A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

A III/II már köztünk van ...azaz mi lett veled jobboldal?

2014.06.20. 06:35 outisz

Anno 2002-ben nem kicsit hördült fel a jobboldali közönség azon, hogy kiderült. Medgyessy Péter akkori miniszterelnök III/II ügynök volt. Balról persze magyarázták, hogy ez nem az, nem olyan, nem úgy, nem azért ésatöbbi. Persze sokan fújjoltak, meg cümmögtek, hogy basszátok meg, 10 millió emberből nem tudtatok volna olyat odaültetni, aki nem volt háromperakárhanyas!!! 

meggyes.jpg

Erre mit olvasok ma az indexen? Hogy a rendészeti államtitkár III/II volt. Balról nyilván hallgatnak a harangok - arra viszont kíváncsi vagyok hogy jobbközépről hogyan nyelik ezt (is) le polgártársaim. Tessék, kommentekben kérem magam meggyőzni, hogy  ez nem az, nem olyan, nem úgy, nem azért ésatöbbi.

6313028_7bab5ab470b081eb612add535b8c5a58_wm.jpg

A legjobban sikerült kommentekből (feldobva az origós ügyet, a paksi orosz paktumot, a baltást, a manyup pénzeket, a trafik és földmutyik kimagyarázó kommentekkel) szeretnék egy idézetgyűjteményt összeállítani, hátha kimutatható, milyen ütemben tűntek el az önérzetes, saját véleményét megalkotó, felvilágosult, jobbközép gondolkodású polgárok ebből az országból. (aki külföldről kommentel, kérem jelezze)

Azzal pedig most ne gyertek, hogy a baloldal sem szebb. oké, tényleg nem szebb, csakhogy maximum a földigilisztáknál elfogadható érv az, hogy ja kérem, a szomszédomnak sincs gerince, mégis tudja enni a szart, hát akkor nekem sem hiányzik. 

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és oszd is meg a posztot:

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

90 komment

Címkék: fidesz államigazgatás következmények nélküli ország államapparátus III/II

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr606387357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2014.06.20. 07:05:18

A III/II az nem a kémelhárítás volt? Ha igen, akkor nem vágom a problémát.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.20. 07:32:27

De hiszen Medgyessy a gonosz KGB ellen harcolt...

kócsag 2014.06.20. 07:34:54

A jobboldal nem véletlenül soha nem szavazott meg semmilyen ügynöktörvényt és hasonlót - éppen úgy, ahogy az állítólagos ellenfeleik. Vagy talán a jobbnak és balnak nevezett társaság ugyanabban az alomban nevelkedett?

nevetőharmadik 2014.06.20. 07:38:01

Meglepne, ha a "jobbközép polgártársak" kidugnák az orrukat a saját blogjaikról. Fidesztrollok persze lesznek majd itt is, de azoknak semmi közük a jobbközéphez.

PAPÓ38 2014.06.20. 08:23:15

Ha mindenki, a jelenlegi politika csinálók közül, aki valaha tagja volt valamilyen múlt rendszerbeli szervezetnek kivonulna a közéletből, nagyon kevesen maradnának a porondon.
Én a g"gengszterváltás" idején azt reméltem, egy 1948-1950 közötti modellt követünk majd: aki tagja volt a múltnak, felejtse el a jövőt. Nem ez lett, látjuk is a kínlódás eredményét.
Nézzük meg Németország keleti részét: ott más a helyzet, vagy Csehországot, ahol 10 évig moratórium volt a régi rendszert kiszolgálókra.
"tetszettek volna forradalmat csinálni" mondotta a nagy kiegyező.

milner 2014.06.20. 08:37:11

"Ha mindenki, a jelenlegi politika csinálók közül, aki valaha tagja volt valamilyen múlt rendszerbeli szervezetnek kivonulna a közéletből, nagyon kevesen maradnának a porondon."

Kevesen? Milyen kevesen? mert egy 10 milliós országból csak össze lehetne lapátolni egy országgyűlést meg működő közigazgatást.

freehckr 2014.06.20. 10:18:11

Magyarországon nincs semmiféle jobboldal... jobbközép főleg... ha lennének már hangosan tiltakoztak volna, és nem a fentiek apropóján, hanem már évekkel ezelőtt Orbánék balos/szélsőbalos politikája miatt.

Szerencsétlen posztkommunista balkáni koszfészek kis hazánkban a rendszerváltás hiánya miatt az MSZMP és a Hazafias Népfront utódszervezetei váltják egymást két évtizede MSZP-Fidesz néven, ha lenne jobboldalunk azok határozottan szemben állnának ennek a két posztkommunista bűnszervezetnek és gittegyleteiknek a tevékenységével és dilettáns korrupt politikusaival.

wallenberg8805 2014.06.20. 10:34:33

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A Fidesz és az MSZP azok gyakorlatilag egy és ugyanaz a cionista bolsevik konglomerátum részei. Az egész organizmusnak a Jobbik az egyetlen igazi ellenfele, amely már a baloldali Szonda Ipsos mérése szerint is stabilan második erő.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

wallenberg8805 2014.06.20. 10:35:58

@HK417:

A szicíliai maffia kémelhárításánál lenni az erkölcsileg menthető dolog?

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2014.06.20. 12:05:18

@timargabor: És?

@wallenberg8805: Azt azért lényeges különbség szerintem, hogy a maffia sohasem volt törvényes szervezet és főleg nem volt "állam".
Hogy értsd a dilemmámat: Minden állam--államformától függetlenül--védi magát az idegen hirszerzőktől. Tehát a kémelhárító a hazáját védi-akkor is, most is. Ezen az alapon mindenki bűnös aki akkoriban katona, rendőr, határőr,...bla,bla volt, elítélendő és bűnös. Ez azért elég gáz lenne.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.06.20. 12:16:23

@HK417:
nyergesujfalu.fidesz.hu/index.php?CikkID=2519

"Medgyessy Péternek mennie kell. A Magyar Köztársaság kormányfője nem lehet D-209-es ügynök. Medgyessy Péter erkölcsileg és emberileg megbukott, csak idő kérdése, hogy ez politikai bukását is elhozza.

Medgyessy Péter hazudott és megtévesztette saját szűkebben vett politikai közösségét és az ország minden választópolgárát, mikor elleplezte múltjának egy fontos részét."

Szóval?

wallenberg8805 2014.06.20. 12:18:06

@HK417:

A magyarországi kommunista diktatúra az Magyarország ellensége volt, a kémelhárítói tehát a Magyarország ellenségei ellen kémkedőket hárították el.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2014.06.20. 12:37:33

@poszt: mikor látod már be, hogy "az önérzetes, saját véleményét megalkotó, felvilágosult, jobbközép gondolkodású polgárok" száma gyakorlatilag nulla?

outisz 2014.06.20. 13:36:16

@peetmaster: én úgy számolok, hogy aki most nem szavazott, annak azért egy jelentős része lehet(ne) akár jobbközép szavazó is, mivel nekik nem volt kire szavazniuk. A baloldal meg leszavazott a kormányváltókra, meg a fideszre, plusz a populizmus áldozatai a fideszre/jobbikra.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2014.06.20. 15:31:01

@outisz: Aki most nem szavazott, az alulszocializált, politika iránt nem érdeklődő szegény ember.

Dödölle 2014.06.20. 15:43:54

@wallenberg8805: 12:18:06
Hát, ekkora állatot ritkán látni, mint te vagy !... Egyébként: Téged nem nyírtak ki a szovjetek ? Hát, kár !....

Gyorgy Nagy 2014.06.20. 15:46:26

Hát ezért nemszavaszta meg a fidesz az ügynök törvènyt.

aeidennis 2014.06.20. 16:07:43

@timargabor: Mit lehet ezen nem érteni? Rendészeti államtitkár úr megjavult, otthagyta a "baloldalt". Medgyessy elvtárs maradt a rossz oldalon. Machiavellinél szépen le vannak írva ezek a dolgok. Azóta pedig nem változott semmi -> nem Lehet Más a Politika. :)

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2014.06.20. 16:49:21

ehhez azért centivastag pofa kell:

Kocsis Máté szerint ha Pintér Sándor egy egykori ügynököt nevez ki államtitkárnak, akkor ezt biztosan jól átgondolta, és ezt illik tiszteletben tartani

444.hu/2014/06/20/kocsis-mate-szerint-ha-pinter-sandor-egy-egykori-ugynokot-nevez-ki-allamtitkarnak-akkor-ezt-biztosan-jol-atgondolta-es-ezt-illik-tiszteletben-tartani/

béla a görög (törölt) 2014.06.20. 16:54:31

Mit csinálhat egy ügynök ha 'civilként' akar dolgozni?
Zsarol.
Kit érdemes/lehet zsarolni?
Aki hatalmon van.
Ki van hatalmon?
Fidesz. Ezért aztán tele lesz a fidesz III/x-el.

vagy elmegy capo-nak a Pintér-művekbe.

2014.06.20. 16:57:40

@peetmaster: "Aki most nem szavazott, az alulszocializált, politika iránt nem érdeklődő szegény ember. "

Azt hiszem sok közöttük a jó helyzetfelismerő ember.
Alulszocializált... ha tudnád...:)

_most_ 2014.06.20. 17:22:48

nincs itt semmi látnivaló, mindenki tudja, hogy a fidesz kommunistái azok jó kommunisták :D

G. Wolf 2014.06.20. 17:38:04

Ez pont olyan mint mindenük... ha ők mondják, náluk van akkor az rendben van, sőt az a lehető legjobb ha mások akkor az hazaárulás...

Oroszok: Hogy is volt pár évvel korábban? és most?

Pozsgay stb... ősbolsik mit is keres a közelükben?

Egy kulcsos adó jó, de ha úgy van akkor a több kulcsos a jó adó...

EU-hoz szaladgálni a haza érdekében annó kötelező, most meg hazaárulás...

Kommunisták így úgy amúgy, aztán meg épp ők államosítanak.

Forradalom volt a szavazófülkékben, aztán meg nem volt forradalom.

3/akárhány: ugyanez, Megyó hazaáruló, ő meg jó szakember, vagy a mi tetszik.

Kétszínűség! Undorító, hányinger! Tömören kb ennyi, így hirtelen kapásból.

lstóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.20. 17:53:17

Nem értem. Megyó az oroszok ellen dolgozott, akik most a barátaink, tehát egyó rossz komcsi volt.
A fenti úriember, pedig a gaz, korrupt rendszerváltó elit - volt eszdéeszesek ellen - tehát ő ma a mi jó komcsink.

lstóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.20. 17:55:23

@G. Wolf: Megyó nem lehetett jó kémelhárító, mert ő bankár. Ha pedig nem volt kémelhárító szakember, akkor rossz komcsi. Különben is az emeszpé komcsiai rosszak, a fideszesek jók. Aki velünk van az jó komcsi.

lstóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.20. 17:57:23

@wallenberg8805: Na végre egy kis zsidózás! Nem én akartam megint elsőként belefogni kedvenc időtöltésünkbe! Aztán milyen klassz lesz mesélni a többieknek mesélni a Tóra felolvasás után, hogy megint mennyi nácit láttunk a neten.

Larry Silverstein 2014.06.20. 18:21:01

A rendészeti államtitkári meg a MINISZTERELNÖKI szint mióta ugyanaz, poszterem?

Mindenki tudja hogy vannak fideszes komcsik, csak nem olyanok, nem olyan poziban, és nem annyian, mint az ebben az esetben is bebizonyosodott.

Bereznay 2014.06.20. 18:21:33

Nem volna ideje lassanként elhagyni az ilyen címkéket, hogy jobb, meg bal?

Muszáj a kiosztott szerepet játszani – magunk ellen?

(V.ö. Én vagyok én, te vagy te, ki a nagyobb szamár, én vagy te?)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.20. 19:46:07

jajmár, tudni vagy 10 éve, hogy a fideszkomcsi nem rossz komcsi, mert az a "mi" komcsink, és csupán belülről bomlasztotta a rendszert, de mindig igazdemokrata volt.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.06.20. 19:49:37

@Larry Silverstein: "Mindenki tudja hogy vannak fideszes komcsik"

Jól vigyázz, még kirúgnak!!!

fehérfarkas 2014.06.20. 20:21:18

@HK417: A kettős mérce a probléma, hogy ami miatt fújjolták Megyót, azt a saját oldalukon büszkén csinálják.
Egyébként pedig az 1. Orbán-kormányban voltak III/II-esek: Járai Zsigmond, Martonyi János, Boros Imre.
Szita Károly, Kecskemét fideszes polgármestere pedig III/III-as volt.

_most_ 2014.06.20. 20:33:37

hát szerintem sokkal nagyobb szégyen, ha valaki a II/III-os fidesz kormány tagja, mint, hogy III/II-es ügynök volt.

J.László 2014.06.20. 20:45:12

Az ancien regime emberei mindig átmentik magukat. Ez alól természetesen a mai kormány sem kivétel. Az őt megelőzőek sem voltak kivételek.

J.László 2014.06.20. 20:46:05

@_most_:
Ez most kivételesen szellemes hozzászólás volt a részedről.

egysmás 2014.06.20. 21:11:51

Ki tudhat többet a komcsikról, a NER ellenségeiről, mint aki köztük élt, mint aki egy volt közülük?

A művelt ember ismeri Saulus történetét.
Le kell vonni belőle a máig érvényes következtetést!

Az, hogy együtt tud működni a nemzeti kormánnyal, az, hogy Orbán és Pintér megbízik benne, egy magyar embernek elégnek kell, hogy legyen!
A fidesz megkapta a felhatalmazást, az ország dolgai, minden károgás ellenére jó irányba mennek, az unortodoxia, a meglepő, de helyes lépések sorozata folytatódik. Személyi szinten is.

Ennyi.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.06.20. 21:13:36

"2002-ben nem kicsit hördült fel a jobboldali közönség azon, hogy kiderült. Medgyessy Péter akkori miniszterelnök III/II ügynök volt"

Szerintem ezen a baloldal is felhördült..

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.06.20. 21:16:47

@peetmaster:

"az önérzetes, saját véleményét megalkotó, felvilágosult, jobbközép gondolkodású polgárok száma gyakorlatilag nulla"

Mennyi az a gyakorlatilag nulla? 1millió? 2millió?

Larry Silverstein 2014.06.20. 21:17:52

@fehérfarkas: 'Egyébként pedig az 1. Orbán-kormányban voltak III/II-esek: Járai Zsigmond, Martonyi János, Boros Imre.'

Persze, naná. A vidió készül rolla.

Larry Silverstein 2014.06.20. 21:18:23

@_most_: Az államtitkár nem a kormány tagja.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.06.20. 21:21:32

Egyébként ezt az ügynöközősdit még 2002-ben bebukta annó a Fidesz, amikor Pokorni Zoltán volt a legnagyobb szószólója és dramatizálója a dolognak, majd kiderült, hogy az apja is ügynök volt..

Hihetetlen, hogy még 12 évvel később is bőröket lehet lehúzni erről a témáról.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.06.20. 21:22:31

@timargabor:

Szerinted egy kémelhárító mennyire lehet sikeres kémelhárító, ha a homlokára van írva, hogy III/2 ?

.

Most is azt mondom egyébként, mint Meggyesi kapcsán. III/2 volt? És?

Larry Silverstein 2014.06.20. 21:24:09

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Megyó miniszterelnök vót, nem államtitkár.

Ennek ellenére nem történt vele emiatt semmi, mígnem a Gyurcsányi nevü megpuccsolta.

Larry Silverstein 2014.06.20. 21:28:29

Persze a 3/2es miniszterelnök a pufajkás gyilkoshoz képest már az MSZMP emberarcúságának volt a bizonyítéka.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.06.20. 21:29:56

@Larry Silverstein:

"Ennek ellenére nem történt vele emiatt semmi"

Még jó! Nehogy már egy ilyen hülyeségbe belebukjon. Abba kellett volna belebuknia, hogy forint ezermilliárdokat vett fel fedezetlenül hitelbe, eladósítva az országot, amit a mai napig nyögünk.
Az már nagyobb baj, hogy ebbe sem bukott bele, hanem valami apró-cseprő szdsz-szel folytatott pozícióharcba.

Larry Silverstein 2014.06.20. 21:45:30

Aztán folytatódott az MSZMP felhígulása. Megyó után már olyan is lehetett miniszterelnök, aki csak benősült egy pedigrés ÁVÓs családba, na jó, azér nem akármilyenbe.

Ha a PÁRT még 30 évig újult volna meg folyamatosan, lehet hogy csak 1 államtitkára lenne 3/2. Ezt szerencsére már soha nem tudjuk meg.

Ј.László 2014.06.20. 21:53:24

@Larry Silverstein: Így van. Ha a miniszterelnök exliberális, akkor az alatta levők miért ne lehetnének neki hűséget esküdött exkomcsik?

gébics · http://www.geebics.blog.hu 2014.06.20. 22:45:53

@freehckr: Egyetértek! Sőt, szerintem igazi keresztény sem nagyon van a mai politikai elitben. Hiszen Orbánék fittyet hánynak minden keresztény értekre, s ez ellen sem szól senki! A szívemben őrzöm azt a papot, aki kizavarta a templomból az aláírásgyűjtő fideszes aktivistát, akárcsak Jézus a kufárokat.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.06.20. 23:15:21

@gébics:

Harrach Péterről konkrétan tudom, hogy mélyen vallásos.

fehérfarkas 2014.06.21. 00:46:46

@HK417:
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Köszi a javítást. Összekevertem a 2 K-betűvel kezdődő megyeszékhelyet.

fehérfarkas 2014.06.21. 00:51:38

@Larry Silverstein:

Neked nagy fidesznyikként kéne a legjobban ismerned az államigazgatás fidesznyik felsővezetőit. Bár elhiszem, ha miközben a főnököd Orbán a hét elején is hatalmas antikomcsi beszédet tartott és a komcsikkal való leszámolásról meg végső harcról beszélt a német Bildben is, akkor elég x@r ügy, hogy eközben meg III/II-eseket neveztek ki államtitkárnak. Neked mint nagy mélymagyarkodó kormány hívének talán illene ismerned a régi magyar mondást: "bort iszik és vizet prédikál". Nos, ez a mondást a Fideszről szól.

egysmás 2014.06.21. 07:03:29

@gébics: az igazi keresztény olyan, mint Semjén, vagy Pálfy.

Az a szerencse, hogy még nincs igazi hatalom a kezükben, mert ha lenne, ugyanazt csinálnák mint Írországban.

pedoatya 2014.06.21. 07:17:18

"Anno 2002-ben nem kicsit hördült fel a jobboldali közönség azon, hogy kiderült. Medgyessy Péter akkori miniszterelnök III/II ügynök volt."

Az ember legyen következetes,amit akkor felháborítónak tartottam,ez esetben sem helyeselhetem!!!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.21. 09:13:41

A III/II MÉG köztünk van

azaz mi VAN veled jobboldal?

és mi lenne? nem volt rendszerváltás, úgy szocialista az mszp, ahogy nemzeti-keresztény a fidesz. sehogy. azt azért mégse mondhatják, hogy áruló helytartók, akiknek csak a lopott pénz és a hatalom kell, bajnainak is kommunista az apja, orbánnak is komcsi az apja. dajcsnak, l. simonnak is komcsi az apja, az összesnek az.

kkbk.blog.hu/2013/06/01/a_kommunista_keresztapa

kkbk.blog.hu/2013/07/19/a_magasdi_fedonevu_martonyi

kkbk.blog.hu/2014/04/24/bolcskei_gusztav_a_reformatusok_voros_vezetoje

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.21. 09:28:42

@timargabor: tehát megyó is az egyik ügynöke lehetett annak, aki fideszes államtitkár lett most.

„A kémelhárítás ma is, akkor is, és a jövőben is ügynökökkel dolgozik. A terrorelhárítás szintén. Tehát az, hogy nekem ügynököm volt, az egy természetes dolog” – mondta Tasnádi László.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.21. 09:34:40

@PAPÓ38: mondotta a nagy kiegyező, akit szintén gyengéd szálak fűztek komcsi hatalmasokhoz.
ne kiegyezőt mondjunk, hanem hazaárulót rá.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.21. 10:05:55

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: ezt a kocsis mátét is annyira pofán kéne már vernie egyszer egy tisztességes magyarnak. ezek mindig ilyen hihetetlenül ostobát tudnak csak mondani.

hát nincs ebben az országban egy tisztességes katonaember se, aki felkötné ezeket?
hol vannak a fiatal katonatisztek?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.21. 10:15:09

@béla a görög: a szegény ártatlan fideszt vajon mivel lehet zsarolni, te teljesen ostoba retardált?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.21. 10:17:07

@lstóczy úr: oroszok ellen???

"Ezek alapján többen vádolták meg azzal is, hogy SZT-tisztként a Szovjetunió számára jelentett kollégáiról, ő maga ezt több nyilatkozatában tagadta."

nem baj ,h összevissza beszélsz?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.21. 10:25:45

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: neked mindig is ennyi eszed volt, te mindig is ilyen buta voltál.

@ccactus: látod, h nem hördülnek fel. bár szerintem ez nem is igazi balos

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.21. 10:26:58

@gébics: ez melyik pap volt? és hol volt? mikor?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.21. 10:30:41

@gébics: " Kecel római katolikus plébánosa nyíltan vállalta a Fidesz-KDNP bírálatát és egyben kizavarta templomából a rezsicsökkentés mellett kampányoló fideszes aktivistát, mintha valami óriási szenzáció lett volna. Pedig Burányi Roland csak annyit mondott, hogy katolikus papként Soltvadkerten szolgált 12 éven át, és ott egyaránt jó kapcsolatot ápolt az egykori SZDSZ-es polgármesterrel és aztán jobboldali utódával is. "

kanadaihirlap.com/2013/04/06/keceli-plebanos-nem-leszek-a-fidesz-banda-hazi-kaplanja/

www.eszakhirnok.com/belfold/27659-alairasgyjtes-a-templomban--ujabb-incidens-a-pap-es-a-kepvisel-koezoett.html#axzz35GCom3WZ

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.21. 10:33:02

@ccactus: @Oscar Schmidt: jaja, a sok nyaralójában mélyen vallásos,
néha eljár a templomba, de nehogy már elutasítsa az árulók júdáspénzét, nehogy már valami jót is tegyen. mert az h néha-néha eljár a templomba még nem elég ahhoz hogy szentté avassuk.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2014.06.21. 17:47:40

@stoic79: oké, eddig egy. Meg még néhány barátod. Ez még mindig nem látható tömeg, mikroszkóppal se, egy párt vadászterületén.
Gyakorlatilag tetszőleges másik kategóriából milliószor több van, különösen a szegény depriváltból.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.06.21. 19:04:54

@tesz-vesz: @Oscar Schmidt:

Hová akartok kilyukadni? Mi az, hogy nyaraló, meg szentté avatás, meg júdáspénz?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.23. 21:45:54

@ccactus: van pár nyaralója, amit a milliós fizetéséből vett.

semmi jót nem csinál, semmiért nem szólal fel, hanem árt, mint az összes többi. hazaáruló mint az összes többi, hisz a pénzt tőlük kapja, csendben asszisztál, vagy aktívan, ki tudja? a korrupciót tűri, vagy olyan hülye , hogy fel se fogja, melyik a jobb?
az se biztos hogy hívő, de még ha az is, akkor nem kell halálraítélni, mint a többi hazaárulót?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.23. 22:29:26

@timargabor: jaj,

"Én ott, a Batthyány-örökmécsesnél komolyan beszéltem ám!"

hát hogyne, folyamatosan hazudik ez a primitív senkiházi kommunista, bayer olyan mint bencsik. mindenko komcsi lapba írt a 90 előtt, ne dőlj már be neki, mondjuk még mindig nem tudom felfogni h te dotohoval szóbaállsz...

bajer olyan mint hofi, van engedélye a szelepnek, nem véletlenül magas a fizetése

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.23. 22:32:04

@timargabor: olyan gyengék stlisztikailag
akkora sznob ez, vajon mekkora tím szedi össze neki az idézeteket? ennek a marhának, hogy próbál értelmesnek látszani, ezekkel a sorokkal. mert azt mondja pörzse meg losonczi, hogy nem egyedül írja a cikkeket néha

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.23. 22:39:02

@ccactus: mert? óvodában tanultál meg kommunikálni te szerencsétlen?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.23. 22:40:05

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: az apa intézte a fia karrierjét, l. simonnak, esteházynak és a többinek. jó elvtársak.

Sárga Pecsenyekacsa 2014.06.24. 08:03:49

@peetmaster: Vagy empatikus, a dolgok velejéig látó, a politika zavaros leveséből kanalazni nem akaró, kifejezetten bölcs ember, aki szerint már a szavazáson való részvétel is kollaboráció, s aki azt vallja, hogy ilyen feltételek mellett ha senki(!) nem ment volna el, az lett volna az ideális.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2014.06.24. 14:21:59

@Sárga Pecsenyekacsa: Vagy az. De ez is kurva kevés fő.
Nem beszélve arról, hogy a távolmaradással nem segít senkin - ha nem tetszik, alapítson pártot vagy robbantson ki forradalmat vagy valami.

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2014.06.24. 19:13:36

@tesz-vesz:

Nem a kommunikációddal van a fő gond, hanem a tartalommal...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.06.28. 22:42:48

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: miért bajnai györgy és orbán győző jó elvtársi akpcsolatai nem jöttek jól?
az orvost is beszervezték? minek menjek oda degeneráltkám?

@ccactus: azt eddig is tudtam, hogy nem tetszik amit mondok, újat mondj
süti beállítások módosítása