából ugyanazokat az arcokat látni minden megmozduláson), a Jobbik nyeri sorra az időközi választásokat, láthatóan ők aratják le a hangulatkeltés gyümölcsét

Ez most megint nem volt egy szerencsés húzás Usák bácsi részéről, és Obama nemsoká elmondhatja a maga öszödi beszédét: ezt elqurtuk, nem kicsit, hanem nagyon

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.09. 21:56:53

@bölcsbagoly: Mi van köcsög? Ma este is diagnoszikálsz? Asse tudod mi az a ballib!

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.09. 22:33:24

@von Putri: /sze, mert Obama izgatottan figyeli az ózdi választásokat.
Neked teljesen elmentek otthonról?

gizmo266 2014.11.09. 22:45:42

@von Putri: Az amcsik tanulhatnának már egy kicsit. Megbuktatták Saddam-ot, lett helyette Iszlám Állam.

Most meg akarják buktatni a Fideszt, de ezt is el fogják kúrni, lesz helyette jobbik.

Inkább egy stabil diktátor mint a radikális káosz.

von Putri 2014.11.09. 23:11:51

@gizmo266:
USákéknál a zemberek általában tisztességesek és jó szándékúak, most persze nem a nagyvárosi gettókban tanyázó fekákra gondolok, bár azokkal is általában sikerült szót értenem eddig

Van viszont egy SZDSZ-szerű, a hatalom közelébe települt libsi elit, akik állandó xarkavarással vannak elfoglalva. Ezek csinálták meg az iraki háborút is, becsapva a saját feljebbvalóikat (most a külügy és az akkori iraki nagykövet asszony bevonásával végrehajtott diplomáciai manőverekre gondolok, de a későbbi vegyifegyver-vádak meg a többi neokon mahináció jól ismert a széles közvélemény előtt)

Sajnos megint egyszer ez a csoport tudja érvényesíteni a befolyását, kihasználva az elnök naívságát és magatehetetlenségét

A politikai árat - hogy itt rengetegen fogják megutálni Amerikát - úgyse ők fogják megfizetni. A libsi soha nem téved és ha mégis, akkor mások fizetik meg az árát

komplikato 2014.11.10. 00:14:16

@polyvinyl: Nem Vida állította, hogy levelezett, hanem a balfaszok új királya L. Simon László, tudod aki nem érti miért nem az IWIW-et használja a nép, sem azt miért használnak felhőket igaz magyar szerverek helyett a hülye emberek.

komplikato 2014.11.10. 00:17:26

@Blogger Géza: Hááát Goodfriend mellett valaki más is mellé beszélt, nem igaz? 23-án azt mondta Mr. Jóbarát, hogy 6-án értesítették a kormányt és a külügyet a kitiltottakról. Még aznap Orbán Viktor olyasmit mondott, hogy a "nevek ismeretében" ez egy nemtelen támadás ...
24-én egy nyilatkozatban Viktor azt mondta, hogy vannak állami alkalmazottak ÉS civilek a listán!
A Vida bejelenti, hogy ő értesítette a feletteseit, erre jön L. Simon László és az egészet tökön szúrja, de ő nem hazudik?

komplikato 2014.11.10. 00:21:49

@gizmo266: Erre mondtam azt, hogy nem kéne most megbukjon a Fidesz, az kell, hogy a saját szarába fulladjon bele lassan és kíméletlenül. közben még pár százszor beégnek.
Ha bevezetik a sok vicces adót januártól hányan fognak rajta röhögni? Ha páran nem kapnak fizetést pár hónapig a kifizetések leállítása okán, mert valamivel meg viccelni az év végi statisztikákat ugye, mennyire veszik zokon? Ha rájönnek a devizahitelesek, hogy átbaszták őket, mi lesz itt még?

Már csak az hiányzik, hogy más kevésbé szívbajos országok jöjjenek elő bizonyítékokkal NAV zsarolás ügyileg, ha már itthon direkt nem érdekli őket vagy az, hogy kik az ÚJABB kitiltottak kiszivárogjon.

komplikato 2014.11.10. 00:23:42

@von Putri: Ami nem működik az hogyan állhatna le? :D

Káosz alapú rendszerek működést a hibák halmaza tartja fent, ha ezek közül csak egyet is megjavítasz szétesik a rendszer.

bölcsbagoly 2014.11.10. 09:38:21

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: hogy akadna ki az állkapcád, ocsmány ballibsije...

bölcsbagoly 2014.11.10. 09:39:37

@komplikato: érdekes dolgokat halhattál, igen bennfentes lehetsz...én ugyanis nem tudok ilyen finomságokról....de hát a fáma...
süti beállítások módosítása