A KARD a Facebook-on

Őket ajánljuk

Hírfolyam

Friss topikok

Elérhetőség

A KARD blog

e-mail: kard.blog@gmail.com

Facebook: A KARD

Twitter: @KARD_blog

Havonta lezárhatjátok a baltás ügyét, attól még vérciki marad

2012.10.09. 19:59 timargabor

Időnként nem hiszek a szememnek. Mondjuk a mai hirdetések sem egy matyóhímzés, nade ez:

A Safarov-üggyel kapcsolatban Szijjártó Péter a bizottság ülését követő sajtótájékoztatón azt mondta, a magyar kormány a maga részéről lezártnak tekinti a Safarov-ügyet.

(Index, 2012. október 9.)

Dehát ezt egyszer már lezárták, pontosabban lezártnak tekintették, nem?

Nemzetközi jogilag rendezettnek és lezártnak tekinti a Fidesz az azeri kiadatás ügyét - jelentette ki Selmeczi Gabriella, a Fidesz szóvivője.

(origo, 2012. szeptember 1.)

Jó, tudom, az egyik a kormány, a másik a Fidesz, de ahogy a Tanú végén a foglár mondta: "egy brancs maguk, ne is tagadja", szóval ez hadd legyen mindegy. De attól, hogy havonta mantrázzák, hogy lezártnak tekintik, attól az még vérciki marad. Pláne a legújabb fejlemények tükrében, és akkor, amikor úgy tűnik, mégis jönnek valamilyen üzlet ügyében Azerbajdzsánból.

 Vagy ez olyan, hogy havonta kinyílik magától?

Update, 2012. október 10, 23:15: Ezt érdemes elolvasni, végre érvek kormányoldalról!

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on:

Tegyük a KARD blogot a könyvjelzők közé

RSS hírfolyam a blog bejegyzéseiről

112 komment · 1 trackback

Címkék: botrány baltás gyilkos

A bejegyzés trackback címe:

https://kard.blog.hu/api/trackback/id/tr384829389

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Terraformálás Kft 2012.10.10. 07:56:37

Miközben az első szakipari munkálatokon átlendültünk, akár egy turbócsiga a 400 méteres akadálypályán, gyönyörű hasonlat virradt fel elaprózott gondolataim romjai felett: Kis lépés a ház életében, de hatalmas ugrás nekünk! Elkészültünk a csatorna bevez...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.10.09. 22:03:00

Az egyes ügyek akkor kerülnek lezárásra, ha az összes érintett összeül és megegyezik róluk. Addig nyitva vannak. A „lezártnak tekintem” szófordulat mindig csak hatalmi, vagy annak beállított, így többé-kevésbé megfélemlítőnek szánt pozíciókból tett kísérlet az egyet nem értés elhallgattatására.

Hogy lenne ez például lezárva, ha egyszer itt most mi foglalkozunk vele? De Örményország is foglalkozik.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.09. 22:21:39

"jelentette ki Selmeczi Gabriella, a Fidesz szóvivője.

És mi van az ellopott kiflivel? Gabika azóta is lopikál?

Shopping 2012.10.09. 22:23:24

Lezárni lehet- elfelejteni/ megbocsájtani NEM!!

JT_Biopower 2012.10.09. 22:24:35

Még nincs lezárva! Hiányzik, hogy a játékautomatások után a kertiszerszám-gyártókat is megb@sszák! (A Fiskars fejszét reklámoz óriásplakáton) :)

campobaszo 2012.10.09. 22:25:49

Én a magam részéről úgy olvastam a hírt,hogy "A kormány leSZArta a Safarov-ügyet".Aztán rájöttem,hogy rosszul olvastam.De végül abban maradtam,hogy nem tévedtem.

dr. mesterséges színezék 2012.10.09. 22:33:43

@TrueY: "Gabika azóta is lopikál?"

Mással van elfoglalva: a kilencmilliós fürdőszobában mossa a feszt újratermelődő szennyest, irgalomattyanehaggyael.

Rwindx 2012.10.09. 23:01:33

Nem egyszerű ügy, igazad is van meg nem is.

Melchi Zadok 2012.10.09. 23:06:19

@TrueY: ennél a "kiflilopásos" dolognál (ami azért korántsem volt ennyire egyértelműen lopásnak definiálható valami) kb ezer olyan dolgot művelt már gabika, ami lényegesen dehonesztálóbb számára, nem értem miért kell ezt erőltetni.

Behajtó70 2012.10.09. 23:09:21

Ekkora a probléma, effftársak? Nem effftársak! Illetve efftársak, csak nem olyan nagy a probléma, effftársak! Tessenek a fejszét visszavenni effftársak, és minden rendben lesz effftársak. Aki nincs velünk, az ellenünk, effftársak. Örmény effftársainkhoz idén is szervezünk kirándulást, effftársak, csak oda jegykkel effftársak. Tessék jelentkezni effftársak! Ez közérdek effftársak! Tessék bátran, effftársak!

villamos alóli kacaj 2012.10.09. 23:20:40

" lezártnak tekintjük..", mondta és a feje eltűnt a homokban.
Na, de a segge kinn maradt! (jöhet a fantázia!)

csahos 2012.10.09. 23:20:51

Geréb Ágnesnek nem volt fejszéje!
Nem is kapott kegyelmet.

Airgüzü 2012.10.09. 23:21:53

A "lezártnak tekinti azt jelenti", hogy fogjuk magunkat, s hanyagoljuk a témát... De amíg ez foglalkoztatja az embereket, addig bármit mond Szargyártó úr, a téma nincs lezárva. Sokunkat sokkolt a dolog, hogy egy ilyen - nemzetközileg érzékeny ügyben - ilyen bután, arrogánsan és részrehajlóan döntöttek. A másik, ami kiverte a józan ítélőképességű embereknél a biztosítékot, az a fajta mellébeszélés, gyatra érvelés, ami az egészet követte. Szépen félremagyarázták a pontos és lényegre törő kérdéseket, s csak azt tudták szajkózni, hogy a dolog megfelelt a nemzetközi egyezményeknek. Hát, csak hogy tudják ezek félkegyelműek: azoknak sem felelt meg, meg a fontosabb, emberiességi és erkölcsi normáknak sem. De hagyjuk, bolond likból bolond szél fúj. Mi válaszotttuk meg őket, kétszer! Először és utoljára!
Más! Ugyancsak piti magyarázat a nyerőgépekről sebtiben megalkotott, s holnaptól már érvénybe is lépő törvény esetében, hogy így akarják megakadályozni, hogy a szegények eljátsszák a kosztpénzt, a teljes családi kasszát. Nekem lett volna egy sokkal jobb ötletem - ha kérdeznek... Ugyanis, ha ennyire szívükön viselik a szegények, elszegényedők ügyét, akkor hozzanak egy olyan törvényt, hogy a gépeket úgy legyen kötelező beállítani, hogy nagyobb legyen a nyerési esély, s kisebb, ami benne marad. Azt meg, felezze meg az állam az üzemeltető és az adóhivatal között. Ezzel mindenki jóljárt volna! De ennyi esze nincs a húgyagyú tanácsadóknak... Tudnillik a nyerőgépek a beállított program szerint működnek, amelyet szakemberek programoznak. Gondolom, az állam most felvásárolja az összes gépet, ha már egyszer betiltotta az üzelemtetésüket, kifizeti az elmaradt hasznot a tulajdonosoknak, s az összes megrendelés visszamondásának szerződések szerinti fájdalomdíját is átvállalja. Ja, és nem ám az adófizetők pénzéből, hanem azok magán-harácsmányából, akik ezt kitalálták, illetve megszavazták. Fiatal Demokratáink! Ez lenne a demokratikus! Vagy csak a nevetekben vagytok azok?...

Alamio 2012.10.09. 23:49:14

Ennél semmitmondóbb posztot ritkán olvasok...

Ha írsz, legalább az alapvetést tartsd be: mutass be ÚJAT. Mert ez felszínen tartásnak rém gyenge.

Mike36 2012.10.10. 00:02:07

Olt volna örményeket az a hülye Geréb. Most ki lenne tüntetve.

nu pagagyí 2012.10.10. 04:06:01

Lezártuk az országátalakítást. Önt és utódjait cselédnek jelöltük ki. Kérjük adja le autóját, felesleges luxus tárgyait a nemzeti gazdagellátó vállalatnál. Éhbérét ezentúl xy földesúr biztosítja, kafetériaként viskóhasználati jogot kap, három másik családdal megosztva. Munkaidő hajnali négytől éjfélig, havonta egy szabadnap.

kirsten 2012.10.10. 06:30:32

@Alamio: A te hozzászólásod meg harmatgyenge fidesznyik.

collateral collector (törölt) 2012.10.10. 06:43:22

Nekem az tetszett, amikor utólag egy újság megkérdezte az azeri szuverén állami alapnak a vezető portfólió-menedzserét, hogy akkor most tényleg fognak-e venni magyar államkötvényeket.

- Erről korábban sem tárgyaltunk - felelte. - Nem is tárgyalhattunk volna, ugyanis a magyar állampapírok bóvli besorolásúak, és az alap szabályzata szerint nem vehetünk bóvli kötvényt.

Zseniális. Nem elég, hogy teljesen hülyét csináltak viktorból, de még utólag is oda-szurkáltak neki egyet. Ez a viktor egyáltalán nem olyan dörzsölt, mint korábban gondoltuk. Pofára lehet ejteni, nagyon is.

Amocsok 2012.10.10. 06:46:41

Állandóan csak ez a kétkedés, siránkozás. Amíg valamit nem kommunikálnak 200 milláér, addig semmit nem vagytok képesek elfogadni. Nyugodtan vegyétek úgy, hogy már el is van költve!

Hertelendi 2012.10.10. 07:06:12

Selmeczi Gabriella lezártnak tekinti a kiflilopási ügyét és aki felemlegeti azt kiadják az azerieknek.

Hertelendi 2012.10.10. 07:08:31

@Alamio: Zavar a téma igaz? Képzeld, bennünket meg ez a mocsadék kormány zavar a seggnyalóikkal együtt. De rohadtul!

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.10.10. 07:10:25

Halálom a kövér miniszterelnök!

A gnóm Rogán 5 milliót kapott a Blikktől a szoborreklámért.

Selmeczi a rusnya, ostoba "szőkenő" gazdagodását vizsgálják.

Hertelendi 2012.10.10. 07:11:12

@Behajtó70: Hát fantáziád nem sok van...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.10.10. 07:20:45

ennyi? hát ezért kár volt ideklikkelni...
pff.

belekotty 2012.10.10. 07:21:28

@FILTOL: És még kevésbé beböfögnöd! :-))

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.10.10. 07:23:22

@Hertelendi: szavás...és akkor mi lesz, a következő 6 évben nyeled az epét?

belekotty 2012.10.10. 07:23:31

@nu pagagyí: Te csak ne adjál ötleteket nekik! :-((

belekotty 2012.10.10. 07:24:02

@FILTOL: Vagy te szopsz két év múlva. :-))

Kutchek (törölt) 2012.10.10. 07:28:51

@collateral collector: "Nem elég, hogy teljesen hülyét csináltak viktorból, de még utólag is oda-szurkáltak neki egyet. Ez a viktor egyáltalán nem olyan dörzsölt, mint korábban gondoltuk. Pofára lehet ejteni, nagyon is."

Tegnap írtak alá valami stratégiai gazdasági szerződést az azeriekkel. Külön kiemelték az építőipari lehetőségeket.
Nem kétlem, hogy az azeri megrendelések 99%-a a Közgépen fog átfutni.

Szóval van az a pénz, amiért megéri "pofára esni".
A gond csak az, hogy a többi 10 millió nem kap egy árva petákot se, pedig hát a mi pofánk talán még jobban ég.

Hertelendi 2012.10.10. 07:29:22

@FILTOL: Jé megszólított egy orbán-fan...Figyu van neked elég bajod, ne az enyémekkel foglalkozz!
Úgyis mindjárt jön a Birkamenet...neked elől van a helyed? A kommunista pedo bayerzsótika mellett???

Bretschneider detektív 2012.10.10. 07:31:42

Száz vasutat, azerit! Csináljátok! Csináljátok!
(Petőfi)

FIDES AGITÁTOR 2012.10.10. 08:00:01

@Bretschneider detektív:

Hát itt már sok tennivaló nincs Azeri területen, mondjuk Simicska így kapja a pénzt Orbánnal?

A Baku-Tbiliszi-Karsz vasútvonal építésénél a grúziai és törökországi szakaszok 60 százaléka már készen van. A beruházás Grúzián keresztül köti össze az azeri fővárost a grúz és örmény határ közelében fekvő törökországi Karsz városával. Ha minden a tervek szerint halad, akkor már 2012-ben megkezdhetik a vasútvonal tesztelését. A grúziai szakaszra eddig 250 millió US dollárt költöttek, de a későbbiekben ez elérheti a 400 millió dollárt is. Azerbajdzsán 775 millió dolláros hitelt nyújtott Grúziának a költséges vasúti beruházáshoz, mivel a vasútvonalon számos műtárgyat építenek, többek között egy 4 kilométer hosszúságú alagutat is.

A három ország még 2007-ben írt alá megállapodást a vasútvonal megépítéséről, s a munkálatok még abban az évben elindultak. A vonal szállítási kapacitása évi 17 millió tonna lesz, de kezdetben csak évi 6.5 millió tonna teher és 1 millió fős utasforgalmat terveznek. A beruházás teljes értéke hozzávetőlegesen 1.2 milliárd dollár.

De Bakuban más, nagy volumenű vasúti beruházást is terveznek: a kelet-nyugati közlekedési folyosó mellett bele kívánnak vágni az Oroszországot Azerbajdzsánon keresztül Iránnal összekötő észak-déli közlekedési folyosó (jelen esetben szintén vasútvonal) építésébe. A három érintett ország már meg is állapodott, hogy konzorciumot hoznak létre, melyhez mindegyik ország 1 millió dollár tőkével járul hozzá. Az észak-déli vasútvonal létrejötte ráadásul Ukrajna, Skandinávia és a Baltikum érdeke is, hiszen így Oroszországon és Iránon keresztül átrakodás és kerülőút nélkül jutnának ki áruikkal az Indiai-óceánra. S ennek gazdasági hozadéka felmérhetetlen.

funfun 2012.10.10. 08:02:38

Orbáncék törvénykezési ámokfutását mikor akarják lezártnak tekinteni?

felcsutisuttyo 2012.10.10. 08:17:25

Az örmény elnök tudja, hogy nem a magyarok hibásak, de azt is tudja ki a hibás ( mondta a JUSZT LAcinak az interjúban:))))
..ÉS NINCS LEZÁRVA !!!!!!!
...AKKOR LESZ LEZÁRVA, HA EGY ÖRMÉNY TERRORISTA EGY BALTÁVAL MEGLÁTOGATJA AZ ORBÁNCOT.......nagyon várjuk:)
A kócósfogú, kiflizabáló vén picsa meg csak kussoljon, mert egy lóhoz lesz kötve, mint a Mária Terézia:)))

Szultán. 2012.10.10. 08:19:28

@Kutchek: Ezt szerettem volna beírni, megelőztél.
Nem pancser Orbán, esze ágában sem volt állampapírokkal házalni, leszarja ő az országot.
Ez pusztán üzlet.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2012.10.10. 08:30:04

Ezzel még mindig ki lehet kerülni főoldalra?! Egy ennyire nulla cikkel?!

Na ez a vérciki.

Az index kontraszelekciót végez, az értelmes emberektől elveszi az írás kedvét, akik maradnak, a seggnyalók, azok meg ilyen közepes dolgot tudnak letenni az asztalra. Oszt akkor ez van, ebből köll dógozni.

Egy hónapig onanizáltok ezen a baltás gyilkoson, nem semmi. Na ez az, amikor a gumicsont csóválja a kutyát.:)

csorsza 2012.10.10. 08:36:45

A ballib szánalmas erőlködése miatt kell ezt újra és újra mantrázni. Azt gondolják, ez milyen kardinális politikai ügy, biztos hasznot hoz, ha folyton felemlegetik. Pedig nem. Szart se érdekel már ez az egész műbalhé.
Jellemző, hogy már S. Gabika nyilatkozik a témában - ez önmagában minősíti az ügyet :)

bgp 2012.10.10. 08:50:49

@math_0: Gondolom, szerinted értelmes ember az aki még most is a fidesz seggét nyalja?

Szerinted ez az ügy nem éri meg az életben tartást? Nálatok elég gyorsan elévül a bűnpártolási bűnrészesség gyilkosságban.

Alamio 2012.10.10. 08:52:35

@kirsten: Lehet. Csakhogy nem is az én kommentem került ki az Index főoldalára. Ezt a cikket te/én/bárki meg tudta volna írni. Nulla írástechnika.

Bezzeg a Tied retorikai mestermű :-D

laci0011 2012.10.10. 08:53:43

@csorsza: Szánalmas erőlködés,lezártnak tekinteni az ügyet,igazad van.Felelősségre vonásra és bocsánatkérésre vár a dolog!Utána is tanítani fogják minden marketing kurzuson,hogy lehet a legmélyebbre csúszni,hehe.

Safer 2012.10.10. 09:03:21

Ha a bértollnok gumicsontot rágva próbál újra lázítást szítani, akkor BÉRTROLLNOK!

Alamio 2012.10.10. 09:03:21

@bgp: Nem bírom ki, ez akkora baromság:

Társtettesség és bűnpártolás? Nem baj ha nem ismered a büntetőjogot, de ezt legalább ne hirdesd fennen. Bár gugli a te barátod is, ezt most kikerestem neked:

Társtettesség: "Társtettesek azok, akik a szándékos bűncselekmény törvényi tényállását, egymás tevékenységéről tudva, közösen valósítják meg."

Ezt hogyan képzeled el? A Fidesz kompletten ott állt Safarov mellett az elkövetés pillanatában???

nu pagagyí 2012.10.10. 09:07:46

@Alamio: A vér rászáradt a fideszes erkölccsőszök pofájára. Nem tudjuk nem észrevenni.

Kutchek (törölt) 2012.10.10. 09:08:46

@csorsza: "Azt gondolják, ez milyen kardinális politikai ügy, biztos hasznot hoz, ha folyton felemlegetik. Pedig nem. Szart se érdekel már ez az egész műbalhé."

Most senkit nem érdekel. Bár nem lehet tudni, hogy a következő években mi fog történi abban a régióban. Végülis nem a skandináv térségről van szó.
Az elmúlt évek status quo-ja után ezzel a kiadatással mi állást foglaltunk. Mindegy mit mond Szíjjártó, szívességet tettünk egy diktátornak.
Cserébe nem kaptunk se hitelt, se olcsóbb földgázt, egyes egyedül a fidesz házi cégének a kasszsája fog gyarapodni.
Ha lesz egy kis felfordulás a térségben a Közgép lesz az első akit kipicsáznak, nem a ruszkik, zsidók vagy amerikaiak.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.10. 09:11:28

@nu pagagyí: A vér az MSZP-re száradt leginkább mikor magyarokat verettek rommá 2006 okt 23-án csak mert tüntetni merészeltek.
És ezt tényleg nem tudjuk elfelejteni.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.10.10. 09:11:54

ilyenkor azér irsz blogot hogy írjál valamit, vagy bérleted van index címlapra és kihasználod, vagy ki van adva hogy írni kell valamit akkor is mikor semmiről nem tudsz?

Hertelendi 2012.10.10. 09:16:59

@Alamio: Én a helyedben visszavennék ám az arcomból. Nem csak azért mert ostoba vagy, hanem leginkább azért, mert bűnözőket próbálsz mentegetni. Olyan bűnözőket, akik nemzetiszínnel átkötött bőröndökkel rabolják ki az országot, miközben akik ehhez nem tapsikolnak, azok nem is részei a nemzetnek! Legalább is ezt súlykolják.
És te ezeket próbálod itt mentegetni. Tedd csak, ha azt szeretnéd, hogy itt mindenki rajtad röhögjön és a szüleid szexuális szokásaira tegyen javaslatokat.
Remélem nem bántottalak meg...

timargabor · http://kard.blog.hu 2012.10.10. 09:18:38

@Disintegrator Rising: ha már így kérdezed, azért írtam, mert nevetségesnek tartottam, hogy (1) eltelt egy hónap és ugyanaz a szánalmas kitérés a reakció mint akkor (2) meg azt is, hogy ezt Szíjjártónak újra elő kell hoznia. (Hogy indexcímlap lett, ezen magam is meglepődtem, de legalább jót beszélgetünk. Apropó: a tegnap reggeli cikkünk alatt nem voltatok ennyire aktívak...)

Na, ez már most hosszabb, mint a poszt :-)

Sandokohn - a maláj jiddis 2012.10.10. 09:22:21

Tényleg ez a legnagyobb probléma a jelenlegi kormánnyal? A poszt írójának tanácsolom, másnaposan inkább pihenjen, mint egy sokszor lerágott csonton cuppogjon....

kennyking 2012.10.10. 09:27:04

@nu pagagyí: :)
Havonta egy szabadnap.Nem sok az egy kicsit? És nem kéne a melóhelyen belépőt szedni?

Kotkodus 2012.10.10. 09:28:01

az én életemben - tudomásom szerint - nem volt olyan, hogy egy ország megszakította/felfüggesztette volna diplomáciai kapcsolatait magyarországgal! ez a diplomáciában a legélesebb jelzés (ennél már csak a hadüzenet élesebb, de az - szerintem - már nem része a diplomáciának).

a mostani tárgyalások azt jelzik, hogy nem is akarjuk rendezni a helyzetet örményországgal; becsület helyett a pénzt választottuk...

unorthodox gazdaságpolitika (és belpolitika) után megismerhetjük az unorthodox külpolitikát: eladtuk a becsületünket 30 ezüstért...

nyílván morális értelemben ez nem érheti meg. remélem viszont, hogy gazdaságilag legalább az egész ország jól jár, mert ha 1-2 baráti cég érdekei miatt zálogosítottuk a jóhírünket, akkor... akkor sincs semmi! szánalmasak vagyunk!

Alamio 2012.10.10. 09:31:49

@Hertelendi: "Én a helyedben visszavennék ám az arcomból."

Köszönöm jótanácsod. Mindig próbálkozok vele. Te nem gondoltál még rá?

"...hanem leginkább azért, mert bűnözőket próbálsz mentegetni."

Erős állítás. Szerencsére jogállamban erre vissza lehet kérdezni: bizonyíték? Eljárás? Ítélet? (még mielőtt Polt előkerül: 2005-2010-ig nem ő volt a legfőbb ügyész)

átlátó 2012.10.10. 09:33:21

Szerintem ezek valoban egy brancs, mindegyiket fesziti ott valami belül... a nemzetes asszonyokat a rosszul megvalasztott tamponmeret, a nemzetes urakat pedig maga a vägy... többek között egy jo nö utan. Mindez ugy, hogy a nemzeti öntudat kellöen nyakon van öntve a keresztenyi mazzal is. Ismerem en ezeket...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.10. 09:33:40

pedig le fogják zárni annyiszor ahányszor szóba kerül...

átlátó 2012.10.10. 09:38:25

@Sandokohn - a maláj jiddis: Felre ne ertsel. Nekem sincs közöm ahhoz, hogy min cuppogsz.
Most, hogy elöre kijelentettem, csak szolok elöre ismet, ha a jobb oldalamon akarsz leülni a padon, a földre fogsz esni. Mindeközben a hatarok nelkülisegeben hiszek. :)

Hertelendi 2012.10.10. 09:38:33

@Sandokohn - a maláj jiddis: A jelenlegi kormánnyal az a legnagyobb baj, hogy még élnek...

nu pagagyí 2012.10.10. 09:56:49

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Nem az MSZP bánt el a garázdákkal, hanem a rendfenntartásért felelős rendőrség. Akkoriban szakmai posztokon még nem párttitkárok sürögtek, mint manapság.

A gyújtogatókat, kőhajigálókat megrendszabályozzák, számíthattatok volna rá, épp ezért gondolom, hogy nyilvánvaló provokáció volt, amit csináltatok. Tüntetni lehetett volna másképp is egy demokráciában. Ma már az is látszik, hogy nektek nem a demokrácia volt a szívetek csücske. Nagyon vágytatok egy tekesített rendőrállamra. Itt van, köszönjük. Remélem elnyeritek érte a nép méltó megvetését.

Roy 2012.10.10. 10:04:57

@TrueY: Naná, hogy lopikál. A MANYUP 3000 milliárdot, most meg a babakötvényeket menti meg.

amor2000 2012.10.10. 10:05:59

@Alamio: Maximálisan igazat adok Neked. Ezt még azzal egészítem ki, hogy a mocskolódók és fenyegetőzők általában teljesen tájékozatlanok (tudatlanok), és ezért könnyen megtéveszthetőek a szándékos politikai uszítókampány által. Ha megkérdeznénk őket, hogy akkor most milyen nemzetközi egyezményt sértett meg a magyar kormány, akkor meg se tudnának szólalni. És ha azt is megkérdeznénk, hogy ha Franciaország kiadhatott egy 8-szoros örmény gyilkost Örmányországnak a büntetés további letültésére, és az örmény elnök is kegyelmet adott egy 8 (!)-szoros gyilkosnak, akkor abból miért nem csináltak ekkora nagy morális problémát? Mert ott Franciaországról és Örményországról volt szó? Ha adott esetben Magyarország ad ki egy 1-szeres gyilkost Azerbajdzsánnak ugyanazon nemzetközi egyezmény alapján, akkor ez miért elítélendőbb ? De folytathatnánk: Egy örméyn elnök adhat kegyelmet egy 8-szoros örmény gyilkosnak, de egy azeri elnök nem adhat kegyelemet egy 1-szer azeri gyilkosnak? Nem ezt nevezik kettős mércének?

Roy 2012.10.10. 10:06:31

@Sandokohn - a maláj jiddis: Valóban nem csak ez az egyetlen probléma ezzel a bandával, de ez is probléma.

Roy 2012.10.10. 10:09:22

@Kotkodus: Gazdaságilag az egész ország jól jár. Hol élsz? Ezzel csak a Fidesz, és a holdudvara járt jól. Mikor járt jól az ország az elmúlt 2,és fél év alatt?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.10.10. 10:17:46

@bgp: "Gondolom, szerinted értelmes ember az aki még most is a fidesz seggét nyalja?"

rosszul gondolod. messze Fideszellenesebb vagyok, mint ennek a blognak a szerzője.

piroslapok.blog.hu/

Brendel Mátyás vagyok.

"Szerinted ez az ügy nem éri meg az életben tartást?"

nem. szerintem jóval fontosabb ügyeket kellene kritizálni, és nem ezt. pláne nem ilyen színvonaltalanul. kifejezetten rühelltem volna, Orbán mondjuk ebbe bukik bele, mert jelezte volna, milyen beteg a magyar társadalom.

Orbán annyi olyan dolgot tett, ami nem csak disznóság, de iszonyat károsan érint minket. erre mire ugrik rá egy csomó újság meg blogger? erre az ügyre. ami nem baj, a blogger hadd bloggerkedjen, csak ne ezt tegyük már ki a főoldalra!

Mikor tüntetnek például Matolcsy lemondását követelve?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.10.10. 10:19:47

@bgp: és tanuld meg, arra, hogy valaki egy szar dolgot kritizál, ne az legyen a reflexed, hogy biztos az ellenséges táborhoz tartozik! lehet, hogy saját tábor, csak zavarja az, ha szar lebeg a medencében.

csorsza 2012.10.10. 10:21:52

@laci0011: tökre nincs miért és kitől bocsánatot kérni. Ez már micsoda hülyeség, a dolog teljes és szándékos félreértése.
Legális volt, de tényleg nem érte meg a felhajtást, bármi is volt a motiváció. Balfaszság, de sose legyen nagyobb problémánk.

csorsza 2012.10.10. 10:23:25

@Kutchek: alapvetően igazad van, de ha ott valami történik, az nem miattunk lesz, hanem az ott élők gondolkodása miatt.
Az meg, hogy a Közgépet esetleg valahol valakik kipicsázzák - na, sag schon.

Hertelendi 2012.10.10. 10:26:08

@amor2000: Hülyegyerek, azt tudjuk, hogy az okos emberek mind a jobboldalon vannak...ezt láthatjuk is a kormányzás színvonalán is. Már olyan magasságokban van az életszínvonalunk, hogy az csak na!
Tudom, az elmúlt nyolc év...Mekkora hülye vagy te!

Kotkodus 2012.10.10. 10:34:25

@Roy: sajnos én magam is attól tartok, hogy maradék "jóhírünket" 1-2 baráti cég érdekeiért játszottuk el. azt is írtam, hogy még ha az egész ország profitálna is ebből, még akkor is szánalmas döntés volt...
abban viszont - szerintem - tévedsz, hogy csak az elmúlt 2,5 évben születtek döntések az ország kárára... ha így lett volna, nem lenne a fidesznek 2/3-a...

Kotkodus 2012.10.10. 10:40:24

@Disintegrator Rising: a kormányszóvívő tegnap nyilatkozott erről...

1 hónapja volt belőle nk botrány (obama, merkel, nyilatkoztak SZEMÉLYESEN! rasmussen meg SZEMÉLYESEN ment tárgyalni bakuba) és ma már tárgyal a gazdasági vegyesbizottságunk...

attól, hogy zavarja az ügy a pici lelkedet, még nem a blogger hibája, hogy nagyon is aktuális a kérdés...

jobb lenne elhallgatni, ugye?

Kotkodus 2012.10.10. 10:44:08

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: te már megint terelni jöttél ide?

baszkikám! mi lenne, ha egyszer az aktualitásról beszélnél? van véleményed az azeri ügyről?

de ha múltba szeretnél révedni, légy szíves magyarázd el nekünk, hogy miért olyan gyatrák a fidesz 2/3os gazdasági eredményei a 98-02es kormányzásukhoz képest?

Kotkodus 2012.10.10. 11:13:48

@Brendel Mátyás: az ügy jelentőségének értékelésében nem értünk egyet.

a kormány unorthodox gazdaságpolitikája és belpolitikája után ez az ügy jól kidomborítja a kormány igencsak unorthodox külpolitikáját is.

tudomásom szerint évtzedek óta nem szakította meg baráti ország a diplomáciai kapcsolatait velünk és az ügy nk visszhangját illetően (merkel, obama, rasmussen, stb.) sokkal nagyobb jelentőségű, mint a médiahatóság, vagy az alaptörvény ügye. más kérdés, hogy - belülről nézve - a mindennapjainkat kevésbé érinti... ebben talán igazad van.

Hertelendi 2012.10.10. 11:23:02

@Kotkodus: Te ettől az embertől vársz konstruktív vitát? (@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !)
Ő szart kavarni jár ide, és ha időnként a Lendvai utcából küldenek valami anyagot neki azt szólgai módon bemásolja...
Csodálom, hogy esténként hazatalál...bár lehet, hogy mennek érte

Kotkodus 2012.10.10. 11:38:02

@Hertelendi: tudom engem már az is kielégít, ha nem válaszol... abból ugyanis tudom, hogy nincs mit mondania.

azt egyébként én sem zárom ki, hogy fletó közokiratot hamisított. más kérdés, hogy - ha így történt - meg tudott egyezni erről a fidesszel. ergo - ha valóban közokirathamisító - csak a fidesz (és nyílvánvalóan viktorka) bűnrészessége mellett lehet az!
persze abban igazad van, hogy ez az összefüggés túlnő azon, amit egy olyan képességű kommentelő, akinek ez a nickje (@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: ) átláthat...

Hertelendi 2012.10.10. 11:46:10

@Kotkodus:
De most hál'Isten eltűntek, egy hülye sincs itt:))))

Kotkodus 2012.10.10. 12:00:06

@Hertelendi: :)
továbbképzésük lehet...
egyszer megnéznék egy ilyet... bár valószínűleg nem bírnám sokáig... :)

Hertelendi 2012.10.10. 12:02:07

@Kotkodus: Turulmadár, pávatánc...meg ilyenek...
Érdekel?:)))

Kotkodus 2012.10.10. 12:20:38

@Hertelendi: ami azt illeti, szívesen kiosztanék néhány kokit és sallert... találkozhatnék a bohócügyi államtitkárral is talán... de mindenképpen eljönnék a pávatánc utáni bubolás előtt...:)

Roy 2012.10.10. 12:43:34

@Kotkodus: Biztos, hogy születtek előtte is rossz döntések. Ezt egy percig nem vitatom. Azért ennyi mint az elmúlt 2,és fél évben nem. A Fidesz győzelme meg nem csak ezeken a döntéseken múlott. Állandóan ekézték a kormányt, gáncsoskodtak parlamenten belül, és kívül.
Állandó jelleggel szították a feszültséget, és ígértek fűt, fát. A sok birka meg beszopta.
A győzelmük kis része persze köszönhető az Mszp-nek is.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.10. 12:47:03

@dr. mesterseges szinezek: "a kilencmilliós fürdőszobában mossa a feszt újratermelődő szennyest, irgalomattyanehaggyael."

Várgyá, az nem Ágnes? ;)

@melchi zadok: "ennél a "kiflilopásos" dolognál kb ezer olyan dolgot művelt már gabika, ami lényegesen dehonesztálóbb számára, nem értem miért kell ezt erőltetni."

Igazad van, de a bulváron felnőtt embereknek, mint én is, ez marad meg. :)

@Roy: "Naná, hogy lopikál. A MANYUP 3000 milliárdot, most meg a babakötvényeket menti meg."

Aha! A babakötvényeket és a lakás előtakarékossági számlákat is el lehetne sinkofálni! Igazad van! ;)

Kotkodus 2012.10.10. 13:08:44

@Roy: sajnos nálunk teljesen hiányzik a politikai konszenzus a fontos/stratégiai kérdésekben. szerintem ez azért van, mert így - az "átalakítások, átstrukturálások zavarában -többet lehet lopni (minden oldalon).

szerintem nem a fidesz vagy az mszp a hibás azért, ahol most tartunk, hanem ők ketten együtt! és ezen a felelősségen egyenlően osztoznak!

és ha azt nézzük, hogy az új választási rendszernek kik a legnagyobb haszonélvezői (ki fog közép-távon osztozni a közvetlen képviselői helyek 100 és a listás helyek 60-80%án), akkor bennem komoly kételyek merülnek fel a tekintetben, hogy mennyi értelme van egy ilyen blogon a másik "tábort" szídni...

Roy 2012.10.10. 13:34:57

@TrueY: Már történtek ez ügyben lépések a kurmányunk részéről.

Roy 2012.10.10. 13:45:49

@Kotkodus: Nem szídok én senkit. Az ellenben tény, hogy ennyi pénzt azért nem lopott az MSZP. A MANYUP 3000 millárd, és most akarják rátenni a mancsukat, bocsánat megmenteni a babakötvényeket, és a lakáskassza megtakarításokat is.
Hova vagy kinek a zsebébe vándorolnak ezek a pénzek?
Ki a hibás ezt nehéz eldönteni. Lett volna ideje a Fidesznek az Mszp által elkövetett hibákat helyrehozni. Nem alkotmányozgatni alaptörvényezgetni kellett volna, hanem a gazdaság stabilitásával foglalkozni.
Az új választási törvénynek egyértelmű ki a legnagyobb haszonélvezője. Minden attól függ, hogy mennyien mennek el regisztrálni, és választani.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.10. 13:51:56

@Roy: Tudsz valamit? Én csak cikkeket láttam, hogy mintha terveznék, de azután lehunyt az ügy...

Roy 2012.10.10. 14:06:14

@TrueY: Én is csak a tervezetről olvastam. Ahol pénzt szimatolnak azt meg is mentik - maguknak.
Előbb vagy utóbb bekövetkezik.

Kotkodus 2012.10.10. 15:31:56

@Roy: az én meglátásom szerint mindketten ugyanannyit lopnak: amennyit csak tudnak. felesleges azon vitatkozni, hogy e tekintetben melyikük az "ügyesebb".

engem is jobban irritál a fidesz lopása, mert ők mindezt egy nem létező erkölcsi fölénnyel, hatalmi döjffel teszik. engem is irritál a demokrácia mezsgyéjén való lavírozásuk és utálom, hogy kiközösítik a fél országot a "nemzetből", mintha az sajátjuk lenne.

továbbá egyetértek veled abban is, hogy lett volna bőven dolguk a gazdaság renbetételével, ahelyett, hogy a hatalmuk bebetonozásával foglalkozzanak és erre nem lehet mentség a korábbi kormányok öröksége, mert ők azzal együtt vállalták az irányítást és az eredményességet (ráadásul bajnai valamelyest ki is takarított nekik...).

az elmúlt 2,5 év eredménytelensége egyértelműen az ő felelősségük, már csak a sokat hangoztatott "példátlan felhatalmazásuk" okán is, azonban - nálam - az mszp is legalább annyira felelős az elmúlt 18 év összességéért...

figyelembe véve, hogy nem nagyon börtönzik be egymást és, hogy azért mindig jutnak morzsák a mindenkori ellenzék "baráti cégeinek", azért elgondolkodtató, hogy milyen egyezségek köttethetnek a színfalak mögöt...

mindenesetre a leghülyébbek mi vagyunk, ha rájuk szavazunk!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.10.10. 16:04:44

@Kotkodus: "belülről nézve - a mindennapjainkat kevésbé érinti... "

a blog.hu és az index.hu leginkább olyanoknak szól, akiket legalábbis nem hagy hidegen a belülről nézés. tehát igazam van.

ha te egy k0vülről néző, Magyarországtól elidegenedett alak vagy, akkor szólj!:)

Kotkodus 2012.10.10. 16:24:15

@Brendel Mátyás: ne kezdd már te is matyikám!

ha már sem a "nemzetnek", sem a "hazának", sem annak ellenzékének nem vagyok része, akkor igencsak felértékelődik az új halmazom átlagintelligenciája 8a többihet képest)... :)

természetesen a te szempontodból mindig "igazad" lesz! azonban meghívlak gondolkodni egy másik szempontból is! a te dolgod, hogy a meghívót elfogadod, vagy elveted! az én "igazamon" ez nem változtat.

Kotkodus 2012.10.10. 16:27:40

@Roy:
index.hu/belfold/2012/10/10/ki_kivel_fekudne_ossze_a_baloldalon/

én is erre a következtetésre jutottam: az új rendszer a 2 "nagy" pártnak kedvez...

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.10. 17:04:27

@Roy: "Én is csak a tervezetről olvastam. Ahol pénzt szimatolnak azt meg is mentik - maguknak.
Előbb vagy utóbb bekövetkezik."

Akkor jól van. Azt hittem már konkretizálódott valami, mert akkor fizettem utoljára a Start számlámra. :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.10.10. 17:04:59

@Kotkodus:

"meghívlak gondolkodni egy másik szempontból is! "

a "leszarom Magyarország belső szempontját" szempontra hívsz meg?! kösz, nem.

TTomi1 2012.10.10. 17:05:34

"De attól, hogy havonta mantrázzák"

Sőt!!!!
Naponta ki is posztolhatod a témát, attól még nem fog érdekelni lényegében senkit.

Kotkodus 2012.10.10. 17:42:57

@Brendel Mátyás: eddig azt hittem viccelsz matyikám...

sajnálom, hogy nem vagy hajlandó más szempontokat IS figyelembe venni! ettől nem az én világnézetem lesz szegényebb...

és csak mellékesen jegyzem meg, egy szóval sem állítottam, hogy a belföldi szempontok nem fontosak (annak ellenére, hogy te folyamatosan ezt próbálod a számba adni)...

azzal az állításoddal vitatkoztam, hogy bizony fontos ez az ügy, mert külpolitikailag igenis nagy jelentősége van. az, hogy ha valaki foglalkozik az ország külpolitikájával, diplomáciai megítélésével IS szerinted azt jelenti hogy "leszarom Magyarország belső szempontját", az sajnos nem fest túl árnyalt képet a szövegértelmezési képességedről...

ha józan ésszel nem vagy képes felfogni a külpolitika súlyát, akkor úgyis feleslegesen magyaráznám el neked. nincs meg rá a kellő befogadókészséged és az országnak talán jobb is, hogy nem foglalkozol a külpolitikával...:)

további szép napot és kellemes morgást kívánok; én addig is megyek jól érezni magamat...:)

Kotkodus 2012.10.10. 17:50:11

@Brendel Mátyás: vettem a fáradtságot és ránéztem a piroslapos blogodra; csak, hogy megtudjam mi az ami szerinted igazán fontos "magyarország belső szempontjából"...

ha jól értem a józsefvárosi szemét a fidesz székháza előtt olyan téma, ami szerinted elég fontos "magyarország belső szempontjából"...

úgy látom, hogy az értékrendjeink közti különbség feloldhatatlan... :)))

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.10.10. 18:18:14

@Kotkodus:

"ha jól értem a józsefvárosi szemét a fidesz székháza előtt olyan téma, ami szerinted elég fontos "magyarország belső szempontjából"..."

rosszul érted. ugye ahhoz már csak egy epszilonnyi fáradságot (sic!) kellett volna venned, hogy a szerzőt is megnézd.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.10.10. 18:24:20

@Kotkodus:

"sajnálom, hogy nem vagy hajlandó más szempontokat IS figyelembe venni! ettől nem az én világnézetem lesz szegényebb..."

mások szempontját akkor érdemes fiygelembe venni, ha mások érintve vannak. amint ezt a blogot németek, angolok, franciák ezrei olvassák, onnantól lesz igazad. addig az ő szempontjaik a blog kiemelése tekintetében kurva tök mindegy. három hónapig hagyhatja c0mlapon az index, akkor sem fog érvényre jutni a szempont. nem tudom, hogy miért vagy olyan hülye, hogy ezt magyarázni kelljen.

"mert külpolitikailag igenis nagy jelentősége van."

nem kell túllihegni! Merkel Görögországban nem ezzel foglalkozott.

"ha józan ésszel nem vagy képes felfogni a külpolitika súlyát"

te nem vagy képes felfogni. külpolitikailag egyébként ez az ügy szintén jelentéktelen, és már rég nem aktuális.

olvastál te újságot az utóbbi héten, vagy még szeptemberben ragadtál?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.10.10. 18:26:56

@Kotkodus: figyusz, hogy világos legyen, a külpolitika akkor fontos, amikor az EU deficiteljáráást folytat ellenünk, amikor az IMF-fel tárgyalunk, és hasonlók. ezek a fontos dolgok, ehhez képest ez itt egy túllihegett, elkésett szarság. valamikor szeptemberben megérdemelt egy pár uborkaszezonos főoldalt, aztán ennyi.

ma ennél ezerszer fontosabb dolgaink vannak. aki ezt teszi ki a c0mlapra, az relatíve a Fidesznek seg0t.

laci0011 2012.10.10. 19:02:21

@csorsza: Hordod az agyhalált lábon.

csorsza 2012.10.10. 21:22:58

@laci0011: Na, ezt jól megmondtad. Inkább a büfi jöjjön ki, mint a körzeti orvos.

laci0011 2012.10.11. 08:27:58

@csorsza: Nem kunszt Selmeci Gabikát visszabüfizni,hehe.

Kotkodus 2012.10.11. 09:26:37

@Brendel Mátyás: matyikám, úgy érzem picit túlpörögted az ügyet… ne húzd fel magad ilyen apróságokon! nem mondta anyukád, hogy nem tesz jót az egészségednek?

1. ránéztem a blog-bejegyzéseidre és a kommentek számára és rájöttem, hogy mi a te bajod az indexszel...
2. az egyik bejegyzésedben (9 komment, amiből 1 a tiéd) (piroslapok.blog.hu/2012/09/01/javaslat_a_ketharmad_visszamenoleges_hatallyal_hozza_vissza_az_azeri_baltas_gyilkost)
te magad is foglalkozol az üggyel. azt írod egy ügyről, amelyben merkel, obama személyesen szólaltak fel (tehát nem a szakminisztereik, vagy a kormány külpolitikai szakértői) és amelyben rasmussen személyesen ment bakuba tárgyalni, hogy „…itt van ez a kis ügy, amely esetleg pár Örmény rokonnak igazán fontos…”. nem vitatkozom én a te értékítéleteddel, csak jelzem, hogy merkel, obama, rasmussen, az index, a magyar sajtó és közvélemény jelentős része (és én) másképp látjuk a dolgot. azt is észrevettem, hogy téged fletó ügyei jobban felpörgetnek… hajrá! kinek a pap, kinek a papné… :)
3. megint olyanokat próbálsz a számba adni, amiket nem mondtam (szövegértelmezés biztosan jól megy?). nem külföldi szempontokról beszéltem, hanem külpolitikai szempontról. nyílván nem könnyű ezeket megkülönböztetni, nem is akarom túlkomplikálni a magyarázatot: elég annyit tudnod, hogy a magyar külpolitikát és az ország diplomáciai megítélését lehet belföldi szemmel is értékelni (kis segítség: ez olyankor van, amikor te vagy én értékeljük ezeket a szempontokat...).
azt sem állítottam, hogy merkel azóta is ezen az ügyön pörög, de biztos lehetsz abban, hogy megkapta (az egyik reggeli külügyi jelentésben, hogy 1 hónappal a botrányt követően magyar-azeri vegyes bizottság tárgyal a gazdasági együttműködésről…
ami pedig az ügy (külföldi szemmel nézett) külpolitikai súlyát illeti, az nyílván relatív, azonban szeptemberben az ügy bejárta a világsajtót (várom tőled, hogy milyen ügy váltott ki utoljára ekkora érdeklődést a magyar politikát illetően) és a vegyes bizottság létrejötte igencsak aktuálissá teszi ismét az ügyet (ugyanis a magyar kormány folyamatosan tagadta a gazdasági ellentételezést és a bizottság létrejötte erősen megkérdőjelezi a kormány külpolitikai szavahihetőségét IS). tény, hogy ez a mostani hír már nem lépi át a nk sajtó ingerküszöbét, de biztos lehetsz abban, hogy a diplomácia világában ezt jól feljegyezték.
4. a külpolitika, a diplomácia – szerintem - nem csak akkor fontos, ha gazdasági kérdésekről van szó és itt nem egy "uborkaszezonban túllihegett ügyről” van szó. legalábbis merkel, obama, rasmussen és főleg én :) nem így gondoljuk… nyílván neked fontosabb téma fletó éhségsztrájkja, de ebben az ügyben – tudomásom szerint – nem szólaltak meg a szabad világ prominensei… cáfolj meg, ha tévednék...:)
5. végül, ha neked az a fontos, hogy „igazad” legyen, ezt készséggel megadom neked! igazad van! remélem így nyugodtabb napod lesz! én tényleg csak arra próbáltam felhívni a figyelmedet, hogy alábecsülöd az ügy jelentőségét, de nyílván jobban értesz az ügyek jelentőségének értékeléséhez, mint merkel, obama, rasmussen, az index meg én :)… sajnálom, hogy az index nem ismeri fel felsőbbrendű szempontjaidat és így méltatlanul nélkülözött, alábecsült blog-bejegyző vagy. azért én további sikereket kívánok neked! kitartás! szorgos népünk győzni fog!
szép napot!
kot

Roy 2012.10.11. 13:21:29

@TrueY:
Előbb vagy utóbb bekövetkezik.
Van lehetőség ahol nem tudják lenyúlni a megtakarításokat. A Magyar- Osztrák határtól nincs is messze.
www.rbgd.hu
Kimondottan magyar illetve magyarul beszélő munkatársak is vannak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.10.11. 17:38:41

@Kotkodus: nézd, elég egyszerű ez. a külpolitika belföldi nézőpontból, az átlagembernek csak annyira fontos, amennyire gazdasági hatása van. az, hogy Obama mit fontoskodik a dologról nem szám0t, ha semmiféle döntésben nincs különösebb szerepe, illetve a gazdasági szereplőket nem igazán érinti a dolog. márpedig az ügnek kurvára nincs gazdasági következménye. az USA, Németország, Dánia vagy a NATO sem támadott meg minket. Még csak meg se rohamoztak egy magyar nagykövetséget.

"azt sem állítottam, hogy merkel azóta is ezen az ügyön pörög"

akkor elismered, hogy minimum ma már ennek a blognak idejétmúlt ezen pörögnie. miért pörög ez a blog ezen, ha Merkel már nem, és Merkel pörgése számodra a mérvadó?!

"sajnálom, hogy az index nem ismeri fel felsőbbrendű szempontjaidat és így méltatlanul nélkülözött,"

pontosítsunk! felismerte,d e aztán felül0rta a személyes sértődöttség. ez meg tudod olyan antiprofizmus, amit Merkel, Rasmussen és Obama nem engedhet meg magának. Ne tessék egy lapra tenni őket, elég távol áll a kis magyar indexes valóság és a nyugati profizmus.:)

laci0011 2012.10.11. 22:23:57

Szép kis baleset volt az ügy,nyilván a jobbereknek tele van már vele a répájuk és szeretnék elfelejteni.Nem is lehet igazán feldolgozniuk,hogy vezénylő csillaguk az ország világ szégyene lett,magával rántva a lefolyóba az egész jobber oldalt!Így jár aki 1 félázsiaira szavaz!

SzaGyu 2012.10.14. 16:10:33

Most kaptam a hírt: Orbán Viktor megkapta a "Baltás Nóbel-Békedíjat."

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.20. 22:36:25

@Roy: "Előbb vagy utóbb bekövetkezik.
Van lehetőség ahol nem tudják lenyúlni a megtakarításokat."

Az a gond, hogy a manyup pénzt, vagy a start számlát nem lehet így kivinni. Arról nem is szólva, hogy 1% kamatot adnak 1 évre lekötve...

Roy 2012.10.23. 10:07:55

@TrueY: Lehetőséget én is tudok ahol már nem nyúl utána Orbán.
www.rbgd.hu
Kicsivel az Osztrák Magyar határ után.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.27. 23:14:01

@Roy: l. előző kommentemet! Vagy üzletkötő vagy az adott banknál?
süti beállítások módosítása